Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (2)Библиотечные издания (8)Высшее образование (102)Краеведение (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=дистанційне<.>)
Общее количество найденных документов : 61
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-61   61-61 
1.

Заглавие журнала :Український науково-медичний молодіжний журнал -2022г.,N 4 спецвип
Интересные статьи :
I науково-практична конференція з міжнародною участю «Комунікація як необхідна складова освітнього процесу майбутніх лікарів та провізорів»
Doroszewska А. Interdisciplinarity of medical communication - in research and teaching/ А. Doroszewska (стр.5)
Doroszewska А. Teaching communication to midwifery and nursery students/ А. Doroszewska, J. Zawanowska (стр.6)
Chylińska J. Teaching medical psychology and medical communication - experience and strategies of the department of health psychology of the warsaw medical university/ J. Chylińska, D. Włodarczyk (стр.7)
Sobczakl Krzysztof. Selected educational strategies in the teaching of medical communication/ Krzysztof Sobczakl, Oliwia Lenkiewicz (стр.8)
Басманов С. М. Оптимізація викладацького процесу у англомовних студентів на кафедрі анестезіології та інтенсивної терапії у сучасних умовах/ С. М. Басманов [та ін.] (стр.9)
Біденко Н. В. Комунікативна компетентність як важлива складова професійної діяльності лікаря - стоматолога дитячого/ Н. В. Біденко, О. І. Остапко (стр.10-11)
Бойко Ю. М. Важливість проведення комунікаційних заходів у випадках формування хімічних, біологічних, радіонуклідних та ядерних загроз на території України/ Ю. М. Бойко [та ін.] (стр.12-13)
Бондар С. С. Значення комунікативних навичок трансплант- координатора в отриманні згоди родичів померлих осіб на вилучення органів для трансплантації/ С. С. Бондар (стр.14-15)
Власенко О. М. Аналіз комунікативної діяльності учасників освітнього процесу М(Ф)ЗВО залежно від форми навчання/ О. М. Власенко, П. В. Микитенко, І. І. Кучеренко (стр.16-17)
Гнатюк В. В. Харизма та її місце у професійній діяльності лікаря і фармацевта/ В. В. Гнатюк, В. Ю. Дяченко, Є. Л. Самойлов (стр.18-19)
Демидчук А. С. Комунікативна складова серед студентів початкових курсів змішаної форми навчання на кафедрі гістології та ембріології/ А. С. Демидчук [та ін.] (стр.20)
Жук О. В. Комунікативний процес: природа, структура, аспекти/ О. В. Жук (стр.21-23)
Зайцева Г. М. Особливості парадигми комунікації при викладанні дисципліни «Загальна та неорганічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету/ Г. М. Зайцева [та ін.] (стр.24-25)
Коломієць Т. В. Формування комунікативних навичок майбутніх провізорів на заняттях з іноземної мови/ Т. В. Коломієць (стр.26-27)
Кучин Ю. Л. Формування професійної комунікації у студентів закладів вищої освіти/ Ю. Л. Кучин, Н. М. Ергард (стр.28-29)
Лехніцька С. І. Термінологічна складова професійної комунікації фармацевта/ С. І. Лехніцька, І. В. Саханда, Ю. М. Литвин (стр.30-31)
Лимар Л. В. Діагностика формування англомовної комунікативної академічної та фахової кометентності у майбутніх докторів філософії галузі охорона здоровя/ Л. В. Лимар (стр.32)
Литвиненко Н. П. Формування комунікативних навичок у контексті фахової підготовки майбутніх лікарів/ Н. П. Литвиненко, Т. В. Сергієнко (стр.33-32)
Любарець С. Ф. Дистанційне навчання студентів-стоматологів у закладі вищої освіти - виклики сьогодення/ С. Ф. Любарець (стр.35-36)
Піскунова А. Ю. Забезпечення якості освіти у закладі фахової передвищої освіти засобами дистанційного навчання/ А. Ю. Піскунова, І. І. Кучеренко (стр.37)
Прудка Л. М. Психологічні методи впливу мас-медіа на сучасну молодь в умовах військового стану/ Л. М. Прудка (стр.38-39)
Садовнича О. В. Перформативи як засіб реалізації любовної магії в латинських tabellae defixionum/ О. В. Садовнича (стр.40-41)
Скрипник Р. Л. Особливості розвитку комунікативних навичок студентів медичних факультетів на практичних заняттях з офтальмології/ Р. Л. Скрипник, Н. А. Тихончук, Н. К. Гребень (стр.42)
Чабан О. С. Комунікація з пацієнтом, який вас бачити не хоче, не те що розмовляти/ О. С. Чабан (стр.43-44)
Чалий О. В. Дистанційний формат вивчення вищої математики і статистики курсу «Медичної і біологічної фізики» як одна з форм навчання студентів медичних закладів вищої освіти/ О. В. Чалий, Н. В. Стучинська, І. Ф. Марголич (стр.45-46)
Шевчук О. Є. Використання інформаційних технологій в медицині, за умов дистанційної форми навчання/ О. Є. Шевчук, Ю. М. Бойко (стр.47)
Шматко В. І. Комунікативна стратегія діалогу як фаховий потенціал підготовки лікаря-стоматолога/ В. І. Шматко (стр.48)
Алейник С. Л. Перспектива використання кейс-методів на практичних заняттях з технології ліків/ С. Л. Алейник, Ж. М. Полова (стр.49)
Бабійчук Г. Г. Диференційований підхід діагностики та лікування ехінококових кіст печінки у дітей в мультидисциплінарній команді/ Г. Г. Бабійчук [та ін.] (стр.50-51)
Біляков А. М. Телемедицина в діяльності судово-медичного експерта/ А. М. Біляков, Н. М. Ергард (стр.52-53)
Буц О. Р. Синдром Рея, як ускладнення гострих кишкових інфекцій у дітей. Клінічний випадок/ О. Р. Буц [та ін.] (стр.54-55)
Несин О. Ф. Сучасний підхід до діагностики та лікування атопічного хейліту/ О. Ф. Несин [та ін.] (стр.56-57)
Процюк Р. Г. Подолання стигми, стигматизації та дискримінації хворих на туберкульоз/ Р. Г. Процюк [та ін.] (стр.58-59)
Чалий О. В. Нобелівські премії на межі медицини та природничих наук: дисципліна за вибором для студентів вищих медичних закладів/ О. В. Чалий [та ін.] (стр.60-61)
Чалий О. В. Конструювання змісту та структури вибіркової навчальної дисципліни «Медична апаратура: фізичні та біофізичні принципи»/ О. В. Чалий [та ін.] (стр.62-64)
Бадду К. Клініко-фармокологічні аспекти лікарського засобу, що пригнічує перистальтику кишечника під час лікування діареї у онкохворих/ К. Бадду, І. О. Афанасьєва (стр.65)
Бржевський К. В. Суб’єктивна важливість комунікативних навичок лікаря/ К. В. Бржевський (стр.66-67)
Валькман С. Р. Лінгвістичний аспект в ендокринологічній термінології/ С. Р. Валькман, О. В. Садовнича (стр.68-69)
Блятон О. П. Використання лабораторно-лікувальної системи у визначенні гормону кортизолу - як основного тесту при хронічному стресі/ О. П. Блятон, Л. Б. Десятнюк (стр.70-71)
Паламарчук Ю. В. Вивчення дисципліни «Основи медичної інформатики» майбутніми бакалаврами стоматології/ Ю. В. Паламарчук, Н. В. Стучинська (стр.72)
Прохоренко І. А. Віртуальні симулятори labster в процесі підготовки майбутніх магістрів стоматології/ І. А. Прохоренко, Н. В. Стучинська (стр.73)
Салма И. К. Опитування фармацевтів про вакцинацію проти сезонного грипу/ И. К. Салма, І. О. Афанасьєва (стр.74)
Татьянич-Радківська Т. І. Термінологічна складова комунікативних навичок косметолога/ Т. І. Татьянич-Радківська [та ін.] (стр.75-76)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Khaniukov O. O., Smolianova O. V., Shchukina O. S.
