Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (393)Библиотечные издания (84)Высшее образование (56)Краеведение (115)Редкие издания (6)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=РОБОТА<.>)
Общее количество найденных документов : 174
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Заглавие журнала :Art of Medicine -2024г.,N 1
Интересные статьи :
Бакалюк Т. Г. Вплив тракції на больовий синдром при радикулопатії поперекового відділу хребта/ Т. Г. Бакалюк [та ін.] (стр.9-14)
Бігун Р. В. Характеристика мікробного пейзажу у пацієнток з ендометріомами, поєднаними із запальними процесами органів малого тазу/ Р. В. Бігун [та ін.] (стр.15-20)
Bondarenko S. V. Craniotopographic features of the transverse sinuses of the dura mater of the brain of the cranial vault of mature people/ S. V. Bondarenko [та ін.] (стр.21-25)
Ващенюк М. І. Особливості мікроструктури ядер гіпоталамуса за умов впливу глутамату натрію та його відміни/ М. І. Ващенюк (стр.26-32)
Грицишин Л. М. Морфологічні зміни печінки при стрептозотоцин-індукованому цукровому діабеті та введенні інсуліну та адеметіоніну на ранніх/ Л. М. Грицишин, Ю. І. Попович (стр.33-38)
Дуб М. М. Інтеграція сучасних технологій у реабілітацію після травм та операцій в українській медичній практиці/ М. М. Дуб, В. В. Гнатюк, А. І. Єфімова (стр.39-44)
Задорожний Я. С. Клінічна характеристика жінок із гіпертензивними розладами під час вагітності на тлі вегетативної дисфункції/ Я. С. Задорожний, С. О. Остафійчук (стр.45-51)
Кавин В. О. Тенденції хірургічної тактики при абдомінальних грижах/ В. О. Кавин [та ін.] (стр.52-55)
Karatieieva S. Yu. Anatomical characteristics of the thigh parameters the students of Bukovyna/ S. Yu. Karatieieva (стр.56-61)
Kachkovska V. V. Clinical course of obesity-associated asthma depending on the Gln27Glu polymorphic variant of the β2-adrenoreceptor gene, taking into account the age of onset/ V. V. Kachkovska, L. N. Prystupa (стр.62-65)
Kerzyuk O. P. Index assessment of the state of the oral cavity in patients with gastro-esophageal reflux disease/ O. P. Kerzyuk, M. M. Rozhko (стр.66-70)
Клименко Ю. А. Порівняльна характеристика спазмолітичних препаратів, які застосовують при різних захворюваннях/ Ю. А. Клименко, О. А. Струк, Г. Ю. Старченко (стр.71-79)
Komarytsia O. Y. Correlating features between dental and pulmonary disease/ O. Y. Komarytsia [та ін.] (стр.80-83)
Кочерга З. Р. Динаміка та перебіг пневмонії в дітей різних вікових груп Івано-Франківської області/ З. Р. Кочерга, О. В. Дутчук (стр.84-88)
Kravec A. S. Physical rehabilitation of disabled people who have suffered a stroke (early period)/ A. S. Kravec, N. I. Baryla (стр.89-93)
Кулаєць Н. М. Вплив фібриляції передсердь на перебіг серцевої недостатності: у фокусі діастолічна функція та біомаркери/ Н. М. Кулаєць (стр.94-98)
Melnychuk I. O. Gut microbiota metabolites and holter ecg monitoring in coronary artery disease patients with atrial fibrillation/ I. O. Melnychuk (стр.99-107)
Микитин Л. М. Вплив програми фізичної терапії на показники рівноваги в осіб похилого віку з черепно-мозковою травмою/ Л. М. Микитин, І. В. Дідоха (стр.108-111)
Остафійчук С. О. Особливості перебігу пологів у жінок з патологічним гестаційним збільшенням маси тіла/ С. О. Остафійчук [та ін.] (стр.112-119)
Палійчук М. І. Вивчення стану зубо-щелепної системи та надання ортопедичної допомоги населенню на основі аналізу цифрових ортопантомографічних знімків та конусно-променевої комп’ютерної томографії/ М. І. Палійчук, М. М. Рожко (стр.120-127)
Попович В. І. Лікування секреторного середнього отиту в пацієнтів із гіпертрофією трубних мигдаликів/ В. І. Попович, О. Р. Оріщак (стр.128-136)
Посацька Н. М. Дослідження антиексудативної активності екстрактів із трави вербени лікарської на моделях набряків різного ґенезу/ Н. М. Посацька, А. Р. Грицик, О. А. Струк (стр.137-141)
Ракаєва А. Є. Динаміка маркерів нутрітивного статусу, астенічних та респіраторних проявів постковідного синдрому в осіб похилого віку під впливом реабілітаційного втручання/ А. Є. Ракаєва (стр.142-148)
Садовий В. Ю. Оцінка впливу факторів ризику ятрогенних ушкоджень трахеї на розвиток постінтубаційних ускладнень/ В. Ю. Садовий [та ін.] (стр.149-155)
Сарапук Р. І. Ефективність реабілітаційної корекції функціональних наслідків остеопоротичного перелому променевої кістки у жінок похилого віку з деменцією/ Р. І. Сарапук, Л. М. Шеремета (стр.156-161)
Святоцька Л. О. Вплив глутамату натрію на мікроструктуру щитоподібної залози статевозрілих білих щурів/ Л. О. Святоцька (стр.162-166)
Тимофіїв В. В. Захворюваність на рак шийки матки в Івано-Франківській області/ В. В. Тимофіїв [та ін.] (стр.167-172)
Француз У. В. Обґрунтування доцільності викрористання удосконаленого способу зняття відбитків під ортопедичні конструкції з опорою на імплантати/ У. В. Француз, М. М. Рожко (стр.173-177)
Ханюков О. О. Вплив андрогенного статусу на важкість клінічного перебігу ішемічної хвороби серця у чоловіків/ О. О. Ханюков, О. В. Бучарський (стр.178-183)
Яценко П. І. Роль малоінвазивних цитологічних досліджень у діагностиці та лікуванні уражень слинних залоз/ П. І. Яценко [та ін.] (стр.184-187)
Біцька І. В. Досвід проведення симуляційного навчання з використанням аватарів/ І. В. Біцька [та ін.] (стр.188-190)
Грицик А. Р. Інтегрований тестовий іспит Крок-2 для спеціальності «Фармація, промислова фармація» як етап оцінювання рівня професійних компетентностей випускників/ А. Р. Грицик, О. А. Струк, Т. І. Коляджин (стр.191-199)
Kotsyubynska Y. Z. Features and emphasis of teaching forensic medicine for students of the pep "Paediatrics"/ Y. Z. Kotsyubynska [та ін.] (стр.200-203)
Luchko I. M. Initial analysis of the implementation of the credit-module system of educational process organization and attitude of medical college students to it / I. M. Luchko [та ін.] (стр.204-207)
Моцюк Ю. Б. Самостійна робота студентів під час дистанційного навчання в умовах пандемії та воєнного стану/ Ю. Б. Моцюк, С. О. Остафійчук, І. О. Басюга (стр.208-211)
Starchenko G. Yu. Features of the foreign students training in the elective discipline "Quality systems in pharmacy"/ G. Yu. Starchenko [та ін.] (стр.212-216)
Бабкіна О. П. Алгоритм дії лікаря при виявленні випадків домашнього насильства та документуванні/ О. П. Бабкіна [та ін.] (стр.217-226)
Беспалова О. О. Сучасні реабілітаційні інтервенції у фізичній терапії військовослужбовців із травматичним ураженням периферичних нервів нижніх кінцівок/ О. О. Беспалова [та ін.] (стр.227-234)
Бульбук О. В. Біоміметика в сучасній стоматології (огляд літератури)/ О. В. Бульбук (стр.235-240)
Vasilуeva L. I. Pulmonary arterial hypertension associated with congenital heart disease: rationale for management algorithm based on a literature review/ L. I. Vasilуeva [та ін.] (стр.241-247)
