Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (3)Библиотечные издания (8)Высшее образование (12)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=КОМУНІКАТИВНА<.>)
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-21   21-21 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шматко В. І.
Заглавие : Комунікативна стратегія діалогу як фаховий потенціал підготовки лікаря-стоматолога
Место публикации : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 48 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
MeSH-главная: СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION
ЭТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ETHICS, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Аннотация: Дидактика вищої школи інформаційної доби посилює увагу до динамічних методів набуття фахових компетенцій - залучення до процесу викладання інтерактивних методів і технологій, активне використання спеціальної інтернеткомунікації, розробку і впровадження в навчальний процес нових жанрів сучасної університетської освіти, таких як тематичний круглий стіл, семінар-дискусія з актуальної / невирішеної проблеми та ін. Мета: Мета інформаційного повідомлення - проаналізувати особливу вагу в модерній університетській освіті актуальних комунікативних стратегій, спрямованих на залучення студентів до процесу пізнання в його активних формах - обґрунтування цінності теоретичного постулату і практичного досвіду в медицині, прогнозованої / непрогнозованої ситуації, осмислення постулатів традиційної та «нової» медичної етики та естетики, принципів систематики наукового знання зі спеціальності, що корелює водночас із прогресивною тенденцією до синкретизму науки. Такий підхід, на нашу думку, узгоджується з епістемологією творчого інтелекту, де синтез пізнавального й ціннісного, набутого у процесі пошуку, є вищим виявом інтелектуальної діяльності, тобто сутністю фахового пізнання
Найти похожие

2.

Заглавие журнала :Український науково-медичний молодіжний журнал -2022г.,N 4 спецвип
Интересные статьи :
I науково-практична конференція з міжнародною участю «Комунікація як необхідна складова освітнього процесу майбутніх лікарів та провізорів»
Doroszewska А. Interdisciplinarity of medical communication - in research and teaching/ А. Doroszewska (стр.5)
Doroszewska А. Teaching communication to midwifery and nursery students/ А. Doroszewska, J. Zawanowska (стр.6)
Chylińska J. Teaching medical psychology and medical communication - experience and strategies of the department of health psychology of the warsaw medical university/ J. Chylińska, D. Włodarczyk (стр.7)
Sobczakl Krzysztof. Selected educational strategies in the teaching of medical communication/ Krzysztof Sobczakl, Oliwia Lenkiewicz (стр.8)
Басманов С. М. Оптимізація викладацького процесу у англомовних студентів на кафедрі анестезіології та інтенсивної терапії у сучасних умовах/ С. М. Басманов [та ін.] (стр.9)
Біденко Н. В. Комунікативна компетентність як важлива складова професійної діяльності лікаря - стоматолога дитячого/ Н. В. Біденко, О. І. Остапко (стр.10-11)
Бойко Ю. М. Важливість проведення комунікаційних заходів у випадках формування хімічних, біологічних, радіонуклідних та ядерних загроз на території України/ Ю. М. Бойко [та ін.] (стр.12-13)
Бондар С. С. Значення комунікативних навичок трансплант- координатора в отриманні згоди родичів померлих осіб на вилучення органів для трансплантації/ С. С. Бондар (стр.14-15)
Власенко О. М. Аналіз комунікативної діяльності учасників освітнього процесу М(Ф)ЗВО залежно від форми навчання/ О. М. Власенко, П. В. Микитенко, І. І. Кучеренко (стр.16-17)
Гнатюк В. В. Харизма та її місце у професійній діяльності лікаря і фармацевта/ В. В. Гнатюк, В. Ю. Дяченко, Є. Л. Самойлов (стр.18-19)
Демидчук А. С. Комунікативна складова серед студентів початкових курсів змішаної форми навчання на кафедрі гістології та ембріології/ А. С. Демидчук [та ін.] (стр.20)
Жук О. В. Комунікативний процес: природа, структура, аспекти/ О. В. Жук (стр.21-23)
Зайцева Г. М. Особливості парадигми комунікації при викладанні дисципліни «Загальна та неорганічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету/ Г. М. Зайцева [та ін.] (стр.24-25)
