Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (3)Высшее образование (10)Краеведение (4)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=УНІВЕРСИТЕТИ<.>)
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
1.

Заглавие журнала :Науковий світ -2005г.,N 4
Интересные статьи :
Деготюка Е. Г. Злочин проти Славутича/ Е. Г. Деготюка, С. Е. Деготюка (стр.2-4,20-21)
Воронка Г. Університети в Канаді та Великій Британії: навчально-освітні та науково-дослідні центри/ Г. Воронка (стр.10-11)
Сохнич А. Економічні аспекти розвитку глобальної екології/ А. Сохнич, В. Сохнич (стр.24-25)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Воронка Г.
Заглавие : Університети в Канаді та Великій Британії: навчально-освітні та науково-дослідні центри
Место публикации : Науковий світ. - 2005. - № 4. - С. 10-11 (Шифр 22857/2005/4)
Предметные рубрики: Высшая школа за рубежом
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Науковий світ -2007г.,N 11
Интересные статьи :
Корсак К. Університети в минулому і в XXI столітті/ К. Корсак (стр.2-5)
Барабой В. Між нормою та хворобою: "третій стан"/ В. Барабой, Л. Порохняк-Гановська (стр.6-8)
Нечерда В. Що обіцяють стовбурові клітини?/ В. Нечерда (стр.15)
Коваль Я. Екологічні роздуми/ Я. Коваль (стр.20-25)
Ларіонова-Нечерда О. Де приховані "гормони радості"?/ О. Ларіонова-Нечерда (стр.26-27)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Корсак К.
Заглавие : Університети в минулому і в XXI столітті
Место публикации : Науковий світ. - 2007. - № 11. - С. 2-5 (Шифр 22857/2007/11)
Предметные рубрики: Университеты
Образование
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Медична освіта -2010г.,N 4
Интересные статьи :
Огарь С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі/ С. В. Огарь, Л. В. Пляка (стр.5-7.)
Чекман І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.7-11.)
Хомазюк Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи/ Т. А. Хомазюк [и др.] (стр.11-14.)
Ульянов В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП/ В. О. Ульянов, В. Є. Бреус (стр.14-17.)
Сорокман Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії/ Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар (стр.17-18.)
Сон А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.19-21.)
Грицан Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі"/ Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська (стр.21-24.)
Бондаренко Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології/ Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва (стр.25-27.)
Ільницька Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз (стр.28-30.)
Білай І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування/ І. М. Білай [и др.] (стр.30-33.)
Гребенник М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю/ М. В. Гребенник [и др.] (стр.33-35.)
Василюк В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес/ В. М. Василюк [и др.] (стр.36-40.)
Іванець Л. М. Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації/ Л. М. Іванець, О. Б. Поляк (стр.40-42.)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації/ Н. М. Воронич-Семченко, М. М. Багрій (стр.42-45.)
Бобирьов В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології/ В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича (стр.45-47.)
Чечотіна С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики/ С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот (стр.48-50.)
Кузякіна Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів/ Н. Є. Кузякіна (стр.51-52.)
Новосьолова Н. Ф. Проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров’я та громадське медсестринство"/ Н. Ф. Новосьолова (стр.53-55.)
Андрейчин С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи/ С. М. Андрейчин [и др.] (стр.55-57.)
Банадига Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.57-69.)
Білик Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа"/ Л. С. Білик, Н. Є. Слободян (стр.60-61.)
Гнатюк М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.62-64.)
Господарський І. Я. Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.65-67.)
Гощинський В. Б. Комунікативні бар’єри у відносинах лікаря та пацієнта/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.68-69.)
Дзюбановський І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.70-72.)
Климнюк С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.72-73.)
Мазур П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників/ П. Є. Мазур [и др.] (стр.74-75.)
Мазур П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою/ П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець (стр.76-77.)
Мазур П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу/ П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк (стр.77-79.)
Мандзій З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання/ З. П. Мандзій [и др.] (стр.80-82.)
Марчишин С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ/ С. М. Марчишин [и др.] (стр.83-85.)
Олійник О. В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року/ О. В. Олійник [и др.] (стр.85-87.)
Пайкуш М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.87-89.)
Сагаль І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук (стр.89-91.)
Сміян С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу/ С. І. Сміян [и др.] (стр.91-93.)
Ткачук О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи/ О. В. Ткачук [и др.] (стр.94-95.)
Швидкий О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу/ О. В. Швидкий, Н. В. Будь (стр.96-98.)
Шегедин М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського/ М. Б. Шегедин, І. С. Смачило (стр.98-100)
Шкробот С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.100-103.)
Шкробот С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.104-106.)
Шпонька І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.106-108.)
Савула М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу/ М. М. Савула, Ю. І. Сливка (стр.108-111.)
Свиридюк В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу)/ В. З. Свиридюк [и др.] (стр.112-116.)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Савула М. М., Сливка Ю. І.
