Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)Высшее образование (11)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Січкоріз, О. Є.$<.>)
Общее количество найденных документов : 44
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Січкоріз О. Є.
Заглавие : Шляхи оптимізації безперервного професійного розвитку в умовах реформування системи охорони здоров’я
Параллельн. заглавия :The ways of continuing professional development optimization in conditions of the ukrainian health care system reforming
Место публикации : Медична освіта. - 2016. - № 1. - С. 44-46 (Шифр МУ7/2016/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Найти похожие

2.

Заглавие журнала :Фармацевтичний журнал -2008г.,N 4
Интересные статьи :
Мнушко З. М. Ефективність заходів стимулювання збуту фармацевтичного оптового підприємства/ З. М. Мнушко, І. П. Левченко, А. Б. Ольховська (стр.3-9)
Мудрак І. Г. Інформаційне забезпечення фармакоекономічного аналізу лікарських засобів рослинного походження для лікування гастроентерологічних захворювань/ І. Г. Мудрак (стр.10-14)
Майнич Ю. В. Фармакоекономічні аспекти лікування гострих кишкових інфекцій у дітей/ Ю. В. Майнич, О. Є. Січкоріз, О. М. Заліська (стр.15-21)
Кудрявцева І. Г. Основні принципи державної реєстрації інноваційних та генеричних лікарських засобів в Україні/ І. Г. Кудрявцева, В. В. Коляда (стр.22-28)
Бойко А. І. Еволюція сучасних фармацевтичних баз даних і шляхи їх розвитку на перспективу/ А. І. Бойко (стр.29-33)
Слабий М. В. Обгрунтування системи безперервного навчання, інтегрованої з традиційними та новими формами післядипломної підготовки провізорів в Україні/ М. В. Слабий, О. М. Заліська, Б. Л. Парновський (стр.34-36)
Шаповалов В. В. Судово-фармацевтична характеристика контрольно-дозвільної системи щодо обігу прекурсорів/ В. В. Шаповалов, В. О. Шаповалова, Н. Г. Малініна (стр.37-40)
Убогов С. Г. Логістичні підходи до проектування технологічних зон зберігання та розподілу лікарських засобів у Збройних Силах України/ С. Г. Убогов [и др.] (стр.41-49)
Ісаєв С. Г. Синтез, будова та біологічна активність 2-( N’-R- іліден) гідразино-3,5-дибромбензойної кислоти/ С. Г. Ісаєв [и др.] (стр.50-53)
Цуркан О. О. Синтез та дослідження протизапальної та анальгетичної активності оксимів та карбамоїлоксимів триметилбензамідоацетофенону та його аналогів/ О. О. Цуркан [и др.] (стр.53-57)
Каплаушенко А. Г. Діуретична активність 5-R-4-R1-1,2,4-триазол-3-тіонів та їх S-похідних/ А. Г. Каплаушенко [и др.] (стр.57-63)
Гордієнко А. Д. Дослідження антиоксидантної активності препарату гіпоазотемічної дії "Гіфларин" на моделі ПОЛ мікросом з печінки щурів у системі in vitro/ А. Д. Гордієнко, Л. В. Яковлєва (стр.63-65)
Сікорин У. Б. Дослідження впливу екстрактів Laserpitium latifolium на перебіг експериментального панкреатиту/ У. Б. Сікорин [и др.] (стр.66-69)
Артеменко І. О. Порівняльне вивчення адсорбційних властивостей природних алюмосилікатів/ І. О. Артеменко, І. І. Геращенко, С. В. Паховчишин (стр.70-73)
Бур’ян К. О. Мікробіологічні дослідження та вибір основи вагінальних супозиторіїв з флуконазолом/ К. О. Бур’ян, О. П. Стрілець, Т. В. Крутських (стр.74-77)
Луньова Г. Г. Вплив таблетованої форми препарату "АТФ-лонг" на активність тканинного тромбопластину серця в умовах гострого іммобілізаційного стресу/ Г. Г. Луньова [и др.] (стр.78-81)
Погуляй Т. В. Аналіз препарату "Трифедрин" методом високоефективної рідинної хроматографії/ Т. В. Погуляй [и др.] (стр.81-87)
