Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Высшее образование (4)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Удальцова-Гродзинська, К. О.$<.>)
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
1.

Заглавие журнала :Медична освіта -2020г.,N 3
Интересные статьи :
Волосовець А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.5-8)
Волосовець О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.9-12)
Павленко О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/ О. В. Павленко [та ін.] (стр.13-16)
Андрющенко В.П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Андрющенко [та ін.] (стр.17-20)
Беденюк А.Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.21-23)
Горлачук Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам/ Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула (стр.24-28)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк (стр.29-33)
Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів/ Н. А. Іванькова, О. А. Рижов (стр.34-42)
Коваленко Н. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/ Η. П. Коваленко [та ін.] (стр.43-48)
Першко І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»/ І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук (стр.49-55)
Шульгай А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.56-64)
Pakholchuk О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/ О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov (стр.65-68)
Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/ В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn (стр.69-73)
Voloshchuk N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/ N. I. Voloshchuk [та ін.] (стр.74-78)
Калинюк Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі/ Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський (стр.79-83)
Кінаш І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки/ І. О. Кінаш (стр.84-88)
Кондратюк В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.89-93)
Мудрик У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу/ У. М. Мудрик [та ін.] (стр.94-99)
Тріщ В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників/ В. І. Тріщ (стр.100-104)
Гребеник М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/ М. В. Гребеник [та ін.] (стр.105-109)
Посохова К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.110-113)
Скритиков П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс»/ П. М. Скритиков [та ін.] (стр.114-117)
Kulbashna Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization/ Ya. A. Kulbashna [та ін.] (стр.118-125)
Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/ L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn (стр.126-130)
Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/ L. A. Kim, O. O. Nefodov (стр.131-136)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Заглавие журнала :Медична освіта -2021г.,N 1
Интересные статьи :
Белова О. Б. Особливості розвитку мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями/ О. Б. Белова (стр.5-10)
Гайдукова О. О. Досвід медичного факультету Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна в галузі інтернаціоналізації: сприятливі фактори та обмеження/ О. О. Гайдукова, Є. Я. Ніколенко, Г. С. Кратенко (стр.11-16)
Герасимчук П. О. Впровадження інноваційних технологій у викладання навчальної дисципліни на кафедрі загальної хірургії/ П. O. Герасимчук, А. В. Павлишин, Д. Б. Фіра (стр.17-22)
Данилевич М. В. Розвиток кінезітерапії у Франції (1970–2020)/ М. В. Данилевич [та ін.] (стр.23-28)
Летняк Н. Я. Особливості дистанційного нaвчaння студентів спеціальності «Медсестринство» при вивченні дисципліни «Біологічна хімія»/ Н. Я. Летняк, І. П. Кузьмак (стр.29-34)
Лой Г. Я. Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/ Г. Я. Лой [та ін.] (стр.35-38)
Перевізник Б. О. Становлення та організація діяльності центру симуляційного навчання Гарвардської медичної школи/ Б. О. Перевізник (стр.39-43)
Пудова С. С. Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики/ С. С. Пудова (стр.44-49)
Budniak L. I. Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharma-ceutical department graduates/ L. I. Budniak, O. O. Pokotylo (стр.50-54)
Savchuk B. P. Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology/ B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn (стр.55-61)
Yelahina N. I. Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students/ N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.62-68)
Yushchenko L. O. Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19/ L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk (стр.69-74)
Вихрущ А. В. Підготовка студентів медичних університетів до спілкування з дітьми з особливими потребами/ А. В. Вихрущ [та ін.] (стр.75-82)
Данилевич Ю. О. Роль інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі/ Ю. О. Данилевич, Л. В. Наумова, Л. С. Мілевська-Вовчук (стр.83-88)
