Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Высшее образование (15)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Федчишин, Н. О.$<.>)
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-21   21-21 
1.


    Рамбу Ніколає
    Філософський і педагогічний аспекти естетичного виховання в Німеччині та Франції: минуле й сьогодення [Текст] = The philosophical and pedagogical aspects of aesthetic education in Germany and France: the past and the present / Рамбу Ніколає, Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 128-134. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ЭСТЕТИКА -- ESTHETICS (обучение)
ДЕТЕЙ ВОСПИТАНИЕ -- CHILD REARING (психология, тенденции)
Кл.слова (ненормированные):
естетичний розвиток дитини -- модель естетичного розвитку
Аннотация: У статті узагальнено педагогічний та історико-філософський досвід естетичного виховання у Німеччині та Франції. Обґрунтовано, що естетичний розвиток дитини є важливим елементом виховного процесу. На основі аналізу філософської концепції та педагогічних поглядів Й.-Ф. Гербарта з’ясовано, що у виховному процесі дитини чільне місце належить естетичній складовій (художній потенціал, вільне й творче вираження думки, переживань). Обґрунтовано актуальні підходи німецького мислителя до розв’язання важливих проблем виховання та естетичного розвитку дитини. Розкрито модель естетичного розвитку дитини у Франції, ставлення до навколишньої дійсності і мистецтва, уміння сприймати прояви прекрасного у природі, побуті, людських взаєминах. Пояснено необхідність виховання здатності до естетичної діяльності (творчості, задоволення, формування естетичних смаків, почуттів, ідеалів)
Вивчення історичного досвіду Німеччини та Франції щодо естетичного виховання, у якому втілені передові ідеї європейської педагогічної думки і які займають сьогодні лідерські позиції у навчально-виховному процесі, становить значний інтерес серед вчених, педагогів-практиків. З педагогічної точки зору, естетичне виховання у Німеччині та Франції ґрунтується на першочерговому розвитку у дитини естетичного сприйняття, креативності, мистецького бачення: художнє слово, музика, живопис.
The article summarizes the pedagogical, historical and philosophical experience of aesthetic education in Germany and France. It has been substantiated that the aesthetic development of a child is an important element of the educational process. Based on the analysis of philosophical concept and pedagogical views of J. F. Herbart, it has been determined that in the educational process of a child, a prominent role is given to the aesthetic component (artistic potential, free and creative expression of thoughts, experiences). The actual approaches of the German thinker to solving important problems of education and aesthetic development of a child have been substantiated. The model of the aesthetic development of a child in France, the attitude to the surrounding reality and art, the ability to perceive the manifestations of the beautiful in nature, everyday life and human relations have been revealed. The necessity of cultivating the ability for aesthetic activity (creativity, pleasure, formation of aesthetic tastes, feelings, ideals) has been explained
Studying the historical experience of aesthetic education in Germany and France, which embodies the advanced ideas of European pedagogical thought and which today occupies leading positions in the educational process, is of considerable interest for practicing educators. From a pedagogical point of view, aesthetic education in Germany and France is based on the primary development of the child’s aesthetic perception, creativity, artistic vision: literature, music, painting
Доп.точки доступа:
Федчишин, Н. О.
Пермякова, О. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Федчишин, Н. О.
    Тестування як метод навчання і контролю знань студентів при вивченні німецької мови [Текст] / Н. О. Федчишин // Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 113-118


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (классификация, методы, организация и управление)
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Кліщ, Г. І.
    Самостійна робота студента-медика як засіб формування іншомовних вмінь і навичок [Текст] / Г. І. Кліщ, Н. О. Федчишин, Н. І. Єлагіна // Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 35-40


MeSH-главная:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, организация и управление)
Доп.точки доступа:
Федчишин, Н. О.
Єлагіна, Н. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Федчишин, Н. О.
    Роль родини й сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід [Текст] = The role of family and family education in the organization of educational process in germany and france: history and experience / Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 181-186


