Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (2)Библиотечные издания (8)Высшее образование (102)Краеведение (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=дистанційне<.>)
Общее количество найденных документов : 61
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-61   61-61 
1.
Шифр: АУ50/2022/3
   Журнал

Art of Medicine . - Выходит ежеквартально
2022г. N 3 . - Електрон. текст. дані
Содержание:
Andriievska, M. I. Сomorbid primary headache: occurance and prevalence in patients with relapsing remitting multiple sclerosis / M. I. Andriievska. - С.7-11. - Bibliogr. at the end of the art.
Андрійчук, О. Я. Аналіз соматичної складової депресії при плануванні програми фізичної терапії / О. Я. Андрійчук, Л. Ю. Сахарук. - С.12-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондарєва, О. О. Динаміка рівнів галектину-3 у хворих на гострі коронарні синдроми та цукровий діабет під впливом емпагліфлозину та триметазидину / О. О. Бондарєва. - С.18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Брич, В. В. Первинна інвалідність внаслідок травм і хвороб кістково-м’язової системи як один з предикторів потреби надання реабілітаційних послуг населенню регіону / В. В. Брич. - С.22-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Голотюк, І. С. Оцінка ефективності застосування альфа-ліпоєвої кислоти та іпідакрину гідрохлориду для профілактики паклітаксел-індукованої периферичної нейропатії за даними опитувальника якості життя EQ-5D 5L / І. С. Голотюк, С. І. Голотюк. - С.28-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Данильців, Л. О. Особливості мікрокристалізації та мінералізуючого потенціалу ротової рідини у 15-річних підлітків із різним рівнем тривожності / Л. О. Данильців, М. М. Рожко. - С.36-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дрінь, І. Т. Виживаність хворих на рак яєчника ІІІ стадіїi / І. Т. Дрінь. - С.40-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дубецький, Б. І. Оцінка окремих біохімічних та ангіогенних маркерів у першому триместрі вагітності у жінок з патологією пуповинного канатика / Б. І. Дубецький, О. М. Макарчук. - С.48-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Заяць, С. В. Визначення потреби в хірургічному лікуванні пацієнтів із генералізованим пародонтитом методом проведення клаптевих операцій / С. В. Заяць, М. М. Рожко. - С.54-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кошель, І. В. Морфологічне обґрунтування імунореабілітаційної терапії хронічного назофарингіту, асоційованого з ВЕБ / І. В. Кошель, О. І. Лета, М. М. Багрій. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кошель, І. В. Динаміка клінічної симптоматики під впливом ендотип-орієнтованої фармакотерапії хронічного риносинуситу з назальним поліпозом / І. В. Кошель, Я. Р. Максименко. - С.64-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лаврук, Х. З. Взаємозв’язок між ультразвуковими змінами в печінці та гіпотиреозом у пацієнтів із аутоімунним тиреоїдитом / Х. З. Лаврук [та ін.]. - С.71-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Дудій П. Ф., Скрипник Н. В., Витвицький З. Я.
Лайош, Н. В. Аналіз стоматологічного статусу підлітків Закарпатської області / Н. В. Лайош. - С.77-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Melnyk-Sheremeta, O. P. Retrospective analysis of the main epidemiological indicators of tuberculosis in Ivano-Frankivsk region during 2011-2021 / O. P. Melnyk-Sheremeta [та ін.]. - С.82-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ostrovskyy M. M., Makoida I. Ya., Makoida I. Ya., Tymoshchuk O. V., Zuban A. B.
Партикевич, Ю. Д. Фактори ризику розвитку післяопераційних ускладнень у хворих на рак прямої кишки / Ю. Д. Партикевич, А. Є. Крижанівська, С. В. Маліборська. - С.87-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Подолюк, М. В. Скануюча електронна мікроскопія слизової оболонки маткової труби за умов фізіологічної норми та шеститижневого введення опіоїду / М. В. Подолюк [та ін.]. - С.94-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Матешук-Вацеба Л. Р., Михалевич М. М., Фік В. Б., Пасічнюк І. П.
Приймак, О. О. Показники параметрів цитокінового статусу при бактеріальному вагінозі, асоційовані з віком жінки / О. О. Приймак, Н. І. Геник. - С.99-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рокошевська, В. В. Вплив подвійних і потрійних завдань на відновлення рівноваги під час ходи в осіб з черепно-мозковою травмою / В. В. Рокошевська, А. Б. Ковалик. - С.106-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
Соколюк, А. К. Аналіз поширеності коморбідної патології у військовослужбовців з ішемічною хворобою серця, які перенесли гострий інфаркт міокарда / А. К. Соколюк [та ін.]. - С.111-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Мороз Г. З., Куц Т. В., Ткачук І. М., Ткаленко О. М.
Солоджук, Ю. І. Оцінка біохімічних показників метаболізму кісткової тканини у жінок постменопаузального віку після хірургічного лікування атрофії коміркового відростка верхньої щелепи та частини нижньої щелепи / Ю. І. Солоджук, М. М. Рожко. - С.117-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Євтушенко, О. В. Хірургічне лікування гангренозного та гангренозно-перфоративного апендициту. Аналіз проявів та безпосередніх результатів / О. В. Євтушенко. - С.121-124. - Бібліогр.: в кінці ст.
Костюк, І. Р. Менеджмент практичного заняття "Захист історії хвороби" із предмету дитяча терапевтична стоматологія в умовах дистанційного навчання / І. Р. Костюк, В. М. Костюк, Г. Б. Кімак. - С.125-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коцюбинська, Ю. З. Актуальні питання судової медицини в умовах військових дій / Ю. З. Коцюбинська. - С.129-133. - Бібліогр.: в кінці ст.
