Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)Высшее образование (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Шульгай, О. М.$<.>)
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


    Шульгай, О. М.
    Сучасний погляд на функціональні розлади кишечника у дітей: аналіз педіатричних критеріїв Риму ІV [Текст] = A modern view on functional intestinal disorders in children: analysis of pediatric Rome iv criteria / О. М. Шульгай, А.-М. А. Шульгай // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2021. - N 3. - С. 34-41


MeSH-главная:
ОБОДОЧНОЙ КИШКИ БОЛЕЗНИ ФУНКЦИОНАЛЬНЫЕ -- COLONIC DISEASES, FUNCTIONAL
ЖЕЛУДОЧНО-КИШЕЧНЫЕ БОЛЕЗНИ -- GASTROINTESTINAL DISEASES
ДЕТИ -- CHILD
КИШЕЧНИКА РАЗДРАЖЕННОГО СИНДРОМ -- IRRITABLE BOWEL SYNDROME
Аннотация: Актуальність проблеми функціональних гастроінтестинальних розладів (ФГР) не викликає сумнівів, оскільки переважна більшість патологічних станів, що виникають у дітей, мають саме функціональний характер
Аналіз засад Римських критеріїв IV дозволяє правильно інтерпретувати результати обстеження дитини та скласти план медичного спостереження за педіатричним пацієнтом для покращення якості його життя
The urgency of the problem of functional gastrointestinal disorders (FGIDs) is beyond doubt, as most of pathological conditions that occur in children have a functional etiology
Доп.точки доступа:
Шульгай, А.-М. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.
Шифр: СУ26/2012/1
   Журнал

