Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (2)Высшее образование (6)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Чергінець, А. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 18
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чергінець А. В., Шостакович-Корецька Л. Р., Мамчур В. Й.
Заглавие : Вплив інгаляцій фуросеміду на індуковану гістаміном обструкцію бронхів у морських свинок
Место публикации : Одеський медичний журнал. - Одеса, 2000. - № 1. - С. 24-26 (Шифр ОУ2/2000/1)
MeSH-главная: ФУРОСЕМИД -- FUROSEMIDE
БРОНХИ -- BRONCHI
МОРСКИЕ СВИНКИ -- GUINEA PIGS
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Чергінець А. В.
Заглавие : Блокування бронхообструкції фізичного навантаження у дітей з бронхіальною астмою за допомогою інгаляцій фуросеміду
Место публикации : Український медичний часопис. - Київ, 2000. - № 6. - С. 85-88 (Шифр УУ13/2000/6)
MeSH-главная: ДЕТИ -- CHILD
АСТМА БРОНХИАЛЬНАЯ, СПРОВОЦИРОВАННАЯ ФИЗИЧЕСКОЙ НАГРУЗКОЙ -- ASTHMA, EXERCISE-INDUCED
РЕСПИРАТОРНАЯ ТЕРАПИЯ -- RESPIRATORY THERAPY
ВВЕДЕНИЕ ЛЕКАРСТВ ИНГАЛЯЦИОННОЕ -- ADMINISTRATION, INHALATION
ФУРОСЕМИД -- FUROSEMIDE
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Український медичний часопис -2008г.,N 4
Интересные статьи :
Солошенко О. Новые подходы к старым проблемам. 7-й Международный кардиологический саммит 2008/ О. Солошенко (стр.11-14)
Пархоменко А. Н. Метаболическая терапия или кардиопротекция при ишемической болезни сердца: итоги и перспективы/ А. Н. Пархоменко (стр.15-19)
Пархоменко А. Н. Полиморфизм Т-786С промотора гена эндотелиальной NO-синтазы: связь с эффективностью тромболитической терапии у пациентов с острым инфарктом миокарда/ А. Н. Пархоменко [и др.] (стр.20-23)
Березин А. Е. Переносимость и безопасность антигипертензивной терапии блокаторами ренин-ангиотензиновой системы/ А. Е. Березин (стр.24-31)
Коваленко В. М. Вивчення виживаності та функції ризику смерті у пацієнтів з хронічною серцевою недостатністю різного генезу: результати 5-річного проспективного дослідження/ В. М. Коваленко, О. В. Онищенко, Д. В. Рябенко (стр.32-36)
Гавриленко Т. І. Інсуліно-резистентність та імунне запалення у пацієнтів із хронічною серцевою недостатністю/ Т. І. Гавриленко [и др.] (стр.37-41)
Березин А. Е. Ваптаны - антагонисты рецепторов вазопрессина - в лечении сердечной недостаточности/ А. Е. Березин (стр.42-47)
Пархоменко О. М. Гостра серцева недостатність у пацієнтів з гострим інфарктом міокарда з елевацією сегмента ST на ЕКГ: клінічний перебіг та прогноз/ О. М. Пархоменко [и др.] (стр.48-53)
Осовська Н. Ю. Аналіз структурно-функціональних показників серця у пацієнтів з малими структурними серцевими аномаліями/ Н. Ю. Осовська (стр.54-58)
Главацкий А. Н. Редукция кардиоваскулярного ремоделирования и тромбоцитарной активации у пациентов с гипертонической болезнью в сочетании с сахарным диабетом 2-го типа в процессе терапии блокаторами ренин-ангиотензиновой системы/ А. Н. Главацкий (стр.59-64)
Юрьев К. Л. Канефрон Н при нефрологической патологии у пациентов с сахарным диабетом и метаболическим синдромом/ К. Л. Юрьев (стр.65-70)
Тронько М. Д. Метаболізм андрогенів при цукровому діабеті 2-го типу (огляд літератури та власні дані)/ М. Д. Тронько, О. В. Корпачева-Зінич (стр.71-87)
Халангот Н. Д. Риск общей и сердечно-сосудистой смертности, связанный с лечением глибенкламидом (по данным обсервационного когортного исследования больных сахарным диабетом в Украине)/ Н. Д. Халангот, В. И. Кравченко, Н. Д. Тронько (стр.88-93)
Палій І. Г. Вплив терапії урсодезоксихолевою кислотою на кислотні та лужні гастроезофагеальні рефлюкси у хворих з біліарною патологією/ І. Г. Палій, С. В. Заїка, С. О. Кавка (стр.95-99)
Мегедь В. П. Ризик-діяльність у відомчий системі охорони здоров’я: формування та впровадження/ В. П. Мегедь (стр.100-105)
Панчишин Ю. М. Ультрасонографічні критерії стеатозу печінки/ Ю. М. Панчишин (стр.106-112)
Жакун І. Б. Вплив магнітного поля на helicobacter Pylori та інші мікроорганізми/ І. Б. Жакун (стр.113-120)
Верещако Р. И. Поздние осложнения субтотальной и тотальной эзофагопластики и методы их устранения/ Р. И. Верещако (стр.121-125)
Муравйова І. М. Маркери обміну колагену Ш типу екстрацелюлярного матриксу в учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС у віддалений період/ І. М. Муравйова, О. М. Коваленко (стр.126-131)
Хоменко В. І. Стан активаційних реакцій лімфоцитів на нейроспецифічні антигени в УЛНА на ЧАЕС залежно від доз опромінення/ В. І. Хоменко (стр.132-135)
Шостакович-Корецька Л. Р. Моніторинг високоактивної антиретровірусної терапії у хворих на ВІЛ-інфекцію: значення вимірів рівнів неоптерину та ?2-мікроглобуліну у сироватці крові/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.136-141)
Віничук С. М. Академік Борис Микитович Маньківський та його внесок у розвиток вітчизняної неврології (до 125-річчя від дня народження)/ С. М. Віничук (стр.142-146)
До 100-річчя від дня народження академіка Д. Ф. Чеботарьова (стр.147-148)
Віничук С. М. Нейропротекція в сучасній стратегії лікування гострого ішемічного інсульту: доцільність застосування комплексного підходу/ С. М. Віничук [и др.] (стр.3-10)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Чергінець А. В., Турчин М. О.