Khaniukov, O. O. Distance learning during the war in Ukraine: experience of internal medicine department (organisation and challenges) / О. О. Khaniukov, O. V. Smolianova, O. S. Shchukina. - С.134-138. - Bibliogr. at the end of the art.
Мезенцева, І. В. Самоосвітня компетентність як критерій якості професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії у ЗВО / І. В. Мезенцева [та ін.]. - С.139-143. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Павлович О. С., Дручик В. Д., Ярликова В. Д.
Pachkiv, M. A. MS forms application during intersession testing of part-time students / M. A. Pachkiv, L. Ya. Shpilchak. - С.144-149. - Bibliogr. at the end of the art.
Танасієнко, П. В. Лікування переломів у пацієнтів з COVID-19 / П. В. Танасієнко [та ін.]. - С.150-154. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гур’єв С. О., Шапринський В. О., Скобенко Є. О.
Voloshynovych, M. S. Dermoscopy of basosquamous carcinoma in situ / M. S. Voloshynovych [та ін.]. - С.155-157. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Girnyk G. Ye., Tkach V. Ye., Matkovska N. R., Kozak N. V.
Полный текст/внешний ресурс   (постраничный просмотр) : текст или скачать  - 5.525 Mb
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Khaniukov, O. O.
    Distance learning during the war in Ukraine: experience of internal medicine department (organisation and challenges) [Текст] = Дистанційне навчання під час війни в Україні: досвід кафедри внутрішньої медицини (організація та проблеми) / О. О. Khaniukov, O. V. Smolianova, O. S. Shchukina. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 3. - С. 134-138. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
ЛОКАЛЬНЫЕ ВОЙНЫ И КОНФЛИКТЫ -- LOCAL WARS AND CONFLICTS
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (обучение, организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Аннотация: The beginning of the military aggression by the Russian Federation induced the suspension of education at all levels. Starting from March 14th, the training has continued in a remote format. But, although all educational institutions had the experience of distance learning, teaching during the war revealed its own features. During the war in Ukraine, health care facilities remain a military target, causing casualties among medical personnel. This, together with medical workers` abduction and migration, resulted in a shortage of medical staff. Under such conditions, the contribution of senior students and higher medical institution graduates was significant. Therefore, the continuation of medical education during the war is of great importance for an effective health care system functioning. The aim. Highlight the experience of distance learning organisation at the clinical department during the war and the problems were discovered during the class
Despite the sudden start of military aggression, institutions of higher medical education quickly switched to distance learning. As in the times of the COVID-19 lockdown, online education consisted of synchronous and asynchronous parts connected through the organisational component. However, active military operations and the constant threat of aerial attacks have created additional obstacles: security issues during the study, emotional state of students and teachers, problems with the Internet, power blackout, and being in different time zones. In addition, students’ volunteer activities impeded full engagement in the learning process
Після зупинки навчального процесу у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації він був продовжений дистанційно. І хоча всі навчальні заклади мали досвід онлайн навчання, викладання під час війни виявило свої особливості. Мета. Висвітлити досвід організації дистанційного навчання на клінічній кафедрі в умовах війни та проблеми, виявлені під час занять. Заняття проводилися з використанням синхронного та асинхронного форматів, пов’язаних з допомогою організаційної складової. Асинхронний компонент був організований шляхом відповідей на клінічний кейс та тести в Moodle, а синхронний - за допомогою Google Meet конференції. Незважаючи на налагоджений механізм організації дистанційного навчання, бойові дії призвели до додаткових перешкод. Відсутність ресурсів задоволення базових потреб обмежувала можливості студентів у навчанні. Хронічний дефіцит їх реалізації призводив до порушення емоційного стану і, як наслідок, перешкоджав ефективній обробці та запам’ятовування матеріалу. Звук сирен вимагав переривати онлайн-частину та спускатися до бомбосховища. Відсутність стабільного інтернету, перебування у різних часових поясах, волонтерська діяльність студентів також заважали ефективному навчанню. Висновки. Незважаючи на раптовий початок воєнної агресії, заклади вищої медичної освіти швидко перейшли на дистанційне навчання. Як і за часів карантину COVID-19, воно складалося з синхронної та асинхронної частин, пов’язаних організаційною складовою. Однак бойові дії створили додаткові перешкоди: питання безпеки під час навчання, емоційний стан студентів та викладачів, проблеми з інтернетом, відключення електрики, перебування у різних часових поясах. Крім того, волонтерство студентів заважало повноцінному залученню до навчання
Доп.точки доступа:
Smolianova, O. V.
Shchukina, O. S.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Бєліков, О. Б.
    Дистанційне навчання як принцип відкритого заняття [Текст] = Distance learning as a principle of open lesson / О. Б. Бєліков, Н. В. Ватаманюк, В. І. Струк // Клінічна стоматологія. - 2020. - N 3. - С. 78-81


