Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)Высшее образование (18)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Ястремська, С. О.$<.>)
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-38 
1.

Заглавие журнала :Медична хімія -2001г. т.3,N 1
Интересные статьи :
Каліман П. А. Вплив антиоксидантів на гемоксигеназну активність у печінці щурів при оксидативному стресі, який викликано введенням хлориду кобальту і хлориду ртуті/ П. А. Каліман [и др.] (стр.5-11)
Бойцова Л. В. Стан тіолової системи та глутатіонезалежних ферментів у тканинах щурів із перевивною карциномою Герена/ Л. В. Бойцова [и др.] (стр.12-15)
Гонський Я. І. Вікові особливості порушення перекисного окислення ліпідів і активності енергозабезпечувальних ферментів при кадмієвій інтоксикації/ Я. І. Гонський, С. О. Ястремська, Б. Р. Бойчук (стр.16-19)
Бражко О. А. Дослідження біологічної дії 4-тіопохідних хіноліну/ О. А. Бражко [и др.] (стр.20-23)
Бобровник А. Д. Вплив осмотичного стресу на активність Na/K/CI-котранспорту та Na/Li-протитранспорту в ?-клітинах підшлункової залози щура/ А. Д. Бобровник [и др.] (стр.24-27)
Сахарова І. Є. Стан фосфорно-кальцієвого обміну та деякі біохімічні маркери кісткового метаболізму в дітей із цукровим діабетом/ І. Є. Сахарова (стр.28-31)
Покидько М. І. Вивчення активності тканинного активатора плазміногена мезотелію очеревини в умовах моделювання спайкового процесу/ М. І. Покидько (стр.32-35)
Федів О. І. Активність лізосомальних гідролаз при виразковій хворобі (пептичній виразці) шлунка і дванадцятипалої кишки у хворих різного віку/ О. І. Федів (стр.36-40)
Лизин М. А. Роль цинку в етіопатогенезі затримки внутрішньоутробного розвитку і росту плода/ М. А. Лизин (стр.41-43)
Герасимова О. О. Експериментальне дослідження впливу на процеси вільнорадикального окислення нового гепатопротектора піфламіну/ О. О. Герасимова (стр.44-47)
Саатов Т. С. Вплив кордіаміну на монооксигеназну ферментну систему легень при експериментальному хронічному неспецифічному запальному захворюванні легень/ Т. С. Саатов, П. С. Зуфаров, А. В. Якубов (стр.48-50)
Шаповалов В. В. Судові хіміко-фармацевтичні аспекти у патоморфологічному дослідженні нового сильнодіючого лікарського засобу в доклінічному експерименті/ В. В. Шаповалов, Ю. І. Губський, В. О. Шаповалова (стр.51-53)
Франчук О. А. Ефективність застосування вобензиму в комплексній терапії гестаційних пієлонефритів/ О. А. Франчук (стр.54-56)
Горішна О. В. Комбінована дія тривалого дробного гамма-опромінення і хронічної нітратної інтоксикації в експерименті на прооксидно-антиоксидну систему печінки залежно від вікового аспекту/ О. В. Горішна, Б. М. Горішний (стр.57-59)
Борейко Л. Д. Вплив ербісолу на стан антиоксидного захисту організму за умов експериментального остеоартрозу/ Л. Д. Борейко, І. Ф. Мещишен, О. М. Ніколаєнко (стр.60-62)
Локай Б. А. Вміст аденіннуклеотидів і форма еритроцитів у крові хворих, отруєних блідою поганкою/ Б. А. Локай, Є. М. Стародуб, Б. Р. Бойчук (стр.63-65)
Яценко О. В. Газохроматографічний аналіз ліпідів кришталиків та сироватки крові при віковій катаракті/ О. В. Яценко, Т. С. Брюзгіна, Н. В. Фартушок (стр.66-68)
Кургалюк Н. М. Вплив інтервальних гіпоксичних тренувань на антиоксидну систему і перекисне окислення ліпідів при дії гострої гіпоксії і донора оксиду азоту/ Н. М. Кургалюк, Т. В. Серебровська (стр.69-71)
Андрейчин С. М. Медикаментозна корекція вмісту імунних комплексів та фагоцитарної активності лейкоцитів при хронічному коліті/ С. М. Андрейчин (стр.72-74)
Мішалов В. Г. Жирнокислотний склад ліпідів сироватки крові у хворих, які потребують оперативних втручань із приводу жовчнокам’яної хвороби/ В. Г. Мішалов, Т. С. Брюзгіна, І. І. Теслюк (стр.75-77)
Дивоча В. А. Роль протеолітичної системи клітини-господаря на ранніх стадіях розвитку вірусної інфекції/ В. А. Дивоча, М. Т. Микелашвілі, В. Н. Михальчук (стр.78-80)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гонський Я. І., Ястремська С. О., Бойчук Б. Р.
Заглавие : Вікові особливості порушення перекисного окислення ліпідів і активності енергозабезпечувальних ферментів при кадмієвій інтоксикації
Место публикации : Медична хімія. - 2001. - Т. 3, № 1. - С. 16-19 (Шифр МУ8/2001/3/1)
MeSH-главная: ХЛОР -- CHLORINE
ПЕРЕКИСНОЕ ОКИСЛЕНИЕ ЛИПИДОВ -- LIPID PEROXIDATION
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Медична освіта -2006г.,N 1
Интересные статьи :
Ковальчук Л. Я. Викладання хірургії у Віденському медичному університеті/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.5-7)
Марценюк В. П. Електронні інформаційні ресурси в медичній освіті університету Південної кароліни UPSTATE(США)/ В. П. Марценюк (стр.8-10)
Господарський І. Я. Досягнення і проблеми у процесах реформування вищої медичної освіти в Австрії/ І. Я. Господарський (стр.11-14)
Паласюк Г. Б. Медсестринська освіта в Австрії: з досвіду міжнародних стажувань/ Г. Б. Паласюк (стр.15-18)
Авдєєв О. В. Основні напрямки стоматологічної освіти в Австрії/ О. В. Авдєєв (стр.18-21)
Денефіль О. В. Досвід ведення занять на теоретичній і клінічній кафедрах Віденського медичного університету/ О. В. Денефіль (стр.22-24)
Олещук О. М. Особливості нового навчального плану й викладання фармакологи/ О. М. Олещук (стр.25-28)
Ремінецький Б. Я. Особливості організації викладання анатомії людини у медичному університеті Відня/ Б. Я. Ремінецький (стр.29-31)
Ястремська С. О. Організація викладання біологічної хімії у Віденському медичному університеті/ С. О. Ястремська (стр.32-33)
Багній Н. І. Організація проблемно-орієнтованого навчання у Віденському медичному університеті/ Н. І. Багній (стр.34-36)
Сахарова І. Є. Особливості викладання педіатрії у Віденському медичному університеті/ І. Є. Сахарова (стр.37-39)
Ліщенко Н. О. Особливості системи вищої освіти у США/ Н. О. Ліщенко [и др.] (стр.40-43)
Прокопчук А. І. Особливості медсестринської освіти у США/ А. І. Прокопчук [и др.] (стр.44-46)
Усинська О. С. Особливості робочих програм та вимог до студентів у системі медсестринськоЇ освіти США (на прикладі школи медсестринства університету Південної Кароліни)/ О. С. Усинська [и др.] (стр.47-49)
Мілевська Л. С. Фактор викладача в системі американської медичної освіти/ Л. С. Мілевська [и др.] (стр.50-51)
Андрейчин С. М. Медсестринська освіта в Словацькій республіці/ С. М. Андрейчин, В. О. Качор (стр.52-54)
Фіра Л. С. Організація навчання у Карловому університеті/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.55-56)
Бухтіярова Н. В. Перспективи застосування телекомунікаційних технологій у викладанні медико-біологічних дисциплін на фармацевтичному факультеті/ Н. В. Бухтіярова [и др.] (стр.57-59)
Гощинський В. Б. До питання підготовки лікарів загальної практики-сімейної медицини/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.60-61)
Бойчук А. В. Організація навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології фпо на засадах доказової медицини-нагальна потреба часу/ А. В. Бойчук [и др.] (стр.62-64)
Стародуб Є. М. Впровадження принципів доказової медицини на факультеті після дипломної освіти/ Є. М. Стародуб [и др.] (стр.64-66)
Білай І. М. Методологічні і практичні особливості викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.67-70)
Дзюбановський І. Я. Роль клінічних баз в оволодінні практичними навичками інтернами-хірургами у світлі кваліфікаційної категорії/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.70-72)
Мурашко О. О. Динаміка цінністно-смислової сфери безплідних жінок, які застосовують допоміжні репродуктивні технології/ О. О. Мурашко (стр.73-79)
Бугай Б. Г. Основа мечоподібного відростка чи нижній кінець груднини є місцем вислуховування тристулкового клапана?/ Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, Н. Я. Верещагіна (стр.80-81)
Цимбалюк В. І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/ В. І. Цимбалюк, М. В. Квасніцький (стр.84-87)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ястремська С. О.
