Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (2)Высшее образование (15)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Спіріна, І. Д.$<.>)
Общее количество найденных документов : 23
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Спіріна І. Д., Шевякова О. В., Рокутов С. В., Шустерман Т. Й.
Заглавие : Щодо проблеми формування комунікативної компетентності при опануванні психологічних знань студентами-медиками
Параллельн. заглавия :Regarding the problem of communicative competence in mastering the psychological knowledge by medical students
Место публикации : Медична освіта. - 2016. - № 1. - С. 103-105 (Шифр МУ7/2016/1)
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Спіріна І. Д., Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М., Феденко Є. С.
Заглавие : Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни "Психіатрія. Наркологія" за допомогою рольових ігор
Параллельн. заглавия :Formation of competences in medical students on the discipline of Psychiatry. Narcology by means of role games
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 120-123 (Шифр МУ7/2018/3)
MeSH-главная: ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY
Аннотация: За результатами проведеного дослідження зроблено висновок про можливість та доцільність використання рольових ігор у навчанні студентів дисципліни “Психіатрія. Наркологія”, оскільки виступаючи або у ролі хворого, або у ролі лікаря студенти краще та глибше структурують отримання знання та можуть у безпечних умовах тренуватися використовувати їх на практиці. Запропонована форма заняття здатна поліпшити рівень навчання студентів та формувати заплановані типовою навчальною програмою компетенції з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Український вісник психоневрології -2013г. т.21,N 3
Интересные статьи :
Марута Н. О. Пароксизмальні стани при невротичних розладах (клініко-психопатологічна структура та принципи терапії)/ Н. О. Марута, С. П. Колядко (стр.7-12)
Волошин-Гапонов І. К. Особливості біоелектричної активності головного мозку у пацієнтів з хворобою Вільсона — Коновалова/ І. К. Волошин-Гапонов (стр.13-17)
Гриб В. А. Якість життя хворих на цукровий діабет 2 типу, ускладнений поліневропатією/ В. А. Гриб (стр.17-19)
Дубенко О. Є. Рівень ангіотензину II і поліморфізм гена ангіотензинперетворюючого ферменту при гострому інсульті / О. Є. Дубенко, С. Л. Костюковський, Д. А. Красюк (стр.20-23)
Літвин Л. Застосування Епілепталу в лікуванні дебютів демієлінізуючих захворювань у дітей/ Л. Літвин (стр.24-26)
Літовченко Т. А. Комплексне лікування пацієнтів у ранньому відновному періоді ішемічного інсульту з використанням препарату нейромідин/ Т. А. Літовченко [и др.] (стр.27-30)
Щеглов В. І. Ендоваскулярне лікування аневризм великих та гігантських розмірів внутрішньої сонної артерії. Досвід 1976—2013 років/ В. І. Щеглов [и др.] (стр.31-35)
Абдряхімова Ц. Б. Якість життя осіб з непсихотичними психічними розладами внаслідок часткової втрати зору травматичного ґенезу/ Ц. Б. Абдряхімова (стр.36-40)
Абрамов В. А. Якісна оцінка адаптивних ресурсів особистості хворих на шизофренію/ В. А. Абрамов [и др.] (стр.40-46)
Габрель Р. Т. Особливості життєдіяльності партнерської пари, в якій один з осіб є ВІЛ-інфікованим/ Р. Т. Габрель (стр.47-50)
Гегешко В. В. Характерні особливості первинного алкогольного делірію/ В. В. Гегешко (стр.51-54)
Зінченко О. М. Клініко-психопатологічні особливості непсихотичних психічних розладів у жителів сільської місцевості/ О. М. Зінченко (стр.55-58)
Маркова М. В. Сексуальна аддикція: аналіз феномена/ М. В. Маркова (стр.59-64)
Михайлов Б. В. Аналіз соціально-психологічних факторів, що впливають на формування і розвиток депресивних реакцій аффективного та невротичного регістрів у студентів ВНЗ/ Б. В. Михайлов, І. Д. Вашкіте (стр.65-69)
Піонтковська О. В. Особливості дитячо-батьківських відносин у родині з онкологічно хворою дитиною/ О. В. Піонтковська (стр.70-73)
