Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (3)Библиотечные издания (8)Высшее образование (12)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=КОМУНІКАТИВНА<.>)
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-21   21-21 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Коленко Ю. Г., Ліновицька О. В., Малунова Г. Д.
Заглавие : Комунікативна компетентність майбутніх лікарів-стоматологів як необхідна складова оптимізації системи надання стоматологічних послуг
Место публикации : Соврем. стоматология. - Киев, 2019. - N 5. - С. 110-112 (Шифр СУ67/2019/5)
MeSH-главная: СТОМАТОЛОГ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- DENTIST-PATIENT RELATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ворона І. І., Кітура Г. Я., Маковська О. А.
Заглавие : Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти
Параллельн. заглавия :Professional and communicative culture of future doctors in the light of professional education
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 81-86 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-главная: ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Аннотация: Стаття присвячена обґрунтуванню основних концептів професійно-комунікативної культури фахівців медичного профілю в контексті фахової освіти. З’ясовано суть професійної культури, що є важливою складовою професіограми майбутнього працівника охорони здоров’я. Наголошується, що формування професійно-комунікативної культури студента-медика є невід’ємним аспектом професійно орієнтованого навчання у медичному ЗВО і здійснюється шляхом опанування особливостей фахового спілкування. Увага акцентується на необхідності аналізу різноманітних методик та підходів щодо формування професійно-комунікативної культури у студентів із різним рівнем знань та навичок. Розглядаються питання змістового наповнен­ня та ефективності процесу формування фахової компетентності, відбору навчального матеріалу, розвитку комунікативного компонента в процесі оволодіння студентом основами культури спілкування. Охарактеризовано ефективні шляхи формування повноцінної фахової комунікативної діяльності, розглянуто рівні професійної культури майбутніх фахівців, якими є професійна грамотність, професійна компетентність, мотиваційно-ціннісний та емоційно-чуттєвий компоненти; наголошено на необхідності засвоєння лексики для правильного оформлення висловлювання; окреслено основні домінанти комунікативної культури. Запропоновано констатувати професійно-комунікативну культуру майбутніх лікарів як складне динамічне особистісне утворення, що охоплює систему гуманістичних та професійних цінностей, мовленнєвих та етичних знань, комунікативних умінь і якостей, зразків поведінки, норм і правил здійснення професійної комунікативної діяльності, котрі пов’язані зі специфікою професії і забезпечують високу ефективність професійної комунікації лікарівThe article deals with interpretation of principal concepts of medical specialists’ professional and communicative culture in the context of professional education. The essence of professional culture, which is an important component of the professional profile of a future healthcare worker is clarified. It is emphasized that the formation of professional and communicative culture of a medical student is an integral aspect of professionally oriented education in medical institution of higher education and is carried out by mastering the features of professional communication. Emphasis is placed on the need to analyze various methods and approaches to the formation of professional and communicative culture in students with different levels of knowledge and skills. The issues of content and efficiency of the process of professional communicative competence formation, selection of educational material, development of communicative component in the process of students’ mastering the basics of communication culture are examined. The effective ways of formation of valuable professional activity are characterized; the levels of professional culture of future specialists, which are professional literacy, professional competence, motivational-valuable and emotional-sensory components are observed; the need to learn vocabulary for the correct formulation of the statement is emphasized; the main dominants of communicative culture are outlined. It is proposed to state the professional and communicative culture of future doctors as a complex and dynamic personal essence that embraces a system of humanistic and professional values, speech and ethical knowledge, communicative skills and qualities, patterns of behaviour, norms and rules of professional communication activities that are related to the peculiarities of profession and provide high efficiency of professional communication of doctors
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Марков А. Р.
Заглавие : Інтерперсонально-комунікативна складова в генезі дезадаптивних станів у цивільного населення в умовах інформаційно-психологічної війни
Параллельн. заглавия :Interpersonal communicative element in development of maladjustment states in civilians in the condition of information−psychological war
Место публикации : Медицинская психология. - 2016. - Т. 11, № 4. - С. 17-25 (Шифр МУ67/2016/11/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: КОМБАТАНТНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COMBAT DISORDERS
СРЕДСТВА МАССОВОЙ ИНФОРМАЦИИ -- MASS MEDIA
ЛОКАЛЬНЫЕ ВОЙНЫ И КОНФЛИКТЫ -- LOCAL WARS AND CONFLICTS
СОЦИАЛЬНАЯ ДЕЗОРГАНИЗАЦИЯ -- ANOMIE
АГРЕССИВНОСТЬ -- AGGRESSION
Аннотация: Визначено особливості інтерперсонально−комунікативної сфери пацієнтів первинної медичної мережі залежно від залученості їх до використання засобів інформаційно−психологічної війни. Установлено, що хворі з високим рівнем захоплення телебаченням та Інтернетом мали виражену деформацію інтерперсонально−комунікативної сфери, що виражалось у схильності до високої комунікативної агресивності. Отримані дані підтверджують наявність негативного впливу засобів інформаційно−психологічної війни на стан психічного здоров’я цивільного населення та потребують подальшого вивчення
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Волосовець О. П., Виговська О. В., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Черній О. Ф., Мозирська О. В., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Дзюба О. Л., Грищенко Н. В., Острополець М. С., Скварська О. О., Салтанова С. Д., Ковтун О. В.
Заглавие : Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів
Параллельн. заглавия :Distance learning as an information and communicative technology of the undergraduate training of pediatricians in the contemporary challenge
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 9-12 (Шифр МУ7/2020/3)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Волосовець О. П., Виговська О. В., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Черній О. Ф., Мозирська О. В., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Дзюба О. Л., Грищенко Н. В., Острополець М. С., Скварська О. О., Салтанова С. Д., Ковтун О. В.
