Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (7)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Чалий, О. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Богомолець О. В., Чалий О. В.
Заглавие : Гіпотеза та фізико-математична модель формування передньо- та задньомедіальних судинних невусів
Место публикации : Дерматологія та венерологія. - 2002. - № 1. - С. 15-18 (Шифр ДУ16/2002/1)
MeSH-главная: ГЕМАНГИОМА -- HEMANGIOMA
МАТЕМАТИКА ВЫЧИСЛИТЕЛЬНАЯ -- MATHEMATICAL COMPUTING
Найти похожие

2.

Заглавие журнала :Дерматологія та венерологія -2002г.,N 1
Интересные статьи :
Возіанов О. Ф. Стан імунної системи у хворих на хронічний сечостатевий хламідіоз/ О. Ф. Возіанов, В. В. Ващенко, В. Є. Дріянська (стр.3-6)
Мавров И. И. Состояние соединительной ткани у больных урогенитальным хламидиозом/ И. И. Мавров, А. К. Кондакова, Е. В. Ермошенко (стр.8-9)
Рудык Ю. С. К вопросу о роли chlamydia pneumoniae в течении острого инфаркта миокарда/ Ю. С. Рудык (стр.10-14)
Богомолець О. В. Гіпотеза та фізико-математична модель формування передньо- та задньомедіальних судинних невусів/ О. В. Богомолець, О. В. Чалий (стр.15-18)
Мавров Г. И. Псевдоанафилактическая реакция на прокаин бензилпенициллин ( синдром Hoigne)/ Г. И. Мавров, Г. М. Бондаренко, С. В. Унучко (стр.19-21)
Калюжная Л. Д. Болезни сальных желез у женщин в перименопаузальный период/ Л. Д. Калюжная, О. М. Копаница (стр.22-24)
Баркалова Э. Л. Эффективность использования препаратов лактобактерий в комплексной терапии кандидозного вульвовагинита/ Э. Л. Баркалова (стр.25-27)
Кутасевич Я. Ф. Дифференцированная терапия как современный метод лечения больных онихомикозом/ Я. Ф. Кутасевич, Т. В. Зимина (стр.28-29)
Кравец Е. В. Клинико-микробиологические особенности дерматофитий у детей Донбасского региона/ Е. В. Кравец (стр.30-32)
Федорич П. В. Количественная оценка поражения эпителия при урогенитальной хламидийной инфекции с помощью метода прямой иммунофлюоресценции/ П. В. Федорич, В. Г. Коляденко, Г. А. Михальчук (стр.33-34)
Лавриненко О. А. Гастроэнтерологическая патология у детей с аллергодерматозами / О. А. Лавриненко, В. Н. Романенко, И. М. Островский (стр.35-36)
Кутасевич Я. Ф. Герпевир-КМП в лечении герпес-вирусной инфекции кожи и слизистых оболочек/ Я. Ф. Кутасевич, И. А. Маштакова (стр.37-40)
Каденко О. А. Увеїт у хворих з раннім сіфілісом/ О. А. Каденко, С. П. Білявська (стр.41-43)
Басилайшвили О. В. Случай генерализованной хламидийной инфекции у новорожденного/ О. В. Басилайшвили, Д. И. Маврова (стр.44-45)
Кузнецова В. Г. Некоторые пути повышения эффективности преподавания дерматовенерологии врачам-интернам/ В. Г. Кузнецова, И. В. Корчак (стр.46-47)
Болотная Л. А. Повышение эффективности обучения в интернатуре по дерматовенерологии/ Л. А. Болотная, В. В. Павлий (стр.48-49)
Мавров И. И. Медицинские и социальные проблемы современной проституции/ И. И. Мавров (стр.50-54)
Гутнєв О. Л. Хвороби, що передаються статевим шляхом: захворюваність В Україні/ О. Л. Гутнєв (стр.55-57)
Тацкая Л. С. Состояние серодиагностики сифилиса в Украине и перспектива ее дальнейшего развития/ Л. С. Тацкая (стр.58-61)
Евтушенко Т. Г. Некоторые аспекты использования патентно-информационных документов/ Т. Г. Евтушенко (стр.62-64)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чалий О. В., Стучинська Н. В., Пащенко В. В., Литвин Ю. М.
