Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Высшее образование (6)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Стельмах, Г. О.$<.>)
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


   
    Сучасні підходи до Войта-діагностики та Войта-терапії [Текст] = Modern approaches to Voit diagnostics and Vojt therapy / Т. Г. Бакалюк [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 4. - С. 164-169. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ДЕТИ -- CHILD
ВЗРОСЛЫЕ -- ADULT
ДВИГАТЕЛЬНЫХ НАВЫКОВ РАССТРОЙСТВА -- MOTOR SKILLS DISORDERS (диагностика, патофизиология, реабилитация, этиология)
ОБЗОР -- REVIEW
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE (методы, тенденции)
Аннотация: У статті проведена оцінка застосування Войта-діагностики та Войта-терапії при проведенні реабілітації в сучасних умовах у дорослих та дітей. Рефлекторно-локомоторна терапія була розроблена Вацлавом Войтою як діагностичний і лікувальний інструмент. На початку дослідження В. Войта описав два різних рухових комплекси, рефлекторне повзання та рефлекторне перевертання, які запускаються через адекватне розташування та стимуляцію відповідних тригерних зон. Завдяки цій активації викликається глобальна рефлекторна відповідь, яка містить вроджені рухові програми, пов’язані з моделями пересування в онтогенезі людини (перевертання, повзання, ходьба). Сьогодні нейрокінезіологія за Вацлавом Войтою дозволяє діагностувати порушений руховий розвиток у дітей з періоду новонародженості, ще до відсутності чіткої неврологічної симптоматики при класичному обстеженні і призначити ранню терапію. Суть Войта-діагностики - це не лише пасивне спостереження за дитиною, а й активний метод обстеження з використанням відповідних функціональних проб (навантажень, провокацій). А Войта-терапія - це нейрофізіологічний метод, який використовується для отримання рефлекторних відповідей у м’язах після стимуляції певних зон активації. Така терапія стимулює мозок через вибрані ділянки тіла, активуючи збережені вроджені рухові програми, які експортуються як координований рух і скорочення м’язів тулуба та кінцівок. Сьогодні Войта-терапія застосовується при різних патологіях і в різних вікових групах, починаючи від немовлят і закінчуючи дорослими, є безпечним та ефективним консервативним альтернативним методом реабілітації
The article evaluates the use of Vojt diagnostics and Vojt therapy during rehabilitation in modern conditions for adults and children. Reflex-locomotor therapy was developed by Vaclav Vojta as a diagnostic and therapeutic tool. At the very beginning of the study, V. Vojta described two different motor complexes, reflex crawling and reflex turning, which are triggered by adequate location and stimulation of the corresponding trigger zones. Due to this activation, a global reflex response is triggered, which contains innate motor programs associated with locomotion patterns in human ontogeny (rolling, crawling, walking). To date, neurokinesiology according to Vaclav Vojta allows to diagnose impaired motor development in children from the newborn period, even before the absence of clear neurological symptoms during a classic examination, and to prescribe early therapy
Доп.точки доступа:
Бакалюк, Т. Г.
Віцентович, М. В.
Стельмах, Г. О.
Макарчук, Н. Р.
Сотник, І. Т.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Стельмах, Г. О.
