Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)Высшее образование (11)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Січкоріз, О. Є.$<.>)
Общее количество найденных документов : 44
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
1.


    Січкоріз, О. Є.
    Аналітичне дослідження міжнародного досвіду організації медичної післядипломної освіти [Текст] = Analytical research of the international experience of medical postgraduate education organization / О. Є. Січкоріз // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2017. - N 4. - С. 88-96


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Аннотация: Мета: Аналітичне дослідження та вивчення досвіду організації післядипломної медичної освіти в різних країнах світу для підвищення рівня післядипломної освіти в Україні. Матеріали і методи. У роботі проведено аналітичне дослідження літературних джерел міжнародного досвіду організації післядипломної освіти у світі. Результати. Як відомо, що в провідних країнах світу досвід підготовки фахівців у медичній галузі відрізняється від українського як за змістом, так і за обсягом. Структура медичної післядипломної освіти формується від моделі системи охорони здоров’я в кожній країні, структури національної системи охорони здоров’я, її фінансування, економічного розвитку країни та рівня культури. Все це призводить до деяких термінологічних відмінностей і відносності при порівнянні навчальних процесів. Висновки. У розвинутих країнах світу рівень післядипломної освіти є доволі високим, проте сьогодні спостерігають певну її стагнація та інертність, що перешкоджає її прогресу та удосконаленню відповідно до сучасних умов, які невпинно змінюються. Програми підготовки професіонала-фахівця у розвинутих країнах є більш різноманітні. Університети постійно пропонують широкий спектр програм підготовки
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Січкоріз, О. Є.
    Особливості післядипломної освіти країн пострадянського простору [Текст] = Peculiarities of post-graduate education in countries of former soviet union / О. Є. Січкоріз // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2018. - N 1. - С. 84-90


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Аннотация: Мета: аналіз особливостей становлення медичної та фармацевтичної післядипломної освіти в країнах пострадянського простору. Матеріали і методи. У роботі проведено ретроспективний аналіз розвитку післядипломної освіти в пострадянському просторі. Для розбору використано аналітико-описовий метод вивчення й узагальнення теорії та досвіду навчання у вищих навчальних закладах, критичний аналіз наукової літератури з педагогіки та методики навчання за темою дослідження. Результати. У роботі окреслено основні етапи розвитку післядипломної освіти у пострадянських країнах, висвітлено різницю післядипломної медичної освіти Росії та інших держав на сьогодні та проведено порівняння їх з міжнародними та європейськими моделями. Відображено, що післядипломна медична та фармацевтична освіта у пострадянських республіках перебуває в стані розбудови та реформування. Висновки. У розробці нових систем-моделей післядипломної освіти не достатньо враховано національні особливості та традиції країн пострадянського простору та використано далеко не всі можливості загальноприйнятих стандартизованих європейських і світових моделей безперервної медичної та фармацевтичної освіти
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту "Крок-3. Стоматологія": реалії та перспективи [Текст] = Integration of the distance e-learning in the educational process at the postgraduate education during preparation to the exam passing of licensed exam "Krok-3" "Dentistry": reality and prospects / О. Є. Січкоріз [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 2. - С. 125-130


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Мета роботи – впровадження дистанційної форми в навчальний процес лікарів-інтернів як складової підготовки до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”, оцінка переваг та недоліків
Висновки. Запровадження ДН дозволило лікарям-інтернам проходити претестування в зручний для них час з обов’язковим контролем хронометражу часу та можливістю ревізії власних помилок; викладачам здійснювати контроль за підготовкою до “КРОК-3” дистанційно й забезпечити безперервність підготовки до ліцензійного іспиту. Водночас, згідно з аналізом проведеного дослідження, ДН не може бути самостійною формою в підготовці до “КРОК-3. Стоматологія”, оскільки вимагає високого рівня самодисципліни лікаря-інтерна, проте як інтегрований курс дозволяє виявити та сформувати групу ризику на підставі аналізу даних середньої кількості пропущених претестувань та середнього відсотка успішності, особливо на етапі заочної форми інтернатури
Доп.точки доступа:
Січкоріз, О. Є.
Пупін, Т. І.
Мінько, Л. Ю.
Колач, Т. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Січкоріз, О. Є.
    Оптимізація надання освітніх послуг на післядипломному етапі навчання / О. Є. Січкоріз // Львів. мед. часопис = Acta Medica Leopoliensia. - 2016. - Том 22, N 4. - С. 52-57