Коломієць Т. В. Формування комунікативних навичок майбутніх провізорів на заняттях з іноземної мови/ Т. В. Коломієць (стр.26-27)
Кучин Ю. Л. Формування професійної комунікації у студентів закладів вищої освіти/ Ю. Л. Кучин, Н. М. Ергард (стр.28-29)
Лехніцька С. І. Термінологічна складова професійної комунікації фармацевта/ С. І. Лехніцька, І. В. Саханда, Ю. М. Литвин (стр.30-31)
Лимар Л. В. Діагностика формування англомовної комунікативної академічної та фахової кометентності у майбутніх докторів філософії галузі охорона здоровя/ Л. В. Лимар (стр.32)
Литвиненко Н. П. Формування комунікативних навичок у контексті фахової підготовки майбутніх лікарів/ Н. П. Литвиненко, Т. В. Сергієнко (стр.33-32)
Любарець С. Ф. Дистанційне навчання студентів-стоматологів у закладі вищої освіти - виклики сьогодення/ С. Ф. Любарець (стр.35-36)
Піскунова А. Ю. Забезпечення якості освіти у закладі фахової передвищої освіти засобами дистанційного навчання/ А. Ю. Піскунова, І. І. Кучеренко (стр.37)
Прудка Л. М. Психологічні методи впливу мас-медіа на сучасну молодь в умовах військового стану/ Л. М. Прудка (стр.38-39)
Садовнича О. В. Перформативи як засіб реалізації любовної магії в латинських tabellae defixionum/ О. В. Садовнича (стр.40-41)
Скрипник Р. Л. Особливості розвитку комунікативних навичок студентів медичних факультетів на практичних заняттях з офтальмології/ Р. Л. Скрипник, Н. А. Тихончук, Н. К. Гребень (стр.42)
Чабан О. С. Комунікація з пацієнтом, який вас бачити не хоче, не те що розмовляти/ О. С. Чабан (стр.43-44)
Чалий О. В. Дистанційний формат вивчення вищої математики і статистики курсу «Медичної і біологічної фізики» як одна з форм навчання студентів медичних закладів вищої освіти/ О. В. Чалий, Н. В. Стучинська, І. Ф. Марголич (стр.45-46)
Шевчук О. Є. Використання інформаційних технологій в медицині, за умов дистанційної форми навчання/ О. Є. Шевчук, Ю. М. Бойко (стр.47)
Шматко В. І. Комунікативна стратегія діалогу як фаховий потенціал підготовки лікаря-стоматолога/ В. І. Шматко (стр.48)
Алейник С. Л. Перспектива використання кейс-методів на практичних заняттях з технології ліків/ С. Л. Алейник, Ж. М. Полова (стр.49)
Бабійчук Г. Г. Диференційований підхід діагностики та лікування ехінококових кіст печінки у дітей в мультидисциплінарній команді/ Г. Г. Бабійчук [та ін.] (стр.50-51)
Біляков А. М. Телемедицина в діяльності судово-медичного експерта/ А. М. Біляков, Н. М. Ергард (стр.52-53)
Буц О. Р. Синдром Рея, як ускладнення гострих кишкових інфекцій у дітей. Клінічний випадок/ О. Р. Буц [та ін.] (стр.54-55)
Несин О. Ф. Сучасний підхід до діагностики та лікування атопічного хейліту/ О. Ф. Несин [та ін.] (стр.56-57)
Процюк Р. Г. Подолання стигми, стигматизації та дискримінації хворих на туберкульоз/ Р. Г. Процюк [та ін.] (стр.58-59)
Чалий О. В. Нобелівські премії на межі медицини та природничих наук: дисципліна за вибором для студентів вищих медичних закладів/ О. В. Чалий [та ін.] (стр.60-61)
Чалий О. В. Конструювання змісту та структури вибіркової навчальної дисципліни «Медична апаратура: фізичні та біофізичні принципи»/ О. В. Чалий [та ін.] (стр.62-64)
Бадду К. Клініко-фармокологічні аспекти лікарського засобу, що пригнічує перистальтику кишечника під час лікування діареї у онкохворих/ К. Бадду, І. О. Афанасьєва (стр.65)
Бржевський К. В. Суб’єктивна важливість комунікативних навичок лікаря/ К. В. Бржевський (стр.66-67)
Валькман С. Р. Лінгвістичний аспект в ендокринологічній термінології/ С. Р. Валькман, О. В. Садовнича (стр.68-69)
Блятон О. П. Використання лабораторно-лікувальної системи у визначенні гормону кортизолу - як основного тесту при хронічному стресі/ О. П. Блятон, Л. Б. Десятнюк (стр.70-71)
Паламарчук Ю. В. Вивчення дисципліни «Основи медичної інформатики» майбутніми бакалаврами стоматології/ Ю. В. Паламарчук, Н. В. Стучинська (стр.72)
Прохоренко І. А. Віртуальні симулятори labster в процесі підготовки майбутніх магістрів стоматології/ І. А. Прохоренко, Н. В. Стучинська (стр.73)
Салма И. К. Опитування фармацевтів про вакцинацію проти сезонного грипу/ И. К. Салма, І. О. Афанасьєва (стр.74)