    Випадок гіперкальціємії, що викликав значні труднощі в діагностиці [] = Hypercalcaemia case which caused severe diagnostic complexities / Г. О. Стельмах, О. М. Баркар // Ендокринологія. - 2018. - Т. 23, № 4. - С. 337-339. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ГИПЕРКАЛЬЦИЕМИЯ -- HYPERCALCEMIA (диагностика, кровь, осложнения, хирургия)
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
КАЛЬЦИЕВЫЕ КАНАЛЫ -- CALCIUM CHANNELS (кровь, ультраструктура)
УЛЬТРАСОНОГРАФИЯ -- ULTRASONOGRAPHY (использование)
АДЕНОМА -- ADENOMA (диагностика, ультраструктура, хирургия)
ЩИТОВИДНОЙ ЖЕЛЕЗЫ НОВООБРАЗОВАНИЯ -- THYROID NEOPLASMS (диагностика, ультраструктура, хирургия)
Доп.точки доступа:
Баркар, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Реабілітаційні підходи до підліткового ідіопатичного сколіозу в міжнародній практиці [Текст] = Rehabilitation approaches to adolescent idiopathic scoliosis in international practice / Т. Г. Бакалюк [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 3. - С. 164-168. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT (физиология)
СКОЛИОЗ -- SCOLIOSIS (патофизиология, реабилитация, этиология)
ФИЗИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА ЛЕЧЕБНАЯ -- EXERCISE THERAPY (законодательство и юриспруденция, методы, статистика, тенденции)
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE (методы, статистика, тенденции)
Аннотация: Актуальним завданням є вивчення сучасних підходів до використання фізичної терапії для лікування сколіотичної хвороби у підлітків з метою визначення ефективних методів, які мають належну наукову підтримку та доказову основу. Мета дослідження полягає в пошуку сучасних підходів до використання фізичної терапії у підлітків з сколіозом для визначення ефективних науково підтверджених методик консервативного лікування сколіозу та світових тенденцій у цьому напрямку. В статті проведений аналіз реабілітаційних підходів, які використовуються у пацієнтів з підлітковим ідіопатичним сколіозом (ПІС) у міжнародній медичній практиці. Розглянуті актуальні методи та стратегії, спрямовані на поліпшення фізичного стану, якість життя та зменшення деформації хребта у підлітків з сколіозом. Був проведений аналіз наукових статей, опублікованих в PubMed та Google Scholar з 2012 по 2022 рік, що стосувалися методів фізичної терапії для сколіотичної хвороби у підлітків. Згідно з Оксфордським центром доказової медицини, фізіотерапевтичні специфічні вправи для лікування сколіозу (Physiotherapeutic Scoliosis Specific Exircises (PSSE)) можуть бути рекомендовані як перші заходи для запобігання прогресуванню сколіозу. Якщо PSSE не допомагають запобігти прогресуванню, рекомендується застосовувати корегуюче ортезування (тривимірний корсет Шено). У випадках, коли консервативне лікування не зупиняє прогресування сколіозу, може бути прийняте рішення про проведення оперативного втручання. Всі науково обґрунтовані методики фізичної терапії для лікування сколіозу базуються на використанні фізіотерапевтичних специфічних вправ, які враховують зміни в трьох площинах. Виходячи з аналізу публікацій, зроблено висновки про важливість інтегрованого підходу до реабілітації підлітків з ідіопатичним сколіозом та необхідність подальших досліджень для вдосконалення методів та підтвердження їхньої ефективності
An actual task is to study modern approaches to the use of physical therapy for the treatment of scoliotic disease in adolescents in order to identify effective methods that have proper scientific support and evidence base. The purpose of the study is to find modern approaches to the use of physical therapy in adolescents with scoliosis to identify effective scientifically proven methods of conservative treatment of scoliosis and global trends in this area. The article analyses the rehabilitation approaches used to treat adolescent idiopathic scoliosis (AIS) in international medical practice. Current methods and strategies aimed at improving the physical condition, quality of life and reducing spinal deformity in adolescents with scoliosis are considered. An analysis of scientific articles published in PubMed and Google Scholar from 2012 to 2022 related to physical therapy methods for scoliotic disease in adolescents was conducted. According to the Oxford Centre for Evidence-based Medicine, physiotherapy specific exercises for the treatment of scoliosis (Physiotherapeutic Scoliosis Specific Exercises (PSSE)) can be recommended as the first step in preventing the progression of scoliosis. If PSSE do not help prevent progression, corrective orthotics (three-dimensional Chenault brace) are recommended. In cases where conservative treatment does not stop the progression of scoliosis, a decision may be made to perform surgery. To date, the use of exercises for the treatment of PIS is a subject of controversy. One of the reasons for this disagreement is that many healthcare professionals do not always see the difference between general physiotherapy exercises and physiotherapy-specific exercises for the treatment of scoliosis. PSSEs include a variety of outpatient physiotherapy techniques that have been scientifically proven to be effective. Currently, the international organisations Scoliosis Research Society and The International Society On Scoliosis Orthopaedic And Rehabilitation Treatment recognise seven scoliosis treatment methods that have a scientific basis and sufficient evidence of effectiveness: Schroth Method; Scientific Exercise Approach to Scoliosis; Barcelona School of Physical Therapy for Scoliosis uses a methodology focused on the use of physical therapy techniques for the treatment of scoliosis and posture correction, which is based on the original method of Katarina Schroth; DoboMed method; Side Shift approach; Functional Individual Therapy of Scoliosis; Physiotherapy treatment according to the Lyon method. Each of these methods has its own principles and treatment techniques aimed at stabilising the spine and correcting posture. They allow patients to carry out physiotherapy in everyday life, reducing the progression of scoliosis and providing pain relief. In addition, a team approach that includes physical and rehabilitation medicine doctors, physical therapists, occupational therapists and the patient's family improves rehabilitation outcomes and promotes patient compliance. All evidence-based physical therapy techniques for the treatment of scoliosis are based on the use of physiotherapy-specific exercises that take into account changes in three planes. Based on the analysis of publications, conclusions have been drawn about the importance of an integrated approach to the rehabilitation of adolescents with idiopathic scoliosis and the need for further research to improve methods and confirm their effectiveness
Доп.точки доступа:
Бакалюк, Т. Г.
