Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (4)Высшее образование (28)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Шульгай, А. Г.$<.>)
Общее количество найденных документов : 131
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Заглавие журнала :Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України -2021г.,N 1
Интересные статьи :
Шульгай А. Г. Епідеміологічні особливості COVID-19: огляд перебігу та прогнозування/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.5-10)
Теренда Н. О. Ретроспективне дослідження онкогінекологічної патології у 2015-2019 роках/ Н. О. Теренда, Н. М. Гандзюк (стр.11-14)
Литвинова О. Н. Інтервенційний підхід у формуванні молоддю компетентності збереження здоров’я: аналітичний огляд/ О. Н. Литвинова, О. І. Качмар (стр.15-21)
Балашов К. В. Ставлення лікарів до профілактики неінфекційних захворювань - адміністративно-територіальний чинник впливу/ К. В. Балашов (стр.22-28)
Теренда Н. О. Професійне вигорання працівників екстреної медичної допомоги (на прикладі Львівської області)/ Н. О. Теренда, Т. Б. Павлів, Н. О. Слободян (стр.29-32)
Сатурська Г. С. Сучасні аспекти організації паліативної та хоспісної допомоги в Україні за умов реформування медичної галузі/ Г. С. Сатурська [та ін.] (стр.33-39)
Смірнова В. Л. Медичне забезпечення водолазних спусків і робіт у системі Державної служби України з надзвичайних ситуацій/ В. Л. Смірнова, В. В. Репута (стр.40-44)
Чорна В. В. Порівняльний аналіз фінансування сфери охорони здоров’я України та країн Європейського Союзу/ В. В. Чорна (стр.45-49)
Теренда Н. О. Особливості якості життя кардіохірургічних пацієнтів, яким виконано міні-інвазивні доступи/ Н. О. Теренда [та ін.] (стр.50-54)
Климук Н. Я. Особливості медичного страхування в Україні у сучасних умовах/ Н. Я. Климук (стр.55-60)
Іванюк А. В. Перспективний напрямок розвитку амбулаторної кардіологічної допомоги населенню регіону в сучасних економічних умовах/ А. В. Іванюк (стр.61-65)
Запорожан Л. П. Стратегія планування соціальних програм у громадському здоров’ї/ Л. П. Запорожан, Н. О. Кравець (стр.66-69)
Теренда Н. О. Медико-соціальне значення мозкових інсультів та фактори ризику їх розвитку/ Н. О. Теренда, Н. Я. Фарійон, О. А. Теренда (стр.70-77)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Заглавие журнала :Медична освіта -2021г.,N 2
Интересные статьи :
Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців/ О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк (стр.5-10)
Величко В. І. Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків/ В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер (стр.11-16)
Дралова О. А. Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти/ О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова (стр.17-22)
Зарівна Н. О. Академічна доброчесність – основа для забезпечення якісної освіти/ Н. О. Зарівна, О. Б. Поляк, Н. В. Горлачук (стр.23-27)
Кожем’яка М. О. Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу/ М. О. Кожем’яка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов (стр.28-34)
Корда Μ. Μ. Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?/ Μ. Μ. Корда [та ін.] (стр.35-40)
Мосула Л. М. Досвід викладання вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології» при підготовці майбутніх провізорів в умовах дистанційного навчання/ Л. М. Мосула, Т. В. Кучер, Н. В. Горлачук (стр.41-46)
Мочульська О. М. Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів)/ О. М. Мочульська (стр.47-53)
Романюк Л. Б. Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання/ Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук (стр.54-58)
Савич А. О. Методичні аспекти викладання вибіркової дисципліни «Нутриціологія» для студентів фармацевтичного факультету денної форми навчання/ А. О. Савич, Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин (стр.59-63)
Gashynova E. Yu. The role of video matherials in studying the immunopathogenesis of bronchial asthma/ E. Yu. Gashynova, V. V. Rodionova, O. S. Khmel (стр.64-68)
Vorona I. I. History of tutoring as effective methods of educational process/ I. I. Vorona, H. Ya. Kitura (стр.69-74)
Zhyznomirska O. Ya. Formation of emotional intelligence of personality: medical and psychological aspects/ O. Ya. Zhyznomirska, M. O. Levkiv (стр.75-80)
Боярчук О. Р. Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів/ О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.81-86)
Козлова Ю. В. Значення компетентностей студента медичного вищого закладу освіти у науково-освітньому процесі з дисципліни «Патофізіологія»/ Ю. В. Козлова, Н. С. Трясак, А. Ю. Ляліна (стр.87-93)
Маража І. О. Роль педагогіки в клінічній практиці лікаря/ І. О. Маража, І. В. Жулкевич (стр.94-99)
Yelahina N. I. Innovative methods of teaching professional english to medical students/ N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.100-106)
Бакалець О. В. Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/ О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига (стр.107-111)
