Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (2)Высшее образование (6)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Чергінець, А. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-18 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Литвин К. Ю., Шевельова О. В., Суременко М. С., Волікова О. О., Дядик В. П., Чикаренко З. О., Чергінець А. В.
Заглавие : Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання
Параллельн. заглавия :Methodology of teaching internship doctors on the subject “hiv infection” based on interactive teaching methods
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 83-88 (Шифр МУ7/2017/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS
Аннотация: Запропонована нами модель інтерактивного навчання розроблена відповідно до типової програми підготовки лікарів-інтернів з інфекційних хвороб та включає в методологію проведення такі інтерактивні методи проведення занять, як і робота в малих групах; дискусія; проведення інтерв’ю; тренінг із використанням ділової та рольової гри; самостійне складання студентами опитувальника; екскурсія та робота в лабораторії; case-навчання. Модель складена на прикладі вивчення інтернами тем розділу навчальної типової програми, що стосуються ВІЛ-інфекції, яка є одною з найбільш актуальних проблем сучасної інфектології. Методологія включає лекції, практичні заняття, семінари та самостійну підготовку інтерна. Кількість годин у моделі розрахована для спеціальності “Інфекційні хвороби”. Запропоновані два етапи підготовки інтернів: вхідний та головний етап – виконання міжпрофесійного проекту. Вхідний етап виконання міжпрофесійного проекту включає лекції, проведення практичних занять з різними видами участі лікарів-інтернів (роботу в малих групах; дискусію в групі; тренінг із використанням рольової та ділової гри; підготовку інтернами запитань (опитувальник, підготовлений у групі) та проведення інтерв’ю з пацієнтами Центру боротьби та профілактики зі СНІД, аналіз отриманих відповідей; рольову та ділову гру: “лікар–пацієнт”; екскурсію в лабораторію; роботу в малих групах, “case studies”), самостійну роботу з нормативними документами з організації та проведення добровільного консультування і тестування. До головного етапу виконання завдань міжпрофесійного проекту залучені такі спеціалісти: фахівці соціальної медицини, СНІД-центру, медичний психолог, фтизіатр, невролог, онколог, дерматовенеролог, а також представник суспільного фонду “Дорога життя” – один із пацієнтів центру СНІД. Лікар-інтерн є активним учасником проекту та входить до складу команди. На цьому етапі вирішується ряд завдань, головним із яких є сумісна робота команди фахівців у наданні кваліфікованої допомоги пацієнтам з ВІЛ. Висновок. Інтерактивна методика навчання є найбільш актуальною в сучасних умовах викладання, які передбачають підготовку висококваліфікованих спеціалістів, здатних інтегрувати теоретичні знання і практичні уміння в цілісну систему, володіти новими технологіями
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Маврутенков В. В., Чергінець А. В.
Заглавие : Самонавчання як мотиваційна складова якісної освіти
Место публикации : Медична освіта. - 2011. - № 1. - С. 43-46 (Шифр МУ7/2011/1)
Предметные рубрики: Образования технология
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Якуніна О. М., Чикаренко З. О., Ніколайчук М. А., Ахмад Аль-Дірані
Заглавие : Зворотний зв’язок як інструмент удосконалення якості освіти іноземних студентів у медичних вищих навчальних закладах України
Место публикации : Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 157-159 (Шифр МУ7/2014/3)
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Маврутенков В. В., Чергінець А. В.
Заглавие : Аналітичний огляд дисертаційних робіт, захищених за спеціальністю 14.01.10 — «педіатрія» у спеціалізованій вченій раді Д 08.601.02
Место публикации : Здоровье ребенка. - 2014. - № 5. - С. 151-157 (Шифр ЗУ27/2014/5)
MeSH-главная: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ДИССЕРТАЦИИ -- ACADEMIC DISSERTATIONS
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Чергінець А. В., Шостакович Г. В., Якуніна О. М.
Заглавие : Структурно-системний моніторинг інформованості різних верств населення щодо діагностики, профілактики та лікування ВІЛ/СНІДу
Место публикации : Актуальная инфектология. - Донецк, 2016. - № 1. - С. 19-22 (Шифр АУ45/2016/1)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS
НАСЕЛЕНИЯ ГРУППЫ -- POPULATION GROUPS
МЕДИЦИНСКАЯ ГРАМОТНОСТЬ НАСЕЛЕНИЯ -- HEALTH LITERACY
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Чикаренко З. О., Чергінець А. В., Якуніна О. М., Шерстюк Г. В.
