Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (2)Библиотечные издания (8)Высшее образование (102)Краеведение (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=дистанційне<.>)
Общее количество найденных документов : 61
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-61   61-61 
1.

Заглавие журнала :Art of Medicine -2022г.,N 3
Интересные статьи :
Andriievska M. I. Сomorbid primary headache: occurance and prevalence in patients with relapsing remitting multiple sclerosis/ M. I. Andriievska (стр.7-11)
Андрійчук О. Я. Аналіз соматичної складової депресії при плануванні програми фізичної терапії/ О. Я. Андрійчук, Л. Ю. Сахарук (стр.12-17)
Бондарєва О. О. Динаміка рівнів галектину-3 у хворих на гострі коронарні синдроми та цукровий діабет під впливом емпагліфлозину та триметазидину/ О. О. Бондарєва (стр.18-21)
Брич В. В. Первинна інвалідність внаслідок травм і хвороб кістково-м’язової системи як один з предикторів потреби надання реабілітаційних послуг населенню регіону/ В. В. Брич (стр.22-27)
Голотюк І. С. Оцінка ефективності застосування альфа-ліпоєвої кислоти та іпідакрину гідрохлориду для профілактики паклітаксел-індукованої периферичної нейропатії за даними опитувальника якості життя EQ-5D 5L/ І. С. Голотюк, С. І. Голотюк (стр.28-35)
Данильців Л. О. Особливості мікрокристалізації та мінералізуючого потенціалу ротової рідини у 15-річних підлітків із різним рівнем тривожності/ Л. О. Данильців, М. М. Рожко (стр.36-39)
Дрінь І. Т. Виживаність хворих на рак яєчника ІІІ стадіїi/ І. Т. Дрінь (стр.40-47)
Дубецький Б. І. Оцінка окремих біохімічних та ангіогенних маркерів у першому триместрі вагітності у жінок з патологією пуповинного канатика/ Б. І. Дубецький, О. М. Макарчук (стр.48-53)
Заяць С. В. Визначення потреби в хірургічному лікуванні пацієнтів із генералізованим пародонтитом методом проведення клаптевих операцій/ С. В. Заяць, М. М. Рожко (стр.54-57)
Кошель І. В. Морфологічне обґрунтування імунореабілітаційної терапії хронічного назофарингіту, асоційованого з ВЕБ/ І. В. Кошель, О. І. Лета, М. М. Багрій (стр.58-63)
Кошель І. В. Динаміка клінічної симптоматики під впливом ендотип-орієнтованої фармакотерапії хронічного риносинуситу з назальним поліпозом/ І. В. Кошель, Я. Р. Максименко (стр.64-70)
Лаврук Х. З. Взаємозв’язок між ультразвуковими змінами в печінці та гіпотиреозом у пацієнтів із аутоімунним тиреоїдитом/ Х. З. Лаврук [та ін.] (стр.71-76)
Лайош Н. В. Аналіз стоматологічного статусу підлітків Закарпатської області/ Н. В. Лайош (стр.77-81)
Melnyk-Sheremeta O. P. Retrospective analysis of the main epidemiological indicators of tuberculosis in Ivano-Frankivsk region during 2011-2021/ O. P. Melnyk-Sheremeta [та ін.] (стр.82-86)
Партикевич Ю. Д. Фактори ризику розвитку післяопераційних ускладнень у хворих на рак прямої кишки/ Ю. Д. Партикевич, А. Є. Крижанівська, С. В. Маліборська (стр.87-93)
Подолюк М. В. Скануюча електронна мікроскопія слизової оболонки маткової труби за умов фізіологічної норми та шеститижневого введення опіоїду/ М. В. Подолюк [та ін.] (стр.94-98)
Приймак О. О. Показники параметрів цитокінового статусу при бактеріальному вагінозі, асоційовані з віком жінки/ О. О. Приймак, Н. І. Геник (стр.99-105)
Рокошевська В. В. Вплив подвійних і потрійних завдань на відновлення рівноваги під час ходи в осіб з черепно-мозковою травмою/ В. В. Рокошевська, А. Б. Ковалик (стр.106-110)
Соколюк А. К. Аналіз поширеності коморбідної патології у військовослужбовців з ішемічною хворобою серця, які перенесли гострий інфаркт міокарда/ А. К. Соколюк [та ін.] (стр.111-116)
Солоджук Ю. І. Оцінка біохімічних показників метаболізму кісткової тканини у жінок постменопаузального віку після хірургічного лікування атрофії коміркового відростка верхньої щелепи та частини нижньої щелепи/ Ю. І. Солоджук, М. М. Рожко (стр.117-120)
Євтушенко О. В. Хірургічне лікування гангренозного та гангренозно-перфоративного апендициту. Аналіз проявів та безпосередніх результатів/ О. В. Євтушенко (стр.121-124)