Кліщ І. П. Моделювання процесу підготовки майбутнього викладача медичного закладу вищої освіти/ І. П. Кліщ (стр.89-92)
Prokop I. A. Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology/ I. A. Prokop, T. V. Savaryn (стр.93-97)
Vorona I. I. Terminological vocabulary of communicative culture in the paradigm of foreign language competence/ I. I. Vorona, H. Ya. Kitura (стр.98-104)
Писаренко О. А. Перспективи вдосконалення навчального плану для інтернатури з фаху «Стоматологія» у розділі «Захворювання тканин пародонта»/ О. А. Писаренко, К. О. Удальцова-Гродзинська, В. І. Шинкевич (стр.105-111)
Вихрущ А. В. Академічне письмо: структура і завдання/ А. В. Вихрущ (стр.112-116)
Паласюк Г. Б. Формування термінологічної грамотності майбутніх медиків на основі етимологічної характеристики клінічних термінів з хімічним компонентом/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.117-121)
Руденко М. І. Система вправ для вивчення граматичних категорій часу та особи дієслів руху на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» (на прикладі теми «У місті. Урок 2»)/ М. І. Руденко (стр.122-128)
Fedchyshyn N. O. The concept of pedagogical biographistics: the experience of Germany/ N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina (стр.129-135)
Кашуба М. О. Нові часи – нові виклики (особливості медичної освіти в нових реаліях)/ М. О. Кашуба, С. В. Кучер (стр.136-141)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Заглавие журнала :Новини стоматології -2018г.,N 4
Интересные статьи :
Леус П. А. Результати довготермінового моніторингу медичної ефективності зубної пасти з низькою концентрацією фтору в профілактиці карієсу у дітей/ П. А. Леус [та ін.] (стр.8-10)
Солонько Г. М. Прогнозування поведінки дитини на стоматологічному прийомі за допомогою психологічних тестів/ Г. М. Солонько (стр.12-16)
Лагода Л. С. Взаємозв’язок вмісту мінеральних компонентів у ротовій рідині дітей з карієсом зубів, які проживають в різних екологічних умовах/ Л. С. Лагода, Н. І. Смоляр (стр.18-21)
Попович З. Б. Особливості профілактики стоматологічних захворювань у дітей, які проживають на територіях з низьким вмістом деяких мікроелементів/ З. Б. Попович, М. М. Рожко, В. Ю. Катеринюк (стр.22-24)
Шаповалова Г. І. Хлорвмісні препарати в ендодонтичному лікуванні тимчасових зубів. Огляд літератури/ Г. І. Шаповалова [та ін.] (стр.26-30)
Мистецтво бачити. Новітній рівень рентгенобстеження в Центрах Медичної 3D Діагностики - для лікарів і пацієнтів (стр.32-39)
Луцкая І. К. Хронічна травма постійних зубів: діагностика та лікування/ І. К. Луцкая, І. О. Білоіваненко (стр.41-46)
Леман К. М. Новий цифровий спектрофотометр VITA Easyshade® V в умовах клініки/ К. М. Леман (стр.48-49)
Лаврін Д. Мультифункціональні зуби VITA (MFT): інтегрована естетика та Easy Centric для економічної реабілітації/ Д. Лаврін (стр.50-52)
Палков Т. А. Вимірювання показників електрозбудливості пульпи при препаруванні зубів під металокерамічні коронки і мостоподібні протези/ Т. А. Палков, В. Я. Шибінський, М. Я. Мартинець-Пішковці (стр.53-56)
Павличко Р. Р. Реставрація жувальних ендодонтично лікованих зубів із застосуванням модифікованої методики оклюзійного штампа чи покриття ендокоронками/ Р. Р. Павличко (стр.57-61)
Дорошенко С. І. Методика мотивації пацієнтів з вторинними зубощелепними деформаціями до комплексного лікування/ С. І. Дорошенко, О. В. Федорова, С. В. Ірха (стр.62-65)
Шинкевич В. І. Клінічний випадок гінгівіту, індукованого не зубною біоплівкою, пов’язаного з дисбалансом статевих гормонів/ В. І. Шинкевич, О. А. Писаренко, К. О. Удальцова-Гродзинська (стр.66-71)
Гаджула Н. Г. Оцінка методу тривимірної обтурації системи кореневих каналів при лікуванні хронічного періодонтиту/ Н. Г. Гаджула, Т. В. Федик (стр.72-76)
Готь С.-Р. Р. Інтенсивність утворення біоплівки на цирконій оксидних опорних елементах імплантатів на прикладі полімеразної ланцюгової реакції в реальному часі та бактеріальних посівів/ С.-Р. Р. Готь [та ін.] (стр.77-81)
Кардашевська О. І. Особливості мікробного пейзажу пародонтальних кишень працівників птахофабрик/ О. І. Кардашевська (стр.82-85)
Ільчишин М. П. Поширеність захворювань пародонту серед тютюнозалежних осіб/ М. П. Ільчишин, А. І. Фурдичко, А. Я. Бариляк (стр.86-88)
XVI Міжнародна стоматологічна виставка "Дентал-Україна" та Міжнародний стоматологічний форум (стр.90-91)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Заглавие журнала :Український стоматологічний альманах -2018г.,N 3
Интересные статьи :
Ємельянова Н. Ю. Клінічні показники стоматологічного статусу хворих із хронічними обструктивними захворюваннями легень/ Н. Ю. Ємельянова (стр.5-10)
Кузь В. С. Результати лікування пацієнтів із повною відсутністю зубів протезами з термопластичного базисного матеріалу «Deflex Acrylato»/ В. С. Кузь [та ін.] (стр.11-19)