Виноградов О. О. Базовий набір МКФ (ICF CORE SET) для постковідного синдрому/ О. О. Виноградов [та ін.] (стр.248-253)
Гончар М. Г. Хрестоматія лікування пахвинних гриж/ М. Г. Гончар [та ін.] (стр.254-258)
Грицик А. Р. Характеристика та перспективи застосування рослин роду anemone l. у медицині/ А. Р. Грицик, Л. М. Тузін (стр.259-265)
Дорошенко В. В. Фізична терапія та відновлення після спортивних травм: оптимізація протоколів і реабілітаційних стратегій/ В. В. Дорошенко, І. В. Мезенцева, Т. М. Бабич (стр.266-270)
Ivantsiv O. R. Morphofunctional state of pancreas in rats with diabetes mellitus/ O. R. Ivantsiv [та ін.] (стр.271-277)
Kuravska Yu. S. Features of the physiology of the postpartum period after caesarean section/ Yu. S. Kuravska [та ін.] (стр.278-281)
Партикевич Ю. Д. Фактори ризику та превентивні заходи хірургічних ускладнень при лікуванні раку прямої кишки/ Ю. Д. Партикевич, А. Є. Крижанівська (стр.282-290)
Рєзнік В. В. Сучасний стан і перспективи використання видів роду перестріч у медицині й фармації. Повідомлення 1. Ботанічна характеристика та розповсюдження видів роду Перестріч/ В. В. Рєзнік, А. Р. Грицик (стр.291-298)
Voloshynovych M. S. Clinical case of keratoacanthoma/ M. S. Voloshynovych [та ін.] (стр.299-302)
Kobza I. I. Autotransplantation with extracorporal reconstruction of renal vessels: a clinical case of “The nutcracker syndrome” and left renal arteries hypoplasia combination/ I. I. Kobza [та ін.] (стр.303-310)
Интересные статьи :
Полный текст/внешний ресурс   (постраничный просмотр) : Текст или скачать 
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Моцюк Ю. Б., Остафійчук С. О., Басюга І. О.
Заглавие : Самостійна робота студентів під час дистанційного навчання в умовах пандемії та воєнного стану [Электронный ресурс]
Параллельн. заглавия :Independent work of students during distance learning in conditions of pandemic and martial law
Место публикации : Art of Medicine. - 2024. - N 1. - С. 208-211 (Шифр АУ50/2024/1)
Вид и объем ресурса: Електрон. текст. дані
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
Аннотация: Пандемія COVID-19, а згодом і повномасштабна війна на території України спричинили значущі зміни в організації освітнього процесу. Дистанційна форма навчання стала сучасною альтернативою доступу до знань, а вищі навчальні заклади намагаються адаптувати до нових умов свої напрацювання задля забезпечення всіх складових освітнього процесу. Самостійна робота є засобом підвищення ефективності процесу навчання та підготовки слухачів до поповнення власних знань. Дистанційне навчання надає студентам доступ до джерел інформації, підвищує ефективність самостійної роботи, дає нові поштовхи для творчого самовираження, пошуку та закріплення різних професійних навичок, а викладачам дозволяє реалізовувати необхідні для цього форми й методи навчання. Також із використанням засобів дистанційного навчання мотивація студентів підсилюється завдяки новизні, нетрадиційності подання навчального матеріалу, можливості самостійного розв’язання запропонованих завдань. Мета роботи. Удосконалити організацію та методи контролю за виконанням самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання за допомогою впровадження активних методів навчання на кафедрі акушерства й гінекології. Результати. З метою організації та поліпшення контролю виконання самостійної й індивідуальної роботи студентів на кафедрі акушерства та гінекології впроваджено розбір клінічних кейсів. За запропонованими викладачем клінічними ситуаціями студенти самостійно опрацьовують матеріал і представляють у форматі мультимедійної презентації. В залежності від патологічної ситуації слухачі за допомогою інтернет-пошуку пропонують до уваги відеоролики можливих маніпуляцій і оперативних втручань із детальним розбором етапів лікування. Студентові також рекомендовано самостійно провести літературний пошук і представити сучасні концепції етіології, механізму розвитку обраної патології, методи діагностики та лікування згідно з останніми міжнародними й національними клінічними протоколами. Створення клінічних кейсів подають як в індивідуальному, так і в груповому форматах, що розширює уміння учасників навчального процесу працювати в команді. Презентація власних результатів відбувається на практичних заняттях у присутності всіх студентів групи й викладача на кшталт конференції із можливістю активної дискусії, запитань-відповідей. Висновки. Грамотно організована самостійна робота в дистанційному або змішаному форматах дозволяє не тільки ефективно проводити практичні заняття, а й формувати стійкий інтерес студентів до предмета, який подано до вивчення, виробляти намагання та вміння самостійно добувати знанняThe COVID-19 pandemic, and later a full-scale war on the territory of Ukraine, caused significant changes in the organization of the educational process. Distance learning has become a modern alternative to access to knowledge, and higher education institutions are trying to adapt their work to new conditions to ensure all components of the educational process. Independent work is a means of increasing the effectiveness of the learning process and preparing students for independent replenishment of their knowledge. Distance learning gives students access to sources of information, increases the efficiency of independent work, provides new opportunities for creative self-expression, finding and consolidating various professional skills, and allows teachers to implement forms and methods of learning. With the use of distance learning tools, students' motivation is also strengthened due to the novelty, non-traditional presentation of educational material, and the possibility of independently solving the proposed tasks. The main types of educational classes during distance learning in the process of credit-modular learning are: lecture, seminar, practical classes, laboratory classes, consultations. All the mentioned types of classes are based on independent study of educational material. It is very important in the remote system to hold consultations, where students remotely receive answers from the teacher to specific questions or explanations of certain theoretical provisions and aspects of their application. Distance learning is a process of interaction between a teacher and a student, based on the use of modern information and telecommunication technologies, which make it possible to conduct distance learning, which is relevant in the conditions of a pandemic and martial lawAim. To improve the organization and methods of monitoring the performance of students' independent work in the conditions of distance learning through the implementation of active learning methods at the Department of Obstetrics and Gynecology. Results: In order to organize and improve the control of independent and individual work of students, the department