Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)Высшее образование (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Суременко, М. С.$<.>)
Общее количество найденных документов : 25
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-25 
1.

Заглавие журнала :Медична освіта -2018г.,N 4
Интересные статьи :
Булах І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація”/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай (стр.6-18)
Андрейчин М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання/ М. А. Андрейчин [та ін.] (стр.19-21)
Бєленічев І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.22-25)
Білий А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження/ А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко (стр.26-30)
Венгер О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків/ О. П. Венгер [та ін.] (стр.31-35)
Волощук Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.36-40)
Дроненко В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів/ В. Г. Дроненко (стр.41-47)
Кліщ І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.48-51)
Колодницька О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання/ О. Д. Колодницька (стр.52-55)
Корда М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності/ М. М. Корда [та ін.] (стр.56-58)
Кривов’яз О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів/ О. В. Кривов’яз [та ін.] (стр.59-63)
Мартинюк В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології/ В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук (стр.64-66)
Малиновський А. В. . Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти/ А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко (стр.67-70)
Мокія-Сербіна С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії/ С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель (стр.71-72)
Перцева Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.73-76)
Подплєтня О. А. . Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження/ О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук (стр.77-80)
Поліщук І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення/ І. П. Поліщук (стр.81-84)
Разнатовська О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання/ О. М. Разнатовська [та ін.] (стр.85-88 )
Рогальська Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики/ Я. В. Рогальська [та ін.] (стр.89-92)
Сандуляк Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. В. Сандуляк [та ін.] (стр.93-98)
Степанов Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія”/ Ю. М. Степанов [та ін.] (стр.99-101)
Швед М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.102-107)
Шостакович-Корецька Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.108-112)
Шульгай А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.113-116)
Яременко О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління/ О. Б. Яременко [та ін.] (стр.117-120)
Kozyolkin О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases/ О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova (стр.121-123)
Беденюк А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.124-126)
Болух В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів/ В. А. Болух (стр.127-131)
Калашченко С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії/ С. І. Калашченко [та ін.] (стр.132-135)
Корнякова В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю/ В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.136-140)
Коробчанський В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету/ В. О. Коробчанський [та ін.] (стр.141-144)
Паласюк Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.145-152)
Підгірний В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка (стр.153-156)
Разумний Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення/ Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт (стр.157-160)
Растворов О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ/ О. А. Растворов, І. О. Растворов (стр.161-165)
Рублевська Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін/ Н. І. Рублевська [та ін.] (стр.166-168)
Сафонова О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря/ О. В. Сафонова, А. М. Урбанович (стр.169-171)
Семенець А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування/ А. В. Семенець [та ін.] (стр.172-177)
Спіріна І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.178-181)
Стойкевич Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3”/ Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда (стр.182-184)
Voloshyna L. O. Development of empathic abilities in medical students/ L. O. Voloshyna [та ін.] (стр.185-190)
Саварин Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках)/ Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль (стр.191-195)
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка (стр.196-197)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Литвин К. Ю., Суременко М. С., Гайдук Т. А., Якуніна О. М., Дядик В. П.
