Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (3)Высшее образование (6)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Чорномидз, А. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 33
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.


    Чорномидз, А. В.
    Маркери ендотеліальної дисфункції у діагностиці ускладнень важкого панкреатиту [Текст] / А. В. Чорномидз // Експериментальна і клінічна медицина. - 2014. - № 4. - С. 147-150

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України [Текст] = Features of functioning of the system of internal quality assurance of higher education at I. Horbachevsky Ternopil national medical university of Ministry of Health of Ukraine / М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 32-37. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры, организация и управление, стандарты)
УКРАИНА -- UKRAINE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
Аннотация: Сьогодні в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України функціонує 5-рівнева система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти, яка побудована на основі «Стандартів і рекомендацій щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти» із залученням у систему всіх учасників освітнього процесу та розподілом функцій між різними структурними одиницями системи (децентралізація функцій). У статті описано, як функціонує кожен рівень системи та як взаємопов’язані всі структурні елементи системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в університеті
Today at I. Horbachevsky Ternopil National Medical University of Ministry of Health of Ukraine operates a 5-tier system of internal quality assurance in higher education, which is based on “Standards and Recommendations for Quality Assurance in the European Higher Education Area” with the involvement of all participants in the educational process and the distribution of functions between different structural system units (decentralization of functions). The article describes how each level of the system works and how all the structural elements of the internal quality assurance system of higher education at the university are interconnected. The system of internal quality assurance of higher education of I. Horbachevsky Ternopil National Medical University of Ministry of Health of Ukraine is quite functional and effective, which allows covering all participants in the educational process under a single paradigm of ensuring the quality of education
Доп.точки доступа:
Корда, М. М.
Чорномидз, А. В.
Шульгай, А. Г.
Машталір, А. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Дистанційне навчання - вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)? [Текст] = Is distance learning a compulsory measure or a demand of our time (the case of I. Horbachevsky Ternopil national medical university)? / М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 35-40


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: Реформування освітньої галузі, зміна парадигми навчання в сторону забезпечення якості та студентоцентризму, а також карантинні обмеження, пов’язані із пандемією коронавірусної хвороби (COVID-19), посилили потребу в нових підходах до навчання, до широкомасштабного впровадження онлайн-технологій, ґрунтовних змін у методичних підходах, що забезпечили б ефективне поєднання безпосередньої та опосередкованої форм взаємодії студентів і викладачів. Це стало викликом для багатьох закладів вищої медичної освіти, зокрема і для Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. У статті описано, як впроваджувалися методики дистанційного навчання та як змінювалась організація освітнього процесу в університеті, враховуючі сучасні виклики, пов’язані із карантинними обмеженнями. Впроваджені технології, як було встановлено, є не лише вимушеним заходом у відповідь на тимчасові обмеження, а й можуть слугувати поштовхом до подальшого вдосконалення освітньої діяльності. Дистанційне навчання в університеті має яскраво виражений системний характер, де кожен із його елементів взаємодіє з іншим та направлений на якісну підготовку здобувачів вищої освіти, які вільно орієнтуються у світовому інформаційному просторі, мають знання та навички щодо пошуку, обробки інформації, використовуючи сучасні комп’ютерні технології
Дистанційне навчання є важливим допоміжним елементом у глобальному освітньому просторі, воно виступає як ефективне доповнення традиційних форм освіти, як засіб часткового вирішення її нагальних проблем, особливо в період пандемії. Технології дистанційного навчання є могутнім засобом пізнання. Вимушений перехід на дистанційне навчання сприяв активізації використання нових інформаційних технологій, переосмисленню ролі викладача, дав зрозуміти, що навіть після його згортання елементи дистанційної освіти будуть активно використовуватися в посткарантинному освітньому процесі
Education reform, a paradigm shift in quality assurance and learner-centered education, and quarantine restrictions due to the coronavirus (COVID-19) pandemic have heightened the need for new approaches to learning, comprehensive implementation of online technologies, and fundamental changes in methodology that would provide an effective combination of direct and indirect forms of interaction between students and teachers. This has become a challenge for many medical universities, as well as I. Horbachevsky Ternopil National Medical University. The article describes the way the distance learning methods have been implemented and how the organization of the educational process at the university has changed taking into account present challenges related to quarantine restrictions. Implemented technologies have been found not only to be a forced measure in response to temporary constraints, but are also a drive for further improvements in education. Distance learning at the university is of a pronounced systemic character; each of its elements interacts with the other and is aimed at high-quality training of university students who are fluent in the global information space, have deep knowledge and skills in searching, processing information via modern computer technologies
Distance learning is an important supporting element in the global educational space; it is an effective complement to traditional forms of education, as a means of partial solving of its topical problems, especially during a pandemic. Distance learning technologies are powerful means of cognition. The forced transition to distance learning contributed to intensive use of new information technologies, rethinking the role of a teacher; it made it clear that even after the pandemic the elements of distance education will be used in the post-quarantine learning. We hope that the experience of using the elements of distance learning at our university will be useful to other
Доп.точки доступа:
Корда, М. М.
Шульгай, А. Г.
Машталір, А. І.
Чорномидз, А. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Шідловський, В. О.
    Рання діагностика тяжкості клінічного перебігу гострого панкреатиту [Текст] / В. О. Шідловський, А. В. Чорномидз, В. В. Буката // Шпитальна хірургія. - 2014. - № 1. - С. 95-96