of obstetrics and gynecology introduced the analysis of clinical cases. According to the teacher's proposed clinical situations, students independently work out and present them in the format of a multimedia presentation. Depending on the pathological situation, students use Internet searches to present videos of possible manipulations and surgical interventions with a detailed analysis of the stages of treatment. The student is also invited to independently conduct a literature search and present modern concepts of etiology, the mechanism of development of the selected pathology, methods of diagnosis and treatment according to the latest international and national clinical protocols. The creation of clinical cases is offered in both individual and group formats, which expands the opportunity for participants of the educational process to work in a team. The presentation of own results takes place in practical classes in the presence of all students of the group and the teacher in the form of a conference with the possibility of active discussion, questions and answers. Conclusions. Competently organized independent work in a remote or mixed format allows not only to effectively conduct practical classes, but also to form a stable interest of students in the subject being studied, to make efforts and the ability to acquire knowledge independently
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Травма -2022г. т.23,N 2
Интересные статьи :
Мовчанюк В. О. Аналіз результатів монокондилярного ендопротезування в умовах зниженої щільності кісткової тканини/ В. О. Мовчанюк [та ін.] (стр.4-16)
Фіщенко В. О. Робота м’язів нижньої кінцівки за умови згинальної контрактури колінного суглоба/ В. О. Фіщенко, Халед Обейдат (стр.17-24)
Камінська М. О. Обґрунтування оптимальної довжини та форми пластини для корекції вродженої лійкоподібної деформації грудної клітки/ М. О. Камінська, В. А. Дігтяр, О. В. Яресько (стр.25-28)
Левицький А. Ф. Біомеханічні аспекти функціонального лікування сколіотичної деформації хребта/ А. Ф. Левицький [та ін.] (стр.29-39)
Оліфіренко О. І. Новітні регенеративні технології в лікуванні остеоартриту великих суглобів/ О. І. Оліфіренко [та ін.] (стр.40-46)
Тесленко С. О. Особливості анатомії, класифікації травматичних ушкоджень грудного відділу хребта (огляд літератури)/ С. О. Тесленко (стр.47-53)
Герцен Г. І. Комплексний аналіз переломів ключиці в середній третині (огляд літератури)/ Г. І. Герцен [та ін.] (стр.54-59)
Фіщенко В. О. Тваринні моделі іммобілізаційних контрактур. Огляд методів та тенденцій/ В. О. Фіщенко, Айхам Хасавнех (стр.60-67)
Нехлопочин О. С. Можливості AOSpine Thoracolumbar Spine Injury Classification System у визначенні тактики лікування травматичних ушкоджень грудопоперекового переходу (огляд літератури)/ О. С. Нехлопочин, М. В. Вороді, Є. В. Чешук (стр.68-78)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Фіщенко В. О., Обейдат, Халед
Заглавие : Робота м’язів нижньої кінцівки за умови згинальної контрактури колінного суглоба
Место публикации : Травма. - Донецьк, 2022. - Том 23, N 2. - С. 17-24 (Шифр ТУ3/2022/23/2)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: КОНТРАКТУРА -- CONTRACTURE
МЫШЕЧНАЯ СИЛА -- MUSCLE STRENGTH
БИОМЕХАНИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ -- BIOMECHANICAL PHENOMENA
ХОДЬБА -- WALKING
Аннотация: Згинальна контрактура колінного суглоба — патологічний стан, що негативно впливає на опорно-кінематичну функцію нижньої кінцівки й значно погіршує якість життя пацієнта. Зміна природних анатомічних співвідношень в одному суглобі веде до зміни навантаження в суміжних суглобах і провокує розвиток дегенеративних змін. Мета роботи: на моделі ходьби вивчити роботу м’язів нижньої кінцівки за умови контрактури колінного суглоба різного ступеня вираженості. Визначити мінімально необхідну силу м’язів нижньої кінцівки для здійснення нормального кроку. Матеріали та методи. Досліджували порушення роботи м’язів при контрактурах колінного суглоба, які моделювали шляхом обмеження розгинання стегна на 10°, 15° і 20°. Аналіз проводили для м’язів правої нижньої кінцівки, порівнюючи отримані показники з показниками базової моделі (тієї ж кінцівки без обмеження розгинання). Результати. Контрактура колінного суглоба не тільки порушує функцію самого колінного суглоба, але й патологічно впливає на функцію тазостегнового й гомілковостопного суглобів через універсальність роботи більшості двосуглобових м’язів стегна й гомілки. Більше за інші м’язи при контрактурах колінного суглоба страждають розгиначі гомілки. Це пояснюється тим, що для забезпечення правильної ходи необхідне повноцінне розгинання гомілки, і цим м’язам необхідно розвинути силу, здатну подолати контрактуру. Наприклад, при контрактурі 20° для розгинання коліна модель повинна розвинути силу 2250 Н, проте в реальності, за даними Delp (1990), максимально можлива ізометрична сила становить 780 Н, що майже в 3 рази менше. Одним з м’язів, які найбільше впливають на функціональність кульшового суглоба, є m. semitendinosus, у моделях простежується його явне перенапруження. Значно порушується робота m. gracilis і m. sartorius. З перевищенням своїх функціональних можливостей при контрактурі колінного суглоба працює m. biceps femoris — коротка головка. Максимальна напруга, яку здатен розвинути цей м’яз, становить 400 Н, тоді як у моделях з контрактурами колінного суглоба необхідне для нормальної ходьби зусилля досягає 900 Н, що м’яз природно розвинути в реальних умовах не в змозі. Висновки. Контрактура колінного суглоба призводить до зміни біомеханіки всієї нижньої кінцівки. Обмеження рухливості колінного суглоба веде до наростання змін у роботі м’язів, змушуючи їх працювати в умовах постійної напруги чи, навпаки, виключаючи з роботи, що призводить до різкого порушення ходи. Знаючи вплив контрактури колінного суглоба на роботу м’язів нижньої кінцівки, можна прогнозувати перебіг розвитку патологічного процесу, визначити, які групи м’язів страждають найбільше. Враховуючи особливості їх функціонування при тому чи іншому ступені обмеження рухливості колінного суглоба, можна визначити, яка група м’язів потребує корекції до і після оперативного втручанняFlexion contracture of the knee joint is a pathological condition that negatively affects the musculoskeletal function of the lower limb and significantly impairs the patient’s quality of life. A change in the natural anatomical relationships in one joint leads to a change in the load in the adjacent joints and provokes the development of degenerative changes. Purpose of the work: using a walking model to study the work of the muscles of the lower limb in conditions of knee joint contracture of varying severity. Determine the minimum required muscle strength of the lower limb for a normal stride. Materials and methods. Muscle