Мірчук Б. М. Вторинні деформації в дорослих пацієнтів із дефектами зубних рядів/ Б. М. Мірчук, Я. В. Максимов (стр.20-25)
Фліс П. С. Дослідження стану лор-органів у дітей з аномаліями і деформаціями зубощелепного апарату й порушенням мовлення/ П. С. Фліс [та ін.] (стр.26-32)
Скрипнікова Т. П. Роль клінічної конференції у формуванні професійних компетенцій лікарів-інтернів на кафедрі післядипломної освіти лікарів-стоматологів УМСА/ Т. П. Скрипнікова [та ін.] (стр.33-36)
Удальцова-Гродзинська К. О. Особливості практичної підготовки лікарів-інтернів на кафедрі післядипломної освіти лікарів-стоматологів Української медичної стоматологічної академії/ К. О. Удальцова-Гродзинська, О. А. Писаренко (стр.37-41)
Возний О. В. Епідеміологічні аспекти захворюваності на карієс і особливості розвитку карієсогенної ситуації в дітей з бронхіальною астмою (огляд літератури)/ О. В. Возний, Т. Є. Шумна, Є. С. Лепетченко (стр.42-46)
Ружицька О. В. Перспективи використання жирового тіла щоки для закриття дефектів альвеолярних відростків щелеп/ О. В. Ружицька (стр.47-51)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Писаренко О. А., Удальцова-Гродзинська К. О., Шинкевич В. І.
Заглавие : Перспективи вдосконалення навчального плану для інтернатури з фаху «Стоматологія» у розділі «Захворювання тканин пародонта»
Параллельн. заглавия :Prospects for improving the curriculum for dentistry interships in the section of periodontal tissues diseases
Место публикации : Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 105-111 (Шифр МУ7/2021/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING
ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES
Аннотация: Розділ навчального процесу з теми «Захворювання пародонта» потребує негайної ревізії, оскільки застарілі концепції призвели до нерозуміння і неможливості публікацій наукових статей у міжнародних рецензованих виданнях, що відкидає у минуле вітчизняну стоматологічну науку. Аналіз основних положень розділу навчального процесу з теми «Захворювання пародонта» шляхом їх порівняння із концепціями нової класифікації періодонтальних та періімплантних захворювань і станів 2017 р. показав обґрунтовану коректність терміна «періодонтит» замість «пародонтит», визначив етіологію й основні риси патогенезу періодонтиту, обґрунтував необхідні методи і перелік диференційних діагнозів, та розсортував комплексне лікування на чіткі фази, етапи і відповідність до складності пародонтиту. Некротизуючі захворювання тканин пародонта, екстремальні стани з рецесією діагностуються за іншими схемами, ніж періодонтальні індекси. Періімплантні стани органічно поєднані з іншими захворюваннями пародонта, оскільки обумовлені наявністю біоплівки або місцевими факторами. Отже, імплементація класифікації періодонтальних та періімплантних захворювань і станів Американської академії пародонтології (AAP) та Європейської федерації пародонтології (EFP) 2017 р. сприяє сучасному розумінню їх етіології та патогенезу, дозволяє уніфікувати підходи до діагностики, лікування, моніторингу, прогнозування і профілактики, а отже, є необхідними для вивченняThe topic of periodontal diseases, as a section of dental special disciplines, has become one of the most neglected in the educational process. The detrimental effect of outdated concepts is the inability to write and publish scientific articles in international peer-reviewed journals, which throws back into the past Ukrainian dental science despite its achievements. The aim of the article was to analyze the main provisions of the educational process on the topic of “periodontal disease” in the form of comparison with the concepts of the new classification of periodontal and peri-implant diseases and conditions in 2017 to improve the theoretical foundations of Ukrainian education. In case of necrotizing periodontal diseases, as well as systemic disorders affecting the periodontium, the diagnosis is made according to other schemes than the determination of periodontal indices. Peri-implant conditions are included in the new classification because they also depend on the biofilm or local factors. Classification of periodontal and peri-implant diseases and conditions of the American Academy of Periodontology (AAP) and the European Federation of Periodontists (EFP) 2017 allows to destroy many common myths in education, which migrated to Ukrainian textbooks from the days of Soviet dentistry. The new classification expands the understanding of the etiology and pathogenesis of periodontal disease and optimizes diagnosis, treatment, monitoring, prognosis and prevention, and is therefore necessary for study
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Скрипников П. М., Шинкевич В. І., Удальцова-Гродзинська К. О., Писаренко О. А.
