Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (6)Библиотечные издания (23)Высшее образование (12)Краеведение (6)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=ЗВО<.>)
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Варга Н., Гвоздецька Б.
Заглавие : Мобільність студентів ЗВО прикордоння (за результатами соціологічного дослідження)
Параллельн. заглавия :Mobility Students of the Higher Education Establishments at the Border Areas (according to the results of a sociological research)
Место публикации : Вища школа. - 2021. - № 3/4. - С. 94-102 (Шифр 21876/2021/3/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Найти похожие

2.

Заглавие журнала :Вища школа -2021г.,N 3/4
Интересные статьи :
Сенченко М. Від Гутенберга до ери комп’ютерів/ М. Сенченко (стр.7-27)
Кобржицька Т. Леся Українка в духовному просторі Білорусі/ Т. Кобржицька (стр.28-50)
Вітченко А. Національна стратегія управління якістю вищої освіти в Україні: наслідування чи змагальність?/ А. Вітченко, А. Вітченко (стр.51-64)
Рагойша В. Педагог і вчений Іван Денисюк у системі українсько-білоруської національної контактології/ В. Рагойша (стр.65-78)
Корсак К. Аналіз новітніх спроб сформувати стратегію прогресу України/ К. Корсак, Ю. Корсак (стр.79-93)
Варга Н. Мобільність студентів ЗВО прикордоння (за результатами соціологічного дослідження)/ Н. Варга, Б. Гвоздецька (стр.94-102)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Заглавие журнала :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2021г.,N 1
Интересные статьи :
Гаргула Т. І. Особливості дистанційного навчання у медичних ЗВО в умовах пандемії/ Т. І. Гаргула (стр.5-9)
Скрипников П. М. Експертиза якості прямих реставрацій зубів у рамках конкурсу лікарів-інтернів/ П. М. Скрипников [та ін.] (стр.10-13)
Петрушанко Т. О. Особливості та перспективи дистанційного навчання на кафедрі терапевтичної стоматології/ Т. О. Петрушанко, Т. Д. Бублій, Л. І. Дубовая (стр.14-16)
Ткаченко П. І. Досвід викладання вибіркової дисципліни "Сучасні принципи діагностики та лікування дизонтогенетичної патології щелепно-лицевої ділянки"/ П. І. Ткаченко [та ін.] (стр.17-21)
Гаргула Т. І. Особливості викладання клінічної анатомії та оперативної хірургії в сучасних умовах/ Т. І. Гаргула, М. С. Гнатюк (стр.22-25)
Войтович О. В. Аналіз переваг та недоліків дистанційної форми навчання/ О. В. Войтович, О. С. Жеребятьєв, Т. Ю. Матильонок (стр.26-28)
Смаглюк Л. В. Особливості додипломного дистанційного навчання з фаху "Ортодонтія"/ Л. В. Смаглюк, A. M. Білоус, А. Є. Карасюнок (стр.29-32)
Попело Ю. В. Поєднання традиційних та інтерактивних методів навчання при викладанні розділу "Вроджені вади розвитку обличчя" на кафедрі дитячої хірургічної стоматології/ Ю. В. Попело (стр.33-36)
Чернуский В. Г. Роль аутоиммунных нарушений в патогенезе цереброваскулярной недостаточности у детей, больных бронхиальной астмой/ В. Г. Чернуский [и др.] (стр.37-43)
Пересипкіна Т. В. Визначення шляхів удосконалення системи медичного забезпечення дітей шкільного віку із використанням SWOT-аналізу/ Т. В. Пересипкіна, О. О. Голубнича, А. М. Пересипкіна (стр.44-48)
Меркулова Т. В. Родинна детермінація формування здоров’язберігаючої поведінки підлітків у процесі їх професійного самовизначення/ Т. В. Меркулова (стр.49-53)
Любченко О. В. Минерализирующий потенциал смешанной слюны и течение кариеса зубов у детей и подростков с эндокринной патологией и патологией опорно-двигательной системы/ О. В. Любченко [и др.] (стр.54-58)
Бойченко О. М. Групи ризику пацієнтів на стоматологічному прийомі з обтяженим алергологічним анамнезом/ О. М. Бойченко, Т. М. Мошель, І. Ю. Попович (стр.59-62)
Leliuk D. V. Changes in hemodynamics in uncomplicated hypertensive crises/ D. V. Leliuk (стр.63-69)
Анисенкова В. Ю. Порівняльна характеристика факторів атерогенезу в пацієнтів із симптомним і асимптомним перебігом атеросклеротичних каротидних стенозів/ В. Ю. Анисенкова (стр.70-76)
Ольховська В. М. Стан клітинного імунітету хворих на тонзиліт дітей, інфікованих вірусом герпесу 6 типу/ В. М. Ольховська (стр.77-81)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гаргула Т. І.