dysfunction in contractures of the knee joint was investigated, which was modeled by limiting the extension of the hip to 10°, 15° and 20°. The analysis was carried out for the muscles of the right lower limb, comparing the obtained indicators with the indicators of the base model (the same limb without limitation of extension). Results. Contracture of the knee joint not only disrupts the function of the knee joint itself, but also, due to the versatility of the work of most of the two-joint muscles of the thigh and lower leg, pathologically affects the function of the hip and ankle joints. The extensors of the lower leg suffer more than others with contractures of the knee joint. This is due to the fact that in order to ensure correct gait, full extension of the lower leg is necessary, and these muscles need to develop strength that can overcome contracture. For example, with a 20° contracture for knee extension, the model should develop a force of 2250 N, but in reality, according to Delp (1990), the maximum possible isometric force is 780 N, which is almost 3 times less. Semitendinosus is one of the muscles that most of all affects the functionality of the hip joint; its obvious overstrain can be traced in the models. The work of m. gracilis and m. sartorius is significantly disrupted. With the excess of their functional capabilities in contractures of the knee joint, m. biceps femoris – short head. The maximum tension that this muscle is able to develop is 400 N, while in models with contractures of the knee joint the force required for normal walking reaches 900 N, which naturally the muscle is not able to develop in real conditions. Conclusions. Contracture of the knee joint leads to a change in the biomechanics of the entire lower limb. Limiting the mobility of the knee joint leads to an increase in changes in the work of the muscles, forcing them to work either under conditions of constant tension or, conversely, turning them off from work, which leads to a sharp violation of the gait. Knowing the effect of contracture of the knee joint on the work of the muscles of the lower limb, it is possible to predict the course of the development of the pathological process, to determine which muscle groups are most affected. Taking into account the peculiarities of their functioning with varying degrees of limitation of the knee joint mobility, it is possible to determine which muscle group needs correction before and after surgery
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шанайда М. І.
Заглавие : Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі
Параллельн. заглавия :Students’ scientific research as a component of the implementation of student-centered approach in the educational process
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 64-71 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Аннотация: Аналіз наукових і навчально-методичних публікацій вітчизняних та зарубіжних авторів, а також власного досвіду керівництва науковими роботами студентів, доводить необхідність залучення здобувачів магістерського рівня вищої освіти за спеціальністю 226 «Фармація, промислова фармація» до набуття додаткових знань, вмінь і навичок у процесі здійснення студентської науково-дослідної роботи (СНДР). Активна участь здобувачів вищої освіти в СНДР розглядається як важлива складова студентоцентрованого підходу в організації їх належної підготовки до майбутньої професійної діяльності, при якій студент має можливість самостійно обирати, серед запропонованих, саме той напрям наукового пошуку, який йому найбільше імпонує. Виокремлено найсуттєвіші компоненти успішної реалізації СНДР, яка сприяє розширенню світогляду, набуттю нового емпіричного досвіду та надасть випускнику певну перевагу на сучасному високонкурентному ринку праці. Участь у міжнародних наукових форумах також стимулює вдосконалення студентами-гуртківцями знань англійської мови як загальновизнаного засобу міжнародного спілкування. Висвітлено необхідність популяризації серед студентів сучасних досягнень фармацевтичної науки, що покладає велику відповідальність на наукових керівників щодо проведення належної розʼяснювальної роботи. Висловлено припущення, що сам викладач, який є науковим керівником СНДР, повинен безперервно розвиватись як науковець і бути відповідним наочним прикладом для студентів, зокрема: мати належний рівень публікаційної активності у рецензованих фахових виданнях, систематично оприлюднювати результати експериментальних досліджень, брати участь у наукових форумах різних рівнів, міжнародних наукових проектах та грантових дослідженнях. Заслуговує уваги використання елементів дистанційного формату комунікації, який було запроваджено через пандемію COVID-19, для оптимізації СНДР вже після завершення дії карантинних обмеженьAnalysis of scientific and educational publications of the Ukrainian and foreign authors, as well as author’s own expe­rience in managing of the student scientific activities in the pharmaceutical field, proves the importance of involving applicants in higher education in 226 «Pharmacy, Industrial Pharmacy» scecialty to acquire additional skills of student scientific research. The active involvement of students to the scientific research is regarded as an important component of a student-centered approach at the organization of their high quality training for future professional activities. It means that student has the opportunity to choose independently the most suitable direction of scientific research. There were highlighted the most significant components of the successful implementation of the students’ scientific work, which contributes to the expansion of worldview, gaining empirical experience and will provide a certain advantage in today’s highly competitive labor market. Participation in international scientific forums stimulates the improvement of students’ knowledge of English as a universal instrument of international communication. The necessity of popularization of modern achievements of pharmaceutical science among students was emphasized. It places the great responsibility on scientific supervisors. The scientific superviser himself should continuously work on his progress in science and be a good example for students, in particular: have the appropriate level of publishing activity in peer-reviewed journals, systematically report the results of experimental research at scientific forums of various levels, participate in the international research projects and grants. Some elements of the online communication due to pandemic COVID-19 worth to be used for the optimization the students’ scientific research after the end of quarantine restrictions
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Фіра Л. С., Чубка М. Б., Вронська Л. В., Підгірний В. В.
