Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (6)Библиотечные издания (2)Высшее образование (10)Краеведение (24)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=СТУДЕНТСЬКА<.>)
Общее количество найденных документов : 22
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-22 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : VII міжвузівська студентська олімпіада з міжнародною участю з дитячої стоматології (1-3 грудня 2011, Москва)
Место публикации : Профілактична та дитяча стоматологія. - 2012. - № 1. - С. 41-43 (Шифр ПУ48/2012/1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : «Оглядини» талановитої молоді - XV Всеукраїнська студентська олімпіада за спеціальністю «фармація»
Место публикации : Провизор. - 2011. - № 8. - С. 19-24 (Шифр 22633/2011/8)
Предметные рубрики: Студенты фармацевтических учебных заведений-- тенденции
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Виростити гідну зміну. Міжнародна студентська фармацевтична олімпіада
Место публикации : Провизор. - 2011. - № 4. - С. 8-11 (Шифр 22633/2011/4)
Предметные рубрики: Образование фармацевтическое-- тенденции
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2021г.,N 4
Интересные статьи :
Андрущенко В. Соціально-просвітницька злиденність марксистського матеріалізму/ В. Андрущенко (стр.5-12)
Євтух В. Мультикультурна/міжкультурна освіта: зарубіжний досвід та перспективи для України/ В. Євтух (стр.13-33)
Курбатов С. У пошуках сови Мінерви: оцінка освітніх програм із філософії у провідних міжнародних університетських рейтингах/ С. Курбатов (стр.34-38)
Рубанець О. Мережевий освітній простір/ О. Рубанець (стр.39-46)
Корсак К. Ноостратегія планування розвитку вищої освіти та економіки України у XXI столітті/ К. Корсак, А. Похресник (стр.47-56)
Козобродова Д. Творчість крізь призму концепту «brain-psyche-(mind/consiousness)»/ Д. Козобродова (стр.57-63)
Свириденко Д. Відповідальне громадянство через наукову освіту: соціокультурні механізми реалізації в Україні/ Д. Свириденко (стр.64-70)
Тріпак М. Соціально-економічні механізми соціалізації інклюзивного коледжу в умовах євроіитеграційних тенденцій та цінностей/ М. Тріпак, Н. Жиляк (стр.71-76)
Любарець В. Мовленнєва адаптація іноземних здобувачів освіти через онлайн підготовчі факультети та онлайн краєзнавчі студії/ В. Любарець, Н. Скибун (стр.77-84)
Тріпак М. III Міжнародна наукова студентська конференція «Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства»/ М. Тріпак, І. Гуменюк (стр.85-86)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Міждисциплінарні підходи до діагностики та лікування дитячих хвороб. Матеріали VII Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (20 квітня 2018 року, Київ)
Место публикации : Міжнародний журнал педіатрії, акушерства та гінекології. - 2018. - Т. 12, № 2. - С. 39-59 (Шифр МУ94/2018/12/2)
MeSH-главная: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
ОБЗОР -- REVIEW
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Медичні перспективи -2020г. т.25,N 1
Интересные статьи :
Хомазюк Т. А. Студентська ініціатива в міжнародних проектах з превентивної кардіології/ Т. А. Хомазюк [та ін.] (стр.4-9)
Лищишин М. З. Стан та перспективи розвитку військової стоматології в Україні/ М. З. Лищишин, В. В. Коваленко (стр.9-17)
Knysh O. V. Potentiation of the antimicrobial effect of Lactobacillus Reuteri DSM 17938 cell-free extracts by ascorbic acid/ O. V. Knysh, A. V. Martynov (стр.17-24)
Нефьодов О. О. Визначення впливу кадмію на показники ембріогенезу при ізольованому введенні та в комбінації з цитратами селену та германію/ О. О. Нефьодов [та ін.] (стр.24-31)
Дзяк Л. А. Концепція комплексної терапії у відновному лікуванні дискогенних попереково-крижових радикулопатій/ Л. А. Дзяк, О. О. Шульга (стр.32-44)
Malanchuk V. A. Vacuum drainage of tissues in treatment of inflammatory diseases of the maxillo-facial area and neck/ V. A. Malanchuk, A. V. Sidoryako, S. V. Sidoryako (стр.45-51)
Lesiv M. I. Cognitive functions in patients suffering from hypertension and hypothyroidism with retrospective evaluation of control over disease compensation/ M. I. Lesiv (стр.51-58)
Bontsevich R. A. The assessment of physicians’ and senior medical students’ knowledge in the field of community-acquired pneumonia: preliminary results of the KNOCAP-II project (2017-2019)/ R. A. Bontsevich [et al.] (стр.59-65)
