Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (55)Библиотечные издания (8)Высшее образование (83)Краеведение (222)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=НАВЧАЛЬНИЙ<.>)
Общее количество найденных документов : 106
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-106 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : VII Український навчальний курс Європейської асоціації з вивчення цукрового діабету
Место публикации : Діабет. Ожиріння. Метаболічний синдром. - К., 2017. - N 5. - С. 10-16 (Шифр ДУ25/2017/5)
MeSH-главная: ДИАБЕТ САХАРНЫЙ -- DIABETES MELLITUS
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Тарасюк В. С.
Заглавие : І перевірка знань, і аналіз ситуацій
Место публикации : Довкілля та здоров’я. - 2019. - № 3. - С. 76-78 (Шифр ДУ9/2019/3)
MeSH-главная: ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): навчальний посібник
Аннотация: Одне з вирішальних місць у процесі формування особистості людини, зокрема розвитку людства загалом, безсумнівно, посідає праця, яка в усіх її багатогранних проявах відбувається у межах певних підприємств, закладів, організацій та установ, які характеризують певні території, будівлі, споруди, устаткування, транспортні засоби, енергетичні джерела, предмети праці тощо. Причому, за даними ВООЗ, нині понад 100 тисяч хімічних речовин, 50 фізичних і 200 біологічних чинників та близько 20 несприятливих ергономічних факторів слід вважати реально або потенційно небезпечними виробничими, що можуть справляти і, на жаль, справляють негативний вплив на стан здоров’я людини
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія -2013г.,N 3
Интересные статьи :
Гіро Г. Вплив на остеоінтеграцію спрощеної послідовності препарування для встановлення дентального імплантату: експериментальні дослідження на собаках/ Г. Гіро [и др.] (стр.12-17)
Шайфер Б. Відновлення рівня кісткової тканини в ділянці імплантату з конусним з’єднанням/ Б. Шайфер (стр.18-19)
Geistlich Bio-Oss Pen® — впевненість, яка потрібна лікарям (стр.20)
Баррозу А. Встановлення імплантату Straumann® Bone Level і виготовлення тимчасової конструкції після горизонтального перелому зуба в естетичній ділянці/ А. Баррозу (стр.22-25)
Ауат Ж. Відновлення переднього зуба за допомогою імплантату Straumann® Bone Level та направленої кісткової регенерації/ Ж. Ауат (стр.25-28)
Бейлі Ф. Агенезія бічних різців верхньої щелепи: два клінічних випадки встановлення імплантатів «Anthogyr» Axiom 2.8 і Axiom PX/ Ф. Бейлі (стр.30-37)
Рибак А. В. Застосування імплантатів з негайним навантаженням, кортикальною стеоінтеграцією в ділянках щелеп з ретенованими і дистопованими зубами/ А. В. Рибак, В. Г. Климентьєв, Є. І. Фесенко (стр.39-42)
Чарун Ю. І. Відновлення естетичних і функціональних можливостей в рекордні терміни за допомогою коротких імплантатів/ Ю. І. Чарун (стр.44-46)
Грюмер Ш. Застосування лазерів різної довжини хвилі в імплантології. Частина 2. Огляд літератури/ Ш. Грюмер [и др.] (стр.47-54)
Щіпский А. В. Комплексне стоматологічне лікування і реабілітація пацієнта похилого віку як спосіб вирішення соціальних завдань/ А. В. Щіпский, Г. Б. Кісін, О. І. Єлісейкіна (стр.56-62)
Хайнке Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів Soft Skills («м’які навички») – Особистісне кар’єрне зростання з використанням «м’яких навичок». Частина 2. Сила жінки: Правильний діловий дрес-код/ Д. П. Хайнке (стр.65-66)
Угрин М. Шостий навчальний тиждень в Ісландії (29 червня — 6 липня 2013 р., Ісландія)/ М. Угрин (стр.68-71)
Шварц Ф. Вплив конфігурації дефекту на клінічний результат хірургічного регенеративного лікування періімплантиту/ Ф. Шварц [и др.] (стр.73-81)
Заболотний Т. Д. Лікування захворювань пародонта в умовах фтизіатричного стаціонару/ Т. Д. Заболотний, А. П. Скалат, І. Ю. Ширіханова (стр.82-87)
Солонько М. 7 днів Азії: подорож на конгрес IAP/ М. Солонько (стр.88-92)
Бариляк А. 4 Європейський Конгрес лазерної стоматології під егідою Світової федерації лазерної стоматології (WFLD)/ А. Бариляк (стр.95-98)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мнушко З. М., Слободянюк М. М., Жадько С. В.