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Аннотация: Серед технологій, що базуються на принципах відкритого навчання, великих обертів набирає дистанційне навчання. Ця технологія широко використовує комп᾽ютерні навчальні програми різного призначення та сучасні телекомунікації для спілкування безпосередньо із студентом на відстані. Ідеєю цієї технології є взаємодія викладача і студента у віртуальному просторі: обидва вони знаходяться біля своїх комп᾽ютерів або гаджетів і спілкуються за допомогою мережі «Інтернет». Також у модернізації освіти виключну роль займає дистанційне навчання. В умовах, що виникли через пандемію, студенти і науково-педагогічні працівники повинні з розумінням ставитися до необхідності працювати у вимушених дистанційних умовах із більш практичним та усвідомленим підходом до подолання існуючих цифрових бар᾽єрів у системі освіти
Distance learning is gaining among technologies based on the principles of open learning. This technology widely uses computer curricula for various purposes and modern telecommunications to communicate directly with a student at a distance. The idea of ​​this technology is the interaction of a teacher and a student in a virtual space: both of them are at their computers or gadgets and communicate via the Internet. Distance learning also plays an exceptional role in the modernization of education. In the conditions that have arisen due to the pandemic, students and academic staff should be sensitive to the need to work in forced remote conditions with a more practical and conscious approach to overcoming the existing digital barriers in the education system
Доп.точки доступа:
Ватаманюк, Н. В.
Струк, В. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Бєлка, К. Ю.
    Дистанційне навчання та оцінювання лікарів-інтернів за спеціальністю "Анестезіологія та інтенсивна терапія" в умовах пандемії COVID-2019 [Текст] / К. Ю. Бєлка, Ю. Л. Кучин, І. В. Мельник // Біль, знеболювання і інтенс. терапія. - 2020. - N 4. - С. 33-39. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE
Аннотация: Розвиток технологій та швидкість розповсюдження інформації, сприяє розвитку дистанційних форматів освіти для лікарів, які стали ще більш актуальними в умовах пандемії COVID-19. Метою дослідження було оцінити ефективність впровадження дистанційного навчання для лікарів-інтернів 2 року навчання за спеціальністю “Анестезіологія та інтенсивна терапія” у 2020 році в зв’язку з пандемією COVID-19. На кафедрі хірургії, анестезіології та ІТ ПДО НМУ імені О.О.Богомольця в період з березня по червень навчання та оцінювання, включаючи атестацію, лікарів-інтернів було переведено в дистанційний формат. Ефективність навчання та оцінювання визначали лікарі-інтерни та викладачі з використанням опитувальників Google-form, також порівнювали результати складання підсумкового іспиту у 2020 та 2018, 2019 роках. За результатами дослідження більшість інтернів вважали дистанційний формат навчання ефективним для здобуття теоретичних знань та практичних навичок, а викладачі оцінили рівень підготовки інтернів як однаковий або вищий, у порівнянні з попередніми роками. При цьому інтерни надали перевагу дистанційному онлайн-формату лекцій і в подальшому, вважаючи їх більш зручними, на відміну від більшості викладачів, які вважали традиційні лекції більш зручними та ефективними
The continuous technology development and speed at which information can be spread, contribute to the development of distance learning for medical professionals, which during COVID-19 pandemic have become even more urgent. The purpose of this study is to analyze the effectiveness of online learning implementation for a second year interns in «Anesthesiology and intensive care» due to COVID-19 pandemic in 2020. As from March to June the Department of surgery, anesthesiology and intensive care at Bohomolets National Medical University shifted away from traditional teaching and assessment to distance learning, which affected examination of interns. The effectiveness of teaching and assessment were evaluated by Interns and Professors through Google Forms. The final exam results in 2018, 2019 and 2020 were also compared. The key finding of the study was acceptance of distance learning by Interns as effective in gaining theoretical knowledge and practical skills. The extent of Interns’ knowledge compared to the previous years was considered by our professors as unchanged or higher. Unlike the majority of professors, who believed that traditional classroom lectures are more appropriate and effective, the Interns preferred online learning activities, which in their vision were much more convenient
Доп.точки доступа:
Кучин, Ю. Л.
Мельник, І. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
Шифр: БУ1/2020/4
   Журнал