Заглавие : Моніторинг високоактивної антиретровірусної терапії у хворих на ВІЛ-інфекцію: значення вимірів рівнів неоптерину та ?2-мікроглобуліну у сироватці крові
Место публикации : Український медичний часопис. - 2008. - № 4. - С. 136-141 (Шифр УУ13/2008/4)
Предметные рубрики: ВИЧ инфекции-- диагн-- кровь-- тер
Биологические маркеры-- диагн прим
Лечения результаты, анализ-- методы
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Інфекційні хвороби -2009г.,N 2
Интересные статьи :
Щербінська А. М. Організаційні засади протидії епідемії ВІЛ-інфекції в Україні/ A. M. Щербінська, І. С. Миронюк, О. В. Молчанець (стр.5-11)
Шостакович-Корецька Л. Р. Порівняльна характеристика ефективності різних схем хіміопрофілактики вертикальної трансмісії ВІЛ/ Л. P. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.12-15)
Чудна Л. М. Характеристика краснушної інфекції в Україні/ Л. М. Чудна [и др.] (стр.17-22)
Андрейчин М. А. Деякі клініко-гормональні паралелі ураження фетоплацентарного комплексу вагітних, інфікованих цитомегаловірусами та вірусами герпесу І, II типів/ М. А. Андрейчин, О. В. Усачова, Ю. Я. Круть (стр.22-27)
Дикий Б. М. Стан мікросомального окислення ліпідів, ендогенної інтоксикації та активності церулоплазміну у хворих на гострий гепатит В/ Б. М. Дикий [и др.] (стр.27-29)
Комілов Н. О. Роль хребетних тварин у циркуляції вірусу Кримської-Конго геморагічної гарячки в природних осередках інфекції на території Узбекистану/ Н. О. Комілов [и др.] (стр.29-32)
Герасименко Т. В. Особливості епізоотичного та епідемічного процесів туляремії в зоні Полісся/ Т. В. Герасименко [и др.] (стр.32-37)
Базарова Г. Р. Особливості сучасних штамів збудника чуми, виділених у Кизилкумському природному осередку/ Г. Р. Базарова [и др.] (стр.38-41)
Чемич М. Д. Інтегративні показники ендогенної інтоксикації організму та гематологічні зміни при шигельозі/ М. Д. Чемич, М. А. Андрейчин, В. В. Захлебаєва (стр.42-47)
Валецький Ю. М. Гістологічна верифікація ексудативного плевриту при туберкульозі легень/ Ю. М. Валецький, В. Р. Крамаревич (стр.47-49)
П’ятночка І. Т. Специфічні ураження гортані та бронхів у хворих на легеневий туберкульоз/ І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага, Н. В. Корнага (стр.50-53)
Бабакулов А. Ш. Результати бактеріологічного дослідження хворих з відкритими м’якотканинними пошкодженнями кисті і пальців/ А. Ш. Бабакулов, Ш. Ш. Хамраев, Ш. Ш. Ходжаєв (стр.53-56)
Ковальчук М. Т. Синдром ендогенної інтоксикації при розацеа/ М. Т. Ковальчук (стр.57-59)
Ребенок Ж. О. Сепсис як самостійне інфекційне захворювання/ Ж. О. Ребенок (стр.60-67)
Деміховська О. В. Вірусні гастроентерити в Європі/ О. В. Деміховська (стр.67-73)
Трихліб В. І. Патогенез тропічної малярії/ В. І. Трихліб (стр.74-81)
Печінка А. М. Вплив гельмінтозів на перебіг вірусних гепатитів/ A. M. Печінка, О. В. Вінницька (стр.82-85)
Галникіна С. О. Піодермії/ С. О. Галникіна (стр.85-93)
Бондаренко А. М. Лікування гепатиту С - фармакологічна лотерея?/ А. М. Бондаренко (стр.94-104)
Богадельников І. В. Ne nos inducas in tentationem (не введи нас у спокусу)/ І. В. Богадельников [и др.] (стр.105-108)
Граділь Г. І. Актуальні проблеми клініки, профілактики ВІЛ-інфекції і парентеральних гепатитів/ Г. І. Граділь, В. Г. Ткаченко (стр.111-114)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Чикаренко З. О., Чергінець А. В., Якуніна О. М., Шерстюк Г. В.
Заглавие : Порівняльна характеристика ефективності різних схем хіміопрофілактики вертикальної трансмісії ВІЛ
Место публикации : Інфекційні хвороби. - 2009. - № 2. - С. 12-15 (Шифр ІУ5/2009/2)
Предметные рубрики: Болезни передача вертикальная-- методы-- проф
ВИЧ инфекции-- патолог-- проф
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Медична освіта -2011г.,N 1
Интересные статьи :
Мисула І. Р. Методичні конференції як засіб удосконалення навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула, В. В. Файфура, А. І. Паламарчук (стр.5-10.)