MeSH-главная:
СЕМЕЙНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- FAMILY RELATIONS
СЕМЬЯ -- FAMILY
Кл.слова (ненормированные):
Гербартеріанські школи
Аннотация: Мета роботи – з’ясувати вплив родини й сімейного виховання на навчально-виховний процес у Німеччині та Франції в істо­ричному аспекті. Основна частина. Інноваційні технології не можуть замінити виховання людини, і важливість родини поступово зростає: усвідомлюється роль виховання підростаючого покоління (формування громадянина). Вивчення історичного досвіду Німеччини та Франції щодо сімейного виховання, у виховному процесі яких втілено передові ідеї європейської педагогічної думки і які займають лідерські позиції у навчально-виховному процесі, є сьогодні актуальним. З педагогічної точки зору на основні принципи і засади теорії шкільної організації, педагогічні спільноти Німеччини та Франції констатували першочергове право родини на виховання дитини. Висновки. Гербартіанство забезпечило у Німеччині всі належні передумови для освітньої політики й практики, де поєднані: сімейне виховання, креативне навчання, належний відпочинок, релігійне осмислення сенсу життя. У Франції для підтримки сімей та всіх, хто займається вихованням й освітою дітей, створені асоціації сімейної освіти, які підтримуються державою та місцевими органами влади, благодійними спільнотами й чисельними партнерами
Доп.точки доступа:
Пермякова, О. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Розвиток кінезітерапії у Франції (1970–2020) [Текст] = Development of kinesitherapy in France (1970–2020) / М. В. Данилевич [та ін.] // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 23-28. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE (история, методы)
ФРАНЦИЯ -- FRANCE
РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION (история, методы)
МАССАЖ -- MASSAGE (использование, методы)
Кл.слова (ненормированные):
кінезітерапевт
Аннотация: У статті проаналізовано розвиток кінезітерапії у Франції з 1970 до 2020 р. Наукову новизну роботи пояснюємо фактором того, що до сьогодні історія кінезітерапії у Франції не привертала уваги українських науковців, навіть не зважаючи на той факт, що якість надання медичних та реабілітаційних послуг у системі охорони здоровʼя цієї держави вважають однією з найвищих у світі
На сьогодні у Франції функціонує ціла низка організацій, робота яких стосується професійної діяльності масажистів-кінезі­терапевтів. У 2016 р. запропоновано нове визначення галузі, однак тривають дискусії стосовно найменування самої сфери, ролі масажиста-кінезітерапевта, його співпраці з іншими фахівцями
The article analyzes the development of kinesitherapy in France since 1970 to 2020. The scientific novelty of the paper is explained by the fact that the history of kinesitherapy in France has not attracted the attention of Ukrainian scientists, despite the fact that the quality of medical and rehabilitation services in the health care system of this country is considered one of the best in the world
Today in France there are a number of organizations related to the professional activities of massage therapists. In 2016, a new definition of the field was proposed, but discussions continue on the name of the field, the role of a masseur-physiotherapist, the cooperation with other professionals
Доп.точки доступа:
Данилевич, М. В.
Романчук, О. В.
Коваль, Р. С.
Федчишин, Н. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Федчишин, Н. О.
    Психологічні питання гербартіанської педагогіки [Текст] / Н. О. Федчишин // Медична освіта. - 2012. - № 3. - С. 89-92

Рубрики: Психология педагогическая

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Гантимурова, Н. І.
    Професійна підготовка студентів-медиків у медичних університетах України [Текст] = Professional training of foreign students in the medical universities of Ukraine / Н. І. Гантимурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 5-9


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: У статті представлено аналіз особливостей професійної підготовки іноземних студентів у медичних університетах України, з’ясовано політичний, економічний та гуманітарний аспекти надання освітянських послуг іноземним громадянам. Розглядається процес адаптації іноземних студентів як передумова підвищення якості знань та труднощі, пов’язані з ним, вказано на необхідність пошуку нових форм та методів у навчально-виховній роботі з іноземними студентами, виокремлено головні завдання, які стоять перед кожним вищим навчальним закладом при підготовці іноземних студентів, зосереджено увагу на основних проблемах, з якими зустрічається іноземний студент при навчанні у вищих медичних закладах, запропоновано напрями адаптації іноземних громадян в Україні
Доп.точки доступа:
Федчишин, Н. О.
Рудяк, Ю. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Федчишин, Н. О.
    Особливості підготовки майбутніх вчителів фізичної культури в закладах вищої освіти [Текст] = Peculiarities of future pe teachers’ training at the higher educational establishment / Н. О. Федчишин, Н. І. Єлагіна // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 11-15


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ФИЗИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ И ТРЕНИНГ -- PHYSICAL EDUCATION AND TRAINING
Аннотация: У статті розглянуто особливості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури, з’ясовано сучасні виклики, які стоять перед закладами вищої освіти у професійній підготовці майбутніх вчителів фізичної культури, проаналізовано основні напрями впровадження педагогічних технологій у процес такої підготовки. У дослідженні наголошено на необхідності системного впровадження інноваційних та інформаційних технологій, використання новітніх форм, оновлення змісту, засобів, принципів та методики навчання у навчальний процес закладів вищої освіти задля підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Встановлено, що система вищої фізкультурної освіти стоїть перед фактом необхідності виходу за рамки традиційної діяльності викладача ЗВО, а тому потребує педагогіко-психологічного переосмислення системи викладання і пропонованих обсягів знань
Доп.точки доступа:
Єлагіна, Н. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Федчишин, Н. О.
    Модель підготовки майбутнього вчителя в педагогіці Гербартіанців [Текст] / Н. О. Федчишин // Медична освіта. - 2012. - № 2. - С. 87-91

Рубрики: Образование

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.
Шифр: МУ7/2019/3
   Журнал