Заглавие : Distance learning during the war in Ukraine: experience of internal medicine department (organisation and challenges) [Электронный ресурс]
Параллельн. заглавия :Дистанційне навчання під час війни в Україні: досвід кафедри внутрішньої медицини (організація та проблеми)
Место публикации : Art of Medicine. - 2022. - N 3. - С. 134-138 (Шифр АУ50/2022/3)
Вид и объем ресурса: Електрон. текст. дані
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ЛОКАЛЬНЫЕ ВОЙНЫ И КОНФЛИКТЫ -- LOCAL WARS AND CONFLICTS
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Аннотация: The beginning of the military aggression by the Russian Federation induced the suspension of education at all levels. Starting from March 14th, the training has continued in a remote format. But, although all educational institutions had the experience of distance learning, teaching during the war revealed its own features. During the war in Ukraine, health care facilities remain a military target, causing casualties among medical personnel. This, together with medical workers` abduction and migration, resulted in a shortage of medical staff. Under such conditions, the contribution of senior students and higher medical institution graduates was significant. Therefore, the continuation of medical education during the war is of great importance for an effective health care system functioning. The aim. Highlight the experience of distance learning organisation at the clinical department during the war and the problems were discovered during the classDespite the sudden start of military aggression, institutions of higher medical education quickly switched to distance learning. As in the times of the COVID-19 lockdown, online education consisted of synchronous and asynchronous parts connected through the organisational component. However, active military operations and the constant threat of aerial attacks have created additional obstacles: security issues during the study, emotional state of students and teachers, problems with the Internet, power blackout, and being in different time zones. In addition, students’ volunteer activities impeded full engagement in the learning processПісля зупинки навчального процесу у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації він був продовжений дистанційно. І хоча всі навчальні заклади мали досвід онлайн навчання, викладання під час війни виявило свої особливості. Мета. Висвітлити досвід організації дистанційного навчання на клінічній кафедрі в умовах війни та проблеми, виявлені під час занять. Заняття проводилися з використанням синхронного та асинхронного форматів, пов’язаних з допомогою організаційної складової. Асинхронний компонент був організований шляхом відповідей на клінічний кейс та тести в Moodle, а синхронний - за допомогою Google Meet конференції. Незважаючи на налагоджений механізм організації дистанційного навчання, бойові дії призвели до додаткових перешкод. Відсутність ресурсів задоволення базових потреб обмежувала можливості студентів у навчанні. Хронічний дефіцит їх реалізації призводив до порушення емоційного стану і, як наслідок, перешкоджав ефективній обробці та запам’ятовування матеріалу. Звук сирен вимагав переривати онлайн-частину та спускатися до бомбосховища. Відсутність стабільного інтернету, перебування у різних часових поясах, волонтерська діяльність студентів також заважали ефективному навчанню. Висновки. Незважаючи на раптовий початок воєнної агресії, заклади вищої медичної освіти швидко перейшли на дистанційне навчання. Як і за часів карантину COVID-19, воно складалося з синхронної та асинхронної частин, пов’язаних організаційною складовою. Однак бойові дії створили додаткові перешкоди: питання безпеки під час навчання, емоційний стан студентів та викладачів, проблеми з інтернетом, відключення електрики, перебування у різних часових поясах. Крім того, волонтерство студентів заважало повноцінному залученню до навчання
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Art of Medicine -2022г.,N 3
Интересные статьи :
Andriievska M. I. Сomorbid primary headache: occurance and prevalence in patients with relapsing remitting multiple sclerosis/ M. I. Andriievska (стр.7-11)
Андрійчук О. Я. Аналіз соматичної складової депресії при плануванні програми фізичної терапії/ О. Я. Андрійчук, Л. Ю. Сахарук (стр.12-17)
Бондарєва О. О. Динаміка рівнів галектину-3 у хворих на гострі коронарні синдроми та цукровий діабет під впливом емпагліфлозину та триметазидину/ О. О. Бондарєва (стр.18-21)
Брич В. В. Первинна інвалідність внаслідок травм і хвороб кістково-м’язової системи як один з предикторів потреби надання реабілітаційних послуг населенню регіону/ В. В. Брич (стр.22-27)
Голотюк І. С. Оцінка ефективності застосування альфа-ліпоєвої кислоти та іпідакрину гідрохлориду для профілактики паклітаксел-індукованої периферичної нейропатії за даними опитувальника якості життя EQ-5D 5L/ І. С. Голотюк, С. І. Голотюк (стр.28-35)
Данильців Л. О. Особливості мікрокристалізації та мінералізуючого потенціалу ротової рідини у 15-річних підлітків із різним рівнем тривожності/ Л. О. Данильців, М. М. Рожко (стр.36-39)
Дрінь І. Т. Виживаність хворих на рак яєчника ІІІ стадіїi/ І. Т. Дрінь (стр.40-47)
Дубецький Б. І. Оцінка окремих біохімічних та ангіогенних маркерів у першому триместрі вагітності у жінок з патологією пуповинного канатика/ Б. І. Дубецький, О. М. Макарчук (стр.48-53)
Заяць С. В. Визначення потреби в хірургічному лікуванні пацієнтів із генералізованим пародонтитом методом проведення клаптевих операцій/ С. В. Заяць, М. М. Рожко (стр.54-57)
Кошель І. В. Морфологічне обґрунтування імунореабілітаційної терапії хронічного назофарингіту, асоційованого з ВЕБ/ І. В. Кошель, О. І. Лета, М. М. Багрій (стр.58-63)
Кошель І. В. Динаміка клінічної симптоматики під впливом ендотип-орієнтованої фармакотерапії хронічного риносинуситу з назальним поліпозом/ І. В. Кошель, Я. Р. Максименко (стр.64-70)
Лаврук Х. З. Взаємозв’язок між ультразвуковими змінами в печінці та гіпотиреозом у пацієнтів із аутоімунним тиреоїдитом/ Х. З. Лаврук [та ін.] (стр.71-76)
Лайош Н. В. Аналіз стоматологічного статусу підлітків Закарпатської області/ Н. В. Лайош (стр.77-81)
Melnyk-Sheremeta O. P. Retrospective analysis of the main epidemiological indicators of tuberculosis in Ivano-Frankivsk region during 2011-2021/ O. P. Melnyk-Sheremeta [та ін.] (стр.82-86)
Партикевич Ю. Д. Фактори ризику розвитку післяопераційних ускладнень у хворих на рак прямої кишки/ Ю. Д. Партикевич, А. Є. Крижанівська, С. В. Маліборська (стр.87-93)
Подолюк М. В. Скануюча електронна мікроскопія слизової оболонки маткової труби за умов фізіологічної норми та шеститижневого введення опіоїду/ М. В. Подолюк [та ін.] (стр.94-98)
Приймак О. О. Показники параметрів цитокінового статусу при бактеріальному вагінозі, асоційовані з віком жінки/ О. О. Приймак, Н. І. Геник (стр.99-105)
Рокошевська В. В. Вплив подвійних і потрійних завдань на відновлення рівноваги під час ходи в осіб з черепно-мозковою травмою/ В. В. Рокошевська, А. Б. Ковалик (стр.106-110)
Соколюк А. К. Аналіз поширеності коморбідної патології у військовослужбовців з ішемічною хворобою серця, які перенесли гострий інфаркт міокарда/ А. К. Соколюк [та ін.] (стр.111-116)
Солоджук Ю. І. Оцінка біохімічних показників метаболізму кісткової тканини у жінок постменопаузального віку після хірургічного лікування атрофії коміркового відростка верхньої щелепи та частини нижньої щелепи/ Ю. І. Солоджук, М. М. Рожко (стр.117-120)
Євтушенко О. В. Хірургічне лікування гангренозного та гангренозно-перфоративного апендициту. Аналіз проявів та безпосередніх результатів/ О. В. Євтушенко (стр.121-124)
Костюк І. Р. Менеджмент практичного заняття "Захист історії хвороби" із предмету дитяча терапевтична стоматологія в умовах дистанційного навчання/ І. Р. Костюк, В. М. Костюк, Г. Б. Кімак (стр.125-128)
Коцюбинська Ю. З. Актуальні питання судової медицини в умовах військових дій/ Ю. З. Коцюбинська (стр.129-133)
Khaniukov O. O. Distance learning during the war in Ukraine: experience of internal medicine department (organisation and challenges)/ О. О. Khaniukov, O. V. Smolianova, O. S. Shchukina (стр.134-138)
Мезенцева І. В. Самоосвітня компетентність як критерій якості професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії у ЗВО/ І. В. Мезенцева [та ін.] (стр.139-143)
Pachkiv M. A. MS forms application during intersession testing of part-time students/ M. A. Pachkiv, L. Ya. Shpilchak (стр.144-149)
Танасієнко П. В. Лікування переломів у пацієнтів з COVID-19/ П. В. Танасієнко [та ін.] (стр.150-154)
Voloshynovych M. S. Dermoscopy of basosquamous carcinoma in situ/ M. S. Voloshynovych [та ін.] (стр.155-157)
Интересные статьи :
Полный текст/внешний ресурс   (постраничный просмотр) : текст или скачать  - 5.525 Mb
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Єхалов В. В., Кравець О. В., Седінкін В. А., Романюта І. А., Кріштафор Д. А., Павлиш О. С.
