Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Sakhnatska, N.$<.>)
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.

Заглавие журнала :Український науково-медичний молодіжний журнал -2021г.,N 4
Интересные статьи :
Abdallah I. Dependence of the restorative effect of macroporous poly(n[2-hydroxypropyl]-methacrylamide hydrogel on the severity of experimental lacerative spinal cord injury/ I. Abdallah [та ін.] (стр.8-21)
Boiko D. Сlinical features of anxiety disorder in post-covid-19 syndrome and finding of its predictors/ D. Boiko (стр.22-29)
Denysenko R. Morphological changes in soft palatine tissues standing behind obstructive sleep apnea syndrome: general pattern and role of human papilloma virus/ R. Denysenko [та ін.] (стр.30-37)
Kordubailo I. Kidney stone disease and osteoporosis - topic issues of comorbidity/ I. Kordubailo [та ін.] (стр.38-43)
Пальчуковська М. Cімейна середземноморська лихоманка ускладнена хронічною хворобою нирок 5д. ст. Опис клінічного випадку/ М. Пальчуковська, Л. Ліксунова (стр.44-47)
Popovych T. Metal-induced protein denaturation: regularities, pathological manifestations, and in vitro modeling/ T. Popovych [та ін.] (стр.48-54)
Алейник С. Дослідження асортименту фармацевтичного ринку лікарських засобів для вагінального застосування з деталізацією сегменту препаратів з пробіотичною активністю/ С. Алейник (стр.55-67)
Palamarchuk V. Тhe role of calcitonin in the preoperative stage as the predictor of medullary thyroid cancer metastases/ V. Palamarchuk [та ін.] (стр.68-76)
Rafalska Y. Marketing research of the medicine market for the treatment of breast cancer in Ukraine/ Y. Rafalska, K. Kosyachenko (стр.77-83)
Sakhnatska N. Analysis of the use of mobile applications by foreign and Ukrainian pharmacies within the concept of holistic marketing/ N. Sakhnatska, N. Aliekperova (стр.84-91)
Єрхова А. Xарактеристики і обґрунтування застосування пелет як сучасної лікарської форми на ринку України/ А. Єрхова, М. Катинська (стр.92-98)
Гузун Д. Деякі аспекти прогнозування тяжкості вірус-індукованого загострення бронхіальної астми у дітей на тлі пандемії COVID-19/ Д. Гузун [та ін.] (стр.99-106)
Kretsu N. Clinical-anamnestic and echocardiographic markers of neonatal sepsis at different gestation age of newborn/ N. Kretsu, O. Koloskova, T. Bilous (стр.107-115)
Kalashchenko S. Assessment level of physical activity and psycho-emotional health status of the bogomolets national medical university students under conditions of distance learning organization/ S. Kalashchenko [та ін.] (стр.116-123)
Ткаченко І. Oцінка ризику та прогнозування можливості виникнення гострих токсичних ефектів у працівників при роботі з препаратом оберон рапід 240 sc, кс/ І. Ткаченко, А. Антоненко (стр.124-128)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Sakhnatska N., Aliekperova N.
