Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Тягур, Р. С.$<.>)
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.

Заглавие журнала :Art of Medicine -2023г.,N 2
Интересные статьи :
Huk V. O. The influence of the plant adaptogene "Victorin" on the functional state of the cardiovascular system in persons with increased thermal sensitivity/ V. O. Huk, S. N. Vadzyuk (стр.8-13)
Випасняк І. П. Якість життя жінок після кесаревого розтину, що перенесли коронавірусну хворобу упродовж вагітності, як показник ефективності програми фізичної терапії/ І. П. Випасняк, З. М. Остап’як, Ю. О. Полатайко (стр.14-19)
Гнатюк М. С. Вікові особливості ремоделювання артерій передміхурової залози в умовах етанолової інтоксикації/ М. С. Гнатюк [та ін.] (стр.20-23)
Григус І. М. Корекція рухового стереотипу жінок з цукровим діабетом і типу, які перенесли кесарів розтин, засобами фізичної терапії/ І. М. Григус (стр.24-28)
Грицик Н. Ю. Вивчення гострої токсичності екстрактів тирличу ваточниковидного/ Н. Ю. Грицик, Г. М. Ерстенюк (стр.29-34)
Данильченко С. І. Параметри якості життя жінок з ендопротезованим кульшовим суглобом у післяпологовому періоді (абдомінальне пологорозрішення) як критерій ефективності програми фізичної терапії/ С. І. Данильченко, С. М. Канигіна (стр.35-39)
Доскалюк Б. В. Комплексний вплив вітаміну Д3 та альфа-токоферол ацетату на мікроциркуляторне русло легень при експериментальному Індукуваннi системної склеродермії/ Б. В. Доскалюк, Л. М. Заяць (стр.40-45)
Karatieieva S. Yu. Anthropometric data of the professional football players of Bukovyna/ S. Yu. Karatieieva (стр.46-50)
Куцик Р. В. Вплив екстрактів лікарських та пряно-ароматичних рослин на протигрибкову дію флюконазолу щодо Candida Albicans та Candida Tropicalis, виділених від пацієнтів з кандидозними протезними стоматитами/ Р. В. Куцик [та ін.] (стр.51-59)
Лісецька І. С. Вплив паління на показники глутатіон-залежних ферментів ротової рідини в осіб підліткового та юнацького віку/ І. С. Лісецька, М. М. Рожко (стр.60-64)
Макарчук О. М. Структурно-функціональні параметри ендометрію та яєчникової тканини у пацієнток з порушеним репродуктивним потенціалом та ожирінням/ О. М. Макарчук [та ін.] (стр.65-71)
Макевич Н. В. Синергічна взаємодія екстрактів рути садової ruta graveolens L. з еритроміцином щодо шкірних ізолятів mls-резистентних стафілококів/ Н. В. Макевич, Р. В. Куцик (стр.72-80)
Маліборська С. В. Аналіз факторів ризику рецидиву та продовження хвороби у хворих на колоректальний рак/ С. В. Маліборська, В. В. Голотюк (стр.81-86)
Махлинець Н. П. Використання препаратів на основі гіалуронової кислоти у комплексному лікуванні порушень архітектоніки присінка рота/ Н. П. Махлинець (стр.87-90)
Nesterenko I. R. Clinical markers of hypertension in the left renal vein system/ I. R. Nesterenko, V. L. Nesterenko, A. Y. Pavliak (стр.91-97)
Ногас А. О. Оцінка функції руки у пацієнтів із ревматоїдним артритом у результаті застосування фізичної терапії/ А. О. Ногас (стр.98-103)
Ожоган З. Р. Роль клінічних показників у програмі обстеження пацієнтів для оптимізації комплексної діагностики та прогнозування хвороб скронево-нижньощелепних суглобів/ З. Р. Ожоган, А. В. Крохмаль (стр.104-109)
Павляк А. Я. Прогностичне значення показників комплексної оцінки тяжкості хворого з абдомінальним сепсисом/ А. Я. Павляк, Н. Я. Іваночко (стр.110-115)
Русанов А. П. Оцінка терапевтичного альянсу в пацієнтів з адгезивним капсулітом та міофасціальним больовим синдромом після фізичної терапії/ А. П. Русанов, В. В. Вітомський (стр.116-122)