Современная педиатрия . - Выходит ежеквартально
2012г. № 1
Содержание:
Рекламу лекарств ограничили. Депутаты приняли законопроект о запрете рекламирования рецептурных лекарственных средств. - С.10
Обговорення нової стратегії покращення здоров’я в Україні "Здоров’я-2020: український вимір". - С.11-12
Горачук, В. В. Методичні підходи до визначення задоволеності пацієнтів (їхніх представників) медичною допомогою у закладі охорони здоров’я / В. В. Горачук, Н. Г. Гойда. - С.15-18
Терещенко, А. В. Стратегия интегрированного ведения болезней детского возраста: стандарт оказания первичной медико-санитарной помощи детям и последующего наблюдения за их здоровьем / А. В. Терещенко [и др.] . - С.19-22
Другие авторы: Квашнина Л. В., Матвиенко И. Н., Цихонь З. О., Шевченко Т. В.
Довгаль, М. Л. 25-річний досвід роботи дитячого хірургічного стаціонару одного дня / М. Л. Довгаль, О. К. Биков, С. В. Андреєв. - С.23-24
Карпова, Е. П. Опыт применения препарата Аква Марис спрей для горла для местного лечения хронического тонзиллита у детей / Е. П. Карпова, Э. Ф. Фейзуллаев. - С.25-27
Марушко, Ю. В. Использование препарата "Деринат" в комплексе лечебно-профилактических мероприятий у часто болеющих детей с аллергопатологией / Ю. В. Марушко, О. С. Мовчан, Н. Г. Бычкова. - С.29-32
Осидак, Л. В. Лечение ОРВИ у детей: возможности иммунокоррекции / Л. В. Осидак [и др.] . - С.33-38
Другие авторы: Дондурей Е. А., Зарубаев В. В., Головачева Е. Г., Суховецкая В. Ф., Дриневский В. П., Кашаева О. В.
Балясинская, Г. Л. Значение мукоактивной терапии в лечении острых синуситов у детей / Г. Л. Балясинская, С. Р. Люманова, Р. И. Ланда. - С.39-40
Нагорная, Н. В. Дисэлементоз у детей с дефицитом железа и пути его коррекции / Н. В. Нагорная, Е. В. Бордюгова, А. В. Дубовая. - С.41-47
Токарчук, Н. І. Клініко-патогенетичне значення показників ліпідного обміну та рівня лептину при ожирінні у дітей раннього віку / Н. І. Токарчук [и др.] . - С.48-51
Другие авторы: Чекотун Ю. В., Пересунько Л. С., Старинець Л. С., Савицька Т. В., Лагода В. В.
Шульгай, О. М. Досвід застосування препарату "Урсофальк" у лікуванні ацетонемічного синдрому у дітей / О. М. Шульгай, А. Б. Кабакова, І. Й. Шостак. - С.52-55
Білогорцева, О. І. Туберкульозна інфекція у ВІЛ-інфікованих дітей / О. І. Білогорцева [и др.] . - С.56-59
Другие авторы: Симоненкова Н. В., Волик М. А., Стополянський О. В., Доценко Я. І.
Комарьов, С. О. Регідратаційна терапія при гострих респіраторних інфекціях у дітей / С. О. Комарьов, В. В. Євтушенко, В. О. Дорошенко. - С.61-64
Охотнікова, О. М. Гострі і хронічні бронхообструктивні захворювання у дітей віком до 5 років та муколітична фітотерапія / О. М. Охотнікова [и др.] . - С.65-69
Другие авторы: Гавриленко Т. І., Гладуш Ю. І., Іванова Т. П., Руденко С. М., Усова О. І., Зарудня О. Ф., Грищенко О. М.
Шостакович-Корецкая, Л. Р. Проблема антимикробной резистентности в терапии острых респираторных заболеваний у детей / Л. Р. Шостакович-Корецкая. - С.70-75
Марушко, Ю. В. Досвід застосування ступеневої антибактеріальної терапії у дітей з позалікарняною пневмонією / Ю. В. Марушко [и др.] . - С.76-78
Другие авторы: Олефір Т. І., Гринішина Г. Г., Бордовська І. Г., Аль-Нажар М. А.
Богмат, Л. Ф. Состояние симпатоадреналовой системы у детей с патологией миокарда с различным уровнем функционирования правого желудочка сердца / Л. Ф. Богмат, Т. А. Головко. - С.81-83
Марушко, Т. В. Роль імунобіологічних препаратів у лікуванні ревматологічних захворювань у дітей / Т. В. Марушко, Є. Ю. Марушко. - С.85-89
Дудник, В. М. Клініко-лабораторна характеристика ювенільного ревматоїдного артриту / В. М. Дудник [и др.] . - С.90-92
Другие авторы: Вижга Ю. В., Гумінська Г. С., Віннічук Л. Л., Марчук О. І.
Федоренко, О. В. Корекція гіпоксичних порушень при гострому інфекційному міокардиті у дітей при різних схемах лікування / О. В. Федоренко. - С.93-94
Аряев, Н. Л. Клиническое значение комбинации омепразола и домперидона в терапии функциональной диспепсии у детей / Н. Л. Аряев, Н. А. Кононенко. - С.96-100
Козакевич, В. К. Адаптовані молочні суміші вітчизняного виробництва з нуклеотидами та олігосахаридами у харчуванні дітей першого року життя / В. К. Козакевич, О. Б. Козакевич. - С.101-104
Овчаренко, Л. С. Рациональный выбор прокинетика при функциональных нарушениях пищеварения у детей / Л. С. Овчаренко [и др.] . - С.105-109
Другие авторы: Самохин И. В., Вертегел А. А., Андриенко Т. Г., Редько И. И., Жихарева Н. В.
Шутова, Е. В. Современные направления совершенствования диагностики, профилактики, патогенетической коррекции холестеринового холелитиаза в детском возрасте / Е. В. Шутова. - С.110-113
Лембрик, І. С. Особливості ЛОР-проявів при гастроезофагеальній рефлюксній хворобі у дітей шкільного віку та шляхи їх терапевтичної корекції / І. С. Лембрик, О. О. Цицюра, М. Б. Боюк. - С.114-117
Белоусова, О. Ю. Використання сучасних функціональних продуктів харчування при закрепах та дисбіозі кишечнику / О. Ю. Белоусова. - С.118-122
Токарчук, Н. І. Використання імунофлазіду для профілактики грипу і ГРВІ у дітей під час сезонного підвищення захворюваності / Н. І. Токарчук, Л. С. Старинець. - С.123-127
Бережний, В. В. Клініко-інструментальна характеристика дебюту системного червоного вовчка у дітей / В. В. Бережний [и др.] . - С.128-133
Другие авторы: Марушко Т. В., Тараненко Т. В., Марушко Є. Ю.
Марченко, Т. З. Катамнез дітей після комплексної амбулаторної реабілітації перенесених гострих респіраторних захворювань / Т. З. Марченко [и др.] . - С.134-140
Другие авторы: Морозович О. М., Сакалош Л. П., Ткачів Н. М.
Усачова, О. В. Патогенетичне обгрунтування специфічної імунотерапії вродженої і ранньої набутої цитомегалії та оцінка її ефективності / О. В. Усачова, К. О. Дуда. - С.141-145
Зубаренко, О. В. Оцінка ефективності протирецидивної терапії у дітей з хронічними пієлонефритами з дисметаболічною нефропатією / О. В. Зубаренко, Т. В. Стоєва, О. Б. Василенко. - С.146-149
Крючко, Т. О. Шляхи оптимізації ефективності лікування дітей з рецидивним герпетичним стоматитом / Т. О. Крючко [и др.] . - С.150-154
Другие авторы: Бабаніна С. М., Карпенко О. О., Бабаніна М. Ю., Пилипенко О. А.
Бухановська, Т. М. Оцінка негативних факторів навколишнього середовища, що впливають на стан здоров’я дітей промислового міста (аналітичний огляд) / Т. М. Бухановська, Л. О. Мальцева. - С.155-158
Пархоменко Людмила Костянтинівна (70 років від дня народження). - С.159-160
Нил Филатов: жизнь педиатра. - С.165-166
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.