Заглавие : Організація викладання біологічної хімії у Віденському медичному університеті
Место публикации : Медична освіта. - 2006. - № 1. - С. 32-33 (Шифр МУ7/2006/1)
Предметные рубрики: Биохимия-- обуч
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Медична освіта -2007г.,N 3
Интересные статьи :
Банчук М. В. Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України/ М. В. Банчук [и др.] (стр.8-10)
Воронено Ю. В. Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів/ Ю. В. Воронено [и др.] (стр.11-15)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Болгарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.16-18)
Шатило В. Й. Підготовка медичних і науково-педагогічних кадрів для галузі охорони здоров’я Житомирської області/ В. Й. Шатило [и др.] (стр.19-21)
Матеріали науково-практичної конференції "Перспективи практично-орієнтованого викладання теоретичних дисциплін у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах" 15-16 листопада 2007 р. М.Тернопіль (стр.22-141)
Вадзюк С. Н. Організація практично-орієнтованого навчання на кафедрі нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.23-25)
Владзимирський А. В. Перспективи практично-орієнтованого навчання на етапі післядипломної підготовки керівників медичних закладів/ А. В. Владзимирський, В. М. Лобас, О. Т. Дорохова (стр.26-28)
Ветютнева Н. О. Викладання предмета фармакогнозії на циклі спеціалізації (інтернатури) зі спеціальності "Клінічна фармація"/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.29-31)
Волошин М. А. Проблеми організації навчального процесу на кафедрі анатомії людини в умовах переходу до кредитно-модульної системи/ М. А. Волошин [и др.] (стр.31-33)
Герасимюк І. Є. Перші результати впровадження практично-орієнтованого навчання на кафедрі анатомії людини/ І. Є. Герасимюк [и др.] (стр.33-36)
Гоженко А. І. Теоретичні основи вдосконалення організації практичного заняття з патофізіології/ А. І. Гоженко [и др.] (стр.36-38)
Губський Ю. І. Досвід кафедри біоорганічної, біологічної та фармацевтичної хімії НМУ з методичного забезпечення викладання дисципліни "біологічна та біоорганічна хімія" в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Ю. І. Губський [и др.] (стр.38-40)
Гудима А. А. Вивчення студентами на заняттях з фармакології противиразкових препаратів - гепатотоксичних проявів комбінованого застосування лансопразолу, метронідазолу і кларитроміцину/ А. А. Гудима, В. В. Підгірний (стр.41-43)
Гутор Н. С. Впровадження питань профілактики ВІЛ-інфекції в тематику практичних занять студентів стоматологічного факультету/ Н. С. Гутор [и др.] (стр.43-45)
Гудима А. А. Вивчення студентами медичного факультету на практичних заняттях застосування ліофілізованих ксенодермотрансплантатів-нового напрямку лікування кріоуражень шкіри/ А. А. Гудима, О. Б. Сван (стр.46-48)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.48-51)
Климнюк С. І. Досвід застосування практично-орієнтованого навчання студентів медичного факультету на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології в умовах кредитно-модульної системи/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.52-54)
Козаченко О. В. Інноваційні технології організації практично-орієнтованого навчання в умовах кредитно-модульної системи при викладанні дисципліни «Історія медицини» в Одеському державному медичному університеті/ О. В. Козаченко (стр.54-58)
Олійник О. В. Проблеми реалізації питань професійної підготовки студентів згідно з болонською системою навчання в Україні/ О. В. Олійник [и др.] (стр.58-60)
Пайкуш М. А. Взаємозв’язок теоретичних та професійно зорієнтованих дисциплін як засіб мотивації студентів вищих медичних навчальних закладів на прикладі викладання медичної та біологічної фізики/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.61-65)
Рудень В. В. Про навчання майбутніх лікарів "Історії медицини" за кредитно-модульною системою у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ В. В. Рудень [и др.] (стр.66-70)
Сливко Е. І. Досвід викладання дисципліни "Медична і біологічна фізика" у контексті практично орієнтованої медичної освіти/ Е. І. Сливко [и др.] (стр.70-72)
Солонинко І. І. До проблеми удосконалення практичної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів/ І. І. Солонинко (стр.72-75)
Тарасенко Л. М. Практично-орієнтоване викладання біологічної хімії у медичних навчальних закладах/ Л. М. Тарасенко [и др.] (стр.76-77)
Філіппова Л. В. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичної галузі у процесі вивчення хімічних дисциплін/ Л. В. Філіппова, В. О. Калібабчук, В. П. Сергієнко (стр.78-82)
Хара М. Р. Роль патологічної фізіології в системі підготовки працівника медичної галузі та практично-орієнтованого навчання/ М. Р. Хара [и др.] (стр.82-85)
Холодкова О. Л. Подальша оптимізація викладання анатомії людини англійською мовою для студентів міжнародного факультету (у зв’язку з введенням кредитно-модульної системи)/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна (стр.86-88)
Ястремська С. О. Досвід іперспективи практично-орієнтованого викладання біохімії/ С. О. Ястремська, С. Р. Підручна, О. І. Острівка (стр.89-90)
Бажора Ю. І. Практично-орієнтоване викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" студентам першого курсу/ Ю. І. Бажора, М. М. Чеснокова, А. В. Шевеленкова (стр.91)
Боднар Я. Я. Особливості викладання патоморфології за умов практично-орієнтованого навчання/ Я. Я. Боднар [и др.] (стр.92)
Васецька Л. І. Особливості викладання мови іноземним студентам-медикам з англійською формою навчання/ Л. І. Васецька (стр.93)
Василевич С. В. Виховання почуттів культурного господаря у студентів-медиків засобами економічної теорії/ С. В. Василевич (стр.94-95)
Ветютнева Н. О. Актуальні питання підвищення кваліфікації уповноважених осіб/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.95)
Волков К. С. Викладання гістології у контексті її практичної спрямованості/ К. С. Волков [и др.] (стр.96-97)
Волохова Г. О. Особливості викладання теоретичних дисциплін відповідно до принципів Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS)/ Г. О. Волохова, Е. В. Герасимович (стр.97-98)
Вороніна Л. М. Особливості викладання біологічної хімії у національному фармацевтичному університеті/ Л. М. Вороніна [и др.] (стр.98-99)
Гейченко В. П. Модульна програма мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів як новий напрямок у професійно-орієнтованому навчанні/ В. П. Гейченко, О. В. Денисенко, О. В. Келеберденко (стр.99-100)