Заглавие : Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад
Параллельн. заглавия :Innovative teaching methods for the training of professionally oriented olympiad participants
Место публикации : Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 108-112 (Шифр МУ7/2018/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Мета роботи – представити власний досвід застосування різних варіантів імітаційної технології при підготовці учасників студентських олімпіад з професійного циклу “інфекційні хвороби”. Основна частина. Розглянуто інноваційні методики викладання курсу інфекційних хвороб у вищій медичній школі, впроваджені авторами з метою підвищення ефективності навчання. Докладно висвітлені питання проведення медичних студентських олімпіад з навчальних дисциплін професійного циклу. Проаналізовано власний досвід застосування варіантів імітаційної технології: методів case-study, рольових ігор, “мозкової атаки”. За останні 5 років на базі студентського наукового гуртка кафедри інфекційних хвороб ДЗ “Дніпропетровська медична академя МОЗ України” пройшла підготовка 53 студентів-бакалаврів. З них 14 студентів брали безпосередню участь у змаганнях на щорічних всеукраїнських олімпіадах з інфекційних хвороб. Результатом плідної підготовки стало здобуття 6 призових місць в індивідуальних змаганнях і 8 призових місць у командних змаганнях. Висновки. На відміну від традиційних форм навчання, впровадження активних методів, на прикладі підготовки до олімпіади, дозволяє формувати професійні вміння і діяльну реалізацію набутих знань, моделювати цілісний зміст самостійної роботи, при цьому зміщується центр значущості з процесу передачі, переробки і засвоєння інформації на самостійну творчу діяльність. Саме такий підхід може дозволити студенту набути високих результатів як під час змагання на студентській олімпіаді, так і надалі у практичній діяльності при формуванні особистості конкурентоспроможного фахівця
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Литвин К. Ю., Шевельова О. В., Суременко М. С., Волікова О. О., Дядик В. П., Чикаренко З. О., Чергінець А. В.
Заглавие : Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання
Параллельн. заглавия :Methodology of teaching internship doctors on the subject “hiv infection” based on interactive teaching methods
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 83-88 (Шифр МУ7/2017/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS
Аннотация: Запропонована нами модель інтерактивного навчання розроблена відповідно до типової програми підготовки лікарів-інтернів з інфекційних хвороб та включає в методологію проведення такі інтерактивні методи проведення занять, як і робота в малих групах; дискусія; проведення інтерв’ю; тренінг із використанням ділової та рольової гри; самостійне складання студентами опитувальника; екскурсія та робота в лабораторії; case-навчання. Модель складена на прикладі вивчення інтернами тем розділу навчальної типової програми, що стосуються ВІЛ-інфекції, яка є одною з найбільш актуальних проблем сучасної інфектології. Методологія включає лекції, практичні заняття, семінари та самостійну підготовку інтерна. Кількість годин у моделі розрахована для спеціальності “Інфекційні хвороби”. Запропоновані два етапи підготовки інтернів: вхідний та головний етап – виконання міжпрофесійного проекту. Вхідний етап виконання міжпрофесійного проекту включає лекції, проведення практичних занять з різними видами участі лікарів-інтернів (роботу в малих групах; дискусію в групі; тренінг із використанням рольової та ділової гри; підготовку інтернами запитань (опитувальник, підготовлений у групі) та проведення інтерв’ю з пацієнтами Центру боротьби та профілактики зі СНІД, аналіз отриманих відповідей; рольову та ділову гру: “лікар–пацієнт”; екскурсію в лабораторію; роботу в малих групах, “case studies”), самостійну роботу з нормативними документами з організації та проведення добровільного консультування і тестування. До головного етапу виконання завдань міжпрофесійного проекту залучені такі спеціалісти: фахівці соціальної медицини, СНІД-центру, медичний психолог, фтизіатр, невролог, онколог, дерматовенеролог, а також представник суспільного фонду “Дорога життя” – один із пацієнтів центру СНІД. Лікар-інтерн є активним учасником проекту та входить до складу команди. На цьому етапі вирішується ряд завдань, головним із яких є сумісна робота команди фахівців у наданні кваліфікованої допомоги пацієнтам з ВІЛ. Висновок. Інтерактивна методика навчання є найбільш актуальною в сучасних умовах викладання, які передбачають підготовку висококваліфікованих спеціалістів, здатних інтегрувати теоретичні знання і практичні уміння в цілісну систему, володіти новими технологіями
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Медична освіта -2017г.,N 2
Интересные статьи :
Дрогомерецька О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології/ О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович (стр.5-8)