    Боярчук, О. Р.
    Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії [Текст] = Medical ethics issues of pediatrics propaedeutics / О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 6-9


MeSH-главная:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ЭТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ETHICS, MEDICAL
ПРОПЕДЕВТИКА -- PROPAEDEUTICS
Аннотация: Мета роботи – висвітлення питання медичної етики навчального процесу при вивченні студентами 3 курсу медичного факультету дисципліни “Пропедевтика педіатрії”. Основна частина. У статті показано, наскільки багатогранними є стосунки між викладачем і студентом, між студентом і медичним персоналом, як важливо дотримуватися основних етичних засад під час навчання на базі лікувального закладу. Бо від того, наскільки у навчальному процесі майбутніх лікарів буде дотримано правил лікарської етики, буде залежати й успіх вивчення нової навчальної дисципліни з педіатрії. Висновок. Знання питань медичної етики навчального процесу та їх дотримання дозволять зберегти дану систему навчання студентів на реальних пацієнтах, деонтологічні взаємини між ВНЗ та клінікою, на базі якої навчаються студенти – майбутні лікарі, та будуть сприяти покращенню якості медичної освіти
Доп.точки доступа:
Шульгай, О. М.
Кінаш, М. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Неонатальний скринінг Т- і В-лімфопеній [Текст] = Newborn screening for T and B cell lymphopenia / О. Р. Боярчук [та ін.] // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2020. - N 3. - С. 15-18


MeSH-главная:
НОВОРОЖДЕННЫХ СКРИНИНГ -- NEONATAL SCREENING
ЛИМФОПЕНИЯ -- LYMPHOPENIA
Аннотация: Аналіз літературних даних вказує на доцільність проведення пілотного дослідження з неонатального скринінгу первинних імунодефіцитів методом TRECs і KRECs визначення Т- і В-лімфопеній, який дозволить обрати найоптимальніший метод, визначити межі TRECs і KRECs для діагностики лімфопеній і ТКІД, а також економічну доцільність впровадження методу в Україні
The analysis of literature data indicates the feasibility of conducting a pilot study on newborn screening of primary immunodeficiency by using TRECs and KRECs assay for T- and B-lymphopenia, which will allow to choose the best method, determine the cutoff value of TRECs and KRECs levels for the diagnosis of lymphopenia and SCID in Ukraine
Доп.точки доступа:
Боярчук, О. Р.
Ярема, Н. М.
Кінаш, М. І.
Гаріян, Т. В.
Волянська, Л. А.
Шульгай, О. М.
Чорномидз, І. Б.
Мудрик, У. М.
Макух, Г. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Шульгай, А. Г.
    Морфологічні аспекти ентеральної недостатності при механічній жовтяниці та її корекція [Текст] / А. Г. Шульгай, Я. М. Кіцак, О. М. Шульгай // Вісник наукових досліджень. - 2009. - № 1. - С. 62-66

Рубрики: Холестаз--диагн--класс

   Недостаточности болезни--диагн


Доп.точки доступа:
Кіцак, Я. М.
Шульгай, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.
Шифр: МУ7/2019/1
   Журнал