Дігтяр В. А. Формування практичних навичок студентів-педіатрів у медичних закладах вищої освіти/ В. А. Дігтяр, О. Г. Садовенко, М. О. Камінська (стр.112-116)
Кліманський Р. П. Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень/ Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський (стр.117-121)
Нецюк О. Г. Здобуття практичних навиків і теоретичних знань з “Ендоскопії” в умовах пандемії COVID-19. Світовий досвід / О. Г. Нецюк, А. Д. Беденюк, В. Б. Доброродній (стр.122-127)
Потапова Т. М. Досвід підготовки та складання студентами-провізорами єдиного державного кваліфікаційного іспиту в умовах карантину та дистанційного навчання у Дніпровському державному медичному університеті/ Т. М. Потапова, Н. В. Логвиненко (стр.128-132)
Шкробот С. І. Курс за вибором «Актуальні проблеми цереброваскулярної патології» – особливості впровадження в умовах дистанційного навчання/ С. І. Шкробот [та ін.] (стр.133-137)
Kosenko V. M. The potential capacity of the “Infection control” discipline in the formation of responsible attitude to the patient safety among master nurses in the process of providing medical and preventive care/ V. M. Kosenko (стр.138-142)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шульгай А. Г., Теренда Н. О., Сатурська Г. С., Панчишин Н. Я., Литвинова О. Н., Слободян Н. О.
Заглавие : Епідеміологічні особливості COVID-19: огляд перебігу та прогнозування
Параллельн. заглавия :Epidemiological features of COVID-19: overview of the course and forecasting
Место публикации : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Тернопіль, 2021. - N 1. - С. 5-10 (Шифр ВУ14/2021/1)
MeSH-главная: КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
ПРОГНОЗИРОВАНИЕ -- FORECASTING
Аннотация: Отримані дані свідчать про наявність третьої хвилі COVID-19 у світі в квітні та травні 2021 p., яка охопила переважно країни європейського регіону, Північної Америки та Близького Сходу. Задля зменшення негативного впливу пандемії COVID-19 на здоров’я населення потрібно посилити процес вакцинації та дотримуватися правил протиепідемічного захистуReceived data indicate the presence of the third wave of COVID-19 in the world in April-May 2021, which covered mainly the countries of the European region, North America and the Middle East. In order to reduce the negative impact of the COVID-19 pandemic on the population health, it is necessary to intensify the vaccination process and follow the rules of anti-epidemic protection
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Корда М. М., Шульгай А. Г., Машталір А. І., Чорномидз А. В.
Заглавие : Дистанційне навчання - вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?
Параллельн. заглавия :Is distance learning a compulsory measure or a demand of our time (the case of I. Horbachevsky Ternopil national medical university)?
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 35-40 (Шифр МУ7/2021/2)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: Реформування освітньої галузі, зміна парадигми навчання в сторону забезпечення якості та студентоцентризму, а також карантинні обмеження, пов’язані із пандемією коронавірусної хвороби (COVID-19), посилили потребу в нових підходах до навчання, до широкомасштабного впровадження онлайн-технологій, ґрунтовних змін у методичних підходах, що забезпечили б ефективне поєднання безпосередньої та опосередкованої форм взаємодії студентів і викладачів. Це стало викликом для багатьох закладів вищої медичної освіти, зокрема і для Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. У статті описано, як впроваджувалися методики дистанційного навчання та як змінювалась організація освітнього процесу в університеті, враховуючі сучасні виклики, пов’язані із карантинними обмеженнями. Впроваджені технології, як було встановлено, є не лише вимушеним заходом у відповідь на тимчасові обмеження, а й можуть слугувати поштовхом до подальшого вдосконалення освітньої діяльності. Дистанційне навчання в університеті має яскраво виражений системний характер, де кожен із його елементів взаємодіє з іншим та направлений на якісну підготовку здобувачів вищої освіти, які вільно орієнтуються у світовому інформаційному просторі, мають знання та навички щодо пошуку, обробки інформації, використовуючи сучасні комп’ютерні технологіїДистанційне навчання є важливим допоміжним елементом у глобальному освітньому просторі, воно виступає як ефективне доповнення традиційних форм освіти, як засіб часткового вирішення її нагальних проблем, особливо в період пандемії. Технології дистанційного навчання є могутнім засобом пізнання. Вимушений перехід на дистанційне навчання сприяв активізації використання нових інформаційних технологій, переосмисленню ролі викладача, дав зрозуміти, що навіть після його згортання елементи дистанційної освіти будуть активно використовуватися в посткарантинному освітньому процесіEducation reform, a paradigm shift in quality assurance and learner-centered education, and quarantine restrictions due to the coronavirus (COVID-19) pandemic have heightened the