Біль, знеболювання і інтенсивна терапія. - Периодичность 02z
2020г. № 4
Содержание:
Рибаков, А. Р. Результати клінічного дослідження "Відкрите багатоцентрове рандомізоване дослідження з оцінки ефективності препарату Біовен, виробництва ТОВ "Біофарма плазма", в комплексній терапії пацієнтів з пневмонією, що викликана коронавірусною інфекцією COVID-19/SARS-COV-2" / А. Р. Рибаков [та ін.]. - С.9-21
Другие авторы: Жебеленко Я. Г., Дубров С. О., Кавардакова Н. В., Мацібох С. В., Балакай М. О., Вдовенко Д. В., Дейнека А. М., Мазур Р. В., Мазур О. М., Мазуркевич І. П., Алексанян Т. І., Берник І. П., Іванченко Н. О., Токарєв В. П., Бошкова Л. К., Заноздра С. Л., Лаврюкова С. Я., Проніна О. В., Лукіянчук В. А., Солярик С. О., Вжецон Т. В., Гурківська М. В., Мороз Л. В., Паращук О. І., Романчук К. Ю., Жеворонко Н. Б., Кадубець О. Я., Копча В. С., Куриляк Л. Б., Кобринська О. Я., Кузюк М. Г., Левандовська Х. В., Фіщук Р. М., Кобилян І. В., Гащишин П. А., Романів Л. Я., Яковенко О. К., Гутор Т. Г., Ліщук-Якимович Х. О., Чоп’як В. В., Гавриленко О. О., Геля К. М., Дуброва К. А., Славута Г. Б.
Матолінець, Н. В. Практичні аспекти трансплантації органів на основі нормативних документів і клінічного досвіду в умовах КНП "КЛШМД м. Львова" / Н. В. Матолінець [та ін.]. - С.22-30
Другие авторы: Дубров С. О., Самчук О. О., Нетлюх А. М.
Бєлка, К. Ю. Дистанційне навчання та оцінювання лікарів-інтернів за спеціальністю "Анестезіологія та інтенсивна терапія" в умовах пандемії COVID-2019 / К. Ю. Бєлка, Ю. Л. Кучин, І. В. Мельник. - С.33-39
Корсунов, В. А. Вплив різних режимів тромбопрофілактики з використанням еноксапарину на перебіг та виходи у пацієнтів з тяжкою формою коронавірусної хвороби / В. А. Корсунов, В. С. Скорик. - С.40-45
Дзюба, Д. О. Оптимізована схема застосування діазепаму під час стентування коронарних артерій / Д. О. Дзюба. - С.46-52
Лянскорунський, В. М. Аналіз результатів лікування пацієнтів з травмою на базі центру політравми / В. М. Лянскорунський [та ін.]. - С.55-62
Другие авторы: Бур’янов О. А., Омельченко Т. М., Мясніков Д. В., Вакулич М. В., Дубров С. О.
Стеценко, О. П. "Нехірургічні" аспекти успішної імплементації принципів Fast track в роботу хірургічної клініки: наш досвід / О. П. Стеценко [та ін.]. - С.63-70
Другие авторы: Іоффе О. Ю., Кривопустов М. С., Тарасюк Т. В., Андерс А. В.
Танцюра, Л. Д. Практика ведення центрального венозного доступу в Україні. Результати анонімного опитування лікарів та огляд сучасних рекомендацій / Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв. - С.71-82
Лісун, Ю. Б. Варіабельність серцевого ритму, використання та методи аналізу / Ю. Б. Лісун, Є. І. Углев. - С.83-89
Фесенко, В. С. Ускладнення епідурального пломбування аутокров’ю і як їх уникнути: огляд літератури / В. С. Фесенко [та ін.]. - С.90-93
Другие авторы: Фесенко У. А., Скуратівський Ю. Є., Коломаченко В. І.
Усенко, Л. В. Коммуникативная компетентность - неотъемлемая составляющая качественной профессиональной деятельности врача-анестезиолога / Л. В. Усенко [и др.]. - С.94-100
Другие авторы: Канчура Т. В., Шайда О. А., Дудукина С. А., Усенко А. А., Машин А. М.
Борисова, В. И. История одного пациента: политравма, ЭКМО, путь к трансплантации лёгких и... / В. И. Борисова [и др.]. - С.103-108
Другие авторы: Галиев А. В., Дубров С. А., Моренко А. Н., Высоцкий А. Д.
Пішов з життя професор Глумчер Фелікс Семенович... - С.109-110
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Бачурін, Г. В.
    Дистанційне навчання - як виклик часу під час пандемії COVID-19 / Г. В. Бачурін, С. С. Ломака, Ю. С. Коломоєць // Урологія. - 2020. - Том 24, N 3. - С. 257-258