Гнатюк М. С. Засвоєння практичних навичок залежно від психофізичних особливостей студента/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.100-101)
Гончарова Н. Г. Формування практичних навичок при вивченні студентами -медиками змістового модуля "Роль ЦНС в регуляції рухових функцій" на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова (стр.101-102)
Зіменковський Б. С. Удосконалення практичної підготовки студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.102-103)
Зупанець І. А. Методичні підходи до викладання клінічної фармакології у студентів спеціальності "Клінічна фармація"/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.103-104)
Зупанець І. А. Фармацевтична опіка-теоретична модель професійної діяльності клінічного провізора/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.104-105)
Зупанець І. А. "Клінічне вивчення лікарських засобів" як дисципліна в системі підготовки клінічного провізора/ І. А. Зупанець, А. М. Семенов (стр.105-106)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.106-107)
Камков В. П. До питання викладання нетрадиційної медицини в системі вищої освіти/ В. П. Камков, А. Г. Красовська (стр.107)
Кашуба М. О. Шляхи підвищення практичної направленості викладання гігієни у ВМ(Ф)НЗ/ М. О. Кашуба [и др.] (стр.108)
Кащенко О. А. Впровадження альтернативних комп’ютерних технологій до навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології ОДМУ-нові можливості/ О. А. Кащенко, О. А. Шандра (стр.108-109)
Ковальчук Л. Є. Перспективи практично-орієнтованого викладання молекулярної біології як базової дисципліни для молекулярної медицини/ Л. Є. Ковальчук, Р. В. Козовий, Н. В. Чернюк (стр.109-110)
Козярін І. П. Сучасні проблеми та можливі шляхи оптимізації практичної підготовки фахівців/ І. П. Козярін, В. І. Слободкін, І. М. Хоменко (стр.110-111)
Кресюн В. Й. Перспективи викладання та вивчення клінічної фармації на фармацевтичному факультеті/ В. Й. Кресюн, С. Б. Стречень, О. Л. Тимчишин (стр.111-112)
Крушинська Т. Ю. Модульний контроль як складова практично-орієнтованого викладання медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Л. Г. Юргель (стр.112-113)
Личковський Е. І. Професійна спрямованість вивчення медичної і біологічної фізики у вищих медичних закладах освіти/ Е. І. Личковський, Л. Ф. Ємчик, М. І. Драчук (стр.114)
Лобань Г. А. Формування практичних навичок та умінь - важливий орієнтир в інтеграції теоретичної та практичної підготовки майбутніх лікарів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ Г. А. Лобань [и др.] (стр.115)
Опришко В. І. Про послідовність викладання клінічної та базової фармакології у світлі принципів кредитно-модульної системи/ В. І. Опришко [и др.] (стр.116)
Павліченко В. І. До поліпшення викладання медичної біології/ В. І. Павліченко [и др.] (стр.117)
Педанов Ю. Ф. Практично-орієнтоване викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.118)
Попов О. Г. Кредитно-модульна система навчання на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії/ О. Г. Попов [и др.] (стр.119)
Попович А. П. З досвіду організації навчальної роботи з біології англійськомовних студентів/ А. П. Попович, В. В. Галиця (стр.120)
Посохова К. А. Досвід практично-орієнтованого навчання на кафедрі фармакології/ К. А. Посохова [и др.] (стр.121)
Пропіснова В. В. Про актуальність викладання дисципліни "Сучасні проблеми біоетики" студентам фармацевтичних спеціальностей/ В. В. Пропіснова, В. А. Мороз (стр.122)
Романенко М. І. Перспективи практично-орієнтованого викладання біохімії у вищих медичних навчальних закладах в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. І. Романенко [и др.] (стр.123)
Самура І. Б. Самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчання/ І. Б. Самура [и др.] (стр.124)
Сеник Л. М. Проблеми навчання аудіювання текстів за фахом в іншомовній аудиторії/ Л. М. Сеник (стр.125)
Сеник Л. М. Роль навчальних правил в практичному курсі російської мови при навчанні іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, Л. Ф. Богуславська (стр.126)
Сеник Л. М. Когнітивний підхід до навчання сприйняття, осмислення і переробки наукової інформації іноземними студентами/ Л. М. Сеник, Л. М. Корбут (стр.127)
Сеник Л. М. Підготовка іноземних студентів-медиків до монологічного висловлення на професійні теми/ Л. М. Сеник, О. А. Рощупкина (стр.128)
Сеник Л. М. Комунікативна спрямованість навчання іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, С. П. Турковський (стр.129)
Сеник Л. М. Інтеграція практично-орієнтованого викладання природничих дисциплін на допрофесійному етапі та у вищому медичному навчальному закладі/ Л. М. Сеник, Я. В. Цехмістер (стр.130)
Смольська Л. Ю. Лінгводидактичні засади формування фонетичної компетенції майбутніх фахівців у медико-біологічній галузі/ Л. Ю. Смольська, О. М. Беляева (стр.131)
Стречень Б. М. Особливості викладання проблем фінансування в курсі "Економіка охорони здоров’я"/ Б. М. Стречень [и др.] (стр.132)
Фіра Л. С. Фармакогнозія - практично-орієнтована дисципліна для студентів провізорів/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.133)
Черкасов В. Г. Шляхи підвищення ефективності самостійної роботи студентів при вивченні анатомії людини в медичному університеті/ В. Г. Черкасов (стр.134)
Шепітько В. І. Сучасні аспекти практичної спрямованості навчання студентів стоматологічного факультету на кафедрі гістології, цитології та ембріології/ В. І. Шепітько [и др.] (стр.135)
Шульгай А. Г. Викладання соціальної медицини у контексті підготовки організаторів в охороні здоров’я/ А. Г. Шульгай [и др.] (стр.136)
Яковлева В. О. Впровадження в навчальний процес нової вибіркової професійно-орієнтованої дисципліни "Побічна дія ліків"/ В. О. Яковлева [и др.] (стр.136-137)
Яковлева В. О. Досвід виконання дипломних робіт з фармакоекономіки/ В. О. Яковлева, О. О. Герасимова, Н. В. Бездітко (стр.138)
Яцина О. В. Методологічно та практично значущі особливості підготовки студентів-медиків до ліцензійного іспиту "Крок-2" на циклових заняттях з загальної гігієни та екології/ О. В. Яцина [и др.] (стр.139)
Талалаєнко О. М. Про проведення в Донецькому державному медичному університеті їм. М. Горького міжнародного науково-практичного семінару з проблем вищої професійної освіти/ О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.140-141)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ястремська С. О., Підручна С. Р., Острівка О. І.
