Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)Высшее образование (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Суременко, М. С.$<.>)
Общее количество найденных документов : 25
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-25 
1.
Шифр: МУ7/2018/4
   Журнал

Медична освіта
2018г. № 4
Содержание:
Булах, І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація” / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай. - С.6-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Андрейчин, М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання / М. А. Андрейчин [та ін.]. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Івахів О. Л., Вишневська Н. Ю., Качор В. О., Іщук І. С., Йосик Я. І., Васильєва Н. А., Копча В. С., Ничик Н. А., Завіднюк Н. Г.
Бєленічев, І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит / І. Ф. Бєленічев [та ін.]. - С.22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бухтіярова Н. В., Горбачова С. В., Самура І. Б.
Білий, А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження / А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко. - С.26-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Венгер, О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків / О. П. Венгер [та ін.]. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гусєва Т. П., Мисула Ю. І., Сас Л. М., Смашна О. Є., Білоус В. С., Люта О. О., Несторович Я. М.
Волощук, Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.36-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Денисюк О. М., Ходаківська О. В., Галютіна О. Ю.
Дроненко, В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів / В. Г. Дроненко. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліщ, І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Марущак М. І., Криницька І. Я., Габор Г. Г.
Колодницька, О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання / О. Д. Колодницька. - С.52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності / М. М. Корда [та ін.]. - С.56-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Лихацький П. Г.
Кривов’яз, О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів / О. В. Кривов’яз [та ін.]. - С.59-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Томашевська Ю. О., Кривов’яз С. О., Щерба І. К.
Мартинюк, В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології / В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук. - С.64-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Малиновський, А. В. Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти / А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко. - С.67-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мокія-Сербіна, С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії / С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель. - С.71-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перцева, Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Конопкіна Л. І. , Кіреєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Подплєтня, О. А. Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження / О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Поліщук, І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення / І. П. Поліщук. - С.81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разнатовська, О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання / О. М. Разнатовська [та ін.]. - С.85-88 . - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Мурзіна О. А., Потоцька О. І., Алексєєва Г. М.
Рогальська, Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики / Я. В. Рогальська [та ін.]. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кубей І. В., Воронцова Т. О., Волянська Л. А., Мудрик У. М., Ярема Н. М., Глушко К. Т.
Сандуляк, Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті / Т. В. Сандуляк [та ін.]. - С.93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Клименко Т. М., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М., Сандуляк М. Т.
Степанов, Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія” / Ю. М. Степанов [та ін.]. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кононов І. М., Саленко А. В., Власова О. М., Шендрик Л. М., Косинська С. В., Будзак І. Я.
Швед, М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги / М. І. Швед [та ін.]. - С.102-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Геряк С. М., Липовецька С. Й., Ляхович Р. М., Левицька Л. В., Сидоренко О. Л., Кіцак Я. М., Мартинюк Л. П., Прокопович О. А., Гурський В. Т.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.108-112. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Литвин К. Ю., Суременко М. С., Гайдук Т. А., Якуніна О. М., Дядик В. П.
Шульгай, А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.113-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Федонюк Л. Я., Мудра А. Є., Олещук О. М.
Яременко, О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління / О. Б. Яременко [та ін.]. - С.117-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Федьков Д. Л., Добрянський Д. В., Дудка П. Ф., Ільницький Р. І., Тарченко І. П., Меліксетян А. В.
Kozyolkin, О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases / О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova. - С.121-123. - Bibliogr. at the end of the art.
Беденюк, А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.124-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Мальований В. В., Доброродній В. Б., Війтович Л. Є.
Болух, В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів / В. А. Болух. - С.127-131. - Бібліогр.: в кінці ст.
Калашченко, С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії / С. І. Калашченко [та ін.]. - С.132-135. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гринзовський А. М., Дема О. В., Загороднюк К. Ю.
Корнякова, В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю / В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська. - С.136-140. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коробчанський, В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету / В. О. Коробчанський [та ін.]. - С.141-144. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Резуненко Ю. К., Герасименко О. І., Кателевська Н. М., Богачова О. С.
Паласюк, Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.145-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Підгірний, В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти / В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка. - С.153-156. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разумний, Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення / Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт. - С.157-160. - Бібліогр.: в кінці ст.
Растворов, О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ / О. А. Растворов, І. О. Растворов. - С.161-165. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рублевська, Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.166-168. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Григоренко Л. В., Кулагін О. О., Зайцев В. В.
Сафонова, О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря / О. В. Сафонова, А. М. Урбанович. - С.169-171. - Бібліогр.: в кінці ст.
Семенець, А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування / А. В. Семенець [та ін.]. - С.172-177. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Вакуленко Д. В., Марценюк В. П., Кравець Н. О., Сверстюк А. С., Климук Н. Я., Кучвара О. М., Кутаковa О. В.
Спіріна, І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.178-181. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Рокутов С. В., Феденко Є. С., Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М.
Стойкевич, Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3” / Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда. - С.182-184. - Бібліогр.: в кінці ст.
Voloshyna, L. O. Development of empathic abilities in medical students / L. O. Voloshyna [та ін.]. - С.185-190. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Kushnir L. D., Perepichka M. P., Doholich O. I., Leko B. A.
Саварин, Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках) / Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль. - С.191-195. - Бібліогр.: в кінці ст.
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка. - С.196-197
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