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (законодательство и юриспруденция, организация и управление)
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Січкоріз, О. Є.
    Організація навчання слухачів циклів інтернатури та спеціалізації за фахом "клінічна лабораторна діагностика" [Текст] = Organizazion of training at internship and specialization programs in the specialty "clinical laboratory diagnostics / О. Є. Січкоріз // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2016. - № 3. - С. 55-58


MeSH-главная:
ЛАБОРАТОРНЫЕ КЛИНИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ -- CLINICAL LABORATORY TECHNIQUES
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Січкоріз, О. Є.
    Роль медичного права, як навчальної дисципліни, на факультеті післядипломної освіти Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького [Текст] = Role of medical law as a course of study at postgraduate education faculty of Danylo Haytsky Lviv National Madical University / О. Є. Січкоріз // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2016. - N 4. - С. 53-58


MeSH-главная:
ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Січкоріз, О. Є.
    Оцінка якості організації навчального процесу на базах стажування під час проходження заочного циклу інтернатури / О. Є. Січкоріз // Львів. мед. часопис = Acta Medica Leopoliensia. - 2016. - Том 22, N 3. - P61-65


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (организация и управление)
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Січкоріз, О. Є.
    Впровадження кейс-методу при викладанні теми "Коми при цукровому діабеті" лікарям-інтернам зі спеціальності "Анестезіологія" [Текст] = Introduction of the case-study in teaching the theme of Comatose conditions in diabetic patients for interns on specialty of Anesthesiology / О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 70-73


MeSH-главная:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ -- DIABETES MELLITUS
КОМА -- COMA
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY (обучение)
Аннотация: Впровадження кейс-методу дає можливість лікарям-інтернам застосувати теоретичні знання з різних дисциплін для вирішення практичних завдань з діагностики та лікування цієї патології. Його також доцільно застосовувати при організації навчання лікарів-інтернів суміжних спеціальностей із подальшим обговоренням особливостей конкретної клінічної ситуації. За допомогою цього методу майбутні спеціалісти мають можливість проявити та вдосконалити аналітичні навички з надання невідкладної медичної допомоги при цукровому діабеті, знаходити найраціональніше вирішення поставленої задачі, навчитися командно працювати. Викладач стає творцем умов, за яких лікарі-інтерни мають змогу змістовніше оволодіти фаховими знан­нями з діагностики та надання медичної допомоги при загрозливих ускладненнях цукрового діабету – комах, що визначає їх професійну компетентність. Застосована інноваційна технологія є перспективним напрямком і завдяки інтерактивності покращить якість освітнього процесу на післядипломному етапі навчання
Доп.точки доступа:
Іванюшко, О. В.
Павленко, І. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Січкоріз, О. Є.
    Комплексна оцінка успішності лікарів-інтернів за результатами державної атестації [Текст] = The complex gain score of internship doctors according to the results of the state assessment (academic progress) / О. Є. Січкоріз // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2020. - N 4. - С. 76-80


MeSH-главная:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ -- LICENSURE
Аннотация: Дослідження результатів успішності здобувачів вищої медичної освіти на додипломному та післядипломному рівнях дозволить оцінити та покращити якість фахової підготовки та наблизити її до європейських стандартів
The research of the results concerning the progress in studies of applicants of higher education at pregraduation and postgraduation levels will make possible to evaluate and improve the quality of professional training of higher education applicants and to approximate it to the European standards
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Січкоріз, О. Є.
    Комплексна оцінка успішності здобувачів вищої освіти на переддипломному та післядипломному рівнях у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / О. Є. Січкоріз, Т. С. Колач // Львів. мед. часопис = Acta Medica Leopoliensia. - 2020. - Том 26, N 4. - С. 101-107


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
Аннотация: Досліджено вплив різноманітних чинників на результати заключної атестації та опрацьовані регресійні моделі щодо результату заключної атестації здобувачів кожної із спеціальностей. Найбільш впливовим чинником при прогнозуванні результатів заключної атестації є результати "Кроку-3", друге рейтингове місце належить середньому балу державних екзаменів. Математичне прогнозування результатів заключної атестації має велике практичне значення, оскільки дозволяє своєчасно виокремити інтернів групи ризику та дочасно посилити навчальну роботу з ними.
Исследовано влияние различных факторов на результаты заключительной аттестации и обработаны регрессионные модели относительно исхода заключительной аттестации соискателей каждой из специальностей. Наиболее влиятельным фактором при прогнозировании результатов заключительной аттестации являються результаты "Крок-3", второе рейтинговое место принадлежит среднему баллу государственных экзаменов. Математическое прогнозирование результатов заключительной аттестации имеет большое практическое значение, поскольку позволяет своевременно выделить интернов группы риска и досрочно усилить учебную работу с ними.
Доп.точки доступа:
Колач, Т. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)