Хребтій Я. В. Диференційований підхід при лікуванні гострих флотуючих венозних тромбозів системи нижньої порожнистої вени/ Я. В. Хребтій (стр.123-126)
Човганюк О. С. Ризик розвитку серцево-судинних ускладнень у хворих на артеріальну гіпертензію з метаболічним синдром/ О. С. Човганюк [та ін.] (стр.127-131)
Шеремета Л. М. Зміни структури добового профілю артеріального тиску у жінок з метаболічним синдромом, які перенесли кесарів розтин, під впливом засобів фізичної терапії/ Л. М. Шеремета, З. М. Остап’як (стр.132-137)
Shulyatnikova T. V. Immunohistochemical expression of Gfap, Gs, Aqp4, Alzheimer-2-astrocytosis and brain ammonia levels in deceased septic patients without liver failure and those with sepsis-associated liver injury/ T. V. Shulyatnikova, V. O. Tumanskiy (стр.138-145)
Yashchyshyn Z. M. Aromatherapy in the treatment of seasonal respiratory viral infections/ Z. M. Yashchyshyn, V. I. Horoshko, S. I. Danylchenko (стр.146-151)
Василюк С. М. Погляд хірурга на тромбоз ворітної вени у пацієнтів із цирозом печінки/ С. М. Василюк [та ін.] (стр.152-157)
Ковтун Г. І. Проблеми та вектори розвитку донорства і трансплантації органів в Україні/ Г. І. Ковтун (стр.158-163)
Бульбук О. І. Впровадження освітнього хабу у фаховому медичному коледжі ІФНМУ/ О. І. Бульбук [та ін.] (стр.164-169)
Кіндратів Е. О. Формування мотивацї у студентів при оволодінні дисципліною "Патоморфологія"/ Е. О. Кіндратів [та ін.] (стр.170-174)
Стецьків А. О. Методика застосування розрахункових задач під час вивчення аналітичної хімії/ А. О. Стецьків [та ін.] (стр.175-179)
Тягур Р. С. Менеджмент освітніх організацій: функції управління/ Р. С. Тягур, М. А. Пачків, С. А. Лісовська (стр.180-185)
Ханюков О. О. Шляхи підвищення мотивації до навчання в іноземних здобувачів вищої медичної освіти на клінічній кафедрі/ О. О. Ханюков, О. В. Смольянова (стр.186-192)
Basenko L. I. Methods and indicators for evaluating the effectiveness of physical therapy for preschool children with autism/ L. I. Basenko, K. A. Tymruk-Skoropad (стр.193-204)
Botiakova V. V. Prevalence of burnout syndrome in healthcare workers in north and South America, and Asia from 2018 to 2022/ V. V. Botiakova (стр.205-213)
Кузенко О. Й. Ерготерапія та фізична терапія в інклюзивній освіті/ О. Й. Кузенко [та ін.] (стр.214-223)
Купріненко О. В. Реабілітація і профілактика медіального великогомілкового стрес-синдрому у військовослужбовців/ О. В. Купріненко, К. А. Тимрук-Скоропад (стр.224-233)
Рачинська І. В. Вплив гострої коронавірусної хвороби на печінкову тканину (огляд літератури)/ І. В. Рачинська, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик (стр.234-237)
Starikov V. I. The side effects of immune checkpoint inhibitor therapy on the thyroid gland/ V. I. Starikov (стр.238-241)
Токменко І. І. Вплив тривалого стресу на активність ензимів крові в умовах війни в Україні/ І. І. Токменко, Г. І. Малишевська, Н. О. Постернак (стр.242-247)
Юрценюк О. С. Вплив війни на психічне здоров’я українців: чинники формування невротичних та стрес-асоційованих психічних розладів. сучасний стан питання/ О. С. Юрценюк, Б. М. Сумарюк (стр.248-251)
Волошинович М. С. Клінічний випадок рецидивуючого невуса/ М. С. Волошинович [та ін.] (стр.252-255)
Гончар М. Г. Реорганізація селищної лікарні в умовах війни/ М. Г. Гончар [та ін.] (стр.256-259)
Kononenko M. G. Retifanlimab-induced thyroid gland dysfunction and colitis (case report)/ M. G. Kononenko, I. D. Duzhiy, Y. V. Moskalenko (стр.260-263)
Интересные статьи :
Полный текст/внешний ресурс   (постраничный просмотр) : текст или скачать  - 11.583 Mb
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Тягур Р. С., Пачків М. А., Лісовська С. А.
