Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (37)Библиотечные издания (7)Высшее образование (73)Краеведение (114)Редкие издания (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=УНІВЕРСИТЕТ<.>)
Общее количество найденных документов : 91
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Шифр: ФУ17/2021/9
   Журнал

Фармацевт практик . - Периодичность неизвестна
2021г. № 9 . - 31.07, р.
Содержание:
Національний фармацевтичний університет: зберігаємо традиції, створюємо майбутнє. - С.1-5
А якщо це депресія?. - С.7
Оцінка медичних технологій: впливати на життя країни. - С.8-9
А все-таки вони працюють! Відповіді на питання про «ковід-вакцини», які ви давно хотіли почути. - С.10-13
Кандидат в «багатоцільові» носії. - С.14-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Демецька, О. Людина і погода / О. Демецька. - С.16-17
Демецька, О. Артеріальна гіпертензія: попереджений, отже, – озброєний! / О. Демецька. - С.18-19
Мікст-інфекції у запальних захворюваннях органів тазу у жінок. - С.20-21
Пієлонефрит: з хворобою нирок не жартують. - С.22-23
Дисменорея: що робити?. - С.24
Історичні аптеки Львова. - С.26-27
Гельмінтоз: коли ти не один. - С.28
Педикульоз: не соромитися, а діяти. - С.30
Приготування м’яких лікарських форм: Мазь Креде. - С.32-33
Випробувальний термін, або Тест-драйв для новачка. - С.34-35
Демецька, О. Back to school, або Як адаптуватися до навчання? / О. Демецька. - С.36-37
Красива людина – спокійна людина. - С.38-39
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.
Шифр: 21876/2021/6
   Журнал

Вища школа . - Выходит раз в два месяца
2021г. № 6
Содержание:
Освіта і професійний розвиток, молодь, спорт: відкрито нову програму ЄС Еразмус+ на 2021-2027 роки. - С.3
Результати конкурсного відбору за державним замовленням на науково-технічні експериментальні розробки та науково-технічну продукцію на 2021-2022 роки. - С.3-4
День Європи: базові цінності ЄС у сфері освіти. - С.5-6
Семенюк, О. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка — 100 років освітніх традицій / О. Семенюк, С. Михида. - С.7-10
Клочек, Г. Василь Харцієв — перший професор університету / Г. Клочек, О. Манойлова. - С.11-33
Пасічник, Н. Математика та економіка в Центральноукраїнському педуніверситеті — шлях до інтеграції наукових пошуків / Н. Пасічник, Р. Ріжняк. - С.34-43
Сальник, І. Процеси глобалізації у природничій освіті: синергетичний аспект / І. Сальник, С. Величко, Е. Сірик. - С.44-50
Філоретова, Л. Факультет історії та права Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка: історія поступу / Л. Філоретова, О. Чорний. - С.51-60
Дефорж, Г. Становлення біологічної освіти на Кіровоградщині / Г. Дефорж, Н. Калініченко. - С.61-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кривульченко, А. Становлення підготовки географів та розвиток географічної науки в ЦДПУ імені Володимира Винниченка / А. Кривульченко, Л. Семенюк. - С.69-83
Галета, Я. Тарас Григорович Шевченко — освітній діяч Кіровоградщини / Я. Галета. - С.84-92
Бабенко, Л. З історії мистецького факультету / Л. Бабенко, В. Черкасов. - С.93-102
Шандрук, С. З історії викладання іноземних мов на немовних факультетах у Центральноукраїнському державному педагогічному університеті / С. Шандрук, М. Фока. - С.103-115
Садовий, М. Історія кафедри теорії та методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності / М. Садовий. - С.116-126
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие

3.