Ілащук Т. О. Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб/ Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець (стр.9-11)
Клименко Т. М. Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології/ Т. М. Клименко [та ін.] (стр.12-18)
Козлова І. О. Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини/ І. О. Козлова, С. В. Федоров (стр.19-23)
Комнацький Б. Ю. Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти/ Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра (стр.24-27)
Корда М. М. Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії/ М. М. Корда [та ін.] (стр.28-32)
Крицька Г. А. Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін/ Г. А. Крицька [та ін.] (стр.33-36)
Курінний А. В. Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX/ А. В. Курінний, В. В. Вольвач, В. І. Дарій (стр.37-40)
Литвиненко Н. В. Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні/ Н. В. Литвиненко [та ін.] (стр.41-45)
Марущак М. І. Публікації у міжнародних рейтингових наукометричних виданнях як критерій ефективності сучасної науки/ М. І. Марущак [та ін.] (стр.46-49)
Михальчук А. М. . Адаптивне навчання керівників закладів охорони здоров’я як передумова формування компетентнісного підходу до їх професійної підготовки/ А. М. Михальчук [та ін.] (стр.50-54)
Перцева Т. О. Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів/ Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний (стр.55-59)
Потапов В. О. Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів/ В. О. Потапов [та ін.] (стр.60-63)
Рублевська Н. І. Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності/ Н. І. Рублевська [та ін.] (стр.64-67)
Симчич Х. С. Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти/ Х. С. Симчич, С. В. Федоров (стр.68-71)
Слабкий Г. О. Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами/ Г. О. Слабкий, І. С. Миронюк, В. В. Шафранський (стр.72-74)
Сулейман М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу/ М. М. Сулейман (стр.75-78)
Хвисюк О. М. Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти/ О. М. Хвисюк [та ін.] (стр.79-82)
Шостакович-Корецька Л. Р. Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.83-88)
Fedchyshyn N. О. Herbartian ideas in educational theory and practice / N. О. Fedchyshyn, H. І. Klishch, N. І. Yelahina (стр.89-95)
Артьоменко В. В. Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів/ В. В. Артьоменко, В. М. Носенко (стр.96-98)
Бойко Т. В. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту “Крок-2” на кафедрі внутрішньої медицини № 3/ Т. В. Бойко (стр.99-101)
Бондаренко О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу/ О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька (стр.102-106)
Гнатишина Л. Л. Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка/ Л. Л. Гнатишина, Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець (стр.107-110)
Господарський І. Я. Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер/ І. Я. Господарський (стр.111-116)
Громова А. М. Роль рольових ігор у вивченні акушерства та гінекології/ А. М. Громова [та ін.] (стр.117-119)
Гудима А. А. Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему/ А. А. Гудима (стр.120-123)
Йолтухівський М. В. Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання / М. В. Йолтухівський [та ін.] (стр.124-129)
Кравченко Г. Б. Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету/ Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко (стр.130-133)
Середюк В. Н. Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу/ В. Н. Середюк (стр.134-147)
Шульгай А. Г. Роль циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін в організації навчального процесу вищих навчальних закладів/ А. Г. Шульгай, В. О. Шідловський, Л. Ю. Іващук (стр.148-152)
Klishch H. I. Quality improvement through quality audit in austrian higher education/ H. І. Klishch, N. О. Fedchyshyn, N. І. Yelahina (стр.153-157)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Литвин К. Ю., Волікова О. О., Губар І. О., Суременко М. С., Кушнєрова О. А., Шевельова О. В.
Заглавие : Рівень сироваткового бета-2-мікроглобуліну і його зв’язок з імунологічними та гематологічними показниками при прогресуванні ВІЛ-інфекції
Место публикации : Інфекційні хвороби. - Тернопіль, 2017. - N 3. - С. 18-23 (Шифр ІУ5/2017/3)
MeSH-главная: ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS
БЕТА 2-МИКРОГЛОБУЛИН -- BETA 2-MICROGLOBULIN
Аннотация: Підвищення вмісту ?2-мікроглобуліну відбувається паралельно зі зростанням ШОЕ та зменшенням кількості тромбоцитів й відповідає розвитку імуносупресії. Комплексне використання означених показників може бути основою предикторної моделі для визначення прогресування ВІЛ-інфекції в періоді між імунологічними дослідженнями.Повышение содержания ?2-микроглобулина происходит параллельно с ростом СОЭ и уменьшением количества тромбоцитов и соответствует развитию иммуносупрессии. Комплексное использование указанных показателей может служить основанием предикторной модели для определения прогрессирования ВИЧ-инфекции в периоде между иммунологическими исследованиями.