Заглавие : Дистанційне навчання у підготовці до ліцензійного іспиту «Крок 3» за модулем «Невідкладні стани»: за та проти
Место публикации : Медицина невідкладних станів. - 2022. - Т. 18, № 1. - С. 72-77 (Шифр МУ104/2022/18/1)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Аннотация: У 2020–2021 роках в умовах пандемії COVID-19 система післядипломної медичної освіти пі­шла на вимушені заходи щодо збереження життя та здоров’я суб’єктів навчання та викладацького складу у вигляді тимчасового переходу на дистанційну освіту. Під час проходження лікарями-інтернами різних спеціальностей модуля «Невідкладні стани» було проведено анонімне тестування 342 молодих колег із подальшими певними висновками. Дистанційний андрагогічний процес є прийнятним і корисним лише як складова дуальної форми вищої медичної освіти. Віддалена форма навчання у великих аудиторіях має багато недоліків, тому заняття доцільно вести у малих групах. Такий вид навчання потребує ретельного вивчення, оптимізації й адаптації до сучасних умов
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Медицина невідкладних станів -2022г. т.18,N 1
Интересные статьи :
Арустамян О. М. Особливості інтоксикації кобальтом і його сполуками/ О. М. Арустамян [та ін.] (стр.6-11)
Кравець О. В. Оптимізоване життєзабезпечення при ненавмисному загальному переохолодженні організму (науково-літературний огляд)/ О. В. Кравець, В. В. Єхалов, В. А. Седінкін (стр.12-20)
Георгіянц М. А. Внутрішньовенна неопіоїдна аналгезія як компонент періопераційного знеболювання: літературний огляд використання ібупрофену для внутрішньовенного застосування/ М. А. Георгіянц, В. А. Корсунов, М. Б. Пушкар (стр.21-27)
Кріштафор Д. А. Синдром сонного апное у практиці амбулаторної анестезії (літературний огляд)/ Д. А. Кріштафор, О. М. Клигуненко, Д. М. Станін (стр.28-34)
Жебель В. М. Нові можливості застосування блокатора ішемічного каскаду в терапії гострого інфаркту міокарда/ В. М. Жебель, О. Л. Старжинська (стр.35-41)
Целуйко В. Й. Чинники, що пов’язані з відновленням функції правого шлуночка хворих із тромбоемболією легеневої артерії при короткотривалому спостереженні/ В. Й. Целуйко [та ін.] (стр.42-47)
Храмцов Д. М. Сертифікація працівників реабілітаційних центрів за сучасними стандартами першої допомоги на основі досвіду FAST/ Д. М. Храмцов, Ф. М. Сердюк, Ю. М. Ворохта (стр.48-50)
Льовкін О. А. Навчання школярів базової серцево-легеневої реанімації: трирічне проспективне когортне дослідження/ О. А. Льовкін (стр.51-53)
Савічан К. В. Концентрація амінотрансфераз у сироватці крові постраждалих із вогнепальними пораненнями/ К. В. Савічан (стр.54-58)
Бойко В. В. Оцінка перебігу коагулопатій, пов’язаних із COVID-19, у пацієнтів з хірургічною патологією/ В. В. Бойко [та ін.] (стр.59-62)
Омельченко-Селюкова А. В. Активність метаболітів вуглеводного обміну пацієнтів з політравмою та синдромом відміни алкоголю, ускладненим алкогольним делірієм/ А. В. Омельченко-Селюкова, С. С. Дубівська (стр.63-68)
Vashadze. Characteristics of dementia in patients with diabetes mellitus/ Shorena Vashadze [et al.] (стр.69-71)
Єхалов В. В. Дистанційне навчання у підготовці до ліцензійного іспиту «Крок 3» за модулем «Невідкладні стани»: за та проти/ В. В. Єхалов [та ін.] (стр.72-77)
Настанови 2021 року з коронарної реваскуляризації: звіт об’єднаного комітету Американського коледжу кардіологів/Американської асоціації серця щодо клінічних практичних рекомендацій (переклад окремих положень) (стр.78-85)
Гостре легеневе серце при гострому респіраторному дистрес-синдромі: 10 головних речей, які вам потрібно знати (стр.86)
Анемія запалення, або Чи варто давати залізо пацієнту у ВРІТ (стр.87)
Пресепсин як ранній маркер сепсису у відділенні невідкладної допомоги: наративний огляд (стр.87)
Довгострокова виживаність після комбінованої епідуральної/загальної анестезії проти загальної анестезії: подальший аналіз рандомізованого контрольованого дослідження (стр.88)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Любарець С. Ф.
Заглавие : Дистанційне навчання студентів-стоматологів у закладі вищої освіти - виклики сьогодення
Место публикации : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 35-36 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
Аннотация: Актуальним питанням сьогодення є моделювання багатофункціонального середовища в освітньому просторі, зокрема шляхом впровадження дистанційного навчання (Наказ МОН України № 466 від 25.04.2013). Керівництво закладу вищої освіту “Національний медичний університет (НМУ) імені О.О. Богомольця” приділяє значну увагу питанню розробки та впровадження сучасних підходів до дистанційного навчання. Мета: Проаналізувати особливості впровадження дистанційного навчання студентів на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології та профілактики стоматологічних захворювань НМУ в умовах сьогодення (пандемії, воєнний стан)
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Медична освіта -2021г.,N 2
Интересные статьи :
Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців/ О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк (стр.5-10)
Величко В. І. Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків/ В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер (стр.11-16)
Дралова О. А. Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти/ О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова (стр.17-22)
Зарівна Н. О. Академічна доброчесність – основа для забезпечення якісної освіти/ Н. О. Зарівна, О. Б. Поляк, Н. В. Горлачук (стр.23-27)
Кожем’яка М. О. Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу/ М. О. Кожем’яка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов (стр.28-34)
Корда Μ. Μ. Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?/ Μ. Μ. Корда [та ін.] (стр.35-40)
Мосула Л. М. Досвід викладання вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології» при підготовці майбутніх провізорів в умовах дистанційного навчання/ Л. М. Мосула, Т. В. Кучер, Н. В. Горлачук (стр.41-46)
Мочульська О. М. Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів)/ О. М. Мочульська (стр.47-53)
Романюк Л. Б. Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання/ Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук (стр.54-58)
Савич А. О. Методичні аспекти викладання вибіркової дисципліни «Нутриціологія» для студентів фармацевтичного факультету денної форми навчання/ А. О. Савич, Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин (стр.59-63)
Gashynova E. Yu. The role of video matherials in studying the immunopathogenesis of bronchial asthma/ E. Yu. Gashynova, V. V. Rodionova, O. S. Khmel (стр.64-68)
Vorona I. I. History of tutoring as effective methods of educational process/ I. I. Vorona, H. Ya. Kitura (стр.69-74)
Zhyznomirska O. Ya. Formation of emotional intelligence of personality: medical and psychological aspects/ O. Ya. Zhyznomirska, M. O. Levkiv (стр.75-80)
Боярчук О. Р. Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів/ О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.81-86)
Козлова Ю. В. Значення компетентностей студента медичного вищого закладу освіти у науково-освітньому процесі з дисципліни «Патофізіологія»/ Ю. В. Козлова, Н. С. Трясак, А. Ю. Ляліна (стр.87-93)
Маража І. О. Роль педагогіки в клінічній практиці лікаря/ І. О. Маража, І. В. Жулкевич (стр.94-99)
Yelahina N. I. Innovative methods of teaching professional english to medical students/ N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.100-106)
Бакалець О. В. Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/ О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига (стр.107-111)
Дігтяр В. А. Формування практичних навичок студентів-педіатрів у медичних закладах вищої освіти/ В. А. Дігтяр, О. Г. Садовенко, М. О. Камінська (стр.112-116)
Кліманський Р. П. Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень/ Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський (стр.117-121)
Нецюк О. Г. Здобуття практичних навиків і теоретичних знань з “Ендоскопії” в умовах пандемії COVID-19. Світовий досвід / О. Г. Нецюк, А. Д. Беденюк, В. Б. Доброродній (стр.122-127)
Потапова Т. М. Досвід підготовки та складання студентами-провізорами єдиного державного кваліфікаційного іспиту в умовах карантину та дистанційного навчання у Дніпровському державному медичному університеті/ Т. М. Потапова, Н. В. Логвиненко (стр.128-132)
Шкробот С. І. Курс за вибором «Актуальні проблеми цереброваскулярної патології» – особливості впровадження в умовах дистанційного навчання/ С. І. Шкробот [та ін.] (стр.133-137)
Kosenko V. M. The potential capacity of the “Infection control” discipline in the formation of responsible attitude to the patient safety among master nurses in the process of providing medical and preventive care/ V. M. Kosenko (стр.138-142)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Корда М. М., Шульгай А. Г., Машталір А. І., Чорномидз А. В.
