Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)Высшее образование (9)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Ясній, О. Р.$<.>)
Общее количество найденных документов : 42
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-42 
1.


   
    Корекція остеопенічного синдрому та якість життя пацієнтів з виразковою хворобою [Текст] / В. Б. Гощинський [та ін.] // Український морфологічний альманах. - 2006. - № 2. - С. 41-43

Рубрики: Качество жизни

   Желудка язва--осл


   Костей болезни метаболические--тер


Доп.точки доступа:
Гощинський, В. Б.
Боровик, І. О.
Корильчук, Н. І.
Боцюк, Н. Є.
Ясній, О. Р.
Бойчак, М. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання [Текст] = Optimization of family medicine specialists’ practical training at the pre-graduate level / Л. С. Бабінець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Мета роботи – підвищити ефективність навчання та якість знань студентів шляхом оптимізації практичної підготовки фахівців загальної практики – сімейної медицини на додипломному рівні навчання
Основна частина. У статті наведені сучасні оригінальні технології проведення практичних занять із використанням інтерактивної форми пізнавальної діяльності. З метою активного залучення всіх студентів до навчання, мотивування у кожного відчуття інтелектуальної спроможності, розвитку комунікативних якостей використовувалась парна та групова робота. Серед методів навчання було обрано моделювання клінічних ситуацій, ситуаційний аналіз із вирішенням творчих завдань (використання методу Едварда де Боно) та колективне розв’язання проблеми на завершення. Стаття присвячена проблемі підвищення ефективності підготовки фахівців із загальної практики сімейної медицини на додипломному рівні навчання. Запропоновано впровадити у навчальний процес оригінальні розробки інтерактивних технологій для оптимізації практичної частини занять. Визначено організаційно-методичні аспекти цього нововведення, наведено комплекс реалізованих та запланованих заходів, вивчено їх дієвість. Цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику новаторських інтерактивних способів, що базуються на активній взаємодії учасників процесу та охоплюють цілісний навчальний процес від визначення його мети до очікуваних результатів, дасть можливість істотно поліпшити засвоєння дисципліни
Висновок. Інтерактивні методи навчання дозволяють стимулювати пізнавальну активність студентів, вдосконалити навики розв’язання комплексних завдань, виробити у майбутніх фахівців з сімейної медицини навички конструктивного співробітництва
Доп.точки доступа:
Бабінець, Л. С.
Боцюк, Н. Є.
Корильчук, Н. І.
Боровик, І. О.
Стародуб, Є. М.
Воронцов, О. О.
Рябоконь, С. С.
Мігенько, Б. О.
Творко, В. М.
Ясній, О. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Сохор, Н. Р.
    Можливості корекції психоемоційних порушень у пацієнтів із розсіяним склерозом [Текст] / Н. Р. Сохор, О. Ю. Бударіна, О. Р. Ясній // Український медичний часопис = Украинский медицинский журнал=Ukrainian medical journal : Наук.-практ. загальномед. журн. - 2014. - № 5. - С. 68-70. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1562-1146


Рубрики: Тивортин аспартат--тер прим

MeSH-главная:
СКЛЕРОЗ РАССЕЯННЫЙ -- MULTIPLE SCLEROSIS (психология, реабилитация)
АФФЕКТИВНЫЕ СИМПТОМЫ -- AFFECTIVE SYMPTOMS (классификация, реабилитация)
Доп.точки доступа:
Бударіна, О. Ю.
Ясній, О. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Успіхи та проблеми викладання сімейної медицини на додипломному рівні: досвід Тернопільського державного медичного університету [Текст] / Л. С. Бабінець [та ін.] // Сімейна медицина. - 2013. - № 4. - С. 28-30


MeSH-главная:
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Доп.точки доступа:
Бабінець, Л.С.
Боровик, І.О.
Боцюк, Н.Є.
Воронцов, О.О.
Мігенько, Б.О.
Рябоконь, С.С.
Стародуб, Є.М.
Творко, В.М.
Ясній, О.Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Активність катепсину-Д у гострому періоді ішемічного інсульту [Текст] / Н. Р. Сохор [та ін.] // Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 3

