Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (55)Библиотечные издания (8)Высшее образование (83)Краеведение (227)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=НАВЧАЛЬНИЙ<.>)
Общее количество найденных документов : 106
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-106 
1.


    Бодня, О. І.
    Дистанційний навчальний процесс в умовах пандемії [Текст] / О. І. Бодня // Травма. - 2022. - Том 23, N 1. - С. 72-75. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: В умовах пандемії вкрай важливо знати і розуміти точку зору студентів з питань дистанційного навчального процесу, проблеми, з якими вони стикаються, та враховувати їх пропозиції щодо покращення якості надання освітніх послуг. Мета: проаналізувати анонімне анкетування здобувачів вищої освіти та вивчити об’єктивне ставлення суб’єктів навчання до шляхів оптимізації дистанційної форми навчання і адаптації її в умовах пандемії. Матеріали та методи. На кафедрі травматології та ортопедії проведене рандомізоване дослідження серед студентів 5-го курсу медичних факультетів. В опитуванні взяли участь 85 студентів. Анкета містила запитання щодо предмету дискусії про ефективність дистанційного навчання під час карантину, пов’язану з рівнем і організацією дистанційного навчання вдома, наявність своєрідних переваг та недоліків, складнощів, що виникають у процесі вивчення дисциплін, та пропозиції щодо удосконалення заочного навчання. Результати. Після проведеного анкетування аналіз відповідей опитаних студентів засвідчив серед переваг дистанційної форми додатковий стимул до самоорганізації та високу мотивацію у здобутті знань (37,9 %), збільшення часу, вільного від занять (12,6 %), та матеріальну економію (4,3 %) через відсутність транспортних витрат для прибуття до клінічної бази. Складнощі при вивченні дисциплін у студентів (41,3 %) були пов’язані з недостатніми знаннями анатомії людини. Серед недоліків дистанційної форми навчання (59,8 %) респонденти вбачають брак спілкування з одногрупниками, відсутність безпосереднього контакту із хворими та надмірність навантаження (17,6 %). Висновки. Дистанційна форма навчання отримала схвальну оцінку. Деяка частина респондентів свідомо поклала відповідальність за труднощі дистанційного навчання на себе, вказавши на особисте недосконале прагнення у здобутті знань та досягненні результатів власної професійної підготовки. Кількісний розподіл отриманих відповідей (36,8 %) свідчить про необхідність удосконалення вже існуючих способів та постійного пошуку інноваційних форм роботи зі студентами для викладання навчальних дисциплін на кафедрі травматології та ортопедії в умовах пандемії
In the context of a pandemic, it is extremely important to know and understand the point of view of students on the issues of the distance learning process, the problems they face, and take into account their suggestions for improving the quality of educational services. The study was aimed at analyzing the anonymous survey of applicants for higher education and studying the objective attitude of the subjects of education to the ways of optimizing distance learning and adapting it in a pandemic. Materials and methods. At the Department of Traumatology and Orthopedics, a randomized study was conducted among the fifth-year students of Medical faculties. Eighty-five students took part in the survey. The questionnaire contained questions on the subject of discussion about the effectiveness of distance learning during quarantine, related to the level and organization of distance learning at home, the presence of peculiar advantages and disadvantages, difficulties arising in the process of studying disciplines, and suggestions for improving distance learning. Results. After the survey, the analysis of the responses of the interviewed students showed, among the advantages of the distance form, an additional incentive to self-organization and high motivation in obtaining knowledge (37.9 %), an increase in free time from classes (12.6 %) and material savings (4.3 %) in the case of transportation costs for arriving at the clinical base. Difficulties in studying disciplines among students (41.3 %) were associated with insufficient knowledge of human anatomy. Among the disadvantages of distance learning (59.8 %), respondents consider the lack of communication with classmates, the lack of direct contact with patients, and excessive workload (17.6 %). Conclusions. The need for distance learning received an approving assessment. Some of the respondents deliberately blamed themselves for the difficulties of distance learning, pointing out the imperfection of the desire to gain knowledge, and personal results of their professional training. The quantitative distribution of the responses received (36.8 %) indicates the need to improve existing methods and constantly search for innovative forms of work with students to teach academic disciplines at the Department of Traumatology and Orthopedics in a pandem
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.
Шифр: ТУ3/2022/23/1
   Журнал

Травма [Текст]
2022г. Т. 23 № 1
Содержание:
Тяжелов, А. А. Математичне моделювання як інструмент дослідження функції м’язів тазового пояса при диспластичному коксартрозі / А. А. Тяжелов [та ін.]. - С.4-11
Другие авторы: Карпінський М. Ю., Юрченко Д. А., Карпінська О. Д., Гончарова Л. Є.
Мовчанюк, В. О. Експериментальне дослідження щільності кісткової тканини при монокандилярній артропластиці колінного суглоба за попередніми даними КТ та інтраопераційного її визначення / В. О. Мовчанюк [та ін.]. - С.12-18
Другие авторы: Жук П. М., Карпінська О. Д., Карпінський М. Ю., Сухоруков С. І.
Строєв, М. Ю. Дослідження напружено-деформованого стану моделі гомілки з переломом середньої третини великогомілкової кістки при різних варіантах остеосинтезу в умовах зростаючого стискаючого навантаження на систему «імплантат — кістка» / М. Ю. Строєв [та ін.]. - С.19-29
Другие авторы: Березка М. І., Григорук В. В., Карпінський М. Ю., Яресько О. В.
Ігнатьєв, О. М. Діагностика остеомаляції й остеопорозу в жінок у постменопаузі / О. М. Ігнатьєв [та ін.]. - С.30-35
Другие авторы: Турчин М. І., Єрмоленко Т. О., Кічмаренко О. Д.
Левицький, А. Ф. Динаміка корекції складної сколіотичної деформації хребта у дітей при використанні гало-гравітаційної тракції / А. Ф. Левицький, В. О. Рогозинський, О. Д. Карпінська. - С.36-42
Головіна, Я. О. Дослідження рентгенологічної кісткової щільності у пацієнтів з кістковими пухлинами у разі застосування сегментарних кісткових алоімплантатів / Я. О. Головіна [та ін.]. - С.43-50
Другие авторы: Малик Р. В., Карпінський М. Ю., Карпінська О. Д.
Yatsuliak, M. FEAR index in the diagnosis of hip instability in patients with cerebral palsy. FEAR index and migration percentage in mathematical modeling of hip instability in cerebral palsy / M. Yatsuliak [et al.]. - С.51-61
Другие авторы: Nemesh M., Martsyniak S., Kabatsii M., Filipchuk V.
Карпінська, О. Д. Контрактури суглобів: етіологія, патанатомія, основні підходи до профілактики та лікування / О. Д. Карпінська, Айхам Хасавнех, Г. В. Іванов. - С.62-65
Фіщенко, В. О. Біомеханічне обґрунтування реабілітаційних заходів після тотального ендопротезування колінного суглоба / В. О. Фіщенко, Халед Джамал Салех Обейдат, О. Д. Карпінська. - С.66-71
Бодня, О. І. Дистанційний навчальний процесс в умовах пандемії / О. І. Бодня. - С.72-75
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.