Заглавие : Дистанційне навчання - вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?
Параллельн. заглавия :Is distance learning a compulsory measure or a demand of our time (the case of I. Horbachevsky Ternopil national medical university)?
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 35-40 (Шифр МУ7/2021/2)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: Реформування освітньої галузі, зміна парадигми навчання в сторону забезпечення якості та студентоцентризму, а також карантинні обмеження, пов’язані із пандемією коронавірусної хвороби (COVID-19), посилили потребу в нових підходах до навчання, до широкомасштабного впровадження онлайн-технологій, ґрунтовних змін у методичних підходах, що забезпечили б ефективне поєднання безпосередньої та опосередкованої форм взаємодії студентів і викладачів. Це стало викликом для багатьох закладів вищої медичної освіти, зокрема і для Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. У статті описано, як впроваджувалися методики дистанційного навчання та як змінювалась організація освітнього процесу в університеті, враховуючі сучасні виклики, пов’язані із карантинними обмеженнями. Впроваджені технології, як було встановлено, є не лише вимушеним заходом у відповідь на тимчасові обмеження, а й можуть слугувати поштовхом до подальшого вдосконалення освітньої діяльності. Дистанційне навчання в університеті має яскраво виражений системний характер, де кожен із його елементів взаємодіє з іншим та направлений на якісну підготовку здобувачів вищої освіти, які вільно орієнтуються у світовому інформаційному просторі, мають знання та навички щодо пошуку, обробки інформації, використовуючи сучасні комп’ютерні технологіїДистанційне навчання є важливим допоміжним елементом у глобальному освітньому просторі, воно виступає як ефективне доповнення традиційних форм освіти, як засіб часткового вирішення її нагальних проблем, особливо в період пандемії. Технології дистанційного навчання є могутнім засобом пізнання. Вимушений перехід на дистанційне навчання сприяв активізації використання нових інформаційних технологій, переосмисленню ролі викладача, дав зрозуміти, що навіть після його згортання елементи дистанційної освіти будуть активно використовуватися в посткарантинному освітньому процесіEducation reform, a paradigm shift in quality assurance and learner-centered education, and quarantine restrictions due to the coronavirus (COVID-19) pandemic have heightened the need for new approaches to learning, comprehensive implementation of online technologies, and fundamental changes in methodology that would provide an effective combination of direct and indirect forms of interaction between students and teachers. This has become a challenge for many medical universities, as well as I. Horbachevsky Ternopil National Medical University. The article describes the way the distance learning methods have been implemented and how the organization of the educational process at the university has changed taking into account present challenges related to quarantine restrictions. Implemented technologies have been found not only to be a forced measure in response to temporary constraints, but are also a drive for further improvements in education. Distance learning at the university is of a pronounced systemic character; each of its elements interacts with the other and is aimed at high-quality training of university students who are fluent in the global information space, have deep knowledge and skills in searching, processing information via modern computer technologiesDistance learning is an important supporting element in the global educational space; it is an effective complement to traditional forms of education, as a means of partial solving of its topical problems, especially during a pandemic. Distance learning technologies are powerful means of cognition. The forced transition to distance learning contributed to intensive use of new information technologies, rethinking the role of a teacher; it made it clear that even after the pandemic the elements of distance education will be used in the post-quarantine learning. We hope that the experience of using the elements of distance learning at our university will be useful to other
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Здобутки клінічної і експериментальної медицини -2021г.,N 1
Интересные статьи :
Курах А. В. Постковідний синдром: клінічні прояви та їх особливості/ А. В. Курах [та ін.] (стр.6-11)
Ліщук О. З. Сучасні погляди на основні метаболічні та регуляторні ефекти тиреоїдних гормонів (огляд літератури)/ О. З. Ліщук [та ін.] (стр.12-16)
Сабат З. І. Можливості вивчення вегетативного статусу при хронічному панкреатиті в амбулаторній практиці і науці/ З. І. Сабат, Л. С. Бабінець (стр.17-22)
Vysochyna, I. L. Assessment of total cardiovascular risk in patients with arterial hypertension and comorbid chronic obstructive pulmonary disease/ I. L. Vysochyna, T. Z. Burtniak (стр.23-26)
Белов О. О. Гендерні та вікові особливості якості життя хворих на депресивні розлади/ О. О. Белов (стр.27-33)
Венгер О. П. Розвиток депресії, тривоги та стресу в людей, що страждають від інтернет-залежності, під час пандемії COVID-19/ О. П. Венгер, Т. І. Іваніцька (стр.34-38)
Гечко М. М. Клініко-лабораторні показники у пацієнтів з неалкогольною жировою хворобою печінки на тлі есенціальної артеріальної гіпертензії/ М. М. Гечко [та ін.] (стр.39-46)
Гладій О. І. Морфологічні особливості м’язового та стромального компонентів міокарда залежно від віку за умов експериментальної гіперхолестеролемії/ О. І. Гладій, Я. Я. Боднар, Л. П. Боднар (стр.47-52)
Гребеник М. В. Результати гістологічного аналізу тромбів, отриманих під час перкутанного коронарного втручання: морфологічні та клінічні паралелі/ М. В. Гребеник [та ін.] (стр.53-59)
Григурко Д. О. Порівняльний аналіз інтраопераційної крововтрати при передчасних пологах під час кесаревого розтину за класичним способом та за модифікованою методикою/ Д. О. Григурко (стр.60-68)
Грубар Ю. О. Больовий синдром та реакція синовіальної оболонки колінного суглоба на застосування кріотерапії з регульованим імпульсним стисненням у пацієнтів після артроскопічної парціальної меніскектомії/ Ю. О. Грубар, Ю. Ю. Грубар (стр.69-77)
Дебрецені К. О. Характеристика клінічного перебігу гастроезофагеальної рефлюксної хвороби та оцінка психосоматичного стану даних пацієнтів/ К. О. Дебрецені, І. В. Чопей, К. І. Чубірко (стр.78-82)
Кузнєцов А. А. Аналіз інформативності сироваткової концентрації феритину у визначенні прогнозу перебігу та виходу гострого періоду спонтанного супратенторіального внутрішньомозкового крововиливу/ А. А. Кузнєцов (стр.83-91)
Лісяний М. І. Особливості розвитку запальних реакцій у кіркових та підкіркових відділах головного мозку щурів після легкої черепно-мозкової травми/ М. І. Лісяний, А. В. Паламарьова, А. О. Лісяний (стр.92-98)