   
    Національний фармацевтичний університет: зберігаємо традиції, створюємо майбутнє [Текст] // Фармацевт практик. - 2021. - № 9. - С. 1-5


Рубрики:
MeSH-главная:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, тенденции, этика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY HEALTH SERVICES (кадры, методы, организация и управление, тенденции, этика)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (история, кадры, организация и управление, тенденции, этика)Харьков
Аннотация: Харківщина — колиска української фармації. Тож не дивно, що витоки сучасної фармацевтичної освіти знаходяться саме тут і сягають 1805 р. — часу, коли у новоствореному Харківському імператорському університеті було відкрито медичний факультет. На його базі проходили іспити на здобуття звання провізора, аптекаря та аптекарського помічника. Для кращої підготовки майбутніх фахівців згодом було організовано фармацевтичну лабораторію (1812 р.), де здобувачі могли отримувати знання із фармації, фармакогнозії та хімії
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.
Шифр: МУ7/2019/4
   Журнал

Медична освіта
2019г. № 4 . - 149.64, р.
Содержание:
Гантімурова, Н. І. Професійна підготовка студентів-іноземців у медичних університетах України / Н. І. Гантімурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Глушко, Н. Л. Можливості педагогічного використання дистанційної системи навчання у позааудиторній самостійній роботі / Н. Л. Глушко [та ін.]. - С.10-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ленчук Т. Л., Мацькевич В. М., Мицик Ю. О.
Івануса, І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання) / І. Б. Івануса, М. М. Михалків. - С.14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корильчук, Н. І. Проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту / Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній. - С.18-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мінченко, О. Г. Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах / О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда. - С.24-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ніколішина, Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю / Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко. - С.34-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перепелиця, О. О. Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання / О. О. Перепелиця [та ін.]. - С.39-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Чорноус В. О., Яремій І. М., Купчанко К. П.
Сельський, П. Р. Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів / П. Р. Сельський [та ін.]. - С.46-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Вольська А. С., Кліщ І. М., Сельський Б. П., Бурячківський Е. С., Курило Х. І.
Хасхачих, Д. А. Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків / Д. А. Хасхачих. - С.51-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чечотіна, С. Ю. Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології / С. Ю. Чечотіна [та ін.]. - С.56-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Луценко Р. В., Дев’яткіна Т. О., Колот Е. Г., Сидоренко А. Г.
Чорномидз, А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті / А. В. Чорномидз. - С.62-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Burgess-Pinto, E. Sustainable development principles in health promotion and nursing education / E. Burgess-Pinto [та ін.]. - С.67-73. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Yastremska S. O., Fedoniuk L. Ya., Shelast Yv., Martynyuk L. P.
Гутор, Н. С. Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти / Н. С. Гутор [та ін.]. - С.74-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Авдєєв О. В., Міц І. Р., Бойків А. Б.
Драч, І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах / І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець. - С.79-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Захарова, В. О. Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології / В. О. Захарова. - С.84-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клигуненко, О. М. Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів Дніпропетровської області / О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Маланчин, І. М. Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології / І. М. Маланчин [та ін.]. - С.93-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Маланчук Л. М., Мартинюк В. М., Лимар Л. Є.
Паласюк, Б. М. Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі / Б. М. Паласюк. - С.98-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Стечишин, І. П. Роль інтерактивних методів в оптимізації процесу викладання дисципліни "Етика та деонтологія у фармації". / І. П. Стечишин, А. І. Денис. - С.103-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Motivation as a key component of teaching english for medical students / N. І. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.107-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Беденюк, А. Д. Інноваційні методи навчання в медичних вузах Польщі / А. Д. Беденюк, Т. В. Боднар, П. Я. Боднар. - С.113-118. - Бібліогр.: в кінці ст.
Білавич, Г. В. Курортно-рекреаційний потенціал Карпат як чинник здоров’язбереження дітей та дорослих (початок ХХ сторіччя) / Г. В. Білавич [та ін.]. - С.119-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Білавич І. В., Пантюк М. П., Савчук Б. П., Федчишин Н. О.
Гаврищак, І. І. Лінгвофілософська система Вільгельма фон Гумбольдта: історико-біографічний аспект / І. І. Гаврищак, О. Я. Проців. - С.127-133. - Бібліогр.: в кінці ст.
Горпініч, Т. І. Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти / Т. І. Горпініч. - С.134-139. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мукан, Н. В. Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США / Н. В. Мукан, О. З. Блавт. - С.140-143. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перевізник, Б. О. Європейська медична освіта: модель Польщі / Б. О. Перевізник, Т. А. Ковальчук, Н. А. Джавадова. - С.144-148. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ященко, А. М. Рецензія на навчально-методичний посібник: Матешук-Вацеба Л. Р. Нормальна анатомія : навч.-метод. посіб. для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів / Леся Матешук-Вацеба ; Львівський національний медичний університет ім. Данила Галицького. – 2-ге вид. – Львів: Наукове товариство ім. Т. Г. Шевченка; Вінниця: Нова Книга, 2019. – 432 с.: іл. / А. М. Ященко, О. Д. Луцик. - С.149
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : (1)
Свободны: (1)
Заказаны экз-ры для отделов: Учбовий відділ