   
    Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології [Текст] = Іntroduction of educational interactive technologies in educational processes at the obstetrics and gynecology department / В. М. Мартинюк [та ін.] // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 49-52


MeSH-главная:
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Аннотация: У статті висвітлено досвід впровадження у навчальний процес новітніх інтерактивних технологій, які на високому кваліфікаційному рівні широко використовують викладачі кафедри акушерства і гінекології. Майбутньому фахівцю необхідно володіти критичним мисленням, враховувати модернізовані підходи до вирішення складних медичних проблем, здійснювати всебічний аналіз і прогнозувати наслідки прийнятих рішень, вирішувати можливі конфліктні ситуації, використовувати досвід, набутий під час навчання в університеті. Формування такого досвіду можливе лише за рахунок використання в педагогічному процесі інтерактивних форм і методів навчання з моделюванням процесів роботи в команді в режимі реального часу, участі студентів у ділових іграх, дискусіях, вирішенні ситуативних завдань тощо.
Пандемія коронавірусної інфекції COVID-19 внесла свої корективи в освітній процес у всьому світі. Цей виклик прийняв і Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. Серед сучасних технологій, що впроваджені в освітній процес, слід виділити case-метод, демонстрацію, рольову гру, а також впровадження on-line навчання на платформі Microsoft Office 365, а саме Microsoft Teams
The article describes the experience of introducing the latest interactive technologies into the educational process, which are widely used at the department of Obstetrics and Gynecology. Future specialist must have critical thinking, consider alternative approaches to solving complex medical problems, perform comprehensive analysis and predict the consequences of decisions, resolve possible conflict situations, use the experience gained while studying in the university. Formation of such experience becomes possible using interactive forms and methods of study with modeling of teamwork in real time in, participation in business games, discussions, solving professional situational problems etc
The COVID-19 pandemic has made adjustments to the educational process around the world. Ternopil National Medical University also accepted this challenge. Among the modern technologies introduced into the educational process are the introduction of on-line training on the Microsoft Office 365 platform, namely Microsoft Teams
Доп.точки доступа:
Мартинюк, В. М.
Маланчук, Л. М.
Маланчин, І. М.
Лимар, Л. Є.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.
Шифр: МУ7/2021/3
   Журнал

Медична освіта
2021г. № 3 . - 169.30, р.
Содержание:
Білавич, Г. В. Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) / Г. В. Білавич [та ін.]. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Височан Л. М., Савчук Б. П., Кліщ Г. І.
Бойчук, І. Д. Особливості підготовки фахівців лабораторної діагностики до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок М» у фаховому коледжі / І. Д. Бойчук, В. А. Болух, І. О. Першко. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойчук, А. В. Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору / А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська. - С.17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондар, О. В. Емоційне вигорання і питання професійної психологічної підготовки лікарів-онкологів / О. В. Бондар, А. І. Рибін, А. О. Пацков. - С.23-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бурак, О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців / О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків. - С.31-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Журавльова, Л. В. Досвід дистанційного навчання студентів-іноземців на клінічній кафедрі медичного закладу вищої освіти в умовах пандемії COVID-19 / Л. В. Журавльова [та ін.]. - С.40-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Олійник М. О., Сікало Ю. К., Летік І. В.
Мартинюк, В. М. Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології / В. М. Мартинюк [та ін.]. - С.49-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Маланчук Л. М., Маланчин І. М., Лимар Л. Є.
Посохова, К. А. Особливості викладання дисципліни «Побічна дія ліків» (курс за вибором) на медичному факультеті / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук. - С.53-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Слободянюк, Л. В. Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «Фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету / Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шанайда, М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі / М. І. Шанайда. - С.64-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Bandas, І. А. Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions / І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva. - С.72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вадзюк, С. Н. Вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології / С. Н. Вадзюк, Л. В. Татарчук. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ворона, І. І. Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти / І. І. Ворона, Г. Я. Кітура, О. А. Маковська. - С.81-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гуменна, І. Р. Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти / І. Р. Гуменна, Я. М. Нахаєва, В. В. Шацький. - С.87-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нахаєва, Я. М. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема / Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький. - С.92-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Розман, І. І. Педагогічна компаративістика та формування читацької компетентності на уроках зарубіжної літератури / І. І. Розман. - С.97-100. - Бібліогр.: в кінці ст.
Свірчевська, Л. М. Методичні аспекти викладання і роль навчальної дисципліни «Фармацевтичне та медичне товарознавство» в системі підготовки майбутніх фахівців фармації / Л. М. Свірчевська, О. Г. Мороз, Ж. В. Осінська. - С.101-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Methods of learning professional english vocabulary by medical students / N. I. Yelahina, N. О. Fedchyshyn. - С.106-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Zalipska, J. Ya. Linguistic and informative features of studying the theme “Professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “Professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian language” / J. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk. - С.113-118. - Bibliogr. at the end of the art.
Фіра, Л. С. Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі / Л. С. Фіра [та ін.]. - С.119-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Чубка М. Б., Вронська Л. В., Підгірний В. В.
Моцюк, Ю. Б. Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників / Ю. Б. Моцюк. - С.123-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Fedchyshyn, N. О. Old age as a pedagogical problem / N. О. Fedchyshyn [та ін.]. - С.129-133. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Yelahina N. I., Shevchuk О. О., Makovska О. А.
Fedoniuk, L. Ya. The educational museums of l Horbachevsky Ternopil national medical university and their role in the educational process of future nursing specialists / L. Ya. Fedoniuk [та ін.]. - С.134-141. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Yastremska S. O., Yarema O. M., Rekun T. O.
Savaryn, Т. V. Synonymy in anatomical terminology / Т. V. Savaryn, I. A. Prokop, O. A. Makovska. - С.142-147. - Bibliogr. at the end of the art.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.
Шифр: МУ64/2020/16/2
   Журнал