Заглавие : Кращі університети: результати світового рейтингу
Место публикации : Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 108-111. (Шифр МУ7/2010/4)
Предметные рубрики: Университеты-- статист-- тенденции
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Вища школа -2014г.,N 8
Интересные статьи :
Ніколаєнко С. Дослідницькі університети у системі освіти та науки України/ С. Ніколаєнко (стр.7-15)
Козирський В. Особливості підготовки фахівців у навчально-науковому інституті енергетики і автоматики НУБіП України/ В. Козирський, І. Радько (стр.16-26)
Кліх Л. Орієнтація підготовки магістрів на сферу працевлаштування/ Л. Кліх (стр.27-34)
Мельничук Т. Особливості культурно-просвітницької діяльності Національного університету біоресурсів та природокористування України/ Т. Мельничук, І. Майданюк (стр.35-41)
Півник Г. Міжнародна діяльність-один із пріоритетних напрямів розвитку гірничого університету/ Г. Півник (стр.42-46)
Пригодій М. Запровадження рефлексивно-контекстного навчання як способу вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців у НУБіП України/ М. Пригодій (стр.47-53)
Войналович О. Працеохоронні засади в навчально-виховному процесі НУБіП України/ О. Войналович (стр.54-61)
Мисник О. Науково-методичні основи викладання біохімії амінокислот/ О. Мисник (стр.62-69)
Коробенко О. Пруссько-радянський спадок у сучасній українській економічній освіті / О. Коробенко, К. Степанкевич (стр.70-85)
Глазунова О. Стан і перспективи підготовки ІТ-фахівців для аграрної та природоохоронної галузей економіки/ О. Глазунова (стр.86-93)
Амеліна С. Особливості інформаційно-технологічної підготовки майбутніх перекладачів у вищих навчальних закладах Німеччини/ С. Амеліна, Р. Тарасенко (стр.94-100)
Зварич І. Застосування засобів паралінгвістики для оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США/ І. Зварич (стр.101-109)
Виткалов С. Дитячий фестиваль як феномен культури/ С. Виткалов (стр.110-112)
Гогунський В. Scopus: знайдемо свої публікації/ В. Гогунський, Д. Буй (стр.113-115)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ніколаєнко С.
Заглавие : Дослідницькі університети у системі освіти та науки України
Место публикации : Вища школа. - 2014. - № 8. - С. 7-15 (Шифр 21876/2014/8)
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Фармацевт практик -2014г.,N 11
Интересные статьи :
Секреты противовирусной терапии (стр.1)
Дедишина Л. Науковий мейнстрім: домінування форми над змістом/ Л. Дедишина (стр.4-6)
«Охорона здоров’я–2014″: інновації в медицині та фармації (стр.8)
Кашель: опасный симптомили защитная реакция? (стр.9)
Как выбрать муколитик? (стр.9)
Ювілей: до 85-річчя з дня народження Олени Владзімірської (стр.10)
Даем отпор стрессу! (стр.11)
Партнерство заради майбутнього. 24 жовтня 2014 р. відбувся II Національний форум «Бізнес і університети: трансформація освіти» (стр.12-13)
Примак Р. Что мы знаем о каротиноидах?/ Р. Примак (стр.14-15)
Львова Л. Ишемический инсульт и нейропротекторы «многовекторного действия»/ Л. Львова (стр.16-17)
Кривомаз Т. Хранитель секрета вечной молодости/ Т. Кривомаз (стр.18)
Демецкая А. Проблема ВИЧ/СПИД: мистификация или пандемия?/ А. Демецкая (стр.20-21)
Дедишина Л. Кидайте курити, рятуйте своє життя/ Л. Дедишина (стр.22-23)
В борьбе за экологию: биозащита растений (стр.24)
Фитотерапия гломерулонефрита (стр.26-27)
Що за страви без лікувальної приправи? (стр.28)
І застуда відступить (стр.29)
Приготовление суппозиториев на гидрофильной основе. Пошаговая инструкция (стр.30)
Пробиотики — «титул» не для всех (стр.32-34)
Федишин Л. Традиції у спадок/ Л. Федишин (стр.35-37)
МИНИ-ТРЕНИНГ: как повысить лояльность клиентов к аптеке — аромамаркетинг (стр.38)
Кириленко М. Навіщо виходити заміж?/ М. Кириленко (стр.40-41)
Дедишина Л. Правозахисник, поет і фармацевт/ Л. Дедишина (стр.42-43)
Кривомаз Т. Почему мы врем?/ Т. Кривомаз (стр.44-45)
Викс Актив Бальзам: лечимся с удовольствием (стр.48)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Партнерство заради майбутнього. 24 жовтня 2014 р. відбувся II Національний форум «Бізнес і університети: трансформація освіти»
Место публикации : Фармацевт практик. - 2014. - № 11. - С. 12-13 (Шифр ФУ17/2014/11)
MeSH-главная: ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)