Філіппова О. Ю. Діагностика прогресування фіброзу печінки у хворих з неалкогольним стеатогепатитом у поєднанні з ожирінням і хронічним калькульозним холециститом/ О. Ю. Філіппова (стр.65-73)
Wang Zi Wei. Clinical characteristics of transient vision disorders and arterial hypertension/ Wang Zi Wei, O. V. Pohorielov (стр.73-79)
Шпонька І. С. Значення серозних інтраепітеліальних карцином маткових труб для виникнення "high-grade" серозних карцином яєчників та / або перитонеальних серозних карцином невідомої первинної локалізації/ І. С. Шпонька, О. В. Пославська, О. А. Савченко (стр.79-87)
Перцева Н. О. Залежність варіабельного ритму серця від показників контролю цукрового діабету 1 типу/ Н. О. Перцева, О. В. Гуржій, К. І. Мошенець (стр.88-95)
Kalbus O. I. Features of depression development in myasthenia gravis/ O. I. Kalbus [et al.] (стр.96-104)
Konovchuk V. M. The influence of xylate on the volumo- and osmoregulatory function of the kidneys in diabetes complicated by the syndrome of endogenous intoxication of purulent-septic origin/ V. M. Konovchuk [et al.] (стр.104-109)
Буднік Т. В. Вплив вакцинотерапії на клініко-лабораторні показники в пацієнтів з рекурентною інфекцією сечової системи/ Т. В. Буднік, Л. В. Квашніна (стр.109-115)
Дитятковська Є. М. Динаміка показників цитокінового профілю IL-4 та IFN- γ під впливом комбінованої алерген-специфічної імунотерапії у хворих на поліноз з поєднаною сенсибілізацією до пилкових та побутових алергенів/ Є. М. Дитятковська, С. В. Білецька (стр.116-121)
Бєсєдін О. М. Підвищення ефективності мікробіологічної діагностики раневого процесу у хворих з хірургічною інфекцією м’яких тканин/ О. М. Бєсєдін [та ін.] (стр.122-127)
Саволюк С. І. Післяопераційний рефлюкс-езофагіт як предиктор вибору рестриктивної операції у хворих на метаболічний синдром/ С. І. Саволюк [та ін.] (стр.127-133)
Вовк І. Б. Клініко-імуногістохімічна характеристика неатипової гіперплазії ендометрія в жінок репродуктивного віку/ І. Б. Вовк [та ін.] (стр.134-141)
Kuzmina G. P. Features of impact of hyperferritinemia in combination with hyperurecemia on the course of gout/ G. P. Kuzmina, O. M. Lazarenko (стр.141-149)
Kutovyi O. B. Functional state of the liver after external drainage of bile ducts in patients with a high level of obstructive jaundice/ O. B. Kutovyi, D. V. Balyk, D. V. Kysilevskyi (стр.150-156)
Мавропуло Т. К. Спектроскопія в близько-інфрачервоному діапазоні: білатеральний моніторинг мозку в доношених новонароджених з гіпоксично-ішемічними ураженнями/ Т. К. Мавропуло, К. Ю. Соколова (стр.157-165)
Шостакович-Корецька Л. Р. Основні характеристики та прогноз розвитку епідемії ВІЛ-інфекції в Дніпропетровському регіоні/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.166-174)
Grygus I. Correction of posture disorders with sport and ballroom dansing/ I. Grygus [et al.] (стр.174-184)
Марута Н. О. Клініко-психопатологічна характеристика та соціальне функціонування пацієнтів з галюцинаторно-параноїдними розладами при судинних деменціях помірного ступеня тяжкості/ Н. О. Марута, К. В. Шевченко-Бітенський, Г. Ю. Каленська (стр.185-192)
Корпусенко І. В. Результати лікування хворих на двобічний деструктивний туберкульоз легень з використанням міні-інвазивних оперативних втручань/ І. В. Корпусенко, Ю. Ф. Савенков (стр.193-203)
Фастовець О. О. Поширеність та характер оклюзійних порушень серед осіб молодого віку/ О. О. Фастовець, В. О. Штепа (стр.204-214)
Bunyatyan K. A. Dynamics of findings of non-specific resistanse in the mouth cavity in children with lesions of the mucous membrane epithelium of the mouth cavity against acute lymphoblastic leukemia in the treatment process/ K. A. Bunyatyan [et al.] (стр.214-220)
Гуліч М. П. Харчування солдатів у бойових умовах: еволюція від Запорізької Січі до сьогодення/ М. П. Гуліч [та ін.] (стр.221-229)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Медична освіта -2021г.,N 3
Интересные статьи :
Білавич Г. В. Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)/ Г. В. Білавич [та ін.] (стр.5-10)
Бойчук І. Д. Особливості підготовки фахівців лабораторної діагностики до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок М» у фаховому коледжі/ І. Д. Бойчук, В. А. Болух, І. О. Першко (стр.11-16)
