Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (9)Библиотечные издания (129)Высшее образование (6)Краеведение (5)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=ЕЛЕКТРОННІ<.>)
Общее количество найденных документов : 16
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-16 
1.

Заглавие журнала :Стоматолог -2005г.,N 12
Интересные статьи :
Anitua E. Имплантаты с широкой, но не политической, платформой/ E. Anitua (стр.10-18)
Липец А. С. Эффективность реставрации постоянных моляров у детей и подростков вкладками из золотого сплава/ А. С. Липец (стр.18-21)
Перова М. Д. Рецессия тканей пародонта: до чего дошел прогресс?/ М. Д. Перова, Е. А. Фомичева (стр.22-28)
Мангани Ф. Непрямые эстетические реставрации: композитные инлеи и оверлеи/ Ф. Мангани (стр.29-37)
Дроботун Н. С. МИКРОпротезирование или "МАКРОреставрация"?/ Н. С. Дроботун, И. А. Сливина, Л. П. Гуль (стр.38-42)
Лебедев К. А. Аллергические реакции на местные анестетики и методы их диагностики/ К. А. Лебедев, И. Д. Понякина (стр.43-48)
Современный руководитель: путь к совершенству (стр.49-51)
Гриньох В. О. Електронні методи в стоматології/ В. О. Гриньох, Я. О. Кочмар (стр.52-53)
Аржанов Н. П. Университеты Павла Дауге/ Н. П. Аржанов (стр.55-60)
Из "Записок врача-пародонтолога" (стр.61-63)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гриньох В. О., Кочмар Я. О.
Заглавие : Електронні методи в стоматології
Место публикации : Стоматолог. - 2005. - № 12. - С. 52-53 (Шифр СУ9/2005/12)
Предметные рубрики: Электротерапия-- методы
Электроника медицинская
Физиотерапия-- методы
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Медична освіта -2006г.,N 1
Интересные статьи :
Ковальчук Л. Я. Викладання хірургії у Віденському медичному університеті/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.5-7)
Марценюк В. П. Електронні інформаційні ресурси в медичній освіті університету Південної кароліни UPSTATE(США)/ В. П. Марценюк (стр.8-10)
Господарський І. Я. Досягнення і проблеми у процесах реформування вищої медичної освіти в Австрії/ І. Я. Господарський (стр.11-14)
Паласюк Г. Б. Медсестринська освіта в Австрії: з досвіду міжнародних стажувань/ Г. Б. Паласюк (стр.15-18)
Авдєєв О. В. Основні напрямки стоматологічної освіти в Австрії/ О. В. Авдєєв (стр.18-21)
Денефіль О. В. Досвід ведення занять на теоретичній і клінічній кафедрах Віденського медичного університету/ О. В. Денефіль (стр.22-24)
Олещук О. М. Особливості нового навчального плану й викладання фармакологи/ О. М. Олещук (стр.25-28)
Ремінецький Б. Я. Особливості організації викладання анатомії людини у медичному університеті Відня/ Б. Я. Ремінецький (стр.29-31)
Ястремська С. О. Організація викладання біологічної хімії у Віденському медичному університеті/ С. О. Ястремська (стр.32-33)
Багній Н. І. Організація проблемно-орієнтованого навчання у Віденському медичному університеті/ Н. І. Багній (стр.34-36)
Сахарова І. Є. Особливості викладання педіатрії у Віденському медичному університеті/ І. Є. Сахарова (стр.37-39)
Ліщенко Н. О. Особливості системи вищої освіти у США/ Н. О. Ліщенко [и др.] (стр.40-43)
Прокопчук А. І. Особливості медсестринської освіти у США/ А. І. Прокопчук [и др.] (стр.44-46)
Усинська О. С. Особливості робочих програм та вимог до студентів у системі медсестринськоЇ освіти США (на прикладі школи медсестринства університету Південної Кароліни)/ О. С. Усинська [и др.] (стр.47-49)
Мілевська Л. С. Фактор викладача в системі американської медичної освіти/ Л. С. Мілевська [и др.] (стр.50-51)
Андрейчин С. М. Медсестринська освіта в Словацькій республіці/ С. М. Андрейчин, В. О. Качор (стр.52-54)
Фіра Л. С. Організація навчання у Карловому університеті/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.55-56)