need for new approaches to learning, comprehensive implementation of online technologies, and fundamental changes in methodology that would provide an effective combination of direct and indirect forms of interaction between students and teachers. This has become a challenge for many medical universities, as well as I. Horbachevsky Ternopil National Medical University. The article describes the way the distance learning methods have been implemented and how the organization of the educational process at the university has changed taking into account present challenges related to quarantine restrictions. Implemented technologies have been found not only to be a forced measure in response to temporary constraints, but are also a drive for further improvements in education. Distance learning at the university is of a pronounced systemic character; each of its elements interacts with the other and is aimed at high-quality training of university students who are fluent in the global information space, have deep knowledge and skills in searching, processing information via modern computer technologiesDistance learning is an important supporting element in the global educational space; it is an effective complement to traditional forms of education, as a means of partial solving of its topical problems, especially during a pandemic. Distance learning technologies are powerful means of cognition. The forced transition to distance learning contributed to intensive use of new information technologies, rethinking the role of a teacher; it made it clear that even after the pandemic the elements of distance education will be used in the post-quarantine learning. We hope that the experience of using the elements of distance learning at our university will be useful to other
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Медична освіта -2020г.,N 4
Интересные статьи :
Височина І. Л. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування)/ І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова (стр.5-9)
Вихрущ А. В. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування/ А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч (стр.10-15)
Гетмaнюк І. Б. Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія"/ І. Б. Гетмaнюк [та ін.] (стр.16-19)
Іванченко О. З. Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка"/ О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва (стр.20-26)
Кавецька Н. А. Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти/ Н. А. Кавецька, С. М. Андрейчин, Н. З. Ярема (стр.27-31)
Корда М. М. Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/ М. М. Корда [та ін.] (стр.32-37)
Лиха Л. М. Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу/ Л. М. Лиха, І. Я. Господарський (стр.38-42)
Мельничук І. М. Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді/ І. М. Мельничук (стр.43-46)
Михалків М. М. Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі/ М. М. Михалків, І. Б. Івануса, Г. Я. Загричук (стр.47-51)
Платонова О. М. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу/ О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова (стр.52-56)
Теренда Н. О. Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування)/ Н. О. Теренда [та ін.] (стр.57-60)
Baibakov V. M. Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students/ V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko (стр.61-67)
Кирик Х. А. Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам/ Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич (стр.68-72)
Кононенко А. Г. Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора/ А. Г. Кононенко, О. М. Шаталова, О. А. Щербак (стр.73-75)
Мисула І. Р. Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату/ І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах (стр.76-79)
Посоленик Л. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину/ Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник (стр.80-84)
Kitura H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors/ H. Ya. Kitura, I. I. Vorona (стр.85-90)
Марченкова Н. О. Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія"/ Н. О. Марченкова [та ін.] (стр.91-95)
Солодовникова Ю. О. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання/ Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон (стр.96-99)
Танцюра Л. Д. Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти/ Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв (стр.100-104)
Ястремська С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19/ С. О. Ястремська, Н. І. Рега (стр.105-109)
Василюк В. М. Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час/ В. М. Василюк (стр.110-115)
Вергун А. Р. Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія/ А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак (стр.116-122)
Руденко М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1")/ М. І. Руденко (стр.123-128)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шульгай А. Г., Загричук Г. Я., Михалків М. М., Івануса І. Б.