Бойчук А. В. Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору/ А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська (стр.17-22)
Бондар О. В. Емоційне вигорання і питання професійної психологічної підготовки лікарів-онкологів/ О. В. Бондар, А. І. Рибін, А. О. Пацков (стр.23-30)
Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців/ О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків (стр.31-39)
Журавльова Л. В. Досвід дистанційного навчання студентів-іноземців на клінічній кафедрі медичного закладу вищої освіти в умовах пандемії COVID-19/ Л. В. Журавльова [та ін.] (стр.40-48)
Мартинюк В. М. Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології/ В. М. Мартинюк [та ін.] (стр.49-52)
Посохова К. А. Особливості викладання дисципліни «Побічна дія ліків» (курс за вибором) на медичному факультеті/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.53-57)
Слободянюк Л. В. Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «Фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету/ Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич (стр.58-63)
Шанайда М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі/ М. І. Шанайда (стр.64-71)
Bandas І. А. Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions/ І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva (стр.72-76)
Вадзюк С. Н. Вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк, Л. В. Татарчук (стр.77-80)
Ворона І. І. . Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти/ І. І. Ворона, Г. Я. Кітура, О. А. Маковська (стр.81-86)
Гуменна І. Р. Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти/ І. Р. Гуменна, Я. М. Нахаєва, В. В. Шацький (стр.87-91)
Нахаєва Я. М. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема/ Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький (стр.92-96)
Розман І. І. Педагогічна компаративістика та формування читацької компетентності на уроках зарубіжної літератури/ І. І. Розман (стр.97-100)
Свірчевська Л. М. Методичні аспекти викладання і роль навчальної дисципліни «Фармацевтичне та медичне товарознавство» в системі підготовки майбутніх фахівців фармації/ Л. М. Свірчевська, О. Г. Мороз, Ж. В. Осінська (стр.101-105)
Yelahina N. I. Methods of learning professional english vocabulary by medical students/ N. I. Yelahina, N. О. Fedchyshyn (стр.106-112)
Zalipska J. Ya. Linguistic and informative features of studying the theme “Professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “Professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian language”/ J. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk (стр.113-118)
Фіра Л. С. Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі/ Л. С. Фіра [та ін.] (стр.119-122)
Моцюк Ю. Б. Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників/ Ю. Б. Моцюк (стр.123-128)
Fedchyshyn N. О. Old age as a pedagogical problem/ N. О. Fedchyshyn [та ін.] (стр.129-133)
Fedoniuk L. Ya. The educational museums of l Horbachevsky Ternopil national medical university and their role in the educational process of future nursing specialists/ L. Ya. Fedoniuk [та ін.] (стр.134-141)
Savaryn Т. V. Synonymy in anatomical terminology/ Т. V. Savaryn, I. A. Prokop, O. A. Makovska (стр.142-147)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Медична освіта -2011г.,N 4
Интересные статьи :
Ковальчук Л. Я. Особливості викладання дисципліни "Хірургія" за кредитно-модульною системою/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.5-6)
Ковальчук Л. Я. Типова навчальна програма із дисципліни "Медичне право" для студентів вищих юридичних навчальних закладів/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.7-11)
Огарь С. В. Історичні витоки становлення розвитку фармацевтичної освіти/ С. В. Огарь, В. П. Черних (стр.12-16)
Князевич-Чорна Т. В. Особливості викладання теоретичних дисциплін студентам факультету підготовки іноземних громадян у вищих медичних навчальних закладах/ Т. В. Князевич-Чорна [и др.] (стр.17-19)
Омельчук С. Т. Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи у викладання дисципліни "Гігієна та екологія" на медико-психологічному факультеті/ С. Т. Омельчук, Н. В. Велика, Т. І. Аністратенко (стр.20-23)
Курята О. В. Впровадження у навчальний процес на кафедрах терапевтичного профілю матеріалів щодо сучасних технологій діагностики та лікування: практика, оцінка, перспективи/ О. В. Курята [и др.] (стр.24-27)