Медична освіта
2019г. № 3 . - 149.64, р.
Содержание:
Бондарчук, В. І. Особливості застосування технічних засобів у навчальному процесі студентів з дисциплін «Основи практичної діяльності у фізичній реабілітації (вступ до спеціальності)», «Терапевтичні вправи» і «Біомеханіка та клінічна кінезіологія» / В. І. Бондарчук [та ін.]. - С.6-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бай А. В, Миндзів К. В., Вайда О. В.
Ворона, І. І. Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів / І. І. Ворона, Т. В. Саварин. - С.14-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Демянчук, М. Р. Принципи професійної підготовки молодших спеціалістів сестринської справи у медичних коледжах / М. Р. Демянчук. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Заліпська, І. Я. Ефективні методи навчання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей / І. Я. Заліпська. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мисула, І. Р. Застосування міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я при викладанні клінічних дисциплін у фізичних терапевтів / І. Р. Мисула [та ін.]. - С.28-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бакалюк Т. Г., Стельмах Г. О., Максів Х. Я.
Прокопченко, О. Є. Методика організації самостійної роботи студентів на прикладі дисципліни «Медична та біологічна фізика» з огляду на можливості системи дистанційного навчання edx.org / О. Є. Прокопченко [та ін.]. - С.31-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Лукіна Г. М., Іванченко О. З., Мельнікова О. З., Приходько О. В.
Щербатюк, Н. Ю. Засвоєння студентами практичних навичок при вивченні педіатрії / Н. Ю. Щербатюк, І. М. Горішний, І. Б. Чорномидз. - С.35-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Kolodnytska, O. D. Latin aphorisms as a component of socio-cultural training of medical students / O. D. Kolodnytska ; О. Д. Колодницька, Г. Б. Паласюк. - С.39-43. - Bibliogr. at the end of the art.
Logoyda, L. S. Academic plagiarism: impact of academic integrity on the quality of higher pharmaceutical education / L. S. Logoyda ; Л. С. Логойда. - С.44-51. - Bibliogr. at the end of the art.
Бількевич, Н. А. Сучасні підходи до формування комунікативних компетентностей / Н. А. Бількевич, Н. Б. Галіяш, Н. В. Петренко. - С.52-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вакуленко, Д. В. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у галузі медичної освіти України / Д. В. Вакуленко [та ін.]. - С.58-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кравець Н. О., Добровольська А. М., Климук Н. Я.
Вакуленко, Д. В. Застосування Comsol multiphysics для математичного моделювання вивчення процесу розпаду ДНК у плазмі / Д. В. Вакуленко [та ін.]. - С.62-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кучвара О. М., Семенець А. В., Андрущак І. Є.
Клименко, А. В. Досвід використання лапароскопічного тренажера з метою покращення практичних навичок студентів-медиків / А. В. Клименко [та ін.]. - С.66-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Стешенко А. О., Захарчук О. В., Ткачов В. С.
Мельник, Т. П. Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної / Т. П. Мельник. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Новіцька, О. І. Комплекс вправ для вивчення давального відмінка на практичних заняттях з української мови як іноземної / О. І. Новіцька. - С.79-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пасєчко, Н. В. Симуляційні методики у вирішенні багаторівневих ситуаційних задач у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з ендокринології / Н. В. Пасєчко [та ін.]. - С.85-90. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ярема Н. І., Смачило І. В., Савченко І. П.
Січкоріз, О. Є. Медична інформатика як перспективна складова вищої медичної освіти / О. Є. Січкоріз, Л. Б. Лотоцька, Т. С. Колач. - С.91-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фастівець, А. В. Специфіка педагогічних умов формування фахових компетентностей майбутніх фахівців з фізичної терапії у процесі природничо-наукової підготовки / А. В. Фастівець. - С.96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шеремета, Л. П. Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна» / Л. П. Шеремета. - С.103-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Nakhaieva, Ya. M. Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages / Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna. - С.108-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Богданова, Т. Л. Використання мобільних додатків при викладанні медичної інформатики інтернам-стоматологам / Т. Л. Богданова, М. І. Пасько, M. В. Авдусенко. - С.113-118. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кушинська, М. Є. Костянтин Татаринов – педагог, вчений, громадський діяч / М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець. - С.119-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Професійна підготовка майбутніх логопедів як медична і педагогічна проблема в історичному контексті / І. М. Мельничук. - С.123-127. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рамбу, Ніколає. Філософський і педагогічний аспекти естетичного виховання в Німеччині та Франції: минуле й сьогодення / Ніколає Рамбу, Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова. - С.128-134. - Бібліогр.: в кінці ст.
Филипюк, О. М. «Аптека щастя» – благодійний захід професійного та морально-етичного спрямування студента-фармацевта / О. М. Филипюк [та ін.]. - С.135-138. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Нестерук Т. М., Штрімайтіс О. В., Сабадишин Р. О.
Христенко, О. М. Зміст гуманітарної підготовки майбутніх медичних фахівців: міждисциплінарний контекст / О. М. Христенко. - С.139-143. - Бібліогр.: в кінці ст.
Oleksii, K. B. Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language / K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona. - С.144-149. - Bibliogr. at the end of the art.
Sopiha, M. O. The development of medicine and health care in Podillia in the XIX at the beginning of XX century / M. O. Sopiha, A. I. Mashtalir. - С.150-157. - Bibliogr. at the end of the art.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : (1)
Свободны: (1)
Заказаны экз-ры для отделов: Учбовий відділ

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-10    11-21   21-21 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)