Заглавие : Конструювання змісту та структури вибіркової навчальної дисципліни «Медична апаратура: фізичні та біофізичні принципи»
Место публикации : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 62-64 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
MeSH-главная: БИОФИЗИКА -- BIOPHYSICS
ФИЗИКА -- PHYSICS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Аннотация: Знання та розуміння принципів роботи медичної апаратури є невід’ємною складовою професійної компетентності сучасного фахівця галузі охорони здоров’я, а відтак і важливою метою освітнього процесу у медичних закладах вищої освіти. Основи системних знань про принципи роботи медичної апаратури, яка широко застосовується в сучасній медицині як для діагностики, так і для лікування та профілактики захворювань, закладаються при вивченні фундаментальних природничих дисциплін, насамперед дисципліни «Медична і біологічна фізика», яка до недавнього часу була обов’язковою та нормативною для всіх медичних спеціальностей. Додаткові можливості для формування знань, умінь та навичок, що відповідають вимогам сучасного ринку праці та характеру майбутньої професійної діяльності, можуть надати вибіркові навчальні дисципліни, частка яких згідно з Законом України «Про вищу освіту» №1556-VII від 01.07.2014 року (стаття 62 пункт 15) «становить не менше 25 відсотків загальної кількості кредитів ЄКТС, передбачених для даного рівня вищої освіти». Актуальність розроблення програм навчальних дисциплін, орієнтованих на формування системи знань про фізичні та біофізичні принципи роботи медичної апаратури, опанування базовими принципами сучасних методів дослідження процесів живої природи, посилюється і тим, що наразі в навчальних планах окремих медичних спеціальностей (наприклад, 227 «Фізична терапія, ерготерапія», 229 «Громадське здоров’я») відсутня нормативна дисципліна «Медична і біологічна фізика»
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чалий О. В., Зайцева О. В., Лукомський Д. В., Чайка О. М.
Заглавие : Нобелівські премії на межі медицини та природничих наук: дисципліна за вибором для студентів вищих медичних закладів
Место публикации : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 60-61 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
СИНАПТИЧЕСКАЯ ПЕРЕДАЧА -- SYNAPTIC TRANSMISSION
ФИЗИКА -- PHYSICS
БИОМЕДИЦИНСКАЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- BIOMEDICAL TECHNOLOGY
НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
Аннотация: Важливим аспектом підготовки майбутніх медичних працівників є висвітлення актуальних проблем біофізики, фізіології та медицини. «Сучасні проблеми біофізики: Нобелівські премії за видатні досягнення природничих наук у медицині» — курс за вибором, який викладався на кафедрі медичної та біологічної фізики та інформатики НМУ імені О.О.Богомольця. На лекціях і практичних заняттях з цієї дисципліни висвітлені найцікавіші питання біофізики, фізіології та медицини, а саме, ті, за які були присуджені Нобелівські премії. Основна мета - зацікавити студентів і сформувати в них природничо-наукову картину світу, де медицина інтегрована в систему природничих наук
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Український науково-медичний молодіжний журнал -2022г.,N 4 спецвип
Интересные статьи :
I науково-практична конференція з міжнародною участю «Комунікація як необхідна складова освітнього процесу майбутніх лікарів та провізорів»
Doroszewska А. Interdisciplinarity of medical communication - in research and teaching/ А. Doroszewska (стр.5)
Doroszewska А. Teaching communication to midwifery and nursery students/ А. Doroszewska, J. Zawanowska (стр.6)
