Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (2)Высшее образование (6)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Чергінець, А. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-18 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Чергінець А. В.
Заглавие : Блокування бронхообструкції фізичного навантаження у дітей з бронхіальною астмою за допомогою інгаляцій фуросеміду
Место публикации : Український медичний часопис. - Київ, 2000. - № 6. - С. 85-88 (Шифр УУ13/2000/6)
MeSH-главная: ДЕТИ -- CHILD
АСТМА БРОНХИАЛЬНАЯ, СПРОВОЦИРОВАННАЯ ФИЗИЧЕСКОЙ НАГРУЗКОЙ -- ASTHMA, EXERCISE-INDUCED
РЕСПИРАТОРНАЯ ТЕРАПИЯ -- RESPIRATORY THERAPY
ВВЕДЕНИЕ ЛЕКАРСТВ ИНГАЛЯЦИОННОЕ -- ADMINISTRATION, INHALATION
ФУРОСЕМИД -- FUROSEMIDE
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Маврутенков В. В., Чергінець А. В.
Заглавие : Аналітичний огляд дисертаційних робіт, захищених за спеціальністю 14.01.10 — «педіатрія» у спеціалізованій вченій раді Д 08.601.02
Место публикации : Здоровье ребенка. - 2014. - № 5. - С. 151-157 (Шифр ЗУ27/2014/5)
MeSH-главная: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ДИССЕРТАЦИИ -- ACADEMIC DISSERTATIONS
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чергінець А. В., Шостакович-Корецька Л. Р., Мамчур В. Й.
Заглавие : Вплив інгаляцій фуросеміду на індуковану гістаміном обструкцію бронхів у морських свинок
Место публикации : Одеський медичний журнал. - Одеса, 2000. - № 1. - С. 24-26 (Шифр ОУ2/2000/1)
MeSH-главная: ФУРОСЕМИД -- FUROSEMIDE
БРОНХИ -- BRONCHI
МОРСКИЕ СВИНКИ -- GUINEA PIGS
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Український медичний часопис -2008г.,N 4
Интересные статьи :
Солошенко О. Новые подходы к старым проблемам. 7-й Международный кардиологический саммит 2008/ О. Солошенко (стр.11-14)
Пархоменко А. Н. Метаболическая терапия или кардиопротекция при ишемической болезни сердца: итоги и перспективы/ А. Н. Пархоменко (стр.15-19)
Пархоменко А. Н. Полиморфизм Т-786С промотора гена эндотелиальной NO-синтазы: связь с эффективностью тромболитической терапии у пациентов с острым инфарктом миокарда/ А. Н. Пархоменко [и др.] (стр.20-23)
Березин А. Е. Переносимость и безопасность антигипертензивной терапии блокаторами ренин-ангиотензиновой системы/ А. Е. Березин (стр.24-31)
Коваленко В. М. Вивчення виживаності та функції ризику смерті у пацієнтів з хронічною серцевою недостатністю різного генезу: результати 5-річного проспективного дослідження/ В. М. Коваленко, О. В. Онищенко, Д. В. Рябенко (стр.32-36)
Гавриленко Т. І. Інсуліно-резистентність та імунне запалення у пацієнтів із хронічною серцевою недостатністю/ Т. І. Гавриленко [и др.] (стр.37-41)
Березин А. Е. Ваптаны - антагонисты рецепторов вазопрессина - в лечении сердечной недостаточности/ А. Е. Березин (стр.42-47)
Пархоменко О. М. Гостра серцева недостатність у пацієнтів з гострим інфарктом міокарда з елевацією сегмента ST на ЕКГ: клінічний перебіг та прогноз/ О. М. Пархоменко [и др.] (стр.48-53)
Осовська Н. Ю. Аналіз структурно-функціональних показників серця у пацієнтів з малими структурними серцевими аномаліями/ Н. Ю. Осовська (стр.54-58)
Главацкий А. Н. Редукция кардиоваскулярного ремоделирования и тромбоцитарной активации у пациентов с гипертонической болезнью в сочетании с сахарным диабетом 2-го типа в процессе терапии блокаторами ренин-ангиотензиновой системы/ А. Н. Главацкий (стр.59-64)
Юрьев К. Л. Канефрон Н при нефрологической патологии у пациентов с сахарным диабетом и метаболическим синдромом/ К. Л. Юрьев (стр.65-70)
Тронько М. Д. Метаболізм андрогенів при цукровому діабеті 2-го типу (огляд літератури та власні дані)/ М. Д. Тронько, О. В. Корпачева-Зінич (стр.71-87)
