Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (3)Высшее образование (6)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Чорномидз, А. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 33
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чорномидз А. В.
Заглавие : Маркери ендотеліальної дисфункції у діагностиці ускладнень важкого панкреатиту
Место публикации : Експериментальна і клінічна медицина. - 2014. - № 4. - С. 147-150 (Шифр ЕУ3/2014/4)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Корда М. М., Чорномидз А. В., Шульгай А. Г., Машталір А. І.
Заглавие : Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
Параллельн. заглавия :Features of functioning of the system of internal quality assurance of higher education at I. Horbachevsky Ternopil national medical university of Ministry of Health of Ukraine
Место публикации : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 32-37 (Шифр МУ7/2020/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Сьогодні в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України функціонує 5-рівнева система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти, яка побудована на основі «Стандартів і рекомендацій щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти» із залученням у систему всіх учасників освітнього процесу та розподілом функцій між різними структурними одиницями системи (децентралізація функцій). У статті описано, як функціонує кожен рівень системи та як взаємопов’язані всі структурні елементи системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в університетіToday at I. Horbachevsky Ternopil National Medical University of Ministry of Health of Ukraine operates a 5-tier system of internal quality assurance in higher education, which is based on “Standards and Recommendations for Quality Assurance in the European Higher Education Area” with the involvement of all participants in the educational process and the distribution of functions between different structural system units (decentralization of functions). The article describes how each level of the system works and how all the structural elements of the internal quality assurance system of higher education at the university are interconnected. The system of internal quality assurance of higher education of I. Horbachevsky Ternopil National Medical University of Ministry of Health of Ukraine is quite functional and effective, which allows covering all participants in the educational process under a single paradigm of ensuring the quality of education
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Корда М. М., Шульгай А. Г., Машталір А. І., Чорномидз А. В.
Заглавие : Дистанційне навчання - вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?
Параллельн. заглавия :Is distance learning a compulsory measure or a demand of our time (the case of I. Horbachevsky Ternopil national medical university)?
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 35-40 (Шифр МУ7/2021/2)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: Реформування освітньої галузі, зміна парадигми навчання в сторону забезпечення якості та студентоцентризму, а також карантинні обмеження, пов’язані із пандемією коронавірусної хвороби (COVID-19), посилили потребу в нових підходах до навчання, до широкомасштабного впровадження онлайн-технологій, ґрунтовних змін у методичних підходах, що забезпечили б ефективне поєднання безпосередньої та опосередкованої форм взаємодії студентів і викладачів. Це стало викликом для багатьох закладів вищої медичної освіти, зокрема і для Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. У статті описано, як впроваджувалися методики дистанційного навчання та як змінювалась організація освітнього процесу в університеті, враховуючі сучасні виклики, пов’язані із карантинними обмеженнями. Впроваджені технології, як було встановлено, є не лише вимушеним заходом у відповідь на тимчасові обмеження, а й можуть слугувати поштовхом до подальшого вдосконалення освітньої діяльності. Дистанційне навчання в університеті має яскраво виражений системний характер, де кожен із його елементів взаємодіє з іншим та направлений