Півторак К. В. Формування особистості та мотивації до навчання у студентів медичного університету/ К. В. Півторак, І. В. Феджага (стр.28-31)
Кліщ Г. І. Професійна компетентність як мета підготовки сучасних лікарів у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.32-38)
Заволович А. Й. Особливості викладання навчального предмета "Медичне правознавство" студентам стоматологічних факультетів у вищих медичних навчальних закладах/ А. Й. Заволович, В. Т. Бачинський, О. Я. Ванчуляк (стр.39-40)
Унгурян Л. М. Студентська олімпіада як умова формування фахівця/ Л. М. Унгурян, О. А. Мельник, І. А. Науменко (стр.41-43)
Швед М. І. Шляхи оптимізації викладання лекцій з "Основ внутрішньої медицини" в світлі засад Болонської декларації/ М. І. Швед [и др.] (стр.44-46)
Глушко Л. В. Удосконалення якості підготовки лікарів в умовах Болонського процесу/ Л. В. Глушко [и др.] (стр.47-49)
Смірнов С. М. Кредитно-модульна система - шлях до підвищення ефективності навчання/ С. М. Смірнов [и др.] (стр.50-52)
Ніженковська І. В. Особливості самостійної роботи майбутніх провізорів з дисципліни "Органічна хімія" в умовах Болонської системи/ І. В. Ніженковська, О. О. Глушаченко, О. І. Головченко (стр.53-57)
Лисенко В. Й. Формування інноваційної стратегії передатестаційної підготовки лікарів на основі сучасних HR-технологій/ В. Й. Лисенко, С. В. Лисенко (стр.58-59)
Лучко І. М. Самостійна робота студентів при вивченні дисципліни "Фізіологія" в умовах кредитно-модульної системи навчання/ І. М. Лучко [и др.] (стр.60-62)
Голуб І. І. Медичний дискурс як тип інституційного спілкування/ І. І. Голуб (стр.63-69)
Хрипаченко І. А. Проблемні питання щодо викладання невідкладних станів і необхідність створення кафедр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф/ І. А. Хрипаченко [и др.] (стр.70-73)
Бурда К. Л. Мовна компетенція студентів медичних ВНЗ як складник фахової культури майбутнього лікаря/ К. Л. Бурда [и др.] (стр.74-76)
Гулюк А. Г. До проблеми виховання і формування особи майбутнього фахівця на кафедрі хірургічної стоматології ОНМУ/ А. Г. Гулюк, В. В. Парасочкіна (стр.77-78)
Гулюк А. Г. Особливості навчання студентів стоматологічного факультету на модулі "Місцеве знеболення в стоматології"/ А. Г. Гулюк [и др.] (стр.79-80)
Унгурян Л. М. Кредитно-модульна організація навчального процесу/ Л. М. Унгурян, Н. С. Фізор, О. О. Черкашина (стр.81-83)
Бобак М. І. Аудитивна компетенція як один із видів комунікативної діяльності при вивченні англійської мови/ М. І. Бобак [и др.] (стр.84-86)
Славута О. П. Поліпшення якості викладання дисциплін "Медицина катастроф" та "Безпека життєдіяльності" у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ О. П. Славута, Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко (стр.87-89)
Шатило В. Й. Досвід Житомирського інституту медсестринства в міжнародному співробітництві/ В. Й. Шатило [и др.] (стр.90-93)
Кукуруз Я. С. Особливості викладання для офіцерів запасу хірургічної тактики при вогнепальній та відкритій травмі кінцівок/ Я. С. Кукуруз, І. Й. Сличко, В. А. Яловенко (стр.94-96)
Вієвська А. М. Комплексна багаторівнева система медико-соціальної профілактики вживання психоактивних речовин у дітей та підлітків як база сучасних медичних освітніх програм у цих напрямках/ А. М. Вієвська (стр.97-102)
Гасюк П. А. Сучасний стан науково обгрунтованої стоматологічної практики/ П. А. Гасюк [и др.] (стр.103-105)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Медична освіта -2004г.,N 2
Интересные статьи :
Вороненко Ю. В. До питання кредитно-рейтингової системи підвищення кваліфікації лікарів і провізорів / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.4-7)
Уваренко А. Р. Погляди на наукову медичну інформацію, інноваційну політику та доказову медицину як на взаємозв’язані наукові та прикладні сучасні категорії/ А. Р. Уваренко (стр.7-10)
Скакун М. П. Основи доказової медицини-у навчальний процес ВНЗ/ М. П. Скакун (стр.10-12)
Губенко І. Я. Поступальний розвиток фармацевтичної освіти як гарантія задоволення високих вимог сучасного ринку праці/ І. Я. Губенко, О. В. Борисенко, О. Т. Шевченко (стр.13-16)
Коваленко С. І. Методичні підходи до викладання медичної хімії у вищих навчальних закладах хімічного і медико-біологічного профілю/ С. І. Коваленко, Р. Б. Лесик, І. Ф. Белєнічев (стр.27-30)