Рожелюк, О. В.
Панасюк, Я. В.
Стельмах, Г. О.
Макарчук, Н. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Патобіомеханічні порушення та методи корекції при первинному гонартрозі у пацієнтів похилого віку [Текст] = Pathobiomechanical disorders and methods of correction in primary gonarthritis in the elderly / Т. Г. Бакалюк [та ін.] // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2018. - N 4. - С. 47-52


MeSH-главная:
ОСТЕОАРТРИТ -- OSTEOARTHRITIS
МЫШЦЫ -- MUSCLES
ПОЖИЛЫЕ -- AGED
Аннотация: В осіб похилого та старечого віку проблема остеоартрозу (ОА) набуває особливого значення у зв’язку з супутніми захворюваннями та інволютивними змінами в організмі. Патологія колінних суглобів спричиняє зміни функціонування всього опорно-рухового апарату, в першу чергу хребта. Підбір для хворих на ОА реабілітаційних комплексних програм, які дозволять відновити статико-динамічні властивості кістково-м’язової системи, і будуть мати одночасно протизапальну, знеболювальну та антиспазмолітичну дію, залишається актуальним завданням. Все це спонукає до пошуку шляхів корекції патобіомеханічних порушень при проведенні реабілітації хворих на ОА колінних суглобів в похилому віці. Мета роботи – патогенетичне обґрунтування застосування реабілітаційного комплексу із включенням методик для корекції патобіомеханічних порушень у хворих на первинний гонартроз в похилому віці на амбулаторному етапі реабілітації. Матеріали і методи. У дослідженні брали участь 42 хворих на первинний гонартроз із неспецифічним больовим синдромом у поперековому відділі хребта, які знаходились на амбулаторному етапі реабілітації. Середній вік становив (65,13±0,31) р., тривалість захворювання – (9,24±0,42) р. Пацієнти були поділені на 2 групи, реабілітаційні комплекси відрізнялись за методиками застосування об’ємного пневмопресингу. Результати. Встановлено достовірне (р0,05) зменшення больового синдрому як у суглобі, так і в поперековому відділі хребта, покращення функціональної активності, тонусу м’язів та фізичної працездатності при застосуванні запропонованого реабілітаційного комплексу із корекцією патобіомеханічних порушень. Висновки. На основі отриманих результатів запропоновано диференційований підхід до призначення реабілітаційних заходів у хворих на первинний гонартроз залежно від патобіомеханічних порушень. За допомогою комбінованої методики застосування об’ємного пневмопресингу локально на колінні суглоби та на м’язи спини усуваються зміни в м’язовому апараті колінних суглобів та хребта
In the elderly, the problem of osteoarthritis (OA) becomes very important in connection with concomitant diseases and involutive changes in the body. Pathology of knee joints causes changes in the functioning of the entire musculoskeletal system, primarily the spine. Selection for patients with OA rehabilitation complex programs that will restore the static-dynamic properties of the bone and muscular system, and will have both anti-inflammatory, analgesic and anti-spasmolytic action remains an urgent task. All this is a motive for finding ways to correct pathobiomechanical disorders during rehabilitation of patients with OA knee joints in the elderly. The aim of the study – pathogenetic substantiation of the application of the rehabilitation complex with the inclusion of techniques for correction of pathobiomechanical disorders in patients with primary gonarthritis in the elderly at the outpatient stage of rehabilitation. Material and Methods. The study involved 42 patients with primary gonarthrosis with non-specific pain syndrome in the lumbar spine, who were in the outpatient stage of rehabilitation. The average age was (65.13±0.31) years, the duration of the disease (9.24±0.42) years. Patients were divided into 2 groups, rehabilitation complexes differed in me­thods of using volumetric pneumopressing. Results and Discussion. Reliable (p 0.05) reduction of pain syndrome both in the joint and in the lumbar spine, improvement of functional activity, tone of muscles and physical capacity when using the proposed rehabilitation complex with correction of pathobiomechanical disorders was established. Conclusions. On the basis of the obtained results, a differentiated approach is proposed for the appointment of rehabilitation measures in patients with primary gonarthrosis depending on pathobiomechanical disorders. With the help of the combined method of using volumetric pneumopressing locally on the knee joints and on the back muscles are eliminated changes in the muscular system of the knee joints and the spine
Доп.точки доступа:
Бакалюк, Т. Г.
