Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Библиотечные издания (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Поисковый запрос: (<.>K=ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ<.>)
Общее количество найденных документов : 1
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Khlunovska L. Yu.
Заглавие : Assessment of students' knowledge during distance learning using the Google Forms application
Параллельн. заглавия :Оцінювання знань студентів під час дистанційного навчання з використанням додатку google forms
Место публикации : Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т. 21, № 4. - С. 96-100 (Шифр КУ27/2022/21/4)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): додатки--здобуття освіти--опитування студентів--цифрові технології
Аннотация: The objective of the article – to analyze the effectiveness of assessing the 4th year students’ knowledge during distance learning using the Google Forms application. Material and methods. Foreign students of Bukovinian State Medical University of the 4th year of education by «Medicine» specialty study «Pediatrics» discipline which includes 12 topics. Here is an example of an option for evaluating students’ knowledge acquired during a practical session on topic No 9 «Functional and organic diseases of the gastrointestinal tract in children». For the purpose of assessment, students were asked to solve the Google Form. During the use of this form (2020-2022 years of education), 257 responses were received from students of the 4th year by «Medicine» specialty of the Medical Faculty No 3. The possibility of using Google Forms for objective assessment of students’ knowledge during distance learning was analyzedМета роботи – проаналізувати ефективність оцінювання знань студентів 4 курсу під час дистанційного навчання за допомогою додатку Google Forms. Матеріал і методи. Іноземні студенти Буковинського державного медичного університету 4 курсу спеціальності «Медицина» вивчають дисципліну «Педіатрія», яка включає 12 тем. Наводимо приклад варіанту оцінювання знань студентів, отриманих під час практичного заняття з теми No 9 «Функціональні та органічні захворювання шлунково-кишкового тракту в дітей». З метою оцінювання знань студентам було запропоновано заповнити відповідну Google Form. За час використання цієї форми (2020-2022 роки навчання) отримано 257 відповідей від студентів 4 курсу спеціальності «Медицина» медичного факультету No 3. Була проаналізована можливість використання Google Forms для об’єктивного оцінювання студентів під час дистанційного навчання
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)