Заглавие : Особливості дистанційного навчання у медичних ЗВО в умовах пандемії
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2021. - N 1. - С. 5-9 (Шифр ПУ56/2021/1)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
Аннотация: Пандемія COVID-19 змінила всі аспекти життя й навчання у світі й Україні. Карантинні обмеження унеможливили проведення навчального процесу в медичних закладах вищої освіти традиційними методами (усне та письмове опитування, тестування, відвідування лекцій, участь у клінічних розборах пацієнтів та операціях), що викликало перебудову навчального процесу й переходу на дистанційну форму навчання. Метою роботи було висвітлення особливостей організації дистанційного навчання у вищих медичних закладах України в період пандемії на прикладі Тернопільського національного медичного університету ім. І. Я. Горбачевського. Для ефективного проведення дистанційного навчального процесу використовують Learning management systems онлайн навчальну платформу Moodle. Завдяки динамічності, модульності, гнучкості цієї платформи студенти мають безперервний доступ до навчальних матеріалів, проходять поточний і підсумковий тестовий контроль рівня засвоєння знань і підготовку до складання іспиту Крок-1, Крок-2. Онлайн сервіс Microsoft Teams дає змогу комунікувати викладачу й студентам у режимі реального часу, проводити відеолекції, дискусії, опитування, контроль самопідготовки студентів, підвищувати мотиваційну складову підготовки створенням креативних запитань у Forms, проведенням марафонів на швидкість виконання та ін. Для якісного дистанційного навчального процесу необхідна його цифровізація й інформатизація, командна робота викладачів і студентів, зміна ролі викладача як ментора та координатора, підвищення мотиваційної складової завдяки впровадженню творчих підходів до навчання
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Art of Medicine -2022г.,N 3
Интересные статьи :
Andriievska M. I. Сomorbid primary headache: occurance and prevalence in patients with relapsing remitting multiple sclerosis/ M. I. Andriievska (стр.7-11)
Андрійчук О. Я. Аналіз соматичної складової депресії при плануванні програми фізичної терапії/ О. Я. Андрійчук, Л. Ю. Сахарук (стр.12-17)
Бондарєва О. О. Динаміка рівнів галектину-3 у хворих на гострі коронарні синдроми та цукровий діабет під впливом емпагліфлозину та триметазидину/ О. О. Бондарєва (стр.18-21)
Брич В. В. Первинна інвалідність внаслідок травм і хвороб кістково-м’язової системи як один з предикторів потреби надання реабілітаційних послуг населенню регіону/ В. В. Брич (стр.22-27)
Голотюк І. С. Оцінка ефективності застосування альфа-ліпоєвої кислоти та іпідакрину гідрохлориду для профілактики паклітаксел-індукованої периферичної нейропатії за даними опитувальника якості життя EQ-5D 5L/ І. С. Голотюк, С. І. Голотюк (стр.28-35)
Данильців Л. О. Особливості мікрокристалізації та мінералізуючого потенціалу ротової рідини у 15-річних підлітків із різним рівнем тривожності/ Л. О. Данильців, М. М. Рожко (стр.36-39)
Дрінь І. Т. Виживаність хворих на рак яєчника ІІІ стадіїi/ І. Т. Дрінь (стр.40-47)
Дубецький Б. І. Оцінка окремих біохімічних та ангіогенних маркерів у першому триместрі вагітності у жінок з патологією пуповинного канатика/ Б. І. Дубецький, О. М. Макарчук (стр.48-53)
Заяць С. В. Визначення потреби в хірургічному лікуванні пацієнтів із генералізованим пародонтитом методом проведення клаптевих операцій/ С. В. Заяць, М. М. Рожко (стр.54-57)