   
    Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад [Текст] = Innovative teaching methods for the training of professionally oriented olympiad participants / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 108-112. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Мета роботи – представити власний досвід застосування різних варіантів імітаційної технології при підготовці учасників студентських олімпіад з професійного циклу “інфекційні хвороби”. Основна частина. Розглянуто інноваційні методики викладання курсу інфекційних хвороб у вищій медичній школі, впроваджені авторами з метою підвищення ефективності навчання. Докладно висвітлені питання проведення медичних студентських олімпіад з навчальних дисциплін професійного циклу. Проаналізовано власний досвід застосування варіантів імітаційної технології: методів case-study, рольових ігор, “мозкової атаки”. За останні 5 років на базі студентського наукового гуртка кафедри інфекційних хвороб ДЗ “Дніпропетровська медична академя МОЗ України” пройшла підготовка 53 студентів-бакалаврів. З них 14 студентів брали безпосередню участь у змаганнях на щорічних всеукраїнських олімпіадах з інфекційних хвороб. Результатом плідної підготовки стало здобуття 6 призових місць в індивідуальних змаганнях і 8 призових місць у командних змаганнях. Висновки. На відміну від традиційних форм навчання, впровадження активних методів, на прикладі підготовки до олімпіади, дозволяє формувати професійні вміння і діяльну реалізацію набутих знань, моделювати цілісний зміст самостійної роботи, при цьому зміщується центр значущості з процесу передачі, переробки і засвоєння інформації на самостійну творчу діяльність. Саме такий підхід може дозволити студенту набути високих результатів як під час змагання на студентській олімпіаді, так і надалі у практичній діяльності при формуванні особистості конкурентоспроможного фахівця
Доп.точки доступа:
Шостакович-Корецька, Л. Р.
Маврутенков, В. В.
Чергінець, А. В.
Будаєва, І. В.
Литвин, К. Ю.
Суременко, М. С.
Гайдук, Т. А.
Якуніна, О. М.
Дядик, В. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання [Текст] = Methodology of teaching internship doctors on the subject “hiv infection” based on interactive teaching methods / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 83-88. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (методы)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS
Аннотация: Запропонована нами модель інтерактивного навчання розроблена відповідно до типової програми підготовки лікарів-інтернів з інфекційних хвороб та включає в методологію проведення такі інтерактивні методи проведення занять, як і робота в малих групах; дискусія; проведення інтерв’ю; тренінг із використанням ділової та рольової гри; самостійне складання студентами опитувальника; екскурсія та робота в лабораторії; case-навчання. Модель складена на прикладі вивчення інтернами тем розділу навчальної типової програми, що стосуються ВІЛ-інфекції, яка є одною з найбільш актуальних проблем сучасної інфектології. Методологія включає лекції, практичні заняття, семінари та самостійну підготовку інтерна. Кількість годин у моделі розрахована для спеціальності “Інфекційні хвороби”. Запропоновані два етапи підготовки інтернів: вхідний та головний етап – виконання міжпрофесійного проекту. Вхідний етап виконання міжпрофесійного проекту включає лекції, проведення практичних занять з різними видами участі лікарів-інтернів (роботу в малих групах; дискусію в групі; тренінг із використанням рольової та ділової гри; підготовку інтернами запитань (опитувальник, підготовлений у групі) та проведення інтерв’ю з пацієнтами Центру боротьби та профілактики зі СНІД, аналіз отриманих відповідей; рольову та ділову гру: “лікар–пацієнт”; екскурсію в лабораторію; роботу в малих групах, “case studies”), самостійну роботу з нормативними документами з організації та проведення добровільного консультування і тестування. До головного етапу виконання завдань міжпрофесійного проекту залучені такі спеціалісти: фахівці соціальної медицини, СНІД-центру, медичний психолог, фтизіатр, невролог, онколог, дерматовенеролог, а також представник суспільного фонду “Дорога життя” – один із пацієнтів центру СНІД. Лікар-інтерн є активним учасником проекту та входить до складу команди. На цьому етапі вирішується ряд завдань, головним із яких є сумісна робота команди фахівців у наданні кваліфікованої допомоги пацієнтам з ВІЛ. Висновок. Інтерактивна методика навчання є найбільш актуальною в сучасних умовах викладання, які передбачають підготовку висококваліфікованих спеціалістів, здатних інтегрувати теоретичні знання і практичні уміння в цілісну систему, володіти новими технологіями
Доп.точки доступа:
Шостакович-Корецька, Л. Р.
Литвин, К. Ю.
Шевельова, О. В.
Суременко, М. С.
Волікова, О. О.
Дядик, В. П.
Чикаренко, З. О.
Чергінець, А. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.
Шифр: МУ7/2017/2
   Журнал