Заглавие : Менеджмент освітніх організацій: функції управління [Электронный ресурс]
Параллельн. заглавия :Management of educational organizations: functions
Место публикации : Art of Medicine. - 2023. - N 2. - С. 180-185 (Шифр АУ50/2023/2)
Вид и объем ресурса: Електрон. текст. дані
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ЗНАНИЯМИ УПРАВЛЕНИЕ -- KNOWLEDGE MANAGEMENT
ИНФОРМАЦИИ МЕНЕДЖМЕНТ -- INFORMATION MANAGEMENT
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ДИАГРАММЫ -- CHARTS
Аннотация: Організації існують задля досягнення певної мети і саме менеджер визначає мету організації та засоби її досягнення. Компонент планування медичного закладу вищої освіти охоплює постановку його цілей як організації, визначення загальної стратегії досягнення таких цілей та формування всеосяжної ієрархії планів для інтеграції та координації діяльності закладу. Визначення цілей дає змогу виконувати роботу в потрібному напрямку й допомагає членам організації приділяти належну увагу найважливішим справам. Менеджери також відповідальні за структуру організації. Така діяльність менеджера називається організаційною. Вона включає визначення того, які завдання треба виконати, хто їх має виконати, яким чином потрібно згрупувати завдання, а також встановлює хто перед ким звітує і коли слід приймати рішення. Кожна освітня організація складається з працівників та керівництва, яке ними власне і керує. Координація діяльності людей є частиною обов’язків керівництва як менеджера. Коли менеджери спонукають працівників, спрямовують діяльність інших, добирають найефективніший канал комунікації або залагоджують конфлікт між членами групи - вони керують людьми. Наступний вид діяльності, який здійснюють менеджери, - контроль. Формулювання цілей, складання планів, визначення структурної перебудови, навчання та спонукання людей до чогось може бути недостатнім. Фактичні результати слід порівнювати з попередньо визначеними завданнями. За наявності серйозних відхилень менеджер зобов’язаний коригувати обраний напрям організації. Саме цей метод спостереження, порівняння та коригування розуміється як процес контролю організацією. Стійка популярність цього підходу з позиції процесу сприяє його чіткості та простоті. Дотримуючись такого напряму менеджменту, легко узагальнити функції менеджера освітньої організації. Отже, менеджер планує, організовує, керує і контролює діяльність організаціїAnalysis is part of the work of managers in the process of making managerial decisions, planning, organization, control and stimulation. The analysis is designed to increase the reliability of accounting information, to objectively, rationally and realistically imagine the course of processes and the results obtained. Organizations exist to achieve a certain goal, and it is the manager who determines the organization's goal and means of achieving it. The planning component of a medical institution of higher education involves defining its goals as an organization, outlining an overall strategy for achieving those goals, and forming a comprehensive hierarchy of plans for integrating and coordinating its activities. Setting goals keeps work on track and helps organizational members focus on the most important things. In addition, planning helps clarify the consequences of the actions that managers must take to respond to change. Therefore, planning is exactly what managers need in a chaotic environment. Managers are also responsible for the structure of the organization. Such activity of the manager is called organizational. It contains a definition of which tasks should be performed, who should perform them, how the tasks should be grouped, who reports to whom, and when decisions should be made. In order to make the results of joint work of a team of specialists useful, managers need to organize it in such a way that joint efforts are clearly coordinated, that is, correctly selected participants of joint work, each of whom would clearly imagine the scope of his work and its contribution to the final result. The means of achieving the goal must be agreed upon. Every organization consists of people and leading these people and coordinating their activities is part of the manager's responsibilities. When managers motivate employees, direct the activities of others, select the most effective communication channel, or resolve conflict between group members, they are managing people. The fourth type of activity performed by managers is control. Formulating goals, making plans, identifying structural changes, training and motivating people may not be enough. Actual results should be compared with predefined tasks. In the presence of serious deviations, the manager is obliged to correct the chosen direction of the organization. It is this method of tracking, comparing and adjusting that is understood as the process of control by the organization. Organizational goals indicate to managers a specific direction of activity. However, simple definition of goals and their recognition by employees is not enough; it does not guarantee that the necessary actions will be carried out in practice. An effective manager must ensure that the actions of others are carried out as they should be, and that the set goals are actually achieved. Control is the last connecting link, connecting element of the functional chain of management. However, the main value of the control function derives from its connection with the processes of planning and delegation of powers. The enduring popularity of this approach from a process standpoint contributes to its clarity and simplicity. Adhering to this direction of management, it is easy to generalize the functions of the manager of the organization. So, the manager plans, organizes, directs and controls the activities of the organization
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Тягур Р. С., Шуфнарович М. А., Лісовська С. А.