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.
Шифр: НУ45/2019/9/4
   Журнал

Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - Выходит ежеквартально
2019г. Т. 9 № 4
Содержание:
Годованець, Ю. Д. До 75-річчя вищого державного навчального закладу України "Буковинський державний медичний університет" / Ю. Д. Годованець, Г. В. Навчук, Л. Б. Шутак. - С.3-5
Європейські стандарти допомоги для забезпечення здоров’я новонароджених / під ред. Д. О. Добрянський. - С.5-32
Знаменська, Т. К. Здобутки та перспективи діяльності асоціації неонатологів України / Т. К. Знаменська. - С.33-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Характеристика діяльності закладів перинатальної допомоги в Україні: неонатологічна служба. - С.38-46
Редько, І. І. Використання сучасних інноваційних технологій у післядипломній освіті / І. І. Редько. - С.47-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Відкрита артеріальна протока у значно недоношених новонароджених немовлят: чи ми використовуємо оптимальний варіант допомоги?. - С.51-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Мавропуло, Т. К. Фактори ризику низької ефективності терапевтичної гіпотермії у доношених новонароджених з асфіксією / Т. К. Мавропуло, К. Ю. Соколова. - С.60-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванова, Є. В. Лабораторно-інструментальні співставлення варіабельності серцевого ритму у новонароджених після перенесеної гіпоксії / Є. В. Іванова. - С.66-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Старець, О. О. Вивчення шляхів корекції харчування та дефіциту мінералів і вітамінів у недоношених дітей першого року життя / О. О. Старець, Т. М. Хіменко. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Лозюк, І. Я. Диференційований підхід до лікування CagA H.pylori-асоційованих запальних захворювань верхніх відділів шлунково-кишкового тракту в дітей із харчовою алергією / І. Я. Лозюк. - С.82-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбатюк, О. М. Сучасні стратегії діагностики, хірургічної корекції та профілактики вроджених вад розвитку у новонароджених / О. М. Горбатюк, І. О. Македонський, Г. В. Курило. - С.88-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Знаменська, Т. К. Місце пробіотиків у сучасних стандартах надання медичної допомоги передчасно народженим дітям / Т. К. Знаменська, О. В. Воробйова. - С.98-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Вроджена гіперплазія кори наднирникових залоз у новонародженого (клінічний випадок). - С.103-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Пам’яті вчителя і колеги - першому президенту асоціації неонатологів України присвячується процесору Олені Григорівні Сулімі. - С.107-108
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


   
    Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України" [Текст] = The competent approach to doctors’ of philosophy training in I. Horbachevsky ternopil state medical university / І. М. Кліщ [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 74-78