Пономарьов В. І. Дослідження буллінгу в контингенті підлітків регіонального соціального закладу для неповнолітніх/ В. І. Пономарьов (стр.74-78)
Сорока О. Г. Психокорекція органічних непсихотичних психічних розладів на стаціонарному етапі реабілітаційно-відновлювального лікування у шахтарів, які перенесли техногенні аварії/ О. Г. Сорока (стр.79-82)
Сосін І. К. Нові підходи до інтегрованого прогнозування рецидивів при алкогольній залежності/ І. К. Сосін, І. М. Сквіра (стр.83-86)
Спіріна І. Д. Рівень алекситимії та індивідуальний профіль особистості у хворих на коксартроз з пограничними психічними розладами/ І. Д. Спіріна, Є. С. Феденко (стр.87-90)
Чистікова О. І. Особливості психоемоційного стану працівників пожежної охорони в залежності від стажу роботи в умовах підвищеної небезпеки/ О. І. Чистікова (стр.91-95)
Чугай С. Д. Динаміка виразності алкогольної залежності у обстежених осіб протягом лікування антиконвульсантами (за результатами використання методики ADS)/ С. Д. Чугай (стр.96-101)
Шаповалов В. В. Організаційно-правові аспекти застосування нанотехнологій при обігу психоактивних лікарських засобів/ В. В. Шаповалов (стр.102-104)
МАТЕРІАЛИ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЕПІЛЕПТОЛОГІЇ ДИТЯЧОГО ВІКУ» 5—6 вересня 2013 р., м. Харків (стр.105-135)
Дубенко Є. Г. Трансформації епілептичних припадків і шкала «якість життя при епілепсії» (QOLIE-31)/ Є. Г. Дубенко [и др.] (стр.105-107)
Костик М. М. Досвід використання левіцитаму в лікуванні тикозних розладів у дітей/ М. М. Костик [и др.] (стр.107-109)
Мар’єнко Л. Б. Особливості патоморфозу епілепсії з початком захворювання в дитячому і підлітковому віці/ Л. Б. Мар’єнко (стр.109-113)
Мостова О. П. Застосування глибинної психотерапії (аналітичної) в комбінованому с АЕП лікуванні деяких видів епілепсій/ О. П. Мостова (стр.113-115)
Носов С. Г. Синдром Ландау — Клеффнера: діагностика та лікування (Огляд літератури)/ С. Г. Носов, Л. Б. Чудакова (стр.116-119)
Сухоносова О. Ю. Особливості показників та форм епілепсії у дітей різних вікових груп/ О. Ю. Сухоносова (стр.120-122)
Дубенко А. Є. Ятрогенні причини неефективності лікування епілепсії/ А. Є. Дубенко (стр.122-123)
Євтушенко С. К. Клінічна ефективність та вплив леветірацетаму (кеппри) на когнітивні функції у дітей шкільного віку з ідіопатичною генералізованою епілепсією/ С. К. Євтушенко [и др.] (стр.123)
Євтушенко С. К. Прогресуючі форми епілептичних енцефалопатій у немовлят і дітей (труднощі діагностики та лікування) / С. К. Євтушенко [и др.] (стр.123-127)
Завалко Ю. М. Дислексія та дисграфія у дітей з епілепсією/ Ю. М. Завалко [и др.] (стр.127-128)
Завязкіна Н. В. Особливості когнітивної сфери у дітей з дитячим церебральним паралічем, хворих на епілепсію/ Н. В. Завязкіна, М. В. Устінова (стр.128)
Лук’янцева О. Ю. Зміни електричної активності головного мозку у дітей з енурезом/ О. Ю. Лук’янцева (стр.128-129)
Михайлов Б. В. Психотерапевтичний супровід сім’ї із дитиною раннього віку, хворою на епілепсію/ Б. В. Михайлов, Н. Г. Міхановська (стр.129-130)
Мруг О. Ф. Роль медико-психологічної реабілітації в лікуванні шизофренії / О. Ф. Мруг (стр.130)
Надоненко О. М. ЕЕГ-відеомоніторинг: іктальна ЕЕГ в діагностиці епілепсії/ О. М. Надоненко [и др.] (стр.130-131)
Нечай А. Ф. Роль ЕКГ при обстеженні дітей раннього віку з епілепсією та неепілептичними нападами/ А. Ф. Нечай (стр.131-132)
Омельяненко А. А. Зміни зорових викликаних потенціалів, що пов’язані з подією, на образно-семантичні стимули у дітей з ідіопатичними фокальними епілепсіями при відсутності терапії антиконвульсантами/ А. А. Омельяненко [и др.] (стр.132)
Померанцева Т. І. Клініко-інструментальні характеристики нічних фокальних епілепсій/ Т. І. Померанцева, О. В. Скоробогатова (стр.132-133)
Статінова О. А. Аномалії інтрацеребральних артерій як причина розвитку тяжкого церебрального ішемічного інсульту/ О. А. Статінова, Ю. І. Коценко (стр.133-134)