Заглавие : Досвід іперспективи практично-орієнтованого викладання біохімії
Место публикации : Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 89-90 (Шифр МУ7/2007/3)
Предметные рубрики: Биохимия-- обуч
Конференции
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Медична освіта -2009г.,N 2
Интересные статьи :
Лазоришинець В. В. Стан підготовки та підвищення кваліфікації медичних працівників і завдання вищої медичної школи щодо її інтеграції до світового освітнього простору/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.5-10.)
Ковальчук Л. Я. Впровадження новітніх методик і систем навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.10-14.)
Банчук М. В. Моніторинг якості медичної освіти: результати тестових державних ліцензійних іспитів/ М. В. Банчук [и др.] (стр.14-22.)
Вітенко І. С. Стан та проблеми забезпечення студентів-медиків сучасною навчальною книгою/ І. С. Вітенко (стр.23-31.)
Ждан В. М. Особливості організації навчального процесу з іноземними студентами на молодших курсах в умовах кредитно-модульної системи/ В. М. Ждан [и др.] (стр.32-33.)
Запорожан В. М. Міжнародне науково-освітнє співтовариство як каталізатор реформування/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька (стр.34-36.)
Зіменковський Б. С. Досвід і проблеми запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.37-39.)
Івченко В. К. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою в Луганському державному медичному університеті/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, С. М. Смірнов (стр.39-40.)
Казаков В. М. Новітні тенденції розвитку європейської медичної освіти/ В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак (стр.40-44.)
Колесник Ю. М. на шляху до європейського освітнього простору/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов (стр.44-46.)
Лісовий В. М. Про розвиток міжнародних зв’язків, інтеграцію в міжнародну систему освіти та підготовку фахівців для зарубіжних країн в Харківському національному медичному університеті/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. Д. Марковський (стр.47-49.)
Москаленко В. Ф. Про шляхи удосконалення якості освіти в НМУ імені О. О. Богомольця відповідно до міжнародних стандартів якості/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.50-53.)
Нейко Є. М. Ефективність партнерської співпраці Івано-Франківського Національного медичного університету та зарубіжних навчальних закладів/ Є. М. Нейко, Л. В. Глушко, С. В. Федоров (стр.54-55.)
Никоненко О. С. Нові організаційні форми післядипломної підготовки лікарів: досвід впровадження та проблемні питання/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.56-57.)
Пішак В. П. Роль педагогічного спілкування в системі медичної освіти згідно з контекстом болонського процесу/ В. П. Пішак [и др.] (стр.58-60.)
Хвисюк О. М. Роль та місце закладів післядипломної освіти в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. В. Жеребкін (стр.61-63.)
Черних В. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи у національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.63-65.)
Чекман І. С. Досвід впровадження кредитно-модульної системи та організація виховної роботи на кафедрі фармакології та клінічної фармакології національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, Т. Ю. Небесна (стр.65-67.)
Галникіна С. О. Сучасна концепція підготовки лікарів-інтернів з дерматовенерології з урахуванням досвіду Американської академії дерматології/ С. О. Галникіна (стр.67-68.)
Горбатюк С. М. Досвід проведення підсумкового контролю на кафедрі медичної біології в умовах впровадження кредитно-модульної системи/ С. М. Горбатюк [и др.] (стр.69-71.)
Господарський І. Я. Сучасні моделі міжпредметної інтеграції/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.72-74.)
Грошовий Т. А. Методичне забезпечення навчального процесу при вивченні фармацевтичних дисциплін управлінсько-економічного напрямку в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Т. А. Грошовий [и др.] (стр.75-77.)
Гудима А. А. Міжнародна співпраця - ефективний напрямок якісної підготовки студентів з екстренної медичної допомоги і медицини катастроф/ А. А. Гудима [и др.] (стр.78-80.)
Гуменюк О. М. Проблеми контролю знань і вмінь студентів в умовах інтеграції вищої медичної освіти у світовий освітній простір/ О. М. Гуменюк, В. В. Гуменюк (стр.81-83.)
Дрижак В. І. Перший досвід застосування кредитно-модульної системи у підготовці студентів за програмою "Онкологія"/ В. І. Дрижак [и др.] (стр.83-85.)
Дубініна В. Г. Клінічні розбори хворих: варіанти супроводу і методичні передумови/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін (стр.86-87.)
Дубініна В. Г. Шляхи оптимізації викладання клінічних дисциплін (онкології) у медичному університеті/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін (стр.88-89.)
Козинець Г. П. Підготовка лікарів-інтернів хірургів за програмою "Опіки, їх наслідки та реабілітація хворих"/ Г. П. Козинець, Ю. М. Васильчук (стр.90-92.)
Костильов О. В. Удосконалення методів навчання студентів у вищих медичних закладах освіти шляхом створення критеріально орієнтованих тестових завдань/ О. В. Костильов, О. Ю. Руда, О. В. Романенко (стр.92-94.)
Лохматова Н. М. Формування комунікативної компетентності у студентів при вивченні стоматології дитячого віку/ Н. М. Лохматова, О. В. Шешукова (стр.94-96.)
Павлишин Г. А. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на їх успішність при вивченні педіатрії/ Г. А. Павлишин [и др.] (стр.97-99.)
Пашко К. О. Розвиток сучасних методів оцінювання рівня знань студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної гігієни та екології/ К. О. Пашко [и др.] (стр.100-101.)
Пашко К. О. Про створення спільної бази тестових завдань для всіх медичних навчальних закладів України/ К. О. Пашко, М. О. Кашуба, В. В. Максимова (стр.102-104.)
Педанов Ю. Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.105-106.)
Січкоріз О. Є. Виконання навчально-виробничого плану навчання лікарів (провізорів) на післядипломному етапі в сучасних умовах недостатнього фінансування бюджетної сфери практичної охорони здоров’я західного регіону України (2007-2009 рр.)/ О. Є. Січкоріз [и др.] (стр.107-109.)
Федорців О. Є. Деякі аспекти викладання пропедевтики педіатрії студентам в умовах кредитно-модульної системи/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.109-111.)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Господарський І. Я., Ястремська С. О., Галіяш Н. Б.