Татьянич-Радківська Т. І. Термінологічна складова комунікативних навичок косметолога/ Т. І. Татьянич-Радківська [та ін.] (стр.75-76)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Заглавие журнала :Сучасна стоматологія -2019г.,N 5
Интересные статьи :
Мочалов Ю. А. Восстановление анатомической формы боковых зубов с применением окклюзионной матрицы и отечественных пломбировочных материалов/ Ю. А. Мочалов, О. П. Голинка (стр.6-12)
Барило О. С. Мікробіологічне обгрунтування використання препарату для підвищення резистентності твердих тканин зубів у пацієнток з дисбалансом естрогену/ О. С. Барило, К. В. Агафонов, Р. Л. Фурман (стр.14-18)
Попович І. Ю. Особливості підтримуючої терапії хворих з генералізованим пародонтитом/ І. Ю. Попович, Т. О. Петрушанко (стр.20-23)
Бургонський В. Г. Аспекти використання особливостей лазерного випромінювання для оптимізації діагностичних методів при курації пацієнтів з генералізованими захворюваннями пародонта/ В. Г. Бургонський [та ін.] (стр.24-28)
Іщенко П. В. Функціональне відновлення цілісіності зубного ряду у хворих з генералізованим пародонтитом у стадії стабілізації без дефекту зубного ряду за допомогою сучасних інтердентальних шин/ П. В. Іщенко, В. А. Борисенко, А. В. Махньова (стр.30-33)
Борисенко А. В. Особливості місцевого імунітету порожнини рота у хворих на генералізований пародонтит і супутні загальні захворювання/ А. В. Борисенко [та ін.] (стр.34-39)
Різник Ю. Б. Індексна оцінка стану тканин пародонта у хворих на цукровий діабет ІІ типу/ Ю. Б. Різник, С. С. Різник (стр.42-44)
Кононова О. В. Корекція психоемоційного стресу при лікуванні хворих на генералізований пародонтит/ О. В. Кононова (стр.45-47)
Батіг В. М. Віддалені результати комплексного лікування хворих із загостреним перебігом генералізованого пародонтита й переважанням парасимпатичної вегетативної нервової системи/ В. М. Батіг (стр.48-52)
Несин А. Ф. Возможные ошибки в диагностике рака слизистой оболочки полости рта и красной каймы губ, которых можно избежать/ А. Ф. Несин, К. Е. Печковский, И. М. Печковская (стр.54-59)
Рагимов Ч. Р. Применение виртуального моделирования для совершенствования круговой орбитотомии при лечении различных краниофациальных патологий/ Ч. Р. Рагимов, И. М. Фарзалиев, Г. И. Гаджиева (стр.60-69)
Авербух И. Ф. Исследование напряженного состояния нижней челюсти с имплантатами/ И. Ф. Авербух [и др.] (стр.70-74)
Мищенко О. Н. Морфологические аспекты интерфейса имплантат-кость в отдаленные сроки функционирования дентальных имплантатов/ О. Н. Мищенко [и др.] (стр.75-81)
Ожоган Р. З. Клінічна ефективність лікування пацієнтів з функціональними розладами скронево-нижньощелепного суглоба із застосуванням запропонованих методів/ Р. З. Ожоган, М. М. Рожко, З. Р. Ожоган (стр.82-86)
Макеєв В. Ф. Водопоглинання полімерів для тимчасового незнімного протезування та його вплив на міцнісні характеристики/ В. Ф. Макеєв, В. Р. Скальський, О. С. Кирманов (стр.87-91)
Вишемирська Т. А. Взаємозв’язок виникнення сагітальних аномалій прикусу з порушенням носового дихання/ Т. А. Вишемирська (стр.92-95)
Фліс П. С. Особливості діагностики та ортодонтичного лікування пацієнтів з незрощенням губи та піднебіння/ П. С. Фліс [та ін.] (стр.96-98)
Павленко О. В. Медична стоматологічна допомога в моделях медичного страхування різних країн/ О. В. Павленко [та ін.] (стр.100-103)
ХVІІ міжнародна стоматологічна виставка "Дентал-Україна" та ХVІІ міжнародний стоматологічний форум (стр.104-105)
Палійчук В. І. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх стоматологів методами ситуативного моделювання/ В. І. Палійчук (стр.106-109)
Коленко Ю. Г. Комунікативна компетентність майбутніх лікарів-стоматологів як необхідна складова оптимізації системи надання стоматологічних послуг/ Ю. Г. Коленко, О. В. Ліновицька, Г. Д. Малунова (стр.110-112)
Привітання з ювілеєм Лариси Федорівни Сідельнікової (стр.113-114)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сеник Л. М., Турковський С. П.
Заглавие : Комунікативна спрямованість навчання іноземних студентів-медиків