Терещенко Л. П. Терапевтичні підходи до терапії епілепсії/ Л. П. Терещенко (стр.134)
Чуприков А. П. Нейропсихіатричні проблеми дитячої епілепсії/ А. П. Чуприков, Е. Г. Чуприкова (стр.134-135)
Шестова О. П. Особливості перебігу та терапевтичного «відгуку» епілептичного синдрому у дітей з генералізованими мальформаціями головного мозку/ О. П. Шестова [и др.] (стр.135)
Зільберблат Г. М. «Зелдокс — антипсихотик для розуму та тіла» — міф чи реальність? (Досвід застосування в ОПНМО)/ Г. М. Зільберблат, О. А. Єршова, М. Є. Тімен (стр.136-143)
Коростій В. І. Досвід застосування небензодіазепінових анксіолітиків в комплексному лікуванні тривожних розладів при психосоматичних захворюваннях/ В. І. Коростій (стр.144-148)
Горанський Ю. І. Уніфікований клінічний протокол медичної допомоги при епілепсії: Діагностика та лікування епілепсії у дорослих (Проект)/ Ю. І. Горанський [и др.] (стр.149-156)
Короткий виклад змін у DSM-5 порівняно з DSM-IV-TR (стр.157-161)
Алфімов П. В. Дофамінергічний дисбаланс, дизрегуляція салієнса і система винагороди при шизофренії: Огляд матеріалів XXI конгрессу Європейської психіатричної асоціації (6—9 квітня 2013 року, Ніцца, Франція)/ П. В. Алфімов (стр.162-169)
Павліченко А. В. Проблеми класифікації в матеріалах XXI Європейського Конгресу з психіатрії/ А. В. Павліченко, М. М. Денисенко, В. В. Чітлова (стр.170-175)
Харченко А. В. Інформація про XI Всеросійську школу молодих психіатрів/ А. В. Харченко (стр.177-180)
Єжова В. О. Розвиток ідеї О. Ю. Щербака в реабілітації хворих із хворобами нервової системи. До 150-річчя з дня народження проф. А. Є. Щербака/ В. О. Єжова [и др.] (стр.181-183)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Спіріна І. Д., Шорніков А. В., Фаузі Є. С.
Заглавие : Симуляційна освіта в психіатрії
Параллельн. заглавия :Simulative education in psychiatry
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 2. - С. 36-41 (Шифр МУ7/2019/2)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ФАНТОМНЫЕ СРЕДСТВА УСИЛЕНИЯ ИЗОБРАЖЕНИЯ -- PHANTOMS, IMAGING
Аннотация: У статті доведено, що реформування системи освіти та впровадження автономії вищих навчальних закладів разом із сучасними вимогами до підготовки майбутніх лікарів примушують шукати нові форми та засоби освіти. З’ясовано, що важливим компонентом медичної освіти є клінічна діяльність студентів та набуття ними певних, зазначених у стандарті освіти, компетентностей. Перспективними та найбільш наближеними до реальних умов є засоби симуляційної освіти. Використання симуляційної освіти дозволяє, не зменшуючи ефективність освіти, зменшити можливі ризики для пацієнтів при навчанні студентів вищих медичних навчальних закладів. У статті досліджено, що завдяки симуляційним методам можливо у стандартних безпечних умовах у зручний час якісно сформувати потрібні компетентності, особливо при нетипових та нерозповсюджених патологіях. Наразі багато фахівців розуміє симуляційну освіту як використання певних тренажерів та манекенів, переважно для формування компетентностей надання невідкладної допомоги. Використання симуляційної освіти при вивченні дисципліни «Психіатрія, наркологія» обмежено використанням простих засобів, особливо через відсутність тренажерів та манекенів. Авто­ри статті пропонують у якості засобів симуляційної освіти розглядати як прості наочні засоби (клінічні задачі, кейси, в т. ч. відеокейси), рольові та ділові ігри, так і стандартизованих та симулятивних пацієнтів. Визначено, що використання різноманітних засобів симуляційної освіти вже розпочате в сучасних умовах реформування вищої медичної освіти. Найбільш ефективним у викладанні дисципліни «Психіатрія, наркологія» є використання симулятивного пацієнта. Для формування та оцінювання навичок з невідкладної допомоги можливе використання стандартизованого пацієнта
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Спіріна І. Д., Феденко Є. С.