Костюк І. Р. Менеджмент практичного заняття "Захист історії хвороби" із предмету дитяча терапевтична стоматологія в умовах дистанційного навчання/ І. Р. Костюк, В. М. Костюк, Г. Б. Кімак (стр.125-128)
Коцюбинська Ю. З. Актуальні питання судової медицини в умовах військових дій/ Ю. З. Коцюбинська (стр.129-133)
Khaniukov O. O. Distance learning during the war in Ukraine: experience of internal medicine department (organisation and challenges)/ О. О. Khaniukov, O. V. Smolianova, O. S. Shchukina (стр.134-138)
Мезенцева І. В. Самоосвітня компетентність як критерій якості професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії у ЗВО/ І. В. Мезенцева [та ін.] (стр.139-143)
Pachkiv M. A. MS forms application during intersession testing of part-time students/ M. A. Pachkiv, L. Ya. Shpilchak (стр.144-149)
Танасієнко П. В. Лікування переломів у пацієнтів з COVID-19/ П. В. Танасієнко [та ін.] (стр.150-154)
Voloshynovych M. S. Dermoscopy of basosquamous carcinoma in situ/ M. S. Voloshynovych [та ін.] (стр.155-157)
Интересные статьи :
Полный текст/внешний ресурс   (постраничный просмотр) : текст или скачать  - 5.525 Mb
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Khaniukov O. O., Smolianova O. V., Shchukina O. S.
Заглавие : Distance learning during the war in Ukraine: experience of internal medicine department (organisation and challenges) [Электронный ресурс]
Параллельн. заглавия :Дистанційне навчання під час війни в Україні: досвід кафедри внутрішньої медицини (організація та проблеми)
Место публикации : Art of Medicine. - 2022. - N 3. - С. 134-138 (Шифр АУ50/2022/3)
Вид и объем ресурса: Електрон. текст. дані
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ЛОКАЛЬНЫЕ ВОЙНЫ И КОНФЛИКТЫ -- LOCAL WARS AND CONFLICTS
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Аннотация: The beginning of the military aggression by the Russian Federation induced the suspension of education at all levels. Starting from March 14th, the training has continued in a remote format. But, although all educational institutions had the experience of distance learning, teaching during the war revealed its own features. During the war in Ukraine, health care facilities remain a military target, causing casualties among medical personnel. This, together with medical workers` abduction and migration, resulted in a shortage of medical staff. Under such conditions, the contribution of senior students and higher medical institution graduates was significant. Therefore, the continuation of medical education during the war is of great importance for an effective health care system functioning. The aim. Highlight the experience of distance learning organisation at the clinical department during the war and the problems were discovered during the classDespite the sudden start of military aggression, institutions of higher medical education quickly switched to distance learning. As in the times of the COVID-19 lockdown, online education consisted of synchronous and asynchronous parts connected through the organisational component. However, active military operations and the constant threat of aerial attacks have created additional obstacles: security issues during the study, emotional state of students and teachers, problems with the Internet, power blackout, and being in different time zones. In addition, students’ volunteer activities impeded full engagement in the learning processПісля зупинки навчального процесу у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації він був продовжений дистанційно. І хоча всі навчальні заклади мали досвід онлайн навчання, викладання під час війни виявило свої особливості. Мета. Висвітлити досвід організації дистанційного навчання на клінічній кафедрі в умовах війни та проблеми, виявлені під час занять. Заняття проводилися з використанням синхронного та асинхронного