Заглавие : Сучасні моделі міжпредметної інтеграції
Место публикации : Медична освіта. - 2009. - № 2. - С. 72-74. (Шифр МУ7/2009/2)
Предметные рубрики: Образование медицинское-- тенденции
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Медична освіта -2009г.,N 4
Интересные статьи :
Пішак В. П. До концепції підготовки бакалаврів медицини за спеціальністю "Лабораторна діагностика"/ В. П. Пішак, Ю. Т. Ахтемійчук, І. Ю. Олійник (стр.5-7)
Тяжка О. В. Досвід кафедри педіатрії щодо шляхів удосконалення організації навчального процесу за кредитно-модульною системою при викладанні дисципліни на медичному факультеті/ О. В. Тяжка [и др.] (стр.8-9)
Горілик А. В. Впровадження комбінованої освітньої технології для вищої фармацевтичної освіти/ А. В. Горілик, С. І. Терещук, Б. П. Громовик (стр.10-14)
Богуцька Н. К. Ефективність елементів модульної системи навчання у підготовці студентів до ліцензійного іспиту "Крок 2. Загальна лікарська підготовка"/ Н. К. Богуцька, С. І. Прунчак (стр.15-17)
Лісничук Н. Є. Біоетика як складова професійного становлення майбутніх лікарів (за підсумками 13-ї Грацької конференції "Teaching medicine - an interprofessional ageda")/ Н. Є. Лісничук, О. М. Олещук, І. Є. Сахарова (стр.18-20)
Педанов Ю. Ф. Викладання дисципліни "Анатомія і фізіологія людини" у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Люксембурзі/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.20-22)
Рокіцька Н. В. Індивідуальний стиль оволодіння міжкультурним спілкуванням іноземною мовою/ Н. В. Рокіцька, М. І. Бобак, Г. Р. Бобак (стр.22-24)
Сон С. А. Деякі особливості індивідуальної та самостійної роботи студентів-іноземців під час викладання курсу нервових хвороб/ С. А. Сон [и др.] (стр.25-28)
Кметь О. Г. Особливості методики викладання фармакології студентам спеціальності "Педіатрія" в контексті болонського процесу/ О. Г. Кметь [и др.] (стр.28-30)
Сон А. С. Власний досвід використання інформаційно комунікаційних технологій у самостійній роботі студентів під час викладання курсу нервових хвороб/ А. С. Сон [и др.] (стр.30-33)
Рега Н. І. Особливості підготовки магістрів та бакалаврів - фізіотерапевтів у Саксонському університеті (Нідерланди)/ Н. І. Рега, С. О. Ястремська, І. М. Салайда (стр.34-37)
Рега Н. І. Організація проведення щотижневого контролю знань студентів при підготовці фізіотерапевтів у Саксіонському університеті (Нідерланді)/ Н. І. Рега, І. М. Салайда (стр.37-40)
Ястремська С. О. Основні риси навчальної програми для підготовки магістрів медсестринства у Саксонському університеті (Нідерланди)/ С. О. Ястремська, Н. І. Рега (стр.41-45)
Воронцов О. О. Грудне вигодовування в програмі школи відповідального батьківства та у навчальній програмі кафедри поліклінічної справи та сімейної медицини/ О. О. Воронцов, В. Б. Гощинський (стр.46-47)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Рега Н. І., Ястремська С. О., Салайда І. М.
Заглавие : Особливості підготовки магістрів та бакалаврів - фізіотерапевтів у Саксонському університеті (Нідерланди)
Место публикации : Медична освіта. - 2009. - № 4. - С. 34-37 (Шифр МУ7/2009/4)
Предметные рубрики: Физиотерапия-- обуч
Образование медицинское
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ястремська С. О., Рега Н. І.
Заглавие : Основні риси навчальної програми для підготовки магістрів медсестринства у Саксонському університеті (Нідерланди)
Место публикации : Медична освіта. - 2009. - № 4. - С. 41-45 (Шифр МУ7/2009/4)
Предметные рубрики: Образование медсестринское
Найти похожие

12.

Заглавие журнала :Медична освіта -2010г.,N 3
Интересные статьи :
Андрющенко В. П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри/ В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко (стр.7-9)
Бєленічев І. Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті/ І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов (стр.9-10)
Бірюков В. С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора/ В. С. Бірюков (стр.11-13)
Бондар Я. Я. Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи/ Я. Я. Бондар [и др.] (стр.14-15)
Горчакова Н. О. Взаємозв’язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри/ Н. О. Горчакова [и др.] (стр.16-17)
Єршова-Бабенко І. В. Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах/ І. В. Єршова-Бабенко [и др.] (стр.18-22)
Ковальчук Л. Я. Роль інтеграції в європейську вищу освіту у навчанні, вдосконаленні та формуванні студента-лікаря/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.22-23)
Колоскова О. К. Готовність лікарів-інтернів до написання тестового іспиту "Крок-3" як критерій ефективності вузівської підготовки/ О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, С. І. Прунчак (стр.24-26)
Крицький І. О. Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України/ І. О. Крицький [и др.] (стр.27-29)
Лимар Л. В. Аналіз результатів дослідження особливостей мотиваційного компонента психологічної підготовленості майбутніх лікарів до попередження конфліктів/ Л. В. Лимар (стр.29-31)
Лісовий В. М. Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.31-32)
Лісовий В. М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань/ В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк (стр.33-36)
Лупальцов В. І. Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія"/ В. І. Лупальцов [и др.] (стр.36-38)
Марченко В. Г. Короткотривалі цикли тематичного удосконалення - один із шляхів упровадження безперервного професійного розвитку лікарів/ В. Г. Марченко, О. А. Цодікова, С. С. Бринцова (стр.39-40)
Мойсеєнко В. О. Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах/ В. О. Мойсеєнко [и др.] (стр.41-43)
Москаленко Л. К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ/ Л. К. Москаленко (стр.44-47)
Нарійчук М. Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах/ М. Д. Нарійчук (стр.48-52)
Нерянов Ю. М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ/ Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко (стр.52-54)
Пашко К. О. Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України/ К. О. Пашко [и др.] (стр.54-56)
Свінціцький А. С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі/ А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза (стр.57-61)
Сергета І. В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів/ І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова (стр.62-65)
Сологор І. М. Формування граматичної компетенції як засіб підвищення ефективності професійно спрямованого читання іноземною мовою/ І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська (стр.66-68)
Тащук В. К. Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання/ В. К. Тащук [и др.] (стр.68-70)
Фомін П. Д. Досвід проведення практичних занять із факультетської хірургії та складання модульного контролю студентами 4-го курсу на кафедрі хірургії №3 НМУ ім. О. О. Богомольця/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.70-72)
Хара М. Р. Патофізіологічний експеримент в системі підготовки лікаря/ М. Р. Хара [и др.] (стр.73-76)
Хвисюк О. М. Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан (стр.77-78)
Холодкова О. Л. Особливості викладання анатомії людини англомовним студентам у сучасних умовах/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна (стр.79-81)
Чекман І. С. Педагогічні основи підготовки студентів до наукової роботи з фармакології/ І. С. Чекман [и др.] (стр.82-84)
Чекман І. С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти/ І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко (стр.84-86)
Черкасов В. Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук (стр.87-89)
Чорна І. О. Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу/ І. О. Чорна [и др.] (стр.90-93)
Шальнова-Козаченко О. В. Інтерактивні форми навчання при викладанні "Історії медицини", "Соціальної медицини та організації охорони здоров’я": значення для формування майбутніх спеціалістів/ О. В. Шальнова-Козаченко (стр.94-98)
Швед М. І. Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи/ М. І. Швед [и др.] (стр.98-100)
Шевчук С. Г. Роль комунікативних звязків у стосунках медичного працівника і пацієнта/ С. Г. Шевчук, В. О. Мойсеєнко, Т. Г. Осташевська (стр.100-101)
Багрій М. М. Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему/ М. М. Багрій [и др.] (стр.102-105)
Котляренко Л. Т. Особливості використання інформаційних технологій на лекційних заняттях/ Л. Т. Котляренко [и др.] (стр.105-108)
Господарський І. Я. Впровадження інформаційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.109-111)
Пришляк А. М. Використання сучасних технологій при викладанні анатомії людини іноземним студентам/ А. М. Пришляк, І. В. Пришляк (стр.112-114)
Господарський І. Я. Використання стандартизованих пацієнтів у навчанні іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах/ І. Я. Господарський, С. О. Ястремська, Л. Т. Котляренко (стр.114-119)
Ткаченко П. І. Комплексний підхід до викладання пропедевтики хірургічної стоматології у вищій школі/ П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна (стр.119-121)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Австрії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.122-125)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Господарський І. Я., Ястремська С. О., Коноваленко С. О.