MeSH-главная:
ФИЛОСОФИЯ -- PHILOSOPHY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Аннотация: Мета роботи ‒ провести аналіз реалізації компетентнісного підходу до підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами в Тернопільському державному медичному університеті і встановити відповідність його вимогам чинного законодавства України. Основна частина. У ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” проводиться підготовка докторів філософії за ліцензованими спеціальностями галузі знань 22 “Охорона здоров’я”: 222 “Медицина”, 228 “Педіатрія”, 221 “Стоматологія”, 226 “Фармація” та за спеціальністю 091 “Біологія” галузі знань 09 “Біологія”. Підготовка фахівців третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти здійснюється на засадах компетентнісної парадигми за ліцензованими освітньо-науковими програмами та навчальними планами, затвердженими вченою радою університету. В освітньо-наукових програмах чітко окреслені визначення програмних компетентностей, які повинні здобуватися у процесі навчання докторами філософії (інтегральної, загальних та спеціальних). Освітньо-наукові програми підготовки докторів філософії включають у себе наукову та освітню складові і передбачають набуття чотирьох основних компетентностей відповідно до Національної рамки кваліфікацій: оволодіння загальнонауковими (філософськими) компетентностями; набуття універсальних навичок дослідника; здобуття мовних компетентностей; здобуття глибинних знань зі спеціальності, за якою аспірант проводить дослідження. Висновки. У Тернопільському державному медичному університеті підготовка докторів філософії здійснюється відповідно до чинного законодавства України відповідно до розроблених освітньо-наукових програм у межах ліцензованих спеціальностей на засадах компетентнісного підходу до організації навчального процесу. Це сприяє цілеспрямованому формуванню необхідних компетенцій випускника, готовності їх до майбутньої успішної професійної діяльності, забезпечує цілісне бачення ними досліджуваної проблеми на основі її структурного аналізу
Доп.точки доступа:
Кліщ, І. М.
Потіха, Н. Я.
Сатурська, Г. С.
Ковали, О. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
Шифр: МУ7/2019/1
   Журнал