Насалик Р. Б. Хронічна ішемія головного мозку: деякі особливості процесів апоптозу лейкоцитів крові, окисного стресу та мітохондріальної дисфункції/ Р. Б. Насалик [та ін.] (стр.99-104)
Немеш М. І. Взаємозв’язок показників компонентного складу тіла з функціональним станом ендотеліальної функції у жінок молодого віку/ М. І. Немеш [та ін.] (стр.105-110)
Попко С. С. Морфологічні зміни судин ємнісної ланки гемомікроциркуляторного русла легень морських свинок, сенсибілізованих овальбуміном/ С. С. Попко (стр.111-118)
Сірчак Є. С. Доцільність використання препарату L-Бетаргін у хворих на цукровий діабет 2 типу та хронічний панкреатит/ Є. С. Сірчак [та ін.] (стр.119-124)
Туркіна В. А. Оцінка біологічних ефектів інгаляційного впливу лимонної кислоти (експериментальні дані)/ В. А. Туркіна [та ін.] (стр.125-131)
Шейко С. О. Хронічна серцева недостатність у хворих похилого віку з ізольованою систолічною артеріальною гіпертензією/ С. О. Шейко, Н. О. Колб (стр.132-138)
Височина І. Л. Особливості викладання модуля "Офтальмологія" в межах дисципліни "Загальна медична підготовка" в режимі дистанційного навчання/ І. Л. Височина, І. В. Василевська (стр.139-142)
Гаргула Т. І. Використання інформаційно-комунікаційних технологій та інтерактивних методів навчання у медичних закладах вищої освіти в умовах дистанційного навчання/ Т. І. Гаргула, М. С. Гнатюк (стр.143-146)
Котюжинская С. Г. Дистанционное обучение в медицине: сильные и слабые стороны/ С. Г. Котюжинская, И. П. Шмакова, Л. В. Гончарова (стр.147-151)
Нечитайло Л. Я. Дистанційне навчання - виклик сьогодення/ Л. Я. Нечитайло [та ін.] (стр.152-155)
Юр’єва Л. М. Психологічний стан майбутніх медиків під час дистанційного навчання/ Л. М. Юр’єва, А. В. Шорніков (стр.156-159)
Процайло М. Д. Клінічний випадок атавізму у дитини з синдромом Бірч-Єнсена/ М. Д. Процайло (стр.160-163)
Бабінець Л. С. Вплив зовнішньосекреторної недостатності підшлункової залози на перебіг первинного остеоартрозу за умов коморбідності/ Л. С. Бабінець, І. М. Галабіцька (стр.164-166)
Кравець Н. Я. Огляд рекомендацій із забору матеріалу для аналізу на коронавірусну інфекцію/ Н. Я. Кравець (стр.167-169)
Романюк Л. Б. Деякі аспекти перебігу патології гепатобіліарної системи в коморбідності з ендемічним зобом у дітей/ Л. Б. Романюк (стр.170-172)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Нечитайло Л. Я., Кривов’яз О. С., Данилів С. І., Сенчій В. М.
Заглавие : Дистанційне навчання - виклик сьогодення
Параллельн. заглавия :Distance learning – the challenge of today
Место публикации : Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - Тернопіль, 2021. - N 1. - С. 152-155 (Шифр ЗУ17/2021/1)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ТЕЛЕМЕДИЦИНА -- TELEMEDICINE
ИНТЕРФЕЙС ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ С ЭВМ -- USER-COMPUTER INTERFACE
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
Аннотация: Пандемія коронавірусу (COVID-19) внесла суттєві корективи в освітній процес. Ця ситуація змусила керівників вищих навчальних закладів негайно перевести очні клінічні та дидактичні інструкції у віртуальні формати. Такий перехід на дистанційне навчання суттєво вплинув на різні аспекти навчання: лекції, проведення практичних та лабораторних занять, наукову діяльність тощоThe coronavirus pandemic (COVID-19) has made significant adjustments to the educational process. This situation forced the heads of higher education institutions to immediately translate face-to-face clinical and didactic instructions into virtual formats. This transition to distance learning has significantly affected various aspects of learning: lectures, practical and laboratory classes, research activities, etc
Найти похожие

11.

Заглавие журнала :Травма -2021г. т.22,N 5
Интересные статьи :
Ісайкін А. І. Причини і лікування болю в плечі/ А. І. Ісайкін, А. А. Черненко (стр.4-9)
Оліфіренко О. І. Методика отримання PRP та L-PRP для використання в повсякденній практиці лікаря ортопеда-травматолога/ О. І. Оліфіренко [та ін.] (стр.10-14)
Ігнатьєв О. М. Морфологічні і морфометричні зміни кісткової тканини при остеопорозі та остеомаляції/ О. M. Ігнатьєв [та ін.] (стр.15-20)
Тяжелов О. А. Математичне моделювання двохопорного стояння в умовах обмеження рухів у кульшовому суглобі/ О. А. Тяжелов [та ін.] (стр.21-30)
Вирва О. Є. Дослідження міцності великогомілкової кістки у разі заміщення післярезекційного дефекту сегментарним алоімплантатом із блоківним інтрамедулярним остеосинтезом (експериментально-клінічне дослідження)/ О. Є. Вирва [та ін.] (стр.31-38)
Процик А. І. Історичний приклад економічного ефекту внаслідок комплексної міжвідомчої взаємодії при наданні догоспітальної допомоги потерпілим у дорожньо-транспортних пригодах/ А. І. Процик [та ін.] (стр.39-43)
Герасименко О. І. Дистанційне навчання у професійній підготовці майбутніх лікарів: pro et contra/ О. І. Герасименко [та ін.] (стр.44-46)
У Києві з успіхом пройшла ювілейна 30-та Міжнародна виставка Public Health 2021 (стр.47-48)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Герасименко О. І., Полесова Т. Р., Герасименко В. В., Кухарева Н. С.
Заглавие : Дистанційне навчання у професійній підготовці майбутніх лікарів: pro et contra
Место публикации : Травма. - Донецьк, 2021. - Том 22, N 5. - С. 44-46 (Шифр ТУ3/2021/22/5)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Аннотация: У статті висвітлено проблеми дистанційного навчання у медичному університеті. Доведено, що, незважаючи на специфіку підготовки фахівців медичного профілю, дистанційне навчання, хоча й обмежено, але має бути. Виділено та проаналізовано за та проти дистанційного навчання в медичному університеті. Особлива увага приділяється проблемам впровадження дистанційного навчання у процесі викладання дисциплін на клінічних кафедрах. Виділено переваги, спрямовані на формування теоретичної бази підготовки майбутнього лікаря. Детально розглянуто недоліки дистанційного навчання у медичному університеті, серед яких — загальні (переважно технічного й організаційного характеру) та властиві суто медичному вишу (відсутність занурення до професійного середовища, неможливість формування клінічного мислення тощо)
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ворона Д. А., Кобзар Д. С., Летяго Г. В., Матвієнко О. В., Чернуський В. Г., Говаленкова О. Л., Кашіна-Ярмак В. Л., Толмачова С. Р., Шурінова О. В.
Заглавие : Дистанційне/змішане навчання: особливості сприйняття студентською молоддю
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2021. - N 3/4. - С. 16-22 (Шифр ПУ56/2021/3/4)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: Метою даної роботи стало визначення ставлення здобувачів вищої освіти медичного та фізико-математичного профілю до дистанційного/змішаного навчання. Проводилося анонімне онлайн анкетування 799 студентів. Питання торкалися різних аспектів організації дистанційного/змішаного навчання (ДН/ЗН). Отримані дані статистично оброблялися у програмі IBM SPSS Statistics 22
Найти похожие

14.