Кошель І. В. Морфологічне обґрунтування імунореабілітаційної терапії хронічного назофарингіту, асоційованого з ВЕБ/ І. В. Кошель, О. І. Лета, М. М. Багрій (стр.58-63)
Кошель І. В. Динаміка клінічної симптоматики під впливом ендотип-орієнтованої фармакотерапії хронічного риносинуситу з назальним поліпозом/ І. В. Кошель, Я. Р. Максименко (стр.64-70)
Лаврук Х. З. Взаємозв’язок між ультразвуковими змінами в печінці та гіпотиреозом у пацієнтів із аутоімунним тиреоїдитом/ Х. З. Лаврук [та ін.] (стр.71-76)
Лайош Н. В. Аналіз стоматологічного статусу підлітків Закарпатської області/ Н. В. Лайош (стр.77-81)
Melnyk-Sheremeta O. P. Retrospective analysis of the main epidemiological indicators of tuberculosis in Ivano-Frankivsk region during 2011-2021/ O. P. Melnyk-Sheremeta [та ін.] (стр.82-86)
Партикевич Ю. Д. Фактори ризику розвитку післяопераційних ускладнень у хворих на рак прямої кишки/ Ю. Д. Партикевич, А. Є. Крижанівська, С. В. Маліборська (стр.87-93)
Подолюк М. В. Скануюча електронна мікроскопія слизової оболонки маткової труби за умов фізіологічної норми та шеститижневого введення опіоїду/ М. В. Подолюк [та ін.] (стр.94-98)
Приймак О. О. Показники параметрів цитокінового статусу при бактеріальному вагінозі, асоційовані з віком жінки/ О. О. Приймак, Н. І. Геник (стр.99-105)
Рокошевська В. В. Вплив подвійних і потрійних завдань на відновлення рівноваги під час ходи в осіб з черепно-мозковою травмою/ В. В. Рокошевська, А. Б. Ковалик (стр.106-110)
Соколюк А. К. Аналіз поширеності коморбідної патології у військовослужбовців з ішемічною хворобою серця, які перенесли гострий інфаркт міокарда/ А. К. Соколюк [та ін.] (стр.111-116)
Солоджук Ю. І. Оцінка біохімічних показників метаболізму кісткової тканини у жінок постменопаузального віку після хірургічного лікування атрофії коміркового відростка верхньої щелепи та частини нижньої щелепи/ Ю. І. Солоджук, М. М. Рожко (стр.117-120)
Євтушенко О. В. Хірургічне лікування гангренозного та гангренозно-перфоративного апендициту. Аналіз проявів та безпосередніх результатів/ О. В. Євтушенко (стр.121-124)
Костюк І. Р. Менеджмент практичного заняття "Захист історії хвороби" із предмету дитяча терапевтична стоматологія в умовах дистанційного навчання/ І. Р. Костюк, В. М. Костюк, Г. Б. Кімак (стр.125-128)
Коцюбинська Ю. З. Актуальні питання судової медицини в умовах військових дій/ Ю. З. Коцюбинська (стр.129-133)
Khaniukov O. O. Distance learning during the war in Ukraine: experience of internal medicine department (organisation and challenges)/ О. О. Khaniukov, O. V. Smolianova, O. S. Shchukina (стр.134-138)
Мезенцева І. В. Самоосвітня компетентність як критерій якості професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії у ЗВО/ І. В. Мезенцева [та ін.] (стр.139-143)
Pachkiv M. A. MS forms application during intersession testing of part-time students/ M. A. Pachkiv, L. Ya. Shpilchak (стр.144-149)
Танасієнко П. В. Лікування переломів у пацієнтів з COVID-19/ П. В. Танасієнко [та ін.] (стр.150-154)
Voloshynovych M. S. Dermoscopy of basosquamous carcinoma in situ/ M. S. Voloshynovych [та ін.] (стр.155-157)
Интересные статьи :
Полный текст/внешний ресурс   (постраничный просмотр) : текст или скачать  - 5.525 Mb
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мезенцева І. В., Павлович О. С., Дручик В. Д., Ярликова В. Д.