Заглавие : Впровадження інформаційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського
Место публикации : Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 109-111 (Шифр МУ7/2010/3)
Предметные рубрики: Образования технология-- тенденции
Образование медицинское-- методы-- тенденции
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Господарський І. Я., Ястремська С. О., Котляренко Л. Т.
Заглавие : Використання стандартизованих пацієнтів у навчанні іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах
Место публикации : Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 114-119 (Шифр МУ7/2010/3)
Предметные рубрики: Студенты медицинских учебных заведений-- обуч
Образования технология
Найти похожие

15.

Заглавие журнала :Вісник наукових досліджень -2010г.,N 3
Интересные статьи :
Чайка Г. В. Закономірності статевого розвитку практично здорових міських дівчат підліткового та юнацького віку Подільського регіону/ Г. В. Чайка (стр.4-6)
Пришляк А. М. Терапевтична стратегія на початковому етапі лікування хронічних депресій в контексті механізму їх формування/ А. М. Пришляк, В. І. Пришляк (стр.7-9)
Кузьмінова Н. В. Ремоделювання екстракраніальних судин та показники артеріальної еластичності у хворих на гіпертонічну хворобу залежно від стадії захворювання/ Н. В. Кузьмінова (стр.10-13)
Боярчук О. Р. Зміни вегетативного гомеостазу у дітей з гострою ревматичною лихоманкою/ О. Р. Боярчук (стр.14-16)
Ратушненко В. О. Роль сульфгідрильних і дисульфідних груп у розвитку оксидативного стресу при новоутвореннях щитоподібної залози/ В. О. Ратушненко (стр.17-21)
Шкробот С. І. Поліморфізм клініко-параклінічних змін при черепно-мозковій травмі/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.22-24)
Сміян О. І. Клінічні особливості негоспітальної пневмонії у дітей раннього віку на сучасному етапі/ О. І. Сміян, О. Г. Васильєва (стр.25-27)
Савула М. М. Диференційна діагностика при легеневих дисемінаціях/ М. М. Савула, Н. М. Лопушанська, О. О. Прохоренко (стр.28-30)
Меленко С. Р. Перебіг кріоглобулінемії при антиретровірусній терапії ВІЛ-інфекції/ С. Р. Меленко, В. Д. Москалюк, М. Ю. Лесюк (стр.31-35)
Погорєлов В. М. Особливості змін ліпідного обміну під впливом сартанів у хворих на хронічні обструктивні захворювання легень/ В. М. Погорєлов [и др.] (стр.36-39)
Зозуля В. В. Клініко-економічний аналіз в оцінці розподілу коштів на ліки хворим похилого і старечого віку у лікувальних закладах/ В. В. Зозуля (стр.40-42)
Ігнащук О. В. Варіабельність електрофізіологічних параметрів серцевого ритму при гастроезофагеальній рефлюксній хворобі як показник функціонального стану автономної нервової системи/ О. В. Ігнащук, В. К. Сєркова (стр.43-46)
Лісяна Т. О. Особливості мікробіоценозу вагіни і кишечнику у вагітних з фіброзно-кістозною хворобою молочних залоз/ Т. О. Лісяна, О. І. Матяшова (стр.47-50)
Ковальчук О. Л. Прогнозування тромбоемболічних ускладнень та алгоритм їх профілактики у хворих після лапароскопічної холецистектомії/ О. Л. Ковальчук [и др.] (стр.51-54)
Нагірний Я. П. Вплив початкового рівня мінеральної щільності кісткової тканини на особливості репаративного остеогенезу у хворих із травматичними переломами нижньої щелепи/ Я. П. Нагірний, Р. М. Ступницький (стр.55-56)
Непрелюк О. А. Показники біопотенціалів ротової порожнини в ортопедичних хворих на тлі виразкової хвороби шлунка і дванадцятипалої кишки після установки імплантатів/ О. А. Непрелюк, С. І. Жадько, П. М. Колбасін (стр.57-58)
Буднюк О. О. Частота і фактори ризику тяжкої вентиляції через лицьову маску під час анестезіологічного забезпечення оперативних втручань на щитоподібній залозі/ О. О. Буднюк (стр.59-61)
Курязов А. К. Лікування стоматологічних захворювань у вагітних в умовах екологічного неблагополуччя/ А. К. Курязов, К. Ж. Сувонов (стр.62-64)
Чумаченко О. В. Використання фібринового гелю аутокрові при оперативних втручаннях на альвеолярних відростках/ О. В. Чумаченко, О. Б. Пермінов, О. О. Стаханська (стр.65-67)
Нуралієв Η.Α. Аналіз результатів комплексного вивчення мікрофлори зіва та антимікробного імунітету у хворих на хронічні тонзиліти/ Η. Α. Нуралієв, А. А. Машаріпов, С. С. Рахманова (стр.68-70)
Березовський О. І. Біомеханічні основи прогнозування варіантів пошкоджень проксимального епіметафізу стегна (повідомлення перше)/ О. І. Березовський [и др.] (стр.71-74)
Максим’як Г. І. Ефективність застосування інфузій 5-фторурацилу в поєднанні із препаратами класу "Ербісол" та інтерфероном-альфа у лікуванні хворих на дисемінований рак прямої кишки/ Г. І. Максим’як [и др.] (стр.75-77)
Божко М. Г. Методичні підходи щодо означення лецитиназної активності у мікроорганізмів, здатних до роїння (на прикладі бактерій роду Proteus)/ М. Г. Божко [и др.] (стр.78-80)
Посохова К. А. Можливості медикаментозної корекції гепатотоксичної дії антиретровірусних засобів за допомогою Ентеросгелю/ К. А. Посохова, О. О. Шевчук, А. М. Пришляк (стр.81-83)
Даниленко І. А. Оптимізація визначення життєздатності кишкової стінки в експериментальній моделі гострого порушення мезентеріального кровообігу/ І. А. Даниленко [и др.] (стр.84-86)
Гораш Є. В. Топографоанатомічна характеристика сигморектального сегмента в ранньому неонатальному періоді/ Є. В. Гораш (стр.87-91)
Хожаназарова С. Ж. Вікові особливості внутрішньоорганних вен маткових труб/ С. Ж. Хожаназарова (стр.92-93)
Швед М. І. Вплив глутаргіну та аміногуанідину при їх окремому та поєднаному застосуванні на стан печінки при експериментальному цукровому діабеті/ М. І. Швед, О. О. Чернухіна (стр.94-96)
Слободян К. В. Роль простагландиту Е2 у виділенні осмотично концентрованої сечі за умов навантаження 3 % розчином хлориду натрію при сулемовій нефропатії/ К. В. Слободян, Ю. Є. Роговий (стр.97-100)
Гончаренко В. В. Особливості культивування збудників хламідіозів на перещеплюваній лінії клітин МсСоу з використанням амінокислот/ В. В. Гончаренко [и др.] (стр.101-103)
Авдєєв О. В. Флогогенний вплив імунотропного препарату на тканини пародонта в експерименті/ О. В. Авдєєв (стр.104-106)
Чорноіван Н. Г. Вплив гастропротекторних засобів на окиснювальну модифікацію білків при ініціюванні вільнорадикального окиснення в дослідах in vitro/ Н. Г. Чорноіван [и др.] (стр.107-109)
Лісничук Н. Є. Корекція структурно-функціональних змін кишки при поєднаних патологіях органів панкреатогепатобіліарної зони із застосуванням ентеросорбенту ГСГД магнітолазерного випромінювання/ Н. Є. Лісничук, І. Я. Демків, М. І. Куліцька (стр.110-113)
Ястремська С. О. Оцінка ефективності застосування препарату "Ентеросгель" у лікарській формі - паста для перорального застосування в тварин із пептичною виразкою/ С. О. Ястремська [и др.] (стр.114-117)
Борис Р. М. Зміни тканинного фібринолізу в динаміці експериментального колоногенного перитоніту/ Р. М. Борис (стр.118-122)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ястремська С. О., Ніколаєв В. Г., Кліщ І. М., Ніколаєва В. В., Олещук О. М., Куліцька М. І., Головко Л. Л.