Гудивок В. І. Методичні основи педагогічної діяльності викладачів у медичних ВНЗ/ В. І. Гудивок (стр.31-32)
Дарій В. І. Педагогічні аспекти викладання неврології в медичному ВНЗ/ В. І. Дарій, О. А. Козьолкін (стр.33-34)
Петренко В. І. Особливості самостійної роботи студентів на кафедрі фтизіатрії з курсом пульмонології/ В. І. Петренко, О. Б. Пікас (стр.35-36)
Протасевич Г. С. Оториноларингологічна "Студентська історія хвороби" / Г. С. Протасевич [и др.] (стр.37-39)
Воронцов О. О. Активний патронаж вагітних у практичній роботі студентів на кафедрі поліклінічної справи та сімейної медицини/ О. О. Воронцов [и др.] (стр.39-40)
Єфремова О. О. Гостра серцева недостатність у хворих з інфарктом міокарда після фібринолітичної терапії: діагностичні критерії та їх прогностичне значення/ О. О. Єфремова (стр.44-48)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Медична освіта -2006г.,N 4
Интересные статьи :
Москаленко В. Ф. Перший досвід впровадження концепції реформування системи післядипломної освіти лікарів у національному медичному університеті/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, А. С. Свінціцький (стр.5-10)
Сергета І. В. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів, що спрямована на покращення адаптації студентів до перебування у навчальному середовищі/ І. В. Сергета [и др.] (стр.11-14)
Яковлева Л. В. Активізація творчої діяльності студентів у процесі вивчення нової професійно-орієнтованої дисципліни - фармакоекономіки/ Л. В. Яковлева, Н. В. Бездітко, О. Я. Міщенко (стр.15-18)
Селіхова Л. Г. Особливості дистанційного навчання/ Л. Г. Селіхова (стр.19--21)
Білай І. М. Удосконалення викладання фармакотерапії на фармацевтичному факультеті/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.22-24)
Саварин Т. В. Новітні методи викладання іноземних мов у ВНЗ на сучасному етапі інтеграції вищої освіти України у європейський простір/ Т. В. Саварин (стр.25-28)
Губенко І. Я. Психоемоційні аспекти роботи медичних фахівців з пацієнтами/ І. Я. Губенко, О. Т. Шевченко (стр.28-31)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні і Федеративній Республіці Німеччини/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.31-34)
Грищук Л. А. Принципи впровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих медичних закладах Польщі/ Л. А. Грищук [и др.] (стр.34-36)
Бухтіярова Н. В. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрах медико-біологічного профілю/ Н. В. Бухтіярова [и др.] (стр.36-38)
Гіленко І. О. Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів/ І. О. Гіленко [и др.] (стр.39-42)
Пішак В. П. Впровадження принципів кредитно-модульної системи навчання в дисципліну "Медична біологія": перші результати та подальші кроки/ В. П. Пішак, Ю. І. Бажора, Р. Є. Булик (стр.43-46)
Сливка Ю. І. Поняття діагностики в системі медичної освіти в США та Україні в контексті створення підручника нового покоління/ Ю. І. Сливка, О. В. Олійник (стр.47-49)
Вакалюк І. П. Навчальна історія хвороби "реального" формату - елемент вдосконалення підготовки випускника до державного практично-орієнтованого іспиту/ І. П. Вакалюк [и др.] (стр.50-53)
Івченко Н. А. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів-стоматологів на заключному етапі навчання/ Н. А. Івченко, А. М. Пасечнік (стр.54-55)
Прохоров Є. В. До питання про самостійне навчання субординаторів/ Є. В. Прохоров [и др.] (стр.56-57)
Шанайда М. І. Студентська наукова робота як засіб формування світогляду майбутніх спеціалістів фармації/ М. І. Шанайда (стр.58-60)
Кліщ І. М. Досвід організації самостійної аудиторної та позааудиторної роботи на курсі клінічної фармації і фармакотерапії/ І. М. Кліщ [и др.] (стр.61-63)
Матеріали науково-практичної конференції: "Проблеми створення підручника нового покоління для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів" 24-25 листопада 2006 p. (стр.64-84)
Волосовець О. П. Сучасний підручник - крок до підвищення ефективності навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичних закладах України/ О. П. Волосовець, І. С. Вітенко (стр.65-68)
Ковальчук Л. Я. Підручник для вищого медичного навчального закладу. Яким йому бути ?/ Л. Я. Ковальчук, В. О. Шідловський (стр.69-71)