Мисула, І. Р.
Стельмах, Г. О.
Завіднюк, Ю. В.
Максів, Х. Я.
Жеворонко, Н. Б.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Мисула, І. Р.
    Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату [Текст] = Experience of clinical practice for physical therapists on the basis of geriatric boarding house / І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 76-79. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (методы)
ФИЗИОТЕРАПИЯ (СПЕЦ) -- PHYSICAL THERAPY SPECIALTY (методы, обучение)
ФИЗИОТЕРАПЕВТЫ -- PHYSICAL THERAPISTS (обучение)
ГЕРИАТРИЧЕСКИЙ ЦЕНТР -- SENIOR CENTERS (методы)
Аннотация: У статті здійснено аналіз ролі клінічної практики для бакалаврів та магістрів зі спеціальності «Фізична терапія. Ерготерапія» на базі геріатричного пансіонату у професійному становленні майбутніх фахівців. Показано, що важливу роль у підготовці фізичного терапевта відіграє клінічна практика, мета якої полягає у перевірці й закріпленні знань, отриманих студентами при вивченні основних клінічних та інших дисциплін, подальшому вдосконаленні практичних навичок, набутих упродовж навчального року, ознайомленні з організацією та умовами роботи фізичного терапевта в медичних закладах
The article analyzes the role of clinical practice for bachelors and masters in the specialty “Physical Therapy. Occupational therapy” on the basis of geriatric boarding house in the professional development of future specialists. It is shown that an important role in the training of physical therapists is played by clinical practice, the purpose of which is to test and consolidate the knowledge gained by students in the study of basic clinical and other disciplines, further improvement of practical skills acquired during the school year, acquaintance with the organization and working conditions in medical institutions
Доп.точки доступа:
Бакалюк, Т. Г.
Стельмах, Г. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.
Шифр: МУ7/2021/4
   Журнал

Медична освіта
2021г. № 4
Содержание:
Бакалюк, Т. Г. Важливість викладання дисципліни "Медична документація в реабілітаційних закладах" при підготовці фахівців з фізичної терапії / Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Н. Р. Макарчук. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вадзюк, С. Н. Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі / С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко. - С.10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гевкалюк, Н. О. Інтенсифікація сучасного освітнього процесу як фактор інтелектуального, навчального та емоційного напруження студентів / Н. О. Гевкалюк, В. Я. Крупей, О. В. Скочило. - С.16-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванченко, О. З. Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян. - С.25-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корильчук, Н. І. Вибіркова дисципліна як запорука підвищення професійного рівня / Н. І. Корильчук. - С.32-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Луценко, О. А. Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок» / О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Паласюк, Б. М. Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти / Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна. - С.42-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Процайло, О. М. Деякі аспекти оптимізації вивчення хірургічних інструментів на кафедрі оперативної хірургії та клінічної анатомії / О. М. Процайло [та ін.]. - С.47-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гнатюк М. С., Коноваленко С. О., Ясіновський О. Б.
Zalipska, I. Ya. The Google services using during the study of “Ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties / I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk. - С.51-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Кваско, О. Ю. Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей / О. Ю. Кваско, А. Ю. Кондаурова. - С.56-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мазуренко, Ю. С. Формування фахової компетенції майбутніх лікарів із використанням репродуктивного методу / Ю. С. Мазуренко. - С.61-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посоленик, Л. Я. Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога / Л. Я. Посоленик. - С.68-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Bondarenko, S. V. Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration / S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha. - С.74-79. - Bibliogr. at the end of the art.
Nazaruk, V. L. Priorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Physical therapy, ergotherapy” / V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha. - С.80-84. - Bibliogr. at the end of the art.