Халангот Н. Д. Риск общей и сердечно-сосудистой смертности, связанный с лечением глибенкламидом (по данным обсервационного когортного исследования больных сахарным диабетом в Украине)/ Н. Д. Халангот, В. И. Кравченко, Н. Д. Тронько (стр.88-93)
Палій І. Г. Вплив терапії урсодезоксихолевою кислотою на кислотні та лужні гастроезофагеальні рефлюкси у хворих з біліарною патологією/ І. Г. Палій, С. В. Заїка, С. О. Кавка (стр.95-99)
Мегедь В. П. Ризик-діяльність у відомчий системі охорони здоров’я: формування та впровадження/ В. П. Мегедь (стр.100-105)
Панчишин Ю. М. Ультрасонографічні критерії стеатозу печінки/ Ю. М. Панчишин (стр.106-112)
Жакун І. Б. Вплив магнітного поля на helicobacter Pylori та інші мікроорганізми/ І. Б. Жакун (стр.113-120)
Верещако Р. И. Поздние осложнения субтотальной и тотальной эзофагопластики и методы их устранения/ Р. И. Верещако (стр.121-125)
Муравйова І. М. Маркери обміну колагену Ш типу екстрацелюлярного матриксу в учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС у віддалений період/ І. М. Муравйова, О. М. Коваленко (стр.126-131)
Хоменко В. І. Стан активаційних реакцій лімфоцитів на нейроспецифічні антигени в УЛНА на ЧАЕС залежно від доз опромінення/ В. І. Хоменко (стр.132-135)
Шостакович-Корецька Л. Р. Моніторинг високоактивної антиретровірусної терапії у хворих на ВІЛ-інфекцію: значення вимірів рівнів неоптерину та ?2-мікроглобуліну у сироватці крові/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.136-141)
Віничук С. М. Академік Борис Микитович Маньківський та його внесок у розвиток вітчизняної неврології (до 125-річчя від дня народження)/ С. М. Віничук (стр.142-146)
До 100-річчя від дня народження академіка Д. Ф. Чеботарьова (стр.147-148)
Віничук С. М. Нейропротекція в сучасній стратегії лікування гострого ішемічного інсульту: доцільність застосування комплексного підходу/ С. М. Віничук [и др.] (стр.3-10)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Чергінець А. В., Шостакович Г. В., Якуніна О. М.
Заглавие : Структурно-системний моніторинг інформованості різних верств населення щодо діагностики, профілактики та лікування ВІЛ/СНІДу
Место публикации : Актуальная инфектология. - Донецк, 2016. - № 1. - С. 19-22 (Шифр АУ45/2016/1)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS
НАСЕЛЕНИЯ ГРУППЫ -- POPULATION GROUPS
МЕДИЦИНСКАЯ ГРАМОТНОСТЬ НАСЕЛЕНИЯ -- HEALTH LITERACY
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Маврутенков В. В., Чергінець А. В.
Заглавие : Самонавчання як мотиваційна складова якісної освіти
Место публикации : Медична освіта. - 2011. - № 1. - С. 43-46 (Шифр МУ7/2011/1)
Предметные рубрики: Образования технология
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Чикаренко З. О., Чергінець А. В., Якуніна О. М., Шерстюк Г. В.
Заглавие : Порівняльна характеристика ефективності різних схем хіміопрофілактики вертикальної трансмісії ВІЛ
Место публикации : Інфекційні хвороби. - 2009. - № 2. - С. 12-15 (Шифр ІУ5/2009/2)
Предметные рубрики: Болезни передача вертикальная-- методы-- проф
ВИЧ инфекции-- патолог-- проф
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Чергінець А. В., Турчин М. О.
Заглавие : Моніторинг високоактивної антиретровірусної терапії у хворих на ВІЛ-інфекцію: значення вимірів рівнів неоптерину та ?2-мікроглобуліну у сироватці крові
Место публикации : Український медичний часопис. - 2008. - № 4. - С. 136-141 (Шифр УУ13/2008/4)
Предметные рубрики: ВИЧ инфекции-- диагн-- кровь-- тер
Биологические маркеры-- диагн прим
Лечения результаты, анализ-- методы
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Литвин К. Ю., Шевельова О. В., Суременко М. С., Волікова О. О., Дядик В. П., Чикаренко З. О., Чергінець А. В.