Заглавие : Менеджмент освітніх організацій: закони, принципи, правила [Электронный ресурс]
Параллельн. заглавия :Management of educational organizations: laws, principles, rules
Место публикации : Art of Medicine. - 2022. - N 2. - С. 130-135 (Шифр АУ50/2022/2)
Вид и объем ресурса: Електрон. текст. дані
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ЗНАНИЯМИ УПРАВЛЕНИЕ -- KNOWLEDGE MANAGEMENT
ИНТЕГРИРОВАННЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ ИНФОРМАЦИОННЫХ СИСТЕМ -- INTEGRATED ADVANCED INFORMATION MANAGEMENT SYSTEMS
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА -- PEER REVIEW
Аннотация: Закони менеджменту виступають основою створення і функціонування освітніх організацій. Закони фіксують єдність і спільність явищ. Закони менеджменту об’єктивні. Їхня дія виявляється тільки в діяльності людини. Закони менеджменту не заперечують сутності й об’єктивного характеру економічних законів. Освітня організація як сукупність людей, що працюють разом для досягнення спільних цілей, є економічною категорією. Тому існує необхідність використання економічних законів, зумовлена об’єктивним характером їхньої дії на умови діяльності людини або виробничого колективу. Економічний зміст мають також і закони освітнього менеджменту. Дія економічних законів знаходить своє вираження в істотних сторонах відносин менеджменту. Економічні закони впливають на формування механізму і методів управління, а також на результат діяльності колективу освітньої організації. Сучасний рівень розвитку менеджменту свідчить, що врахування лише економічних законів в управлінні недостатньо для ефективної роботи освітньої організації. Одним з найважливіших моментів, які необхідно постійно пам’ятати, кажучи про управління, є підпорядкування дій людини вимогам загальних принципів. Принцип - це загальна норма, правила, які поділяють і визнають усі люди або окремі групи людей. Управління освітніми організаціями рідко має справу з обмеженою групою принципів. Воно має справу з набором взаємозалежних принципів. Менеджмент це наука прикладна. Тому вона має базуватися не лише на загальних законах, а й на власних принципах, у яких виражається специфіка науки управління. Принципи управління є похідними від загальних законів і віддзеркалюють стосунки, що формуються в організації, відповідно до яких має утворюватися, функціонувати і розвиватися система управлінняLaws of management are the basis for the creation and operation of educational organizations. Laws fix the unity and commonality of phenomena. The laws of management are objective. Their action is manifested only in human activity. The laws of management do not deny the nature and objective nature of economic laws. An educational organization as a group of people working together to achieve common goals is an economic category. Therefore, there is a need to use economic laws, due to the objective nature of their effect on the conditions of human activity or production team. The laws of educational management also have economic meaning. The effect of economic laws is expressed in the essential aspects of management relations. Economic laws affect the formation of the mechanism and methods of management, as well as the outcome of the educational organization. The current level of management development shows that considering only economic laws in management is not enough for the effective work of the educational organizationOne of the most important things to keep in mind when it comes to governance is that human action is subject to general principles. A principle is a general norm, a rule that is shared and recognized by all people or individual groups of people. The management of educational organizations rarely deals with a limited set of principles. It deals with a set of interdependent principles. Management is an applied science. Therefore, it should be based not only on general laws, but also on their own principles, which express the specifics of the science of management. Management principles are derived from general laws and reflect the relationships formed in the organization, according to which the management system should be formed, function and develop