Prokop, I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication / I. A. Prokop, H. Ya. Kitura. - С.85-89. - Bibliogr. at the end of the art.
Лимар, Л. В. Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я» / Л. В. Лимар. - С.90-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лиха, Л. М. Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі / Л. М. Лиха. - С.97-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Новіцька, О. І. Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача / О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Стефанишин, К. Л. Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача / К. Л. Стефанишин. - С.107-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Khvalyboha, T. I. System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA / T. I. Khvalyboha. - С.117-122. - Bibliogr. at the end of the art.
Kosenko, V. M. The importance of the interactive lecture in the study of “Methodology of research work” academic discipline in the process of bachelor nurses training / V. M. Kosenko. - С.123-127. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Criteria and levels of formation of professional communicative culture / I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska. - С.128-135. - Bibliogr. at the end of the art.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.
Шифр: МУ7/2020/4
   Журнал

Медична освіта
2020г. № 4
Содержание:
Височина, І. Л. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування) / І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вихрущ, А. В. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування / А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч. - С.10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гетмaнюк, І. Б. Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія" / І. Б. Гетмaнюк [та ін.]. - С.16-19. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Крамар С. Б., Небеснa З. М., Шутурмa O. Я.
Іванченко, О. З. Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка" / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва. - С.20-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кавецька, Н. А. Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти / Н. А. Кавецька, С. М. Андрейчин, Н. З. Ярема. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України / М. М. Корда [та ін.]. - С.32-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Чорномидз А. В., Шульгай А. Г., Машталір А. І.
Лиха, Л. М. Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу / Л. М. Лиха, І. Я. Господарський. - С.38-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді / І. М. Мельничук. - С.43-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Михалків, М. М. Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі / М. М. Михалків, І. Б. Івануса, Г. Я. Загричук. - С.47-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Платонова, О. М. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу / О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова. - С.52-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Теренда, Н. О. Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування) / Н. О. Теренда [та ін.]. - С.57-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Теренда О. А., Горішний М. І., Панчишин Н. Я.
Baibakov, V. M. Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students / V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko. - С.61-67. - Bibliogr. at the end of the art.
Кирик, Х. А. Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам / Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич. - С.68-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кононенко, А. Г. Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора / А. Г. Кононенко, О. М. Шаталова, О. А. Щербак. - С.73-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мисула, І. Р. Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату / І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах. - С.76-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посоленик, Л. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник. - С.80-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Kitura, H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors / H. Ya. Kitura, I. I. Vorona. - С.85-90. - Bibliogr. at the end of the art.
Марченкова, Н. О. Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія" / Н. О. Марченкова [та ін.]. - С.91-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Цвях А. І., Рябоконь С. С., Копитчак І. Р.
Солодовникова, Ю. О. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання / Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон. - С.96-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Танцюра, Л. Д. Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти / Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв. - С.100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ястремська, С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19 / С. О. Ястремська, Н. І. Рега. - С.105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Василюк, В. М. Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час / В. М. Василюк. - С.110-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вергун, А. Р. Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія / А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак. - С.116-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Руденко, М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1") / М. І. Руденко. - С.123-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
Шифр: МУ7/2019/3
   Журнал

Медична освіта
2019г. № 3 . - 149.64, р.
Содержание:
Бондарчук, В. І. Особливості застосування технічних засобів у навчальному процесі студентів з дисциплін «Основи практичної діяльності у фізичній реабілітації (вступ до спеціальності)», «Терапевтичні вправи» і «Біомеханіка та клінічна кінезіологія» / В. І. Бондарчук [та ін.]. - С.6-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бай А. В, Миндзів К. В., Вайда О. В.
Ворона, І. І. Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів / І. І. Ворона, Т. В. Саварин. - С.14-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Демянчук, М. Р. Принципи професійної підготовки молодших спеціалістів сестринської справи у медичних коледжах / М. Р. Демянчук. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Заліпська, І. Я. Ефективні методи навчання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей / І. Я. Заліпська. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мисула, І. Р. Застосування міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я при викладанні клінічних дисциплін у фізичних терапевтів / І. Р. Мисула [та ін.]. - С.28-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бакалюк Т. Г., Стельмах Г. О., Максів Х. Я.
Прокопченко, О. Є. Методика організації самостійної роботи студентів на прикладі дисципліни «Медична та біологічна фізика» з огляду на можливості системи дистанційного навчання edx.org / О. Є. Прокопченко [та ін.]. - С.31-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Лукіна Г. М., Іванченко О. З., Мельнікова О. З., Приходько О. В.