Медична освіта
2019г. № 1 . - 149.64, р.
Содержание:
Боярчук, О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії / О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш. - С.6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Буряк, О. Г. Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань / О. Г. Буряк [та ін.]. - С.10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Павлюкович Н. Д., Павлюкович О. В., Чимпой К. А.
Козлова, Ю. В. Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія” на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія” / Ю. В. Козлова [та ін.]. - С.13-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Корніленко М. О., Хмель С. І., Довгаль М. А., Колдунов В. В., Трясак Н. С., Клопоцький Г. А., Худяков О. Є., Ляліна А. Ю., Хмель-Дунай Г. М.
Лабій, Ю. А. Удосконалення методів представлення лекційного матеріалу для іноземних студентів / Ю. А. Лабій. - С.18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Муратова, Т. М. Навчання в інтернатурі за фахом "Неврологія”: сучасні технології та перспективи їх застосування / Т. М. Муратова [та ін.]. - С.22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Лебідь О. М., Храмцов Д. М., Олійник С. М., Ворохта Ю. М., Чемересюк І. Г., Варбанець О. І.
Посоленик, Л. Я. Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Римарчук, М. І. Формування професійної готовності майбутніх лікарів у контексті впровадження студентоцентрованого підходу / М. І. Римарчук. - С.32-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рудник, В. Т. Самостійна лікарська діяльність при підготовці лікарів-інтернів / В. Т. Рудник. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хламанова, Л. І. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті / Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Effective methods in foreign language teaching of medical students / N. I. Yelahina [та ін.]. - С.48-54. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Fedchyshyn N. O., Klishch H. I., Horpinich T. I.
Sokol, M. O. The dynamics and prospects of concepts construction in educational process / M. O. Sokol, Y. Szempruch. - С.55-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Zayikina, Т. S. Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them / Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova. - С.61-63. - Bibliogr. at the end of the art.
Вацеба, Т. С. Досвід проведення і туру олімпіади з ендокринології в Івано-Франківському національному медичному університеті / Т. С. Вацеба. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дубина, С. О. Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни / С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко. - С.68-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам / Н. О. Зарівна [та ін.]. - С.71-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Поляк О. Б., Логойда Л. С., Горлачук Н. В., Паласюк Б. О.
Кліщ, І. М. Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України” / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.74-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Потіха Н. Я., Сатурська Г. С., Ковалик О. С.
Кондратюк, В. Є. Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини / В. Є. Кондратюк [та ін.]. - С.79-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шевчук С. Г., Хомазюк В. А., Бичков О. А., Осташевська Т. Г.
Кульбашна, Я. А. Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти / Я. А. Кульбашна [та ін.]. - С.82-87. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Маланчук В. О., Нагірний Я. П., Литовченко Н. М.
Мацькевич, В. М. Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів”-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу / В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак. - С.88-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельник, Н. О. Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця / Н. О. Мельник, Г. Ю. Кондаурова. - С.92-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська. - С.96-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Павляк, А. Я. Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників / А. Я. Павляк. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посохова, К. А. Висвітлення проблем раціонального застосування антибіотиків при викладанні фармакології / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук. - С.107-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
П’ятночка, І. Т. Сутність лікарської діяльності / І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага. - С.111-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Радченко, В. В. Менторство в системі післядипломної освіти лікаря / В. В. Радченко. - С.116-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Викладання дисципліни "Основи психології”: сучасний стан та перспективи / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі. - С.121-123
Ханюков, О. О. Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина” (огляд літератури та власний досвід) / О. О. Ханюков [та ін.]. - С.124-130
Другие авторы: Єгудіна Є. Д., Гетман М. Г., Калашникова О. С.
Ханюков, О. О. Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина” / О. О. Ханюков, О. В. Смольянова. - С.131-134
Хасхачих, Д. А. Використання інтернет-сервісу Socrative для дистанційного навчання студентів / Д. А. Хасхачих. - С.135-139
Lukash, Y. M. Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors / Y. M. Lukash. - С.140-147
Sokol, M. О. Basic writing strategies in foreign languages / M. О. Sokol, O. M. Tsaryk, N. M. Rybina. - С.148-153
Vykhrushch, A. V. Occupational prestige among high school students / A. V. Vykhrushch, T. I. Horpinich, J. Smyla. - С.154-160
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (теплота, електромагнетизм) (частина 3) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.161-168
Другие авторы: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П., Наумова Л. В.
Кушинська, М. Є. Науково-педагогічна діяльність професора О. І. Журбіна – завідувача кафедри медичної біології (1949–1970) / М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець. - С.169-171
Урбанович, А. М. Кафедра ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історія та сьогодення / А. М. Урбанович, О. В. Сафонова, Р. Д. Макар. - С.172-175
Федонюк, Л. Я. Музеї Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського – багатство історичної спадщини навчального закладу / Л. Я. Федонюк [та ін.]. - С.176-180
Другие авторы: Паламарчук А. І., Файфура В. В., Лотоцька О. В., Бондаренко Ю. І., Паласюк Б. О.
Федчишин, Н. О. Роль родини й сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід / Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова. - С.181-186
Білавич, Г. В. Рецензія на монографію: Горпініч Т. І. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США / Т. І. Горпініч; наук. ред. А. В. Вихрущ. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – 408 с. / Г. В. Білавич. - С.187-188
Матешук-Вацеба, Л. Р. Рецензія на навчальне видання: Гістологія. Цитологія. Ембріологія: підручник / за ред. О. Д. Луцика, Ю. Б. Чайковського. – Вінниця: Нова Книга, 2018. – 592 с. / Л. Р. Матешук-Вацеба. - С.189-1902
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.
Шифр: МУ7/2009/2
   Журнал