Международный неврологический журнал . - Выходит раз в два месяца
2020г. Т. 16 № 2
Содержание:
Vinychuk, S. M. Clinical vascular syndromes of thalamic strokes in anterior and paramedian vascular territories: a prospective hospital-based cohort study / S. M. Vinychuk [et al.]. - С.15-20
Другие авторы: Prokopiv M. M., Trepet L. M., Fartushna O. Ye.
Палагута, Г. В. Діагностика поясної складнокурабельної міопатії з використанням методу МРТ (науковий огляд і особисте спостереження) / Г. В. Палагута, В. І. Смоланка, І. Ю. Дутка. - С.21-25
Орос, М. М. Аналіз ефективності використання L-лізину есцинату при лікуванні дискогенної радикулопатії / М. М. Орос [та ін.]. - С.26-41
Другие авторы: Грабар В. В., Девіняк О. Т., Орос М. М. (мол.)
Гусейнова, С. Г. Эффективность применения интерференцтерапии в комплексе с пиримидиновыми радикулопатиями / С. Г. Гусейнова [и др.]. - С.42-48
Другие авторы: Имамвердиева С. С., Мустафаева Э. Э., Мамедова М. Ю., Юсифова К. Н.
Марценковський, І. А. Вплив протиепілептичних лікарських засобів на когнітивне функціонування підлітків, хворих на епілепсію / І. А. Марценковський [та ін.]. - С.51-60
Другие авторы: Марценковська І. І., Скрипник І. І., Макаренко Г. В.
Filimonov, D. Impact of baseline free serum triiodothyronine on stroke severity and outcome in patients with atherothrombotic ischemic stroke / D. Filimonov [et al.]. - С.61-68
Другие авторы: Yeresko A., Fedorova A., Marusichenko V., Belotserkovskaya M., Trubnikova N.
Копчак, О. О. Сучасні уявлення про диференціальну діагностику й лікування полінейропатій / О. О. Копчак. - С.71-79
Гинкго билоба при легких когнитивных нарушениях и деменции: данные новых обобщающих исследований. - С.80-86
Дубенко, О. Е. Головная боль при медикаментозной передозировке: клинические и диагностические аспекты / О. Е. Дубенко. - С.87-93
Костенко, В. В. Характеристика больового синдрому при хворобі рухового нейрона / В. В. Костенко. - С.94-98
Товажнянская, Е. Л. Нейробион - оригинальный В-витаминный комплекс с самой широкой доказательной базой при острой и хронической боли в спине / Е. Л. Товажнянская [и др.]. - С.101-107
Другие авторы: Некрасова Н. А., Марковская Е. Л., Каук О. И., Соловьева Е. Т.
Заславская, А. А. Особенности вегетативного портрета детей с хроническим лямблиозом / А. А. Заславская. - С.108-115
Романенко, В. І. Використання природного компонента уридину в терапії хронічного болю з проявами нейропатії / В. І. Романенко. - С.115-120
Сабовчик, А. Я. Астенічний синдром при мозкових катастрофах / А. Я. Сабовчик, М. М. Орос, Н. О. Савицька. - С.123-126
Замерград, М. В. Клинический разбор неизвестной болезни Ван Гога / М. В. Замерград, И. М. Рейдес. - С.127-131
Научный симпозиум EVER "Достижения в клиническом лечении черепно-мозговой травмы и инсульта" (26-я Международная медицинская конференция в Мондзее, Зальцбург, Австрия, 13 сентября 2019 г.) . - С.132-145
Сорокин, Ю. Н. Поражение центральной нервной системы при васкулитах / Ю. Н. Сорокин. - С.146-157
Рецензія на навчальний посібник "Шкали, тести та опитувальники для оцінки дрижальних гіперкінезів" авторства професора О. М. Стоянова (Одеса: ВМВ, 2018.112с.). - С.158
COVID-19 и неврология: чего следует ожидать?. - С.159-160
Синдром Гийена-Барре, связанный с инфекцией SARS-CoV-2: причинность или совпадение?. - С.161-162
COVID-19-ассоциированная острая геморрагическая некротическая энцефалопатия: особенности КТ и МРТ. - С.162
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.
Шифр: УУ13/2020/1/6/
   Журнал

