Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (32)Библиотечные издания (11)Высшее образование (107)Краеведение (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=компетентності<.>)
Общее количество найденных документов : 137
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті [Текст] = How to overcome insufficient language and digital competences of teachers and students in postgraduate education / Т. В. Сандуляк [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Мета роботи – окреслити сучасні компетенції лікаря-неонатолога по формуванню здорового початку нового життя та веденню періоду новонародженості й запропонувати резерви покращення післядипломної підготовки спеціалістів і фахівців зі спеціальності “Неонатологія” шляхом засвоєння оновлених і доповнених у 2017–2018 рр. ключових компетентностей – мовної, цифрової та фахової. Основна частина. Розглядаються суть, зміст оновленої у 2017 р. цифрової та мовної компетентності, їх вплив на формування фахово-професійної компетентності та нові компетенції викладачів і слухачів за рівнями Європейської рамки кваліфікацій та ключовими компетентностями для безперервного навчання впродовж життя, рекомендованими Європейським парламентом і Радою ЄС у 2018 р. Проаналізовано причини недостатньої мовної та цифрової компетентності викладачів і слухачів курсів післядипломної освіти та користувачів систем електронної освіти і медицини, показано, що без відповідного рівня володіння мовною компетентністю – знання англійської мови на рівні В2 за шкалою Common European Framework of Reference for Languages неможливо адекватно засвоїти цифрові технології, набути необхідної цифрової та професійної компетентності. Зроблено висновки щодо подолання мовної та цифрової нерівності викладачів і слухачів та необхідності підготовки кадрів у рамці нових сучасних компетенцій слухачів. Висновки. Таким чином, формування сучасних компетентностей з неонатології, зважаючи на важливість для суспільства фахових компетенцій та результатів діяльності неонатологів і суміжних спеціалістів, слід проводити на циклі тематичного удосконалення “Адаптація та патологія новонароджених” тривалістю не менше 1 міс. Навчально-тематичний план навчання на цьому циклі необхідно доповнити новими компетентностями для досягнення сучасного рівня компетенцій спеціалістів і фахівців з неонатології
Доп.точки доступа:
Сандуляк, Т. В.
Клименко, Т. М.
Сердцева, О. А.
Карапетян, О. Ю.
Закревський, А. М.
Сандуляк, М. Т.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Щодо проблеми формування комунікативної компетентності при опануванні психологічних знань студентами-медиками [Текст] = Regarding the problem of communicative competence in mastering the psychological knowledge by medical students / І. Д. Спіріна [и др.] // Медична освіта. - 2016. - № 1. - С. 103-105


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
Доп.точки доступа:
Спіріна, І. Д.
Шевякова, О. В.
Рокутов, С. В.
Шустерман, Т. Й.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Хлєстова, С. С.
    Акмеологічні аспекти фахової компетентності майбутнього медичного психолога [Текст] / С. С. Хлєстова // Буковинський медичний вісник. - 2015. - Т. 19, № 3. - С. 263-266


Рубрики: ВНМУ

MeSH-главная:
ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL (этика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ [Текст] = Formation of the professional competence of the future doctor at the example of students of the medical faculty in TSMU / І. О. Крицький [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 44-47


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: Представлені нами матеріали професійної компетентності майбутнього лікаря – це важлива складова теоретичної і практичної підготовленості студента на основі особистих і професійно важливих якостей; стан сформованості професійних знань, умінь та навичок, необхідних для виконання діяльності лікаря в майбутньому
Доп.точки доступа:
Крицький, І. О.
Гощинський, П. В.
Крицький, Т. І.
Горішній, І. М.
Мочульська, О. М.
Крицька, Г. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Формування професійної компетентності майбутніх стоматологів за результатами досліджень вищих медичних навчальних закладів України [Текст] / Я. А. Кульбашна [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 95-99


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (организация и управление, статистика)
Доп.точки доступа:
Кульбашна, Я. А.
Аветіков, Д. С.
Нагірний, Я. П.
Ніконов, В. В.
Поліщук, С. C.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників [Текст] / П. Є. Мазур, Г. Р. Голуб, О. С. Кралюк // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 74-75.

Рубрики: Психология медицинская--обуч

   Коммуникация


Доп.точки доступа:
Мазур, П. Є.
Голуб, Г. Р.
Кралюк, О. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Фазисні ситуаційні завдання в формуванні професійної компетентності спеціаліста за фахом "Урологія" / В. П. Стусь [та ін.] // Урологія. - 2017. - Том 21, N 1. - С. 91-95


