Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (55)Библиотечные издания (8)Высшее образование (83)Краеведение (222)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=НАВЧАЛЬНИЙ<.>)
Общее количество найденных документов : 106
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-106 
1.


   
    VII Український навчальний курс Європейської асоціації з вивчення цукрового діабету // Діабет. Ожиріння. Метаболічний синдром. - 2017. - N 5. - С. 10-16


MeSH-главная:
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ -- DIABETES MELLITUS
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Тарасюк, В. С.
    І перевірка знань, і аналіз ситуацій [Текст] / В. С. Тарасюк // Довкілля та здоров’я. - 2019. - № 3. - С. 76-78


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH (тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER (организация и управление, тенденции)
Кл.слова (ненормированные):
Навчальний посібник
Аннотация: Одне з вирішальних місць у процесі формування особистості людини, зокрема розвитку людства загалом, безсумнівно, посідає праця, яка в усіх її багатогранних проявах відбувається у межах певних підприємств, закладів, організацій та установ, які характеризують певні території, будівлі, споруди, устаткування, транспортні засоби, енергетичні джерела, предмети праці тощо. Причому, за даними ВООЗ, нині понад 100 тисяч хімічних речовин, 50 фізичних і 200 біологічних чинників та близько 20 несприятливих ергономічних факторів слід вважати реально або потенційно небезпечними виробничими, що можуть справляти і, на жаль, справляють негативний вплив на стан здоров’я людини
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: ІУ17/2013/3
   Журнал

Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія . - Выходит ежеквартально
2013г. N 3 . - 52.56, р.
Содержание:
Гіро, Г. Вплив на остеоінтеграцію спрощеної послідовності препарування для встановлення дентального імплантату: експериментальні дослідження на собаках / Г. Гіро [и др.]. - С.12-17
Другие авторы: Товар Н., Марін Ч., Бонфанте E. A., Джімбо Р., Сузукі M., Янал M. Н., Коельйо П. Г.
Шайфер, Б. Відновлення рівня кісткової тканини в ділянці імплантату з конусним з’єднанням / Б. Шайфер. - С.18-19
Geistlich Bio-Oss Pen® — впевненість, яка потрібна лікарям. - С.20
Баррозу, А. Встановлення імплантату Straumann® Bone Level і виготовлення тимчасової конструкції після горизонтального перелому зуба в естетичній ділянці / А. Баррозу. - С.22-25
Ауат, Ж. Відновлення переднього зуба за допомогою імплантату Straumann® Bone Level та направленої кісткової регенерації / Ж. Ауат. - С.25-28
Бейлі, Ф. Агенезія бічних різців верхньої щелепи: два клінічних випадки встановлення імплантатів «Anthogyr» Axiom 2.8 і Axiom PX / Ф. Бейлі. - С.30-37
Рибак, А. В. Застосування імплантатів з негайним навантаженням, кортикальною стеоінтеграцією в ділянках щелеп з ретенованими і дистопованими зубами / А. В. Рибак, В. Г. Климентьєв, Є. І. Фесенко. - С.39-42
Чарун, Ю. І. Відновлення естетичних і функціональних можливостей в рекордні терміни за допомогою коротких імплантатів / Ю. І. Чарун. - С.44-46
Грюмер, Ш. Застосування лазерів різної довжини хвилі в імплантології. Частина 2. Огляд літератури / Ш. Грюмер [и др.]. - С.47-54
Другие авторы: Цьома Г., Цьома О., Гуткнехт Н.
Щіпский, А. В. Комплексне стоматологічне лікування і реабілітація пацієнта похилого віку як спосіб вирішення соціальних завдань / А. В. Щіпский, Г. Б. Кісін, О. І. Єлісейкіна. - С.56-62
Хайнке, Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів Soft Skills («м’які навички») – Особистісне кар’єрне зростання з використанням «м’яких навичок». Частина 2. Сила жінки: Правильний діловий дрес-код / Д. П. Хайнке. - С.65-66
Угрин, М. Шостий навчальний тиждень в Ісландії (29 червня — 6 липня 2013 р., Ісландія) / М. Угрин. - С.68-71
Шварц, Ф. Вплив конфігурації дефекту на клінічний результат хірургічного регенеративного лікування періімплантиту / Ф. Шварц [и др.]. - С.73-81
Другие авторы: Сахм Н., Шварц К., Беккер Ю.
Заболотний, Т. Д. Лікування захворювань пародонта в умовах фтизіатричного стаціонару / Т. Д. Заболотний, А. П. Скалат, І. Ю. Ширіханова. - С.82-87
Солонько, М. 7 днів Азії: подорож на конгрес IAP / М. Солонько. - С.88-92
Бариляк, А. 4 Європейський Конгрес лазерної стоматології під егідою Світової федерації лазерної стоматології (WFLD) / А. Бариляк. - С.95-98
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Мнушко, З. М.
    Інновації у фармації: наука, практика, навчальний процес [Текст] / З. М. Мнушко, М. М. Слободянюк, С. В. Жадько // Фармацевтичний журнал. - 2005. - № 6. - С. 6-11