Заглавие : Рівень алекситимії та індивідуальний профіль особистості у хворих на коксартроз з пограничними психічними розладами
Место публикации : Український вісник психоневрології. - 2013. - Т. 21, № 3. - С. 87-90 (Шифр УУ5/2013/21/3)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Спіріна І. Д., Шорніков А. В., Тимофеев Р. М.
Заглавие : Використання навчальних відеофільмів у якості відеокейсів при підготовці іноземних студентів із дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Параллельн. заглавия :Using training videos film as videokeys for foreign students teaching on the cycle psychiatry. Narcology
Место публикации : Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 121-124 (Шифр МУ7/2017/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Мета дослідження – знайти шляхи вирішення виявлених основних проблем при навчанні студентів, зокрема іноземних, за допомогою відеокейсів. Матеріали та методи дослідження. Дослідження базується на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інформації, та використанні навчальних відеофільмів, створених на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”. Результати й обговорення. Наводиться досвід практичного використання навчальних відеофільмів, в якості відеокейсів, запропоновано примірну структуру заняття. Обговорюються результати використання навчальних фільмів у якості відеокейсів. Висновки. Використання навчального відеофільму “Оцінка психічного статусу” в якості відеокейсу поліпшує якість навчання студентів та формує заплановані навчальною програмою компетенції з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Спіріна І. Д., Шорніков А. В., Фаузі Є. С.
Заглавие : Викладання дисципліни "Основи психології": сучасний стан та перспективи
Параллельн. заглавия :Teaching a discipline of bases of psychology: the current state and perspectives
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 1. - С. 121-123 (Шифр МУ7/2019/1)
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Мета роботи – оцінка потреби студентів у викладанні дисципліни “Основи психології” та пошук шляхів відновлення викладання цієї дисципліни в розрізі стратегії розвитку медичної освіти в Україні. Основна частина. Медична освіта України має готувати фахівців високого рівня заради забезпечення громадян якісною медичною допомогою. Перелік навчальних дисциплін і, відповідно, компетентностей затверджується стандартами медичної освіти. Діючий наразі стандарт перевів дисципліну “Основи психології” для студентів у галузі знань 22 “Охорона здоров’я”, за фахом 222 “Медицина”, 221 “Стоматологія” з обов’язкової до дисциплін за вибором. У статті наводяться дані опитування 482 студентів ІІІ та ІV курсів, які навчаються за спеціальністю “Лікувальна справа”, зокрема 113 студентів – громадян інших країн, які вивчали цю дисципліну ще за попереднім стандартом. Переважна більшість опитаних (98,5 %) вважає, що у вищому медичному навчальному закладі потрібно вивчати дисципліну “Основи психології”, а 81,3 % опитаних стверджують, що ця дисципліна має бути обов’язковою до вивчення. Висновок. За результатами дослідження зроблено висновок про необхідність вчасного перегляду стандартів вищої освіти, зокре­ма з урахуванням думок студентів, та запропоновано повернути дисципліну “Основи психології” до обов’язкових дисциплін
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Разумний Р. В., Спіріна І. Д.
Заглавие : Особливості психічного статусу хворих на негоспітальну пневмонію, сполучену з хронічною патологією гепатобіліарної системи невірусного генезу
Место публикации : Медичні перспективи. - Д., 2017. - Т. 22, № 1. - С. 68-75 (Шифр МУ10/2017/22/1)
Примечания : Библиогр.: с. 74-75
MeSH-главная: ПНЕВМОНИЯ -- PNEUMONIA
ПЕЧЕНИ ЖИРОВАЯ ДИСТРОФИЯ -- FATTY LIVER
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION
Аннотация: Метою дослідження було вивчення особливостей психічного статусу хворих на позашпитальну пневмонію (ВП), поєднану з хронічною патологією гепатобіліарної системи невірусного генезу. Під наглядом перебувало 165 хворих на ВП у віці 25-57 років. Усі пацієнти були поділені на дві репрезентативні групи: І група (68 хворих), у яких ВП була коморбідна зі стеатозом печінки (СП), ІІ група (96 пацієнтів) із відсутністю хронічної патології печінки. Для оцінки психологічного профілю особистості пацієнтів використовувався стандартизований багатофакторний метод дослідження особистості, а для оцінки рівня тривожності та депресивних станів застосовували відповідно шкалу Спілбергера-Ханіна та опитувальник Бека. Результати дослідження виявили у 66,2% хворих на ВП, коморбідну з СП, формування психоемоційних порушень у вигляді невротичної реакції на хворобу з переважанням іпохондричних, депресивних, істеричних проявів з високим рівнем психастенії, особистісної тривожності та переважанням реакцій скарг, фіксацію на власному стані з формуванням своєрідного модусу мислення та поведінки за типом "догляду в хворобу". Після завершення загальноприйнятого лікування хворих на ВП, поєднану із СП, у 42,7% пацієнтів зберігалися помірно виражені психоемоційні порушення. Таким чином, у комплексі лікувальних та реабілітаційних заходів у хворих на ВП, поєднану з СП, необхідно враховувати особливості психологічного профілю, у вигляді психоневротичної реакції на хворобу, з метою проведення оптимальних коригувальних заходів
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Спіріна І. Д., Рокутов С. В., Феденко Є. С., Шорніков А. В., Холопченко О. Е.