форматів, пов’язаних з допомогою організаційної складової. Асинхронний компонент був організований шляхом відповідей на клінічний кейс та тести в Moodle, а синхронний - за допомогою Google Meet конференції. Незважаючи на налагоджений механізм організації дистанційного навчання, бойові дії призвели до додаткових перешкод. Відсутність ресурсів задоволення базових потреб обмежувала можливості студентів у навчанні. Хронічний дефіцит їх реалізації призводив до порушення емоційного стану і, як наслідок, перешкоджав ефективній обробці та запам’ятовування матеріалу. Звук сирен вимагав переривати онлайн-частину та спускатися до бомбосховища. Відсутність стабільного інтернету, перебування у різних часових поясах, волонтерська діяльність студентів також заважали ефективному навчанню. Висновки. Незважаючи на раптовий початок воєнної агресії, заклади вищої медичної освіти швидко перейшли на дистанційне навчання. Як і за часів карантину COVID-19, воно складалося з синхронної та асинхронної частин, пов’язаних організаційною складовою. Однак бойові дії створили додаткові перешкоди: питання безпеки під час навчання, емоційний стан студентів та викладачів, проблеми з інтернетом, відключення електрики, перебування у різних часових поясах. Крім того, волонтерство студентів заважало повноцінному залученню до навчання
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Біль, знеболювання і інтенсивна терапія -2020г.,N 4
Интересные статьи :
Рибаков А. Р. Результати клінічного дослідження "Відкрите багатоцентрове рандомізоване дослідження з оцінки ефективності препарату Біовен, виробництва ТОВ "Біофарма плазма", в комплексній терапії пацієнтів з пневмонією, що викликана коронавірусною інфекцією COVID-19/SARS-COV-2"/ А. Р. Рибаков [та ін.] (стр.9-21)
Матолінець Н. В. Практичні аспекти трансплантації органів на основі нормативних документів і клінічного досвіду в умовах КНП "КЛШМД м. Львова"/ Н. В. Матолінець [та ін.] (стр.22-30)
Бєлка К. Ю. Дистанційне навчання та оцінювання лікарів-інтернів за спеціальністю "Анестезіологія та інтенсивна терапія" в умовах пандемії COVID-2019/ К. Ю. Бєлка, Ю. Л. Кучин, І. В. Мельник (стр.33-39)
Корсунов В. А. Вплив різних режимів тромбопрофілактики з використанням еноксапарину на перебіг та виходи у пацієнтів з тяжкою формою коронавірусної хвороби/ В. А. Корсунов, В. С. Скорик (стр.40-45)
Дзюба Д. О. Оптимізована схема застосування діазепаму під час стентування коронарних артерій/ Д. О. Дзюба (стр.46-52)
Лянскорунський В. М. Аналіз результатів лікування пацієнтів з травмою на базі центру політравми/ В. М. Лянскорунський [та ін.] (стр.55-62)
Стеценко О. П. "Нехірургічні" аспекти успішної імплементації принципів Fast track в роботу хірургічної клініки: наш досвід/ О. П. Стеценко [та ін.] (стр.63-70)
Танцюра Л. Д. Практика ведення центрального венозного доступу в Україні. Результати анонімного опитування лікарів та огляд сучасних рекомендацій/ Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв (стр.71-82)
Лісун Ю. Б. Варіабельність серцевого ритму, використання та методи аналізу/ Ю. Б. Лісун, Є. І. Углев (стр.83-89)
Фесенко В. С. Ускладнення епідурального пломбування аутокров’ю і як їх уникнути: огляд літератури/ В. С. Фесенко [та ін.] (стр.90-93)
Усенко Л. В. Коммуникативная компетентность - неотъемлемая составляющая качественной профессиональной деятельности врача-анестезиолога/ Л. В. Усенко [и др.] (стр.94-100)
Борисова В. И. История одного пациента: политравма, ЭКМО, путь к трансплантации лёгких и.../ В. И. Борисова [и др.] (стр.103-108)
Пішов з життя професор Глумчер Фелікс Семенович... (стр.109-110)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мінцер О. П.
Заглавие : Дистанційне медичне навчання: проблеми та перспективи
Место публикации : Охорона здоров’я України. - 2002. - № 2. - С. 19-26 (Шифр ОУ14/2002/2)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Нечитайло Л. Я., Кривов’яз О. С., Данилів С. І., Сенчій В. М.