Заглавие журнала :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2021г.,N 3/4
Интересные статьи :
Овчаренко Л. С. Досвід організації навчання лікарів у системі безперервного професійного розвитку в сучасних умовах функціонування системи охорони здоров’я/ Л. С. Овчаренко [та ін.] (стр.5-9)
Мнушко З. М. Значення післядипломної підготовки лікарів з питань фармацевтичного забезпечення населення/ З. М. Мнушко [та ін.] (стр.10-16)
Ворона Д. А. Дистанційне/змішане навчання: особливості сприйняття студентською молоддю/ Д. А. Ворона [та ін.] (стр.16-22)
Скрипник І. М. Анкетування здобувачів освіти як засіб моніторингу якості медичної освіти в умовах дистанційного навчання/ І. М. Скрипник [та ін.] (стр.23-26)
Попело Ю. В. Важливість міждисциплінарного підходу при вивченні дитячої хірургічної стоматології/ Ю. В. Попело (стр.27-32)
Олійник Н. М. Біоетичні проблеми в сучасній медицині/ Н. М. Олійник (стр.33-36)
Романюк Л. Б. Зміни ротоглоткового мікробіому у хворих на вірусно-бактеріальну пневмонію, асоційовану із COVID-19 на фоні терапії антибіотиками та моніторинг антибіотикорезистентних штамів/ Л. Б. Романюк (стр.37-41)
Кравець Н. Я. Визначення здатності до плівкоутворення штамів S. aureus, виділених із верхніх дихальних шляхів/ Н. Я. Кравець (стр.42-45)
Боброва О. В. Особливості перебігу токсоплазмозу та токсокарозу, їх профілактика в умовах пандемії COVID-19/ О. В. Боброва [та ін.] (стр.46-56)
Муравйов П. Т. Деякі особливості ведення хворих із вогнищевими захворюваннями біліопанкреатодуоденальної зони, ускладненими механічною жовтяницею/ П. Т. Муравйов [и др.] (стр.57-62)
Маляр О. М. Роль оксиду азоту у розвитку гастроезофагеальної рефлюксної хвороби на тлі ожиріння/ О. М. Маляр [та ін.] (стр.63-66)
Мовчан О. В. Фактори ризику виникнення локальних рецидивів у хворих на рак грудної залози залежно від властивостей первинної пухлини/ О. В. Мовчан, І. Ю. Багмут, І. В. Досенко (стр.67-73)
Яковцова І. І. Морфологічна характеристика та критерії прогнозу стромального компонента колоректальних раків ІІА-ІІІВ стадій/ I. I. Яковцова, А. C. Якименко, І. В. Івахно (стр.74-78)
Паталаха О. В. Сучасні аспекти внутрішньоканальної дезінфекції при лікуванні ускладнених форм карієсу/ О. В. Паталаха, С. І. Бойцанюк (стр.79-82)
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Заглавие журнала :Урологія -2020г. т.24,N 3
Интересные статьи :
Saidakova N. O. Injury as a cause of nephrectomies in the regional aspect/ N. O. Saidakova [et al.] (стр.197-200)
Возіанов С. О. Органозберігаюче комплексне лікування хворих на м’язово-інвазивний рак сечового міхура/ С. О. Возіанов [та ін.] (стр.201-206)
Головко С. В. Роль артеріальної емболізації в лікуванні раку нирки (огляд літератури)/ С. В. Головко, Є. О. Бідула, В. Р. Балабаник (стр.207-216)
Возіанов С. О. Застосування концепції станів Національного інституту онкології США з метою інтегральної оцінки результатів модифікованої ендоскопічної радикальної простатектомії у хворих на локалізований рак передміхурової залози в умовах державної установи "Інститут урології НАМН України"/ С. О. Возіанов, С. М. Шамраєв, А. М. Леоненко (стр.217-221)
Денисов С. Ю. Ініціальний досвід селективної рентген-ендоваскулярної хіміоемболізації сечоміхурових артерій в рамках комбінованого лікування хворого на метастатичний рак сечового міхура, що ускладнений рефрактерною макрогематурією в умовах клінічної лікарні "Феофанія" Державного управління справами/ С. Ю. Денисов [та ін.] (стр.222-230)
Возіанов С. О. Методики хірургічного лікування раку передміхурової залози (огляд літератури)/ С. О. Возіанов [та ін.] (стр.231-235)
Сучасні методи діагностики та лікування в урології, андрології та онкоурології (стр.236-309)
Білай С. І. Вплив квертину на функціональний стан нирок та метаболізм при уратному нефролітіазі коморбідному з метаболічним синдромом/ С. І. Білай (стр.236)
Саричев Л. П. Клініко-морфологічне обгрунтування лікувальної тактики у хворих на доброякісну гіперплазію передміхурової залози/ Л. П. Саричев [та ін.] (стр.237-238)
Горовий В. І. Удосконалення методики гемостазу при виконанні одномоментної залобкової простатектомії та симультанної передочеревинної герніопластики у хворих на доброякісну гіперплазію простати та пахвинну грижу/ В. І. Горовий [та ін.] (стр.238-239)
Горовий В. І. Результати виконання встановлення трансобтураторного слінгу вітчизняним набором "Укртехмедслінг" при лікуванні жінок зі стресовим нетриманням сечі/ В. І. Горовий [та ін.] (стр.239-240)
Демченко В. Н. История реконструкции мочеточника с помощью тубуляризованного лоскута мочевого пузыря - кто же основоположник этой операции?/ В. Н. Демченко, Д. В. Щукин (стр.240-242)
Баларабе У. Синхронные билатеральные метастазы почечно-клеточного рака/ У. Баларабе, Д. В. Щукин (стр.242-243)
Демченко В. Н. Результаты использования двусторонней операции Боари/ В. Н. Демченко, Д. В. Щукин, И. А. Гарагатый (стр.243-245)
Демченко В. Н. Повторная реконструкция мочеточника после неудач операции Боари/ В. Н. Демченко [и др.] (стр.245-247)
Демченко В. Н. Результаты реконструкции верхней трети мочеточника тубулярным лоскутом почечной лоханки/ В. Н. Демченко [и др.] (стр.248-249)
Борисов С. О. Патогенетична роль ферментативної активності N-ацетил-I-D-глюкозамінідази у моніторингу коригуючого медикаментозного впливу при експериментальному гострому пієлонефриті, ускладненому цукровим діабетом/ С. О. Борисов, Ф. І. Костєв, О. В. Борисов (стр.250-251)
Бойко М. І. Збільшення статевого члена шляхом ін’єкційного введення суміші полімолочної та гіалуронової кислоти/ М. І. Бойко, М. С. Ноцек (стр.251-252)
Яковенко М. Г. Снижение нефротоксического действия ципластина у крыс при введении хлористого холина/ М. Г. Яковенко [и др.] (стр.252)
Бухмин А. В. Эффективность трициклического антидепрессанта мелипрамина при лечении пациентов с гиперактивным мочевым пузырем/ А. В. Бухмин [и др.] (стр.253-254)
Бухмин А. В. Распространенность заболеваний репродуктивной системы у мальчиков/ А. В. Бухмин [и др.] (стр.254-255)
Довбиш М. А. Особливості змін рівня ПСА крові в залежності від характеру захворювання передміхурової залози та порушення сечовипускання/ М. А. Довбиш [та ін.] (стр.256)
Возіанов С. О. Порівняльна оцінка результатів контактної пневмоцистолітотрипсії та електрогідравлічної цистолітотрипсії/ С. О. Возіанов [та ін.] (стр.257)
Бачурін Г. В. Дистанційне навчання - як виклик часу під час пандемії COVID-19/ Г. В. Бачурін, С. С. Ломака, Ю. С. Коломоєць (стр.257-258)
Бачурін Г. В. Використання маркерів раннього пошкодження нирок при наданні допомоги хворим з порушенням уродинаміки/ Г. В. Бачурін, Ю. С. Коломоєць, С. С. Ломака (стр.258-259)
Бачурін Г. В. Раннє виявлення запальних захворювань нирок у хворих на сечокам’яну хворобу/ Г. В. Бачурін, Ю. С. Коломоєць, С. С. Ломака (стр.259-260)
Стаховський Е. О. Результати органозберігаючого лікування хворих на нирково-клітинний рак єдиної нирки/ Е. О. Стаховський [та ін.] (стр.260)
Стаховський Е. О. Інтрауретеральна пластика сечоводу: показання, особливості методики та віддалені результати/ Е. О. Стаховський [та ін.] (стр.261)