Медична освіта
2019г. № 1 . - 149.64, р.
Содержание:
Боярчук, О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії / О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш. - С.6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Буряк, О. Г. Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань / О. Г. Буряк [та ін.]. - С.10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Павлюкович Н. Д., Павлюкович О. В., Чимпой К. А.
Козлова, Ю. В. Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія” на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія” / Ю. В. Козлова [та ін.]. - С.13-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Корніленко М. О., Хмель С. І., Довгаль М. А., Колдунов В. В., Трясак Н. С., Клопоцький Г. А., Худяков О. Є., Ляліна А. Ю., Хмель-Дунай Г. М.
Лабій, Ю. А. Удосконалення методів представлення лекційного матеріалу для іноземних студентів / Ю. А. Лабій. - С.18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Муратова, Т. М. Навчання в інтернатурі за фахом "Неврологія”: сучасні технології та перспективи їх застосування / Т. М. Муратова [та ін.]. - С.22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Лебідь О. М., Храмцов Д. М., Олійник С. М., Ворохта Ю. М., Чемересюк І. Г., Варбанець О. І.
Посоленик, Л. Я. Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Римарчук, М. І. Формування професійної готовності майбутніх лікарів у контексті впровадження студентоцентрованого підходу / М. І. Римарчук. - С.32-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рудник, В. Т. Самостійна лікарська діяльність при підготовці лікарів-інтернів / В. Т. Рудник. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хламанова, Л. І. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті / Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Effective methods in foreign language teaching of medical students / N. I. Yelahina [та ін.]. - С.48-54. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Fedchyshyn N. O., Klishch H. I., Horpinich T. I.
Sokol, M. O. The dynamics and prospects of concepts construction in educational process / M. O. Sokol, Y. Szempruch. - С.55-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Zayikina, Т. S. Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them / Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova. - С.61-63. - Bibliogr. at the end of the art.
Вацеба, Т. С. Досвід проведення і туру олімпіади з ендокринології в Івано-Франківському національному медичному університеті / Т. С. Вацеба. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дубина, С. О. Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни / С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко. - С.68-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам / Н. О. Зарівна [та ін.]. - С.71-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Поляк О. Б., Логойда Л. С., Горлачук Н. В., Паласюк Б. О.
Кліщ, І. М. Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України” / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.74-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Потіха Н. Я., Сатурська Г. С., Ковалик О. С.
Кондратюк, В. Є. Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини / В. Є. Кондратюк [та ін.]. - С.79-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шевчук С. Г., Хомазюк В. А., Бичков О. А., Осташевська Т. Г.
Кульбашна, Я. А. Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти / Я. А. Кульбашна [та ін.]. - С.82-87. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Маланчук В. О., Нагірний Я. П., Литовченко Н. М.
Мацькевич, В. М. Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів”-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу / В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак. - С.88-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельник, Н. О. Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця / Н. О. Мельник, Г. Ю. Кондаурова. - С.92-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська. - С.96-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Павляк, А. Я. Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників / А. Я. Павляк. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посохова, К. А. Висвітлення проблем раціонального застосування антибіотиків при викладанні фармакології / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук. - С.107-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
П’ятночка, І. Т. Сутність лікарської діяльності / І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага. - С.111-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Радченко, В. В. Менторство в системі післядипломної освіти лікаря / В. В. Радченко. - С.116-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Викладання дисципліни "Основи психології”: сучасний стан та перспективи / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі. - С.121-123
Ханюков, О. О. Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина” (огляд літератури та власний досвід) / О. О. Ханюков [та ін.]. - С.124-130
Другие авторы: Єгудіна Є. Д., Гетман М. Г., Калашникова О. С.
Ханюков, О. О. Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина” / О. О. Ханюков, О. В. Смольянова. - С.131-134
Хасхачих, Д. А. Використання інтернет-сервісу Socrative для дистанційного навчання студентів / Д. А. Хасхачих. - С.135-139
Lukash, Y. M. Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors / Y. M. Lukash. - С.140-147
Sokol, M. О. Basic writing strategies in foreign languages / M. О. Sokol, O. M. Tsaryk, N. M. Rybina. - С.148-153
Vykhrushch, A. V. Occupational prestige among high school students / A. V. Vykhrushch, T. I. Horpinich, J. Smyla. - С.154-160
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (теплота, електромагнетизм) (частина 3) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.161-168
Другие авторы: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П., Наумова Л. В.
Кушинська, М. Є. Науково-педагогічна діяльність професора О. І. Журбіна – завідувача кафедри медичної біології (1949–1970) / М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець. - С.169-171
Урбанович, А. М. Кафедра ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історія та сьогодення / А. М. Урбанович, О. В. Сафонова, Р. Д. Макар. - С.172-175
Федонюк, Л. Я. Музеї Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського – багатство історичної спадщини навчального закладу / Л. Я. Федонюк [та ін.]. - С.176-180
Другие авторы: Паламарчук А. І., Файфура В. В., Лотоцька О. В., Бондаренко Ю. І., Паласюк Б. О.
Федчишин, Н. О. Роль родини й сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід / Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова. - С.181-186
Білавич, Г. В. Рецензія на монографію: Горпініч Т. І. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США / Т. І. Горпініч; наук. ред. А. В. Вихрущ. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – 408 с. / Г. В. Білавич. - С.187-188
Матешук-Вацеба, Л. Р. Рецензія на навчальне видання: Гістологія. Цитологія. Ембріологія: підручник / за ред. О. Д. Луцика, Ю. Б. Чайковського. – Вінниця: Нова Книга, 2018. – 592 с. / Л. Р. Матешук-Вацеба. - С.189-1902
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
Шифр: КУ27/2019/Т.18/4
   Журнал