Место публикации : Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 129 (Шифр МУ7/2007/3)
Предметные рубрики: Образования технология-- методы
Конференции
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Рожков В. С.
Заглавие : Комунікативна форма сексуальної дизадаптації при неврозі у чоловіків
Место публикации : Лікарська справа. - Київ, 1999. - № 7-8. - С. 59-62 (Шифр 74287/1999/7/8)
MeSH-главная: НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS
СЕКСУАЛЬНЫЕ ДИСФУНКЦИИ ПСИХОТИЧЕСКИЕ -- SEXUAL DYSFUNCTIONS, PSYCHOLOGICAL
МУЖЧИНЫ -- MEN
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : "Професійно-комунікативна культура майбутнього лікаря: лінгвістичний, педагогічний та філософський аспекти" : матеріали ІІ науково-практичної конференції з міжнародною участю, 3-4 червня 2021р., м. Тернопіль
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 2 (додаток). - С. 55-96 (Шифр МУ7/2021/2 (додаток))
MeSH-главная: КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
КОНФЕРЕНЦИЯ ДЛЯ ДОСТИЖЕНИЯ КОНСЕНСУСА -- CONSENSUS DEVELOPMENT CONFERENCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Медична освіта -2021г.,N 3
Интересные статьи :
Білавич Г. В. Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)/ Г. В. Білавич [та ін.] (стр.5-10)
Бойчук І. Д. Особливості підготовки фахівців лабораторної діагностики до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок М» у фаховому коледжі/ І. Д. Бойчук, В. А. Болух, І. О. Першко (стр.11-16)
Бойчук А. В. Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору/ А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська (стр.17-22)
Бондар О. В. Емоційне вигорання і питання професійної психологічної підготовки лікарів-онкологів/ О. В. Бондар, А. І. Рибін, А. О. Пацков (стр.23-30)
Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців/ О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків (стр.31-39)
Журавльова Л. В. Досвід дистанційного навчання студентів-іноземців на клінічній кафедрі медичного закладу вищої освіти в умовах пандемії COVID-19/ Л. В. Журавльова [та ін.] (стр.40-48)
Мартинюк В. М. Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології/ В. М. Мартинюк [та ін.] (стр.49-52)
Посохова К. А. Особливості викладання дисципліни «Побічна дія ліків» (курс за вибором) на медичному факультеті/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.53-57)
Слободянюк Л. В. Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «Фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету/ Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич (стр.58-63)
Шанайда М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі/ М. І. Шанайда (стр.64-71)
Bandas І. А. Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions/ І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva (стр.72-76)
Вадзюк С. Н. Вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк, Л. В. Татарчук (стр.77-80)
Ворона І. І. . Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти/ І. І. Ворона, Г. Я. Кітура, О. А. Маковська (стр.81-86)
Гуменна І. Р. Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти/ І. Р. Гуменна, Я. М. Нахаєва, В. В. Шацький (стр.87-91)
Нахаєва Я. М. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема/ Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький (стр.92-96)
Розман І. І. Педагогічна компаративістика та формування читацької компетентності на уроках зарубіжної літератури/ І. І. Розман (стр.97-100)
Свірчевська Л. М. Методичні аспекти викладання і роль навчальної дисципліни «Фармацевтичне та медичне товарознавство» в системі підготовки майбутніх фахівців фармації/ Л. М. Свірчевська, О. Г. Мороз, Ж. В. Осінська (стр.101-105)
Yelahina N. I. Methods of learning professional english vocabulary by medical students/ N. I. Yelahina, N. О. Fedchyshyn (стр.106-112)
Zalipska J. Ya. Linguistic and informative features of studying the theme “Professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “Professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian language”/ J. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk (стр.113-118)