Гудзенко Л. В. Швидкий метод виявлення та кількісне визначення похідних барбітурової кислоти/ Л. В. Гудзенко, Р. П. Панталер, А. Б. Бланк (стр.87-91)
Гудзь Н. І. Аналітико-технологічні аспекти виготовлення лосьйонів на основі лимонного соку/ Н. І. Гудзь [и др.] (стр.92-95)
Фізор Н. С. Експрес-оцінка продуктивності степових лікарських рослин Одеської області за фітоценотичним рангом/ Н. С. Фізор, Г. А. Перепеч (стр.96-98)
Ковальов В. М. Морфолого-анатомічне дослідження кореневищ з коренями півників болотних (Iris pseudacorus)/ В. М. Ковальов [и др.] (стр.99-102)
Шкроботько П. Ю. Дослідження амінокислотного складу підземних органів валеріани трикрилої та валеріани Федченка/ П. Ю. Шкроботько, В. С. Доля, М. С. Фурса (стр.102-104)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Майнич Ю. В., Січкоріз О. Є., Заліська О. М.
Заглавие : Фармакоекономічні аспекти лікування гострих кишкових інфекцій у дітей
Место публикации : Фармацевтичний журнал. - 2008. - № 4. - С. 15-21 (Шифр ФУ3/2008/4)
Предметные рубрики: Кишечные инфекции-- дети-- лек тер
Экономика фармацевтическая
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Січкоріз О. Є.
Заглавие : Фінансово-економічні результати та можливості підготовки і підвищення кваліфікації лікарів, провізорів та інтернів в умовах реформування системи охорони здоров’я
Место публикации : Львів. мед. часопис. - Львів, 2021. - Том 27, N 1/2. - С. 76-82 (Шифр ЛУ10/2021/27/1/2)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Аннотация: Мета. Спрогнозувати економічний ефект можливостей кафедр факультету післядипломної освіти з підготовки інтернів та навчання з підвищення кваліфікації та перепідготовки фахівців. Розрахунок максимального навантаження кафедр з підготовки інтернів і підвищення кваліфікації лікарів, провізорів має практичне значення для оцінки потенціалу кафедр факультету післядипломної освіти з проведення первинної спеціалізації, підвищення кваліфікації та перепідготовки фахівців. Це знаходить своє відоображення і у фінансовій площині, а саме - грошових надходженнях від підготовки інтернів та навчання з підвищення кваліфікації та перепідготовки фахівців на умовах контракту (за рахунок коштів фізичних чи юридичних осіб).Цель. Спрогнозировать экономический эффект возможностей кафедр факультета последипломного образования по подготовке интернов и обучения по повышению квалификации и переподготовки специалистов. Расчет максимальной нагрузки кафедр по подготовке интернов и повышения квалификации врачей, провизоров имеет практическое значение для оценки потенциала кафедр факультета последипломного образования по проведению первичной специализации, повышения квалификации и переподготовки специалистов. Это находит свое отображение и в финансовой плоскости, а именно - денежных поступлениях от подготовки интернов и обучения по повышению квалификации и переподготовки специалистов на условиях контракта (за счет средств физических или юридических лиц).
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Циснецька А. В., Січкоріз О. Є., Циснецький В. В., Грицко Р. Ю.
Заглавие : Сучасні погляди на клініку та лікування урогенітальних інфекцій у жінок
Место публикации : Здоровье женщины. - 2009. - № 9. - С. 18-20 (Шифр ЗУ3/2009/9)
Предметные рубрики: Урогенитальные инфекции-- женск-- лек тер-- патофизиол
Мочеполовые болезни-- женск-- лек тер-- патофизиол
Хламидиозы-- лек тер
Лавомакс
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Січкоріз О. Є.