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Art of Medicine -2022г.,N 2
Интересные статьи :
Aleksandruk O. D. Disease coping issues in patients with chronic allergic skin diseases/ O. D. Aleksandruk (стр.6-10)
Бігун Р. В. Ендометріоїдна хвороба яєчників: фактори ризику прогресування процесу та рецидивів/ Р. В. Бігун, Н. І. Геник (стр.11-16)
Герич О. М. Реакція носових поліпів при алергенспецифічній імунотерапії грибковими алергенами у хворих з назальним поліпозом на фоні грибкової сенсибілізації/ О. М. Герич (стр.17-20)
Голод Н. Р. Результати функціональної здатності м’язів черевного пресу у пацієнток після лапароскопічної холецистектомії в довготривалому періоді реабілітації/ Н. Р. Голод (стр.21-25)
Голубченко О. Ю. Уніфікований алгоритм реабілітації пацієнтів з оклюзійними порушеннями ятрогенного генезу, сполученими з аномаліями прикусу у вертикальній площині/ О. Ю. Голубченко, П. С. Фліс (стр.26-31)
Данильців Л. О. Дослідження структурно-функціональної кислотостійкості емалі постійних зубів у дітей залежно від особливостей вияву різних рівнів тривожності/ Л. О. Данильців, М. М. Рожко (стр.32-36)
Деркач А. Д. Комплекс заходів профілактики плацентарної недостатності після грипу, перенесеного на ранніх термінах вагітності/ А. Д. Деркач, Т. В. Коломійченко (стр.37-42)
Дорофеєва У. С. Особливості безпліддя та його лікування методами дрт у жінок старшого репродуктивного віку/ У. С. Дорофеєва, О. Г. Бойчук (стр.43-47)
Ласитчук О. М. Покращення відновлення епітелію шийки матки та профілактика ускладнень після електрохірургічного лікування/ О. М. Ласитчук [та ін.] (стр.48-52)
Локота Ю. Є. Динаміка показників стану мікробюценозу ротової порожнини при лікуванні пацієнтів повними знімними пластинковими протезами з використанням озонотерапії/ Ю. Є. Локота, І. В. Палійчук (стр.53-62)
Махлинець Н. П. . Хірургічні аспекти комплексного лікування хворих на зубощелепні аномалії на фоні порушень архітектоніки присінка рота/ Н. П. Махлинець (стр.63-66)
Melnyk I. V. Experimental reasoning alloplasty of complicated hernia/ I. V. Melnyk [та ін.] (стр.67-69)
Міщук В. Г. Зміни якості життя та вираженості тривоги і депресії у хворих на дивертикулярну хворобу товстої кишки/ В. Г. Міщук, Т. М. Мізюк, В. В. Міщук (стр.70-74)
Оренчук І. В. Прогнозування маткового фактору непліддя у жінок пізнього репродуктивного віку/ І. В. Оренчук, О. Г. Бойчук (стр.75-79)
Орловська Р. М. Діагностична цінність мультипа- раметричного ультразвукового дослідження у хворих з рекурентним тонзилітом/ Р. М. Орловська, П. Ф. Дудій (стр.80-85)
Процик А. Л. . Роль пробіотиків у лікуванні дисбіозу кишечника у хворих на лямбліоз та аскаридоз/ А. Л. Процик [та ін.] (стр.86-91)
Скакун О. З. Антагоністи РААС у лікуванні артеріальної гіпертензії в пацієнтів із коронавірусною хворобою COVID-19, ускладненою пневмонією/ О. З. Скакун, Н. М. Середюк (стр.92-98)
Фегер О. В. Особливості захворюваності та смертності від злоякісних новоутворень, в тому числі органів дихання, в Україні/ О. В. Фегер, Р. Ю. Погоріляк (стр.99-103)
Федосюк К. В. Корекція гормональних порушень у жінок з аномальними матковими кровотечами в умовах хронічного психоемоційного стресу/ К. В. Федосюк (стр.104-108)
Шапринський В. О. Тонко- та товстокишкові стоми: етіологія та види ускладнень/ В. О. Шапринський [та ін.] (стр.109-112)
Швед М. І. Корекція інсулінорезистентності у хворих на інфаркт міокарда з надлишковою масою тіла та коморбідним метаболічним синдромом/ М. І. Швед, І. О. Ястремська (стр.113-119)
Бульбук О. І. Анкетування студентів у системі забезпечення якості фахової передвищої освіти/ О. І. Бульбук [та ін.] (стр.120-123)
Дубель Н. І. Формування професійної компетентності майбутніх фармацевтів в Івано-Франківському національному медичному університеті / Н. І. Дубель (стр.124-129)
Тягур Р. С. Менеджмент освітніх організацій: закони, принципи, правила/ Р. С. Тягур, М. А. Шуфнарович, С. А. Лісовська (стр.130-135)
Levitsky I. V. Modern aspects of the etiopathogenesis of istmic-cervical insufficiency/ I. V. Levitsky, N. M. Kinash (стр.136-141)
Интересные статьи :
Полный текст/внешний ресурс   (постраничный просмотр) : текст или скачать  - 16.023 Mb
Найти похожие


5.