Доп.точки доступа:
Сохор, Н. Р.
Шкробот, С. І.
Кулак, О. В.
Ясній, О. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Боярчук, О. Р.
    Застосування кардонату в лікуванні пролапсу мітрального клапана у дітей [Текст] / О. Р. Боярчук, І. Р. Сагаль, О. Р. Ясній // Вісник наукових досліджень : Наук.- практ. журн. - 2008. - № 1. - С. 28-29

Рубрики: Митрального клапана пролапс--дети--лек тер

   Кардонат


Доп.точки доступа:
Сагаль, І. Р.
Ясній, О. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Запровадження новітніх форм організації навчального процесу при підготовці лікаря загальної практики – сімейної медицини на додипломному етапі [Текст] / В. Б. Гощинський [та ін.] // Медична освіта. - 2008. - № 1. - С. 41-43

Рубрики: Образование медицинское--методы

   Врачи семейные--обуч


Доп.точки доступа:
Гощинський, В. Б.
Боцюк, Н. Є.
Ясній, О. Р.
Воронцов, О. О.
Боровик, І. О.
Корильчук, Н. І.
Рябоконь, С. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Сохор, Н. Р.
    Медіатори запалення у гострому періоді різних підтипів ішемічного інсульту [Текст] / Н. Р. Сохор, С. І. Шкробот, О. Р. Ясній // Буковинський медичний вісник. - 2013. - Т. 17, № 1. - С. 126-129

Доп.точки доступа:
Шкробот, С. І.
Ясній, О. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Псевдоабдомінальний синдром у практиці лікаря загальної практики – сімейної медицини [Текст] / Л. С Бабінець [та ін.] // Сімейна медицина. - 2018. - № 3. - С. 40-44. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ОСТРЫЙ ЖИВОТ -- ABDOMEN, ACUTE (диагностика, классификация, лекарственная терапия, метаболизм, осложнения, патофизиология)
ДИАГНОСТИКА -- DIAGNOSIS
Аннотация: Окрему групу захворювань, що супроводжуються вираженим больовим синдромом, становлять хвороби органів поза межами черевної порожнини, які формують симптомокомплекс, схожий на «гострий живіт» – псевдоабдомінальний синдром (ПАС). У статті наведено перелік основних патологій, які клінічно імітують гострі хірургічні захворювання органів черевної порожнини, однак на відміну від захворювань, що становлять синдром «гострого живота», при ПАС не потрібно термінового операційного втручання
Доп.точки доступа:
Бабінець, Л. С.
Мігенько, Б. О.
Корильчук, Н. І.
Боцюк, Н. Є.
Мігенько, Л. М.
Стародуб, Є. М.
Ясній, О. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Корильчук, Н. І.
    Проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту [Текст] = Taking of objective structured clinical examination / Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 18-23


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Аннотация: У статті проаналізовано проведення викладачами старших курсів об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ) на ІІІ курсі. Наведено науково-методичні погляди на проведення ОСКІ в різних університетах і країнах, показано можливість оцінити не лише теоретичні, а й практичні знання студента (як функціональні, так і комунікативні). Проведено детальний аналіз роботи на двох станціях (фізикальне обстеження серцево-судинної системи; розпитування пацієнта із захворюванням внутрішніх органів) із використанням різних чек-листів, що дало можливість виявити рівень теоретично-практичних знань студентів. У статті наведено приклади детального аналізу комунікативних компетентностей студентів-медиків, що складали ОСКІ. Окремі акценти вказують на комунікацію як основу роботи майбутнього лікаря, яка є набутою й потребує постійного розвитку, тренувань та вдосконалень, як і всі теоретично-практичні знання в медицині
Доп.точки доступа:
Воронцов, О. О.
Ясній, О. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-42 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)