Заглавие : Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання
Параллельн. заглавия :Methodology of teaching internship doctors on the subject “hiv infection” based on interactive teaching methods
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 83-88 (Шифр МУ7/2017/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS
Аннотация: Запропонована нами модель інтерактивного навчання розроблена відповідно до типової програми підготовки лікарів-інтернів з інфекційних хвороб та включає в методологію проведення такі інтерактивні методи проведення занять, як і робота в малих групах; дискусія; проведення інтерв’ю; тренінг із використанням ділової та рольової гри; самостійне складання студентами опитувальника; екскурсія та робота в лабораторії; case-навчання. Модель складена на прикладі вивчення інтернами тем розділу навчальної типової програми, що стосуються ВІЛ-інфекції, яка є одною з найбільш актуальних проблем сучасної інфектології. Методологія включає лекції, практичні заняття, семінари та самостійну підготовку інтерна. Кількість годин у моделі розрахована для спеціальності “Інфекційні хвороби”. Запропоновані два етапи підготовки інтернів: вхідний та головний етап – виконання міжпрофесійного проекту. Вхідний етап виконання міжпрофесійного проекту включає лекції, проведення практичних занять з різними видами участі лікарів-інтернів (роботу в малих групах; дискусію в групі; тренінг із використанням рольової та ділової гри; підготовку інтернами запитань (опитувальник, підготовлений у групі) та проведення інтерв’ю з пацієнтами Центру боротьби та профілактики зі СНІД, аналіз отриманих відповідей; рольову та ділову гру: “лікар–пацієнт”; екскурсію в лабораторію; роботу в малих групах, “case studies”), самостійну роботу з нормативними документами з організації та проведення добровільного консультування і тестування. До головного етапу виконання завдань міжпрофесійного проекту залучені такі спеціалісти: фахівці соціальної медицини, СНІД-центру, медичний психолог, фтизіатр, невролог, онколог, дерматовенеролог, а також представник суспільного фонду “Дорога життя” – один із пацієнтів центру СНІД. Лікар-інтерн є активним учасником проекту та входить до складу команди. На цьому етапі вирішується ряд завдань, головним із яких є сумісна робота команди фахівців у наданні кваліфікованої допомоги пацієнтам з ВІЛ. Висновок. Інтерактивна методика навчання є найбільш актуальною в сучасних умовах викладання, які передбачають підготовку висококваліфікованих спеціалістів, здатних інтегрувати теоретичні знання і практичні уміння в цілісну систему, володіти новими технологіями
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Медична освіта -2018г.,N 4
Интересные статьи :
Булах І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація”/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай (стр.6-18)
Андрейчин М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання/ М. А. Андрейчин [та ін.] (стр.19-21)
Бєленічев І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.22-25)
Білий А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження/ А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко (стр.26-30)
Венгер О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків/ О. П. Венгер [та ін.] (стр.31-35)
Волощук Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.36-40)
Дроненко В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів/ В. Г. Дроненко (стр.41-47)
Кліщ І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.48-51)
Колодницька О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання/ О. Д. Колодницька (стр.52-55)
Корда М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності/ М. М. Корда [та ін.] (стр.56-58)
Кривов’яз О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів/ О. В. Кривов’яз [та ін.] (стр.59-63)
Мартинюк В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології/ В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук (стр.64-66)
Малиновський А. В. . Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти/ А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко (стр.67-70)
Мокія-Сербіна С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії/ С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель (стр.71-72)
Перцева Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.73-76)
Подплєтня О. А. . Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження/ О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук (стр.77-80)
Поліщук І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення/ І. П. Поліщук (стр.81-84)
Разнатовська О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання/ О. М. Разнатовська [та ін.] (стр.85-88 )
Рогальська Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики/ Я. В. Рогальська [та ін.] (стр.89-92)
Сандуляк Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. В. Сандуляк [та ін.] (стр.93-98)
Степанов Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія”/ Ю. М. Степанов [та ін.] (стр.99-101)
Швед М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.102-107)
Шостакович-Корецька Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.108-112)
Шульгай А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.113-116)
Яременко О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління/ О. Б. Яременко [та ін.] (стр.117-120)
Kozyolkin О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases/ О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova (стр.121-123)
Беденюк А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.124-126)
Болух В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів/ В. А. Болух (стр.127-131)
Калашченко С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії/ С. І. Калашченко [та ін.] (стр.132-135)
Корнякова В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю/ В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.136-140)
Коробчанський В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету/ В. О. Коробчанський [та ін.] (стр.141-144)
Паласюк Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.145-152)
Підгірний В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка (стр.153-156)
Разумний Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення/ Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт (стр.157-160)
Растворов О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ/ О. А. Растворов, І. О. Растворов (стр.161-165)
Рублевська Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін/ Н. І. Рублевська [та ін.] (стр.166-168)
Сафонова О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря/ О. В. Сафонова, А. М. Урбанович (стр.169-171)
Семенець А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування/ А. В. Семенець [та ін.] (стр.172-177)
Спіріна І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.178-181)
Стойкевич Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3”/ Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда (стр.182-184)
Voloshyna L. O. Development of empathic abilities in medical students/ L. O. Voloshyna [та ін.] (стр.185-190)
Саварин Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках)/ Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль (стр.191-195)
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка (стр.196-197)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-18 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)