Заглавие : Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів
Параллельн. заглавия :Distance learning as an information and communicative technology of the undergraduate training of pediatricians in the contemporary challenge
Место публикации : Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 9-12 (Шифр МУ7/2020/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Для реалізації та адекватного віртуального забезпечення дистанційної освіти у Національному медичному університеті імені О. О. Богомольця використовується дистанційна освітня платформа NMU Neuron, що в нинішній ситуації може стати дієвою складовою освітнього процесу, маючи при цьому низку переваг. Воно не лише забезпечує навчання студента у найбільш зручному місці та часі, доступ до електронних баз знань, але й суттєво підвищує його активну роль у самому процесі самостійного навчання, зокрема й під час вимушеного внаслідок карантину, а від викладача вимагає вдосконалення викладання як за змістом, так і за його формою. Основними видами занять за дистанційною формою навчання є традиційні форми освітньої підготовки: лекція, практичні заняття, семінар, лабораторні заняття, консультації та інші, що відповідають чинному законодавству. У цілому, технології дистанційного навчання як комплекс сучасних освітніх технологій у системі вищої медичної освіти має постійно вдосконалюватися, зокрема шляхом використання сучасних освітніх платформ, якісного методичного наповнення веб-ресурсів, запровадження системи контролю якості дистанційного навчання, аби відповідати викликам часу
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : "Професійно-комунікативна культура майбутнього лікаря: лінгвістичний, педагогічний та філософський аспекти" : матеріали ІІ науково-практичної конференції з міжнародною участю, 3-4 червня 2021р., м. Тернопіль
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 2 (додаток). - С. 55-96 (Шифр МУ7/2021/2 (додаток))
MeSH-главная: КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
КОНФЕРЕНЦИЯ ДЛЯ ДОСТИЖЕНИЯ КОНСЕНСУСА -- CONSENSUS DEVELOPMENT CONFERENCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сеник Л. М., Турковський С. П.
Заглавие : Комунікативна спрямованість навчання іноземних студентів-медиків
Место публикации : Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 129 (Шифр МУ7/2007/3)
Предметные рубрики: Образования технология-- методы
Конференции
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шматко В. І.
Заглавие : Комунікативна стратегія діалогу як фаховий потенціал підготовки лікаря-стоматолога
Место публикации : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 48 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
MeSH-главная: СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION
ЭТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ETHICS, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Аннотация: Дидактика вищої школи інформаційної доби посилює увагу до динамічних методів набуття фахових компетенцій - залучення до процесу викладання інтерактивних методів і технологій, активне використання спеціальної інтернеткомунікації, розробку і впровадження в навчальний процес нових жанрів сучасної університетської освіти, таких як тематичний круглий стіл, семінар-дискусія з актуальної / невирішеної проблеми та ін. Мета: Мета інформаційного повідомлення - проаналізувати особливу вагу в модерній університетській освіті актуальних комунікативних стратегій, спрямованих на залучення студентів до процесу пізнання в його активних формах - обґрунтування цінності теоретичного постулату і практичного досвіду в медицині, прогнозованої / непрогнозованої ситуації, осмислення постулатів традиційної та «нової» медичної етики та естетики, принципів систематики наукового знання зі спеціальності, що корелює водночас із прогресивною тенденцією до синкретизму науки. Такий підхід, на нашу думку, узгоджується з епістемологією творчого інтелекту, де синтез пізнавального й ціннісного, набутого у процесі пошуку, є вищим виявом інтелектуальної діяльності, тобто сутністю фахового пізнання
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Рожков В. С.
Заглавие : Комунікативна форма сексуальної дизадаптації при неврозі у чоловіків
Место публикации : Лікарська справа. - Київ, 1999. - № 7-8. - С. 59-62 (Шифр 74287/1999/7/8)
MeSH-главная: НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS
СЕКСУАЛЬНЫЕ ДИСФУНКЦИИ ПСИХОТИЧЕСКИЕ -- SEXUAL DYSFUNCTIONS, PSYCHOLOGICAL
МУЖЧИНЫ -- MEN
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Демидчук А. С., Кондаурова Г. Ю., Раскалєй Т. Я., Шамало С. М., Раскалєй В. Б.
Заглавие : Комунікативна складова серед студентів початкових курсів змішаної форми навчання на кафедрі гістології та ембріології
Место публикации : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 20 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: Комунікативні навички у студентів-медиків, як у майбутніх лікарів, потрібно починати опрацьовувати вже з перших курсів. Вони є такими ж обов’язковими як і інші професійні. Студентам потрібно чітко визначити, які навички вони можуть використовувати під час вирішення тих чи інших комунікативних задач у навчальному процесі. Надання студентам молодших курсів медичних спеціальностей можливостей брати участь у дослідницько-навчальній роботі, скоріш за все, вплине на їхні погляди на навчання, закладе розуміння комунікації у колективі та може вплинути на їхнє рішення продовжувати навчання до закінчення ВУЗу. Основною метою теоретичних кафедр є методичний процес формування комунікативної компетентності в склад якої входить формування навичок психологічної комунікації (переконання, впливу), підтримка та допомога; підвищення психоемоційної стійкості; розширення вербальних та невербальних засобів комунікації. Також, однією з найважливіших результатів успіху, яка не є частиною стандартизованих програм професійної підготовки, є розвиток правильного мислення для загального командного навчання. Мета: Оцінка отримання студентами молодших курсів медичних спеціальностей змішаної форми навчання отримання комунікативних компетентностей та культури спілкування у групі та під час проведення практичної частини заняття
Найти похожие

 1-10    11-21   21-21 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)