Заглавие : Дистанційне навчання - виклик сьогодення
Параллельн. заглавия :Distance learning – the challenge of today
Место публикации : Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - Тернопіль, 2021. - N 1. - С. 152-155 (Шифр ЗУ17/2021/1)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ТЕЛЕМЕДИЦИНА -- TELEMEDICINE
ИНТЕРФЕЙС ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ С ЭВМ -- USER-COMPUTER INTERFACE
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
Аннотация: Пандемія коронавірусу (COVID-19) внесла суттєві корективи в освітній процес. Ця ситуація змусила керівників вищих навчальних закладів негайно перевести очні клінічні та дидактичні інструкції у віртуальні формати. Такий перехід на дистанційне навчання суттєво вплинув на різні аспекти навчання: лекції, проведення практичних та лабораторних занять, наукову діяльність тощоThe coronavirus pandemic (COVID-19) has made significant adjustments to the educational process. This situation forced the heads of higher education institutions to immediately translate face-to-face clinical and didactic instructions into virtual formats. This transition to distance learning has significantly affected various aspects of learning: lectures, practical and laboratory classes, research activities, etc
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Корда М. М., Шульгай А. Г., Машталір А. І., Чорномидз А. В.
Заглавие : Дистанційне навчання - вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?
Параллельн. заглавия :Is distance learning a compulsory measure or a demand of our time (the case of I. Horbachevsky Ternopil national medical university)?
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 35-40 (Шифр МУ7/2021/2)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: Реформування освітньої галузі, зміна парадигми навчання в сторону забезпечення якості та студентоцентризму, а також карантинні обмеження, пов’язані із пандемією коронавірусної хвороби (COVID-19), посилили потребу в нових підходах до навчання, до широкомасштабного впровадження онлайн-технологій, ґрунтовних змін у методичних підходах, що забезпечили б ефективне поєднання безпосередньої та опосередкованої форм взаємодії студентів і викладачів. Це стало викликом для багатьох закладів вищої медичної освіти, зокрема і для Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. У статті описано, як впроваджувалися методики дистанційного навчання та як змінювалась організація освітнього процесу в університеті, враховуючі сучасні виклики, пов’язані із карантинними обмеженнями. Впроваджені технології, як було встановлено, є не лише вимушеним заходом у відповідь на тимчасові обмеження, а й можуть слугувати поштовхом до подальшого вдосконалення освітньої діяльності. Дистанційне навчання в університеті має яскраво виражений системний характер, де кожен із його елементів взаємодіє з іншим та направлений на якісну підготовку здобувачів вищої освіти, які вільно орієнтуються у світовому інформаційному просторі, мають знання та навички щодо пошуку, обробки інформації, використовуючи сучасні комп’ютерні технологіїДистанційне навчання є важливим допоміжним елементом у глобальному освітньому просторі, воно виступає як ефективне доповнення традиційних форм освіти, як засіб часткового вирішення її нагальних проблем, особливо в період пандемії. Технології дистанційного навчання є могутнім засобом пізнання. Вимушений перехід на дистанційне навчання сприяв активізації використання нових інформаційних технологій, переосмисленню ролі викладача, дав зрозуміти, що навіть після його згортання елементи дистанційної освіти будуть активно використовуватися в посткарантинному освітньому процесіEducation reform, a paradigm shift in quality assurance and learner-centered education, and quarantine restrictions due to the coronavirus (COVID-19) pandemic have heightened the need for new approaches to learning, comprehensive implementation of online technologies, and fundamental changes in methodology that would provide an effective combination of direct and indirect forms of interaction between students and teachers. This has become a challenge for many medical universities, as well as I. Horbachevsky Ternopil National Medical University. The article describes the way the distance learning methods have been implemented and how the organization of the educational process at the university has changed taking into account present challenges related to quarantine restrictions. Implemented technologies have been found not only to be a forced measure in response to temporary constraints, but are also a drive for further improvements in education. Distance learning at the university is of a pronounced systemic character; each of its elements interacts with the other and is aimed at high-quality training of university students who are fluent in the global information space, have deep knowledge and skills in searching, processing information via modern computer technologiesDistance learning is an important supporting element in the global educational space; it is an effective complement to traditional forms of education, as a means of partial solving of its topical problems, especially during a pandemic. Distance learning technologies are powerful means of cognition. The forced transition to distance learning contributed to intensive use of new information technologies, rethinking the role of a teacher; it made it clear that even after the pandemic the elements of distance education will be used in the post-quarantine learning. We hope that the experience of using the elements of distance learning at our university will be useful to other
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Косовська Т.М.
Заглавие : Дистанційне навчання - нові можливості для професійного розвитку
Место публикации : Медична освіта. - 2012. - № 4. - С. 73-77 (Шифр МУ7/2012/4)
Предметные рубрики: Образование дистанционное
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бачурін Г. В., Ломака С. С., Коломоєць Ю. С.