Щербатюк, Н. Ю. Засвоєння студентами практичних навичок при вивченні педіатрії / Н. Ю. Щербатюк, І. М. Горішний, І. Б. Чорномидз. - С.35-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Kolodnytska, O. D. Latin aphorisms as a component of socio-cultural training of medical students / O. D. Kolodnytska ; О. Д. Колодницька, Г. Б. Паласюк. - С.39-43. - Bibliogr. at the end of the art.
Logoyda, L. S. Academic plagiarism: impact of academic integrity on the quality of higher pharmaceutical education / L. S. Logoyda ; Л. С. Логойда. - С.44-51. - Bibliogr. at the end of the art.
Бількевич, Н. А. Сучасні підходи до формування комунікативних компетентностей / Н. А. Бількевич, Н. Б. Галіяш, Н. В. Петренко. - С.52-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вакуленко, Д. В. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у галузі медичної освіти України / Д. В. Вакуленко [та ін.]. - С.58-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кравець Н. О., Добровольська А. М., Климук Н. Я.
Вакуленко, Д. В. Застосування Comsol multiphysics для математичного моделювання вивчення процесу розпаду ДНК у плазмі / Д. В. Вакуленко [та ін.]. - С.62-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кучвара О. М., Семенець А. В., Андрущак І. Є.
Клименко, А. В. Досвід використання лапароскопічного тренажера з метою покращення практичних навичок студентів-медиків / А. В. Клименко [та ін.]. - С.66-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Стешенко А. О., Захарчук О. В., Ткачов В. С.
Мельник, Т. П. Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної / Т. П. Мельник. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Новіцька, О. І. Комплекс вправ для вивчення давального відмінка на практичних заняттях з української мови як іноземної / О. І. Новіцька. - С.79-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пасєчко, Н. В. Симуляційні методики у вирішенні багаторівневих ситуаційних задач у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з ендокринології / Н. В. Пасєчко [та ін.]. - С.85-90. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ярема Н. І., Смачило І. В., Савченко І. П.
Січкоріз, О. Є. Медична інформатика як перспективна складова вищої медичної освіти / О. Є. Січкоріз, Л. Б. Лотоцька, Т. С. Колач. - С.91-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фастівець, А. В. Специфіка педагогічних умов формування фахових компетентностей майбутніх фахівців з фізичної терапії у процесі природничо-наукової підготовки / А. В. Фастівець. - С.96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шеремета, Л. П. Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна» / Л. П. Шеремета. - С.103-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Nakhaieva, Ya. M. Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages / Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna. - С.108-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Богданова, Т. Л. Використання мобільних додатків при викладанні медичної інформатики інтернам-стоматологам / Т. Л. Богданова, М. І. Пасько, M. В. Авдусенко. - С.113-118. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кушинська, М. Є. Костянтин Татаринов – педагог, вчений, громадський діяч / М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець. - С.119-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Професійна підготовка майбутніх логопедів як медична і педагогічна проблема в історичному контексті / І. М. Мельничук. - С.123-127. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рамбу, Ніколає. Філософський і педагогічний аспекти естетичного виховання в Німеччині та Франції: минуле й сьогодення / Ніколає Рамбу, Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова. - С.128-134. - Бібліогр.: в кінці ст.
Филипюк, О. М. «Аптека щастя» – благодійний захід професійного та морально-етичного спрямування студента-фармацевта / О. М. Филипюк [та ін.]. - С.135-138. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Нестерук Т. М., Штрімайтіс О. В., Сабадишин Р. О.
Христенко, О. М. Зміст гуманітарної підготовки майбутніх медичних фахівців: міждисциплінарний контекст / О. М. Христенко. - С.139-143. - Бібліогр.: в кінці ст.
Oleksii, K. B. Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language / K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona. - С.144-149. - Bibliogr. at the end of the art.
Sopiha, M. O. The development of medicine and health care in Podillia in the XIX at the beginning of XX century / M. O. Sopiha, A. I. Mashtalir. - С.150-157. - Bibliogr. at the end of the art.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : (1)
Свободны: (1)
Заказаны экз-ры для отделов: Учбовий відділ

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.