Чулак Л. Д. Використання сучасних інформаційних технологій для удосконалення самостійної роботи студентів/ Л. Д. Чулак [и др.] (стр.11-14)
Гривенко С. Г. Перспективи використання сучасних комп’ютерних технологій при кредитно-модульній системі навчання/ С. Г. Гривенко, Ю. Г. Барановський (стр.15-17)
Юкало В. Я. Вивчення культури писемної ділової мови в курсі української мови (за професійним спрямуванням) у вищих медичних навчальних закладах/ В. Я. Юкало (стр.17-19)
Шальнова-Козаченко О. В. Історія медицини як наука та предмет викладання у світі, в Україні та ВОНМедУ: вступна лекція з курсу "Історія медицини"/ О. В. Шальнова-Козаченко (стр.20-28)
Ковальчук О. Л. Поетапність навчання лікарів-хірургів на курсах ендоскопічної хірургії в Тернопільському державному медичному університеті/ О. Л. Ковальчук [и др.] (стр.29-31)
Сон А. С. Опанування студентами практичних навичок як складова частина покращення якості навчального процесу на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.32-34)
Вовк К. В. Особливості викладання дисципліни "Медицина катастроф" для студентів медичних ВНЗ у сучасних умовах/ К. В. Вовк, О. В. Сокруто, О. О. Ніколенко (стр.35-36)
Шевчук Т. І. Методологічні аспекти викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" у вищій медичній школі/ Т. І. Шевчук [и др.] (стр.37-39)
Бобак М. І. Самосвідомість як складник мовної компетенції особистості/ М. І. Бобак [и др.] (стр.40-43)
Шостакович-Корецька Л. Р. Самонавчання як мотиваційна складова якісної освіти/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.43-46)
Дикий Б. М. Міждисциплінарний проблемний семінар як інтерактивний метод навчання слухачів циклу тематичного удосконалення/ Б. М. Дикий [и др.] (стр.46-49)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в українській й чеській республіці/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.50-51)
Білай І. М. Про підготовку провізорів та провізорів-організаторів на курсах підвищення кваліфікації на базі факультету післядипломної освіти/ І. М. Білай [и др.] (стр.52-54)
Бойків А. Б. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з пропедевтики ортопедичної стоматології/ А. Б. Бойків (стр.55-57)
Кліщ Г. І. Реформування медичної освіти в австрії: зразок успішного проведення і приклад для наслідування/ Г. І. Кліщ (стр.58-66)
Ляховський В. І. Майбутньому лікарю досконалі знання української мови/ В. І. Ляховський [и др.] (стр.66-68)
Олійник О. В. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі хірургії з анестезіологією № 2/ О. В. Олійник [и др.] (стр.69-70)
Сон А. С. Деякі аспекти консультативної роботи, яка проводиться на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.71-74)
Тюріна В. Ф. Організація виробничої практики з клінічної фармації/ В. Ф. Тюріна, І. М. Кліщ, І. М. Марків (стр.74-77)
Ткачук О. Л. Шляхи оптимізації післядипломної освіти лікарів-інтернів за фахом "Хірургія"/ О. Л. Ткачук, В. Д. Скрипко, П. І. Шев’як (стр.77-79)
Степанов Ю. М. Взаємовідносини лікаря та пацієнта - основа ефективного лікування/ Ю. М. Степанов [и др.] (стр.80-81)
Степанов Ю. М. Комунікативні аспекти між лікарями та пацієнтами гастроентерологічного профілю/ Ю. М. Степанов, І. Я. Будзак, О. М. Власова (стр.82-83)
Клішевич Б. А. Історія становлення медичної освіти в Україні як державного нормативного компонента військово-медичної освіти/ Б. А. Клішевич, Ю. В. Рум’янцев, І. Ф. Гончаренко (стр.84-90)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Маврутенков В. В., Чергінець А. В.
Заглавие : Самонавчання як мотиваційна складова якісної освіти
Место публикации : Медична освіта. - 2011. - № 1. - С. 43-46 (Шифр МУ7/2011/1)
Предметные рубрики: Образования технология
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Медична освіта -2014г.,N 3
Интересные статьи :
Антонів Р. Р. Інноваційні елементи дидактики в процесі навчання лікарів-інтернів зі спеціальності "Урологія”/ Р. Р. Антонів (стр.7-9)
Анчева І. А. Роль віртуальних технологій в якості професійної підготовки медичних працівників/ І. А. Анчева (стр.10-12)
Бабінець Л. С. Ключові аспекти системи підготовки лікаря загальної практики у Словаччині/ Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик (стр.13-15)
Бабінцева Л. Ю. Онтологічні схеми навчальної інформації для підготовки висококваліфікованих лікарів і провізорів на етапі безперервного професійного розвитку/ Л. Ю. Бабінцева (стр.16-17)
Баранова І. В. Багаторівневий підхід до викладання медичних дисциплін іноземним студентам на кафедрах клінічного профілю/ І. В. Баранова (стр.18-20)
Бензар І. М. Шляхи формування клінічної компетентності у студентів на кафедрі дитячої хірургії із застосуванням різних моделей викладання/ І. М. Бензар (стр.21-24)
Булак Г. В. Сучасні умови організації навчального процесу в медичному вузі/ Г. В. Булак (стр.25-26)
Бурлака Б. С. Перспективи використання підходів гейміфікації при підготовці провізорів-косметологів/ Б. С. Бурлака (стр.27-28)
Вісьтак М. В. Світоглядні орієнтири виховного процесу у вищому навчальному закладі/ М. В. Вісьтак [и др.] (стр.29-30)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання фізіології на факультеті підготовки іноземних громадян в умовах модернізації медичної освіти/ Н. М. Воронич-Семченко, І. І. Дубковецька, Ю. В. Бортник (стр.31-33)
Геруш І. В. Роль науково-дослідницької роботи студентів медичних ВНЗ ІІІ–ІV рівнів акредитації в їх становленні як майбутніх фахівців/ І. В. Геруш, І. М. Яремій, О. Ю. Кушнір (стр.34-36)
Гордієнко В. В. Досвід викладання фізіології студентам спеціальності "Педіатрія” за кредитно-модульною системою в Буковинському державному медичному університеті/ В. В. Гордієнко (стр.37-39)
Горлачук Н. В. Підготовка провізорів в університетах Великобританії/ Н. В. Горлачук (стр.40-42)
Дубініна В. Г. Сучасний погляд на значення лекції в навчальному процесі/ В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін (стр.43-45)