Медична освіта
2009г. № 2
Содержание:
Лазоришинець, В. В. Стан підготовки та підвищення кваліфікації медичних працівників і завдання вищої медичної школи щодо її інтеграції до світового освітнього простору / В. В. Лазоришинець [и др.] . - С.5-10.
Другие авторы: Банчук М. В., Волосовець О. П., Фещенко І. І., П’ятницький Ю. С.
Ковальчук, Л. Я. Впровадження новітніх методик і систем навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / Л. Я. Ковальчук. - С.10-14.
Банчук, М. В. Моніторинг якості медичної освіти: результати тестових державних ліцензійних іспитів / М. В. Банчук [и др.] . - С.14-22.
Другие авторы: Булах І. Є., Волосовець О. П., Мруга М. Р.
Вітенко, І. С. Стан та проблеми забезпечення студентів-медиків сучасною навчальною книгою / І. С. Вітенко. - С.23-31.
Ждан, В. М. Особливості організації навчального процесу з іноземними студентами на молодших курсах в умовах кредитно-модульної системи / В. М. Ждан [и др.] . - С.32-33.
Другие авторы: Бобирьов В. М., Скрипніков А. М., Старченко І. І.
Запорожан, В. М. Міжнародне науково-освітнє співтовариство як каталізатор реформування / В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька. - С.34-36.
Зіменковський, Б. С. Досвід і проблеми запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко. - С.37-39.
Івченко, В. К. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою в Луганському державному медичному університеті / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, С. М. Смірнов. - С.39-40.
Казаков, В. М. Новітні тенденції розвитку європейської медичної освіти / В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак. - С.40-44.
Колесник, Ю. М. на шляху до європейського освітнього простору / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов. - С.44-46.
Лісовий, В. М. Про розвиток міжнародних зв’язків, інтеграцію в міжнародну систему освіти та підготовку фахівців для зарубіжних країн в Харківському національному медичному університеті / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. Д. Марковський. - С.47-49.
Москаленко, В. Ф. Про шляхи удосконалення якості освіти в НМУ імені О. О. Богомольця відповідно до міжнародних стандартів якості / В. Ф. Москаленко [и др.] . - С.50-53.
Другие авторы: Яворовський О. П., Остапюк Л. І., Чубатий А. І.
Нейко, Є. М. Ефективність партнерської співпраці Івано-Франківського Національного медичного університету та зарубіжних навчальних закладів / Є. М. Нейко, Л. В. Глушко, С. В. Федоров. - С.54-55.
Никоненко, О. С. Нові організаційні форми післядипломної підготовки лікарів: досвід впровадження та проблемні питання / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.56-57.
Пішак, В. П. Роль педагогічного спілкування в системі медичної освіти згідно з контекстом болонського процесу / В. П. Пішак [и др.] . - С.58-60.
Другие авторы: Зорій Н. І., Польовий В. П., Польова С. П.
Хвисюк, О. М. Роль та місце закладів післядипломної освіти в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. В. Жеребкін. - С.61-63.
Черних, В. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи у національному фармацевтичному університеті / В. П. Черних [и др.] . - С.63-65.
Другие авторы: Гриценко І. С., Огарь С. В., Віннік Л. М.
Чекман, І. С. Досвід впровадження кредитно-модульної системи та організація виховної роботи на кафедрі фармакології та клінічної фармакології національного медичного університету імені О. О. Богомольця / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, Т. Ю. Небесна. - С.65-67.
Галникіна, С. О. Сучасна концепція підготовки лікарів-інтернів з дерматовенерології з урахуванням досвіду Американської академії дерматології / С. О. Галникіна. - С.67-68.
Горбатюк, С. М. Досвід проведення підсумкового контролю на кафедрі медичної біології в умовах впровадження кредитно-модульної системи / С. М. Горбатюк [и др.] . - С.69-71.
Другие авторы: Піскун Р. П., Шевчук Т. І., Родінкова В. В.
Господарський, І. Я. Сучасні моделі міжпредметної інтеграції / І. Я. Господарський [и др.] . - С.72-74.
Другие авторы: Ястремська С. О., Галіяш Н. Б., Корда І. В., Усинська О. С., Рега Н. І., Городецький В. Є., Яворська І. В.
Грошовий, Т. А. Методичне забезпечення навчального процесу при вивченні фармацевтичних дисциплін управлінсько-економічного напрямку в умовах запровадження кредитно-модульної системи / Т. А. Грошовий [и др.] . - С.75-77.
Другие авторы: Демчук М. Б., Калушка О. Б., Тригубчак О. В., Лелека М. В., Гончарук Н. В., Онишків О. І., Денис А. І.
Гудима, А. А. Міжнародна співпраця - ефективний напрямок якісної підготовки студентів з екстренної медичної допомоги і медицини катастроф / А. А. Гудима [и др.] . - С.78-80.
Другие авторы: Дем’яненко В. В., Герасимів І. М., Левицький П. Р., Сван О. Б., Лотоцький В. В.
Гуменюк, О. М. Проблеми контролю знань і вмінь студентів в умовах інтеграції вищої медичної освіти у світовий освітній простір / О. М. Гуменюк, В. В. Гуменюк. - С.81-83.
Дрижак, В. І. Перший досвід застосування кредитно-модульної системи у підготовці студентів за програмою "Онкологія" / В. І. Дрижак [и др.] . - С.83-85.
Другие авторы: Галайчук І. Й., Жулкевич І. В., Домбрович М. І., Угляр Ю. В., Шкробот Л. В., Загурська Н. О., Леськів І. М.
Дубініна, В. Г. Клінічні розбори хворих: варіанти супроводу і методичні передумови / В. Г. Дубініна, А. І. Рибін. - С.86-87.
Дубініна, В. Г. Шляхи оптимізації викладання клінічних дисциплін (онкології) у медичному університеті / В. Г. Дубініна, А. І. Рибін. - С.88-89.
Козинець, Г. П. Підготовка лікарів-інтернів хірургів за програмою "Опіки, їх наслідки та реабілітація хворих" / Г. П. Козинець, Ю. М. Васильчук. - С.90-92.
Костильов, О. В. Удосконалення методів навчання студентів у вищих медичних закладах освіти шляхом створення критеріально орієнтованих тестових завдань / О. В. Костильов, О. Ю. Руда, О. В. Романенко. - С.92-94.
Лохматова, Н. М. Формування комунікативної компетентності у студентів при вивченні стоматології дитячого віку / Н. М. Лохматова, О. В. Шешукова. - С.94-96.
Павлишин, Г. А. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на їх успішність при вивченні педіатрії / Г. А. Павлишин [и др.] . - С.97-99.
Другие авторы: Гнатюк Р. М., Стеценко В. В., Волянська Л. А., Кубей І. В., Левенець С. С.
Пашко, К. О. Розвиток сучасних методів оцінювання рівня знань студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної гігієни та екології / К. О. Пашко [и др.] . - С.100-101.
Другие авторы: Кашуба М. О., Кондратюк В. А., Крицька Г. А., Козак Д. В., Лотоцька О. В., Сопель О. М., Смачило О. М., Зятковська О. Я., Флекей Н. В.
Пашко, К. О. Про створення спільної бази тестових завдань для всіх медичних навчальних закладів України / К. О. Пашко, М. О. Кашуба, В. В. Максимова. - С.102-104.
Педанов, Ю. Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.105-106.
Січкоріз, О. Є. Виконання навчально-виробничого плану навчання лікарів (провізорів) на післядипломному етапі в сучасних умовах недостатнього фінансування бюджетної сфери практичної охорони здоров’я західного регіону України (2007-2009 рр.) / О. Є. Січкоріз [и др.] . - С.107-109.
Другие авторы: Грицко Р. Ю., Колач Т. С., Стець Н. Є.
Федорців, О. Є. Деякі аспекти викладання пропедевтики педіатрії студентам в умовах кредитно-модульної системи / О. Є. Федорців [и др.] . - С.109-111.
Другие авторы: Кінаш М. І., Лобода В. Ф., Шульгай О. М., Сахарова І. Є.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВС (1)
Свободны: ВС (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
Шифр: МУ7/2009/1
   Журнал

