Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Dudko, O. G.$<.>)
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.

Заглавие журнала :Медична освіта -2018г.,N 1
Интересные статьи :
Алєксєєнко О. А. Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології/ О. А. Алєксєєнко [та ін.] (стр.5-7)
Бобрук С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів/ С. В. Бобрук (стр.8-10)
Боярчук О. Р. Особливості викладання предмета "Основи раціонального харчування" на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією/ О. Р. Боярчук [та ін.] (стр.11-15)
Гевкалюк Н. О. Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих/ Н. О. Гевкалюк (стр.16-18)
Гусєв В. М. Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології/ В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко (стр.19-21)
Зеленюк В. Г. Ефективність методу "ділова гра" на заняттях з аптечної технології лікарських засобів/ В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук (стр.22-25)
Ільницька О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення)/ О. М. Ільницька [та ін.] (стр.26-29)
Корольова Т. В. Стан сформованості професійно-етичної культури майбутнього лікаря/ Т. В. Корольова (стр.30-34)
Машейко І. В. Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів/ І. В. Машейко [та ін.] (стр.35-38)
Мисула І. Р. Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах/ І. Р. Мисула [та ін.] (стр.39-42)
Пилипчук В. І. Роль інноваційних технологій у навчанні з циклу "Хірургія" студентів 6-го курсу медичного факультету/ В. І. Пилипчук (стр.43-45)
Рогальський І. О. Особливості викладання медичного права для студентів-медиків/ І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк (стр.46-49)
Скробач Н. В. Шляхи підвищення якісного рівня вищої освіти/ Н. В. Скробач [та ін.] (стр.50-54)
Ткаченко А. С. Чи варто використовувати наукометричний m-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів?/ А. С. Ткаченко [та ін.] (стр.55-57)
Топол І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології/ І. О. Топол (стр.58-61)
Kulbashna Ya. A. The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process/ Ya. A. Kulbashna, V. O. Zakharova (стр.62-67)
Zhdan V. M. Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist/ V. M. Zhdan [et al.] (стр.68-71)
Гнатюк М. С. Особливості засвоєння практичних навичок лікарями хірургічних спеціальностей при вивченні ендоскопічної хірургії/ М. С. Гнатюк [та ін.] (стр.72-74)
Кастнерова М. Синдром вигорання - важлива проблема підготовки медичних сестер (досвід Південної Чехії)/ М. Кастнерова [та ін.] (стр.75-78)
Колесник Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/ Т. В. Колесник, О. В. Смольянова (стр.79-81)
Ленчук Т. Л. Реалізація дидактичних принципів у практиці наукової підготовки іноземних студентів до навчання в медичному університеті/ Т. Л. Ленчук (стр.82-86)
Лихацька Г. В. Методологія викладання гастроентерології студентам з англомовною формою навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 2/ Г. В. Лихацька (стр.87-90)
Мєсоєдова В. А. Студентський науковий гурток на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії як шлях до вдосконалення професійних навиків майбутнього лікаря/ В. А. Мєсоєдова (стр.91-94)
Мисула І. Р. Досвід викладання англомовним студентам на кафедрі медичної реабілітації за кредитно-модульною системою/ І. Р. Мисула, О. Я. Зятковська, Т. Г. Бакалюк (стр.95-97)
Муратова Т. М. Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.98-102)
Павлюк Т. В. Особливості емоційної сфери медичних працівників/ Т. В. Павлюк, Т. І. Толокова (стр.103-107)
Петрушанко Т. О. Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної стоматології/ Т. О. Петрушанко [та ін.] (стр.108-111)
Посохова К. А. Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.112-114)
Спіріна І. Д. Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни "Психіатрія. Наркологія"/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.115-118)
Швед М. І. Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.119-124)
Dudko O. G. Managing "Traumatology and orthopedics" educational course for foreign students in Bukovynian State Medical University/ O. G. Dudko (стр.125-128)
Logoyda L. S. Methological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students/ L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko (стр.129-133)
Смольська Л. Ю. Рецензія на наукове видання: Закалюжний М. М. Клінічна латина з англійськими та українськими відповідниками / Мирослав Закалюжний, Михайло Андрейчин, Роман Коморовський. - Тернопіль : ТДМУ, 2017. - 832 с./ Л. Ю. Смольська (стр.134-135)
Дідух В. Д. До 100-річчя від дня смерті Івана Пулюя/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.136-140)
Fedonyuk L. Ya. Educational Biological Museum of Medical Biology Department - valuable treasure and pride of the university/ L. Ya. Fedonyuk, S. S. Podobivsky, O. M. Yarema (стр.141-145)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Dudko O. G.