Заглавие : Інновації у фармації: наука, практика, навчальний процес
Место публикации : Фармацевтичний журнал. - 2005. - № 6. - С. 6-11 (Шифр ФУ3/2005/6)
Предметные рубрики: Фармация
Инноваций распространение
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Прибитько В.
Заглавие : Інноваційні методи - у навчальний процес
Место публикации : Безпека життєдіяльності. - 2013. - № 3. - С. 17-19 (Шифр Б119244/2013/3)
MeSH-главная: ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Січкоріз О. Є., Пупін Т. І., Мінько Л. Ю., Колач Т. С.
Заглавие : Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту "Крок-3. Стоматологія": реалії та перспективи
Параллельн. заглавия :Integration of the distance e-learning in the educational process at the postgraduate education during preparation to the exam passing of licensed exam "Krok-3" "Dentistry": reality and prospects
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 2. - С. 125-130 (Шифр МУ7/2018/2)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Мета роботи – впровадження дистанційної форми в навчальний процес лікарів-інтернів як складової підготовки до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”, оцінка переваг та недоліківВисновки. Запровадження ДН дозволило лікарям-інтернам проходити претестування в зручний для них час з обов’язковим контролем хронометражу часу та можливістю ревізії власних помилок; викладачам здійснювати контроль за підготовкою до “КРОК-3” дистанційно й забезпечити безперервність підготовки до ліцензійного іспиту. Водночас, згідно з аналізом проведеного дослідження, ДН не може бути самостійною формою в підготовці до “КРОК-3. Стоматологія”, оскільки вимагає високого рівня самодисципліни лікаря-інтерна, проте як інтегрований курс дозволяє виявити та сформувати групу ризику на підставі аналізу даних середньої кількості пропущених претестувань та середнього відсотка успішності, особливо на етапі заочної форми інтернатури
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Безпека життєдіяльності -2013г.,N 3
Интересные статьи :
Інформаційне повідомлення про початок п’ятої Міжнародної науково-практичної конференції «Безпека життєдіяльності людини як умова сталого розвитку сучасного суспільства» (стр.2)
Савченко К. Підліткова залежність від комп’ютерних ігор/ К. Савченко (стр.3-4)
Шпонтак І. М. Як боротися з грипом?/ І. М. Шпонтак (стр.4-5)
Примірна інструкція з охорони праці під час прибирання групи та туалетних приміщень у дошкільному навчальному закладі (стр.6-7)
Стоєцький В. Зустріч у школі/ В. Стоєцький (стр.8)
Краснощоков В. П. Правова держава не може існувати без правової культури/ В. П. Краснощоков (стр.9)
Пашков А. П. Шляхи забезпечення якісної освіти у вищих навчальних закладах (на прикладі кращих вищих навчальних закладів світу та України/ А. П. Пашков (стр.10-17)
Прибитько В. Інноваційні методи - у навчальний процес/ В. Прибитько (стр.17-19)
Богданович Л. М. Тренінг з основ здоров’я для учнів 6-х класів/ Л. М. Богданович, С. Л. Усик (стр.20-21)
Бабко Л. М. Методичні мости безпеки/ Л. М. Бабко, В. М. Черепаха (стр.22-26)
Кузменко О. Що може бути ціннішим за здоров’я та життя дитини?/ О. Кузменко (стр.29)
Зубік Н. Безпечна поведінка - безпечне дитинство!/ Н. Зубік (стр.30)
Вірченко Т. Засідання науково-методичної ради з питань цивільного захисту та безпеки життєдіяльності населення Полтавської області/ Т. Вірченко (стр.31)
Просяник Н. С. Весна - небезпека зсувів!/ Н. С. Просяник (стр.32)
Як зберегти здоров’я та бадьорість на робочому місці (стр.32-33)
Григор’єв В. Л. Як організувати порятунок дітей під час пожежі (Пам’ятка для батьків і вчителів)/ В. Л. Григор’єв (стр.33-34)
Плис М. Прогнозування та оцінки хімічної обстановки, що виникає внаслідок аварій з виливом (викидом) небезпечних хімічних речовин/ М. Плис, М. Рогальов (стр.35-37)
Плис М. Небезпека об’єктів з хімічними технологіями/ М. Плис, М. Рогальов (стр.38-40)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Безпека життєдіяльності -2012г.,N 2
Интересные статьи :
Типова навчальна програма нормативної дисципліни «Цивільний захист» для вищих навчальних закладів для всіх спеціальностей за освітньо-кваліфікаційними рівнями «спеціаліст», «магістр» (стр.2-7)
Як уникнути негативного впливу шуму на здоров’я людини (стр.8-13)
Всеукраїнська науково-практична конференція нафтогазового комплексу (стр.13-14)
Організм людини потребує загартування (стр.15)
Щоб тепло було безпечним (стр.16-17)
Методична розробка за темою «Первинні засоби пожежогасіння» (стр.17-23)
Соціальна невпевненість дітей: шляхи подолання (стр.24-25)
Впровадження у навчальний процес типових навчальних програм «Безпека життєдіяльності» та «Цивільний захист» (стр.26-29)
Вміння надати першу медичну допомогу - нагальна вимога сьогодення (стр.30-31)
Правила поведінки учнів і студентів при виникненні надзвичайних ситуацій (стр.31-32)
Про дитячі зимові розваги, які варті дорослої уваги (стр.33)
Перша медична допомога при переохолодженні та обмороженні (стр.34-35)
Аналіз ризику травмування ролера (стр.35-40)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Малащенко С. Г., Климась І. В.