Фіра Л. С. Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі/ Л. С. Фіра [та ін.] (стр.119-122)
Моцюк Ю. Б. Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників/ Ю. Б. Моцюк (стр.123-128)
Fedchyshyn N. О. Old age as a pedagogical problem/ N. О. Fedchyshyn [та ін.] (стр.129-133)
Fedoniuk L. Ya. The educational museums of l Horbachevsky Ternopil national medical university and their role in the educational process of future nursing specialists/ L. Ya. Fedoniuk [та ін.] (стр.134-141)
Savaryn Т. V. Synonymy in anatomical terminology/ Т. V. Savaryn, I. A. Prokop, O. A. Makovska (стр.142-147)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Медична освіта -2021г.,N 2 (додаток)
Интересные статьи :
"Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення" : матеріали ХVIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 20-21 травня 2021р., м. Тернопіль (стр.6-54)
"Професійно-комунікативна культура майбутнього лікаря: лінгвістичний, педагогічний та філософський аспекти" : матеріали ІІ науково-практичної конференції з міжнародною участю, 3-4 червня 2021р., м. Тернопіль (стр.55-96)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Медична освіта -2020г.,N 3
Интересные статьи :
Волосовець А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.5-8)
Волосовець О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.9-12)
Павленко О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/ О. В. Павленко [та ін.] (стр.13-16)
Андрющенко В.П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Андрющенко [та ін.] (стр.17-20)
Беденюк А.Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.21-23)
Горлачук Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам/ Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула (стр.24-28)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк (стр.29-33)
Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів/ Н. А. Іванькова, О. А. Рижов (стр.34-42)
Коваленко Н. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/ Η. П. Коваленко [та ін.] (стр.43-48)
Першко І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»/ І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук (стр.49-55)
Шульгай А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.56-64)
Pakholchuk О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/ О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov (стр.65-68)
Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/ В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn (стр.69-73)
Voloshchuk N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/ N. I. Voloshchuk [та ін.] (стр.74-78)
Калинюк Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі/ Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський (стр.79-83)
Кінаш І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки/ І. О. Кінаш (стр.84-88)
Кондратюк В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.89-93)
Мудрик У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу/ У. М. Мудрик [та ін.] (стр.94-99)
Тріщ В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників/ В. І. Тріщ (стр.100-104)
Гребеник М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/ М. В. Гребеник [та ін.] (стр.105-109)
Посохова К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.110-113)
Скритиков П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс»/ П. М. Скритиков [та ін.] (стр.114-117)
Kulbashna Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization/ Ya. A. Kulbashna [та ін.] (стр.118-125)
Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/ L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn (стр.126-130)
Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/ L. A. Kim, O. O. Nefodov (стр.131-136)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Медична освіта -2020г.,N 2
Интересные статьи :
Beck G. Teaching and assessment strategies in online foreign languages distance learning/ G. Beck, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina (стр.6-12)
Bilavych H. V. The contribution of doctors, members of the Shevchenko scientific society in Lviv to the development of ukrainian education, science and literature (late XIx - early XX century)/ Η. V. Bilavych [та ін.] (стр.14-18)