Заглавие : Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії
Параллельн. заглавия :Qualitative medical (pharmaceutical) education: go to learn abroad or change the training system in Ukraine? Part 1. Quality of education through changes in university admission procedure
Место публикации : Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 56-64 (Шифр МУ7/2020/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Соціально вагомими кроками України в питанні європейської інтеграції є заходи щодо реформування законодавства з вищої освіти в контексті Болонського процесу, зокрема прийняття Національної рамки кваліфікацій (НРК) та нової редакції Закону України «Про вищу освіту». Національна рамка кваліфікацій передбачає «введення європейських стандартів і принципів забезпечення якості освіти з урахуванням вимог ринку праці до компетентностей фахівців». За формальними ознаками НРК є матрицею зі статичними опорними елементами – дескрипторами, що визначають вектор руху до певної мети. Нормативно-правовою основою для модернізації освітньої діяльності та стандартів вищої освіти стала нова редакція Закону України «Про вищу освіту»В публікації розглянуті питання, які, на думку авторів, доцільно прийняти на рівні держави, із врахуванням зарубіжного досвіду, що в цілому мають сприяти підвищенню якості вищої медичної (фармацевтичної) освіти з метою підготовки високо­квалі­фікованого конкурентоспроможного фахівця на основі компетентнісного підходу через процедуру відкритого конкурентного вступу на навчанняЩо вже зроблено? 1. В системі вищої медичної (фармацевтичної) освіти на даний час розроблені стандарти нового покоління на основі компетентнісного підходу практично для всіх освітніх рівнів спеціальностей галузі знань 22 «Охорона здоров’я». 2. З метою формування якісного контингенту абітурієнтів на рівні Міністерства освіти і науки (МОН) України встановлено прохідний бал з другого та третього предметів зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) на рівні 150 балів при вступі на спеціальності 221 «Стоматологія», 222 «Медицина» та 228 «Педіатрія» галузі знань 22 «Охорона здоров’я»Що ще необхідно зробити? 1. Одним із шляхів більш якісного відбору абітурієнтів пропонується все-таки запровадити в систему ЗНО поряд із предметним тестуванням ще й апробований тест загальної навчальної компетентності (здатності до навчання). 2. Є потреба у введенні персональних грантів. За результатами ЗНО абітурієнти будуть отримувати персональні гранти (чим вищий бал, тим більший розмір гранту). Гроші будуть безпосередньо прив’язані до реального студента, який матиме право вступити як до державного, так і приватного закладу вищої освіти (ЗВО), що, у свою чергу, спонукатиме вище керівництво ЗВО підвищувати якість та конкурентність освіти свого ЗВО, боротися за абітурієнтів з вищим конкурсним балом
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Медична освіта -2020г.,N 3
Интересные статьи :
Волосовець А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.5-8)
Волосовець О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.9-12)
Павленко О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/ О. В. Павленко [та ін.] (стр.13-16)
Андрющенко В.П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Андрющенко [та ін.] (стр.17-20)
Беденюк А.Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.21-23)
Горлачук Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам/ Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула (стр.24-28)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк (стр.29-33)
Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів/ Н. А. Іванькова, О. А. Рижов (стр.34-42)
Коваленко Н. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/ Η. П. Коваленко [та ін.] (стр.43-48)
Першко І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»/ І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук (стр.49-55)
Шульгай А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.56-64)
Pakholchuk O. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/ О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov (стр.65-68)
Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/ В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn (стр.69-73)
Voloshchuk N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/ N. I. Voloshchuk [та ін.] (стр.74-78)
Калинюк Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі/ Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський (стр.79-83)
Кінаш І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки/ І. О. Кінаш (стр.84-88)
Кондратюк В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.89-93)
Мудрик У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу/ У. М. Мудрик [та ін.] (стр.94-99)
Тріщ В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників/ В. І. Тріщ (стр.100-104)
Гребеник М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/ М. В. Гребеник [та ін.] (стр.105-109)
Посохова К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.110-113)
Скритиков П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс»/ П. М. Скритиков [та ін.] (стр.114-117)
Kulbashna Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization/ Ya. A. Kulbashna [та ін.] (стр.118-125)
Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/ L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn (стр.126-130)
Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/ L. A. Kim, O. O. Nefodov (стр.131-136)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шульгай А. Г., Загричук Г. Я., Михалків М. М., Івануса І. Б.
Заглавие : Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії
Параллельн. заглавия :Qualitative medical (pharmaceutical) education: go to learn abroad or change the training system in Ukraine? Part 1. Quality of education through changes in university admission procedure
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 56-64 (Шифр МУ7/2020/3)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Корда М. М., Чорномидз А. В., Шульгай А. Г., Машталір А. І.