Єрошенко Г. А. Розуміння прикладного значення дисципліни "Гістологія, цитологія, ембріологія” як запорука формування клінічного мислення майбутніх фахівців/ Г. А. Єрошенко, Н. В. Гасюк (стр.46-48)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання стандартизації лікарських засобів вітчизняним студентам/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, Д. Б. Коробко (стр.49-51)
Зевако В. І. Літературна норма у професійному спілкуванні медичних працівників/ В. І. Зевако, А. М. Пришляк, В. Я. Юкало (стр.52-54)
Іоффе О. Ю. Досвід викладання загальної хірургії за кредитно-модульною системою організації навчального процесу/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.55-60)
Кадобний Т. Б. Філософія формування і розвитку почуттів/ Т. Б. Кадобний, Л. В. Кравчук, І. З. Боцюк (стр.61-63)
Кайдалова А. В. Роль компетентнісного підходу у реалізації завдань системи якості фармацевтичної освіти/ А. В. Кайдалова, О. В. Посилкіна (стр.64-67)
Карбованець О. І. Сучасні підходи до формування мікробіологічних знань студентів вищих медичних навчальних закладів/ О. І. Карбованець (стр.68-71)
Карпець М. В. Роль медичної хімії у формуванні студента-медика/ М. В. Карпець (стр.72-75)
Кліщ Г. І. Використання інтерактивних методів навчання у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.76-79)
Колесник М. Ю. Використання освітніх ресурсів європейського товариства кардіологів у навчальному процесі лікарів-інтернів за фахом "Внутрішні хвороби”/ М. Ю. Колесник (стр.80-82)
Корда І. В. Проблема розвитку критичного мислення у студентів-медиків/ І. В. Корда [и др.] (стр.83-84)
Кравець Н. О. Інтеграція діяльності спеціалізованих відділів як чинник зростання рейтингу вузу/ Н. О. Кравець, Н. Я. Климук (стр.85-88)
Кулаєць В. М. Підвищення ефективності післядипломного етапу практичної підготовки лікарів-інтернів/ В. М. Кулаєць (стр.89-91)
Кулаєць Н. М. Робота студентського наукового гуртка – засіб підвищення рівня знань за умов кредитно-модульної системи навчання/ Н. М. Кулаєць (стр.92-94)
Кульбашна Я. А. Формування професійної компетентності майбутніх стоматологів за результатами досліджень вищих медичних навчальних закладів України/ Я. А. Кульбашна [и др.] (стр.95-99)
Курята О. В. Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету/ О. В. Курята [и др.] (стр.100-104)
Мазур Л. П. Досвід застосування сучасних модифікованих освітніх методик у студентів дистанційної форми навчання/ Л. П. Мазур, С. О. Коноваленко (стр.105-107)
Мудра А. Є. Особливості викладання медичної біохімії студентам-іноземцям/ А. Є. Мудра, О. М. Олещук (стр.108-110)
Нагірний Я. П. Поліпшення якості стоматологічної освіти майбутніх фахівців шляхом впровадження в традиційну систему особистісно-зорієнтованої моделі навчання/ Я. П. Нагірний, Н. В. Гасюк, Н. В. Чорній (стр.111-115)
Педанов Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх фахівців при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, Н. М. Ващенко, А. І. Гоженко (стр.116-119)
Пилипишин О. І. Удосконалення навчально-виховної роботи з іноземними студентами на кафедрі філософії та суспільних дисциплін/ О. І. Пилипишин, С. В. Бондаренко (стр.120-123)
Попович Я. О. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення загальних принципів трансплантології лікарями-інтернами за фахом "Внутрішні хвороби”/ Я. О. Попович (стр.123-126)
Сандуляк Т. В. Підготовка лікарів за спеціальністю "Неонатологія” для роботи в перинатальних центрах/ Т. В. Сандуляк [и др.] (стр.127-131)
Соколова Л. В. Андрагогічний потенціал професійної освіти/ Л. В. Соколова [и др.] (стр.132-134)
Стаханська О. О. Обґрунтування значення методики ліній практичних навичок для теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків/ О. О. Стаханська (стр.135-138)
Гутор Н. С. Психологічні особливості та науково-дослідна компетентність у формуванні майбутніх лікарів-стоматологів/ Н. С. Гутор, А. Б. Бойків (стр.138-139)
Тучак О. І. Методичні аспекти підвищення ефективності викладання фізіології за умов кредитно-модульної системи/ О. І. Тучак (стр.140-141)
Федонюк Л. Я. Навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка/ Л. Я. Федонюк (стр.142-145)
Філіпець О. О. Індивідуалізація навчального процесу при викладанні клінічних дисциплін студентам вищого медичного навчального закладу/ О. О. Філіпець (стр.146-148)
Чорній Н. В. Викладання курсу пародонтології в рамках кредитно-модульної системи за методикою єдиного дня/ Н. В. Чорній, Н. В. Манащук (стр.149-150)
Шейко С. О. Значення електрокардіографії в діагностиці тромбоемболії легеневої артерії на первинному рівні медичної допомоги/ С. О. Шейко (стр.151-154)
Шершун Г. Г. Досвід розробки і впровадження віртуальних програм з біохімії в навчальний процес/ Г. Г. Шершун, М. М. Корда (стр.155-156)
Шостакович-Корецька Л. Р. Зворотний зв’язок як інструмент удосконалення якості освіти іноземних студентів у медичних вищих навчальних закладах України/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.157-159)
Шумко Г. І. Досвід організації викладання внутрішньої медицини студентам спеціальності "Медична психологія” на кафедрі внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб Буковинського державного медичного університету в умовах кредитно-модульної системи освіти/ Г. І. Шумко (стр.160-162)
Шумко Б. І. Проблемні питання підготовки студентів за кредитно-модульною системою організації навчального процесу з онкології на додипломному етапі/ Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк, І. О. Малишевський (стр.163-164)
Ярема Н. І. Удосконалення практичної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 1/ Н. І. Ярема, Л. В. Наумова, А. О. Боб (стр.165-166)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Якуніна О. М., Чикаренко З. О., Ніколайчук М. А., Ахмад Аль-Дірані
Заглавие : Зворотний зв’язок як інструмент удосконалення якості освіти іноземних студентів у медичних вищих навчальних закладах України
Место публикации : Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 157-159 (Шифр МУ7/2014/3)
Найти похожие

11.