Заглавие : Оцінка ефективності застосування препарату "Ентеросгель" у лікарській формі - паста для перорального застосування в тварин із пептичною виразкою
Место публикации : Вісник наукових досліджень. - 2010. - № 3. - С. 114-117 (Шифр ВУ9/2010/3)
Предметные рубрики: Пептическая язва
Энтеросгель
Энтеросорбция
Найти похожие

17.

Заглавие журнала :Медична освіта -2010г.,N 4
Интересные статьи :
Огарь С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі/ С. В. Огарь, Л. В. Пляка (стр.5-7.)
Чекман І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.7-11.)
Хомазюк Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи/ Т. А. Хомазюк [и др.] (стр.11-14.)
Ульянов В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП/ В. О. Ульянов, В. Є. Бреус (стр.14-17.)
Сорокман Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії/ Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар (стр.17-18.)
Сон А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.19-21.)
Грицан Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі"/ Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська (стр.21-24.)
Бондаренко Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології/ Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва (стр.25-27.)
Ільницька Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз (стр.28-30.)
Білай І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування/ І. М. Білай [и др.] (стр.30-33.)
Гребенник М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю/ М. В. Гребенник [и др.] (стр.33-35.)
Василюк В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес/ В. М. Василюк [и др.] (стр.36-40.)
Іванець Л. М. Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації/ Л. М. Іванець, О. Б. Поляк (стр.40-42.)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації/ Н. М. Воронич-Семченко, М. М. Багрій (стр.42-45.)
Бобирьов В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології/ В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича (стр.45-47.)
Чечотіна С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики/ С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот (стр.48-50.)
Кузякіна Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів/ Н. Є. Кузякіна (стр.51-52.)
Новосьолова Н. Ф. Проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров’я та громадське медсестринство"/ Н. Ф. Новосьолова (стр.53-55.)
Андрейчин С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи/ С. М. Андрейчин [и др.] (стр.55-57.)
Банадига Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.57-69.)
Білик Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа"/ Л. С. Білик, Н. Є. Слободян (стр.60-61.)
Гнатюк М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.62-64.)
Господарський І. Я. Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.65-67.)
Гощинський В. Б. Комунікативні бар’єри у відносинах лікаря та пацієнта/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.68-69.)
Дзюбановський І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.70-72.)
Климнюк С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.72-73.)
Мазур П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників/ П. Є. Мазур [и др.] (стр.74-75.)
Мазур П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою/ П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець (стр.76-77.)
Мазур П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу/ П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк (стр.77-79.)
Мандзій З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання/ З. П. Мандзій [и др.] (стр.80-82.)
Марчишин С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ/ С. М. Марчишин [и др.] (стр.83-85.)
Олійник О. В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року/ О. В. Олійник [и др.] (стр.85-87.)
Пайкуш М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.87-89.)
Сагаль І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук (стр.89-91.)
Сміян С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу/ С. І. Сміян [и др.] (стр.91-93.)
Ткачук О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи/ О. В. Ткачук [и др.] (стр.94-95.)
Швидкий О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу/ О. В. Швидкий, Н. В. Будь (стр.96-98.)
Шегедин М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського/ М. Б. Шегедин, І. С. Смачило (стр.98-100)
Шкробот С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.100-103.)
Шкробот С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.104-106.)
Шпонька І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.106-108.)
Савула М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу/ М. М. Савула, Ю. І. Сливка (стр.108-111.)
Свиридюк В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу)/ В. З. Свиридюк [и др.] (стр.112-116.)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Господарський І. Я., Ястремська С. О., Коноваленко С. О., Рега Н. І., Криницька І. Я., Максимова В. В., Локай Б. А., Галіяш Н. Б., Креховська-Лепявко О. М., Яворська І. В., Петренко Н. В., Городецький В. Є.
Заглавие : Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського
Место публикации : Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 65-67. (Шифр МУ7/2010/4)
Предметные рубрики: Образования технология
Образование медсестринское, степень бакалавра-- тенденции
Найти похожие

19.