Chylińska J. Teaching medical psychology and medical communication - experience and strategies of the department of health psychology of the warsaw medical university/ J. Chylińska, D. Włodarczyk (стр.7)
Sobczakl Krzysztof. Selected educational strategies in the teaching of medical communication/ Krzysztof Sobczakl, Oliwia Lenkiewicz (стр.8)
Басманов С. М. Оптимізація викладацького процесу у англомовних студентів на кафедрі анестезіології та інтенсивної терапії у сучасних умовах/ С. М. Басманов [та ін.] (стр.9)
Біденко Н. В. Комунікативна компетентність як важлива складова професійної діяльності лікаря - стоматолога дитячого/ Н. В. Біденко, О. І. Остапко (стр.10-11)
Бойко Ю. М. Важливість проведення комунікаційних заходів у випадках формування хімічних, біологічних, радіонуклідних та ядерних загроз на території України/ Ю. М. Бойко [та ін.] (стр.12-13)
Бондар С. С. Значення комунікативних навичок трансплант- координатора в отриманні згоди родичів померлих осіб на вилучення органів для трансплантації/ С. С. Бондар (стр.14-15)
Власенко О. М. Аналіз комунікативної діяльності учасників освітнього процесу М(Ф)ЗВО залежно від форми навчання/ О. М. Власенко, П. В. Микитенко, І. І. Кучеренко (стр.16-17)
Гнатюк В. В. Харизма та її місце у професійній діяльності лікаря і фармацевта/ В. В. Гнатюк, В. Ю. Дяченко, Є. Л. Самойлов (стр.18-19)
Демидчук А. С. Комунікативна складова серед студентів початкових курсів змішаної форми навчання на кафедрі гістології та ембріології/ А. С. Демидчук [та ін.] (стр.20)
Жук О. В. Комунікативний процес: природа, структура, аспекти/ О. В. Жук (стр.21-23)
Зайцева Г. М. Особливості парадигми комунікації при викладанні дисципліни «Загальна та неорганічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету/ Г. М. Зайцева [та ін.] (стр.24-25)
Коломієць Т. В. Формування комунікативних навичок майбутніх провізорів на заняттях з іноземної мови/ Т. В. Коломієць (стр.26-27)
Кучин Ю. Л. Формування професійної комунікації у студентів закладів вищої освіти/ Ю. Л. Кучин, Н. М. Ергард (стр.28-29)
Лехніцька С. І. Термінологічна складова професійної комунікації фармацевта/ С. І. Лехніцька, І. В. Саханда, Ю. М. Литвин (стр.30-31)
Лимар Л. В. Діагностика формування англомовної комунікативної академічної та фахової кометентності у майбутніх докторів філософії галузі охорона здоровя/ Л. В. Лимар (стр.32)
Литвиненко Н. П. Формування комунікативних навичок у контексті фахової підготовки майбутніх лікарів/ Н. П. Литвиненко, Т. В. Сергієнко (стр.33-32)
Любарець С. Ф. Дистанційне навчання студентів-стоматологів у закладі вищої освіти - виклики сьогодення/ С. Ф. Любарець (стр.35-36)
Піскунова А. Ю. Забезпечення якості освіти у закладі фахової передвищої освіти засобами дистанційного навчання/ А. Ю. Піскунова, І. І. Кучеренко (стр.37)
Прудка Л. М. Психологічні методи впливу мас-медіа на сучасну молодь в умовах військового стану/ Л. М. Прудка (стр.38-39)
Садовнича О. В. Перформативи як засіб реалізації любовної магії в латинських tabellae defixionum/ О. В. Садовнича (стр.40-41)
Скрипник Р. Л. Особливості розвитку комунікативних навичок студентів медичних факультетів на практичних заняттях з офтальмології/ Р. Л. Скрипник, Н. А. Тихончук, Н. К. Гребень (стр.42)
Чабан О. С. Комунікація з пацієнтом, який вас бачити не хоче, не те що розмовляти/ О. С. Чабан (стр.43-44)
Чалий О. В. Дистанційний формат вивчення вищої математики і статистики курсу «Медичної і біологічної фізики» як одна з форм навчання студентів медичних закладів вищої освіти/ О. В. Чалий, Н. В. Стучинська, І. Ф. Марголич (стр.45-46)