Заглавие журнала :Здоровье ребёнка -2014г.,N 5
Интересные статьи :
Шадрін О. Г. Деякі маркери регенерації печінки в дітей раннього віку з уродженим і хронічним гепатитом/ О. Г. Шадрін [и др.] (стр.7-12)
Громнацька Н. М. Особливості ліпідного обміну в дітей із метаболічним синдромом/ Н. М. Громнацька, С. К. Ткаченко (стр.15-20)
Юрцева А. П. Ефективність застосування Лаферобіону в дітей із рецидивуючим бронхообструктивним синдромом, які часто хворіють на гострі респіраторні захворювання/ А. П. Юрцева [и др.] (стр.21-26)
Марушко Ю. В. Цефподоксиму проксетил у лікуванні гострих бронхітів бактеріальної етіології в дітей/ Ю. В. Марушко, Т. В. Гищак, Г. Г. Шеф (стр.29-33)
Бойко Я. Є. Дослідження цитокінового профілю у хворих на ювенільний ревматоїдний артрит при проведенні біологічної терапії/ Я. Є. Бойко, В. П. Чернишов, Л. І. Омельченко (стр.34-39)
Дорош О. І. Гістіоцитоз із клітин Лангерганса: особливості клініко-лабораторних проявів та перебігу хвороби/ О. І. Дорош [и др.] (стр.40-49)
Горовенко Н. Г. Частота поліморфних варіантів генів II фази біотрансформації ксенобіотиків GSTM1 і GSTT1 у новонароджених Івано-Франківської області України/ Н. Г. Горовенко, С. В. Подольська, З. Р. Кочерга (стр.50-55)
Недельська С. М. Клініко-імунологічні особливості алергенспецифічної імунотерапії бронхіальної астми в дітей/ С. М. Недельська, Н. М. Таран (стр.56-59)
Абатуров А. Е. Особенности антибактериальной терапии респираторных инфекций у детей/ А. Е. Абатуров, О. Н. Герасименко (стр.61-65)
Недельська С. М. Аутовоспалительные синдромы в практике врача-педиатра/ С. М. Недельська [и др.] (стр.66-72)
Няньковський С. Л. Щодо впровадження концепції «Харчування нового життя. 1000 днів» в Україні/ С. Л. Няньковський [и др.] (стр.73-77)
Юлиш Е. И. Типичное течение атипичных пневмоний у детей/ Е. И. Юлиш [и др.] (стр.78-82)
Чернышова О. Е. Современные представления о патогенезе бронхиальной астмы у детей/ О. Е. Чернышова (стр.84-90)
Юлиш Е. И. Синдром желтухи у новорожденных: подходы к терапии/ Е. И. Юлиш (стр.93-99)
Височина І. Л. Проблема гострого середнього отиту в практиці лікаря загальної практики — сімейної медицини: тактика антибіотикотерапії/ І. Л. Височина, О. Є. Абатуров (стр.101-104)
Кожемяка А. И. Первичный гемофагоцитарный лимфогистиоцитоз у новорожденного ребенка/ А. И. Кожемяка [и др.] (стр.105-108)
Гуцул І. В. Клінічний випадок застосування протективних режимів штучної вентиляції легень при хворобі Вердніга — Гофмана у домашніх умовах/ І. В. Гуцул [и др.] (стр.109-112)
Рымаренко Н. В. Первый случай лихорадки Западного Нила у ребенка в АР Крым/ Н. В. Рымаренко [и др.] (стр.113-115)
Богадельников И. В. Хорошо забытое старое/ И. В. Богадельников [и др.] (стр.116-121)
Евтушенко С. К. Мигрень с ишемическим инсультом у юноши с гипергомоцистеинемией и соединительнотканной дисплазией/ С. К. Евтушенко [и др.] (стр.122-125)
Лимаренко М. П. Клиническое наблюдение сочетания врожденного порока сердца и аномалии мочевой системы у подростка/ М. П. Лимаренко, А. В. Голубицкая, Т. В. Смирнова (стр.126-129)
Клименко В. А. Клинический случай синдрома Хейнера/ В. А. Клименко, А. М. Ащеулов (стр.130-133)
Псахис И. Б. Современные возможности и перспективы использования пробиотиков группы самоэлиминирующихся антагонистов в терапии инфекционных заболеваний/ И. Б. Псахис, Т. Е. Маковская (стр.134-138)
Скородумова Н. П. Врожденный цитомегаловирусный гепатит в ХХI веке — уже не редкость!/ Н. П. Скородумова [и др.] (стр.139-144)
Беловол А. Н. Актуальные вопросы детской инвалидности в условиях реформирования системы охраны здоровья/ А. Н. Беловол [и др.] (стр.145-148)
Шостакович-Корецька Л. Р. Аналітичний огляд дисертаційних робіт, захищених за спеціальністю 14.01.10 — «педіатрія» у спеціалізованій вченій раді Д 08.601.02/ Л. Р. Шостакович-Корецька, В. В. Маврутенков, А. В. Чергінець (стр.151-157)
Абатуров А. Е. Участие интерлейкинового семейства 1 в развитии воспалительной реакции при инфекционном процессе. 4. Роль IL-1F11 (IL-33)/ А. Е. Абатуров, А. П. Волосовец, Е. И. Юлиш (стр.158-161)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Маврутенков В. В., Чергінець А. В.