Вітенко І. С. Електронна книга - як важливий методичний аспект сучасної підготовки лікарів і фармацевтів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.72-74)
Лісовий В. М. Сучасний підручник для студентів-медиків: проблеми і пропозиції щодо їхнього вирішення/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.75-76)
Шаповал С. Д. Електронні навчальні книги для післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів/ С. Д. Шаповал [и др.] (стр.76-78)
Талалаєнко О. М. Принципи створення електронних навчальних видань з клінічних дисциплін/ О. М. Талалаєнко [и др.] (стр.78-80)
Мисула І. Р. Створення підручника нового покоління з використанням інформації, що надходить з різних джерел, та застосовуванням самонавчальних програм/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.80-81)
Ліщенко Н. О. Вимоги до сучасного підручника з медсестринства/ Н. О. Ліщенко, О. С. Усинська (стр.82-84)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Заглавие журнала :Медична освіта -2005г.,N 4
Интересные статьи :
Яковлєв Л. В. Роль фармакоекономіки в підготовці сучасних фахівців фармації/ Л. В. Яковлєв, Н. В. Бездітко (стр.4-7)
Скакун М. П. Клінічна епідеміологія як важливий фактор реформування вищої медичної освіти в Україні/ М. П. Скакун (стр.8-11)
Швед М. І. Медична освіта на шляху до доказової медицини: постановка проблеми та шляхи її вирішення/ М. І. Швед [и др.] (стр.12-14)
Мисула І. Р. Впровадження методів доказової фізіотерапії в клінічну практику лікарів-фізіотерапевтів/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.17-18)
Банадига Н. В. Впровадження принципів доказової медицини у навчальний процес на кафедрі педіатрії ФПО/ Н. В. Банадига [и др.] (стр.19-22)
Гощинський В. Б. Впровадження елементів доказовості у викладання основ сімейної медицини на додипломному рівні-вимога часу/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.23-26)
Дзюбановський І. Я. Доказова медицина в навчальному процесі на етапі післядипломної освіти лікарів-хірургів/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.27-29)
Галникіна С. О. Методи впровадження основ доказової медицини у навчальний процес курсу дерматології/ С. О. Галникіна, О. І. Хара (стр.29-30)
Федорців О. Є. Застосування основ доказової медицини в навчальному процесі на кафедрі педіатрії/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.31-33)
Жмурський С. І. Математичне моделювання дидактичних модулів 3 курсу медичної біофІзики згідно 3 вимогами болонського процесу/ С. І. Жмурський [и др.] (стр.37-44)
Турчин М. В. Студентська "Історія хвороби" з офтальмології/ М. В. Турчин, Т. А. Табалюк, К. В. Гнатко (стр.46-48)
Квасніцький М. В. Історія викладання нейрохірургії в Тернопільському державному медичному університеті/ М. В. Квасніцький, А. А. Скляр (стр.49-51)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Протасевич Г. С., Ковалик П. В., Яшан О. І., Андрейчин Ю. М., Яшан І. А.
Заглавие : Оториноларингологічна "Студентська історія хвороби"
Место публикации : Медична освіта. - 2004. - № 2. - С. 37-39 (Шифр МУ7/2004/2)
Предметные рубрики: Студенты лечебных факультетов-- организ
Оториноларингология-- обуч
Найти похожие

13.

Заглавие журнала :Провизор -2011г.,N 8
Интересные статьи :
На шахматной доске. I Ежегодный форум по фармацевтическому праву (стр.4-11)
Чибисова М. Логистика как «логика и истина»/ М. Чибисова (стр.12-18)
«Оглядини» талановитої молоді - XV Всеукраїнська студентська олімпіада за спеціальністю «фармація» (стр.19-24)
«О фармацевтическом бизнесе» в рамках Украинско-Индийского бизнес - форума (стр.26-27)
Добра Е. А. Радиоактивные изотопы «Фукусимы-1» в Украине. Как защититься?/ Е. А. Добра (стр.28-31)
Косарев В. В. Профессиональные заболевания аллергической природы у медицинских и фармацевтических работников/ В. В. Косарев, С. А. Бабанов (стр.32-40)
Майоров М. В. Гестагенная контрацепция: показания, преимущества, особенности/ М. В. Майоров, С. И. Жученко (стр.42-47)
Добра Е. А. Рубцы на теле - как убрать «украшение»?/ Е. А. Добра (стр.48-50)
«Гастритол»: 7 трав для пищеварительной системы (стр.55-58)
Гепарсил мощная защита для печени и не только (стр.60-62)
Наномедицина и нанофармакология. Инновационные технологии в Украину (стр.63-64)
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Заглавие журнала :Провизор -2011г.,N 4
Интересные статьи :