на якісну підготовку здобувачів вищої освіти, які вільно орієнтуються у світовому інформаційному просторі, мають знання та навички щодо пошуку, обробки інформації, використовуючи сучасні комп’ютерні технологіїДистанційне навчання є важливим допоміжним елементом у глобальному освітньому просторі, воно виступає як ефективне доповнення традиційних форм освіти, як засіб часткового вирішення її нагальних проблем, особливо в період пандемії. Технології дистанційного навчання є могутнім засобом пізнання. Вимушений перехід на дистанційне навчання сприяв активізації використання нових інформаційних технологій, переосмисленню ролі викладача, дав зрозуміти, що навіть після його згортання елементи дистанційної освіти будуть активно використовуватися в посткарантинному освітньому процесіEducation reform, a paradigm shift in quality assurance and learner-centered education, and quarantine restrictions due to the coronavirus (COVID-19) pandemic have heightened the need for new approaches to learning, comprehensive implementation of online technologies, and fundamental changes in methodology that would provide an effective combination of direct and indirect forms of interaction between students and teachers. This has become a challenge for many medical universities, as well as I. Horbachevsky Ternopil National Medical University. The article describes the way the distance learning methods have been implemented and how the organization of the educational process at the university has changed taking into account present challenges related to quarantine restrictions. Implemented technologies have been found not only to be a forced measure in response to temporary constraints, but are also a drive for further improvements in education. Distance learning at the university is of a pronounced systemic character; each of its elements interacts with the other and is aimed at high-quality training of university students who are fluent in the global information space, have deep knowledge and skills in searching, processing information via modern computer technologiesDistance learning is an important supporting element in the global educational space; it is an effective complement to traditional forms of education, as a means of partial solving of its topical problems, especially during a pandemic. Distance learning technologies are powerful means of cognition. The forced transition to distance learning contributed to intensive use of new information technologies, rethinking the role of a teacher; it made it clear that even after the pandemic the elements of distance education will be used in the post-quarantine learning. We hope that the experience of using the elements of distance learning at our university will be useful to other
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шідловський В. О., Чорномидз А. В., Буката В. В.
Заглавие : Рання діагностика тяжкості клінічного перебігу гострого панкреатиту
Место публикации : Шпитальна хірургія. - 2014. - № 1. - С. 95-96 (Шифр ШУ1/2014/1)
MeSH-главная: ПАНКРЕАТИТ ОСТРЫЙ НЕКРОТИЗИРУЮЩИЙ -- PANCREATITIS, ACUTE NECROTIZING
ФЛОУМЕТРИЯ ДОППЛЕРОВСКАЯ ЛАЗЕРНАЯ -- LASER-DOPPLER FLOWMETRY
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Осадчук Д. В., Чорномидз А. В.
Заглавие : Особливості діагностики та лікування гострого панкреатиту у хворих похилого й старечого віку
Место публикации : Клінічна хірургія. - Київ, 2016. - № 4. - С. 21-24 (Шифр КУ5/2016/4)
Примечания : Бібліогр.: с. 24
MeSH-главная: ПАНКРЕАТИТ -- PANCREATITIS
ПОЖИЛЫЕ -- AGED
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Олещук О. М., Чорномидз А. В.
Заглавие : Значення системи оксиду азоту у функціонуванні шлунка в нормі та при патології
Параллельн. заглавия :The value of the nitric oxide system in the functioning of the stomach in norm and pathology
Место публикации : Медична та клінічна хімія. - Тернопіль, 2016. - Том 18, N 2. - С. 84-95 (Шифр МУ92/2016/18/2)
MeSH-главная: АЗОТА ОКСИДЫ -- NITROGEN OXIDES
ЖЕЛУДОК -- STOMACH
ЖЕЛУДКА ЯЗВА -- STOMACH ULCER
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дейкало І. М., Буката В. В., Чорномидз А. В.