Заглавие : Аналітичний огляд дисертаційних робіт, захищених за спеціальністю 14.01.10 — «педіатрія» у спеціалізованій вченій раді Д 08.601.02
Место публикации : Здоровье ребенка. - 2014. - № 5. - С. 151-157 (Шифр ЗУ27/2014/5)
MeSH-главная: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ДИССЕРТАЦИИ -- ACADEMIC DISSERTATIONS
Найти похожие

13.

Заглавие журнала :Актуальная инфектология -2016г.,N 1
Интересные статьи :
Колоскова О. К. Поліомієліт у дітей. Частина 2. Діагностика та лікування/ О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, У. І. Маруск (стр.9-12)
Кутасевич Я. Ф. Адъювантная терапия больных хроническими дерматозами с применением крема Бедан/ Я. Ф. Кутасевич, И. А. Олейник (стр.15-18)
Шостакович-Корецька Л. Р. Структурно-системний моніторинг інформованості різних верств населення щодо діагностики, профілактики та лікування ВІЛ/СНІДу/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.19-22)
Радионов В. Г. Анализ эпидемиологической ситуации по заболеваемости сифилисом в Луганской области. Двадцать лет спустя/ В. Г. Радионов [и др.] (стр.23-28)
Гуменна А. В. Хіміотерапевтична ефективність гетероциклічної фосфонієвої сполуки з піримідиновим циклом на моделі генералізованої стафілококової інфекції/ А. В. Гуменна (стр.29-31)
Іщенко О. Л. Клінічна ефективність застосування внутрішньовенного імуноглобуліну у вагітних з внутрішньоутробною інфекцією/ О. Л. Іщенко [и др.] (стр.32-37)
Копча В. С. Перипетії діагностики бартонельозу/ В. С. Копча (стр.39-43)
Разнатовская Е. Н. Трудности диагностики центральной эндофитной опухоли легкого, возникшей на фоне туберкулеза/ Е. Н. Разнатовская [и др.] (стр.44-47)
Кузнєцов С. В. Інтерферонотерапія гострих респіраторних вірусних інфекцій у дітей/ С. В. Кузнєцов, Т. С. Копейченко (стр.48-50)
Крамарев С. А. Вирусные гепатиты В и С у детей с онкогематологической патологией/ С. А. Крамарев [и др.] (стр.53-58)
Тодоріко Л. Д. Особливості цитокінової регуляіції при мультирезистентному туберкульозі залежню від ступеня ендогенної інтоксикації/ Л. Д. Тодоріко, І. В. Єременчук (стр.59-65)
Волянська Л. А. Інноваційний підхід до індивідуалізації лікування дітей з гострими респіраторними інфекціями/ Л. А. Волянська [и др.] (стр.66-70)
Rosenfeld R. M. Практические рекомендации по лечению синуситу у взрослых (Американская академия отоларингологии - Общество хирургии головы и шеи, обновление 2015г.)/ R. M. Rosenfeld [и др.] (стр.71-99)
Мочалова А. А. Топ самых опасных пищевых паразитов/ А. А. Мочалова, И. Б. Ершова, И. А. Лохматова (стр.100-107)
Крамарьов С. О. Особливості грипу сезону 2016 в дітей/ С. О. Крамарьов [и др.] (стр.108-112)
Богуцька Н. К. Особливості перебігу гострих інфекційних захворювань верхніх дихальних шляхів у дитячому віці (огляд літератури)/ Н. К. Богуцька (стр.113-117)
Крамарьов С. О. 70-річчя кафедри дитячих інфекційних хвороб Національного медичного універститету імені О. О. Богомольця/ С. О. Крамарьов [и др.] (стр.121-124)
Нобелевская премия 2015 года за открытие в области паразитологии (стр.125)
Прорыв в лечении малярии (стр.126)
Трихліб В. І. Науково-практична конференція "Актуальні інфекційні захворювання. Клініка. Діагностика. Лікування. Профілактика"/ В. І. Трихліб (стр.127-132)
Пам’яті Тамари Миколаївни Павліковської (стр.135-136)
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Чергінець А. В., Шостакович Г. В., Якуніна О. М.