Заглавие : Безперервний професійний розвиток викладачів сімейної медицини - пріоритетне завдання системи охорони здоров’я Європи : (За матеріалами тренінгового курсу "Leonardo EURACT. Рівень 1" у м. Салоники, Греція, 25-27 травня 2017 року)
Место публикации : Сімейна медицина. - К., 2017. - № 4. - С. 35-37 (Шифр СУ21/2017/4)
MeSH-главная: ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
Аннотация: У статті представлено огляд міжнародного навчального курсу для викладачів сімейної медицини «Leonardo EURACT. Навчальний курс для викладачів сімейної медицини. Рівень 1», який було проведено 25–27 травня 2017 року у м. Салоніки (Греція)
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Іваночко Н. Я.
Заглавие : Болонська система і навчальний процес (практика) на кафедрі хірургії стоматологічного факультету
Место публикации : Галицький лікарський вісник. - 2013. - Т. 20, № 3. - С. 123-125 (Шифр ГУ1/2013/20/3)
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Макойда І. Я., Островський М. М.
Заглавие : Включення у навчальний процес удосконалення лікарів загальної практики питань діагностики та лікування туберкульозу у світлі епідеміологічної ситуації в Україні
Место публикации : Галицький лікарський вісник. - 2014. - Т. 21, № 2. - С. 118-120 (Шифр ГУ1/2014/21/2)
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сулейман М. М.
Заглавие : Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу
Параллельн. заглавия :Innovative methods implementation into educational process of the pharmaceutical university
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 75-78 (Шифр МУ7/2017/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): кейс-метод
Аннотация: Для проведення дослідження були використані новітні інформаційно-комунікаційні технології, а саме: Інтернет-сайти, блог-технології, аудіо- і відеоресурси, програма Skype, мультимедійні презентації, проведення тренінгів, рольових ігор та тестування на комп’ютерах. Використання інноваційних освітніх технологій e Національному фармацевтичному університеті надає великі можливості для підвищення ефективності процесу навчання. Інформаційні і мультимедійні навчальні програми сприяють не лише якісному засвоєнню теоретичного матеріалу, але й удосконаленню навичок володіння комп’ютерною технікою. Інновації у змісті освіти мають доповнюватися і реалізовуватися через оволодіння інноваційними методами. Одним із таких методів, який доцільно застосовувати в підготовці майбутніх фармацевтів, є кейс-метод. Використання цього методу у формі кейс-випадку, кейс-вправи та кейс-ситуації на заняттях із клінічної фармації, фармакогнозії, фармацевтичної хімії, аптечної та заводської технології ліків в осінньому семестрі 2016 р. привело до підвищення показників якісної успішності студентів середньостатистичної групи на 20–25 %. Висновки. Використання інноваційних методів навчання в освітньому процесі несе в собі великий потенціал, бо прискорює оволодіння знаннями і робить цей процес цікавим і динамічним. Застосування інтерактивного методу (кейс-методу) щодо профільних дисциплін показало підвищення якісної успішності студентів порівняно з використанням традиційних методів
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Марценюк В. П.
Заглавие : Впровадження в навчальний процес комп’ютерних технологій
Место публикации : Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 40-42 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметные рубрики: Образования технология-- методы
Автоматизированная обработка информации
Интернет-- организ-- тенденции
Конференции
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Яковлева В. О., Бездітко Н. В., Ткачова О. В., Міщенко О. Я.
Заглавие : Впровадження в навчальний процес нової вибіркової професійно-орієнтованої дисципліни "Побічна дія ліків"
Место публикации : Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 136-137 (Шифр МУ7/2007/3)
Предметные рубрики: Фармация-- методы-- обуч
Конференции
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Марущак М. І., Дзиза С. В., Бакалець О. В., Бегош Н. Б.