MeSH-главная:
ПАНКРЕАТИТ ОСТРЫЙ НЕКРОТИЗИРУЮЩИЙ -- PANCREATITIS, ACUTE NECROTIZING (диагноз)
ФЛОУМЕТРИЯ ДОППЛЕРОВСКАЯ ЛАЗЕРНАЯ -- LASER-DOPPLER FLOWMETRY
Доп.точки доступа:
Чорномидз, А. В.
Буката, В. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Осадчук, Д. В.
    Особливості діагностики та лікування гострого панкреатиту у хворих похилого й старечого віку [Текст] / Д. В. Осадчук, А. В. Чорномидз // Клінічна хірургія. - 2016. - № 4. - С. 21-24. - Бібліогр.: с. 24


MeSH-главная:
ПАНКРЕАТИТ -- PANCREATITIS (диагностика, терапия, хирургия)
ПОЖИЛЫЕ -- AGED
Доп.точки доступа:
Чорномидз, А. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Олещук, О. М.
    Значення системи оксиду азоту у функціонуванні шлунка в нормі та при патології [Текст] = The value of the nitric oxide system in the functioning of the stomach in norm and pathology / О. М. Олещук, А. В. Чорномидз // Медична та клінічна хімія. - 2016. - Том 18, N 2. - С. 84-95


MeSH-главная:
АЗОТА ОКСИДЫ -- NITROGEN OXIDES
ЖЕЛУДОК -- STOMACH
ЖЕЛУДКА ЯЗВА -- STOMACH ULCER
Доп.точки доступа:
Чорномидз, А. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Дейкало, І. М.
    Зміни в мікроциркуляторному руслі під час оперативних втручань з приводу спайкової кишкової непрохідності [Текст] / І. М. Дейкало, В. В. Буката, А. В. Чорномидз // Клінічна хірургія. - 2018. - Том 85, N 4. - С. 15-18. - Бібліогр.: с. 18


