Поисковый запрос: (<.>A=Шпонька, І. С.$<.>) |
Общее количество найденных документов : 61
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| Biomedical and Biosocial Anthropology - 2013г.,N 20 (Введено оглавление)
|
>2.
| Ізольований канцероматоз черевної порожнини в жінок: особливості імунофенотипів та морфометричних показників/О. В. Пославська [та ін.] // Медичні перспективи, 2018. т.Т. 23,N № 3.-С.27-35
|
>3.
| Адгезивна активність очеревини при проривних гастродуоденальних виразках у хворих різного віку/І. В. Люлько, О. Б. Кутовий, І. С. Шпонька // Шпитальна хірургія. -Т., 2005,N № 1.-С.55-58
|
>4.
| Актуальні напрямки модернізації навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення навчального процесу в галузі знань "Охорона здоров’я" в аспекті адаптації до міжнародних критеріїв оцінювання/Т. О. Перцева [та ін.] // Медичні перспективи. -Д., 2019. т.Т. 24,N № 4.-С.4-11
|
>5.
| Аналіз експресії матричних металопротеїназ 1 та 9 в пухлинах у хворих на плоскоклітинний рак ротової частини глотки/Д. В. Березнюк [та ін.] // Журнал вушних, носових і горлових хвороб, 2011,N № 5.-С.32-37
|
>6.
| Аналіз маркерів міжклітинної адгезії у хворих на плоскоклітинний рак орофарингеальної ділянки/І. С. Шпонька [та ін.] // Буковинський медичний вісник, 2012. т.Т. 16,N № 1.-С.104-109
|
>7.
| Бондаренко Н. С. Перспективи застосування патогістологічних методів у сучасній діагностиці та прогнозуванні уротеліальних карцином/Н. С. Бондаренко, C. М. Чекан, I. С. Шпонька // Український науково-медичний молодіжний журнал. -Київ, 2021,N N спецвип. №2 .-С.12
|
>8.
| Бондаренко О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу/О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.102-106
|
>9.
| Бондаренко О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2: аналіз результатів впровадження/О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька // Медична освіта. -Тернопіль, 2017,N N 4.-С.74-76
|
>10.
| Бондаренко О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2: аналіз результатів впровадження/О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.74-76
|
|
|