Український медичний часопис [Текст]. - Выходит раз в два месяца
2020г. Т. 1 № 6
Содержание:
Телеміст "Лікування пацієнтів з COVID-19. Практичний досвід лікарів опорних лікарень". - С.5-8
Хиць, А. Р. Дитяча ревматологія: особливості лікування ювенільного ідіопатичного артриту та системного червоного вовчаку у світлі сучасних реформ охорони здоров’я / А. Р. Хиць. - С.10-13
Стасишин, О. В. Сучасний погляд на функцію системи гемостазу / О. В. Стасишин. - С.14-16
Стасишин, О. В. Спадкові порушення в системі гемостазу: фокус на сучасні можливості діагностики / О. В. Стасишин. - С.17-19
Дубенко, А. С. Психогенні неепілептичні стани (PNES) - мультидисциплінарна проблема / А. С. Дубенко, М. В. Небока. - С.21-25
Хиць, А. Р. Менеджмент больового синдрому в осіб похилого віку: фокус на нестероїдні протизапальні препарати / А. Р. Хиць. - С.27-30
Круглий стіл "Інфекції верхніх дихальних шляхів та фітоніринг". - С.33-35
Гашинова, К. Ю. Ацетилцистеїн: можливості пневмопротекторного та муколітичного ефектів при лікуванні пацієнтів із COVID-19 / К. Ю. Гашинова. - С.36-39
Бурчинський, С. Г. Тривога в ангіоневрології: нові можливості фармакотерапії / С. Г. Бурчинський. - С.40-42
Ситнік, П. О. Коронавірусна хвороба 2019 (COVID-19) та вагітність: огляд літератури / П. О. Ситнік, П. О. Ситнік. - С.43-49
Хиць, А. Американська асоціація серця 2020 р.: оновлений гайдлайн щодо серцево-легеневої реанімації дітей / А. Хиць. - С.50-53
Вільчевська, К. В. Досвід раннього початку лікування у пацієнтів з інгібіторною формою гемофілії А в умовах обмежених ресурсів / К. В. Вільчевська. - С.55-58
Рецензія на навчальний посібник Атлас-довідник "Неврологія" О. Л. Сідєлковського. - С.59-63
Логаніхіна, К. Ю. Можливості мультиспіральної комп’ютерної томографії у діагностиці синдрому компресії хребтової артерії / К. Ю. Логаніхіна [та ін.]. - С.64-67
Другие авторы: Бєлоус І. В., Мельник І. Б., Дибкалюк С. В., Несукай В. Г., Зозуля І. с.
Перехрестенко, П. М. Стан заготівлі та використання тромбоцитарних компонентів крові в Україні / П. М. Перехрестенко, О. М. Аладьєва, В. М. Самусь. - С.68-70
Юдін, О. Ю. Лікувати неможливо відмовити / О. Ю. Юдін. - С.71-72
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие

7.


   
    Рецензія на навчальний посібник "Шкали, тести та опитувальники для оцінки дрижальних гіперкінезів" авторства професора О. М. Стоянова (Одеса: ВМВ, 2018.112с.) [Текст] // Міжнародний неврологічний журнал. - 2020. - Т. 16, № 2. - С. 158


MeSH-главная:
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
НЕВРОЛОГИЯ -- NEUROLOGY
Аннотация: Навчальний посібник «Шкали, тести та опитувальники для оцінки дрижальних гіперкінезів» дозволяє усувати труднощі, які виникають у клінічній діагностиці тремору й деяких рухових розладів, що пов’язано з наявністю різних варіантів гіперкінезів і водночас їх однотипністю, перекриванням частот при різних рівнях зацікавленості й патогенетичних механізмах ураження нервової системи
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Рецензія на навчальний посібник Атлас-довідник "Неврологія" О. Л. Сідєлковського [Текст] // Український медичний часопис. - 2020. - Т. 1, № 6. - С. 59-63


MeSH-главная:
НЕВРОЛОГИЯ -- NEUROLOGY
Аннотация: Олексій Леонович Сідєлковський — кандидат медичних наук, доктор юридичних наук, директор Клініки «Аксімед», автор ряду фундаментальних монографій з історії медицини, етико-деонтологічного спрямування, взаємовідносин лікаря та пацієнта. Мета видання Атласу-довідника «Неврологія» — надати лікарю зручний професійний інструмент для успішної діяльності в умовах амбулаторних та стаціонарних лікувальних закладів. Використовуючи свій великий науково-практичний досвід у неврології, автор проаналізував і систематизував великий обсяг інформації, сформулював сучасний компендіум знань і практичних рекомендацій. У монографію включено дані не лише про основні нозологічні форми неврологічних захворювань, але й ураження нервової системи при екзогенних інтоксикаціях і впливі фізичних факторів, порушеннях обміну речовин, синдром хронічної втомлюваності, основи хрономедицини в неврології. Значне місце автор приділив сучасній медичній реабілітації як засобу функціонального відновлення після перенесених гострих та хронічних захворювань нервової системи і травмах. Атлас-довідник складається з 30 великих розділів і 130 підрозділів, додатку, переліку літератури, предметного покажчика, переліку скорочень, викладений на 856 сторінках. Атлас-довідник документований великою кількістю кольорових малюнків і фотографій

Найти похожие

9.


    Макаров, С. Ю.
    Навчальний стрес у студентів сучасних закладів вищої медичної освіти: психофізіологічні критерії діагностики та психогігієнічної корекції [Текст] = Educational stress in the students of modern higher medical educational institutions: psychophysiological criteria for diagnosis and psychohygienic correction / С. Ю. Макаров, І. В. Сергета [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2019. - № 4. - С. 30-37. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление, тенденции)
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL (диагностика, профилактика и контроль, этиология)
ПОДКРЕПЛЕНИЕ ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ -- REINFORCEMENT (PSYCHOLOGY)
Аннотация: Метою дослідження було обґрунтування психофізіологічних критеріїв діагностики та психогігієнічної корекції навчального стресу у студентів сучасних закладів вищої медичної освіти. Матеріали та методи дослідження. Наукові дослідження проводились на базі Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова, де під наглядом перебували 227 студентів у віці від 17 до 22 років. Для адекватної реалізації поставленої мети використовувався чітко структурований комплекс високоінформативних психофізіологічних і психодіагностичних методів та методів експертних оцінок і статистичного аналізу. Результати. Дані, отримані в ході проведених досліджень, засвідчують той факт, що до числа провідних психофізіологічних критеріїв оцінки адаптаційних можливостей організму студентів сучасних закладів вищої медичної освіти в умовах навчального стресу необхідно віднести: визначення, урахування та оцінку характеру змін з боку провідних особливостей психофізіологічних функцій організму студентів закладів вищої освіти медичного профілю в динаміці навчального року в умовах постійного навчального стресу; урахування даних психофізіологічного аналізу закономірностей зрушень з боку провідних особливостей особистості студентів закладів вищої медичної освіти, що відбуваються впродовж навчального року в умовах постійного навчального стресу; встановлення характеру змін з боку провідних характеристик функціональних можливостей організму та особливостей перебігу психофізіологічної адаптації студентів в умовах передекзаменаційного та екзаменаційного ситуативного навчального стресу; урахування даних прогностичної оцінки особливостей перебігу процесів психофізіологічної адаптації студентів протягом навчального року та змін з боку її окремих фізіологічно- і психічно-обумовлених корелят серед дівчат і юнаків, а також використання методики комплексної оцінки рівня вираження навчального стресу у студентів закладів вищої медичної освіти впродовж часу навчання та у передекзаменаційний і екзаменаційний періоди.
Objective: We substantiated the psychophysiological criteria for the diagnosis and psychohygienic correction of the educational stress in the students of modern higher medical educational institutions. Materials and methods: Scientific study was carried out on the basis of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia where 227 students aged 17 - 22 years were monitored. For an adequate implementation of the goal, a clearly structured set of highly informative psychophysiological and psychodiagnostic methods was used, as well as expert assessment method and method of statistical analysis. Results: The data obtained as a part of the performed study clearly confirm the fact that a number of psychophysiological criteria for diagnosis and psychohygienic correction of the adaptive possibility of the organism of the students of modern higher medical educational institutions under conditions of the educational stress should include: determination, taking into account, and assessment of the nature of the changes in the leading psychophysiological functions of the organism of the students of higher medical educational institutions in the dynamics of the academic year under conditions of constant educational stress; taking into account the data of psychophysiological analysis of the regularities of the changes in the leading personality features among the students of higher medical educational institutions during the academic year under conditions of constant educational stress; establishment of the nature of the changes of the leading characteristics of the functional possibilities of the organism and the features of psychophysiological adaptation of the students under conditions of pre-examination and examination situational educational stress; taking into account the data of the prognostic assessment of the peculiarities in the processes of psychophysiological adaptation among the students during the academic year and changes in its separate physiologically and mentally substantiated correlates among young girls and boys and the use of the methodology for the complex assessment of the level of expression of educational stress in the students of higher medical educational institutions both during the period of study and in pre-examination and examination periods. Conclusions: The psychophysiological criteria for diagnosis and psychohygienic correction of the educational stress in the students of modern higher medical educational institutions were defined and substantiated as a part of the study
Доп.точки доступа:
Сергета, І. В.
Серебреннікова, О. А.
Ангельська, В. Ю.
Хлєстова, С. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.
Шифр: ДУ9/2019/4
   Журнал