Бухтіярова Н. В. Перспективи застосування телекомунікаційних технологій у викладанні медико-біологічних дисциплін на фармацевтичному факультеті/ Н. В. Бухтіярова [и др.] (стр.57-59)
Гощинський В. Б. До питання підготовки лікарів загальної практики-сімейної медицини/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.60-61)
Бойчук А. В. Організація навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології фпо на засадах доказової медицини-нагальна потреба часу/ А. В. Бойчук [и др.] (стр.62-64)
Стародуб Є. М. Впровадження принципів доказової медицини на факультеті після дипломної освіти/ Є. М. Стародуб [и др.] (стр.64-66)
Білай І. М. Методологічні і практичні особливості викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.67-70)
Дзюбановський І. Я. Роль клінічних баз в оволодінні практичними навичками інтернами-хірургами у світлі кваліфікаційної категорії/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.70-72)
Мурашко О. О. Динаміка цінністно-смислової сфери безплідних жінок, які застосовують допоміжні репродуктивні технології/ О. О. Мурашко (стр.73-79)
Бугай Б. Г. Основа мечоподібного відростка чи нижній кінець груднини є місцем вислуховування тристулкового клапана?/ Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, Н. Я. Верещагіна (стр.80-81)
Цимбалюк В. І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/ В. І. Цимбалюк, М. В. Квасніцький (стр.84-87)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Марценюк В. П.
Заглавие : Електронні інформаційні ресурси в медичній освіті університету Південної кароліни UPSTATE(США)
Место публикации : Медична освіта. - 2006. - № 1. - С. 8-10 (Шифр МУ7/2006/1)
Предметные рубрики: Образования технология
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Медична освіта -2006г.,N 3
Интересные статьи :
Ковальчук Л. Я. До питання співпраці Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Гобачевського та штату Південна Кароліна, США в галузі медсестринської освіти/ Л. Я. Ковальчук (стр.5-7)
Чернишенко Т. І. Порівняльні аспекти американської та української програм акалаврату з медсестринства/ Т. І. Чернишенко, Н. О. Ліщенко (стр.7-11)
Ковальчук Л. Я. Сучасна концепція підручника для медсестер/ Л. Я. Ковальчук, Н. О. Ліщенко, О. С. Усинська (стр.11-13)
Марценюк В. П. Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни UPSTATE (США)/ В. П. Марценюк (стр.14-15)
Шегедин М. Б. Нова вітчизняна модель медсестринського процесу/ М. Б. Шегедин (стр.16-17)
Шкробот С. І. Актуальні питання при вивченні предмета "Медсестринство в неврології" в світлі реформування медсестринської освіти в Україні/ С. І. Шкробот, О. Ю. Бударна, З. В. Салій (стр.18-19)
Хабарова Н. А. Сучасні погляди на медсестринську освіту/ Н. А. Хабарова, С. М. Андрейчин, Н. А. Бількевич (стр.20-22)
Шевчук О. В. Госпітальне медсестринство в США очима українського випускника/ О. В. Шевчук (стр.22-24)
Кулл Д. С. До питання нестачі медичних сестер/ Д. С. Кулл (стр.24-28)
Ревчук Н. В. Система освіти медичних сестер у Сполучених Штатах Америки/ Н. В. Ревчук (стр.28-29)
Усинська О. С. Професійна класифікація медсестер у США: особливості освіти та роботи/ О. С. Усинська (стр.30-31)
Лепявко А. А. Альтернативні шляхи професійного спрямування випускників медсестринських шкіл США/ А. А. Лепявко (стр.32-34)
Шманько О. В. Проблема нестачі медичних сестер у США/ О. В. Шманько (стр.35-36)
Прокопчук А. І. До питання реформування медсестринської освіти в Україні/ А. І. Прокопчук (стр.39-40)
Тарчинець М. В. Стандартизований іспит NCLEX-RN та досвід його складання медсестрами, що одержали спеціальну освіту в Україні та країнах СНД/ М. В. Тарчинець [и др.] (стр.41-42)