Шевчук О. Є. Використання інформаційних технологій в медицині, за умов дистанційної форми навчання/ О. Є. Шевчук, Ю. М. Бойко (стр.47)
Шматко В. І. Комунікативна стратегія діалогу як фаховий потенціал підготовки лікаря-стоматолога/ В. І. Шматко (стр.48)
Алейник С. Л. Перспектива використання кейс-методів на практичних заняттях з технології ліків/ С. Л. Алейник, Ж. М. Полова (стр.49)
Бабійчук Г. Г. Диференційований підхід діагностики та лікування ехінококових кіст печінки у дітей в мультидисциплінарній команді/ Г. Г. Бабійчук [та ін.] (стр.50-51)
Біляков А. М. Телемедицина в діяльності судово-медичного експерта/ А. М. Біляков, Н. М. Ергард (стр.52-53)
Буц О. Р. Синдром Рея, як ускладнення гострих кишкових інфекцій у дітей. Клінічний випадок/ О. Р. Буц [та ін.] (стр.54-55)
Несин О. Ф. Сучасний підхід до діагностики та лікування атопічного хейліту/ О. Ф. Несин [та ін.] (стр.56-57)
Процюк Р. Г. Подолання стигми, стигматизації та дискримінації хворих на туберкульоз/ Р. Г. Процюк [та ін.] (стр.58-59)
Чалий О. В. Нобелівські премії на межі медицини та природничих наук: дисципліна за вибором для студентів вищих медичних закладів/ О. В. Чалий [та ін.] (стр.60-61)
Чалий О. В. Конструювання змісту та структури вибіркової навчальної дисципліни «Медична апаратура: фізичні та біофізичні принципи»/ О. В. Чалий [та ін.] (стр.62-64)
Бадду К. Клініко-фармокологічні аспекти лікарського засобу, що пригнічує перистальтику кишечника під час лікування діареї у онкохворих/ К. Бадду, І. О. Афанасьєва (стр.65)
Бржевський К. В. Суб’єктивна важливість комунікативних навичок лікаря/ К. В. Бржевський (стр.66-67)
Валькман С. Р. Лінгвістичний аспект в ендокринологічній термінології/ С. Р. Валькман, О. В. Садовнича (стр.68-69)
Блятон О. П. Використання лабораторно-лікувальної системи у визначенні гормону кортизолу - як основного тесту при хронічному стресі/ О. П. Блятон, Л. Б. Десятнюк (стр.70-71)
Паламарчук Ю. В. Вивчення дисципліни «Основи медичної інформатики» майбутніми бакалаврами стоматології/ Ю. В. Паламарчук, Н. В. Стучинська (стр.72)
Прохоренко І. А. Віртуальні симулятори labster в процесі підготовки майбутніх магістрів стоматології/ І. А. Прохоренко, Н. В. Стучинська (стр.73)
Салма И. К. Опитування фармацевтів про вакцинацію проти сезонного грипу/ И. К. Салма, І. О. Афанасьєва (стр.74)
Татьянич-Радківська Т. І. Термінологічна складова комунікативних навичок косметолога/ Т. І. Татьянич-Радківська [та ін.] (стр.75-76)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чалий О. В., Стучинська Н. В., Марголич І. Ф.
Заглавие : Дистанційний формат вивчення вищої математики і статистики курсу «Медичної і біологічної фізики» як одна з форм навчання студентів медичних закладів вищої освіти
Место публикации : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 45-46 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
МАТЕМАТИКА -- MATHEMATICS
СТАТИСТИКА -- STATISTICS
Аннотация: Вивчення дисципліни «Медична ї біологічна фізика» в медичних університетах базується не тільки на знаннях фізики, отриманих в ланці середньої освіти, але і математики, як основи всіх природничих дисциплін. Дистанційний формат вивчення передбачає оволодіння студентами базовими знаннями вищої математики і статистики під час проведення і практичних занять засобами дистанційного навчання. Мета: Наша робота є висвітлює вивчення вищої математики і статистики студентами медичних і стоматологічного факультетів у процесі вивчення курсу «Медичної і біологічної фізики» під час проведення практичних занять у дистанційній формі
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)