Медична освіта
2009г. № 1
Содержание:
Вороненко, Ю. В. Принципіальні питання створення нормативів дистанційного навчання в післядипломній медичній освіті / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов. - С.5-13.
Мисула, І. Р. Досвід запровадження практично-орієнтованого навчання для студентів медичного факультету / І. Р. Мисула [и др.] . - С.14-16.
Другие авторы: Шульгай А. Г., Загричук Г. Я., Корда М. М., Вадзюк С. Н., Шульгай О. М.
Ващенко, Н. М. Інформатизація медичної освіти - найважливіший стратегічний крок для сучасної України / Н. М. Ващенко. - С.17-18.
Хурані, І. Ф. Аспекти медичної етики та деонтології в сучасній онкологічній клініці / І. Ф. Хурані, А. П. Ковальчук, О. Я. Какарькін. - С.19-23.
Ковальчук, О. Л. Особливості навчання хірургів на курсах лапароскопічної хірургії в тернопільському державному медичному університеті / О. Л. Ковальчук [и др.] . - С.24-26.
Другие авторы: Гнатюк М. С., Шев’як П. І., Слабий О. Б., Ковальчук М. Ф., Данилевич Ю. О., Гаргула В. Д.
Гіленко, І. О. Особливості роботи з іноземними студентами при вивченні госпітальної хірургії / І. О. Гіленко [и др.] . - С.27-30.
Другие авторы: Дем’янюк Д. Г., Ляховський В. І., Крижановський О. А., Горлачов М. І., Сакевич П. П., Дудченко М. О., Шкурупій О. А., Діхтенко Т. Г.
Соколова, Л. В. Організація виробничої практики з фармацевтичної інформації і фармацевтичної опіки на кафедрі клінічної фармації / Л. В. Соколова [и др.] . - С.31-33.
Другие авторы: Кліщ І. М., Тюріна В. Ф., Марків І. М., Цяпа Ю. М., Мандзій З. П.
Поляков, А. Є. Концепція викладання положень доказової медицини з позиції безперервного професійного розвитку лікарів / А. Є. Поляков [и др.] . - С.34-35.
Другие авторы: Ковальчук Л. І., Муравська О. М., Прокопова Т. М.
Гжегоцький, М. Р. Досвід викладання фізіології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті / М. Р. Гжегоцький [и др.] . - С.36-38.
Другие авторы: Петришин Ю. С., Ковальчук С. М., Мисаковець О. Г., Терлецька О. І., Паніна Л. В., Чупашко О. І.
Ремінецький, Б. Я. Викладання анатомії людини за умов реформування вищої медичної освіти з врахуванням світового досвіду / Б. Я. Ремінецький [и др.] . - С.38-39.
Другие авторы: Герасимюк І. Є., Федонюк Я. І., Пришляк А. М., Бурий В. В.
Ємельяненко, І. В. Особливості викладання та засоби оцінки знань, умінь і навиків студентів з курсу нормальної фізіології на стоматологічному факультеті / І. В. Ємельяненко, Н. М. Воронич-Семченко. - С.40-42.
Воронцова, Л. Л. Досвід використання комп’ютерної техніки для діагностики та контролю знань курсантів кафедр клінічної лабораторної діагностики та променевої діагностики ЗМАПО / Л. Л. Воронцова, О. С. Семенцов. - С.43-44.
Паласюк, Г. Б. Формування соціокультурної компетенції у студентів медичних вищих навчальних закладів / Г. Б. Паласюк [и др.] . - С.44-46.
Другие авторы: Кліщ І. М., Бобак М. І., Прокоп І. А., Данилишина Н. І., Кліщ Г. І.
Попадинець, Г. О. Впровадження інноваційних технологій навчання в процес викладання гуманітарних дисциплін / Г. О. Попадинець. - С.47-51.
Шульгіна, В. В. Досвід і проблеми викладання дисципліни "променева діагностика та променева терапія" за кредитно-модульною системою студентам медичних факультетів / В. В. Шульгіна, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк. - С.52-54.
Шейко, В. Д. Усвідомлення національної ідеї - засіб стимулювання мотивів навчання студентів медичного вузу / В. Д. Шейко [и др.] . - С.54-56.
Другие авторы: Ляховський В. І., Дем’янюк Д. Г., Крижановський О. А., Сакевич П. П.
Панченко, М. С. Вплив інноваційних методів управління на педагогічну діяльність викладачів у харківському базовому медичному коледжі №1 / М. С. Панченко, Л. П. Ольховська, Т. Г. Парафейник. - С.57-60.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
Шифр: МУ7/2008/4
   Журнал