Заглавие : Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
Параллельн. заглавия :Features of functioning of the system of internal quality assurance of higher education at I. Horbachevsky Ternopil national medical university of Ministry of Health of Ukraine
Место публикации : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 32-37 (Шифр МУ7/2020/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Сьогодні в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України функціонує 5-рівнева система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти, яка побудована на основі «Стандартів і рекомендацій щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти» із залученням у систему всіх учасників освітнього процесу та розподілом функцій між різними структурними одиницями системи (децентралізація функцій). У статті описано, як функціонує кожен рівень системи та як взаємопов’язані всі структурні елементи системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в університетіToday at I. Horbachevsky Ternopil National Medical University of Ministry of Health of Ukraine operates a 5-tier system of internal quality assurance in higher education, which is based on “Standards and Recommendations for Quality Assurance in the European Higher Education Area” with the involvement of all participants in the educational process and the distribution of functions between different structural system units (decentralization of functions). The article describes how each level of the system works and how all the structural elements of the internal quality assurance system of higher education at the university are interconnected. The system of internal quality assurance of higher education of I. Horbachevsky Ternopil National Medical University of Ministry of Health of Ukraine is quite functional and effective, which allows covering all participants in the educational process under a single paradigm of ensuring the quality of education
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України -2019г.,N 3
Интересные статьи :
Дячук М. Д. Особливості здоров’я населення старших вікових груп/ М. Д. Дячук, Т. С. Грузєва, Г. В. Іншакова (стр.5-11)
Власик Л. Й. Особливості поведінкових чинників ризику основних неінфекційних захворювань у групах економічно активного населення/ Л. Й. Власик (стр.12-18)
Михайловська Н. С. Вплив психовегетативних розладів на когнітивний статус та якість життя хворих на ішемічну хворобу серця із супутньою артеріальною гіпертензією/ Н. С. Михайловська [та ін.] (стр.19-24)
Москвяк-Лесняк Д. Є. Вивчення факторів, які впливають на зростання рівня кесаревого розтину, за період 2017–2018 рр./ Д. Є. Москвяк-Лесняк, А. В. Красівська, І. Т. Жигаляк (стр.25-29)
Теренда Н. О. Мультисекторальний підхід у наданні медичної допомоги хворим на інфаркт міокарда як важлива складова громадського здоров’я/ Н. О. Теренда [та ін.] (стр.30-37)
Круть А. Г. Перспективи використання стандартів на системи управління якістю в закладах охорони здоров’я/ А. Г. Круть, В. В. Горачук (стр.38-43)
Брезицька Д. М. Проблемні питання при поводженні з медичними відходами в Україні/ Д. М. Брезицька, І. В. Гущук (стр.44-50)
Гупало І. В. Вивчення думки іногородніх студентів щодо доступності та якості медичного обслуговування/ І. В. Гупало, І.-О. О. Бублейко, Я. М. Копач (стр.51-55)
Мочульська О. М. Сучасні тенденції, детермінанти та перспективи розвитку медичного та лікувально-оздоровчого spa- та wellness-туризму в світі/ О. М. Мочульська [та ін.] (стр.56-61)
Слабкий Г. О. Медико-демографічна ситуація як глобальна проблема громадського здоров’я України/ Г. О. Слабкий [та ін.] (стр.62-72)
Никитюк С. О. Грип та питання вакцинації дітей/ С. О. Никитюк [та ін.] (стр.73-76)
Горбань Н. Є. Порушення менструальної функції: ситуація в світі і в Україні – у жінок репродуктивного віку та з неатиповою гіперпроліферативною патологією ендометрія/ Н. Є. Горбань [та ін.] (стр.77-83)
Терзі О. О. Правові та етичні засади громадського здоров’я/ О. О. Терзі, Н. О. Ляхова, Т. В. Плужнікова (стр.84-90)
Касянчук В. В. Сучасні тенденції у підготовці бакалаврів за спеціальністю «громадське здоров’я» з дисципліни «основи гігієни харчування» в Сумському державному університеті/ В. В. Касянчук, О. М. Бергілевич, О. І. Сміянова (стр.91-96)
Венгер О. П. Створення здоров’язберігального освітнього середовища для студентів-медиків/ О. П. Венгер [та ін.] (стр.97-102)
Січкоріз О. Є. Впровадження у процес навчання фахівців первинної ланки медичної допомоги Волинської області сучасних знань з інтегрованого ведення випадків гіпертензії та цукрового діабету/ О. Є. Січкоріз [та ін.] (стр.103-108)
Чопчик В. Д. Інвестування в університетські клініки на основі механізму державно-приватного партнерства/ В. Д. Чопчик (стр.109-113)
Корильчук Н. І. Cпосіб життя як основа метаболічного синдрому: погляд на наші реалії/ Н. І. Корильчук (стр.114-123)
Грузєва Т. С. Стратегічні напрями боротьби з небезпечним та шкідливим вживанням алкоголю в документах Всесвітньої організації охорони здоров’я/ Т. С. Грузєва, В. Б. Замкевич (стр.124-133)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)