Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (4)Высшее образование (28)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Шульгай, А. Г.$<.>)
Общее количество найденных документов : 131
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Мокра, А. П.
    Вікові особливості морфометричних змін екзокринного апарату підшлункової залози [Текст] / А. П. Мокра, А. Г. Шульгай, О. І. Пелешок // Вісник наукових досліджень. - 2015. - № 3. - С. 86-88. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ПОДЖЕЛУДОЧНОЙ ЖЕЛЕЗЫ ВНЕШНЯЯ СЕКРЕЦИЯ -- PANCREAS, EXOCRINE (анатомия и гистология, патофизиология)
ПОДЖЕЛУДОЧНОЙ ЖЕЛЕЗЫ ВНЕШНЯЯ СЕКРЕЦИЯ -- PANCREAS, EXOCRINE (анатомия и гистология, патофизиология)
ВОЗРАСТНЫЕ ФАКТОРЫ -- AGE FACTORS
КРЫСЫ -- RATS
Доп.точки доступа:
Шульгай, А. Г.
Пелешок, О. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Шульгай, А. Г.
    Роль циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін в організації навчального процесу вищих навчальних закладів [Текст] = The role of cycle method commission on surgical disciplines in the organization of educational process at higher educational institutions / А. Г. Шульгай, В. О. Шідловський, Л. Ю. Іващук // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 148-152. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (методы, обучение, организация и управление)
Аннотация: роведений аналіз 18-річної роботи циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України ». Результати та обговорення. Діяльність методичної комісії із хірургічних дисциплін спрямована на удосконалення організаційного та методичного забезпечення навчально-виховного процесу. Вона надавала рекомендації стосовно вдосконалення навчальних планів підготовки спеціалістів за відповідними напрямками та структурування змісту навчальних програм. Планування роботи методичної комісії здійснюється щорічно на основі рішень і рекомендацій ректорату, вченої ради університету, деканатів. План роботи складався на кожний навчальний рік у червні місяці. Після обговорення та схвалення методичною комісією план роботи затверджувався ректором. Засідання методичної комісії проводилися один раз на два місяці. При необхідності, скликались оперативні позачергові засідання. У разі необхідності на засідання методичної комісії запрошувались представники відповідних структурних підрозділів університету та окремі викладачі, які мають відношення до питань, що розглядались на методичній комісії. Рішення методичної комісії приймались відкритим голосуванням і вважались прийнятими тоді, коли за нього проголосувало більше половини присутніх на засіданні, доводились до відома працівників хірургічних кафедр університету впродовж 3-х днів. Однією з особливостей роботи комісії є реалізація навчально-виховних цілей. Зміст цієї роботи полягав у вдосконаленні методичної майстерності викладачів, зміні авторитарно-дисциплінарної моделі навчання на особистісно-орієнтовану. Висновок. Циклова методична комісія з хірургічних дисциплін повинна бути однією з ланок цілісної системи організації навчального процесу в медичному вищому навчальному закладі.
Доп.точки доступа:
Шідловський, В. О.
Іващук, Л. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги [Текст] = Experience of application of telemedical technologies on the primary level of medical assistance / М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Мета роботи – висвітлити досвід використання телемедичних технологій у навчально-практичних центрах первинної медико-­санітарної допомоги Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського
Основна частина. У статті висвітлено приклади застосування телемедичних технологій у навчально-практичних центрах первинної медико-санітарної допомоги Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського. Подано перелік телемедичних послуг, які доцільно впровадити на первинному рівні медичної допомоги
Висновок. Створені Тернопільським державним медичним університетом імені І. Я. Горбачевського навчально-практичні центри засвідчують реальні можливості виконання Закону України “Про підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості” шляхом запровадження на рівні закладів первинної медичної допомоги технологій телемедицини
Доп.точки доступа:
Корда, М. М.
Шульгай, А. Г.
Запорожан, С. Й.
Кліщ, І. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Левків, М. О.
    Структурно-просторова перебудова артеріального русла привушної залози при експериментальній механічній жовтяниці [Текст] / М. О. Левків, А. Г. Шульгай // Вісник наукових досліджень. - 2012. - № 2. - С. 73-76

Рубрики: Околоушная железа--кровоснаб

   Холестаз--патолог


Доп.точки доступа:
Шульгай, А. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Шульгай, А. Г.
    Морфологічні аспекти ентеральної недостатності при механічній жовтяниці та її корекція [Текст] / А. Г. Шульгай, Я. М. Кіцак, О. М. Шульгай // Вісник наукових досліджень. - 2009. - № 1. - С. 62-66

Рубрики: Холестаз--диагн--класс

   Недостаточности болезни--диагн


Доп.точки доступа:
Кіцак, Я. М.
Шульгай, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Мокра, А. П.
    Особливості ремоделювання лімфатичного русла підшлункової залози при артеріальній гіпертензії у малому колі кровообігу [Текст] / А. П. Мокра, А. Г. Шульгай // Вісник наукових досліджень. - 2015. - № 4. - С. 113-116. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
КРЫСЫ -- RATS
ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- EXPERIMENTAL MEDICINE
ПОДЖЕЛУДОЧНАЯ ЖЕЛЕЗА -- PANCREAS (кровоснабжение, патофизиология)
ЛИМФАТИЧЕСКИЕ СОСУДЫ -- LYMPHATIC VESSELS (патофизиология)
ГИПЕРТЕНЗИЯ ЛЕГОЧНАЯ -- HYPERTENSION, PULMONARY (патофизиология)
Доп.точки доступа:
Шульгай, А. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Твердохліб, Н. О.
    Структурна перебудова кровоносного русла слизової оболонки порожнини рота при експериментальній механічній жовтяниці [Текст] / Н. О. Твердохліб, А. Г. Шульгай // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2013. - Т. 12, № 3. - С. 6-11