Медична освіта
2017г. № 2 . - 86.41, р.
Содержание:
Дрогомерецька, О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології / О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ілащук, Т. О. Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб / Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець. - С.9-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клименко, Т. М. Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології / Т. М. Клименко [та ін.]. - С.12-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Сандуляк Т. В., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М.
Козлова, І. О. Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини / І. О. Козлова, С. В. Федоров. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Комнацький, Б. Ю. Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти / Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії / М. М. Корда [та ін.]. - С.28-32. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Підручна С. Р., Острівка О. І., Яремчук О. З.
Крицька, Г. А. Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін / Г. А. Крицька [та ін.]. - С.33-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Крицький І. О., Загричук Г. Я., Крицький Т. І.
Курінний, А. В. Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX / А. В. Курінний, В. В. Вольвач, В. І. Дарій. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Литвиненко, Н. В. Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні / Н. В. Литвиненко [та ін.]. - С.41-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гладка В. М., Пурденко Т. Й., Силенко Г. Я., Пінчук В. А.
Марущак, М. І. Публікації у міжнародних рейтингових наукометричних виданнях як критерій ефективності сучасної науки / М. І. Марущак [та ін.]. - С.46-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Криницька І. Я., Дзиґа С. В., Бакалець О. В., Заєць Т. А., Габор Г. Г., Бегош Н. Б., Михайлів Л. М.
Михальчук, А. М. Адаптивне навчання керівників закладів охорони здоров’я як передумова формування компетентнісного підходу до їх професійної підготовки / А. М. Михальчук [та ін.]. - С.50-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Горачук В. В., Краснов В. В., Толстанов О. К., Нестерець О. Л.
Перцева, Т. О. Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів / Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний. - С.55-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапов, В. О. Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів / В. О. Потапов [та ін.]. - С.60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Хасхачих Д. А., Демченко Т. В., Гарагуля І. С., Чуйко В. І.
Рублевська, Н. І. Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Щудро С. А., Зайцев В. В., Кулагін О. О., Дзяк М. В.
Симчич, Х. С. Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти / Х. С. Симчич, С. В. Федоров. - С.68-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Слабкий, Г. О. Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами / Г. О. Слабкий, І. С. Миронюк, В. В. Шафранський. - С.72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сулейман, М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу / М. М. Сулейман. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.79-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Марченко В. Г., Касьянова О. М., Соболєва І. А., Цодікова О. А., Єлоєва З. В., Сергієнко О. І., Бодня К. І., Жеребкін В. В., Гиря М. П.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.83-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Литвин К. Ю., Шевельова О. В., Суременко М. С., Волікова О. О., Дядик В. П., Чикаренко З. О., Чергінець А. В.
Fedchyshyn, N. О. Herbartian ideas in educational theory and practice / N. О. Fedchyshyn, H. І. Klishch, N. І. Yelahina. - С.89-95. - Bibliogr. at the end of the chap.
Артьоменко, В. В. Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів / В. В. Артьоменко, В. М. Носенко. - С.96-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойко, Т. В. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту “Крок-2” на кафедрі внутрішньої медицини № 3 / Т. В. Бойко. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондаренко, О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гнатишина, Л. Л. Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка / Л. Л. Гнатишина, Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець. - С.107-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
Господарський, І. Я. Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер / І. Я. Господарський. - С.111-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Громова, А. М. Роль рольових ігор у вивченні акушерства та гінекології / А. М. Громова [та ін.]. - С.117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Мітюніна Н. І., Мартиненко В. Б., Нестеренко Л. А., Ляховська Т. Ю.
Гудима, А. А. Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему / А. А. Гудима. - С.120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.
Йолтухівський, М. В. Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання / М. В. Йолтухівський [та ін.]. - С.124-129. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гусакова І. В., Коновалов С. В., Болгарська І. В.
Кравченко, Г. Б. Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету / Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко. - С.130-133. - Бібліогр.: в кінці ст.
Середюк, В. Н. Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу / В. Н. Середюк. - С.134-147. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шульгай, А. Г. Роль циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін в організації навчального процесу вищих навчальних закладів / А. Г. Шульгай, В. О. Шідловський, Л. Ю. Іващук. - С.148-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Klishch, H. I. Quality improvement through quality audit in austrian higher education / H. І. Klishch, N. О. Fedchyshyn, N. І. Yelahina. - С.153-157. - Bibliogr. at the end of the art.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : (1)
Свободны: (1)
Заказаны экз-ры для отделов: Навчальна частина