Трудности перевода: фармация-2011 глазами юристов (стр.2-6)
Виростити гідну зміну. Міжнародна студентська фармацевтична олімпіада (стр.8-11)
Аржанов Н. П. Ще не вмерла фармація старої столиці!/ Н. П. Аржанов (стр.12-13)
Толочко В. М. Аспекти фармації в Італії/ В. М. Толочко, Ю. П. Медведева, І. В. Міщенко (стр.14-21)
Майоров М. В. Беременность и заболевания органов дыхания (часть 1)/ М. В. Майоров, Е. А. Жуперкова, С. И. Жученко (стр.22-30)
Блавацька О. Б. Деякі нюанси і проблеми відпуску та предметно-кількісного обліку лікарських засобів/ О. Б. Блавацька (стр.31-33)
Шаргородский А. П. Что делать маленьким аптекам, или маркетинг высококонкурентного аптечного бизнеса/ А. П. Шаргородский (стр.34-36)
Поддержи красоту изнутри (стр.38-41)
Орловецька Н. Ф. Проще и надежней не бывает/ Н. Ф. Орловецька (стр.42-44)
Добра Е. А. Рациональный выбор лекарственных средств в фармакотерапии гриппа и ОРВИ/ Е. А. Добра (стр.46-49)
Know-how нашего здоровья и витамины (стр.50-52)
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Заглавие журнала :Профілактична та дитяча стоматологія -2012г.,N 1
Интересные статьи :
Тєрєхова Т. Н. Роль стоматологічних проектів у формуванні сприятливого для збереження здоров’я середовища в дошкільному освітньому закладі/ Т. Н. Тєрєхова, Л. В. Козловська (стр.5-12)
Стадник У. О. Фінал конкурсу на кращу студентську роботу «Профілактика стоматологічних захворювань у дітей» (12 грудня 2011, Львів)/ У. О. Стадник, О. В. Єгерська (стр.14-16)
Харьков Л. В. Методика викладання дитячої хірургічної стоматології та результати рейтингової системи оцінки знань/ Л. В. Харьков, Л. М. Яковенко, І. Л. Чехова (стр.18-20)
Кулигіна В. М. Результати дослідження індивідуально-психологічних особливостей та стану вегетативної нервової системи підлітків з множинним карієсом/ В. М. Кулигіна, Л. Ф. Курдиш (стр.22-28)
Хоменко Л. О. Використання біокераміки на основі гідроксиапатиту при консервативному лікуванні радикулярних кіст/ Л. О. Хоменко, О. М. Плиска (стр.29-32)
Савичук О. В. Динаміка стану твердих тканини зубів у дитячого населення екологічно несприятливих регіонів/ О. В. Савичук, Ю. П. Немирович, І. М. Голубєва (стр.33-35)
Каськова Л. Ф. Використання препарату Глуфторед у практиці дитячої стоматології/ Л. Ф. Каськова [и др.] (стр.36-37)
Смоляр Н. І. Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні аспекти стоматологічної профілактики у дітей», присвячена 5-річчю УАПДС (25 жовтня 2012, Львів)/ Н. І. Смоляр, Г. М. Солонько (стр.38-39)
VII міжвузівська студентська олімпіада з міжнародною участю з дитячої стоматології (1-3 грудня 2011, Москва) (стр.41-43)
Участь студентів зі Львова у VII Міжвузівській студентській олімпіаді з дитячої стоматології у Москві (стр.44-45)
Конкурс професійної майстерності «Фахівець 2012» (5-6 квітня 2012, Львів) (стр.46-47)
Свято інтелекту і творчості майбутніх стоматологів (стр.49)
З нагоди ювілейної дати професора Ніни Іванівни Смоляр (стр.50-51)
До ювілею професора Лариси Олександрівни Хоменко (стр.52-53)
Професор Іван Володимирович Чижевський. До 70-річчя з дня народження (стр.54-55)
Пам’яті професора Марка Михайловича Покровського (стр.57-58)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Хомазюк Т. А., Кротова В. Ю., Косова Г. А., Киричко М. Г.
Заглавие : Студентська ініціатива в міжнародних проектах з превентивної кардіології
Место публикации : Медичні перспективи. - Д., 2020. - Т. 25, № 1. - С. 4-9 (Шифр МУ10/2020/25/1)
Примечания : Бібліогр.: с. 8-9
MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЛИЧНОСТНЫХ КАЧЕСТВ ПРОЕЦИРОВАНИЯ МЕТОДЫ -- PROJECTIVE TECHNIQUES
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY
Аннотация: У статті наведено практичний приклад позитивного досвіду участі студентів медичної академії в міжнародному соціальному проекті боротьби з артеріальною гіпертензією для поліпшення рівня загальної компетентності та ефективної інтелектуально-професійної соціалізації при отриманні вищої медичної освіти. Феномен професійної соціалізації слід розглядати разом з поняттями професійної спрямованості, професійного розвитку, професійної адаптації та професійного становлення. Професійна соціалізація є кінцевою ланкою на професійному шляху особистості
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Турчин М. В., Табалюк Т. А., Гнатко К. В.