Мілевська Л. С. Особливості методики викладання курсу психіатрії в медсестринській школі університету Південної Кароліни (США)/ Л. С. Мілевська (стр.42-44)
Прокопчук А. І. До питання використання манекенів у медсестринському навчальному процесі/ А. І. Прокопчук (стр.44-46)
Олещук О. М. Особливості медсестринської освіти в Австрії/ О. М. Олещук, Г. Б. Паласюк (стр.46-47)
Олійник О. В. Особливості роботи медичних сестер-анестезисток в клініці Віденського медичного університету/ О. В. Олійник (стр.48-49)
Сахарова І. Є. За підсумками 10-ї Грацької конференції з реформування медичної освіти/ І. Є. Сахарова, Н. Є. Лісничук, О. М. Олещук (стр.49-52)
Качор В. О. Про перспективу співпраці у системі сестринського навчання зі Словацькою республікою/ В. О. Качор [и др.] (стр.53-54)
Фаркашова Д. Система медсестринської освіти у Словацькій республіці після 1990 року/ Д. Фаркашова (стр.55-56)
Сескевічюс А. Розвиток медсестринської освіти в Литві/ А. Сескевічюс (стр.57)
Банадига Н. В. Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти/ Н. В. Банадига, Н. Я. Ходорчук, І. О. Рогальський (стр.58-60)
Гайдуков В. А. Сучасні аспекти проходження переддипломної практики медичними сестрами-бакалаврами/ В. А. Гайдуков [и др.] (стр.60-61)
Дука К. Д. Досвід навчання медсестер-бакалаврів в Дніпропетровській державній медичній академії/ К. Д. Дука, Т. В. Ярошевська, І. Е. Шарун (стр.62-63)
Костенко І. Ф. Шляхи удосконалення медсестринської освіти в Україні/ І. Ф. Костенко (стр.64-65)
Кривенко В. І. Організація навчального процесу медичних сестер з вищою освітою/ В. І. Кривенко [и др.] (стр.66-68)
Кузнєцов В. Г. Роль кабінету доклінічної практики в процесі підготовки медичних працівників середньої ланки/ В. Г. Кузнєцов (стр.68-69)
Локай Б. А. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" -крок вперед в реформуванні медсестринської освіти в Україні/ Б. А. Локай, Д. В. Козак (стр.72-74)
Локай Б. А. Стан та проблеми підготовки науково-педагогічних кадрів для спеціальностей "Сестринська справа" та "Лабораторна діагностика" у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Б. А. Локай (стр.74-75)
Панченко М. С. Проблеми та перспективи підготовки педагогічних кадрів зі спеціальності "Сестринська справа" з досвіду роботи Харківського базового медичного коледжу №1/ М. С. Панченко, Т. О. Кудрявцева, Л. П. Ольховська (стр.76-78)
Сук Т. І. Шляхи оптимізації підготовки медичних лаборантів у вищих навчальних закладах України/ Т. І. Сук [и др.] (стр.82-83)
Шкільна І. М. Роль медичної сестри в профілактиці найважливіших хвороб, в тому числі інфекційних, і підтримці здорового способу життя/ І. М. Шкільна (стр.88-90)
Кайдашев І. П. Методичне забезпечення навчального процесу в умовах впровадження кредитно-модульної системи/ І. П. Кайдашев [и др.] (стр.90-92)
Білай І. М. Деякі методичні підходи до викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету: курація/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.92-95)
Деміховська О. Особливості викладання гігієни у Німеччині/ О. Деміховська (стр.96-98)
Чулак Л. Д. Досвід освоєння алгоритмів при підготовці студентів до Практичноорієнтованого іспиту з ортопедичної стоматології/ Л. Д. Чулак, М. В. Кушнір, В. Г. Шутурмінський (стр.99-100)
Бугай Б. Г. Ритм перепілки при мітральному стенозі: компонент, якого не вистачає/ Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, Т. Ю. Чернець (стр.101-103)
Саварин Т. В. Використання елементів гри при вивченні медичної термінології на заняттях 3 латинської мови/ Т. В. Саварин, В. Я. Рахлецька (стр.103-106)
Роговий Ю. Є. Роль нового методу електроакупунктурної діагностики і контролю за лікуванням "Имедис-тест+"у поліпшенні викладання патологічної фізіології/ Ю. Є. Роговий, Л. Г. Архіпова (стр.107-109)