Рубрики: Фармация

   Инноваций распространение


Доп.точки доступа:
Слободянюк, М. М.
Жадько, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Прибитько, В.
    Інноваційні методи - у навчальний процес [Текст] / В. Прибитько // Безпека життєдіяльності. - 2013. - № 3. - С. 17-19


MeSH-главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (методы)
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту "Крок-3. Стоматологія": реалії та перспективи [Текст] = Integration of the distance e-learning in the educational process at the postgraduate education during preparation to the exam passing of licensed exam "Krok-3" "Dentistry": reality and prospects / О. Є. Січкоріз [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 2. - С. 125-130


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Мета роботи – впровадження дистанційної форми в навчальний процес лікарів-інтернів як складової підготовки до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”, оцінка переваг та недоліків
Висновки. Запровадження ДН дозволило лікарям-інтернам проходити претестування в зручний для них час з обов’язковим контролем хронометражу часу та можливістю ревізії власних помилок; викладачам здійснювати контроль за підготовкою до “КРОК-3” дистанційно й забезпечити безперервність підготовки до ліцензійного іспиту. Водночас, згідно з аналізом проведеного дослідження, ДН не може бути самостійною формою в підготовці до “КРОК-3. Стоматологія”, оскільки вимагає високого рівня самодисципліни лікаря-інтерна, проте як інтегрований курс дозволяє виявити та сформувати групу ризику на підставі аналізу даних середньої кількості пропущених претестувань та середнього відсотка успішності, особливо на етапі заочної форми інтернатури
Доп.точки доступа:
Січкоріз, О. Є.
Пупін, Т. І.
Мінько, Л. Ю.
Колач, Т. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
Шифр: Б119244/2013/3
   Журнал