Заглавие : Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «Карієс»
Параллельн. заглавия :Prospects for improving the curriculum for dentist interns in the caries section
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 114-117 (Шифр МУ7/2020/3)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS
КАРИЕС ЗУБОВ -- DENTAL CARIES
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шинкевич В. І., Писаренко О. А., Удальцова-Гродзинська К. О.
Заглавие : Клінічний випадок гінгівіту, індукованого не зубною біоплівкою, пов’язаного з дисбалансом статевих гормонів
Место публикации : Новини стоматології. - Львів, 2018. - N 4. - С. 66-71 (Шифр НУ9/2018/4)
MeSH-главная: ГИНГИВИТ -- GINGIVITIS
ПОЛОВЫХ ЖЕЛЕЗ ГОРМОНЫ -- GONADAL HORMONES
Аннотация: Дисбаланс статевих гормонів пов’язаний з хронічним системним запаленням і може проявлятися як індукованим зубною біоплівкою, так і не пов’язаним з нею гінгівітом.Дисбаланс половых гормонов связан с хроническим системным воспалением и может проявляться как индуцированным зубной биопленкой, так и не связанным с ней гингивитом.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Удальцова-Гродзинська К. О., Писаренко О. А.
Заглавие : Особливості практичної підготовки лікарів-інтернів на кафедрі післядипломної освіти лікарів-стоматологів Української медичної стоматологічної академії
Место публикации : Укр. стоматол. альманах. - Полтава, 2018. - № 3. - С. 37-41: іл. (Шифр УУ33/2018/3)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Аннотация: Виконуючи відповідні вимоги, кафедри післядипломної освіти лікарів-стоматологів мають першими доповнювати свої програми й оснащення згідно з технологічним прогресом у галузі. Мета статті – історичний екскурс і підбиття підсумків щодо організації навчально-клінічної роботи для лікарів-інтернів на кафедрі післядипломної освіти лікарів-стоматологів УМСА. Аналіз історії організації практичної підготовки лікарів інтернів-стоматологів відображає розвиток нових технологій. Організація майстер-класів, відеодемонстрацій, фантомних курсів та залучення приватних кабінетів у ролі клінічних баз кафедри дають можливість оптимального ознайомлення або освоєння сучасних технологій у стоматології, долають недоліки держфінансування, дозволяють ефективно влаштувати практичну підготовку і позбавляють монотонності навчання.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Скритиков П. М., Шинкевич В. І., Удальцова-Гродзинська К. О., Писаренко О. А.
Заглавие : Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс»
Параллельн. заглавия :Prospects for improving the curriculum for dentist interns in the caries section
Место публикации : Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 114-117 (Шифр МУ7/2020/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: На післядипломному етапі освіти у навчанні лікарів-інтернів важливою є підкреслена інтеграція знань етіології і факторів ризику карієсу з практичними заходами у вигляді менеджменту пацієнта з карієсом. Метою статті був аналіз навчальної програми з теми «Карієс» і порівняння його із Міжнародною системою класифікації та менеджменту карієсу з метою вдосконалення теоретичних основ навчання. Тематика «Карієс» при вивченні у ВНЗ подрібнена на численні теми, серед яких виокремлені теми профілактики. З процесу діагностики випадають ланки визначення факторів ризику, виявлення найменших каріозних дефектів, визначення активності карієсу, і залишається пошук власне дефекту зуба для подальшого відновлення. А прогноз обґрунтований індексами тесту емалевої резистентності (ТЕР) та/або КПВ. Останнім часом у медицину увійшло поняття «менеджмент», яке полягає в комплексності діагностичних, лікувальних та профілактичних заходів, потрібних при встановленні діагнозу конкретному пацієнту. Міжнародна система класифікації та менеджменту карієсу (ICCMSTM) має за перспективи перетворити нинішнє міжнародне розуміння патогенезу, профілактики і контролю карієсу в цілісний спосіб комплексної оцінки й індивідуального плану «турботи» при карієсі, з метою: попередити появу нових вогнищ ураження, попередити вже існуючі ураження від подальшого розвитку, зберегти тканини зуба без оперативного втручання на початкових стадіях карієсу, і за допомогою оперативного лікування – при більш розвинених стадіях карієсу. Це має досягатися при управлінні факторами ризику через всі елементи в циклі менеджменту карієсу і повторних візитів пацієнта з відповідними інтервалами для періодичного контролю та огляду. Нові відомості необхідно імплементувати на додипломних і післядипломних етапах медичної освіти, щоб лікарі та викладачі могли розмовляти спільною мовою
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)