Корильчук Н. І. Інтенсифікація навчального процесу студента за допомогою активізації самостійної роботи/ Н. І. Корильчук, Т. Б. Корильчук (стр.109-111)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Марценюк В. П.
Заглавие : Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни UPSTATE (США)
Место публикации : Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 14-15 (Шифр МУ7/2006/3)
Предметные рубрики: Южная Каролина
Образования технология
Образование медсестринское
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Медична освіта -2006г.,N 4
Интересные статьи :
Москаленко В. Ф. Перший досвід впровадження концепції реформування системи післядипломної освіти лікарів у національному медичному університеті/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, А. С. Свінціцький (стр.5-10)
Сергета І. В. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів, що спрямована на покращення адаптації студентів до перебування у навчальному середовищі/ І. В. Сергета [и др.] (стр.11-14)
Яковлева Л. В. Активізація творчої діяльності студентів у процесі вивчення нової професійно-орієнтованої дисципліни - фармакоекономіки/ Л. В. Яковлева, Н. В. Бездітко, О. Я. Міщенко (стр.15-18)
Селіхова Л. Г. Особливості дистанційного навчання/ Л. Г. Селіхова (стр.19--21)
Білай І. М. Удосконалення викладання фармакотерапії на фармацевтичному факультеті/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.22-24)
Саварин Т. В. Новітні методи викладання іноземних мов у ВНЗ на сучасному етапі інтеграції вищої освіти України у європейський простір/ Т. В. Саварин (стр.25-28)
Губенко І. Я. Психоемоційні аспекти роботи медичних фахівців з пацієнтами/ І. Я. Губенко, О. Т. Шевченко (стр.28-31)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні і Федеративній Республіці Німеччини/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.31-34)
Грищук Л. А. Принципи впровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих медичних закладах Польщі/ Л. А. Грищук [и др.] (стр.34-36)
Бухтіярова Н. В. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрах медико-біологічного профілю/ Н. В. Бухтіярова [и др.] (стр.36-38)
Гіленко І. О. Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів/ І. О. Гіленко [и др.] (стр.39-42)
Пішак В. П. Впровадження принципів кредитно-модульної системи навчання в дисципліну "Медична біологія": перші результати та подальші кроки/ В. П. Пішак, Ю. І. Бажора, Р. Є. Булик (стр.43-46)
Сливка Ю. І. Поняття діагностики в системі медичної освіти в США та Україні в контексті створення підручника нового покоління/ Ю. І. Сливка, О. В. Олійник (стр.47-49)
Вакалюк І. П. Навчальна історія хвороби "реального" формату - елемент вдосконалення підготовки випускника до державного практично-орієнтованого іспиту/ І. П. Вакалюк [и др.] (стр.50-53)
Івченко Н. А. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів-стоматологів на заключному етапі навчання/ Н. А. Івченко, А. М. Пасечнік (стр.54-55)
Прохоров Є. В. До питання про самостійне навчання субординаторів/ Є. В. Прохоров [и др.] (стр.56-57)
Шанайда М. І. Студентська наукова робота як засіб формування світогляду майбутніх спеціалістів фармації/ М. І. Шанайда (стр.58-60)
Кліщ І. М. Досвід організації самостійної аудиторної та позааудиторної роботи на курсі клінічної фармації і фармакотерапії/ І. М. Кліщ [и др.] (стр.61-63)
Матеріали науково-практичної конференції: "Проблеми створення підручника нового покоління для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів" 24-25 листопада 2006 p. (стр.64-84)
Волосовець О. П. Сучасний підручник - крок до підвищення ефективності навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичних закладах України/ О. П. Волосовець, І. С. Вітенко (стр.65-68)