Заглавие : Структурно-системний моніторинг інформованості різних верств населення щодо діагностики, профілактики та лікування ВІЛ/СНІДу
Место публикации : Актуальная инфектология. - Донецк, 2016. - № 1. - С. 19-22 (Шифр АУ45/2016/1)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS
НАСЕЛЕНИЯ ГРУППЫ -- POPULATION GROUPS
МЕДИЦИНСКАЯ ГРАМОТНОСТЬ НАСЕЛЕНИЯ -- HEALTH LITERACY
Найти похожие

15.

Заглавие журнала :Медична освіта -2017г.,N 2
Интересные статьи :
Дрогомерецька О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології/ О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович (стр.5-8)
Ілащук Т. О. Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб/ Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець (стр.9-11)
Клименко Т. М. Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології/ Т. М. Клименко [та ін.] (стр.12-18)
Козлова І. О. Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини/ І. О. Козлова, С. В. Федоров (стр.19-23)
Комнацький Б. Ю. Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти/ Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра (стр.24-27)
Корда М. М. Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії/ М. М. Корда [та ін.] (стр.28-32)
Крицька Г. А. Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін/ Г. А. Крицька [та ін.] (стр.33-36)
Курінний А. В. Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX/ А. В. Курінний, В. В. Вольвач, В. І. Дарій (стр.37-40)
Литвиненко Н. В. Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні/ Н. В. Литвиненко [та ін.] (стр.41-45)
Марущак М. І. Публікації у міжнародних рейтингових наукометричних виданнях як критерій ефективності сучасної науки/ М. І. Марущак [та ін.] (стр.46-49)
Михальчук А. М. . Адаптивне навчання керівників закладів охорони здоров’я як передумова формування компетентнісного підходу до їх професійної підготовки/ А. М. Михальчук [та ін.] (стр.50-54)
Перцева Т. О. Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів/ Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний (стр.55-59)
Потапов В. О. Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів/ В. О. Потапов [та ін.] (стр.60-63)
Рублевська Н. І. Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності/ Н. І. Рублевська [та ін.] (стр.64-67)
Симчич Х. С. Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти/ Х. С. Симчич, С. В. Федоров (стр.68-71)
Слабкий Г. О. Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами/ Г. О. Слабкий, І. С. Миронюк, В. В. Шафранський (стр.72-74)
Сулейман М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу/ М. М. Сулейман (стр.75-78)
Хвисюк О. М. Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти/ О. М. Хвисюк [та ін.] (стр.79-82)
Шостакович-Корецька Л. Р. Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.83-88)
Fedchyshyn N. О. Herbartian ideas in educational theory and practice / N. О. Fedchyshyn, H. І. Klishch, N. І. Yelahina (стр.89-95)
Артьоменко В. В. Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів/ В. В. Артьоменко, В. М. Носенко (стр.96-98)
Бойко Т. В. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту “Крок-2” на кафедрі внутрішньої медицини № 3/ Т. В. Бойко (стр.99-101)
Бондаренко О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу/ О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька (стр.102-106)
Гнатишина Л. Л. Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка/ Л. Л. Гнатишина, Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець (стр.107-110)
Господарський І. Я. Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер/ І. Я. Господарський (стр.111-116)
Громова А. М. Роль рольових ігор у вивченні акушерства та гінекології/ А. М. Громова [та ін.] (стр.117-119)
Гудима А. А. Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему/ А. А. Гудима (стр.120-123)
Йолтухівський М. В. Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання / М. В. Йолтухівський [та ін.] (стр.124-129)
Кравченко Г. Б. Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету/ Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко (стр.130-133)
Середюк В. Н. Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу/ В. Н. Середюк (стр.134-147)
Шульгай А. Г. Роль циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін в організації навчального процесу вищих навчальних закладів/ А. Г. Шульгай, В. О. Шідловський, Л. Ю. Іващук (стр.148-152)
Klishch H. I. Quality improvement through quality audit in austrian higher education/ H. І. Klishch, N. О. Fedchyshyn, N. І. Yelahina (стр.153-157)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Литвин К. Ю., Шевельова О. В., Суременко М. С., Волікова О. О., Дядик В. П., Чикаренко З. О., Чергінець А. В.
Заглавие : Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання
Параллельн. заглавия :Methodology of teaching internship doctors on the subject “hiv infection” based on interactive teaching methods
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 83-88 (Шифр МУ7/2017/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS
Аннотация: Запропонована нами модель інтерактивного навчання розроблена відповідно до типової програми підготовки лікарів-інтернів з інфекційних хвороб та включає в методологію проведення такі інтерактивні методи проведення занять, як і робота в малих групах; дискусія; проведення інтерв’ю; тренінг із використанням ділової та рольової гри; самостійне складання студентами опитувальника; екскурсія та робота в лабораторії; case-навчання. Модель складена на прикладі вивчення інтернами тем розділу навчальної типової програми, що стосуються ВІЛ-інфекції, яка є одною з найбільш актуальних проблем сучасної інфектології. Методологія включає лекції, практичні заняття, семінари та самостійну підготовку інтерна. Кількість годин у моделі розрахована для спеціальності “Інфекційні хвороби”. Запропоновані два етапи підготовки інтернів: вхідний та головний етап – виконання міжпрофесійного проекту. Вхідний етап виконання міжпрофесійного проекту включає лекції, проведення практичних занять з різними видами участі лікарів-інтернів (роботу в малих групах; дискусію в групі; тренінг із використанням рольової та ділової гри; підготовку інтернами запитань (опитувальник, підготовлений у групі) та проведення інтерв’ю з пацієнтами Центру боротьби та профілактики зі СНІД, аналіз отриманих відповідей; рольову та ділову гру: “лікар–пацієнт”; екскурсію в лабораторію; роботу в малих групах, “case studies”), самостійну роботу з нормативними документами з організації та проведення добровільного консультування і тестування. До головного етапу виконання завдань міжпрофесійного проекту залучені такі спеціалісти: фахівці соціальної медицини, СНІД-центру, медичний психолог, фтизіатр, невролог, онколог, дерматовенеролог, а також представник суспільного фонду “Дорога життя” – один із пацієнтів центру СНІД. Лікар-інтерн є активним учасником проекту та входить до складу команди. На цьому етапі вирішується ряд завдань, головним із яких є сумісна робота команди фахівців у наданні кваліфікованої допомоги пацієнтам з ВІЛ. Висновок. Інтерактивна методика навчання є найбільш актуальною в сучасних умовах викладання, які передбачають підготовку висококваліфікованих спеціалістів, здатних інтегрувати теоретичні знання і практичні уміння в цілісну систему, володіти новими технологіями
Найти похожие

17.