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.


   
    Рівень сироваткового бета-2-мікроглобуліну і його зв’язок з імунологічними та гематологічними показниками при прогресуванні ВІЛ-інфекції / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] // Інфекційні хвороби. - 2017. - N 3. - С. 18-23


MeSH-главная:
ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS (иммунология, кровь, патофизиология)
БЕТА 2-МИКРОГЛОБУЛИН -- BETA 2-MICROGLOBULIN (кровь, метаболизм)
Аннотация: Підвищення вмісту ?2-мікроглобуліну відбувається паралельно зі зростанням ШОЕ та зменшенням кількості тромбоцитів й відповідає розвитку імуносупресії. Комплексне використання означених показників може бути основою предикторної моделі для визначення прогресування ВІЛ-інфекції в періоді між імунологічними дослідженнями.
Повышение содержания ?2-микроглобулина происходит параллельно с ростом СОЭ и уменьшением количества тромбоцитов и соответствует развитию иммуносупрессии. Комплексное использование указанных показателей может служить основанием предикторной модели для определения прогрессирования ВИЧ-инфекции в периоде между иммунологическими исследованиями.
Доп.точки доступа:
Шостакович-Корецька, Л. Р.
Литвин, К. Ю.
Волікова, О. О.
Губар, І. О.
Суременко, М. С.
Кушнєрова, О. А.
Шевельова, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.
Шифр: ІУ5/2017/3
   Журнал