Ковальчук Л. Я. Підручник для вищого медичного навчального закладу. Яким йому бути ?/ Л. Я. Ковальчук, В. О. Шідловський (стр.69-71)
Вітенко І. С. Електронна книга - як важливий методичний аспект сучасної підготовки лікарів і фармацевтів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.72-74)
Лісовий В. М. Сучасний підручник для студентів-медиків: проблеми і пропозиції щодо їхнього вирішення/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.75-76)
Шаповал С. Д. Електронні навчальні книги для післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів/ С. Д. Шаповал [и др.] (стр.76-78)
Талалаєнко О. М. Принципи створення електронних навчальних видань з клінічних дисциплін/ О. М. Талалаєнко [и др.] (стр.78-80)
Мисула І. Р. Створення підручника нового покоління з використанням інформації, що надходить з різних джерел, та застосовуванням самонавчальних програм/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.80-81)
Ліщенко Н. О. Вимоги до сучасного підручника з медсестринства/ Н. О. Ліщенко, О. С. Усинська (стр.82-84)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шаповал С. Д., Дмитрієва С. М., Одринський В. А.
Заглавие : Електронні навчальні книги для післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів
Место публикации : Медична освіта. - 2006. - № 4. - С. 76-78 (Шифр МУ7/2006/4)
Предметные рубрики: Учебники-- тенденции
Образования технология
Украина
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Медичне право -2019г.,N 1
Интересные статьи :
Бойко І. В. Забезпечення публічного інтересу у сфері донорства крові/ І. В. Бойко (стр.9-17)
Венедіктова І. В. Електронна система охорони здоров’я у публічному адмініструванні: чи можливі електронні лікарі-боти/ І. В. Венедіктова (стр.18-25)
Головчак Я. В. До характеристики міжнародно-правового забезпечення репродуктивних прав людини/ Я. В. Головчак (стр.26-33)
Зима О. Т. Адміністративна процедура у царині донорства крові та її компонентів/ О. Т. Зима (стр.34-44)
Пашков В. М. Проблеми правового регулювання донорства крові та її компонентів/ В. М. Пашков, Н. О. Гуторова (стр.45-56)
Селіванова І. А. Державно-приватне партнерство та інші правові форми співпраці бізнесу, держави (територіальних громад) і закладів служби крові у сфері донорства крові та її компонентів/ І. А. Селіванова (стр.57-64)
Терешко Х. Я. Види інформації як об’єкта цивільних правовідносин у сфері медичного обслуговування/ Х. Я. Терешко (стр.65-73)
Щодо можливості проводити лікування в умовах закладу охорони здоров’я препаратами, діюча речовина яких зареєстрована в Україні, але препарати придбані пацієнтами в інших країнах і під іншою торговою маркою (стр.74-76)
Щодо функціональних обов’язків лікаря-онколога перевіряти реєстрацію лікарського засобу в Україні та знати його торгову марку, з’ясовувати місце придбання пацієнтом препарату, знати ціну препарату, перевіряти чек, виданий аптекою, чи інші відповідні документи, якщо пацієнт самостійно придбав ліки, а придбаними препаратами планується лікування в умовах закладу охорони здоров’я (стр.77-78)
Щодо права лікаря відмовити у введенні лікарського препарату, якщо, на його думку, препарат придбаний сумнівним шляхом, а пацієнт наполягає на його введенні. Чи не стане відмова від введення такого лікарського засобу в умовах закладу охорони здоров’я підставою для кримінальної відповідальності за ненадання медичної допомоги хворому? (стр.79-80)
Справа «Тисяк проти Польщі» (стр.81-117)
Лист Міністерства охорони здоров’я України щодо проходження інтернатури (22.12.2018 р. № 22.1/08.1-31/34467) (стр.118-119)
Лист Міністерства охорони здоров’я України щодо видачі в медичних закладах документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян (12.06.17 р. № 3.04.02-Н-7698/6898-зв) (стр.120)