Заглавие : Самоосвітня компетентність як критерій якості професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії у ЗВО [Электронный ресурс]
Параллельн. заглавия :Self-educational – a quality benchmark for the professional training of future experts in physical therapy and occupational therapy in higher education institutions
Место публикации : Art of Medicine. - 2022. - N 3. - С. 139-143 (Шифр АУ50/2022/3)
Вид и объем ресурса: Електрон. текст. дані
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ФИЗИОТЕРАПИИ МЕТОДЫ -- PHYSICAL THERAPY MODALITIES
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE
Аннотация: У сучасних умовах розвитку суспільства змінюються вимоги до професійної підготовки майбутніх фізичних терапевтів, ерготерапевтів. Для підготовки висококваліфікованих фахівців, готових до професійної діяльності в мінливих умовах сьогодення, необхідно сформувати у них самоосвітню компетентність, що дозволить постійно самовдосконалюватись і бути конкурентноспроможними на ринку праці. Мета. Теоретичне обґрунтування необхідності формування самоосвітньої компетентності у майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії під час навчання у ЗВО. Самоосвітня компетентність є невід’ємним компонентом фахової компетентності фізичного терапевта, ерготерапевта. Зазначено, що ця компетентність включає уміння самостійно здобувати знання, що необхідні для професійного розвитку, усвідомлення важливості безперервної освіти. Визначено, що сформована самоосвітня компетентність майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготера- пії забезпечує їх професійну мобільність, конкурентоспроможність на ринку праці, сприяє розвитку адаптивних умінь. Підкреслено, що формування самоосвітньої компетентності відбувається постійно і здійснюється протягом всієї професійної діяльності. Наголошено на важливості формування в майбутніх фахівців базових умінь і компонентів, які є складовими самоосвітньої компетентності, під час навчання у ЗВО з метою здатності студентів у майбутньому здійснювати процес самоосвіти. Встановлено, що умови сьогодення вимагають перебудови принципу співпраці викладачів зі студентами шляхом зменшення аудиторних занять і збільшення часу на самостійне опрацювання навчального матеріалу, оптимізації методичного забезпечення освітнього процесу тощо In modern conditions of social development, the requirements for future physical and occupational therapists' professional training are changing. In order to train highly qualified specialists ready for professional activities in today's changing conditions, it is necessary to form their self-educational competence. In order to be competitive in the labor market, it is necessary to increase one’s potential during self-education activities. This determines the relevance of the formation of self-educational competence of future physical rehabilitators, occupational therapists during their studies at higher education institutions. In this article, we aim to substantiate the need for the formation of self-educational competence in future specialists in physical therapy and occupational therapy during their studies at higher education institutions. It has been established that self-educational competence is an integral component of the professional adequacy of a physiotherapist and an occupational therapist. This competence includes the ability to acquire knowledge independently and understand the importance of education throughout life. It was determined that the formed self-educational competence of future physiotherapy specialists ensures their professional mobility, competitiveness in the labor market and promotes the development of adaptive skills. It is emphasized that the formation of self-learning competence is a continuous process carried out throughout a specialist's entire professional activity. The importance of forming basic skills and components of self-educational competence to enable students to carry out the process of self-education in the future is highlighted. The relevance of the development of self-educational competence of future specialists, in particular of physical and occupational therapy in current conditions of remote studying, was noted. It has been established that today's conditions require restructuring the principle of cooperation between teachers and students by reducing classroom classes, devoting more time for independent processing of educational material, as well as optimization of methodical support of the educational process etc. The purpose of the research: to theoretically substantiate the need for the formation of self-educational competence in future specialists in physical and occupational