Заглавие : Роль медичного права, як навчальної дисципліни, на факультеті післядипломної освіти Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького
Параллельн. заглавия :Role of medical law as a course of study at postgraduate education faculty of Danylo Haytsky Lviv National Madical University
Место публикации : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Тернопіль, 2016. - N 4. - С. 53-58 (Шифр ВУ14/2016/4)
MeSH-главная: ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Січкоріз О. Є., Риберт Ю. О., Мінько Л. Ю., Олексюк О. Б., Скалат А. П.
Заглавие : Результати порівняльного дослідження показників якості стоматологічної освіти на післядипломному етапі підготовки за спеціальністю «стоматологія» (первинна спеціалізація та передатестаційний цикл)
Параллельн. заглавия :Results of a comparative study of dental educational quality indicators at the previous stage of training (privacy specialization and transmissioning cycle) "Stomatology"
Место публикации : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Тернопіль, 2019. - N 1. - С. 50-54 (Шифр ВУ14/2019/1)
MeSH-главная: СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Аннотация: Мета: порівняти результати кількісних та якісних показників стоматологічної освіти лікарів-інтернів та слухачів факультету післядипломної освіти ЛНМУ імені Данила Галицького. Матеріали і методи. У порівняльному дослідженні взяли участь 129 лікарів-інтернів циклу первинної спеціалізації за спеціальністю «Стоматологія» та 113 лікарів-слухачів передатестаційного циклу «Стомато­логія» Західного регіону. Дослідження проводили у вигляді бланкового тестування з використанням 80 тестових питань з відкритого буклету весна 2016 «КРОК-3. Стоматологія». Статистичну обробку матеріалів проводили за допомогою комп’ютерної програми Statistica 10.0. Результати. Найбільшу різницю між відсотками інтернів та лікарів-слухачів, які успішно склали окремі суб­тести, спостерігали при тестуванні на категорію субтесту П. 8 «Запальні захворювання щелепно-лицевої ділянки», при якій відсоток інтернів, які склали субтест, у 2,32 раза перевищував відповідний показник серед лікарів-слухачів (86,8±1,45 % проти 39,7±2,45 %, р0,001), а найменшу (1,56 раза) ─ при тестуванні на категорію субтесту П. 13 «Ускладнення, що виникають внаслідок стоматологічних втручань» (86,8±1,38 % проти 55,5±2,53 %, р0,001). Середній відсотковий показник тесту лікарів-слухачів із стажем роботи до 5 років становив (50,36±1,38) %. Найнижчий результат був встановлений у лікарів-слухачів зі стажем роботи 5–10 років (32,69±4,88) %. Щодо труднощів, які виникали у них під час проходження тесту, то (96,5±1,74) % опитаних лікарів-слухачів (109 осіб) вказали, що найважче було відрізнити відповіді на запитання за ступенем їх правильності. На думку (84,1±3,44) % опитаних (95 осіб), вони були не готові до тестування. Висновки. Проведене порівняльне дослідження кількісних та якісних показників стоматологічної освіти на після­­дипломному етапі підготовки дозволило з’ясувати відсутність у більшості лікарів-стоматологів із стажем 16 років і більше навичок із складання цього іспиту. Встановлено значний регрес показників складання цього тесту в лікарів-слухачів зі стажем роботи 5 років і більше за спеціальністю «Стоматологія». Оскільки підготовка лікарів на відповідних курсах післядипломної освіти потребує певного часу, вважаємо, що протягом найближчих 5 років рівень складності іспиту для практикуючих лікарів повинен бути простішим, аніж «КРОК-3. Стоматологія» для випускників вищих навчальних медичних закладівPurpose: to compare the results of quantitative and qualitative indicators of dental education of interns and students of the post-graduate education faculty of Danylo Halytskyi Lviv National Medical University. Materials and methods. In a comparative study, 129 doctors-interns from the primary specialization cycle on the specialty “Stomatology” and 113 doctors-listeners of the pre-certification cycle “Stomatology” took part from the Western region. The study was carried out in the form of blank test using 80 test questions from the open booklet spring of 2016 “KROK-3. Dentistry”. Statistical processing of materials was