Інфекційні хвороби . - Периодичность 02o
2017г. № 3
Содержание:
Климнюк, С. І. Сучасні уявлення про гранулоцитарний анаплазмоз людини / C. І. Климнюк, Л. Б. Романюк, М. І. Шкільна. - С.4-9
Подаваленко, А. П. Характеристика епідемічної ситуації ВІЛ-інфекції у різних областях України / А. П. Подаваленко, Д. В. Кущ, О. Д. Петровська. - С.10-17
Шостакович-Корецька, Л. Р. Рівень сироваткового бета-2-мікроглобуліну і його зв’язок з імунологічними та гематологічними показниками при прогресуванні ВІЛ-інфекції / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.18-23
Другие авторы: Литвин К. Ю., Волікова О. О., Губар І. О., Суременко М. С., Кушнєрова О. А., Шевельова О. В.
Шагінян, В. Р. Досвід визначення інтратекального синтезу антитіл у пацієнтів з ураженнями центральної нервової системи / В. Р. Шагінян [та ін.]. - С.24-31
Другие авторы: Фільчаков І. В., Матяш В. І., Руденко А. О., Дьяченко П. А., Парфенюк Ю. В., Клюс В.Ю., Панасюк О. Л., Березіна Л. В.
Прокопів, О. В. Ураження нервової системи у дітей, асоційовані з вірусом Varicella-Zoster / О. В. Прокопів, Н. М. Прикуда. - С.32-37
Ilina, V. V. Clinical and epidemiological features of infectious mononucleosis in the north-eastern region of Ukraine / V. V. Ilina [et al.]. - С.38-44
Другие авторы: Chemych M. D., Ilina N. I., Kusi V.
Попов, М. М. Фагоцитарна активність нейтрофілів у хворих на гострий гепатит В / М. М. Попов, А. І. Скляр. - С.45-51
Мельник, Л. П. Поєднаний перебіг туберкульозу та лямбліозу / Л. П. Мельник [та ін.]. - С.52-58
Другие авторы: Грищук Л. А., Васильєва Н. А., Шкільна М. І.
Шуляк, В. І. Генетичне забезпечення міжнейронних взаємодій у хворих на менінгіт / В. І. Шуляк. - С.59-72
Пипа, Л. В. Сучасні уявлення про патогенез і діагностику гнійно-септичних станів у дітей. (Частина 2) / Л. В. Пипа, М. М. Мургіна. - С.73-80
Покровська, Т. В. Правець - актуальна проблема сьогодення / Т. В. Покровська, В. В. Гнатюк. - С.81-87
Андрейчин, М. А. Століття від народження св. пам. Людмили Іванівни Богачик / М. А. Андрейчин. - С.88-89
Имеются экземпляры в отделах:
Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.
Шифр: ІУ5/2012/4
   Журнал