Заглавие : Студентська "Історія хвороби" з офтальмології
Место публикации : Медична освіта. - 2005. - № 4. - С. 46-48 (Шифр МУ7/2005/4)
Предметные рубрики: Офтальмология-- обуч
Анамнеза сбор-- методы
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шанайда М. І.
Заглавие : Студентська наукова робота як засіб формування світогляду майбутніх спеціалістів фармації
Место публикации : Медична освіта. - 2006. - № 4. - С. 58-60 (Шифр МУ7/2006/4)
Предметные рубрики: Студенты фармацевтических учебных заведений-- обуч
Фармация-- тенденции
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шанайда М. І.
Заглавие : Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі
Параллельн. заглавия :Students’ scientific research as a component of the implementation of student-centered approach in the educational process
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 64-71 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Аннотация: Аналіз наукових і навчально-методичних публікацій вітчизняних та зарубіжних авторів, а також власного досвіду керівництва науковими роботами студентів, доводить необхідність залучення здобувачів магістерського рівня вищої освіти за спеціальністю 226 «Фармація, промислова фармація» до набуття додаткових знань, вмінь і навичок у процесі здійснення студентської науково-дослідної роботи (СНДР). Активна участь здобувачів вищої освіти в СНДР розглядається як важлива складова студентоцентрованого підходу в організації їх належної підготовки до майбутньої професійної діяльності, при якій студент має можливість самостійно обирати, серед запропонованих, саме той напрям наукового пошуку, який йому найбільше імпонує. Виокремлено найсуттєвіші компоненти успішної реалізації СНДР, яка сприяє розширенню світогляду, набуттю нового емпіричного досвіду та надасть випускнику певну перевагу на сучасному високонкурентному ринку праці. Участь у міжнародних наукових форумах також стимулює вдосконалення студентами-гуртківцями знань англійської мови як загальновизнаного засобу міжнародного спілкування. Висвітлено необхідність популяризації серед студентів сучасних досягнень фармацевтичної науки, що покладає велику відповідальність на наукових керівників щодо проведення належної розʼяснювальної роботи. Висловлено припущення, що сам викладач, який є науковим керівником СНДР, повинен безперервно розвиватись як науковець і бути відповідним наочним прикладом для студентів, зокрема: мати належний рівень публікаційної активності у рецензованих фахових виданнях, систематично оприлюднювати результати експериментальних досліджень, брати участь у наукових форумах різних рівнів, міжнародних наукових проектах та грантових дослідженнях. Заслуговує уваги використання елементів дистанційного формату комунікації, який було запроваджено через пандемію COVID-19, для оптимізації СНДР вже після завершення дії карантинних обмеженьAnalysis of scientific and educational publications of the Ukrainian and foreign authors, as well as author’s own expe­rience in managing of the student scientific activities in the pharmaceutical field, proves the importance of involving applicants in higher education in 226 «Pharmacy, Industrial Pharmacy» scecialty to acquire additional skills of student scientific research. The active involvement of students to the scientific research is regarded as an important component of a student-centered approach at the organization of their high quality training for future professional activities. It means that student has the opportunity to choose independently the most suitable direction of scientific research. There were highlighted the most significant components of the successful implementation of the students’ scientific work, which contributes to the expansion of worldview, gaining empirical experience and will provide a certain advantage in today’s highly competitive labor market. Participation in international scientific forums stimulates the improvement of students’ knowledge of English as a universal instrument of international communication. The necessity of popularization of modern achievements of pharmaceutical science among students was emphasized. It places the great responsibility on scientific supervisors. The scientific superviser himself should continuously work on his progress in science and be a good example for students, in particular: have the appropriate level of publishing activity in peer-reviewed journals, systematically report the results of experimental research at scientific forums of various levels, participate in the international research projects and grants. Some elements of the online communication due to pandemic COVID-19 worth to be used for the optimization the students’ scientific research after the end of quarantine restrictions
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Унгурян Л. М., Мельник О. А., Науменко І. А.
Заглавие : Студентська олімпіада як умова формування фахівця
Место публикации : Медична освіта. - 2011. - № 4. - С. 41-43 (Шифр МУ7/2011/4)
Предметные рубрики: Студенты медицинских учебных заведений-- обуч
Найти похожие

 1-20    21-22 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)