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Інфекційні хвороби -2017г.,N 3
Интересные статьи :
Климнюк С. І. Сучасні уявлення про гранулоцитарний анаплазмоз людини/ C. І. Климнюк, Л. Б. Романюк, М. І. Шкільна (стр.4-9)
Подаваленко А. П. Характеристика епідемічної ситуації ВІЛ-інфекції у різних областях України/ А. П. Подаваленко, Д. В. Кущ, О. Д. Петровська (стр.10-17)
Шостакович-Корецька Л. Р. Рівень сироваткового бета-2-мікроглобуліну і його зв’язок з імунологічними та гематологічними показниками при прогресуванні ВІЛ-інфекції/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.18-23)
Шагінян В. Р. Досвід визначення інтратекального синтезу антитіл у пацієнтів з ураженнями центральної нервової системи/ В. Р. Шагінян [та ін.] (стр.24-31)
Прокопів О. В. Ураження нервової системи у дітей, асоційовані з вірусом Varicella-Zoster/ О. В. Прокопів, Н. М. Прикуда (стр.32-37)
Ilina V. V. Clinical and epidemiological features of infectious mononucleosis in the north-eastern region of Ukraine/ V. V. Ilina [et al.] (стр.38-44)
Попов М. М. Фагоцитарна активність нейтрофілів у хворих на гострий гепатит В/ М. М. Попов, А. І. Скляр (стр.45-51)
Мельник Л. П. Поєднаний перебіг туберкульозу та лямбліозу/ Л. П. Мельник [та ін.] (стр.52-58)
Шуляк В. І. Генетичне забезпечення міжнейронних взаємодій у хворих на менінгіт/ В. І. Шуляк (стр.59-72)
Пипа Л. В. Сучасні уявлення про патогенез і діагностику гнійно-септичних станів у дітей. (Частина 2)/ Л. В. Пипа, М. М. Мургіна (стр.73-80)
Покровська Т. В. Правець - актуальна проблема сьогодення/ Т. В. Покровська, В. В. Гнатюк (стр.81-87)
Андрейчин М. А. Століття від народження св. пам. Людмили Іванівни Богачик/ М. А. Андрейчин (стр.88-89)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Інфекційні хвороби -2012г.,N 4
Интересные статьи :
Марієвський В. Ф. Стан і перспективи розробки проблеми грипу в Україні/ В. Ф. Марієвський (стр.5-10)
Степанюк С. В. Результати клінічних випробувань тест-системи «Dia Influenza Н1N1» для виявлення пандемічного вірусу грипу А/Н1N1 /2009 на основі методу Real-Time RT-PCR/ С. В. Степанюк [и др.] (стр.11-14)
Андрейчин Ю. М. Гістологічні та морфометричні параметри кісткової стінки верхньощелепної пазухи при хронічному синуситі/ Ю. М. Андрейчин (стр.14-18)
Кучеренко О. О. Клінічне значення реакції інтерлейкінів крові дітей при пневмоніях різної етіології/ О. О. Кучеренко (стр.19-22)
Олійник О. В. Розлади кисневого гомеостазу при експериментальному гострому респіраторному дистрес-синдромі у щурів та їх корекція антигіпоксантами/ О. В. Олійник (стр.22-26)
Рябоконь Ю. Ю. Стан ендотелійзалежної функції ендотелію у хворих на хронічну HCV-інфекцію з позапечінковими проявами/ Ю. Ю. Рябоконь (стр.26-33)