Заглавие журнала :Art of Medicine -2021г.,N 4
Интересные статьи :
Aleksandruk O. D. Diagnostic criteria and clinical course of atopic dermatitis in adults/ O. D. Aleksandruk (стр.8-12)
Волинський Д. А. Перспективи застосування мельдонію та фолієвої кислоти для покращення стану пацієнтів з ішемічною хворобою серця та супутньою артеріальною гіпертензією/ Д. А. Волинський (стр.13-19)
Воронкіна І. А. Характеристика складу мікрофлори зубоясневих кишень, виділеної від хворих на гнійно-запальні захворювання у тканинах пародонту/ І. А. Воронкіна [та ін.] (стр.20-26)
Ган Р. З. Особливості способу життя української молоді очима підлітка та його матері/ Р. З. Ган, Н. Є. Горбань, Л. М. Слободченко (стр.27-37)
Горзов Л. Ф. Чинники ризику в процесі трудової діяльності медичних працівників стоматологічного профілю/ Л. Ф. Горзов [та ін.] (стр.38-42)
Дрогомирецька Н. В. Медико-соціальні особливості перебігу хронічних запальних процесів внутрішніх статевих органів у жінок на тлі варикозного розширення вен малого таза/ Н. В. Дрогомирецька (стр.43-50)
Maslovskyi V. I. Gender features of structural-geometric remodeling of the left ventricle in patients with myocardial infarction without elevation of ST segment/ V. I. Maslovskyi (стр.51-55)
Махлинець Н. П. Соціальний стрес у дітей та його вплив на розвиток шкідливих звичок/ Н. П. Махлинець, З. Р. Ожоган, М. В. Пюрик (стр.56-59)
Омельченко-Селюкова А. В. Характер і частота розвитку ускладнень у пацієнтів з політравмою на фоні хронічної алкогольної інтоксикації/ А. В. Омельченко-Селюкова, С. С. Дубівська, Ю. В. Волкова (стр.60-64)
Orfin A. Ya. Anthropometric profile of patients living with hiv/aids in lviv region/ A. Ya. Orfin, M. A. Mazepa (стр.65-71)
Рожко М. М. Вплив кверцетину та хлоргексидину-дента на зміни у тканинах пародонта у дітей, які проживають в екологічно забруднених регіонах Прикарпаття/ М. М. Рожко, М. В. Павлишин, А. І. Грибик (стр.72-75)
Саволюк С. І. Комплексний передопераційний підхід та ендовенозне електрозварювання в лікуванні хронічної венозної недостатності С6 клінічного класу/ С. І. Саволюк, А. Р. Дембіцький (стр.76-81)
Стасів І. Д. Діагностична роль компресійної соноеластографії у мультипара- метричному ультразвуковому дослідженні при виявленні доброякісних утворень яєчників/ І. Д. Стасів, В. М. Рижик (стр.82-89)
Ткачук О. Л. Порівняльна характеристика динаміки кардіоваскулярних та респіраторних ефектів пневмоперитонеуму на основі вуглекислого газу та аргону при лапароскопічній холецистектомії/ О. Л. Ткачук [та ін.] (стр.90-95)
Трутяк О. Р. Особливості клінічної симптоматики і вплив чинників ризику на виникнення та перебіг бронхіальної астми у дітей різного віку Львівської області/ О. Р. Трутяк [та ін.] (стр.96-101)
Фельдман Д. А. Прогностичне значення ендотеліального моноцитактивуючого пептиду-ІІ у хворих на гострий інфаркт міокарда в поєднанні з цукровим діабетом 2 типу як маркера розвитку повторних серцево-судинних подій протягом 6 місяців спостереження / Д. А. Фельдман (стр.102-107)
Чурпій І. К. Особливості реабілітаційної програми в післяоперацйному періоді для хворих похилого та старечого віку з гострим калькульозним холециститом/ І. К. Чурпій [та ін.] (стр.108-113)
Biben A. V. Aesthetic training is an important factor of a future doctors’ professional formation/ A. V. Biben (стр.114-119)