   
    Міжнародна класифікація функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я в управлінні реабілітацією [Текст] = International classification of functioning, disability and health in rehabilitation management / Т. Г. Бакалюк [та ін.] // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2019. - N 4. - С. 36-39


MeSH-главная:
РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION
Аннотация: Міжнародна класифікація функціонування, обмежень життєдіяльності та здоровʼя покликана допо­могти визначити мету та завдання фізичної терапії, оцінити ефективність реабілітації, тому застосування даної класифікації допоможе не тільки описати порушення та обмеження, які виникають у людини внаслідок будь-якого захворювання, травми чи патологічного стану, але і скласти програму реабілітації з оцінюванням її ефективності під час застосування реабілітаційних заходів
Використання МКФ у клінічній практиці при проведенні реабілітації допомагає сформулювати реабілітаційний діагноз та покликане допомогти визначити мету та завдання фізичної терапії, оцінити ефективність реабілітації. Для широкого застосування МКФ у клінічній практиці та покращення управління реабілітацією необхідно розробити інформаційні системи і впровадити їх використання в реабілітаційному процесі
ICF aims to help determine the purpose and objectives of physical therapy, evaluate the effectiveness of rehabilitation, so the application of this classification will not only describe the disorders and limitations that occur in humans due to any disease, trauma or pathological condition, but also to draw up a rehabilitation program to evaluate its effectiveness during application of rehabilitation measures
The use of ICF in clinical practice in rehabilitation helps to formulate a rehabilitation diagnosis and is intended to help determine the purpose and objectives of physical therapy, evaluate the effectiveness of rehabilitation. For the widespread use of ICF in clinical practice and for the improvement of rehabilitation management, it is necessary to develop information systems and implement them in the rehabilitation process
Доп.точки доступа:
Бакалюк, Т. Г.
Голяченко, А. О.
Стельмах, Г. О.
Голяченко, О. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.
Шифр: ЗУ17/2020/4
   Журнал

Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - Выходит дважды в год
2020г. N 4
Содержание:
Петрук, А. М. Клініко-патогенетичні особливості кропив’янки на тлі лайм-бореліозу / А. М. Петрук. - С.6-12
Bagmut, I. Yu. Effect of fluoride intoxication on histohormone content in experiments / I. Yu. Bagmut, I. L. Kolisnyk. - С.13-16
Posolenyk, L. Ya Morphometric study of arteries of the lower jaw reorganization aspects in the simulated post-resection arterial pulmonary hypertension / L. Ya Posolenyk. - С.17-22
Бабінець, Л. С. Вплив куріння на загальноклінічні та біохімічні параметри пацієнтів із хронічним панкреатитом / Л. С. Бабінець, З. Я. Онуфрик. - С.23-29
Бакалюк, Т. Г. Ефективність застосування реабілітаційних втручань при діабетичній полінейропатії в умовах стаціонарного лікування / Т. Г. Бакалюк, Н. Р. Макарчук, Г. О. Стельмах. - С.30-35
Бідованець, Л. Ю. Динаміка післяінфарктного ремоделювання лівого шлуночка у хворих з артеріальною гіпертензією та цукровим діабетом на фоні прийому раміприлу і зофеноприлу / Л. Ю. Бідованець. - С.36-42
Булик, Р. Є. Стрес-індуковані зміни морфофункціонального стану нейронів надзорового ядра гіпоталамуса щурів / Р. Є. Булик [та ін.]. - С.43-49
Другие авторы: Федонюк Л. Я., Булик Т. С., Сметанюк О. В.
Гаврилюк, Н. М. Оцінка впливу наявності у пацієнтів надлишкової маси тіла на фіброз печінки / Н. М. Гаврилюк [та ін.]. - С.50-60
Другие авторы: Господарський І. Я., Прокопчук О. В., Гаврилюк М. Є.
Галабіцька, І. М. Особливості стану функціональної недостатності підшлункової залози при коморбідності хронічного панкреатиту і цукрового діабету 2-го типу на тлі первинного остеоартрозу / І. М. Галабіцька, Л. С. Бабінець, Т. Р. Петрунько. - С.61-64
Галей, М. М. Оцінка результатів симультанних лапароскопічних алогерніопластики та холецистектомі / М. М. Галей, І. Я. Дзюбановський, І. П. Марчук. - С.65-75
Дорохова, О. Е. Гістоморфологічний стан ока кроля з модельованим переднім і середнім неінфекційним увеїтом при нормалізації температури очної поверхні / О. Е. Дорохова [та ін.]. - С.76-83
Другие авторы: Мальцев Е. В., Зборовська О. В., Гуаньцзюнь М.