Заглавие : Analysis of the use of mobile applications by foreign and Ukrainian pharmacies within the concept of holistic marketing
Параллельн. заглавия :Аналіз використання мобільних додатків закордонними та українськими аптечними закладами у рамках концепції холістичного маркетингу
Место публикации : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2021. - № 4. - С. 84-91 (Шифр УУ14/2021/4)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-главная: ТЕЛЕМЕДИЦИНА -- TELEMEDICINE
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS
ЛЕКАРСТВЕННЫХ СРЕДСТВ ОЦЕНКА -- DRUG EVALUATION
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET
Аннотация: Digitalization of the pharmaceutical sector requires the use of modern marketing approaches to provide pharmacies with quality and safe pharmaceutical care within the holistic concept of marketing management. A promising direction of digital transformation of the retail market of medicines is the introduction of special mobile applications in the activities of pharmacies, which become a safe and accessible platform for the sale of medicines to the population. The main purpose of the study is to exercise the analysis of the features of pharmaceutical services provision using mobile applications to foreign and Ukrainian pharmacy chains. The study is based on the use of content analysis, analysis of electronic resources, system, and logical analysis, as well as of the modeling method. As the objects of the study, American pharmacy chains CVS Pharmacy and Walgreens, British Boots, and Lloyds Pharmacy were selected, as well as 10 pharmacy chains in Ukraine in terms of turnover in January-October 2020. It is revealed that the leading world leaders in the retail market of medicines have been using this digital tool in their marketing activities for a long time. Unlike domestic pharmacies, applications of foreign pharmacies additionally provide such services as online registration for testing and vaccination against COVID-19, additional opportunities for the visually impaired, drug disposal, and others. Among the studied Ukrainian pharmacy chains by market share, only a half have mobile applications with various functions, among the most developed mobile applications are “Like” from LLC “Apteka-Magnolia” (“Pharmacy-Magnolia”), "Pharmacy 911" and “Apteka Dobroho Dnia” (“Good Afternoon Pharmacy”). An integrated model of a mobile application of a modern pharmacy has been developed, aimed at effective interaction of all necessary functions to provide the population with high-quality, convenient, and available pharmaceutical care. Promising areas of further research are the justification of the feasibility of using certain functions of mobile applications, as well as other digital tools, such as pharmacy websites, social media pages within the concept of holistic marketing. The results of the study conducted may be useful to specialists in the pharmaceutical industry for use in practical pharmacyДіджиталізація фармацевтичної сфери вимагає використання сучасних маркетингових підходів для надання аптечними закладами якісної та безпечної фармацевтичної допомоги у рамках холістичної концепції маркетингового управління. Перспективним напрямком цифрової трансформації роздрібного ринку ліків є впровадження у діяльність аптечних закладів спеціальних мобільних додатків, що стають безпечною та доступною платформою реалізації лікарських засобів населенню. Основною метою проведеного дослідження є аналіз особливостей надання фармацевтичних послуг за допомогою мобільних додатків закордонних та вітчизняних аптечних мереж. У дослідженні було використано контент-аналіз, аналіз електронних ресурсів, системний та логічний аналізи, а також метод моделювання. Об’єктом дослідження було обрано американські мережі аптек CVS Pharmacy та Walgreens, британську мережу аптек Boots, яка з 2014 є частиною міжнародної корпорації Walgreens Boots Alliance, LloydsPharmacy, яка має понад 1400 аптек по усій Великобританії, а також 10 аптечних мереж України за обсягами товарообігу за підсумками січня–жовтня 2020 року. В статті представлено результати аналізу мобільних додатків закордонних аптечних мереж, згідно з якими, світові лідери роздрібного ринку ліків вже тривалий час використовують у своїй маркетинговій діяльності даний цифровий інструмент. Також було проаналізовано мобільні додатки аптечних закладів України. Виявлено, що, на відміну від вітчизняних аптечних закладів, аплікації закордонних аптек додатково надають такі послуги як онлайн реєстрація на тестування та вакцинацію проти COVID-19, додаткові можливості для людей з вадами зору, утилізація лікарських засобів та інші. Розроблена інтегрована модель мобільного додатку сучасного аптечного закладу, спрямована на ефективну інтеграцію усіх необхідних функцій з метою забезпечення населення якісною, зручною та доступною фармацевтичною допомогою у контексті холістичного маркетингу. Перспективними напрямами подальших досліджень є обґрунтування доцільності використання таких цифрових інструментів, як веб-сайти аптек, сторінки у соціальних мережах та їх роль у холістичний концепції управління сучасним аптечним закладом. Результати проведеного дослідження можуть бути корисними фахівцям фармацевтичної галузі для використання у практичній фармації
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)