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
Аннотация: Система дистанційного навчання є досить ефективною. Найголовніший її бонус - доступність для студента і викладача, бо дистанційне навчання - це вже частина сучасного навчального процесу. А під час карантину - життєво необхідна складова.
Система дистанционного обучения является достаточно эффективной. Самый главный ее бонус - доступность для студента и преподавателя, так как дистанционное обучение - это уже часть современного учебного процесса. А во время карантина - жизненно необходимая составляющая.
Доп.точки доступа:
Ломака, С. С.
Коломоєць, Ю. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Височина, І. Л.
    Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування) [Текст] = Distance learning at the department of family medicine, Dnipropetrovsk medical academy, Ministry of Health of Ukraine, through the eyes of second-year medical students (analysis of the results of the anonymous survey) / І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (методы, обучение)
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL (методы)
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
Аннотация: Інформаційні комп’ютерні технології стали невід’ємною частиною освітянського процесу сучасного покоління студентів, у тому числі і студентів медичних ВНЗ, за складних протипандемічних умов, що обумовило напрямок дійсного дослідження, а саме аналіз думки студентів медичних вузів щодо використання дистанційного навчання в умовах карантину під час пандемії COVID-19. Саме тому метою нашого дослідження було провести аналіз результатів анонімного анкетування студентів 2 курсу стоматологічного факультету ДЗ «ДМА», щодо виправдання власних сподівань у відношенні до якості підготовки в дистанційному форматі в умовах карантину COVID-19 під час вивчення дисципліни «Пропедевтика внутрішньої медицини», що дозволить дати оцінку формату on-line викладання очима студентів. Для реалізації вищезазначеної мети було проведено анонімне онлайн-опитування 2-х груп іноземних (російськомовних) студентів 2 курсу (n = 45 студентів) за допомогою платформи Google Form. Узагальнення результатів анонімного анкетування констатувало наявність різного рівня оцінювання (в балах від 1 до 10) такої складової, як виправдання власних сподівань щодо якості підготовки в дистанційному форматі – інтерквартильний розподіл середньої становив 8 балів (МЕ = 8 Q1; Q3 (7; 9,75)), але якість рівня покращення власних практичних компетенцій – лише 5,5 бала (МЕ = 5,5 Q1; Q3 (5; 8)). Найчастішою пропозицією для покращення якості навчання, на думку студентів 2 курсу стоматологічного факультету, є збільшення можливостей для відпрацювання практичних навичок та професійних компетенцій. У переважній більшості студенти 2 курсу стоматологічного факультету мають думку щодо отримання позитивного досвіду навчання в дистанційному форматі, розцінюючи його як нагоду для саморозвитку та самостійного поглиблення теоретичної бази знань. Студенти 2 курсу стоматологічного факультету при вивченні дисципліни «Пропедевтика внутрішньої медицини» вважають, що дистанційна форма навчання може бути лише доповненням до очної частини, а не як тривала самостійна одиниця освітнього процесу, отже, специфіка обраної професії пов’язана з необхідністю засвоєння і вдосконалення практичних навичок та професійних компетенцій.
Information computer technologies have become an integral part of the educational process of the modern generation of students, including students of medical universities, in complex pandemic conditions, which led to the direction of this study, namely the analysis of the opinion of students of medical universities on the use of distance learning in quarantine during the COVID-19 pandemic. That is why the purpose of our study was to analyze the results of an anonymous questionnaire survey of second year students of the Faculty of Dentistry of Dnipropetrovsk Medical Academy, in order to meet their own expectations regarding the quality of training in a remote format in the COVID-19 quarantine during the study of the discipline “Propaedeutics of Internal Medicine”, which will assess the format of on-line teaching through the “students’ eyes”. To achieve the above goal, an anonymous online research was conducted on 2 groups of foreign (Russian-speaking) second year students (n = 45 students) using the Google Form platform. Summarizing the results of the anonymous survey stated that there is a different level of assessment (in points from 1 to 10) such a component as the justification of own expectations regarding the quality of training in a remote format – the distribution of the average was 8 points (ME = 8 Q1; Q3 (7; 9,75 )), but the quality of the level of improvement to own practical skills – only 5.5 points (ME = 5.5 Q1; Q3 (5, 8)). A frequent suggestion to improve the quality of education, according to the second year students of the Faculty of Dentistry, is to increase opportunities for practicing skills and professional competencies. In the majority of second year students of the Faculty of Dentistry have an opinion on receiving positive experience of study in a distance format, considering it as an opportunity for self-development and independent deepening of the knowledgebase. The second year students of the Faculty of Dentistry, while studying the discipline “Propaedeutics of Internal Medicine”, consider that the distance form of education can only be an addition to the full-time part, not as a long independent unit of the educational process, so the specificity of the chosen profession is associated with the need to learn and improve practical skills and professional competencies
Доп.точки доступа:
Авраменко, І. В.
Башкірова, Н. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Власенко, І.
    Дистанційне навчання післядипломній освіті фармацевтичних спеціалістів [Текст] / І. Власенко, Л. Давтян // Фармацевтичний кур’єр. - 2012. - № 10. - С. 16-19