Безпека життєдіяльності . - Выходит ежемесячно
2013г. N 3 . - 17.26, р.
Содержание:
Інформаційне повідомлення про початок п’ятої Міжнародної науково-практичної конференції «Безпека життєдіяльності людини як умова сталого розвитку сучасного суспільства». - С.2
Савченко, К. Підліткова залежність від комп’ютерних ігор / К. Савченко. - С.3-4
Шпонтак, І. М. Як боротися з грипом? / І. М. Шпонтак. - С.4-5
Примірна інструкція з охорони праці під час прибирання групи та туалетних приміщень у дошкільному навчальному закладі. - С.6-7
Стоєцький, В. Зустріч у школі / В. Стоєцький. - С.8
Краснощоков, В. П. Правова держава не може існувати без правової культури / В. П. Краснощоков. - С.9
Пашков, А. П. Шляхи забезпечення якісної освіти у вищих навчальних закладах (на прикладі кращих вищих навчальних закладів світу та України / А. П. Пашков. - С.10-17
Прибитько, В. Інноваційні методи - у навчальний процес / В. Прибитько. - С.17-19
Богданович, Л. М. Тренінг з основ здоров’я для учнів 6-х класів / Л. М. Богданович, С. Л. Усик. - С.20-21
Бабко, Л. М. Методичні мости безпеки / Л. М. Бабко, В. М. Черепаха. - С.22-26
Кузменко, О. Що може бути ціннішим за здоров’я та життя дитини? / О. Кузменко. - С.29
Зубік, Н. Безпечна поведінка - безпечне дитинство! / Н. Зубік. - С.30
Вірченко, Т. Засідання науково-методичної ради з питань цивільного захисту та безпеки життєдіяльності населення Полтавської області / Т. Вірченко. - С.31
Просяник, Н. С. Весна - небезпека зсувів! / Н. С. Просяник. - С.32
Як зберегти здоров’я та бадьорість на робочому місці. - С.32-33
Григор’єв, В. Л. Як організувати порятунок дітей під час пожежі (Пам’ятка для батьків і вчителів) / В. Л. Григор’єв. - С.33-34
Плис, М. Прогнозування та оцінки хімічної обстановки, що виникає внаслідок аварій з виливом (викидом) небезпечних хімічних речовин / М. Плис, М. Рогальов. - С.35-37
Плис, М. Небезпека об’єктів з хімічними технологіями / М. Плис, М. Рогальов. - С.38-40
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
Шифр: Б119244/2012/2
   Журнал

Безпека життєдіяльності . - Выходит ежемесячно
2012г. N 2 . - 16.58, р.
Содержание:
Типова навчальна програма нормативної дисципліни «Цивільний захист» для вищих навчальних закладів для всіх спеціальностей за освітньо-кваліфікаційними рівнями «спеціаліст», «магістр». - С.2-7
Як уникнути негативного впливу шуму на здоров’я людини. - С.8-13
Всеукраїнська науково-практична конференція нафтогазового комплексу. - С.13-14
Організм людини потребує загартування. - С.15
Щоб тепло було безпечним. - С.16-17
Методична розробка за темою «Первинні засоби пожежогасіння». - С.17-23
Соціальна невпевненість дітей: шляхи подолання. - С.24-25
Впровадження у навчальний процес типових навчальних програм «Безпека життєдіяльності» та «Цивільний захист». - С.26-29
Вміння надати першу медичну допомогу - нагальна вимога сьогодення. - С.30-31
Правила поведінки учнів і студентів при виникненні надзвичайних ситуацій. - С.31-32
Про дитячі зимові розваги, які варті дорослої уваги. - С.33
Перша медична допомога при переохолодженні та обмороженні. - С.34-35
Аналіз ризику травмування ролера. - С.35-40
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.


    Малащенко, С. Г.
    Безперервний професійний розвиток викладачів сімейної медицини - пріоритетне завдання системи охорони здоров’я Європи [Текст] : (За матеріалами тренінгового курсу "Leonardo EURACT. Рівень 1" у м. Салоники, Греція, 25-27 травня 2017 року) / С. Г. Малащенко, І. В. Климась // Сімейна медицина. - 2017. - № 4. - С. 35-37


MeSH-главная:
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (обучение)
Аннотация: У статті представлено огляд міжнародного навчального курсу для викладачів сімейної медицини «Leonardo EURACT. Навчальний курс для викладачів сімейної медицини. Рівень 1», який було проведено 25–27 травня 2017 року у м. Салоніки (Греція)
Доп.точки доступа:
Климась, І. В.
"Leonardo EURACT. Навчальний курс для лікарів сімейної медицини. Рівень 1", міжнародний навчальний тренінговий курс

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Іваночко, Н. Я.
    Болонська система і навчальний процес (практика) на кафедрі хірургії стоматологічного факультету [Текст] / Н. Я. Іваночко // Галицький лікарський вісник. - 2013. - Т. 20, № 3. - С. 123-125