Доп.точки доступа:
Шульгай, А. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Характеристика організаційної моделі кадрового забезпечення первинної медико-санітарної допомоги [Текст] / Л. Я. Ковальчук [та ін.] // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2013. - № 3. - С. 4-10


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE (законодательство и юриспруденция, кадры, организация и управление, экономика)
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (законодательство и юриспруденция, экономика)
СЕЛЬСКОГО НАСЕЛЕНИЯ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБЫ -- RURAL HEALTH SERVICES (законодательство и юриспруденция, кадры, организация и управление, экономика)
Доп.точки доступа:
Ковальчук, Л. Я.
Банчук, М. В.
Мостовий, Р. Я.
Марценюк, В. П.
Шульгай, А. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Дистанційне навчання - вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)? [Текст] = Is distance learning a compulsory measure or a demand of our time (the case of I. Horbachevsky Ternopil national medical university)? / М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 35-40


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: Реформування освітньої галузі, зміна парадигми навчання в сторону забезпечення якості та студентоцентризму, а також карантинні обмеження, пов’язані із пандемією коронавірусної хвороби (COVID-19), посилили потребу в нових підходах до навчання, до широкомасштабного впровадження онлайн-технологій, ґрунтовних змін у методичних підходах, що забезпечили б ефективне поєднання безпосередньої та опосередкованої форм взаємодії студентів і викладачів. Це стало викликом для багатьох закладів вищої медичної освіти, зокрема і для Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. У статті описано, як впроваджувалися методики дистанційного навчання та як змінювалась організація освітнього процесу в університеті, враховуючі сучасні виклики, пов’язані із карантинними обмеженнями. Впроваджені технології, як було встановлено, є не лише вимушеним заходом у відповідь на тимчасові обмеження, а й можуть слугувати поштовхом до подальшого вдосконалення освітньої діяльності. Дистанційне навчання в університеті має яскраво виражений системний характер, де кожен із його елементів взаємодіє з іншим та направлений на якісну підготовку здобувачів вищої освіти, які вільно орієнтуються у світовому інформаційному просторі, мають знання та навички щодо пошуку, обробки інформації, використовуючи сучасні комп’ютерні технології
Дистанційне навчання є важливим допоміжним елементом у глобальному освітньому просторі, воно виступає як ефективне доповнення традиційних форм освіти, як засіб часткового вирішення її нагальних проблем, особливо в період пандемії. Технології дистанційного навчання є могутнім засобом пізнання. Вимушений перехід на дистанційне навчання сприяв активізації використання нових інформаційних технологій, переосмисленню ролі викладача, дав зрозуміти, що навіть після його згортання елементи дистанційної освіти будуть активно використовуватися в посткарантинному освітньому процесі
Education reform, a paradigm shift in quality assurance and learner-centered education, and quarantine restrictions due to the coronavirus (COVID-19) pandemic have heightened the need for new approaches to learning, comprehensive implementation of online technologies, and fundamental changes in methodology that would provide an effective combination of direct and indirect forms of interaction between students and teachers. This has become a challenge for many medical universities, as well as I. Horbachevsky Ternopil National Medical University. The article describes the way the distance learning methods have been implemented and how the organization of the educational process at the university has changed taking into account present challenges related to quarantine restrictions. Implemented technologies have been found not only to be a forced measure in response to temporary constraints, but are also a drive for further improvements in education. Distance learning at the university is of a pronounced systemic character; each of its elements interacts with the other and is aimed at high-quality training of university students who are fluent in the global information space, have deep knowledge and skills in searching, processing information via modern computer technologies
Distance learning is an important supporting element in the global educational space; it is an effective complement to traditional forms of education, as a means of partial solving of its topical problems, especially during a pandemic. Distance learning technologies are powerful means of cognition. The forced transition to distance learning contributed to intensive use of new information technologies, rethinking the role of a teacher; it made it clear that even after the pandemic the elements of distance education will be used in the post-quarantine learning. We hope that the experience of using the elements of distance learning at our university will be useful to other
Доп.точки доступа:
Корда, М. М.
Шульгай, А. Г.
Машталір, А. І.
Чорномидз, А. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Левків, М. О.
    Електронно-мікроскопічні зміни ацинарних відділів привушної слинної залози при механічній жовтяниці [Текст] / М. О. Левків, А. Г. Шульгай // Шпитальна хірургія. - 2013. - № 1. - С. 65-69


Рубрики: Животное

MeSH-главная:
ЖЕЛТУХА МЕХАНИЧЕСКАЯ -- JAUNDICE, OBSTRUCTIVE (осложнения)
СЛЮННЫЕ ЖЕЛЕЗЫ -- SALIVARY GLANDS (патология)
Доп.точки доступа:
Шульгай, А. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)