carried out using the computer program Statistica 10.0. Results. The greatest difference between the percentages of interns and doctors who listened successfully to individual subtasks was observed in testing for the subtest category P.8 “Inflammatory diseases of the maxillofacial area», in which the percentage of interns who made the subtest was 2.32 times higher than the corresponding the indicator among listeners (86.8±1.45) % versus (39.7±2.45) %, p 0.001), and the lowest (1.56 times) – when tested for the subtest category P.13 “Complication that arise due to dental interventions” (86.8±1.38) % vs. (55.5±2.53) %, p 0.001). The average percentage of the test for doctors with a work experience of up to 5 years was (50.36±1.38) %. The lowest result was established by doctors-listeners with a work experience of 5–10 years (32.69±4.88) %. Concerning the difficulties that they encountered during the test, (96.5±1.74) % (109 persons) of the interviewed doctors-listeners indicated that the most difficult was to distinguish answers to questions on the degree of their correctness. According to (84.1±3.44) % of the respondents (95 people), they were not ready to be tested. Conclusions. A comparative study of the quantitative and qualitative indicators of dental education at the postgraduate stage of the training made it possible to find out the absence of the majority of dental doctors with experience of 16 years or more, the skills of this exam. There is a significant regress of the indicators of the preparation of this test among doctors-students with experience in the field of dentistry 5 years or more. Since preparation of doctors for appropriate postgraduate education courses requires a certain amount of time, we believe that in the next 5 years the level of complexity of the exam for practicing doctors should be simpler than “KROK 3. Dentistry” for graduates of medical universities
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Січкоріз О. Є.
Заглавие : Оцінка якості організації навчального процесу на базах стажування під час проходження заочного циклу інтернатури
Место публикации : Львів. мед. часопис. - Львів, 2016. - Том 22, N 3. - С. 61-65 (Шифр ЛУ10/2016/22/3)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Січкоріз О. Є.
Заглавие : Особливості післядипломної освіти країн пострадянського простору
Параллельн. заглавия :Peculiarities of post-graduate education in countries of former soviet union
Место публикации : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 84-90 (Шифр ВУ14/2018/1)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Аннотация: Мета: аналіз особливостей становлення медичної та фармацевтичної післядипломної освіти в країнах пострадянського простору. Матеріали і методи. У роботі проведено ретроспективний аналіз розвитку післядипломної освіти в пострадянському просторі. Для розбору використано аналітико-описовий метод вивчення й узагальнення теорії та досвіду навчання у вищих навчальних закладах, критичний аналіз наукової літератури з педагогіки та методики навчання за темою дослідження. Результати. У роботі окреслено основні етапи розвитку післядипломної освіти у пострадянських країнах, висвітлено різницю післядипломної медичної освіти Росії та інших держав на сьогодні та проведено порівняння їх з міжнародними та європейськими моделями. Відображено, що післядипломна медична та фармацевтична освіта у пострадянських республіках перебуває в стані розбудови та реформування. Висновки. У розробці нових систем-моделей післядипломної освіти не достатньо враховано національні особливості та традиції країн пострадянського простору та використано далеко не всі можливості загальноприйнятих стандартизованих європейських і світових моделей безперервної медичної та фармацевтичної освіти
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Коржинський Ю. С., Січкоріз О. Є., Грецький Г. М.
Заглавие : Особливості підготовки лікарів-інтерні в за спеціальністю «Педіатрія» до ліцензійного іспиту Крок-3 «Загальна лікарська підготовка»
Место публикации : Галицький лікарський вісник. - 2013. - Т. 20, № 1. - С. 106-107 (Шифр ГУ1/2013/20/1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)