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Макойда, І. Я.
    Включення у навчальний процес удосконалення лікарів загальної практики питань діагностики та лікування туберкульозу у світлі епідеміологічної ситуації в Україні [Текст] / І. Я. Макойда, М. М. Островський // Галицький лікарський вісник. - 2014. - Т. 21, № 2. - С. 118-120

Доп.точки доступа:
Островський, М. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Сулейман, М. М.
    Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу [Текст] = Innovative methods implementation into educational process of the pharmaceutical university / М. М. Сулейман // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
Кл.слова (ненормированные):
КЕЙС-метод
Аннотация: Для проведення дослідження були використані новітні інформаційно-комунікаційні технології, а саме: Інтернет-сайти, блог-технології, аудіо- і відеоресурси, програма Skype, мультимедійні презентації, проведення тренінгів, рольових ігор та тестування на комп’ютерах. Використання інноваційних освітніх технологій e Національному фармацевтичному університеті надає великі можливості для підвищення ефективності процесу навчання. Інформаційні і мультимедійні навчальні програми сприяють не лише якісному засвоєнню теоретичного матеріалу, але й удосконаленню навичок володіння комп’ютерною технікою. Інновації у змісті освіти мають доповнюватися і реалізовуватися через оволодіння інноваційними методами. Одним із таких методів, який доцільно застосовувати в підготовці майбутніх фармацевтів, є кейс-метод. Використання цього методу у формі кейс-випадку, кейс-вправи та кейс-ситуації на заняттях із клінічної фармації, фармакогнозії, фармацевтичної хімії, аптечної та заводської технології ліків в осінньому семестрі 2016 р. привело до підвищення показників якісної успішності студентів середньостатистичної групи на 20–25 %. Висновки. Використання інноваційних методів навчання в освітньому процесі несе в собі великий потенціал, бо прискорює оволодіння знаннями і робить цей процес цікавим і динамічним. Застосування інтерактивного методу (кейс-методу) щодо профільних дисциплін показало підвищення якісної успішності студентів порівняно з використанням традиційних методів
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Марценюк, В. П.
    Впровадження в навчальний процес комп’ютерних технологій / В. П. Марценюк // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 40-42

Рубрики: Образования технология--методы

   Автоматизированная обработка информации


   Интернет--организ--тенденции


   Конференции


Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


   
    Впровадження в навчальний процес нової вибіркової професійно-орієнтованої дисципліни "Побічна дія ліків" [Текст] / В. О. Яковлева [та ін.] // Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 136-137

Рубрики: Фармация--методы--обуч

   Конференции


Доп.точки доступа:
Яковлева, В. О.
Бездітко, Н. В.
Ткачова, О. В.
Міщенко, О. Я.

Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


   
    Впровадження елективного курсу "Клінічна патофізіологія" у навчальний процес студентів медичного факультету на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології ТДМУ іменіі Я. Горбачевського [Текст] / М. І. Марущак [та ін.] // Медична освіта. - 2013. - № 3. - С. 59-60


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
Доп.точки доступа:
Марущак, М. І.
Дзиза, С. В.
Бакалець, О. В.
Бегош, Н. Б.

Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Дзига, С. В.
    Впровадження елективного курсу "Функціональна діагностика" у навчальний процес студентів медичного факультету тдму їм. і. я. горбачевського [Текст] / С. В. Дзига, О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 44-45


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
Доп.точки доступа:
Бакалець, О. В.
Бегош, Н. Б.

Экземпляры всего: 1
БИНТ (1)
Свободны: БИНТ (1)

Найти похожие

17.


   
    Впровадження наукових розробок у навчальний процес - запорука якості підготовки студентів-стоматологів [Текст] / Ю. Г. Романова [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 107-111


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
Доп.точки доступа:
Романова, Ю. Г.
Бас, О. А.
Заградська, О. Л.
Бас, Н. О.

Экземпляры всего: 1
БИНТ (1)
Свободны: БИНТ (1)

Найти похожие

18.