Довкілля та здоров’я . - Выходит ежеквартально
2019г. № 4 . - 70.86, р.
Содержание:
Стадник, Л. Л. Визначення колективних ефективних та еквівалентних доз та радіаційних ризиків населення України за рахунок рентгенодіагностичних досліджень / Л. Л. Стадник, О. В. Носик. - С.4-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Antonenko, A. M. Improvement of the monitoring system in the environment of pesticides affecting thyroidgland / A. M. Antonenko [та ін.]. - С.13-17. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Vavrinevych O. P., Omelchuk S. T., Shpak B. І., Korshun М. М.
Сергета, І. В. Прогностична оцінка особливостей перебігу психофізіологічної і психічної адаптації учнів і студентів сучасних закладів освіти у контексті здійснення комплексної оцінки якості життя / І. В. Сергета, О. В. Тимощук. - С.18-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Даниленко, Г. М. Гігієнічні та медикo-сoціальні oсoбливoсті збереження здoрoв'я учнів закладів загальнoї середньoї oсвіти у сучасній рoдині / Г. М. Даниленко, Л. В. Пoдрігалo, O. Г. Авдієвська. - С.24-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Макаров, С. Ю. Навчальний стрес у студентів сучасних закладів вищої медичної освіти: психофізіологічні критерії діагностики та психогігієнічної корекції / С. Ю. Макаров, І. В. Сергета, О. А. Серебреннікова. - С.30-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Степанова, Є. І. Порівняльний аналіз стану про- та антиоксидантної систем у дітей при дії стресових чинників радіаційного та психогенного походження / Є. І. Степанова [та ін.]. - С.38-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Колпаков І. Є., Позниш В. А., Вдовенко В. Ю., Зигало В. М., Альохіна С. М.
Єлізарова, О. Т. Методика оцінки індивідуального ризику для здоров’я міських дітей 12-15 років / О. Т. Єлізарова [та ін.]. - С.44-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гозак С. В., Станкевич Т. В., Парац А. М.
Bandazhevskyi, Yu. I. The metabolic relationship of calcium and phosphorus to the state of genome of folate metabolism in children living in areas affected by the Сhornobyl nuclear power plant accident / Yu. I. Bandazhevskyi, N. F. Dubova. - С.51-56. - Bibliogr. at the end of the art.
Гущук, І. В. Досвід моніторування стану забруднення атмосферного повітря в Рівненській області у період 2007-2017 років / І. В. Гущук. - С.57-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Яловенко, О. І. Оцінка атоксичності засобів для миття посуду, призначених для обробки виробів для дітей, на тест-культурі сперматозоїдів / О. І. Яловенко [та ін.]. - С.61-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Раєцька О. В., Голіченков О. М., Ляшенко В. І., Кондратенко О. Є., Кущ М. В., Спаська Ю. С., Кучеренко О. Ю., Уманець Г. П.
Случик, І. Й. Показники сперматогенезу у жаби озерної (Rana ridibunda) в зоні впливу Бурштинської теплоелектростанції / І. Й. Случик. - С.64-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Яворовський, О. П. "Нариси з токсикології важких металів" / О. П. Яворовський. - С.66-69
Корчак, Г. И. Механизмы резистентности бактерий и вирусов к дезинфектантам и антисептикам / Г. И. Корчак [та ін.]. - С.70-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Клименко И. В., Сурмашева Е. В., Романенко Л. И., Горваль А. К.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

11.