Гречко Б. О. Клінічна ефективність цистектомії в комбінації з хіміотерапією при метастатичному раку сечового міхура/ Б. О. Гречко [та ін.] (стр.262)
Тимошенко А. В. Ускладнення та недоліки MAINZ-POUCH II/ А. В. Тимошенко [та ін.] (стр.262-263)
Пікуль М. В. Ефективність комбінованого лікування з використанням неоад’ювантної хіміотерапії у пацієнтів з інвазивними карциномами верхніх сечовивідних шляхів/ М. В. Пікуль [та ін.] (стр.263-264)
Стусь В. П. К вопросу хирургического лечения патологии урахуса/ В. П. Стусь [та ін.] (стр.264-266)
Стусь В. П. Наш подход к устранению выявленных нарушений со стороны предстательной железы и репродуктивной функции у пациентов после комплексного лечения гипогонадотропного гипогонадизма/ В. П. Стусь [и др.] (стр.266-268)
Стусь В. П. Причины развития и современный подход к лечению психогенной эректильной дисфункции у молодых мужчин/ В. П. Стусь, И. М. Русинко, Г. В. Даниленко (стр.269-271)
Стусь В. П. Наш опыт лечения воспалительных заболеваний органов мошонки/ В. П. Стусь [и др.] (стр.271-274)
Стусь В. П. Состояние репродуктивной функции у пациентов с хроническим простатитом по данным спермограмм/ В. П. Стусь [и др.] (стр.274-276)
Возіанов С. О. Математичне моделювання прогнозів ранніх післяопераційних ускладнень при хірургічному лікуванні раку сечового міхура/ С. О. Возіанов [та ін.] (стр.276-277)
Возіанов С. О. Досвід хірургічного лікування довгих стриктур та облітерацій уретри/ С. О. Возіанов [та ін.] (стр.277)
Панасовский Н. Л. Оперативное лечение ятрогенных форм вазальной азооспермии/ Н. Л. Панасовский, А. В. Аркатов (стр.278)
Хареба Г. Г. Віддалені онкологічні результати органозберігаючої хірургії пухлин нирок/ Г. Г. Хареба, В. М. Лісовий, Д. В. Щукін (стр.279)
Хареба Г. Г. Ускладнення органозберігаючої хірургії пухлин нирок/ Г. Г. Хареба, В. М. Лісовий, Д. В. Щукін (стр.280-281)
Щукин Д. В. Уровень кровопотери при удалении опухолевых тромбов нижней полой вены при почечно-клеточном раке/ Д. В. Щукин [и др.] (стр.282-283)
Стусь В. П. Хибний крипторхізм як одна з причин порушення фертильності та гормональних розладів у чоловіків/ В. П. Стусь, О. Ю. Крижановська, Є. П. Українець (стр.283-284)
Бойко А. І. Підхід до лікування пацієнтів похилого віку з діагностованим раком передміхурової залози/ А. І. Бойко [та ін.] (стр.284)
Савчук Р. В. Уродинамічні показники у хворих після ілеоцистопластики/ Р. В. Савчук [та ін.] (стр.284-285)
Приндюк С. І. Органозберігаюча тримодальна терапія м’язово-інвазивного раку сечового міхура: наш досвід/ С. І. Приндюк, М. В. Соколовська (стр.285-286)
Стусь В. П. Значення бактеріологічного дослідження при хронічному рецидивуючому циститі/ В. П. Стусь, Н. В. Гавва (стр.286-287)
Кобільник Ю. С. Вивчення взаємозв’язку щільності простатспецифічного антигену з оцінкою за системою PI-RADS при діагностиці раку передміхурової залози/ Ю. С. Кобільник [та ін.] (стр.287-288)
Пасічник С. М. Оцінка судинної гемодинаміки нирок із застосуванням індексу резистентності УЗД у хворих нирково-клітинним раком у прогнозуванні розвитку хронічної хвороби нирок/ С. М. Пасічник [та ін.] (стр.288-289)
Стусь В. П. Ноктурія - мультидисциплінарна патологія/ В. П. Стусь [та ін.] (стр.289-290)
Гладких Н. О. Роль раково-ембріонального антигену у діагностиці метастатичного раку сечового міхура/ Н. О. Гладких, О. І. Залюбовська (стр.290-291)
Пасєчніков С. П. Особливості патогенезу, діагностики та лікування хворих на гострий неускладнений пієлонефрит/ С. П. Пасєчніков, А. В. Руденко, М. В. Мітченко (стр.291)
Бойко А. І. Стан ниркових функцій у осіб із сечокам’яною хворобою єдиної нирки на тлі цукрового діабету 2-го типу/ А. І. Бойко, Д. І. Купрін (стр.292)
Дігтяр В. А. Операція Митрофанова в практиці дитячого уролога/ В. А. Дігтяр [та ін.] (стр.293)
Зеляк М. В. Наш досвід лікування хворих з гангреною Фурньє/ М. В. Зеляк [та ін.] (стр.293-296)
Зеляк М. В. Застосування нестероїдних протизапальних препаратів і наркотичних анальгетиків для лікування ниркової коліки/ М. В. Зеляк [та ін.] (стр.296-297)
Горпинченко И. И. Интервенционные методики в лечении хронического простатита/синдрома хронической тазовой боли/ И. И. Горпинченко [и др.] (стр.297)
Стусь В. П. Аналіз пацієнтів, що перенесли радикальну цистектомію: досвід одного центру/ В. П. Стусь [та ін.] (стр.298)
Тріщ В. І. Трансуретральна радіохвильова термотерапія передміхурової залози у лікуванні хворих на хронічний абактеріальний простатит/ В. І. Тріщ (стр.298-300)
Русинко И. М. К 210-летию со дня рождения гения Европейской хирургии Николая Ивановича Пирогова/ И. М. Русинко, Н. М. Русинко (стр.300-307)
Білий І. Б. Лікування нирково-клітинного раку ускладненого метатромбозом ниркової та порожнистої вен/ І. Б. Білий, О. В. Давиденко, С. В. Мойсеєнко (стр.308)
Померанцев М. С. Фіброуретероскопія у лікуванні сечокам’яної хвороби. Опція або шлях до вдосконалення? Сучасні погляди, наш досвід використання/ М. С. Померанцев, І. Б. Білий, З. І. Яскевич (стр.308-309)
Сергій Петрович Пасєчніков. До 70-річчя від дня народження (стр.310-311)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Заглавие журнала :Медична освіта -2020г.,N 4
Интересные статьи :
Височина І. Л. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування)/ І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова (стр.5-9)
Вихрущ А. В. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування/ А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч (стр.10-15)
Гетмaнюк І. Б. Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія"/ І. Б. Гетмaнюк [та ін.] (стр.16-19)
Іванченко О. З. Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка"/ О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва (стр.20-26)
Кавецька Н. А. Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти/ Н. А. Кавецька, С. М. Андрейчин, Н. З. Ярема (стр.27-31)
Корда М. М. Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/ М. М. Корда [та ін.] (стр.32-37)
Лиха Л. М. Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу/ Л. М. Лиха, І. Я. Господарський (стр.38-42)
Мельничук І. М. Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді/ І. М. Мельничук (стр.43-46)
Михалків М. М. Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі/ М. М. Михалків, І. Б. Івануса, Г. Я. Загричук (стр.47-51)
Платонова О. М. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу/ О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова (стр.52-56)
Теренда Н. О. Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування)/ Н. О. Теренда [та ін.] (стр.57-60)
Baibakov V. M. Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students/ V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko (стр.61-67)
Кирик Х. А. Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам/ Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич (стр.68-72)
Кононенко А. Г. Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора/ А. Г. Кононенко, О. М. Шаталова, О. А. Щербак (стр.73-75)
Мисула І. Р. Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату/ І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах (стр.76-79)
Посоленик Л. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину/ Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник (стр.80-84)