Заглавие : Впровадження елективного курсу "Клінічна патофізіологія" у навчальний процес студентів медичного факультету на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології ТДМУ іменіі Я. Горбачевського
Место публикации : Медична освіта. - 2013. - № 3. - С. 59-60 (Шифр МУ7/2013/3)
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дзига С. В., Бакалець О. В., Бегош Н. Б.
Заглавие : Впровадження елективного курсу "Функціональна діагностика" у навчальний процес студентів медичного факультету тдму їм. і. я. горбачевського
Место публикации : Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 44-45 (Шифр МУ7/2014/4)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Романова Ю. Г., Бас О. А., Заградська О. Л., Бас Н. О.
Заглавие : Впровадження наукових розробок у навчальний процес - запорука якості підготовки студентів-стоматологів
Место публикации : Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 107-111 (Шифр МУ7/2014/4)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Топол І. О.
Заглавие : Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології
Параллельн. заглавия :Implementation of online course as an element of distance learning in the educational process of the department of microbiology, virology and immunology
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 58-61 (Шифр МУ7/2018/1)
MeSH-главная: ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
Аннотация: Мета роботи – розкрити особливості впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології Запорізького державного медичного університету. Основна частина. У статті висвітлено питання необхідності використання дистанційного навчання як нової інноваційної технології організації освітнього процесу у викладанні дисципліни на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології з метою інтенсифікації навчання, тобто передачі великого обсягу навчальної інформації при зниженій кількості аудиторних годин. Проте впровадження дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри є складним багатоаспектним питанням, яке передбачає наявність відповідного навчально-методичного, дидактичного та матеріально-технічного забезпечення. Висновок. Перехід до сучасних дистанційних технологій навчання, створення умов для їх впровадження, розумне поєднання нових інформаційних технологій навчання з традиційними, формування інформаційної компетентності студентів – складне педагогічне завдання, що потребує розв’язання цілого комплексу психолого-педагогічних, навчально-методичних та організаційних завдань, основними з яких є розробка науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу, інформаційна грамотність викладачів і студентів (уміння орієнтуватись в інформаційному просторі для отримання й оперування інформацією), поширення використання сучасних інформаційних технологій навчання під час викладання предмета у медичному виші
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мартинюк В. М., Маланчук Л. М., Маланчин І. М., Лимар Л. Є.
Заглавие : Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології
Параллельн. заглавия :Іntroduction of educational interactive technologies in educational processes at the obstetrics and gynecology department
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 49-52 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-главная: ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Аннотация: У статті висвітлено досвід впровадження у навчальний процес новітніх інтерактивних технологій, які на високому кваліфікаційному рівні широко використовують викладачі кафедри акушерства і гінекології. Майбутньому фахівцю необхідно володіти критичним мисленням, враховувати модернізовані підходи до вирішення складних медичних проблем, здійснювати всебічний аналіз і прогнозувати наслідки прийнятих рішень, вирішувати можливі конфліктні ситуації, використовувати досвід, набутий під час навчання в університеті. Формування такого досвіду можливе лише за рахунок використання в педагогічному процесі інтерактивних форм і методів навчання з моделюванням процесів роботи в команді в режимі реального часу, участі студентів у ділових іграх, дискусіях, вирішенні ситуативних завдань тощо.Пандемія коронавірусної інфекції COVID-19 внесла свої корективи в освітній процес у всьому світі. Цей виклик прийняв і Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. Серед сучасних технологій, що впроваджені в освітній процес, слід виділити case-метод, демонстрацію, рольову гру, а також впровадження on-line навчання на платформі Microsoft Office 365, а саме Microsoft TeamsThe article describes the experience of introducing the latest interactive technologies into the educational process, which are widely used at the department of Obstetrics and Gynecology. Future specialist must have critical thinking, consider alternative approaches to solving complex medical problems, perform comprehensive analysis and predict the consequences of decisions, resolve possible conflict situations, use the experience gained while studying in the university. Formation of such experience becomes possible using interactive forms and methods of study with modeling of teamwork in real time in, participation in business games, discussions, solving professional situational problems etcThe COVID-19 pandemic has made adjustments to the educational process around the world. Ternopil National Medical University also accepted this challenge. Among the modern technologies introduced into the educational process are the introduction of on-line training on the Microsoft Office 365 platform, namely Microsoft Teams
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бойчук А. В., Шадріна В. С., Коптюх В. І., Хлібовська О. І. БегошБ. М., Сопель В. В.
Заглавие : Впровадження основ доказової медицини у навчальний процес на кафедрі акушерства та гінекології ФПО
Место публикации : Медична освіта. - 2008. - № 1. - С. 26-28 (Шифр МУ7/2008/1)
Предметные рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации
Медицина доказательная
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-106 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)