MeSH-главная:
КИШЕЧНАЯ НЕПРОХОДИМОСТЬ -- INTESTINAL OBSTRUCTION (хирургия, этиология)
МИКРОЦИРКУЛЯЦИЯ -- MICROCIRCULATION
ИНТРАОПЕРАЦИОННЫЙ МОНИТОРИНГ -- MONITORING, INTRAOPERATIVE
ФЛОУМЕТРИЯ ДОППЛЕРОВСКАЯ ЛАЗЕРНАЯ -- LASER-DOPPLER FLOWMETRY (методы)
Аннотация: Мета роботи - дослідити стан мікроциркуляції (МЦ) у пацієнтів із спайковою кишковою непрохідністю (СКН) в інтраопера- ційному періоді. Проаналізовано зміни периферичної МЦ у хворих із СКН протягом оперативного втручання шляхом проведення лазерної допплерівської флоуметрії. Протягом оперативного втручання відбуваються зміни як перфузії периферичних тканин, так і регуляторних механізмів, які впливають на стан мікроциркуляторного русла (МЦР). Найтяжчі зміни зафіксовано в кінці оперативного втручання. Порівняння показників, отриманих під час лапаротомних та лапароскопічних оперативних втручань, показало, що використання мініінвазивних технологій супроводжується більш повільними та менш вираженими змінами перфузії тканин, ніж використання відкритих оперативних методик. Висновки: виявлені зміни в МЦР дають підстави вважати, що в інтраопераційному періоді відбуваються значні порушення МЦ, які можуть спричинити серйозне погіршення перебігу післяопераційного періоду. Вплив на зміни МЦ в інтраопераційному періоді значно покращить перебіг захворювання та запобігатиме виникненню тяжких ускладнень у хворих із СКН
Доп.точки доступа:
Буката, В. В.
Чорномидз, А. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Осадчук, Д. В.
    Досвід лікування гострого деструктивного панкреатиту [Текст] / Д. В. Осадчук, А. В. Чорномидз // Буковинський медичний вісник. - 2016. - Т. 20, № 2. - С. 235-240. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ПАНКРЕАТИТ -- PANCREATITIS (диагностика, хирургия)
Аннотация: У статті подано досвід лікування хворих із гострим деструктивним панкреатитом у Тернопільській міській комунальній лікарні швидкої допомоги за останні три роки. Проаналізовано результати лікування 84 хворих із тяжким перебігом захворювання. Встановлено зниження за останні роки кількості хворих на гострий панкреатит, хоча частка деструктивних форм та смертність залишаються стабільними. Відпрацьована у відділенні тактика лікування гострого панкреатиту дала можливість знизити відсоток гнійно-септичних та тромбоемболічних ускладнень, зменшити тривалість перебування хворих у стаціонарі та утримувати детальність від гострого деструктивного панкреатиту на низькому рівні. Розроблені чіткі покази до оперативного лікування із переважанням малоінвазивних технологій.
Доп.точки доступа:
Чорномидз, А. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Чорномидз, А. В.
    Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті [Текст] = Barriers of pedagogical communication between a lecturer and a student in the medical university / А. В. Чорномидз // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 62-66


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
Аннотация: У статті проаналізовані основні психологічні бар’єри у спілкуванні між викладачем та студентом. На основі даних літератури розглянуто причини виникнення бар’єрів педагогічного спілкування, їх характерні особливості та можливі шляхи вирішення описаних проблем. Основною ідеєю статті є те, що професійний педагог поєднує у собі не лише знання конкретного предмета, але і педагогічну майстерність, тобто вміння увійти в контакт зі студентом, зацікавити його, виховати потрібні якості, перетворити студента з об’єкта навчання у суб’єкт. Багато залежить і від особистих здібностей викладача, його педагогічної інтуїції. Але, навіть володіючи викладацьким талантом, необхідно постійно вдосконалювати свою педагогічну майстерність
Продуктивне спілкування в системі викладач – студент відбувається лише за умови організації педагогічного процесу на демократичних засадах, позитивного ставлення викладача до студентів, захопленості спільною творчою діяльністю. Тому при організації взаємодії зі студентами на практичних заняттях викладачам варто використовувати найбільш продуктивні інтер­активні методи навчання, збільшувати зацікавленість студентів-медиків до дисциплін, які вони вивчають, посилювати мотивацію студентів на здобуття освіти
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Чорномидз, А. В.
    Оцінка діагностичної цінності лабораторних тестів при гострому панкреатиті [Текст] / А. В. Чорномидз, А. О. Боднарук, В. В. Буката // Вісник наукових досліджень. - 2013. - № 1. - С. 59-62


MeSH-главная:
ПАНКРЕАТИТ ОСТРЫЙ НЕКРОТИЗИРУЮЩИЙ -- PANCREATITIS, ACUTE NECROTIZING (диагноз)
Доп.точки доступа:
Боднарук, А. О.
Буката, В. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)