Біцька І. В. Особливості роботи хірургічного студентського наукового гуртка в умовах карантину/ І. В. Біцька (стр.120-123)
Kostyshyn A. B. Motivation peculiarities of dentists’ continuous professional development/ A. B. Kostyshyn [та ін.] (стр.124-128)
Тягур Р. С. Менеджмент освітніх організацій: сутність, функції, особливості/ Р. С. Тягур, Р. П. Лісовський, М. А. Шуфнарович (стр.129-135)
Chubii I. Z. Volunteering in the youth environment during a COVID-19 pandemic/ I. Z. Chubii (стр.136-139)
Пелехан Б. Л. Клінічний випадок лікування повної відсутності зубів на нижній щелепі ортопедичною конструкцією з опорою на імплантатах/ Б. Л. Пелехан, М. М. Рожко, Л. І. Пелехан (стр.140-146)
Спогад про вчителя Анатолія Григоровича Шевчука (стр.147-149)
Интересные статьи :
Полный текст/внешний ресурс   (постраничный просмотр) : текст или скачать  - 7.834 Mb
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Тягур Р. С., Лісовський Р. П., Шуфнарович М. А.
Заглавие : Менеджмент освітніх організацій: сутність, функції, особливості [Электронный ресурс]
Место публикации : Art of Medicine. - 2021. - N 4. - С. 129-135 (Шифр АУ50/2021/4)
Вид и объем ресурса: Електрон. текст. дані
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКИХ УЧРЕЖДЕНИЙ ИЗУЧЕНИЕ -- ORGANIZATIONAL CASE STUDIES
ЗНАНИЯМИ УПРАВЛЕНИЕ -- KNOWLEDGE MANAGEMENT
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ЭТИКИ ОСНОВНЫЕ ПРИНЦИПЫ -- PRINCIPLE-BASED ETHICS
Аннотация: Кадрова політика медичних закладів вищої освіти полягає в орієнтації способу дії таких закладів освіти на етичні цілі, ліберальність і терпимість, велику людяність, прагнення до справедливості, самостійність та індивідуальність, правильний принцип їх дії та протидії, самоствердження в роботі, побудову ієрархії, влади, отримання інформації і комунікації, прагнення до формування соціальних контактів, вільне висловлення думки, соціальну користь праці й демократію, прагнення до безпеки. Етика базується на нормах і принципах, що визначають поведінку рядових працівників і керівників освітніх організації стосовно суспільства, інших організацій та груп, у стосунках між собою. Етичні норми окреслюють загальні цінності та етичні правила, яких мають дотримуватися працівники закладів вищої освіти. Правила етики створюються з метою визначення цілей освітніх організації, їх опису, створення сприятливої етичної атмосфери і окреслення етичних рекомендацій під час прийняття рішень. Освітні організації, що поважають себе, для яких громадська думка про добропорядність і чесність є важливішою за прагнення збільшувати їх прибуток, визначають і зобов’язують своїх працівників дотримуватися цих етичних норм. У цей час багато освітніх організацій, які цінують своє ім’я, мають етичні кодекси й інструкції. Це допомагає працівникам і менеджерам діяти та приймати рішення на основі аналізу етичних нормативів. Сьогодні менеджер у повсякденній роботі систематично має справу не тільки з дотриманням законів, що врегульовують напрямки діяльності освітніх організації, а й із додержанням етичних вимог, що підвищують рівень відповідальності перед середовищем проживання і суспільством, що особливо важливо для медичних закладів вищої освіти
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)