Заглавие журнала :Медична освіта -2012г.,N 1
Интересные статьи :
Ковальчук Л. Я. Основні здобутки та подальші перспективи розвитку кафедри хірургії №1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України"/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.6-7)
Мельничук І. М. Методологічний аналіз професіоналізації майбутнього медичного працівника у вищому навчальному закладі/ І. М. Мельничук (стр.8-12)
Беденюк А. Д. Доктрина ведення навчального процесу у державних вищих медичних навчальних закладах згідно з кредитно-модульною системою/ А. Д. Беденюк (стр.13-14)
Саварин Т. В. Використання тестового контролю та тестових завдань у навчанні іноземної мови студентів немовних вищих навчальних закладів/ Т. В Саварин, І. Р. Бекус (стр.15-18)
Гнатюк М. С. Особливості взаємозв’язків між успішністю студентів та їх психофізіологічними станами/ М. С. Гнатюк, Л. В. Татарчук, Р. М. Гнатюк (стр.19-22)
Марценюк В. П. Обгрунтування значення веб-порталу навчально-методичних матеріалів для теоретичної та практичної підготовки студенті-іноземців у вивченні іноземної (української) мови за професійним спрямуванням/ В. П. Марценюк, Г. В. Жмудська (стр.23-26)
Бондаренко С. В. Застосування тестових технологій під час вивчення суспільних дисциплін студентами ТДМУ ім. І. Я. Горбачевського/ С. В. Бондаренко [и др.] (стр.27-29)
Лисюк Р. М. Актуальні питання викладання фармакогнозії студентам англомовного відділення в умовах кредитно-модульної системи освіти/ Р. М. Лисюк, Р. Є. Дармограй (стр.30-31)
Кочін І. В. Організація та вдосконалення навчального процесу на кафедрі цивільного захисту та медицини катастроф системи післядипломної медичної освіти/ І. В. Кочін [и др.] (стр.32-35)
Кульчицький В. Й. Формування професіогенезу особистості студентів медичних вузів України/ В. Й. Кульчицький (стр.36-39)
Моцар В. В. Особливості викладання курсу неонатології студентам англомовної форми навчання/ В. В. Моцар, І. А. Трофімова (стр.40-44)
Пахаренко Л. В. Особливості викладання елективного курсу "Ендоскопічні технології і акушерстві та гінекології" для студентів VІ курсу факультету підготовки іноземних громадян/ Л. В. Пахаренко (стр.45-47)
Огарь С. В. Сучасний стан виробничої практики у підготовці фахівців з вищою фармацевтичною освітою в Україні/ С. В. Огарь, О. Я. Барковська (стр.48-50)
Лелека М. В. Історичні аспекти і перспективи використання міжнародних освітніх технологій з фармакоекономіки для спеціалістів охорони здоров’я в Україні/ М. В. Лелека [и др.] (стр.51-54)
Маланчук С. Л. Використання засад доказової медицини при вивченні питань застосування оральних контрацептивів/ С. Л. Маланчук [и др.] (стр.55-57)
Вієвський А. М. Необхідність удосконалення післядипломної освіти лікарів у світлі впровадження новітніх технологій профілактики вживання психоактивних речовин у дітей та підлітків/ А. М. Вієвський (стр.58-64)
Скрипник Н. В. Гуманітарний аспект підготовки лікарів у вищих медичних закладах освіти/ Н. В. Скрипник, Н. В. Пасєчко (стр.65-67)
Гуда Н. В. Особливості викладання навчальної дисципліни "Основи косметичної хірургії" студентам V курсу фармацевтичного факультету зі спеціальності 7.112002 "Технологія парфумерно-косметичних засобів" на курсі комбустіології кафедри загальної та оперативної хірургії з топографічною анатомією ТДМУ імені І. Я. Горбачевського/ Н. В. Гуда, В. В. Бігуняк (стр.68-72)
Яшан О. І. Досвід навчально-методичної роботи кафедри оториноларингології/ О. І. Яшан [и др.] (стр.73-76)
Олійник О. В. Досвід створення лікарні Вроцлавської медичної академії з огляду на проблеми реформування медичної галузі в Україні/ О. В. Олійник (стр.77-78)
Кліщ Г. І. Післядипломна освіта лікарів в Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.79-84)
Паласюк Г. Б. Підготовка докторів наук з медсестринства в університетах Австрії/ Г. Б. Паласюк (стр.85-89)
Мартинюк Л. П. Шляхи оптимізації практичних занять з внутрішньої медицини для студентів 5 та 6 курсів медичного факультету в умовах кредитно-модульної системи навчання/ Л. П. Мартинюк, Н. В. Грималюк, О. А. Прокопович (стр.90-92)
Маланчук Л. М. Сучасні підходи до викладання окремих питань акушерства та гінекології/ Л. М. Маланчук [и др.] (стр.93-95)
Творко В. М. Досвід викладання елективного курсу "Медичні апарати і системи" для субординаторів медичного факультету/ В. М. Творко, І. О. Боровик (стр.96-98)
Дорофєєв А. Е. Досвід організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах Польщі/ А. Е. Дорофєєв, Т. В. Мягкова, Джоанна Хоростовська-Винімко (стр.99-101)
Мисула І. Р. Перспектива підготовки лікарів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.102-106)
Нагірний Я. П. Перспективи розвитку стоматологічного факультету/ Я. П. Нагірний (стр.107-108)
Соколова Л. В. Перспективи розвитку фармацевтичного факультету/ Л. В. Соколова, Д. Б. Коробко, П. Г. Лихацький (стр.109-112)
Корда М. М. Навчання іноземних студентів в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського: історія і перспективи/ М. М. Корда (стр.113-119)
Гребеник М. В. Атестація лікарів: акцент на безперервність самоосвіти/ М. В. Гребеник, О. М. Масик, О. Р. Боярчук (стр.120-123)
Бабінець Л. С. Аналіз чинників розвитку наукового потенціалу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. С. Бабінець, О. М. Сопель, К. О. Пашко (стр.124-126)
Пашко К. О. У майбутнє рухаємося з упевненістю. Перспективи розвитку навчально-наукового інституту фармакології, гігієни та медичної біохімії ім. М. П. Скакуна/ К. О. Пашко, О. І. Острівка, С. І. Яворська (стр.127-130)
Вадзюк С. Н. Історія, сьогодення та перспективи розвитку інституту медико-біологічних проблем ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України"/ С. Н. Вадзюк, І. Я. Папінко, І. Б. Паньків (стр.131-133)
Волков К. С. Становлення навчально-наукового інституту Морфології/ К. С. Волков (стр.134-137)
Бондаренко Ю. І. Інформаційно-прикладне моделювання в навчальному процесі з поглядом у майбутнє/ Ю. І. Бондаренко, С. В. Дзига (стр.138-141)
Ястремська С. О. Історія та перспективи розвитку ННІ Медсестринства Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/ С. О. Ястремська [и др.] (стр.142-145)
Посохова К. А. Викладання фармакології - деякі підсумки і перспективи/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.146-150)
Корда М. М. Досвід і перспективи навчання студентів, вдосконалення наукових пошуків і досліджень на кафедрі медичної біохімії в системі новітніх технології/ М. М. Корда [и др.] (стр.151-154)
Бондар Я. Я. Впровадження інноваційних технологій та перспективи розвитку кафедри патологічної анатомії в умовах модернізації і реформування вищої медичної освіти/ Я. Я. Бондар [и др.] (стр.155-157)
Файфура В. В. Сторінки історії студентського наукового гуртка кафедри патологічної фізіології/ В. В. Файфура [и др.] (стр.158-161)
Гребеник М. В. Первинна спеціалізація (інтернатура) "Загальна практика - сімейна медицина": реалії сьогодення і перспективи розвитку/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.162-164)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ястремська С. О., Господарський І. Я., Усинська О. С.
Заглавие : Історія та перспективи розвитку ННІ Медсестринства Тернопільського державного медичного університету імені І.Я. Горбачевського
Место публикации : Медична освіта. - 2012. - № 1. - С. 142-145 (Шифр МУ7/2012/1)
Предметные рубрики: Медицинские институты-- ист-- тенденции
Найти похожие

 1-20    21-38 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)