Поисковый запрос: (<.>K=ЭКОНОМИКА<.>) |
Общее количество найденных документов : 979
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Труш В. 10 перспективных рынков медицинских услуг/В. Труш // Приватний лікар, 2018,N N 9.-С.1-3
|
>2.
| Труш В. 12 полезных рекомендаций собственнику медицинской клиники/В. Труш // Приватний лікар, 2018,N N 3.-С.32-33
|
>3.
| 17 лет на рынке — рекордное число участников // Фармацевт практик, 2011,N № 6.-С.19
|
>4.
| 5 причин задуматися про систему автоматизації бізнес-процеав. Досвід IFS // Фармацевтичний кур’єр, 2013,N № 4.-С.34-35
|
>5.
| Богатирьова Р. ABC: Ukraine & Partners/Р. Богатирьова, О. Соловйов // Фармацевт практик, 2013,N № 7/8.-С.14-15
|
>6.
| Nazarkina V. M. Analysis of modern approaches to formation of cost price for veterinary preparations/V. M. Nazarkina, Zh. M. Polova // Вісник фармації. -Х., 2017,N № 3.-С.39-44
|
>7.
| Tolochko K. V. Analysis of the domestic pharmaceutical market of anthelmintic medicines/K. V. Tolochko, L. I. Vyshnevska // Вісник фармації. -Х., 2017,N № 1.-С.56-60
|
>8.
| Comparative pharmacoeconomic reserch and evalution of enalapril generics in treatment of patients with arterial hypertension/I. V. Sakhanda [et al.] // Лікарська справа. Врачебное дело, 2019,N № 4.-С.55-60
|
>9.
| Король С. COVID-19: все пропало чи шанс для розвитку і впровадження нових технологій в аптечному бізнесі?/С. Король // Фармацевт практик, 2021,N № 1/2.-С.27-29
|
>10.
| Digital: фарма в эпоху цифровых перемен // Фармацевт практик, 2019,N № 3.-С.4-6
|
>11.
| Olkhovska A. B. Formation of partnership relations between subjects of the pharmaceutical market in promotion of medicines in Ukraine and foreign countries/A. B. Olkhovska, V. V. Malyi // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2019. т.Том 5,N № 1.-С.31-40
|
>12.
| Harmacoeconomic approaches for pharmacotherapy of rheumatoid arthritis/I. G. Hayduchok [et al.] // Лікарська справа. Врачебное дело, 2021,N № 1/2.-С.70-79
|
>13.
| Никулишин О. ISO — золотий стандарт якості/О. Никулишин, Л. Дуб, Л. Дьоміна // Фармацевт практик, 2011,N № 5.-С.19-21
|
>14.
| Suray I. Licensing of economic activity in Ukraine health care system/I. Suray, V. Ohten // Лікарська справа. Врачебное дело, 2018,N № 5/6.-С.172-179
|
>15.
| Rafalska Y. Marketing research of the medicine market for the treatment of breast cancer in Ukraine/Y. Rafalska, K. Kosyachenko // Український науково-медичний молодіжний журнал, 2021,N № 4.-С.77-83
|
>16.
| Mala Zh. V. Methodological approaches to the analysis and assessment of marketing competitive advantages of pharmacy networks/Zh. V. Mala, O. V. Posylkina, M. M. Nessonova // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2017. т.Том 3,N № 1.-С.41-51
|
>17.
| MyDay: «умные» МКЛ из «умного» материала. Презентация компании CooperVision. 17 октября, конференц-зал отеля Golden Ring, г. Москва // Глаз, 2015,N № 6.-С.40-44
|
>18.
| Nielsen: у центрі уваги - споживач // Фармацевт-практик, 2015,N № 9.-С.32
|
>19.
| Pharma IT Forum: сучасні тенденції на ринку фармацевтики // Фармацевт практик, 2019,N № 3.-С.9
|
>20.
| Nemchenko A. S. Pharmacoeconomic approaches to forecasting of the budget impact and compensation for rotavirus enteritis in children in Ukraine/A. S. Nemchenko, M. V. Podgaina, M. V. Balynska // Клінічна фармація. -Х., 2017. т.Том 21,N № 3.-С.6-10
|
|
|