Клінічна та експериментальна патологія. - Выходит ежеквартально
2019г. Т.18 № 4
Содержание:
Абрамов, А. В. Сравнительная характеристика нейроэндокринного ответа крупноклеточных и мелкоклеточных вазопрессинергических нейронов паравентрикулярного ядра гипоталамуса на прерывистое действие гипоксической гипоксии / А. В. Абрамов, В. А. Шаменко. - С.3-9. - Библиогр. в конце ст.
Адарічева, Ж. Г. Застосування патопсихологічної діагностики у комплексному лікуванні пацієнтів Інституту кардіології / Ж. Г. Адарічева. - С.10-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Анохіна, С. І. Порівняльний аналіз змін показників фібринолітичної активності тканин внутрішніх органів гіпотиреоїдних щурів під впливом мелатоніну / С. І. Анохіна. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дутка, І. І. Поліморфізм 5G4 гена інгібітору активатора плазміногена 1 (PAI-1) у хворих на гострі ускладнення виразкової хвороби / І. І. Дутка [та ін.]. - С.24-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Панчук І. І. , Волков Р. А., Гринчук Ф. В., Ушаков А. В.
Кліщ, І. М. Активність перекисного окиснення ліпідів та антиоксидантного захисту міокарда тварин різної статі при пошкодженні адреналіном на тлі світлового десинхронозу / І. М. Кліщ, Г. О. Безкоровайна, М. Р. Хара. - С.30-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, С. В. Динаміка показників вентиляційної функції зовнішнього дихання у хворих на хронічне обструктивне захворювання легень та бронхіальну астму із супутнім синдромом подразненого кишківника / С. В. Коваленко [та ін.]. - С.36-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Новиченко С. Д., Скринчук О. Я., Гайдичук В. С., Петрюк А. Є.
Косуба, Р. Б. Вплив унітіолу на функцію нирок / Р. Б. Косуба, В. В. Гордієнко, О. О. Перепелиця. - С.43-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Марчук, О. Ф. Особливості морфологічних перетворень кісток кисті в онтогенезі людини / О. Ф. Марчук [та ін.]. - С.49-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Марчук В. Ф., Марчук Ю. Ф., Андрійчук Д. Р., Кулачек В. Т., Кулачек Я. В.
Нечитайло, Д. Ю. Використання показників стану мікроциркуляції в діагностиці артеріальної гіпертензії у школярів / Д. Ю. Нечитайло, Т. М. Міхєєва. - С.54-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Попадюк, О. Я. Експериментальне дослідження впливу сучасних полімерних технологій на загоєння різаних ран м'яких тканин, ускладнених Escherichia Сoli / О. Я. Попадюк [та ін.]. - С.60-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Куцик Р. В., Костюк В. M., Волошин М. М.
Семененко, С. І. Вплив введення амантадину сульфату на перебіг процесів оксидативного стресу в головному мозку щурів із черепно-мозковою травмою / С. І. Семененко [та ін.]. - С.67-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ходаківський О. А., Хребтій Г. І., Семененко А. І., Саєнко А. В.
Сливка, Н. О. Роль системної запальної відповіді у патогенезі гепаторенального синдрому / Н. О. Сливка, Н. Г. Вірстюк. - С.74-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Slobodian, O. M. Anatomical peculiarities of the cervical part of the vagus nerve during fetal and early neonatal periods of ontogenesis / O. M. Slobodian, L. М. Herasym. - С.80-84. - Bibliogr. at the end of the art.
Сорокман, Т. В. Роль медичної сестри у профілактиці йододефіцитних захворювань в осіб різних вікових груп / Т. В. Сорокман, М. І. Бачу, О. В. Макарова. - С.85-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Цигикало, О. В. Особливості будови та топографії підпід’язикових трикутників передньої шийної ділянки в плодовому періоді онтогенезу людини / О. В. Цигикало, І. С. Попова. - С.92-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шевчук, О. О. Структурні зміни нирок при застосуванні мелфалану, препаратів гранулоцитарного колонієстимулюючого фактора та ентеросорбції / О. О. Шевчук [та ін.]. - С.97-103. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Дацко Т. В., Вольська А. С., Яремчук О. З., Довгалюк А. І., Курило Х. І.
Юрценюк, О. С. Особистісні особливості студентів вищих навчальних закладів (стаття присвячена 75-річчю ВДНЗ України "Буковинський державний медичний університет") / О. С. Юрценюк, В. М. Пашковський. - С.104-108. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванчук, М. А. Статистичний аналіз відносних величин у медицині / М. А. Іванчук [та ін.]. - С.109-114. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Малик І. В., Кнігніцька Т. В., Лукашів Т. О.
Сенютович, Р. В. Новітні дані щодо розходження та лікування недостатності колоректальних анастомозів / Р. В. Сенютович [та ін.]. - С.115-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Малишевський І. О., Іващук О. І., Бодяка В. Ю., Чупровська Ю. Я., Шумко Б. І., Постевка І. Д.
Ткачук, О. В. Сучасні погляди на взаємозв’язки морфофункціонального стану печінки, селезінки та головного мозку за умов ішемії-реперфузії останнього / О. В. Ткачук [та ін.]. - С.120-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ткачук С. С., Повар М. А., Штефанюк В. І.
Ясінська, О. В. Механізми реагування організму на гіпоксію як універсальний адаптогенний чинник. Повідомлення 1. Популяційні особливості реагування на гіпобаричну гіпоксію у мешканців високогірних регіонів / О. В. Ясінська. - С.127-131. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ішков, М. О. Клінічне спостереження ангіоневротичного набряку губ після використання димексиду / М. О. Ішков, Я. Р. Караван. - С.132-135. - Бібліогр.: в кінці ст.
Світлій пам’яті Мислицького Валентина Францовича (1938-2019). - С.136
Internet-новини клінічної та експериментальної патології. Частина LХV. За редакцією С.Є. Дейнеки, К.І. Яковець, В.Д. Сорохана, В.Й. Свіжака. - С.137-139
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.