Заглавие : Managing "Traumatology and orthopedics" educational course for foreign students in Bukovynian State Medical University
Параллельн. заглавия :Організація навчального курсу "Травматологія та ортопедія" для іноземних студентів у Буковинському державному медичному університеті
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 125-128 (Шифр МУ7/2018/1)
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
Аннотация: The aim of the work – to analyze tutorial process and to improve the quality of education for English speaking students at “Traumatology and Orthopedics” course. The main body. Paper presents analysis of tutorial process on “Taumatology and Orthopedics” students of foreign faculty of Bukovynian State Medical University. Peculiarities of theoretical and practical study were described. It was estimated that main problems are lack of tutorial hours that were given for learning the discipline, the quantity and quality of English textbooks and methodical instructions are very low. Problems with patient’s curation are related with low level of Ukrainian language and big number of students in groups, that complicates individual approach to mastering practical skills. To resolve the abovementioned problems the distant educational course of “Traumatology and Orthopedics” was introduced. Decreasing number of students in the groups and involvement them to participate in urgent duties will improve the level of theoretical and practical knowledge, motivation and enquiring of students in Traumatology and Orthopedics and will make educational process more individually oriented. Another perspective goal is to compile and publish quality English textbooks and handbooks on “Traumatology and Orthopedics”. Conclusions. Significant improvement of theoretical knowledge and developing the “orthopedics focus” can be achieved with application of modern distant internet-based learning technologies that helps students to improve practical skills as well. On the other hand solving number of problems, as preparing and publishing quality textbooks and methodical instructions on “Traumatology and Orthopedics” course in English, improving website of distant learning, decreasing number of students in groups will improve the quality of learning the disciplineМета роботи – провести аналіз навчального процесу англомовних студентів та покращити якість вивчення травматології та ортопедії. Основна частина. Проведено аналіз навчального процесу з дисципліни “травматологія та ортопедія” студентів іноземного факультету Буковинського державного медичного університету, наведено особливості їх теоретичної і практичної підготовки. Визначено, що основними перешкодами є недостатня кількість навчальних годин, що відводяться для дисципліни, брак навчальної літератури англійською мовою та її якість, труднощі при курації хворих пов’язані з недостатнім знанням української мови іноземцями, велика кількість студентів у групах, що утруднює індивідуальний підхід при проведенні практичних занять. Створення сервера дистанційного навчання й електронного навчального курсу “травматологія та ортопедія” покращило навчальний процес. Зменшення кількості англомовних студентів у групах та залучення їх до ургентних чергувань дозволять значно покращити рівень теоретичної і практичної підготовки, посилити мотивацію і зацікавленість студентів, сприятимуть індивідуальному підходу до їх навчання. Перспективними є також підготовка і видавництво власної навчально-методичної літератури англійською мовою. Висновки. Значного покращення теоретичних знань студентів та розвитку їх ортопедичної спрямованості можна досягти, застосовуючи сучасні технології дистанційного навчання з застосуванням Інтернету, що, у свою чергу, покращить оволодіння студентами практичними навичками. З іншого боку, вирішення ряду проблем, таких, як видавництво якісних підручників та навчально-методичних посібників з травматології та ортопедії англійською мовою, удосконалення веб-сайту дистанційної освіти, зменшення кількості студентів у групах, також значно покращить якість вивчення дисципліни
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)