Інфекційні хвороби . - Периодичность 02o
2012г. № 4
Содержание:
Марієвський, В. Ф. Стан і перспективи розробки проблеми грипу в Україні / В. Ф. Марієвський. - С.5-10
Степанюк, С. В. Результати клінічних випробувань тест-системи «Dia Influenza Н1N1» для виявлення пандемічного вірусу грипу А/Н1N1 /2009 на основі методу Real-Time RT-PCR / С. В. Степанюк [и др.]. - С.11-14
Другие авторы: Мироненко А. П., Люльчук М. Г., Доан С. І., Співак М. Я.
Андрейчин, Ю. М. Гістологічні та морфометричні параметри кісткової стінки верхньощелепної пазухи при хронічному синуситі / Ю. М. Андрейчин. - С.14-18
Кучеренко, О. О. Клінічне значення реакції інтерлейкінів крові дітей при пневмоніях різної етіології / О. О. Кучеренко. - С.19-22
Олійник, О. В. Розлади кисневого гомеостазу при експериментальному гострому респіраторному дистрес-синдромі у щурів та їх корекція антигіпоксантами / О. В. Олійник. - С.22-26
Рябоконь, Ю. Ю. Стан ендотелійзалежної функції ендотелію у хворих на хронічну HCV-інфекцію з позапечінковими проявами / Ю. Ю. Рябоконь. - С.26-33
Чорнобровкіна, Т. Я. Ефективність застосування фосфогліву у хворих на гепатит С / Т. Я. Чорнобровкіна. - С.33-38
Боброва, І. А. Імуноглобулін Е при цитокініндукованих ураженнях щитоподібної залози на тлі гепатиту С / І. А. Боброва. - С.38-42
Постнов, О. В. Комплексна стратифікація захворюваності як інструмент аналізу епідемічного процесу ВІЛ-інфекції (на прикладі Одеської області) / О. В. Постнов [и др.]. - С.43-48
Другие авторы: Сервецький С. К., Поздняков С. В., Нестерова О. Є.
Живиця, Д. Г. Виживання ВІЛ/ТБ-інфікованих хворих за високоактивної антиретровірусної терапії / Д. Г. Живиця, М. А. Андрейчин. - С.49-52
Ярош, О. О. Клінічне значення іритативних феноменів у ранній діагностиці менінгітів і менінгоенцефалітів / О. О. Ярош. - С.52-56
Римша, О. В. Антисептик декасан у лікуванні інфекційних ускладнень після операції в пацієнтів з доброякісно гіпертрофованою передміхуровою залозою / О. В. Римша, Д. В. Палій. - С.56-58
Васильєва, Н. А. Спорадичні єрсиніози: труднощі діагностики і лікування / Н. А. Васильєва [и др.]. - С.59-62
Другие авторы: Легеза К. М., Івахів О. Л., Вишневська Н. Ю.
Усачова, О. В. Сальмонельоз у дітей: сучасні проблемні питання та можливість корекції терапії / О. В. Усачова [и др.]. - С.63-67
Другие авторы: Дралова О. А., Конакова О. В., Пахопьчук Т. М., Матвеєва Т. Б.
Старкова, О. М. Ефективність і наслідки лікування хворих на вперше діагностований туберкульоз легень, в яких розвинувся рецидив захворювання / О. М. Старкова. - С.68-71
Корнага, С. І. Динамічні функціональні зміни серцево-судинної системи в процесі хіміотерапії хворих на вперше діагностований інфільтративний туберкульоз легень / С. І. Корнага. - С.72-74
Ковальчук, М. Т. «Плівкові» мікропрепарати в паразитоскопічному дослідженні: методичні переваги і перспективи / М. Т. Ковальчук. - С.75-77
Підручна, С. Р. Зміни показників ендогенної інтоксикації при тяжкій і комбінованій травмі / С. Р. Підручна. - С.78-81
Фролов, В. М. Застосування імуномодулятора нуклеїнат у клінічній практиці / В. М. Фролов, З. Ю. Ткачук, О. В. Круглова. - С.82-90
Козько, В. М. Проблема криптококової інфекції у сучасному світі / В. М. Козько [и др.]. - С.90-95
Другие авторы: Гаврилов А. В., Загороднєва О. В., Винокурова О. М., Гордієнко А. І., Дроздова А. Г.
Баланюк, І. В. Сучасні дані про зв’язок дисбіозу кишечнику й імунітету та їх корекцію пробіотиками / І. В. Баланюк. - С.96-102
Ничик, Н. А. Синдром токсичного шоку / Н. А. Ничик. - С.102-106
Бондаренко, А. М. «Багато речей нам незрозумілі не тому, що наші уявлення слабкі; але тому, що ці речі не входять у коло наших понять» / А. М. Бондаренко. - С.107
Суременко, М. С. Не переконали / М. С. Суременко. - С.108-109
Богадельніков, І. В. «Хто в океані бачить тільки воду, той на землі не помічає гір» / І. В. Богадельніков. - С.110-112
До ювілею професора Ольги Миколаївни Домашенко. - С.113
Андрейчин, М. Добро пам’ятається / М. Андрейчин. - С.114-115
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.


    Суременко, М. С.
    Не переконали [Текст] / М. С. Суременко // Інфекційні хвороби. - 2012. - № 4. - С. 108-109