Demianchuk M. R. Analysis ofthe results of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges/ M. R. Demianchuk (стр.20-24)
Fedchyshyn N. O. Herbart and Herbartianism in european pedagogy: history and modernity/ N. O. Fedchyshyn, E. Protner (стр.25-31)
Fedchyshyn N. O. Distance learning of future doctors in foreign language: challenges of time/ N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina, О. H. Permyakova (стр.32-39)
Hantimurova N. I. Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results/ N. I. Hantimurova (стр.40-45)
Hnatiuk M. S. Mastering endoscopic surgery skills by surgeons/ M. S. Hnatiuk [та ін.] (стр.46-49)
Humeniuk V. V. Methodological principles of formation of readiness of future masters of medicine for pedagogical activities/ V. V. Humeniuk (стр.50-55)
Humenna I. R. The moral principles formation of future doctors during the educational process/ I. R. Humenna, Ya. M. Nakhaieva (стр.56-60)
Khrystenko О. M. The ideological foundations of the professional training of modern doctors: phelisophicaland bioethicalaspects/ О. M. Khrystenko (стр.61-64)
Kichula M. Ya. Medic al students’ foreign language communi cative competence as a component of professional training/ M. Ya. Kichula, Jolanta Shemprukh (стр.65-70)
Kolesnyk M. Yu. The first experience of using the body interact simulation interactive training platform as a part of interns3 attestation/ M. Yu. Kolesnyk (стр.71-74)
Koshil N. Ye. Linguistic features of the student abstract as a specific part of the educational process/ N. Ye. Koshil, N. V. Rybina, O. S. Hyryla (стр.75-79)
Kotsyuba R. В. Formation of foreign language communication competence of future medical specialists through information and communication technologies (foreign experience)/ R. В. Kotsyuba, I. A. Prokop (стр.80-86)
Melnychuk I. M. Peculiarities of creating interactive educational environment in vocational training of future medical specialists/ I. M. Melnychuk (стр.87-91)
Nakhaieva Ya. M. The formation of terminological competence of future doctors during studying humanities/ Ya. М. Nakhaieva, I. R. Humenna (стр.92-95)
Oliynyk N. М. The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle/ N. М. Oliynyk [та ін.] (стр.96-102)
Palasiuk H. B. Etymological aspects of developing future physicians’ terminological competence as a pedagogical problem/ H. B. Palasiuk, O. D. Kolodnytska (стр.103-107)
Prokop I. A. Latin sayings as an educational aspect for medical students/ I. A. Prokop, Т. V. Savaryn, Η. I. Navolska (стр.108-112)
Protsyk Η. M. Development of students’ cognitive activity/ Η. M. Protsyk (стр.113-121)
Rebukha L. Z. The importance of training technologies in the formation of intercultural competence of future socio-humanitarian professions/ L. Z. Rebukha, Nicolae Rambu (стр.122-126)
Rozlutska G. М. Education traditions of public schools children healthy lifestyle in transc arpathia (1919-1939)/ G. М. Rozlutska, М. O. Sokol, Omer Mert Denizci (стр.127-132)
Sopiha М. O. Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors/ М. O. Sopiha, О. I. Pylypyshyn (стр.133-136)
Synyshyna V. M. Conceptual foundations of professional training of future practical psychologists/ V. M. Synyshyna (стр.137-141)
Ulishchenko V. V. Features of implementation of the competence approach to the study of clinical anatomy in medical school/ V. V. Ulishchenko, V. H. Cherkasov, M. R. Ihnatishchev (стр.142-147)
Vorona I. I. Latin as a component of future nursers’ professional education/ I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska (стр.148-152)
Vykhrushch A. V. Methodology and methods: current issues of theory and practice/ A. V. Vykhrushch (стр.153-160)
Zalipska I. Ya. Distance learning of “Ukrainian language (by professional direction)” of students of medical spec ialtees/ I. Ya. Zalipska (стр.161-166)
Beck G. “Indication - qualification - frustration?”: teaching “German for healthcare professions”/ G. Beck (стр.167-172)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-21   21-21 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)