Заглавие : Дистанційне навчання - як виклик часу під час пандемії COVID-19
Место публикации : Урологія. - Дніпропетровськ, 2020. - Том 24, N 3. - С. 257-258 (Шифр УУ23/2020/24/3)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
Аннотация: Система дистанційного навчання є досить ефективною. Найголовніший її бонус - доступність для студента і викладача, бо дистанційне навчання - це вже частина сучасного навчального процесу. А під час карантину - життєво необхідна складова.Система дистанционного обучения является достаточно эффективной. Самый главный ее бонус - доступность для студента и преподавателя, так как дистанционное обучение - это уже часть современного учебного процесса. А во время карантина - жизненно необходимая составляющая.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Дистанційне навчання в режимі on-line: нові можливості для професійного розвитку, нові перспективи
Место публикации : Український медичний часопис. - 2011. - № 3. - С. 26 (Шифр УУ13/2011/3)
Предметные рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации
Интернет
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кущ О. Г., Омельянчик В. М., Бессараб Г. І., Жернова Н. П., Степанова Н. В., Тихоновська М. А., Морозова О. В., Сухомлінова І. Є.
Заглавие : Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ)
Параллельн. заглавия :Distance learning in the system of medical education
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 85-89 (Шифр МУ7/2017/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Мета роботи – дослідження доцільності впровадження масових відкритих онлайн-курсів у систему вищої медичної освітиОсновна частина. У даній статті поставлена проблема переходу вузів України від традиційного дистанційного навчання до масового електронного навчання на основі відкритих онлайн-курсів, обґрунтована її актуальність. Проведено аналіз найважливіших передумов для успішного переходу на даний вид навчання (затребуваність освітніх інтернет-ресурсів, які використовуються з мобільних пристроїв; наявність великої кількості різних електронних ресурсів, які успішно використовуються вузами на практиці в дистанційних освітніх технологіях; наявність досвіду ведення електронних журналів успішності студентів для планування й оцінювання результатів навчання). Визначені ключові завдання переходу до розробки онлайн-курсів.Висновки. Впровадження масових відкритих онлайн-курсів дозволяє: 1) урізноманітнити методи подання інформації, а саме використання текстових, графічних, ілюстрованих та відеоматеріалів, що дозволяє викладачеві підвищити рівень доступності інформації до сприйняття студентами; 2) спростити процес контролю кінцевого рівня знань за допомогою системи тестового контролю Ратос; 3) здійснити диференціацію та індивідуалізацію навчання, забезпечити вибір індивідуальної траєкторії навчання; 4) надати вільний доступ до значної кількості наочних та дидактичних матеріалів, що сприяє підвищенню рівня зацікавленості предметом і рівня знань взагалі; 5) використання сучасних засобів комунікації між викладачами та студентами дозволяє урізноманітнити форми навчання.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кущ О. Г., Омельянчик В. М., Бессараб Г. І., Жернова Н. П., Степанова Н. В., Тихоновська М. А., Морозова О. В., Сухомлінова І. Є.
Заглавие : Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ)
Параллельн. заглавия :Distance learning in the system of medical education
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2017. - N 4. - С. 85-89 (Шифр МУ7/2017/4)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Дистанційне навчання лікарів: зручний та ефективний підхід
Место публикации : Мистецтво лікування. - 2009. - № 2. - С. 92-93 (Шифр МУ55/2009/2)
Предметные рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации
Образование дистанционное
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Височина І. Л., Авраменко І. В., Башкірова Н. С.