Рубрики: Микробиология

   Микробиотики


Свободных экз. нет

Найти похожие

9.
Шифр: ІУ5/2011/2
   Журнал

Інфекційні хвороби . - Периодичность 02o
2011г. № 2
Содержание:
Перехрестенко, П. М. Протиправцевий імуноглубулін: виробництво та забезпечення населення України / П. М. Перехрестенко, Л. В. Назарчук. - С.5-9
Усачова, О. В. Динаміка клініко-гормональних показників вагітних з активними формами герпесвірусних інфекцій на тлі терапії специфічними імуноглобулінами та хофітолом / О. В. Усачова, М. А. Андрейчин. - С.10-15
Подаваленко, А. П. Вивчення протикашлюкового гуморального імунітету у вагітних та їхніх новонароджених / А. П. Подаваленко [и др.] . - С.16-20
Другие авторы: Козлова С. И., Рижкова Н. В., Сербіненко Т. М., Москаленко Т. П.
Живиця, Д. Г. Вміст сироваткового ІЛ-17 у хворих на ВІЛ-інфекцію / Д. Г. Живиця. - С.20-25
Рябоконь, Ю. Ю. Особливості ураження нирок у хворих на хронічний гепатит С (сучасні уявлення про механізми розвитку, клінічні спостереження) / Ю. Ю. Рябоконь, В. О. Туманський, Т. Г. Светличенко. - С.25-29
Суременко, М. С. Клініко-діагностичне значення активності протеолітичних процесів при гострих і хронічних вірусних гепатитах і цирозах печінки / М. С. Суременко, О. П. Шевченко. - С.30-34
Когутич, А. І. Вплив аміксину і галоаерозольтерапії на стан імунної системи хворих на хронічний гепатит С і хронічне обструктивне захворювання легень / А. І. Когутич. - С.35-38
Лось-Яценко, Н. Г. Труднощі і помилки в діагностиці лептоспірозу / Н. Г. Лось-Яценко, І. З. Карімов, О. А. Козловський. - С.39-42
Герасименко, Т. В. Районування території України за ступенем епідеміологічного ризику зараження на туляремію / Т. В. Герасименко, Л. Я. Могілевський, З. А. Хабло. - С.42-46
Іваськів, О. С. Інфікованість учнів шкіл-інтернатів Хмельницької області вірусом гепатита С / О. С. Іваськів, М. П. Коломієць. - С.47-49
Васильєва, Н. А. Хвороба Лайма на Тернопільщині / Н. А. Васильєва [и др.] . - С.50-53
Другие авторы: Івахів О. Л., Качор В. О., Авсюкевич О. Є., Волошин С. Б., Продан А. М., Герасименко О. А., Величко С. В., Білецька Г. В., Семенишин О. Б.
Андрейчин, Ю. М. Клінічна оцінка гіперекспресії фактора Віллебранда при верхньощелепному синуситі / Ю. М. Андрейчин. - С.54-56
Малиш, Н. Г. Захворюваність та етіологічна структура локальних форм гнійно-запальних уражень у новонароджених недоношених дітей / Н. Г. Малиш, М. Д. Чемич, Л. В. Авдеєва. - С.56-62
Мальцева, Л. А. Оптимізація профілактики ГРВІ у дітей на етапі загрози підвищення захворюваності / Л. А. Мальцева [и др.] . - С.63-65
Другие авторы: Бобровицька А. І., Яценко І. В., Заяць С. П., Заяць В. Ю.
Ковальчук, М. Т. Оцінка протипаразитарної активності орнідазолу / М. Т. Ковальчук, М. І. Шкільна. - С.66-68
Горбич, Ю. Л. Фактори ризику карбапенем-резистентності нозокоміальних штамів A. baumannii у республиці Білорусь / Ю. Л. Горбич. - С.69-75
Голяр, О. І. Експериментальне вивчення самовідновлення мікрофлори товстої кишки після перорального використання тетрацикліну гідрохлориду / О. І. Голяр. - С.76-80
Криворутченко, Ю. Л. Визначення чутливості мікроорганізмів до мірамістину сьогодні / Ю. Л. Криворутченко, О. М. Постнікова. - С.80-84
Бобровицька, А. І. Вакцинація - реакція та ускладнення / А. І. Бобровицька, Т. А. Біломеря. - С.85-89
Самарін, Д. В. Сучасні перспективи лікування хворих на хронічний гепатит С / Д. В. Самарін. - С.90-93
Волосовець, Т. М. Роль асоціацій вірусно-бактеріальних мікроорганізмів у виникненні та розвитку запальних і дистрофічно-запальних захворювань тканин пародонту, асоційованих з персистентною вірусною інфекцією / Т. М. Волосовець. - С.94-99
Ходан, В. В. Педикульоз у педіатрії: реалії сьогодення / В. В. Ходан [и др.] . - С.100-102
Другие авторы: Литвинець Л. Я., Пастух О. В., Лупуляк Л. В.
До 75-річчя із дня народження Миколи Івановича Хижняка. - С.103-105
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


    Суременко, М. С.
    Клініко-діагностичне значення активності протеолітичних процесів при гострих і хронічних вірусних гепатитах і цирозах печінки [Текст] / М. С. Суременко, О. П. Шевченко // Інфекційні хвороби. - 2011. - № 2. - С. 30-34

Рубрики: Гепатит вирусный человека--диагн

   Циррозы печени--диагн


   Гиалуроновая кислота


   Фибронектины


Доп.точки доступа:
Шевченко, О. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-25 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)