Заглавие : Зміни в мікроциркуляторному руслі під час оперативних втручань з приводу спайкової кишкової непрохідності
Место публикации : Клінічна хірургія. - Київ, 2018. - Том 85, N 4. - С. 15-18 (Шифр КУ5/2018/85/4)
Примечания : Бібліогр.: с. 18
MeSH-главная: КИШЕЧНАЯ НЕПРОХОДИМОСТЬ -- INTESTINAL OBSTRUCTION
МИКРОЦИРКУЛЯЦИЯ -- MICROCIRCULATION
ИНТРАОПЕРАЦИОННЫЙ МОНИТОРИНГ -- MONITORING, INTRAOPERATIVE
ФЛОУМЕТРИЯ ДОППЛЕРОВСКАЯ ЛАЗЕРНАЯ -- LASER-DOPPLER FLOWMETRY
Аннотация: Мета роботи - дослідити стан мікроциркуляції (МЦ) у пацієнтів із спайковою кишковою непрохідністю (СКН) в інтраопера- ційному періоді. Проаналізовано зміни периферичної МЦ у хворих із СКН протягом оперативного втручання шляхом проведення лазерної допплерівської флоуметрії. Протягом оперативного втручання відбуваються зміни як перфузії периферичних тканин, так і регуляторних механізмів, які впливають на стан мікроциркуляторного русла (МЦР). Найтяжчі зміни зафіксовано в кінці оперативного втручання. Порівняння показників, отриманих під час лапаротомних та лапароскопічних оперативних втручань, показало, що використання мініінвазивних технологій супроводжується більш повільними та менш вираженими змінами перфузії тканин, ніж використання відкритих оперативних методик. Висновки: виявлені зміни в МЦР дають підстави вважати, що в інтраопераційному періоді відбуваються значні порушення МЦ, які можуть спричинити серйозне погіршення перебігу післяопераційного періоду. Вплив на зміни МЦ в інтраопераційному періоді значно покращить перебіг захворювання та запобігатиме виникненню тяжких ускладнень у хворих із СКН
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Осадчук Д. В., Чорномидз А. В.
Заглавие : Досвід лікування гострого деструктивного панкреатиту
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - Чернівці, 2016. - Т. 20, № 2. - С. 235-240 (Шифр БУ5/2016/20/2)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: ПАНКРЕАТИТ -- PANCREATITIS
Аннотация: У статті подано досвід лікування хворих із гострим деструктивним панкреатитом у Тернопільській міській комунальній лікарні швидкої допомоги за останні три роки. Проаналізовано результати лікування 84 хворих із тяжким перебігом захворювання. Встановлено зниження за останні роки кількості хворих на гострий панкреатит, хоча частка деструктивних форм та смертність залишаються стабільними. Відпрацьована у відділенні тактика лікування гострого панкреатиту дала можливість знизити відсоток гнійно-септичних та тромбоемболічних ускладнень, зменшити тривалість перебування хворих у стаціонарі та утримувати детальність від гострого деструктивного панкреатиту на низькому рівні. Розроблені чіткі покази до оперативного лікування із переважанням малоінвазивних технологій.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чорномидз А. В.
Заглавие : Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті
Параллельн. заглавия :Barriers of pedagogical communication between a lecturer and a student in the medical university
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 4. - С. 62-66 (Шифр МУ7/2019/4)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
Аннотация: У статті проаналізовані основні психологічні бар’єри у спілкуванні між викладачем та студентом. На основі даних літератури розглянуто причини виникнення бар’єрів педагогічного спілкування, їх характерні особливості та можливі шляхи вирішення описаних проблем. Основною ідеєю статті є те, що професійний педагог поєднує у собі не лише знання конкретного предмета, але і педагогічну майстерність, тобто вміння увійти в контакт зі студентом, зацікавити його, виховати потрібні якості, перетворити студента з об’єкта навчання у суб’єкт. Багато залежить і від особистих здібностей викладача, його педагогічної інтуїції. Але, навіть володіючи викладацьким талантом, необхідно постійно вдосконалювати свою педагогічну майстерністьПродуктивне спілкування в системі викладач – студент відбувається лише за умови організації педагогічного процесу на демократичних засадах, позитивного ставлення викладача до студентів, захопленості спільною творчою діяльністю. Тому при організації взаємодії зі студентами на практичних заняттях викладачам варто використовувати найбільш продуктивні інтер­активні методи навчання, збільшувати зацікавленість студентів-медиків до дисциплін, які вони вивчають, посилювати мотивацію студентів на здобуття освіти
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чорномидз А. В., Боднарук А. О., Буката В. В.
Заглавие : Оцінка діагностичної цінності лабораторних тестів при гострому панкреатиті
Место публикации : Вісник наукових досліджень. - 2013. - № 1. - С. 59-62 (Шифр ВУ9/2013/1)
MeSH-главная: ПАНКРЕАТИТ ОСТРЫЙ НЕКРОТИЗИРУЮЩИЙ -- PANCREATITIS, ACUTE NECROTIZING
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)