Рішення Ради адвокатів України № 172 щодо роз’яснення деяких питань, пов’язаних з реалізацією права адвоката на звернення з адвокатським запитом (стр.121)
Щодо деяких питань, пов’язаних з реалізацією права адвоката на звернення з адвокатським запитом (стр.122-124)
З ЮРИДИЧНОЇ ПРАКТИКИ (стр.125-149)
НА ДОПОМОГУ ПРАКТИКАМ
Порядок проведення наукових досліджень, експериментальних розробок і підготовки наукових творів з використанням лабораторних тварин у закладі вищої медичної освіти (з додатками) (стр.150-155)
Пашков Віталій Михайлович (стр.156-158)
Медицина у Святому Письмі (стр.159-161)
Захист дисертації Ірини Сенюти на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук, присвячений розвитку медичного права та правової медицини в Україні (стр.165-175)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Венедіктова І. В.
Заглавие : Електронна система охорони здоров’я у публічному адмініструванні: чи можливі електронні лікарі-боти
Параллельн. заглавия :E-health in the public administration: is it possible to use electronic physician-bot
Место публикации : Медичне право. - 2019. - N 1. - С. 18-25 (Шифр МУ77/2019/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ИНФОРМАЦИИ ХРАНЕНИЕ И ПОИСК -- INFORMATION STORAGE AND RETRIEVAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- HEALTH INFORMATION SYSTEMS
ПРОГРАММНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- SOFTWARE
Аннотация: Організація функціонування електронної системи охорони здоров’я зараз є однією з центральних проблем світової медичної практики. Протягом останніх десятиліть відбувається переосмислення ролі та функцій електронної системи охорони здоров’я на основі накопичених знань і досвіду. Міжнародні дослідження підтверджують, що розширення використання інформаційних і комунікаційних технологій, зокрема електронних паспортів здоров’я (Electronic Health Record), може допомогти забезпечити поліпшення якості медичної допомоги, зменшити кількість медичних помилок, удосконалити адмініструванняThe purpose of the article is to identify peculiarities and prospects of using electronic health system in different countries. This study is based on normative legal acts of various states and international organizations, reports of the World Health Organization and legal doctrine in the field of medical law. Legal basis of the electronic health system provides opportunities for its effective use and patient confidence. Patient safety mechanisms, data protection and ethical standards related to the collection and use of patient information are needed in order to establish legal clarity between healthcare providers and consumers. The introduction of ICT in the practice of health care provides additional benefits for the services concerned and promotes the development of specialist skills for healthcare professionals. It is important to involve all stakeholders in the process of national health reform, and it is extremely important for countries to consider health information and access to it as key factors for the transformation and standardization of health care delivery systems. To improve the provision of medical and social care, it is necessary to clearly identify all potential consumers and providers of medical information. It is crucial that effective national healthcare reforms take into account patient opinions in order to identify the best ways to use the tools and services of the electronic healthcare system in order to provide more comprehensive assistance and active involvement of the population in the care of their own health and well-being
Найти похожие

 1-10    11-16 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)