therapy during their studies in institutions of higher education. Materials and methods: systematic analysis of scientific literature; theoretical generalization and systematization of information about the formation of self-educational competence of future physical and occupational therapy specialists during professional training in higher education institutions. As a result of the research, it was concluded that there is a high demand in society for physical and occupational therapists who can independently acquire knowledge and master new methods and technologies. That is why it is necessary that their professional self-development training should be carried out during studying in higher education facilities. Graduates of higher education institutions must maintain scientific knowledge, effective techniques, and skills that allow them to adapt independently and quickly in a changing information environment. We believe that the ability of students to self-educate and the desire to improve their skills contribute to the improvement of the quality of higher education
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Український науково-медичний молодіжний журнал -2022г.,N 4 спецвип
Интересные статьи :
I науково-практична конференція з міжнародною участю «Комунікація як необхідна складова освітнього процесу майбутніх лікарів та провізорів»
Doroszewska А. Interdisciplinarity of medical communication - in research and teaching/ А. Doroszewska (стр.5)
Doroszewska А. Teaching communication to midwifery and nursery students/ А. Doroszewska, J. Zawanowska (стр.6)
Chylińska J. Teaching medical psychology and medical communication - experience and strategies of the department of health psychology of the warsaw medical university/ J. Chylińska, D. Włodarczyk (стр.7)
Sobczakl Krzysztof. Selected educational strategies in the teaching of medical communication/ Krzysztof Sobczakl, Oliwia Lenkiewicz (стр.8)
Басманов С. М. Оптимізація викладацького процесу у англомовних студентів на кафедрі анестезіології та інтенсивної терапії у сучасних умовах/ С. М. Басманов [та ін.] (стр.9)
Біденко Н. В. Комунікативна компетентність як важлива складова професійної діяльності лікаря - стоматолога дитячого/ Н. В. Біденко, О. І. Остапко (стр.10-11)
Бойко Ю. М. Важливість проведення комунікаційних заходів у випадках формування хімічних, біологічних, радіонуклідних та ядерних загроз на території України/ Ю. М. Бойко [та ін.] (стр.12-13)
Бондар С. С. Значення комунікативних навичок трансплант- координатора в отриманні згоди родичів померлих осіб на вилучення органів для трансплантації/ С. С. Бондар (стр.14-15)
Власенко О. М. Аналіз комунікативної діяльності учасників освітнього процесу М(Ф)ЗВО залежно від форми навчання/ О. М. Власенко, П. В. Микитенко, І. І. Кучеренко (стр.16-17)
Гнатюк В. В. Харизма та її місце у професійній діяльності лікаря і фармацевта/ В. В. Гнатюк, В. Ю. Дяченко, Є. Л. Самойлов (стр.18-19)
Демидчук А. С. Комунікативна складова серед студентів початкових курсів змішаної форми навчання на кафедрі гістології та ембріології/ А. С. Демидчук [та ін.] (стр.20)
Жук О. В. Комунікативний процес: природа, структура, аспекти/ О. В. Жук (стр.21-23)
Зайцева Г. М. Особливості парадигми комунікації при викладанні дисципліни «Загальна та неорганічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету/ Г. М. Зайцева [та ін.] (стр.24-25)
Коломієць Т. В. Формування комунікативних навичок майбутніх провізорів на заняттях з іноземної мови/ Т. В. Коломієць (стр.26-27)
Кучин Ю. Л. Формування професійної комунікації у студентів закладів вищої освіти/ Ю. Л. Кучин, Н. М. Ергард (стр.28-29)
Лехніцька С. І. Термінологічна складова професійної комунікації фармацевта/ С. І. Лехніцька, І. В. Саханда, Ю. М. Литвин (стр.30-31)
Лимар Л. В. Діагностика формування англомовної комунікативної академічної та фахової кометентності у майбутніх докторів філософії галузі охорона здоровя/ Л. В. Лимар (стр.32)
Литвиненко Н. П. Формування комунікативних навичок у контексті фахової підготовки майбутніх лікарів/ Н. П. Литвиненко, Т. В. Сергієнко (стр.33-32)
Любарець С. Ф. Дистанційне навчання студентів-стоматологів у закладі вищої освіти - виклики сьогодення/ С. Ф. Любарець (стр.35-36)
Піскунова А. Ю. Забезпечення якості освіти у закладі фахової передвищої освіти засобами дистанційного навчання/ А. Ю. Піскунова, І. І. Кучеренко (стр.37)
Прудка Л. М. Психологічні методи впливу мас-медіа на сучасну молодь в умовах військового стану/ Л. М. Прудка (стр.38-39)
Садовнича О. В. Перформативи як засіб реалізації любовної магії в латинських tabellae defixionum/ О. В. Садовнича (стр.40-41)