Kitura H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors/ H. Ya. Kitura, I. I. Vorona (стр.85-90)
Марченкова Н. О. Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія"/ Н. О. Марченкова [та ін.] (стр.91-95)
Солодовникова Ю. О. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання/ Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон (стр.96-99)
Танцюра Л. Д. Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти/ Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв (стр.100-104)
Ястремська С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19/ С. О. Ястремська, Н. І. Рега (стр.105-109)
Василюк В. М. Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час/ В. М. Василюк (стр.110-115)
Вергун А. Р. Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія/ А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак (стр.116-122)
Руденко М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1")/ М. І. Руденко (стр.123-128)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Заглавие журнала :Біль, знеболювання і інтенсивна терапія -2020г.,N 4
Интересные статьи :
Рибаков А. Р. Результати клінічного дослідження "Відкрите багатоцентрове рандомізоване дослідження з оцінки ефективності препарату Біовен, виробництва ТОВ "Біофарма плазма", в комплексній терапії пацієнтів з пневмонією, що викликана коронавірусною інфекцією COVID-19/SARS-COV-2"/ А. Р. Рибаков [та ін.] (стр.9-21)
Матолінець Н. В. Практичні аспекти трансплантації органів на основі нормативних документів і клінічного досвіду в умовах КНП "КЛШМД м. Львова"/ Н. В. Матолінець [та ін.] (стр.22-30)
Бєлка К. Ю. Дистанційне навчання та оцінювання лікарів-інтернів за спеціальністю "Анестезіологія та інтенсивна терапія" в умовах пандемії COVID-2019/ К. Ю. Бєлка, Ю. Л. Кучин, І. В. Мельник (стр.33-39)
Корсунов В. А. Вплив різних режимів тромбопрофілактики з використанням еноксапарину на перебіг та виходи у пацієнтів з тяжкою формою коронавірусної хвороби/ В. А. Корсунов, В. С. Скорик (стр.40-45)
Дзюба Д. О. Оптимізована схема застосування діазепаму під час стентування коронарних артерій/ Д. О. Дзюба (стр.46-52)
Лянскорунський В. М. Аналіз результатів лікування пацієнтів з травмою на базі центру політравми/ В. М. Лянскорунський [та ін.] (стр.55-62)
Стеценко О. П. "Нехірургічні" аспекти успішної імплементації принципів Fast track в роботу хірургічної клініки: наш досвід/ О. П. Стеценко [та ін.] (стр.63-70)
Танцюра Л. Д. Практика ведення центрального венозного доступу в Україні. Результати анонімного опитування лікарів та огляд сучасних рекомендацій/ Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв (стр.71-82)
Лісун Ю. Б. Варіабельність серцевого ритму, використання та методи аналізу/ Ю. Б. Лісун, Є. І. Углев (стр.83-89)
Фесенко В. С. Ускладнення епідурального пломбування аутокров’ю і як їх уникнути: огляд літератури/ В. С. Фесенко [та ін.] (стр.90-93)
Усенко Л. В. Коммуникативная компетентность - неотъемлемая составляющая качественной профессиональной деятельности врача-анестезиолога/ Л. В. Усенко [и др.] (стр.94-100)
Борисова В. И. История одного пациента: политравма, ЭКМО, путь к трансплантации лёгких и.../ В. И. Борисова [и др.] (стр.103-108)
Пішов з життя професор Глумчер Фелікс Семенович... (стр.109-110)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бачурін Г. В., Ломака С. С., Коломоєць Ю. С.
Заглавие : Дистанційне навчання - як виклик часу під час пандемії COVID-19
Место публикации : Урологія. - Дніпропетровськ, 2020. - Том 24, N 3. - С. 257-258 (Шифр УУ23/2020/24/3)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
Аннотация: Система дистанційного навчання є досить ефективною. Найголовніший її бонус - доступність для студента і викладача, бо дистанційне навчання - це вже частина сучасного навчального процесу. А під час карантину - життєво необхідна складова.Система дистанционного обучения является достаточно эффективной. Самый главный ее бонус - доступность для студента и преподавателя, так как дистанционное обучение - это уже часть современного учебного процесса. А во время карантина - жизненно необходимая составляющая.
Найти похожие

19.

Заглавие журнала :Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція -2020г.,N 4
Интересные статьи :
До 90-річчя Леоніда Григоровича Авербуха (стр.5-6)
Вітаємо Сергія Вікторовича Зайкова із 60-річчям! (стр.7-8)
Шевченко О. С. Вплив призначення комплексу амінокислот на рівень β-дефензину-1 і функцію печінки на тлі протитуберкульозної терапії/ О. С. Шевченко, О. О. Погорєлова (стр.9-16)
Островський М. М. Лабораторні маркери ГКС-резистентного саркоїдозу органів дихання ІІ-ІІІ стадії/ М. М. Островський [та ін.] (стр.17-23)
Шевченко О. С. Математична модель прогнозування результату лікування у хворих на деструктивний мультирезистентний туберкульоз легень/ О. С. Шевченко [та ін.] (стр.24-32)
Тодоріко Л. Д. Бронхіальна астма — нова парадигма у клінічних рекомендаціях GINA Частина 2/ Л. Д. Тодоріко [та ін.] (стр.33-42)
Журило О. А. Сучасні можливості видової ідентифікації нетуберкульозних мікобактерій/ О. А. Журило [та ін.] (стр.43-51)
Тодоріко Л. Д. Особливості перебігу туберкульозу в умовах пандемії COVID-19/ Л. Д. Тодоріко [та ін.] (стр.52-63)
Дужий І. Д. Захворюваність на туберкульоз медичних працівників Сумської області за останнє десятиріччя/ І. Д. Дужий, Г. П. Олещенко (стр.64-69)
Стандарти медичної допомоги "Коронавірусна хвороба (COVID-19)". Наказ МОЗ України № 2438 від 27.10.2020 (стр.70-90)
Шевченко О. С. Проблеми і переваги інтеграції онлайн-навчання у вищих навчальних закладах в умовах пандемії COVID-19/ О. С. Шевченко [та ін.] (стр.91-97)
Тодоріко Л. Д. Дистанційне навчання як альтернатива безперервної освіти в умовах пандемії COVID-19/ Л. Д. Тодоріко [та ін.] (стр.98-104)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шевченко О. С., Петренко В. І., Тодоріко Л. Д., Овчаренко І. А., Погорєлова О. О.
Заглавие : Дистанційне навчання у медичній освіті: світовий досвід
Параллельн. заглавия :Distance learning in medical education: world experience
Место публикации : Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція: український науково-практичний журнал. - 2020. - N 1. - С. 97-101 (Шифр ТУ7/2020/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПРИНЯТИЯ РЕШЕНИЙ ТЕХНОЛОГИЯ, АНАЛИЗ МЕТОДОВ -- OPERATIONS RESEARCH
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
МЕДИЦИНСКИХ УЧРЕЖДЕНИЙ ИЗУЧЕНИЕ -- ORGANIZATIONAL CASE STUDIES
Аннотация: Цей Стандарт призначено для керівників та медичного персоналу закладів охорони здоров’я,лікарів-епідеміологів, викладачів та студентів вищих навчальних медичних закладівУ статті проаналізовано світовий досвід щодо еволюції впровадження дистанційного навчання, у результаті чого виявлено низку переваг нової методології навчання порівняно з традиційним підходом, таких як можливість безперервного доступу до навчальних матеріалів, вибору власного темпу навчання, економічність. Найбільшу ефективність у медичній освіті показали поєднання традиційного та дистанційного методів навчання
Найти похожие

 1-20    21-40   41-61   61-61 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)