    Топол, І. О.
    Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології [Текст] = Implementation of online course as an element of distance learning in the educational process of the department of microbiology, virology and immunology / І. О. Топол // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 58-61


MeSH-главная:
ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение)
Аннотация: Мета роботи – розкрити особливості впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології Запорізького державного медичного університету. Основна частина. У статті висвітлено питання необхідності використання дистанційного навчання як нової інноваційної технології організації освітнього процесу у викладанні дисципліни на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології з метою інтенсифікації навчання, тобто передачі великого обсягу навчальної інформації при зниженій кількості аудиторних годин. Проте впровадження дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри є складним багатоаспектним питанням, яке передбачає наявність відповідного навчально-методичного, дидактичного та матеріально-технічного забезпечення. Висновок. Перехід до сучасних дистанційних технологій навчання, створення умов для їх впровадження, розумне поєднання нових інформаційних технологій навчання з традиційними, формування інформаційної компетентності студентів – складне педагогічне завдання, що потребує розв’язання цілого комплексу психолого-педагогічних, навчально-методичних та організаційних завдань, основними з яких є розробка науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу, інформаційна грамотність викладачів і студентів (уміння орієнтуватись в інформаційному просторі для отримання й оперування інформацією), поширення використання сучасних інформаційних технологій навчання під час викладання предмета у медичному виші
Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


   
    Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології [Текст] = Іntroduction of educational interactive technologies in educational processes at the obstetrics and gynecology department / В. М. Мартинюк [та ін.] // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 49-52


MeSH-главная:
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Аннотация: У статті висвітлено досвід впровадження у навчальний процес новітніх інтерактивних технологій, які на високому кваліфікаційному рівні широко використовують викладачі кафедри акушерства і гінекології. Майбутньому фахівцю необхідно володіти критичним мисленням, враховувати модернізовані підходи до вирішення складних медичних проблем, здійснювати всебічний аналіз і прогнозувати наслідки прийнятих рішень, вирішувати можливі конфліктні ситуації, використовувати досвід, набутий під час навчання в університеті. Формування такого досвіду можливе лише за рахунок використання в педагогічному процесі інтерактивних форм і методів навчання з моделюванням процесів роботи в команді в режимі реального часу, участі студентів у ділових іграх, дискусіях, вирішенні ситуативних завдань тощо.
Пандемія коронавірусної інфекції COVID-19 внесла свої корективи в освітній процес у всьому світі. Цей виклик прийняв і Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. Серед сучасних технологій, що впроваджені в освітній процес, слід виділити case-метод, демонстрацію, рольову гру, а також впровадження on-line навчання на платформі Microsoft Office 365, а саме Microsoft Teams
The article describes the experience of introducing the latest interactive technologies into the educational process, which are widely used at the department of Obstetrics and Gynecology. Future specialist must have critical thinking, consider alternative approaches to solving complex medical problems, perform comprehensive analysis and predict the consequences of decisions, resolve possible conflict situations, use the experience gained while studying in the university. Formation of such experience becomes possible using interactive forms and methods of study with modeling of teamwork in real time in, participation in business games, discussions, solving professional situational problems etc
The COVID-19 pandemic has made adjustments to the educational process around the world. Ternopil National Medical University also accepted this challenge. Among the modern technologies introduced into the educational process are the introduction of on-line training on the Microsoft Office 365 platform, namely Microsoft Teams
Доп.точки доступа:
Мартинюк, В. М.
Маланчук, Л. М.
Маланчин, І. М.
Лимар, Л. Є.

Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


   
    Впровадження основ доказової медицини у навчальний процес на кафедрі акушерства та гінекології ФПО / А. В. Бойчук [та ін.] // Медична освіта. - 2008. - № 1. - С. 26-28

Рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации

   Медицина доказательная


Доп.точки доступа:
Бойчук, А. В.
Шадріна, В. С.
Коптюх, В. І.
Хлібовська, О. І.
, БегошБ. М.
Сопель, В. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-106 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)