Скрипник Р. Л. Особливості розвитку комунікативних навичок студентів медичних факультетів на практичних заняттях з офтальмології/ Р. Л. Скрипник, Н. А. Тихончук, Н. К. Гребень (стр.42)
Чабан О. С. Комунікація з пацієнтом, який вас бачити не хоче, не те що розмовляти/ О. С. Чабан (стр.43-44)
Чалий О. В. Дистанційний формат вивчення вищої математики і статистики курсу «Медичної і біологічної фізики» як одна з форм навчання студентів медичних закладів вищої освіти/ О. В. Чалий, Н. В. Стучинська, І. Ф. Марголич (стр.45-46)
Шевчук О. Є. Використання інформаційних технологій в медицині, за умов дистанційної форми навчання/ О. Є. Шевчук, Ю. М. Бойко (стр.47)
Шматко В. І. Комунікативна стратегія діалогу як фаховий потенціал підготовки лікаря-стоматолога/ В. І. Шматко (стр.48)
Алейник С. Л. Перспектива використання кейс-методів на практичних заняттях з технології ліків/ С. Л. Алейник, Ж. М. Полова (стр.49)
Бабійчук Г. Г. Диференційований підхід діагностики та лікування ехінококових кіст печінки у дітей в мультидисциплінарній команді/ Г. Г. Бабійчук [та ін.] (стр.50-51)
Біляков А. М. Телемедицина в діяльності судово-медичного експерта/ А. М. Біляков, Н. М. Ергард (стр.52-53)
Буц О. Р. Синдром Рея, як ускладнення гострих кишкових інфекцій у дітей. Клінічний випадок/ О. Р. Буц [та ін.] (стр.54-55)
Несин О. Ф. Сучасний підхід до діагностики та лікування атопічного хейліту/ О. Ф. Несин [та ін.] (стр.56-57)
Процюк Р. Г. Подолання стигми, стигматизації та дискримінації хворих на туберкульоз/ Р. Г. Процюк [та ін.] (стр.58-59)
Чалий О. В. Нобелівські премії на межі медицини та природничих наук: дисципліна за вибором для студентів вищих медичних закладів/ О. В. Чалий [та ін.] (стр.60-61)
Чалий О. В. Конструювання змісту та структури вибіркової навчальної дисципліни «Медична апаратура: фізичні та біофізичні принципи»/ О. В. Чалий [та ін.] (стр.62-64)
Бадду К. Клініко-фармокологічні аспекти лікарського засобу, що пригнічує перистальтику кишечника під час лікування діареї у онкохворих/ К. Бадду, І. О. Афанасьєва (стр.65)
Бржевський К. В. Суб’єктивна важливість комунікативних навичок лікаря/ К. В. Бржевський (стр.66-67)
Валькман С. Р. Лінгвістичний аспект в ендокринологічній термінології/ С. Р. Валькман, О. В. Садовнича (стр.68-69)
Блятон О. П. Використання лабораторно-лікувальної системи у визначенні гормону кортизолу - як основного тесту при хронічному стресі/ О. П. Блятон, Л. Б. Десятнюк (стр.70-71)
Паламарчук Ю. В. Вивчення дисципліни «Основи медичної інформатики» майбутніми бакалаврами стоматології/ Ю. В. Паламарчук, Н. В. Стучинська (стр.72)
Прохоренко І. А. Віртуальні симулятори labster в процесі підготовки майбутніх магістрів стоматології/ І. А. Прохоренко, Н. В. Стучинська (стр.73)
Салма И. К. Опитування фармацевтів про вакцинацію проти сезонного грипу/ И. К. Салма, І. О. Афанасьєва (стр.74)
Татьянич-Радківська Т. І. Термінологічна складова комунікативних навичок косметолога/ Т. І. Татьянич-Радківська [та ін.] (стр.75-76)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Власенко О. М., Микитенко П. В., Кучеренко І. І.
Заглавие : Аналіз комунікативної діяльності учасників освітнього процесу М(Ф)ЗВО залежно від форми навчання
Место публикации : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 16-17 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): медична освіта
Аннотация: Комунікації та й загалом, система взаємовідносин між викладачем та студентом може розглядатись як один із основних інструментів побудови освітнього процесу. Актуальність вирішення проблем комунікацій, сьогодні, є гострою як ніколи. Зазначимо, що за час карантинних заходів, які тривали майже два роки, в університеті було реалізовано інформаційно-освітнє середовище, використання якого покликане об’єднати всіх учасників освітнього процесу та забезпечити потреби як викладачів, так і студентів у навчальних ресурсах і матеріалах. Однак виклики сьогодення, які постали після повномасштабного вторгнення країни агресора, перед медичною системою освіти потребують ґрунтовного аналізу освітнього процесу та відповідно зумовлюють до пошуку нових адекватних педагогічних підходів. Комунікація окрім передачі даних в часі і просторі від реципієнта до комуніканта (викладач - студент) є системою взаємовідносин та спілкування між основними учасниками осітнього процесу. Тому доцільне дослідження не тільки на предмет: за допомогою яких цифрових технологій здійснюється комунікація під час змішаного навчання, а й самого характеру комунікації між викладачем та студентами. Мета: Дослідження комунікативних аспектів у системі вищої медичної освіти, а також визначення психологічних особливостей міжособистісної взаємодії викладачів та студентів медичного університету
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)