Медична освіта
2008г. № 4
Содержание:
Ковальчук, Л. Я. Безперервне післядипломне професійне навчання лікарю: перспективи і проблеми в анестезіології / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.5-7
Другие авторы: Гнатів В. В., Олійник О. В., Стародуб С. М.
Дзяк, Г. В. Виховна робота щодо запобігання асоціальній поведінці студентської молоді у Дніпропетровській державній медичній академії / Г. В. Дзяк, Т. В. Святенко. - С.8-13
Мисула, І. Р. Рухова активність-невід’ємний важливий компонент здоров’я під час навчання у вищому навчальному закладі / І. Р. Мисула [и др.] . - С.13-15
Другие авторы: Коваль В. Б., Голяченко А. О., Вакуленко Л. О., Бакалюк Т. Г., Левицька Л. В., Лавріненко О. М.
Неруш, П. О. Інтеграція навчального процесу-основа ефективності кредитно-модульної системи навчання / П. О. Неруш [и др.] . - С.16-17
Другие авторы: Родинський О. Т., Мозгунов О. В., Демченко О. М.
Крижановський, Я. Й. Проблеми методичного забезпечення оцінювання знань і вмінь студентів / Я. Й. Крижановський [и др.] . - С.18-19
Другие авторы: Кульбака В. С., Меллін В. М., Коваленко О. М., Антонів В. Р., Стець М. М.
Філімонов, В. І. Інновації в навчальному процесі кафедри нормальної фізіології / В. І. Філімонов, Н. Г. Гончарова, Г. І. Бессараб. - С.20-22
Білай, І. М. Викладання клінічнoї фаpмaкoкінетики провізорам-інтернам на факультeті післядипломної освіти / І. М. Білай [и др.] . - С.23-25
Другие авторы: Дарій В. І., Крапівной О. А., Демченко В. О., Кандибей Н. В., Резніченко Ю. Г.
Сіліна, Т. М. Деякі аспекти викладання студентам фармацевтичного факультету в умовах болонського процесу / Т. М. Сіліна [и др.] . - С.25-26
Другие авторы: Сокуренко Н. Д., Морозова О. В., Тихоновська М. А., Чернышева С. В., Ереміна ?.?.
Токарчук, Н. І. Проблеми навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи при підготовці студентів-іноземців / Н. І. Токарчук [и др.] . - С.27-28
Другие авторы: Капітан Т. В., Рубіна О. С., Мантак Г. І.
Ткачук, С. С. Проблеми та особливості організації практично орієнтованого викладання фізіології студентам, що навчаються за кредитно-модульною системою / С. С. Ткачук [и др.] . - С.29-31
Другие авторы: Ходоровський В. І., Швець В. І., Ясінський B.I., Ткачук О. В., Ясінська О. В., Анохіна С. І., Кузнєцова О. В.
Міщенко, І. В. Практично орієнтоване викладання фізіології в українській медичній стоматологічній академії: досвід та перспективи / І. В. Міщенко [и др.] . - С.32-33
Другие авторы: Міщенко В. П., Запорожець Т. М., Весніна Л. Е., Соколенка В. М., Моргун З. К.
Мерецький, В. М. Особливості аудиторної роботи в процесі викладання курсу клінічної фармакології в умовах системи "єдиного дня" / В. М. Мерецький. - С.33-35
Вадзюк, С. Н. Формування клінічного мислення у студентів при вивченні нормальної фізіології / С. Н. Вадзюк [и др.] . - С.36-37
Другие авторы: Волкова Н. М., Денефіль О. В., Зятковська Н. Є., Папінко І. Я., Паньків І. Б., Отченашенко В. А.
Бугай, Б. Г. Кардіоцереброваскулярні синдроми: мотиви необхідності вивчення їх на пропедевтиці внутрішніх хвороб / Б. Г. Бугай [и др.] . - С.38-40
Другие авторы: Андрейчин С. М., Чернець Т. Ю., Бількевич Н. А., Руда М. М., Верещагина Н. Я., Ярема Н. З.
Хурані, І. Ф. Сучасні аспекти організації викладання онкології в іноземних спеціалістів післядипломної підготовки / І. Ф. Хурані. - С.41-43
Фіра, Л. С. Вивчення фітотерапії-необхідна умова для досконалої підготовки провізора-фахівця / Л. С. Фіра, П. Г. Лихацький, М. І. Шанайда. - С.43-44
Слабий, М. В. Обгрунтування системи безперервного навчання провізорів в Україні на прикладі фармакоекономіки / М. В. Слабий, О. М. Заліська, Б. Л. Парновський. - С.45-48
Костенко, І. Ф. Система медсестринської освіти в країнах Європи та в Україні / І. Ф. Костенко. - С.49-53
Федорців, О. Є. Досвід підготовки медичних сестер-бакалаврів на кафедрі педіатрії / О. Є. Федорців, О. М. Шульгай. - С.54-56
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