Заглавие : Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі
Параллельн. заглавия :Independent work of internes as one of the directions of improvement of pharmaceutical industry specialists
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 119-122 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-главная: ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ РЕЗИДЕНТУРА -- PHARMACY RESIDENCIES
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
Аннотация: В умовах докорінних змін, що відбуваються нині у нашому суспільстві й системі вищої освіти, різко зростає роль і значення самостійної роботи інтернів у закладі вищої освіти, яка поступово перетворюється на провідну форму організації навчального процесуУ статті висвітлено роль самостійної роботи при підготовці фахівців фармацевтичної галузі на післядипломному етапі. У навчально-виховному процесі вищої школи самостійну роботу інтернів прийнято вважати завершальним етапом розв’язання навчально-пізнавальних завдань. На сучасному етапі розвитку вищої освіти окремої уваги заслуговує проблема використання інтернет-технологій у самостійній роботі інтернівЗавдання кафедри – сформувати вміння інтерна самостійно виконувати завдання з дисциплін з циклу професійної підготовки за певних умов та самостійно керувати своєю діяльністю з реалізації планів кафедриIn the conditions of radical changes taking place today in our society and system of higher education, the role and importance of independent work of interns in higher education, which is gradually becoming a leading form of organization of the educational process, is growing sharplyThe article highlights the role of independent work in the training of specialists in the pharmaceutical industry at the postgraduate stage. In the educational process of higher school, the independent work of interns is considered to be the final stage of solving educational and cognitive tasks. At the present stage of development of higher education, the problem of using Internet technologies in the independent work of interns deserves special attentionThe task of the department is to form the ability of the intern to independently perform tasks in disciplines from the cycle of professional training under certain conditions and independently manage their activities to implement the plans of the department
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Медична освіта -2021г.,N 3
Интересные статьи :
Білавич Г. В. Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)/ Г. В. Білавич [та ін.] (стр.5-10)
Бойчук І. Д. Особливості підготовки фахівців лабораторної діагностики до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок М» у фаховому коледжі/ І. Д. Бойчук, В. А. Болух, І. О. Першко (стр.11-16)
Бойчук А. В. Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору/ А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська (стр.17-22)
Бондар О. В. Емоційне вигорання і питання професійної психологічної підготовки лікарів-онкологів/ О. В. Бондар, А. І. Рибін, А. О. Пацков (стр.23-30)
Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців/ О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків (стр.31-39)
Журавльова Л. В. Досвід дистанційного навчання студентів-іноземців на клінічній кафедрі медичного закладу вищої освіти в умовах пандемії COVID-19/ Л. В. Журавльова [та ін.] (стр.40-48)
Мартинюк В. М. Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології/ В. М. Мартинюк [та ін.] (стр.49-52)
Посохова К. А. Особливості викладання дисципліни «Побічна дія ліків» (курс за вибором) на медичному факультеті/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.53-57)
Слободянюк Л. В. Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «Фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету/ Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич (стр.58-63)
Шанайда М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі/ М. І. Шанайда (стр.64-71)
Bandas І. А. Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions/ І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva (стр.72-76)
Вадзюк С. Н. Вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк, Л. В. Татарчук (стр.77-80)
Ворона І. І. . Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти/ І. І. Ворона, Г. Я. Кітура, О. А. Маковська (стр.81-86)
Гуменна І. Р. Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти/ І. Р. Гуменна, Я. М. Нахаєва, В. В. Шацький (стр.87-91)
Нахаєва Я. М. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема/ Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький (стр.92-96)
Розман І. І. Педагогічна компаративістика та формування читацької компетентності на уроках зарубіжної літератури/ І. І. Розман (стр.97-100)
Свірчевська Л. М. Методичні аспекти викладання і роль навчальної дисципліни «Фармацевтичне та медичне товарознавство» в системі підготовки майбутніх фахівців фармації/ Л. М. Свірчевська, О. Г. Мороз, Ж. В. Осінська (стр.101-105)
Yelahina N. I. Methods of learning professional english vocabulary by medical students/ N. I. Yelahina, N. О. Fedchyshyn (стр.106-112)
Zalipska J. Ya. Linguistic and informative features of studying the theme “Professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “Professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian language”/ J. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk (стр.113-118)
Фіра Л. С. Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі/ Л. С. Фіра [та ін.] (стр.119-122)
Моцюк Ю. Б. Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників/ Ю. Б. Моцюк (стр.123-128)
Fedchyshyn N. О. Old age as a pedagogical problem/ N. О. Fedchyshyn [та ін.] (стр.129-133)
Fedoniuk L. Ya. The educational museums of l Horbachevsky Ternopil national medical university and their role in the educational process of future nursing specialists/ L. Ya. Fedoniuk [та ін.] (стр.134-141)
Savaryn Т. V. Synonymy in anatomical terminology/ Т. V. Savaryn, I. A. Prokop, O. A. Makovska (стр.142-147)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Медична освіта -2021г.,N 4
Интересные статьи :
Бакалюк Т. Г. Важливість викладання дисципліни "Медична документація в реабілітаційних закладах" при підготовці фахівців з фізичної терапії/ Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Н. Р. Макарчук (стр.5-9)
Вадзюк С. Н. Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі/ С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко (стр.10-15)
Гевкалюк Н. О. Інтенсифікація сучасного освітнього процесу як фактор інтелектуального, навчального та емоційного напруження студентів/ Н. О. Гевкалюк, В. Я. Крупей, О. В. Скочило (стр.16-24)
Іванченко О. З. Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень/ О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян (стр.25-31)
Корильчук Н. І. Вибіркова дисципліна як запорука підвищення професійного рівня/ Н. І. Корильчук (стр.32-36)
Луценко О. А. Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок»/ О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко (стр.37-41)
Паласюк Б. М. Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти/ Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна (стр.42-46)
Процайло О. М. Деякі аспекти оптимізації вивчення хірургічних інструментів на кафедрі оперативної хірургії та клінічної анатомії/ О. М. Процайло [та ін.] (стр.47-50)
Zalipska I. Ya. The Google services using during the study of “Ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties/ I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk (стр.51-55)
Кваско О. Ю. Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей/ О. Ю. Кваско, А. Ю. Кондаурова (стр.56-60)
Мазуренко Ю. С. Формування фахової компетенції майбутніх лікарів із використанням репродуктивного методу/ Ю. С. Мазуренко (стр.61-67)
Посоленик Л. Я. Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога/ Л. Я. Посоленик (стр.68-73)
Bondarenko S. V. Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration/ S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha (стр.74-79)
Nazaruk V. L. Priorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Physical therapy, ergotherapy”/ V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha (стр.80-84)
Prokop I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication/ I. A. Prokop, H. Ya. Kitura (стр.85-89)
Лимар Л. В. Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я»/ Л. В. Лимар (стр.90-96)
Лиха Л. М. Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі/ Л. М. Лиха (стр.97-101)
Новіцька О. І. Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача/ О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин (стр.102-106)
Стефанишин К. Л. Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача/ К. Л. Стефанишин (стр.107-116)
Khvalyboha T. I. System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA/ T. I. Khvalyboha (стр.117-122)
Kosenko V. M. The importance of the interactive lecture in the study of “Methodology of research work” academic discipline in the process of bachelor nurses training/ V. M. Kosenko (стр.123-127)
Vorona I. I. Criteria and levels of formation of professional communicative culture/ I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska (стр.128-135)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Посоленик Л. Я.