Заглавие : Особливості психічних і поведінкових розладів внаслідок вживання дизайнерських наркотиків серед молодого населення та проблеми ранньої діагностики (огляд літератури)
Место публикации : Медичні перспективи. - Д., 2017. - Т. 22, № 2. - С. 14-20 (Шифр МУ10/2017/22/2)
Примечания : Библиогр.: с. 17-20
MeSH-главная: НАРКОТИКИ -- NARCOTICS
ЗАВИСИМОСТЬ (ПСИХОЛОГИЯ) -- DEPENDENCY (PSYCHOLOGY)
АНТИСОЦИАЛЬНЫЕ РАССТРОЙСТВА ЛИЧНОСТИ -- ANTISOCIAL PERSONALITY DISORDER
ДИАГНОСТИКА -- DIAGNOSIS
Аннотация: Проведено аналіз даних вітчизняної та зарубіжної літератури щодо динаміки наркотизації серед дітей та підлітків. Встановлено, що нині темпи зростання споживання психоактивних речовин неповнолітніми значно випереджають такі в дорослого населення. Також визначено, що здебільшого «доросла» наркоманія формується в підлітковому середовищі і тому підлітки є групою підвищеного ризику наркотизації. Крім того, постійно додаються нові види адикцій – неопіоїдні анальгетики, антидепресанти, аптечні препарати на основі лікарських рослин зі стимулюючими чи седативними властивостями, нові засоби парфумерії та побутової хімії, леткі органічні сполуки тощо. У зв'язку з цим у клінічній картині наркотичного сп'яніння відзначаються нові варіації афективних, психоорганічних та психосоматичних ефектів та ускладнень. В останні роки швидко завойовують «популярність» серед молоді та успішно просуваються маркетологами синтетичні канабіноїди. Вони входять до складу так званих дизайнерських наркотиків, що з'являються на ринках у вигляді солей для ванн, ароматизаторів, добрив для кімнатних рослин і курильних сумішей - спайсів. У публікаціях вітчизняних і зарубіжних авторів наводиться безліч доказів спроможності цих речовин не тільки викликати стан одурманювання, відчуженості, розслабленості, а й призводити до залежності від них з тяжкими наслідками для психіки та всього організму загалом. Таким чином, потужний антропогенний вплив, що ушкоджує дизайнерських наркотиків, демонструє конкретні сигнали загрози здоров'ю, демографії та економіці суспільства внаслідок їх вживання населенням
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Спіріна І. Д., Рокутов С. В., Феденко Є. С., Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М.
Заглавие : Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах
Параллельн. заглавия :Teaching process optimization of Psychiatry. Narcology discipline in modern conditions
Место публикации : Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 178-181 (Шифр МУ7/2018/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Мета роботи – аналіз методів та засобів навчання, направлених на оптимізацію викладання дисципліни “Психіатрія. Наркологія” на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології Державного закладу “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України”. Основна частина. Враховуючи розповсюдженість психічних розладів в Україні та світі, постала необхідність змінити ставлення у студентів медичних вузів до проблем, якими десятиліттями займалися лише лікарі-психіатри. Для підвищення якості освіти, інтересу до предмета, а також задля розвитку у студентів нестандартного, творчого мислення на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології ДЗ “ДМА” широко застосовуються такі завдання, як кросворди, кейси, в тому числі і відео­кейси, рольові ігри. Для оцінки ефективності запропонованих форм оцінки знань студентів було розроблено уніфікований опитувальник. Для виключення суб’єктивності при оцінці цих знань, а також для оптимізації і стандартизації роботи викладачів, введена багаторівнева система навчання і оцінювання, яка заснована на так званих “рівнях навчання” за В. П. Беспальком. Висновок. Постійне вдосконалення процесу викладання дозволяє поглиблювати знання майбутніх лікарів з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Найти похожие

 1-10    11-20   21-23 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)