Рубрики: Образование фармацевтическое--кадры

Доп.точки доступа:
Давтян, Л.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Дзюбановський, І. Я.
    Дистанційне навчання у вищій медичній школі: за і проти / І. Я. Дзюбановський, В. Б. Гощинський, В. І. П’ятночка // Шпит. хірургія. - 2020. - N 4. - С. 113-116


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Аннотация: Мета роботи: визначити пріоритетні напрямки розвитку дистанційного навчання та його негативні моменти в системі вищої медичної освіти. У навчанні професії лікаря дистанційні форми навчання не можуть у повному обсязі замінити клінічне навчання, оскільки не всі можливості навчання можна замінити комп’ютерним моделюванням. Тому постає питання раціонального поєднання традиційної і дистанційної форм навчання. Необхідно зазначити, що можливості дистанційних освітніх технологій при реалізації педагогічного процесу в медичному вузі досить широкі і як потенційно, так і практично можуть постійно розширюватися, але необхідне розуміння чіткої межі можливостей такого навчання для медичної освіти.
Цель работы: определить приоритетные направления развития дистанционного обучения и его негативные моменты в системе высшего медицинского образования. В обучении профессии врача дистанционные формы не могут в полном объеме заменить клиническое обучение, поскольку не все возможности обучения можна заменить компьютерным моделированием. Поэтому возникает вопрос рационального совмещения традиционной и дистанционной форм обучения. Необходимо отметить, что возможности дистанционных образовательних технологий при реализации педагогического процесса в медицинском вузе достаточно широкие и как потенциально, так и практически могут постоянно рпасширяться, но необходимо понимание четкой границы возможностей такого обучения для медицинского обучения.
Доп.точки доступа:
Гощинський, В. Б.
П’ятночка, В. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Дистанційне навчання - виклик сьогодення [Текст] = Distance learning – the challenge of today / Л. Я. Нечитайло [та ін.] // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2021. - N 1. - С. 152-155


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ТЕЛЕМЕДИЦИНА -- TELEMEDICINE
ИНТЕРФЕЙС ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ С ЭВМ -- USER-COMPUTER INTERFACE
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
Аннотация: Пандемія коронавірусу (COVID-19) внесла суттєві корективи в освітній процес. Ця ситуація змусила керівників вищих навчальних закладів негайно перевести очні клінічні та дидактичні інструкції у віртуальні формати. Такий перехід на дистанційне навчання суттєво вплинув на різні аспекти навчання: лекції, проведення практичних та лабораторних занять, наукову діяльність тощо
The coronavirus pandemic (COVID-19) has made significant adjustments to the educational process. This situation forced the heads of higher education institutions to immediately translate face-to-face clinical and didactic instructions into virtual formats. This transition to distance learning has significantly affected various aspects of learning: lectures, practical and laboratory classes, research activities, etc
Доп.точки доступа:
Нечитайло, Л. Я.
Кривов’яз, О. С.
Данилів, С. І.
Сенчій, В. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


   
    Дистанційне навчання - вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)? [Текст] = Is distance learning a compulsory measure or a demand of our time (the case of I. Horbachevsky Ternopil national medical university)? / М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 35-40