Заглавие журнала :Медична освіта -2018г.,N 4
Интересные статьи :
Булах І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація”/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай (стр.6-18)
Андрейчин М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання/ М. А. Андрейчин [та ін.] (стр.19-21)
Бєленічев І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.22-25)
Білий А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження/ А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко (стр.26-30)
Венгер О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків/ О. П. Венгер [та ін.] (стр.31-35)
Волощук Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.36-40)
Дроненко В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів/ В. Г. Дроненко (стр.41-47)
Кліщ І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.48-51)
Колодницька О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання/ О. Д. Колодницька (стр.52-55)
Корда М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності/ М. М. Корда [та ін.] (стр.56-58)
Кривов’яз О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів/ О. В. Кривов’яз [та ін.] (стр.59-63)
Мартинюк В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології/ В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук (стр.64-66)
Малиновський А. В. . Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти/ А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко (стр.67-70)
Мокія-Сербіна С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії/ С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель (стр.71-72)
Перцева Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.73-76)
Подплєтня О. А. . Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження/ О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук (стр.77-80)
Поліщук І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення/ І. П. Поліщук (стр.81-84)
Разнатовська О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання/ О. М. Разнатовська [та ін.] (стр.85-88 )
Рогальська Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики/ Я. В. Рогальська [та ін.] (стр.89-92)
Сандуляк Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. В. Сандуляк [та ін.] (стр.93-98)
Степанов Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія”/ Ю. М. Степанов [та ін.] (стр.99-101)
Швед М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.102-107)
Шостакович-Корецька Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.108-112)
Шульгай А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.113-116)
Яременко О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління/ О. Б. Яременко [та ін.] (стр.117-120)
Kozyolkin О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases/ О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova (стр.121-123)
Беденюк А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.124-126)
Болух В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів/ В. А. Болух (стр.127-131)
Калашченко С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії/ С. І. Калашченко [та ін.] (стр.132-135)
Корнякова В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю/ В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.136-140)
Коробчанський В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету/ В. О. Коробчанський [та ін.] (стр.141-144)
Паласюк Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.145-152)
Підгірний В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка (стр.153-156)
Разумний Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення/ Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт (стр.157-160)
Растворов О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ/ О. А. Растворов, І. О. Растворов (стр.161-165)
Рублевська Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін/ Н. І. Рублевська [та ін.] (стр.166-168)
Сафонова О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря/ О. В. Сафонова, А. М. Урбанович (стр.169-171)
Семенець А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування/ А. В. Семенець [та ін.] (стр.172-177)
Спіріна І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.178-181)
Стойкевич Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3”/ Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда (стр.182-184)
Voloshyna L. O. Development of empathic abilities in medical students/ L. O. Voloshyna [та ін.] (стр.185-190)
Саварин Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках)/ Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль (стр.191-195)
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка (стр.196-197)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Литвин К. Ю., Суременко М. С., Гайдук Т. А., Якуніна О. М., Дядик В. П.
Заглавие : Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад
Параллельн. заглавия :Innovative teaching methods for the training of professionally oriented olympiad participants
Место публикации : Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 108-112 (Шифр МУ7/2018/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Мета роботи – представити власний досвід застосування різних варіантів імітаційної технології при підготовці учасників студентських олімпіад з професійного циклу “інфекційні хвороби”. Основна частина. Розглянуто інноваційні методики викладання курсу інфекційних хвороб у вищій медичній школі, впроваджені авторами з метою підвищення ефективності навчання. Докладно висвітлені питання проведення медичних студентських олімпіад з навчальних дисциплін професійного циклу. Проаналізовано власний досвід застосування варіантів імітаційної технології: методів case-study, рольових ігор, “мозкової атаки”. За останні 5 років на базі студентського наукового гуртка кафедри інфекційних хвороб ДЗ “Дніпропетровська медична академя МОЗ України” пройшла підготовка 53 студентів-бакалаврів. З них 14 студентів брали безпосередню участь у змаганнях на щорічних всеукраїнських олімпіадах з інфекційних хвороб. Результатом плідної підготовки стало здобуття 6 призових місць в індивідуальних змаганнях і 8 призових місць у командних змаганнях. Висновки. На відміну від традиційних форм навчання, впровадження активних методів, на прикладі підготовки до олімпіади, дозволяє формувати професійні вміння і діяльну реалізацію набутих знань, моделювати цілісний зміст самостійної роботи, при цьому зміщується центр значущості з процесу передачі, переробки і засвоєння інформації на самостійну творчу діяльність. Саме такий підхід може дозволити студенту набути високих результатів як під час змагання на студентській олімпіаді, так і надалі у практичній діяльності при формуванні особистості конкурентоспроможного фахівця
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)