    Тарасюк, В. С.
    І перевірка знань, і аналіз ситуацій [Текст] / В. С. Тарасюк // Довкілля та здоров’я. - 2019. - № 3. - С. 76-78


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH (тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER (организация и управление, тенденции)
Кл.слова (ненормированные):
Навчальний посібник
Аннотация: Одне з вирішальних місць у процесі формування особистості людини, зокрема розвитку людства загалом, безсумнівно, посідає праця, яка в усіх її багатогранних проявах відбувається у межах певних підприємств, закладів, організацій та установ, які характеризують певні території, будівлі, споруди, устаткування, транспортні засоби, енергетичні джерела, предмети праці тощо. Причому, за даними ВООЗ, нині понад 100 тисяч хімічних речовин, 50 фізичних і 200 біологічних чинників та близько 20 несприятливих ергономічних факторів слід вважати реально або потенційно небезпечними виробничими, що можуть справляти і, на жаль, справляють негативний вплив на стан здоров’я людини
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: МУ7/2018/1
   Журнал

Медична освіта
2018г. № 1
Содержание:
Алєксєєнко, О. А. Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології / О. А. Алєксєєнко [та ін.]. - С.5-7
Другие авторы: Мальцев І. О., Чекан С. М., Бондаренко Н. С., Бондаренко О. О.
Бобрук, С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів / С. В. Бобрук. - С.8-10
Боярчук, О. Р. Особливості викладання предмета "Основи раціонального харчування" на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією / О. Р. Боярчук [та ін.]. - С.11-15
Другие авторы: Чорномидз І. Б., Косовська Т. М., Бурбела Е. І.
Гевкалюк, Н. О. Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих / Н. О. Гевкалюк. - С.16-18
Гусєв, В. М. Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології / В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко. - С.19-21
Зеленюк, В. Г. Ефективність методу "ділова гра" на заняттях з аптечної технології лікарських засобів / В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук. - С.22-25
Ільницька, О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення) / О. М. Ільницька [та ін.]. - С.26-29
Другие авторы: Катеринюк В. Ю., Катеринюк О. Г., Хороб Н. Д.
Корольова, Т. В. Стан сформованості професійно-етичної культури майбутнього лікаря / Т. В. Корольова. - С.30-34
Машейко, І. В. Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів / І. В. Машейко [та ін.]. - С.35-38
Другие авторы: Герасимчук П. Г., Матвєєнко Р. Ю., Мамедов Р. В., Кривчук О. А.
Мисула, І. Р. Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах / І. Р. Мисула [та ін.]. - С.39-42
Другие авторы: Голяченко А. О., Бакалюк Т. Г., Зятковська О. Я., Завіднюк Ю. В., Сірант Г. О.
Пилипчук, В. І. Роль інноваційних технологій у навчанні з циклу "Хірургія" студентів 6-го курсу медичного факультету / В. І. Пилипчук. - С.43-45
Рогальський, І. О. Особливості викладання медичного права для студентів-медиків / І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк. - С.46-49
Скробач, Н. В. Шляхи підвищення якісного рівня вищої освіти / Н. В. Скробач [та ін.]. - С.50-54
Другие авторы: Шаповал О. А., Петрина В. О., Вишиванюк В. Ю.
Ткаченко, А. С. Чи варто використовувати наукометричний m-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів? / А. С. Ткаченко [та ін.]. - С.55-57
Другие авторы: Ткаченко В. Л., Коваленко Н. І., Оніщенко А. І.
Топол, І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології / І. О. Топол. - С.58-61
Kulbashna, Ya. A. The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process / Ya. A. Kulbashna, V. O. Zakharova. - С.62-67
Zhdan, V. M. Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist / V. M. Zhdan [et al.]. - С.68-71
Другие авторы: Kitura Ye. M., Babanina M. Yu., Tkachenko M. V., Volchenko H. V., Shylkina L. M., Lebid V. H.
Гнатюк, М. С. Особливості засвоєння практичних навичок лікарями хірургічних спеціальностей при вивченні ендоскопічної хірургії / М. С. Гнатюк [та ін.]. - С.72-74
Другие авторы: Походун К. А., Татарчук Л. В., Ясіновський О. Б.
Кастнерова, М. Синдром вигорання - важлива проблема підготовки медичних сестер (досвід Південної Чехії) / М. Кастнерова [та ін.]. - С.75-78
Другие авторы: Бабінець Л. С., Боровик І. О., Боцюк Н. Є., Мігенько Б. О.
Колесник, Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини / Т. В. Колесник, О. В. Смольянова. - С.79-81
Ленчук, Т. Л. Реалізація дидактичних принципів у практиці наукової підготовки іноземних студентів до навчання в медичному університеті / Т. Л. Ленчук. - С.82-86
Лихацька, Г. В. Методологія викладання гастроентерології студентам з англомовною формою навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 2 / Г. В. Лихацька. - С.87-90
Мєсоєдова, В. А. Студентський науковий гурток на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії як шлях до вдосконалення професійних навиків майбутнього лікаря / В. А. Мєсоєдова. - С.91-94
Мисула, І. Р. Досвід викладання англомовним студентам на кафедрі медичної реабілітації за кредитно-модульною системою / І. Р. Мисула, О. Я. Зятковська, Т. Г. Бакалюк. - С.95-97
Муратова, Т. М. Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.98-102
Павлюк, Т. В. Особливості емоційної сфери медичних працівників / Т. В. Павлюк, Т. І. Толокова. - С.103-107
Петрушанко, Т. О. Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної стоматології / Т. О. Петрушанко [та ін.]. - С.108-111
Другие авторы: Ніколішина Е. В., Іленко Н. М., Попович І. Ю., Литовченко І. Ю.
Посохова, К. А. Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології / К. А. Посохова [та ін.]. - С.112-114
Другие авторы: Олещук О. М., Шевчук О. О., Матюк Л. М.
Спіріна, І. Д. Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни "Психіатрія. Наркологія" / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.115-118
Другие авторы: Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М., Феденко Є. С.
Швед, М. І. Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги / М. І. Швед [та ін.]. - С.119-124
Другие авторы: Геряк С. М., Липовецька С. Й., Левицька Л. В., Ляхович Р. М., Мартинюк Л. П., Кіцак Я. М.
Dudko, O. G. Managing "Traumatology and orthopedics" educational course for foreign students in Bukovynian State Medical University / O. G. Dudko. - С.125-128
Logoyda, L. S. Methological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students / L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko. - С.129-133
Смольська, Л. Ю. Рецензія на наукове видання: Закалюжний М. М. Клінічна латина з англійськими та українськими відповідниками / Мирослав Закалюжний, Михайло Андрейчин, Роман Коморовський. - Тернопіль : ТДМУ, 2017. - 832 с. / Л. Ю. Смольська. - С.134-135
Дідух, В. Д. До 100-річчя від дня смерті Івана Пулюя / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.136-140
Другие авторы: Рудяк Ю. А., Багрій-Заяць О. А., Наумова Л. В., Горкуненко А. Б.
Fedonyuk, L. Ya. Educational Biological Museum of Medical Biology Department - valuable treasure and pride of the university / L. Ya. Fedonyuk, S. S. Podobivsky, O. M. Yarema. - С.141-145
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

13.