Заглавие : Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога
Параллельн. заглавия :Student’s independent work as the basis of education of the future dentist
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 4. - С. 68-73 (Шифр МУ7/2021/4)
MeSH-главная: ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Аннотация: В умовах зростаючої конкуренції на ринку освітніх послуг провідним фактором, який впливає на розвиток вищої медичної освіти в Україні, є вдосконалення якості підготовки лікарів. Основним його завданням є підготовка фахівців, спроможних успішно конкурувати на вітчизняному та європейському ринку послуг. Інтеграція до європейського науково-освітнього простору спонукає до впровадження новітніх норм і стандартів в освітній процес України та орієнтує заклади вищої освіти на високо мотивовану особу, що прагне саморозвитку, здатну самостійно поповнювати й оновлювати знання, вести самостійний пошук додаткового матеріалу, творчо ставитися до виконання навчальних завданьIn the conditions of growing competition in the market of educational services, the leading factor influencing the development of higher medical education in Ukraine is the improvement of the quality of doctors’ training. Its main task is to train professionals who can compete successfully in the domestic and European services market. Integration into the European scientific and educational space encourages the introduction of the latest norms and standards in the educational process of Ukraine and orients higher education institutions to a highly motivated person seeking self-development, able to replenish and update knowledge, search for additional material, creative approach to learning tasks
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Богатирьова О. В., Холмовой Ю. П.
Заглавие : Віртуальна лабораторна робота з аналітичної хімії для студентів-фармацевтів дистанційної форми навчання
Место публикации : Фармац. журн. - київ, 2020. - N 5. - С. 34-41 (Шифр ФУ3/2020/5)
MeSH-главная: ХИМИЯ АНАЛИТИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, ANALYTIC
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Аннотация: Заочна форма навчання поряд із певними перевагами має низку недоліків, серед яких відсутність можливості придбання навичок експериментальної роботи. Студенти-фармацевти заочної форми навчання мають вивчити низку хімічних дисциплін, зокрема аналітичну хімію. Вирішити проблему відсутності лабораторного практикуму хоча б частково могли б віртуальні лабораторні роботи. Віртуальні лабораторні роботи з хімії, що описані в літературі, побудовані на основі мультимедійних технологій (звук, відео, анімації, презентації та інші візуальні ефекти)
Найти похожие

11.

Заглавие журнала :Фармацевтичний журнал -2020г.,N 5
Интересные статьи :
Рев’яцький І. Ю. Методологія створення єдиної комп’ютерної системи обміну фармацевтичною інформацією в Україні: єдині фармацевтичні реєстри стандартизованої інформації/ І. Ю. Рев’яцький, А. І. Бойко (стр.3-14)
Громовик Б. П. Саморегулювання фармацевтичної діяльності в Україні: опінія провізорів і фармацевтів/ Б. П. Громовик, О. Б. Панькевич, Г. І. Білущак (стр.15-22)
Немченко А. С. Удосконалення сучасних підходів до референтного ціноутворення на препарати інсуліну/ А. С. Немченко, В. М. Назаркіна (стр.23-33)
Богатирьова О. В. Віртуальна лабораторна робота з аналітичної хімії для студентів-фармацевтів дистанційної форми навчання/ О. В. Богатирьова, Ю. П. Холмовой (стр.34-41)
Павлюк Б. В. Дослідження водного витягу з ксенодерми як активного фармацевтичного інгредієнта лікарських засобів/ Б. В. Павлюк [та ін.] (стр.42-50)
Gulzoda M. Q. The pharmaco-technological studies of the tablet solid dosage form for the treatment of otolarynological diseases/ M. Q. Gulzoda [et al.] (стр.51-60)
Гордєй К. Р. Дослідження складу жирних та органічних кислот трави маруни дівочої (Tanacetum parthenium (L.) Schultz Bip.)/ К. Р. Гордєй, Т. М. Гонтова (стр.61-67)
Хохлова К. О. Розроблення уніфікованих ВЕТШХ методик для визначення поліфенольних сполук у настойках/ К. О. Хохлова (стр.68-81)
Пам’яті професора, доктора фармацевтичних наук Перцева Івана Матвійовича. Некролог (стр.82-83)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Заглавие журнала :Вісник ортопедії, травматології та протезування -2020г.,N 4
Интересные статьи :
Durand J. M. Intermediary Multicentric Prospective and Comparative Analysis of 435 Mobile Bearing Total Knee Arthroplasties of Ultra Congruent Stabilization Mechanism Versus Peg and Cam Stabilization Mechanism. A Point-in-Time Analysis of the Orthowave™ Database/ J. M. Durand [et al.] (стр.4-11)
Страфун С. С. Парціальні ушкодження великого грудного м’яза/ С. С. Страфун [та ін.] (стр.12-20)
Дехтяренко Н. О. Динаміка імунологічних показників у хворих із посттравматичним остеомієлітом та трофічними розладами тканин гомілки/ Н. О. Дехтяренко, М. П. Грицай, В. М. Цокало (стр.21-27)
Liabakb A. P. Medical Gastrocnemius Flap for Covering Tissue Defects Around the Knee/ A. P. Liabakb, H. M. Lazarenko, O. V. Kulieva (стр.28-34)
Гошко В. Ю. Спосіб визначення клініко-рентгенограмометричних показників кульшового суглоба у пацієнтів із ДЦП/ В. Ю. Гошко [та ін.] (стр.35-42)
Яцун Е. В. Первый опыт динамического интрамедуллярного остеосинтеза диафизарных переломов большеберцовой кости с применением имплантатов на основе магниевого сплава/ Е. В. Яцун, Д. В. Ивченко, М. Л. Головаха (стр.43-50)
Zazirnyi I. M. The Problemof Meniscal Root Tears/ I. M. Zazirnyi [et al.] (стр.51-60)
Робота Київського осередку ВГО "Українська асоціяація ортопедів-травматологів" у 2020 р. Дайджест (стр.66-67)
Інформація про вебінар ВГО "Українська асоціація спортивної травматології, хірургії коліна та артроскопії", який відбувся 27 жовтня 2020 р. (стр.68-70)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Робота Київського осередку ВГО "Українська асоціація ортопедів-травматологів" у 2020 р. Дайджест
Место публикации : Вісник ортопедії, травматології та протезування. - 2020. - № 4. - С. 66-67 (Шифр ВУ11/2020/4)
MeSH-главная: АССОЦИАЦИЯ -- ASSOCIATION
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Братівник Л.