Дунаєвська, В. В. Сучасний погляд на етіологію та патогенез передракових захворювань і раку вульви / В. В. Дунаєвська, Т. Ф. Татарчук, Н. Ф. Захаренко. - С.84-94
Козьолкін, О. А. Прогностичне значення інтегральної оцінки тяжкості ураження церебральних структур у пацієнтів у гострому періоді спонтанного супратенторіального внутрішньомозкового крововиливу / О. А. Козьолкін, А. А. Кузнєцов. - С.95-106
Кулянда, І. С. Виготовлення ацелюлярного дермального матриксу зі шкіри свині: морфологічий аналіз / І. С. Кулянда [та ін.]. - С.107-113
Другие авторы: Федонюк Л. Я., Довгалюк А. І., Крамар С. Б., Кулянда О. О.
Солтані, Р. Е. Особливості функціонування серцево-судинної системи у хворих на синдром обструктивного апное-гіпопное у нічний час / Р. Е. Солтані. - С.114-117
Лучинський, В. М. Гістофункціональні зміни в тканинах нирки в динаміці посттравматичного періоду при поєднаній травмі на тлі гіпокінетичного остеопорозу в експеременті / В. М. Лучинський [та ін.]. - С.118-121
Другие авторы: Стойкевич Г. В., Погорецька Х. В., Прокопчук Ю. В.
Малярчук, Г. Р. Вплив ентеросгелю та харчової добавки карболайн (активоване вугілля) на мікрофлору кишечника / Г. Р. Малярчук, Д. Б. Коваль, Д. О. Кошовська. - С.122-126
Насалик, Р. Б. Морфометрична характеристика головного мозку у хворих на хронічну ішемію мозку / Р. Б. Насалик. - С.127-134
Невойт, Г. В. Варіаційна пульсометрія як метод відображення системних інформаційних енергетичних процесів та оцінки функціонального стану людського організму при загальному клінічному обстеженні пацієнтів / Г. В. Невойт. - С.135-139
Самогальська, О. Є. Лікування та профілактика токсичного гепатиту у хворих з лімфопроліферативними захворюваннями / О. Є. Самогальська, З. П. Мандзій. - С.140-145
Сірчак, Є. С. Порушення вмісту вітамінів групи В при дисбіозі кишечника у хворих на хронічний панкреатит та цукровий діабет 2-го типу / Є. С. Сірчак, В. Є. Барані, З. Й. Фабрі. - С.146-151
Філак, Я. Ф. Вплив порушення маси тіла на вираженість проявів отеохондрозу у хворих на неалкогольну жирову хворобу печінки / Я. Ф. Філак, Є. С. Сірчак. - С.152-157
Чайківська, Е. Ф. Клінічний портрет дівчинки пубертатного віку з неалкогольною жировою хворобою печінки та метаболічно нездоровим ожирінням / Е. Ф. Чайківська. - С.158-165
Чехлова, О. В. Модель мікроангіопатії кінцівок при стрептозоциновому діабеті / О. В. Чехлова. - С.166-170
Чукур, О. О. Оцінка рівня вітаміну D і йодного статусу в жінок пременопаузального віку з автоімунним захворюванням щитоподібної залози / О. О. Чукур, Н. В. Пасєчко, А. О. Боб. - С.171-177
Яворська, І. В. Динаміка активності процесів ліпідної пероксидації в селезінці під впливом гострої крововтрати, ускладненої ішемією-реперфузією кінцівки, та її корекція карбацетамом / І. В. Яворська, І. Я. Господарський. - С.178-185
Венгер, І. К. Клінічний випадок подвоєння правої ниркової артерії, ускладнений компресією та тромбозом правої ниркової вени, флотуючим тромбозом нижньої порожнистої вени / І. К. Венгер [та ін.]. - С.186-189
Другие авторы: Вайда А. Р., Костів С. Я., Романюк Т. В., Сельський Б. П., Мороз В. С.
Возіанов, С. О. Електростимуляція в лікуванні нейрогенних розладів сечовипускання / С. О. Возіанов [та ін.]. - С.190-193
Другие авторы: Захараш М. П., Чабанов П. В., Захараш Ю. М., Севастьянова Н. А., Угаров В. Ю., Репринцева А. С.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-10    11-20   21-28 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)