    Топол, І. О.
    Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології [Текст] = Implementation of online course as an element of distance learning in the educational process of the department of microbiology, virology and immunology / І. О. Топол // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 58-61


MeSH-главная:
ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение)
Аннотация: Мета роботи – розкрити особливості впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології Запорізького державного медичного університету. Основна частина. У статті висвітлено питання необхідності використання дистанційного навчання як нової інноваційної технології організації освітнього процесу у викладанні дисципліни на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології з метою інтенсифікації навчання, тобто передачі великого обсягу навчальної інформації при зниженій кількості аудиторних годин. Проте впровадження дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри є складним багатоаспектним питанням, яке передбачає наявність відповідного навчально-методичного, дидактичного та матеріально-технічного забезпечення. Висновок. Перехід до сучасних дистанційних технологій навчання, створення умов для їх впровадження, розумне поєднання нових інформаційних технологій навчання з традиційними, формування інформаційної компетентності студентів – складне педагогічне завдання, що потребує розв’язання цілого комплексу психолого-педагогічних, навчально-методичних та організаційних завдань, основними з яких є розробка науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу, інформаційна грамотність викладачів і студентів (уміння орієнтуватись в інформаційному просторі для отримання й оперування інформацією), поширення використання сучасних інформаційних технологій навчання під час викладання предмета у медичному виші
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.
Шифр: УУ13/2018/1/4
   Журнал

Український медичний часопис [Текст]. - Выходит раз в два месяца
2018г. Т. 1 № 4
Содержание:
Снєгірьов, П. НАМП України: підведено підсумки року минулого / П. Снєгірьов. - С.4-13
Осадчий, А. Конгресс Ассоциации урологов Украины с международным участием / А. Осадчий. - С.14-15
Колесник, М. Нарушение ритма сердца: наиболее актуальные вопросы клинической практики / М. Колесник. - С.16-20
Хворостяний, В. Медичний "Оскар" 2018: як це відбувалося / В. Хворостяний. - С.21-25
Устінов, О. Медична освіта, медична наука та кадрова політика в охороні здоров’я: стан справ та шляхи виходу із кризи / О. Устінов. - С.25-28
Колесник, М. Фармакотерапия внутренних болезней: актуальные вопросы / М. Колесник. - С.29-32
Золотова, І. Розвиток ендопротезування в Україні: відкрито навчальний центр для лікарів / І. Золотова, О. Устінов. - С.33-34
Мартишин, О. Телемедицина в українському селі: підписання меморандуму наблизило реалізацію проекту / О. Мартишин. - С.35-36
Стасенко, Т. Проект "Проти опіків" розвиваеться в Україні на набуває масштабу загальнодержавного / Т. Стасенко. - С.37-38
Колесник, М. Генетика и эпигенетика редких болезней: от научных открытий - к ежедневной практике / М. Колесник. - С.39-45
Артериальная гипертензия. Стандарты оказания медицинской помощи врачами первичного звена (по материалам Руководства Американской коллегии кардиологов/Американской ассоциации сердца (АСС/АНА) 2017 г. по профилактике, выявлению, оценке и контролю повышенного артериального давления у взрослых пациентов). - С.46-56
Шостак, М. В. Часто рецидивирующие инфекции мочевых путей и их эффективная интермиттирующая терапия препаратом золотарника (Solidago virgaurea) ЦИСТО-АУРИН® / М. В. Шостак, Ф. И. Костев, Е. И. Лукинюк. - С.57-62
Сидорова, Л. Л. Блокаторы β-адренорецепторов и эректильная дисфункция: больше вопросов, чем ответов / Л. Л. Сидорова. - С.63-67
Иванов, Д. Д. Нефрология "под микроскопом". Ренопротекция / Д. Д. Иванов. - С.68-69
Фролов, А. Ф. Друге народження препарату Амізон®: результати міжнародних наукових досліджень підтверджують противірусну дію / А. Ф. Фролов [та ін.]. - С.70-74
Другие авторы: Голубовська О. А., Крамарьов С. О., Міроненко А. П., Маргітич В. М.
Бенца, Т. М. Нарушения микробиоты кишечника и их коррекция / Т. М. Бенца. - С.75-79
Гузий, А. Терапия при болевом синдроме у пациентов с артритами и артрозами: общие рекомендации 2018 г. / А. Гузий. - С.80
Гузий, А. Хроническая диарея у взрослых: общие рекомендации по диагностике 2018 г. / А. Гузий. - С.81-85
Мартышин, О. Метотрексат при ювенильном идиопатическом ортрите: новые рекомендации и особенности / О. Мартышин. - С.86-88
Осадчий, А. Лечение тромбоэмболии: рекомендации для семейного врача / А. Осадчий. - С.89-91
Медицина в електронному форматі вже в Україні. - С.92-93
Гетьман, В. Професія як життя. Ольга Матвіївна Авілова (1918-2009) / В. Гетьман, І. Козлик, П. Сокур. - С.94-96
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.