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: Реформування освітньої галузі, зміна парадигми навчання в сторону забезпечення якості та студентоцентризму, а також карантинні обмеження, пов’язані із пандемією коронавірусної хвороби (COVID-19), посилили потребу в нових підходах до навчання, до широкомасштабного впровадження онлайн-технологій, ґрунтовних змін у методичних підходах, що забезпечили б ефективне поєднання безпосередньої та опосередкованої форм взаємодії студентів і викладачів. Це стало викликом для багатьох закладів вищої медичної освіти, зокрема і для Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. У статті описано, як впроваджувалися методики дистанційного навчання та як змінювалась організація освітнього процесу в університеті, враховуючі сучасні виклики, пов’язані із карантинними обмеженнями. Впроваджені технології, як було встановлено, є не лише вимушеним заходом у відповідь на тимчасові обмеження, а й можуть слугувати поштовхом до подальшого вдосконалення освітньої діяльності. Дистанційне навчання в університеті має яскраво виражений системний характер, де кожен із його елементів взаємодіє з іншим та направлений на якісну підготовку здобувачів вищої освіти, які вільно орієнтуються у світовому інформаційному просторі, мають знання та навички щодо пошуку, обробки інформації, використовуючи сучасні комп’ютерні технології
Дистанційне навчання є важливим допоміжним елементом у глобальному освітньому просторі, воно виступає як ефективне доповнення традиційних форм освіти, як засіб часткового вирішення її нагальних проблем, особливо в період пандемії. Технології дистанційного навчання є могутнім засобом пізнання. Вимушений перехід на дистанційне навчання сприяв активізації використання нових інформаційних технологій, переосмисленню ролі викладача, дав зрозуміти, що навіть після його згортання елементи дистанційної освіти будуть активно використовуватися в посткарантинному освітньому процесі
Education reform, a paradigm shift in quality assurance and learner-centered education, and quarantine restrictions due to the coronavirus (COVID-19) pandemic have heightened the need for new approaches to learning, comprehensive implementation of online technologies, and fundamental changes in methodology that would provide an effective combination of direct and indirect forms of interaction between students and teachers. This has become a challenge for many medical universities, as well as I. Horbachevsky Ternopil National Medical University. The article describes the way the distance learning methods have been implemented and how the organization of the educational process at the university has changed taking into account present challenges related to quarantine restrictions. Implemented technologies have been found not only to be a forced measure in response to temporary constraints, but are also a drive for further improvements in education. Distance learning at the university is of a pronounced systemic character; each of its elements interacts with the other and is aimed at high-quality training of university students who are fluent in the global information space, have deep knowledge and skills in searching, processing information via modern computer technologies
Distance learning is an important supporting element in the global educational space; it is an effective complement to traditional forms of education, as a means of partial solving of its topical problems, especially during a pandemic. Distance learning technologies are powerful means of cognition. The forced transition to distance learning contributed to intensive use of new information technologies, rethinking the role of a teacher; it made it clear that even after the pandemic the elements of distance education will be used in the post-quarantine learning. We hope that the experience of using the elements of distance learning at our university will be useful to other
Доп.точки доступа:
Корда, М. М.
Шульгай, А. Г.
Машталір, А. І.
Чорномидз, А. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


   
    Дистанційне навчання в режимі on-line: нові можливості для професійного розвитку, нові перспективи [Текст] // Український медичний часопис. - 2011. - № 3. - С. 26

Рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации

   Интернет


Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


   
    Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ) [Текст] = Distance learning in the system of medical education / О. Г. Кущ [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Мета роботи – дослідження доцільності впровадження масових відкритих онлайн-курсів у систему вищої медичної освіти
Основна частина. У даній статті поставлена проблема переходу вузів України від традиційного дистанційного навчання до масового електронного навчання на основі відкритих онлайн-курсів, обґрунтована її актуальність. Проведено аналіз найважливіших передумов для успішного переходу на даний вид навчання (затребуваність освітніх інтернет-ресурсів, які використовуються з мобільних пристроїв; наявність великої кількості різних електронних ресурсів, які успішно використовуються вузами на практиці в дистанційних освітніх технологіях; наявність досвіду ведення електронних журналів успішності студентів для планування й оцінювання результатів навчання). Визначені ключові завдання переходу до розробки онлайн-курсів.
Висновки. Впровадження масових відкритих онлайн-курсів дозволяє: 1) урізноманітнити методи подання інформації, а саме використання текстових, графічних, ілюстрованих та відеоматеріалів, що дозволяє викладачеві підвищити рівень доступності інформації до сприйняття студентами; 2) спростити процес контролю кінцевого рівня знань за допомогою системи тестового контролю Ратос; 3) здійснити диференціацію та індивідуалізацію навчання, забезпечити вибір індивідуальної траєкторії навчання; 4) надати вільний доступ до значної кількості наочних та дидактичних матеріалів, що сприяє підвищенню рівня зацікавленості предметом і рівня знань взагалі; 5) використання сучасних засобів комунікації між викладачами та студентами дозволяє урізноманітнити форми навчання.
Доп.точки доступа:
Кущ, О. Г.
Омельянчик, В. М.
Бессараб, Г. І.
Жернова, Н. П.
Степанова, Н. В.
Тихоновська, М. А.
Морозова, О. В.
Сухомлінова, І. Є.

Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


   
    Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ) [Текст] = Distance learning in the system of medical education / О. Г. Кущ [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - N 4. - С. 85-89


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Доп.точки доступа:
Кущ, О. Г.
Омельянчик, В. М.
Бессараб, Г. І.
Жернова, Н. П.
Степанова, Н. В.
Тихоновська, М. А.
Морозова, О. В.
Сухомлінова, І. Є.

Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


   
    Дистанційне навчання лікарів: зручний та ефективний підхід [Текст] // Мистецтво лікування. - 2009. - № 2. - С. 92-93

Рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации

   Образование дистанционное


Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


   
    Дистанційне навчання на теренах Національної Медичної Академії післядипломної освіти: апофеоз проекту [Текст] // Мистецтво лікування. - 2009. - № 5. - С. 85-87

Рубрики: Образование дистанционное

Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


   
    Дистанційне навчання у медичній освіті: світовий досвід [Текст] = Distance learning in medical education: world experience / О. С. Шевченко [та ін.] // Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція : український науково-практичний журнал. - 2020. - N 1. - С. 97-101. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
ПРИНЯТИЯ РЕШЕНИЙ ТЕХНОЛОГИЯ, АНАЛИЗ МЕТОДОВ -- OPERATIONS RESEARCH
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
МЕДИЦИНСКИХ УЧРЕЖДЕНИЙ ИЗУЧЕНИЕ -- ORGANIZATIONAL CASE STUDIES (организация и управление, стандарты, тенденции)
Аннотация: Цей Стандарт призначено для керівників та медичного персоналу закладів охорони здоров’я,лікарів-епідеміологів, викладачів та студентів вищих навчальних медичних закладів
У статті проаналізовано світовий досвід щодо еволюції впровадження дистанційного навчання, у результаті чого виявлено низку переваг нової методології навчання порівняно з традиційним підходом, таких як можливість безперервного доступу до навчальних матеріалів, вибору власного темпу навчання, економічність. Найбільшу ефективність у медичній освіті показали поєднання традиційного та дистанційного методів навчання
Доп.точки доступа:
Шевченко, О. С.
Петренко, В. І.
Тодоріко, Л. Д.
Овчаренко, І. А.
Погорєлова, О. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


   
    Дистанційне навчання у підготовці до ліцензійного іспиту «Крок 3» за модулем «Невідкладні стани»: за та проти / В. В. Єхалов [та ін.] // Медицина невідкладних станів. - 2022. - Т. 18, № 1. - С. 72-77. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Аннотация: У 2020–2021 роках в умовах пандемії COVID-19 система післядипломної медичної освіти пі­шла на вимушені заходи щодо збереження життя та здоров’я суб’єктів навчання та викладацького складу у вигляді тимчасового переходу на дистанційну освіту. Під час проходження лікарями-інтернами різних спеціальностей модуля «Невідкладні стани» було проведено анонімне тестування 342 молодих колег із подальшими певними висновками. Дистанційний андрагогічний процес є прийнятним і корисним лише як складова дуальної форми вищої медичної освіти. Віддалена форма навчання у великих аудиторіях має багато недоліків, тому заняття доцільно вести у малих групах. Такий вид навчання потребує ретельного вивчення, оптимізації й адаптації до сучасних умов
Доп.точки доступа:
Єхалов, В. В.
Кравець, О. В.
Седінкін, В. А.
Романюта, І. А.
Кріштафор, Д. А.
Павлиш, О. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


   
    Дистанційне навчання у професійній підготовці майбутніх лікарів: pro et contra [Текст] / О. І. Герасименко [та ін.] // Травма. - 2021. - Том 22, N 5. - С. 44-46. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Аннотация: У статті висвітлено проблеми дистанційного навчання у медичному університеті. Доведено, що, незважаючи на специфіку підготовки фахівців медичного профілю, дистанційне навчання, хоча й обмежено, але має бути. Виділено та проаналізовано за та проти дистанційного навчання в медичному університеті. Особлива увага приділяється проблемам впровадження дистанційного навчання у процесі викладання дисциплін на клінічних кафедрах. Виділено переваги, спрямовані на формування теоретичної бази підготовки майбутнього лікаря. Детально розглянуто недоліки дистанційного навчання у медичному університеті, серед яких — загальні (переважно технічного й організаційного характеру) та властиві суто медичному вишу (відсутність занурення до професійного середовища, неможливість формування клінічного мислення тощо)
Доп.точки доступа:
Герасименко, О. І.
Полесова, Т. Р.
Герасименко, В. В.
Кухарева, Н. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


   
    Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти [Текст] / І. Я. Дзюбановський, В. В. Бенедикт, В. І. П’ятночка // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 70-72.

Рубрики: Образование дистанционное

   Образование медицинское, повышение квалификации


   Хирургия--обуч


Доп.точки доступа:
Дзюбановський, І. Я.
Бенедикт, В. В.
П’ятночка, В. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-40   41-61   61-61 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)