Заглавие : Порівняльна характеристика ефективності різних схем хіміопрофілактики вертикальної трансмісії ВІЛ
Место публикации : Інфекційні хвороби. - 2009. - № 2. - С. 12-15 (Шифр ІУ5/2009/2)
Предметные рубрики: Болезни передача вертикальная-- методы-- проф
ВИЧ инфекции-- патолог-- проф
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Чергінець А. В.
Заглавие : Блокування бронхообструкції фізичного навантаження у дітей з бронхіальною астмою за допомогою інгаляцій фуросеміду
Место публикации : Український медичний часопис. - Київ, 2000. - № 6. - С. 85-88 (Шифр УУ13/2000/6)
MeSH-главная: ДЕТИ -- CHILD
АСТМА БРОНХИАЛЬНАЯ, СПРОВОЦИРОВАННАЯ ФИЗИЧЕСКОЙ НАГРУЗКОЙ -- ASTHMA, EXERCISE-INDUCED
РЕСПИРАТОРНАЯ ТЕРАПИЯ -- RESPIRATORY THERAPY
ВВЕДЕНИЕ ЛЕКАРСТВ ИНГАЛЯЦИОННОЕ -- ADMINISTRATION, INHALATION
ФУРОСЕМИД -- FUROSEMIDE
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Литвин К. Ю., Суременко М. С., Гайдук Т. А., Якуніна О. М., Дядик В. П.
Заглавие : Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад
Параллельн. заглавия :Innovative teaching methods for the training of professionally oriented olympiad participants
Место публикации : Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 108-112 (Шифр МУ7/2018/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Мета роботи – представити власний досвід застосування різних варіантів імітаційної технології при підготовці учасників студентських олімпіад з професійного циклу “інфекційні хвороби”. Основна частина. Розглянуто інноваційні методики викладання курсу інфекційних хвороб у вищій медичній школі, впроваджені авторами з метою підвищення ефективності навчання. Докладно висвітлені питання проведення медичних студентських олімпіад з навчальних дисциплін професійного циклу. Проаналізовано власний досвід застосування варіантів імітаційної технології: методів case-study, рольових ігор, “мозкової атаки”. За останні 5 років на базі студентського наукового гуртка кафедри інфекційних хвороб ДЗ “Дніпропетровська медична академя МОЗ України” пройшла підготовка 53 студентів-бакалаврів. З них 14 студентів брали безпосередню участь у змаганнях на щорічних всеукраїнських олімпіадах з інфекційних хвороб. Результатом плідної підготовки стало здобуття 6 призових місць в індивідуальних змаганнях і 8 призових місць у командних змаганнях. Висновки. На відміну від традиційних форм навчання, впровадження активних методів, на прикладі підготовки до олімпіади, дозволяє формувати професійні вміння і діяльну реалізацію набутих знань, моделювати цілісний зміст самостійної роботи, при цьому зміщується центр значущості з процесу передачі, переробки і засвоєння інформації на самостійну творчу діяльність. Саме такий підхід може дозволити студенту набути високих результатів як під час змагання на студентській олімпіаді, так і надалі у практичній діяльності при формуванні особистості конкурентоспроможного фахівця
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чергінець А. В., Шостакович-Корецька Л. Р., Мамчур В. Й.
Заглавие : Вплив інгаляцій фуросеміду на індуковану гістаміном обструкцію бронхів у морських свинок
Место публикации : Одеський медичний журнал. - Одеса, 2000. - № 1. - С. 24-26 (Шифр ОУ2/2000/1)
MeSH-главная: ФУРОСЕМИД -- FUROSEMIDE
БРОНХИ -- BRONCHI
МОРСКИЕ СВИНКИ -- GUINEA PIGS
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Чергінець А. В., Турчин М. О.
Заглавие : Моніторинг високоактивної антиретровірусної терапії у хворих на ВІЛ-інфекцію: значення вимірів рівнів неоптерину та ?2-мікроглобуліну у сироватці крові
Место публикации : Український медичний часопис. - 2008. - № 4. - С. 136-141 (Шифр УУ13/2008/4)
Предметные рубрики: ВИЧ инфекции-- диагн-- кровь-- тер
Биологические маркеры-- диагн прим
Лечения результаты, анализ-- методы
Найти похожие

 1-10    11-18 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)