    Золотова, І.
    Розвиток ендопротезування в Україні: відкрито навчальний центр для лікарів [Текст] / І. Золотова, О. Устінов // Український медичний часопис. - 2018. - Т. 1, № 4. - С. 33-34


MeSH-главная:
АРТРОПЛАСТИКА ЗАМЕСТИТЕЛЬНАЯ -- ARTHROPLASTY, REPLACEMENT (тенденции, экономика)
УКРАИНА -- UKRAINE
Аннотация: Ендопротезування в Україні може стати доступнішим завдяки підтримці Китайської компанії «Naton Mеdical Grouр», яка є одним з найбільших спонсорів Конгресу китайських ортопедичних асоціацій. Українські установи здійснюють власні розробки виробів для операцій з ендопротезування, але у зв’язку з відсутністю виробничих потужностей ці розробки залишалися на рівні прототипів, саме тому відкриття першого науково-навчального центру для лікарів «NATON Academy Ukrainе» при підтримці «Naton Mеdical Grouр» створить сприятливі умови для впровадження у клінічну практику українських розробок, які за унікальністю можуть обігнати Європу й Америку, та забезпечить умови для підвищення рівня кваліфікації вітчизняних ортопедів-травматологів щодо протезування суглобів та остеосинтезу із застосуванням сучасних світових медичних технологій
Доп.точки доступа:
Устінов, О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

16.
Шифр: ПУ59/2018/4
   Журнал

Практикуючий лікар . - Выходит ежеквартально
2018г. N 4
Содержание:
М’якінькова, Л. О. Гострий коронарний синдром без елевації сегмента ST на тлі оклюзії огинаючої гілки лівої коронарної артерії (клінічний випадок) / Л. О. М’якінькова, Ю. В. Тесленко, Д. Д. Баклицький. - С.5-11
Журавлева, Л. В. "Синдром перекреста" при функциональных гастроинтестинальных расстройствах: комплексный подход к лечению / Л. В. Журавлева, Ю. О. Шеховцова. - С.12-19
Триполка, С. А. Волчаночный гломерулонефрит: на пересечении клинического и гистологического диагнозов / С. А. Триполка, И. Ю. Головач, Е. А. Дядык. - С.22-29
Makarevich, A. E. Lipid and carbohydrate metabolites changes in exhaled breath condensate and blood in acute exacerbation of chronic obstructive pulmonary disease / A. E. Makarevich. - С.30-35
Ключові зміни в лікуванні мультирезистентного та рифампіцин-резистентного туберкульозу (МР/РифР ТБ). Коротке повідомлення від МОЗ України, 4 вересня 2018 р. - С.37-41
Образцов, В. П. Про дослідження шлунка і кишок (продовження) / В. П. Образцов. - С.42-45
Паламарчук, А. В. Діагностика вузлових утворень щитоподібної залози / А. В. Паламарчук, М. В. Власенко. - С.46-52
Дземан, М. І. До 100-річчя заснування Національної академії наук України: акцентовані питання в дискурсі еволюції медичних пізнань українців (2-е подання) / М. І. Дземан. - С.53-70
Розроблено навчальний тренажер для використання Міжнародної класифікації первинної медичної допомоги ІСРС-2. Публікації МОЗ України, 5 червня 2018 р. - С.71
Тренажер із використання Міжнародної класифікації ІСРС-2. Версія 1.2. - С.72-79
З роси та води !!! Вітання Скрипник Надії Василівні. - С.80-81
В Киеве с успехом прошла крупнейшая выставка здравоохранения - Public health 2018. - С.82-83
Медичні події. - С.84-86
Имеются экземпляры в отделах:
Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

17.


   
    Розроблено навчальний тренажер для використання Міжнародної класифікації первинної медичної допомоги ІСРС-2. Публікації МОЗ України, 5 червня 2018 р. // Практикуючий лікар. - 2018. - N 4. - С. 71


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE (классификация)
Аннотация: Цей тренажер допоможе українським медичним працівникам навчитись працювати з Міжнародною класифікацією первинної медичної допомоги ІСРС-2. Функціонал тренажеру дозволяє використовувати його під будь-які клінічні випадки, які можуть зустрічатися в загальній практиці
Свободных экз. нет

Найти похожие

18.
Шифр: МУ7/2018/2
   Журнал

Медична освіта
2018г. № 2
Содержание:
Матеріали ХV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні" (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ УКраїни за допомогою відеоконференц-зв’язку), 17-18 травня 2018 року, м. Тернопіль. - С.5-124
Січкоріз, О. Є. Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту "Крок-3. Стоматологія": реалії та перспективи / О. Є. Січкоріз [та ін.]. - С.125-130
Другие авторы: Пупін Т. І., Мінько Л. Ю., Колач Т. С.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

19.


   
    Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту "Крок-3. Стоматологія": реалії та перспективи [Текст] = Integration of the distance e-learning in the educational process at the postgraduate education during preparation to the exam passing of licensed exam "Krok-3" "Dentistry": reality and prospects / О. Є. Січкоріз [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 2. - С. 125-130


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Мета роботи – впровадження дистанційної форми в навчальний процес лікарів-інтернів як складової підготовки до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”, оцінка переваг та недоліків
Висновки. Запровадження ДН дозволило лікарям-інтернам проходити претестування в зручний для них час з обов’язковим контролем хронометражу часу та можливістю ревізії власних помилок; викладачам здійснювати контроль за підготовкою до “КРОК-3” дистанційно й забезпечити безперервність підготовки до ліцензійного іспиту. Водночас, згідно з аналізом проведеного дослідження, ДН не може бути самостійною формою в підготовці до “КРОК-3. Стоматологія”, оскільки вимагає високого рівня самодисципліни лікаря-інтерна, проте як інтегрований курс дозволяє виявити та сформувати групу ризику на підставі аналізу даних середньої кількості пропущених претестувань та середнього відсотка успішності, особливо на етапі заочної форми інтернатури
Доп.точки доступа:
Січкоріз, О. Є.
Пупін, Т. І.
Мінько, Л. Ю.
Колач, Т. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


    Малащенко, С. Г.
    Безперервний професійний розвиток викладачів сімейної медицини - пріоритетне завдання системи охорони здоров’я Європи [Текст] : (За матеріалами тренінгового курсу "Leonardo EURACT. Рівень 1" у м. Салоники, Греція, 25-27 травня 2017 року) / С. Г. Малащенко, І. В. Климась // Сімейна медицина. - 2017. - № 4. - С. 35-37


MeSH-главная:
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (обучение)
Аннотация: У статті представлено огляд міжнародного навчального курсу для викладачів сімейної медицини «Leonardo EURACT. Навчальний курс для викладачів сімейної медицини. Рівень 1», який було проведено 25–27 травня 2017 року у м. Салоніки (Греція)
Доп.точки доступа:
Климась, І. В.
"Leonardo EURACT. Навчальний курс для лікарів сімейної медицини. Рівень 1", міжнародний навчальний тренінговий курс

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-106 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)