    Шульгай, О. М.
    Клінічний випадок синдрому румінації та аерофагії у хлопчика молодшого шкільного віку [Текст] = Сlinical case of rumination syndrome and aerophagy in a boy of primary school age / О. М. Шульгай // Актуальні питання педіатрії, акушерства та гінекології. - 2020. - N 1. - С. 48-55


MeSH-главная:
АЭРОФАГИЯ -- AEROPHAGY
ГАСТРОЭНТЕРОЛОГИЯ -- GASTROENTEROLOGY
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Аннотация: Мета дослідження – проаналізувати сучасні погляди на етіологію та основи лікування такого функціонального гастроінтестинального розладу, як синдром румінації, що діагностується у дітей та підлітків
У даній статті розглянуто сучасні погляди на функціональні порушення шлунково-кишкового тракту в дітей. Частота функціональних гастроінтестинальних розладів (ФГР) є досить високою в усіх вікових групах, але в дітей старшого віку функціональні захворювання часто є на межі з патологією, що зумовлює підвищений інтерес педіатрів до їх етіології, патогенезу й терапії. Незважаючи на те, що ці розлади не становлять значної небезпеки для життя і, як правило, не чинять істотного впливу на здоров’я дітей у майбутньому, вони впливають на якість життя, призводять до великої кількості невиправданих госпіталізацій, застосування необґрунтованої фармакотерапії, порушують психологічний клімат у родині. Синдром румінації (СР) – це функціональний гастроінтестинальний розлад, що все більше діагностується у дітей та підлітків. Епідеміологія цього стану в дітей шкільного віку недостатньо вивчена. Патофізіологія СР передбачає підвищення внутрішньошлункового тиску, яке виникає за рахунок ненавмисного скорочення мускулатури черевної стінки та при наявності низького тиску в нижньому стравохідному сфінктері, що викликає ретроградне переміщення шлункового вмісту в стравохід. На сьогодні контрольованих досліджень лікування синдрому румінації недостатньо. Основою лікування синдрому румінації є роз’яснювальна та поведінкова терапія, яка складається із методів усунення звичок, що конкурують із позивами до відригування. Аерофагія – це функціональний розлад шлунково-кишкового тракту, що характеризується повторним ковтанням повітря, здуттям живота, відрижкою та метеоризмом. Для уникнення зайвих, дорогих діагностичних досліджень або серйозних клінічних ускладнень необхідні раннє розпізнавання та діагностика функціональної аерофагії. У статті наведено клінічний випадок синдрому румінації і аерофагії у хлопчика шкільного віку, який тривалий час не був правильно діагностований та пролікований, викликав занепокоєння у батьків та значно погіршував якість життя дитини
The aim of the study – to analyze modern ideas about the etiology and treatment bases of such a functional rational gastrointestinal disorder, as a rumination syndrome, diagnosed in children and adolescents. This article examines modern views on functional disorders of the gastrointestinal tract in children. The frequency of functional gastrointestinal disorders is quite high in all age groups, but in older children functional diseases are often on the verge of pathology, which leads to increased interest of pediatricians in their etiology, pathogenesis and therapy. Although these disorders do not pose a significant threat to life and, as a rule, do not have a significant impact on children's health in the future, they affect the quality of life, lead to a large number of unjustified hospitalizations, the use of unwarranted pharmacotherapy, disrupt the psychological climate of the family. Rumination syndrome (RS) is a functional gastrointestinal disorder that is increasingly diagnosed in older children and adolescents, but the epidemiology of this condition in school-age children has not been sufficiently studied. The pathophysiology of RS involves an increase in intragastric pressure, which occurs due to unintentional contraction of the abdominal wall muscles and in the presence of low pressure in the lower esophageal sphincter, which causes retrograde movement of gastric contents into the esophagus. To date, controlled studies of the treatment of rumination syndrome are insufficient. The basis of the treatment of rumination syndrome is explanatory and behavioral therapy, which consists of methods of eliminating habits that compete with the urge to vomit. Aerophagia is a functional gastrointestinal disorder characterized by repetitive air swallowing, abdominal distension, belching and flatulence. Early recognition and diagnosis of functional aerophagia is required to avoid unnecessary, expensive diagnostic investigations or serious clinical complications. The article presents a clinical case of rumination and aerophagia syndrome in a school-age boy who has not been correctly diagnosed and treated for a long time, has caused concern among parents and significantly worsened the child's quality of life
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-28 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)