Чорнобровкіна Т. Я. Ефективність застосування фосфогліву у хворих на гепатит С/ Т. Я. Чорнобровкіна (стр.33-38)
Боброва І. А. Імуноглобулін Е при цитокініндукованих ураженнях щитоподібної залози на тлі гепатиту С/ І. А. Боброва (стр.38-42)
Постнов О. В. Комплексна стратифікація захворюваності як інструмент аналізу епідемічного процесу ВІЛ-інфекції (на прикладі Одеської області)/ О. В. Постнов [и др.] (стр.43-48)
Живиця Д. Г. Виживання ВІЛ/ТБ-інфікованих хворих за високоактивної антиретровірусної терапії/ Д. Г. Живиця, М. А. Андрейчин (стр.49-52)
Ярош О. О. Клінічне значення іритативних феноменів у ранній діагностиці менінгітів і менінгоенцефалітів/ О. О. Ярош (стр.52-56)
Римша О. В. Антисептик декасан у лікуванні інфекційних ускладнень після операції в пацієнтів з доброякісно гіпертрофованою передміхуровою залозою/ О. В. Римша, Д. В. Палій (стр.56-58)
Васильєва Н. А. Спорадичні єрсиніози: труднощі діагностики і лікування/ Н. А. Васильєва [и др.] (стр.59-62)
Усачова О. В. Сальмонельоз у дітей: сучасні проблемні питання та можливість корекції терапії/ О. В. Усачова [и др.] (стр.63-67)
Старкова О. М. Ефективність і наслідки лікування хворих на вперше діагностований туберкульоз легень, в яких розвинувся рецидив захворювання/ О. М. Старкова (стр.68-71)
Корнага С. І. Динамічні функціональні зміни серцево-судинної системи в процесі хіміотерапії хворих на вперше діагностований інфільтративний туберкульоз легень/ С. І. Корнага (стр.72-74)
Ковальчук М. Т. «Плівкові» мікропрепарати в паразитоскопічному дослідженні: методичні переваги і перспективи/ М. Т. Ковальчук (стр.75-77)
Підручна С. Р. Зміни показників ендогенної інтоксикації при тяжкій і комбінованій травмі/ С. Р. Підручна (стр.78-81)
Фролов В. М. Застосування імуномодулятора нуклеїнат у клінічній практиці/ В. М. Фролов, З. Ю. Ткачук, О. В. Круглова (стр.82-90)
Козько В. М. Проблема криптококової інфекції у сучасному світі/ В. М. Козько [и др.] (стр.90-95)
Баланюк І. В. Сучасні дані про зв’язок дисбіозу кишечнику й імунітету та їх корекцію пробіотиками/ І. В. Баланюк (стр.96-102)
Ничик Н. А. Синдром токсичного шоку/ Н. А. Ничик (стр.102-106)
Бондаренко А. М. «Багато речей нам незрозумілі не тому, що наші уявлення слабкі; але тому, що ці речі не входять у коло наших понять»/ А. М. Бондаренко (стр.107)
Суременко М. С. Не переконали/ М. С. Суременко (стр.108-109)
Богадельніков І. В. «Хто в океані бачить тільки воду, той на землі не помічає гір»/ І. В. Богадельніков (стр.110-112)
До ювілею професора Ольги Миколаївни Домашенко (стр.113)
Андрейчин М. Добро пам’ятається/ М. Андрейчин (стр.114-115)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Суременко М. С.