Заглавие : Один чоловік, одна робота, одна аптека
Место публикации : Фармацевт практик. - 2019. - № 6. - С. 38-39 (Шифр ФУ17/2019/6)
MeSH-главная: АПТЕКИ -- PHARMACIES
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY PHARMACY SERVICES
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS
Аннотация: Вірність професії, вірність собі і родині — життєве кредо Любові Братівник, яка майже 40 років працює в одній і тій самій одеській фармацевтичній компанії. Ветеран фармації нині очолює аптеку № 30 ТзОВ «Аптека Гаєвського»
Найти похожие

15.

Заглавие журнала :Фармацевт практик -2019г.,N 6
Интересные статьи :
В зоне особого внимания: зубная боль (стр.1)
Еременко С. Оценка перспектив розничного товарооборота в 2019 г./ С. Еременко (стр.4-5)
Демецька О. Технології майбутнього: система бактеріального імунітету CRISPR/ О. Демецька (стр.6-8)
НФаУ пропонує вступникам–2019 нові магістерські програми (стр.9)
Ткаченко Т. Чому шаперони цікаві фармакологам?/ Т. Ткаченко (стр.10-11)
Чому різні засоби демонструють різну ефективність при лікуванні мігрені? (стр.12)
Демецька О. Вакцинація: захист від інфекції та його перевірка/ О. Демецька (стр.14-16)
Красиві ніжки — здорові, а не просто: «від вух»! (стр.17)
Климишина С. Старінню шкіри можна запобігти/ С. Климишина (стр.18-20)
Демецька О. Обережно, холера!/ О. Демецька (стр.22-23)
Порятунок від діареї: Стопдіар! (стр.24)
Примак Р. У багатьох іпостасях/ Р. Примак (стр.26-27)
Редькин Р. Назальні кортикостероїди: вигоди та застереження/ Р. Редькин, Н. Орловецька, О. Данькевич (стр.28-29)
Ганич О. Олії: для смакування і лікування/ О. Ганич, П. Ганинець (стр.30-31)
Коритнюк Р. Фармакотехнологічні аспекти допоміжних речовин в ін’єкційних розчинах/ Р. Коритнюк (стр.32-33)
Ткаченко Т. Фторхінолони — ефективні антимікробні засоби, що потребують обережності/ Т. Ткаченко (стр.34-35)
Приготовление мягких лекарственных форм: онихопласт (стр.36-37)
Братівник Л. Один чоловік, одна робота, одна аптека/ Л. Братівник (стр.38-39)
Кириленко М. Что делать с тараканами в голове?/ М. Кириленко (стр.40-42)
До здорового хребта через йогу (стр.44-46)
Пить, чтоб здоровью не навредить (стр.47)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Заглавие журнала :Современная педиатрия -2018г.,N 2
Интересные статьи :
Бондаренко А. В. Аутоімунні захворювання у дітей з первинними дефіцитами антитілоутворення/ А. В. Бондаренко [та ін.] (стр.9-13)
Wakelyn J. Working with vulnerable children: therapeutic observation and Watch Me Play!/ J. Wakelyn (стр.14-25)
Дмитряков В. А. Селективно-сегментарная резекция почки как альтернатива органоуносящим операциям при гидронефрозе у детей/ В. А. Дмитряков [и др.] (стр.26-30)
Колоскова О. К. Клініко-імунологічні особливості перебігу бронхіальної астми у підлітків за результатами багаторічного динамічного спостереження/ О. К. Колоскова, Л. О. Безруков, О. О. Шахова (стр.31-36)
Майданник В. Г. Новый подход к анализу функционального состояния организма детей и подростков с сахарным диабетом 1 типа/ В. Г. Майданник [и др.] (стр.37-47)
Муквіч О. М. Деякі аспекти захисних механізмів мукоциліарного бар’єру при хронічному гастродуоденіті у дітей з дисплазією сполучної тканини/ О. М. Муквіч, О. В. Лавренчук (стр.47-51)
Нехаєнко М. І. Клініко-ендоскопічна характеристика хронічного гастродуоденіту у підлітків при хронічному кандидозі травного тракту/ М. І. Нехаєнко (стр.52-58)
Руденко Є. О. Особливості клінічної картини та сучасної діагностики трахеомаляції у дітей/ Є. О. Руденко (стр.59-65)
Березенко В. С. Клінічні особливості перебігу синдрому Дабіна-Джонсона у дітей (клінічний випадок)/ В. С. Березенко, М. Б. Диба, Ю. П. Резніков (стр.66-70)
Бережной В. В. Использование лучевых и радиоизотопных методов для диагностики ювенильных артритов (аналитический обзор)/ В. В. Бережной, Ю. И. Бондарец (стр.71-80)
Гончарь М. О. Світові стандарти діагностики та лікування гострих бронхіолітів у дітей/ М. О. Гончарь [и др.] (стр.81-87)
При боли в горле важно устранить два фактора (стр.89-90)
Гавриленко Ю. В. Ефективність застосування топічного кортикостероїдного препарату "Флікс" при лікуванні секреторного середнього отиту у дітей/ Ю. В. Гавриленко (стр.91-96)
Квашніна Л. В. Забезпеченість організму дітей дошкільного віку довголанцюговими поліненасиченими жирними кислотами і можливості корекції їх дефіциту (огляд наукових публікацій та результати власних досліджень)/ Л. В. Квашніна, Т. Б. Ігнатова (стр.98-108)
Бекетова Г. В. Можливості місцевої імуномодулюючої та репаративної терапії в дітей з рекурентними захворюваннями респіраторного тракту і порожнини рота/ Г. В. Бекетова, О. В. Солдатова (стр.110-113)
Шутова Е. В. Ацетонический синдром у детей: вопросы диагностики и терапии/ Е. В. Шутова (стр.114-122)
Гавриленко Ю. В. Клінічний досвід застосування препарату "Зіпелор" при лікуванні гострих запальних процесів ротової частини глотки у дітей/ Ю. В. Гавриленко (стр.124-128)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Wakelyn J.