Заглавие : Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування)
Параллельн. заглавия :Distance learning at the department of family medicine, Dnipropetrovsk medical academy, Ministry of Health of Ukraine, through the eyes of second-year medical students (analysis of the results of the anonymous survey)
Место публикации : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 5-9 (Шифр МУ7/2020/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
Аннотация: Інформаційні комп’ютерні технології стали невід’ємною частиною освітянського процесу сучасного покоління студентів, у тому числі і студентів медичних ВНЗ, за складних протипандемічних умов, що обумовило напрямок дійсного дослідження, а саме аналіз думки студентів медичних вузів щодо використання дистанційного навчання в умовах карантину під час пандемії COVID-19. Саме тому метою нашого дослідження було провести аналіз результатів анонімного анкетування студентів 2 курсу стоматологічного факультету ДЗ «ДМА», щодо виправдання власних сподівань у відношенні до якості підготовки в дистанційному форматі в умовах карантину COVID-19 під час вивчення дисципліни «Пропедевтика внутрішньої медицини», що дозволить дати оцінку формату on-line викладання очима студентів. Для реалізації вищезазначеної мети було проведено анонімне онлайн-опитування 2-х груп іноземних (російськомовних) студентів 2 курсу (n = 45 студентів) за допомогою платформи Google Form. Узагальнення результатів анонімного анкетування констатувало наявність різного рівня оцінювання (в балах від 1 до 10) такої складової, як виправдання власних сподівань щодо якості підготовки в дистанційному форматі – інтерквартильний розподіл середньої становив 8 балів (МЕ = 8 Q1; Q3 (7; 9,75)), але якість рівня покращення власних практичних компетенцій – лише 5,5 бала (МЕ = 5,5 Q1; Q3 (5; 8)). Найчастішою пропозицією для покращення якості навчання, на думку студентів 2 курсу стоматологічного факультету, є збільшення можливостей для відпрацювання практичних навичок та професійних компетенцій. У переважній більшості студенти 2 курсу стоматологічного факультету мають думку щодо отримання позитивного досвіду навчання в дистанційному форматі, розцінюючи його як нагоду для саморозвитку та самостійного поглиблення теоретичної бази знань. Студенти 2 курсу стоматологічного факультету при вивченні дисципліни «Пропедевтика внутрішньої медицини» вважають, що дистанційна форма навчання може бути лише доповненням до очної частини, а не як тривала самостійна одиниця освітнього процесу, отже, специфіка обраної професії пов’язана з необхідністю засвоєння і вдосконалення практичних навичок та професійних компетенцій.Information computer technologies have become an integral part of the educational process of the modern generation of students, including students of medical universities, in complex pandemic conditions, which led to the direction of this study, namely the analysis of the opinion of students of medical universities on the use of distance learning in quarantine during the COVID-19 pandemic. That is why the purpose of our study was to analyze the results of an anonymous questionnaire survey of second year students of the Faculty of Dentistry of Dnipropetrovsk Medical Academy, in order to meet their own expectations regarding the quality of training in a remote format in the COVID-19 quarantine during the study of the discipline “Propaedeutics of Internal Medicine”, which will assess the format of on-line teaching through the “students’ eyes”. To achieve the above goal, an anonymous online research was conducted on 2 groups of foreign (Russian-speaking) second year students (n = 45 students) using the Google Form platform. Summarizing the results of the anonymous survey stated that there is a different level of assessment (in points from 1 to 10) such a component as the justification of own expectations regarding the quality of training in a remote format – the distribution of the average was 8 points (ME = 8 Q1; Q3 (7; 9,75 )), but the quality of the level of improvement to own practical skills – only 5.5 points (ME = 5.5 Q1; Q3 (5, 8)). A frequent suggestion to improve the quality of education, according to the second year students of the Faculty of Dentistry, is to increase opportunities for practicing skills and professional competencies. In the majority of second year students of the Faculty of Dentistry have an opinion on receiving positive experience of study in a distance format, considering it as an opportunity for self-development and independent deepening of the knowledgebase. The second year students of the Faculty of Dentistry, while studying the discipline “Propaedeutics of Internal Medicine”, consider that the distance form of education can only be an addition to the full-time part, not as a long independent unit of the educational process, so the specificity of the chosen profession is associated with the need to learn and improve practical skills and professional competencies
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Дистанційне навчання на теренах Національної Медичної Академії післядипломної освіти: апофеоз проекту
Место публикации : Мистецтво лікування. - 2009. - № 5. - С. 85-87 (Шифр МУ55/2009/5)
Предметные рубрики: Образование дистанционное
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Власенко І., Давтян Л.
Заглавие : Дистанційне навчання післядипломній освіті фармацевтичних спеціалістів
Место публикации : Фармацевтичний кур’єр. - 2012. - № 10. - С. 16-19 (Шифр ФУ21/2012/10)
Предметные рубрики: Образование фармацевтическое-- кадры
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Платонова О. М., Стоєва Т. В., Тіткова О. В.