Заглавие : Не переконали
Место публикации : Інфекційні хвороби. - 2012. - № 4. - С. 108-109 (Шифр ІУ5/2012/4)
Предметные рубрики: Микробиология
Микробиотики
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Інфекційні хвороби -2011г.,N 2
Интересные статьи :
Перехрестенко П. М. Протиправцевий імуноглубулін: виробництво та забезпечення населення України/ П. М. Перехрестенко, Л. В. Назарчук (стр.5-9)
Усачова О. В. Динаміка клініко-гормональних показників вагітних з активними формами герпесвірусних інфекцій на тлі терапії специфічними імуноглобулінами та хофітолом/ О. В. Усачова, М. А. Андрейчин (стр.10-15)
Подаваленко А. П. Вивчення протикашлюкового гуморального імунітету у вагітних та їхніх новонароджених/ А. П. Подаваленко [и др.] (стр.16-20)
Живиця Д. Г. Вміст сироваткового ІЛ-17 у хворих на ВІЛ-інфекцію/ Д. Г. Живиця (стр.20-25)
Рябоконь Ю. Ю. Особливості ураження нирок у хворих на хронічний гепатит С (сучасні уявлення про механізми розвитку, клінічні спостереження) / Ю. Ю. Рябоконь, В. О. Туманський, Т. Г. Светличенко (стр.25-29)
Суременко М. С. Клініко-діагностичне значення активності протеолітичних процесів при гострих і хронічних вірусних гепатитах і цирозах печінки/ М. С. Суременко, О. П. Шевченко (стр.30-34)
Когутич А. І. Вплив аміксину і галоаерозольтерапії на стан імунної системи хворих на хронічний гепатит С і хронічне обструктивне захворювання легень/ А. І. Когутич (стр.35-38)
Лось-Яценко Н. Г. Труднощі і помилки в діагностиці лептоспірозу/ Н. Г. Лось-Яценко, І. З. Карімов, О. А. Козловський (стр.39-42)
Герасименко Т. В. Районування території України за ступенем епідеміологічного ризику зараження на туляремію/ Т. В. Герасименко, Л. Я. Могілевський, З. А. Хабло (стр.42-46)
Іваськів О. С. Інфікованість учнів шкіл-інтернатів Хмельницької області вірусом гепатита С/ О. С. Іваськів, М. П. Коломієць (стр.47-49)
Васильєва Н. А. Хвороба Лайма на Тернопільщині/ Н. А. Васильєва [и др.] (стр.50-53)
Андрейчин Ю. М. Клінічна оцінка гіперекспресії фактора Віллебранда при верхньощелепному синуситі/ Ю. М. Андрейчин (стр.54-56)
Малиш Н. Г. Захворюваність та етіологічна структура локальних форм гнійно-запальних уражень у новонароджених недоношених дітей/ Н. Г. Малиш, М. Д. Чемич, Л. В. Авдеєва (стр.56-62)
Мальцева Л. А. Оптимізація профілактики ГРВІ у дітей на етапі загрози підвищення захворюваності/ Л. А. Мальцева [и др.] (стр.63-65)
Ковальчук М. Т. Оцінка протипаразитарної активності орнідазолу/ М. Т. Ковальчук, М. І. Шкільна (стр.66-68)
Горбич Ю. Л. Фактори ризику карбапенем-резистентності нозокоміальних штамів A. baumannii у республиці Білорусь/ Ю. Л. Горбич (стр.69-75)
Голяр О. І. Експериментальне вивчення самовідновлення мікрофлори товстої кишки після перорального використання тетрацикліну гідрохлориду/ О. І. Голяр (стр.76-80)
Криворутченко Ю. Л. Визначення чутливості мікроорганізмів до мірамістину сьогодні/ Ю. Л. Криворутченко, О. М. Постнікова (стр.80-84)
Бобровицька А. І. Вакцинація - реакція та ускладнення/ А. І. Бобровицька, Т. А. Біломеря (стр.85-89)
Самарін Д. В. Сучасні перспективи лікування хворих на хронічний гепатит С/ Д. В. Самарін (стр.90-93)
Волосовець Т. М. Роль асоціацій вірусно-бактеріальних мікроорганізмів у виникненні та розвитку запальних і дистрофічно-запальних захворювань тканин пародонту, асоційованих з персистентною вірусною інфекцією/ Т. М. Волосовець (стр.94-99)
Ходан В. В. Педикульоз у педіатрії: реалії сьогодення/ В. В. Ходан [и др.] (стр.100-102)
До 75-річчя із дня народження Миколи Івановича Хижняка (стр.103-105)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Суременко М. С., Шевченко О. П.
Заглавие : Клініко-діагностичне значення активності протеолітичних процесів при гострих і хронічних вірусних гепатитах і цирозах печінки
Место публикации : Інфекційні хвороби. - 2011. - № 2. - С. 30-34 (Шифр ІУ5/2011/2)
Предметные рубрики: Гепатит вирусный человека-- диагн
Циррозы печени-- диагн
Гиалуроновая кислота
Фибронектины
Найти похожие

 1-10    11-20   21-25 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)