Заглавие : Working with vulnerable children: therapeutic observation and Watch Me Play!
Параллельн. заглавия :Робота з дітьми з прийомних сімей: терапевтичне спостереження та "Дивіться, як я граюся!"
Место публикации : Современная педиатрия. - Київ, 2018. - N 2. - С. 14-25 (Шифр СУ26/2018/2)
Примечания : Библиогр.: с. 24-25
MeSH-главная: ДЕТИ, ЖЕСТОКОЕ ОБРАЩЕНИЕ -- CHILD ABUSE
ОПЕКУНЫ ОФИЦИАЛЬНЫЕ -- LEGAL GUARDIANS
ИГРОТЕРАПИЯ -- PLAY THERAPY
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чумак В., Косяченко К.
Заглавие : Government Relations: робота на результат : Урядові стосунки:робота на результат
Место публикации : Фармацевт практик. - 2018. - № 6. - С. 35 (Шифр ФУ17/2018/6)
MeSH-главная: КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ПРАВИТЕЛЬСТВЕННЫЕ ОРГАНИЗАЦИИ -- GOVERNMENT AGENCIES
БИОМЕДИЦИНСКОЙ ТЕХНОЛОГИИ ОЦЕНКА -- TECHNOLOGY ASSESSMENT, BIOMEDICAL
Аннотация: Чи можна знайти баланс між інтересами суспільства, держави і бізнесу? Як впливати на законотворчу діяльність органів влади, політичних партій, громадських організацій, бізнес-структур? Саме вибудовування та налагодження відносин з державними органами влади, зокрема з урядом, регіональними та місцевими органами влади, є сферою діяльності GR- менеджменту
Найти похожие

19.

Заглавие журнала :Фармацевт практик -2018г.,N 6
Интересные статьи :
Штёр У. Мировой фармацевтический рынок: корабль набирает ход. Часть 2/ У. Штёр (стр.4-6)
Вихровська Ю. Мультикритеріальний аналіз рішень для формування Національного переліку основних лікарських засобів/ Ю. Вихровська (стр.8-9)
Тихонкова І. Інтегруватися у міжнародний науковий простір та забути про плагіат/ І. Тихонкова (стр.10-12)
Флешмоб «Позбався нежитю швидко» (стр.13)
Примак Р. Совершенствование носителей лекарств продолжается/ Р. Примак (стр.14-15)
Кривомаз Т. Что обещает оптогенетика человечеству?/ Т. Кривомаз (стр.16-17)
Як Стопдіар на море подорожував (стр.18)
Ткаченко Т. Автофагія: самопоїдання заради життя/ Т. Ткаченко (стр.20-21)
Кривомаз Т. Противозачаточная таблетка для мужчин/ Т. Кривомаз (стр.22-23)
Кривомаз Т. Микроорганизмы в больницах/ Т. Кривомаз (стр.24-26)
Я подумаю про це сьогодні (стр.27)
Корзун В. Морські водорості для лікування і профілактики мікроелементозів/ В. Корзун (стр.28-29)
Примак Р. «Властелин» алкалоидов/ Р. Примак (стр.30-31)
Лесик Р. Львів — місто чотирьох культур/ Р. Лесик (стр.32-34)
Чумак В. Government Relations: робота на результат/ В. Чумак, К. Косяченко (стр.35)
Демецкая А. Летние обострения: сердечно-сосудистые заболевания/ А. Демецкая (стр.36-37)
Ткаченко Т. Догляд за пацієнтами з хворобою Паркінсона/ Т. Ткаченко (стр.38-39)
Стопмігрен: зупини мігрень (стр.40-41)
Приготовление эмульсионных мазей: мазь с калия йодидом (стр.42-43)
Клименюк Ю. Нелекарственный ассортимент: нелюбимое дитя, или курица несущая золотые яйца/ Ю. Клименюк (стр.44-45)
Редькін Р. Нотатки мандрівника: перші празькі аптеки. Нотатка шоста: «Аптека у Святого Войцеха»/ Р. Редькін (стр.46-47)
Чому після тривалої самотності важко повернутися до соціального життя? (стр.47)
Магон Е. Третий после бога: что значит быть фармацевтом в Италии?/ Е. Магон (стр.48-50)
Амбасадори Львова: як забезпечити розвиток та промоцію наукового потенціалу міста (стр.51)
Кириленко М. Несколько принципов благополучной и осознанной жизни/ М. Кириленко (стр.52-53)
Кривомаз Т. Где уместно применять гриб шиитакэ?/ Т. Кривомаз (стр.54)
Демецкая А. Для тех, кто на работе: питаемся правильно!/ А. Демецкая
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Як зміниться робота лікарів первинної ланки із впровадженням ІСРС-2 : консультація редакції
Место публикации : Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - Київ, 2018. - N 2. - С. 117-118 (Шифр ЗУ18/2018/2)
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE
УКРАИНА -- UKRAINE
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)