    Юрценюк, О. С.
    Особистісні особливості студентів вищих навчальних закладів (стаття присвячена 75-річчю ВДНЗ України "Буковинський державний медичний університет") [Текст] = Personality features of students at higher educational establishments (to the 75th anniversary of HSEE of Ukraine "Bukovinian State Medical University") / О. С. Юрценюк, В. М. Пашковський // Клінічна та експериментальна патологія. - 2019. - Т. Т.18, № 4. - С. 104-108. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
РЕТРОСПЕКТИВНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RETROSPECTIVE STUDIES
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование, стандарты)
СКЛОННОСТЕЙ ТЕСТЫ -- APTITUDE TESTS (стандарты, статистика)
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION (патофизиология, этиология)
УТОМЛЕНИЕ УМСТВЕННОЕ -- MENTAL FATIGUE (патофизиология, этиология)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Аннотация: Проблема спеціальної діагностики особистісних особливостей студентів є актуальною протягом усіх років навчання. У статті розглянемо вплив особистісних особливостей на формування непсихотичних психічних розладів у студентів. Мета роботи - вивчення особистісних особливостей студентів з непсихотичними психічними розладами та здорових студентів. Матеріали і методи. Нами, протягом 2015-2017 рр., з дотриманням принципів біоетики та деонтології проведено суцільне комплексне обстеження 1235 студентів. Застосовані методи: клінічний, клініко-психопатологічний, клініко-епідеміологічний, клініко-анамнестичний, експериментально-психологічний та статистичний методи. Вивчення особистісних особливостей проводили з використанням скороченого багатофакторного опитувальника особистості (СБОО), розробленого на підставі тесту MMPI (Minnesota Multiphasic Personality Inventory). Результати. В результаті проведеного дослідження виявлено, що в основній групі (студенти з НПР) спостерігались вищі абсолютні значення фактично за всіма шкалами (р0,005). Найвищі показники встановлені за 2 (депресія) та 7 (психастенія) шкалами - 60,41±0,83 та 60,20±0,81 балів в основній групі (N70) виявлено у достовірно більшої кількості студентів основної групи 72 (22,71%) проти 14 (1,53%) студентів порівняльної групи(р0,005). Висновки. Встановлено, що серед студентів з непсихотичними психічними розладами достовірно частіше траплялися особи з депресивними, паранояльними, психастенічними та істеричними рисами особистості, що необхідно враховувати при ранній діагностиці та побудові психотерапевтичної програми для цього контингенту хворих
Доп.точки доступа:
Пашковський, В. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Годованець, Ю. Д.
    До 75-річчя вищого державного навчального закладу України "Буковинський державний медичний університет" [Текст] / Ю. Д. Годованець, Г. В. Навчук, Л. Б. Шутак // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2019. - Т. 9, № 4. - С. 3-5


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
Доп.точки доступа:
Навчук, Г. В.
Шутак, Л. Б.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)