Заглавие : Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу
Параллельн. заглавия :Distance learning in the teaching of pediatric disciplines: the challenge of time
Место публикации : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 52-56 (Шифр МУ7/2020/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Аннотация: В умовах карантинних обмежень застосування дистанційних технологій дозволяє проводити освітній процес на достатньо високому рівні. Найбільш придатними для потреб дистанційного навчання є платформи Zoom та Microsoft Teams. Лише половина респондентів була задоволена якістю дистанційного навчання під час карантинних обмежень. Це свідчить про недостатню підготовленість як викладачів, так і студентів до такого формату освітнього процесуIn the conditions of quarantine restrictions application of remote technologies allows to carry out educational process at rather high level. Zoom and Microsoft Teams platforms are the most suitable for distance learning needs. Only half of the respondents were satisfied with the quality of distance learning during quarantine restrictions. This indicates a lack of preparation of both teachers and students for this format of the educational process
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Унгурян Л. М., Чернецька Г. В., Науменко І. А.
Заглавие : Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ
Место публикации : Медична освіта. - 2013. - № 3. - С. 95-97 (Шифр МУ7/2013/3)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Любарець С. Ф.
Заглавие : Дистанційне навчання студентів-стоматологів у закладі вищої освіти - виклики сьогодення
Место публикации : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 35-36 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
Аннотация: Актуальним питанням сьогодення є моделювання багатофункціонального середовища в освітньому просторі, зокрема шляхом впровадження дистанційного навчання (Наказ МОН України № 466 від 25.04.2013). Керівництво закладу вищої освіту “Національний медичний університет (НМУ) імені О.О. Богомольця” приділяє значну увагу питанню розробки та впровадження сучасних підходів до дистанційного навчання. Мета: Проаналізувати особливості впровадження дистанційного навчання студентів на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології та профілактики стоматологічних захворювань НМУ в умовах сьогодення (пандемії, воєнний стан)
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бєлка К. Ю., Кучин Ю. Л., Мельник І. В.
Заглавие : Дистанційне навчання та оцінювання лікарів-інтернів за спеціальністю "Анестезіологія та інтенсивна терапія" в умовах пандемії COVID-2019
Место публикации : Біль, знеболювання і інтенс. терапія. - К., 2020. - N 4. - С. 33-39 (Шифр БУ1/2020/4)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE
Аннотация: Розвиток технологій та швидкість розповсюдження інформації, сприяє розвитку дистанційних форматів освіти для лікарів, які стали ще більш актуальними в умовах пандемії COVID-19. Метою дослідження було оцінити ефективність впровадження дистанційного навчання для лікарів-інтернів 2 року навчання за спеціальністю “Анестезіологія та інтенсивна терапія” у 2020 році в зв’язку з пандемією COVID-19. На кафедрі хірургії, анестезіології та ІТ ПДО НМУ імені О.О.Богомольця в період з березня по червень навчання та оцінювання, включаючи атестацію, лікарів-інтернів було переведено в дистанційний формат. Ефективність навчання та оцінювання визначали лікарі-інтерни та викладачі з використанням опитувальників Google-form, також порівнювали результати складання підсумкового іспиту у 2020 та 2018, 2019 роках. За результатами дослідження більшість інтернів вважали дистанційний формат навчання ефективним для здобуття теоретичних знань та практичних навичок, а викладачі оцінили рівень підготовки інтернів як однаковий або вищий, у порівнянні з попередніми роками. При цьому інтерни надали перевагу дистанційному онлайн-формату лекцій і в подальшому, вважаючи їх більш зручними, на відміну від більшості викладачів, які вважали традиційні лекції більш зручними та ефективнимиThe continuous technology development and speed at which information can be spread, contribute to the development of distance learning for medical professionals, which during COVID-19 pandemic have become even more urgent. The purpose of this study is to analyze the effectiveness of online learning implementation for a second year interns in «Anesthesiology and intensive care» due to COVID-19 pandemic in 2020. As from March to June the Department of surgery, anesthesiology and intensive care at Bohomolets National Medical University shifted away from traditional teaching and assessment to distance learning, which affected examination of interns. The effectiveness of teaching and assessment were evaluated by Interns and Professors through Google Forms. The final exam results in 2018, 2019 and 2020 were also compared. The key finding of the study was acceptance of distance learning by Interns as effective in gaining theoretical knowledge and practical skills. The extent of Interns’ knowledge compared to the previous years was considered by our professors as unchanged or higher. Unlike the majority of professors, who believed that traditional classroom lectures are more appropriate and effective, the Interns preferred online learning activities, which in their vision were much more convenient
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Романова Ю. Г., Бабієнко В. В.
Заглавие : Дистанційне навчання у вищій медичній освіті
Место публикации : Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 96-98 (Шифр МУ7/2015/1)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Найти похожие

 1-20    21-40   41-61   61-61 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)