MeSH-главная:
УРОЛОГИЯ -- UROLOGY (обучение)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Аннотация: Впровадження у навчальний процес завдань такого типу підвищує успішність навчання на етапах опанування студентом базових медичних наук, а в подальшому - суміжних дисциплін.Міждисциплінарна інтеграція у вивченні базисних медичних наук, суміжних дисциплін та урології в своїй основі передбачає досягнення відповідності фахівця соціальному замовленню.
Внедрение в учебный процесс задач такого типа повышает успешность обучения на этапах освоения студентом базовых медицинских наук, а в дальнейшем - сопредельных дисциплин.Миждисциплинарна интеграция в изучении базовых медицинских наук, смежных дисциплин и урологии в своей основе предполагает достижение соответствия специалиста социальному заказу.
Доп.точки доступа:
Стусь, В. П.
Єхалов, В. В.
Моісеєнко, М. М.
Бараннік, С. І.
Горбунцов, В. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.
Шифр: УУ23/2017/21/1
   Журнал

Урологія [Текст]. - Выходит ежеквартально
2017г. Т. 21 № 1
Содержание:
Черненко, В. В. Мочекислая гиперкристаллурия и ее роль в формировании почечных конкренментов / В. В. Черненко [и др.]. - С.6-9
Другие авторы: Черненко Д. В., Желтовская Н. И., Савчук В. И.
Стусь, В. П. Этапы развития хирургического лечения коралловидного нефролитиаза / В. П. Стусь [и др.]. - С.10-15
Другие авторы: Фридберг А. М., Светличный Э. А., Люлька Д. И., Гармиш О. С.
Соломчак, Д. Б. Аналіз організації хірургічного лікування хворих на сечокам’яну хворобу у закладах охорони здоров’я різного рівня і форми власності / Д. Б. Соломчак. - С.16-21
Лесовой, В. Н. Морфофункциональное состояние стенки мочеточника при экспериментальном моделировании уретеролитиаза / В. Н. Лесовой [и др.]. - С.22-27
Другие авторы: Яковцова И. И., Данилюк С. В., Стецишин Р. В.
Сакало, А. В. Альтернативна схема лікування семіноми карбоплатином, етопозидом і блеоміцином (СЕВ) / А. В. Сакало. - С.28-32
Мельничук, М. П. Мультипараметрична магнітно-резонансна томографія у діагностиці раку передміхурової залози / М. П. Мельничук, О. О. Люлько, А. З. Журавчак. - С.33-37
Григоренко, В. М. Лапароліфтинг при лапароскопічній нефректомії та резекції нирки / В. М. Григоренко, С. В. Байдо, С. І. Приндюк. - С.38-44
Стаховський, Е. О. Причини інвалідності населення України внаслідок захворювань сечостатевої системи та шляхи їх зменшення / Е. О. Стаховський [та ін.]. - С.45-53
Другие авторы: Сайдакова Н. О., Вітрук Ю. В., Дмитришин С. П.
Руденко, А. В. Особливості перебігу гострого неускладненого пієлонефриту у жінок репродуктивного віку в залежності від таксономічної належності збудників запального процесу / А. В. Руденко [та ін.]. - С.54-62
Другие авторы: Пасєчніков С. П., Мітченко М. В., Константинов К. К.
Стусь, В. П. Оценка эффективности и безопасности силодозина в лечении симптомов нижних мочевых путей и ноктурии у пациенитов с доброкачественной гиперплазией предстательной железы / В. П. Стусь [и др.]. - С.63-68
Другие авторы: Моисеенко Н. Н., Цепелев Ю. Ю., Шомченко С. В., Можейко А. А., Агафонов Н. В., Краснов Н. В., Коштура В. В., Ольховская Е. Г., Фиделев Э. Л., Храмов К. А., Русинко И. М., Кравец А. А.
Гурженко, Ю. М. Аналіз особистісної та ситуативної тривожності у хворих на доброякісну гіперплазію передміхурової залози, що супроводжується порушеннями сексуальної функції / Ю. М. Гурженко, М. Д. Квач. - С.69-74
Литвинець, Є. А. Шляхи удосконалення діагностики та лікування гострого епідидиміту / Є. А. Литвинець [та ін.]. - С.75-79
Другие авторы: Головко С. В., Валерко Д. О., Балабаник В. Р., Колосова І. В.
Бойко, М. І. Клінічна ефективність застосування супозиторіїв "Просталін форте" у комплексній терапії хворих на хронічний простатит / М. І. Бойко, І. С. Чорнокульський. - С.80-85
Герасун, Б. А. Кріоглобулінемія як ускладнюючий фактор корекції порушенть фертильності у чоловіків (клінічні спостереження) / Б. А. Герасун [та ін.]. - С.86-90
Другие авторы: Копець Р. А., Грицко Р. Ю., Герасун О. Б.
Стусь, В. П. Фазисні ситуаційні завдання в формуванні професійної компетентності спеціаліста за фахом "Урологія" / В. П. Стусь [та ін.]. - С.91-95
Другие авторы: Єхалов В. В., Моісеєнко М. М., Бараннік С. І., Горбунцов В. В.
Лісовий, В. М. Особливості діагностики нефронофтіза Фанконі у пацієнта з уремічним синдромом, якому проведена споріднена трансплантація нирки / В. М. Лісовий, Н. М. Андон’єва, М. М. Поляков. - С.96-99
VII Міжнародна науково-практична конференція "Досягнення та перспективи в онкоурології, пластичній та реконструктивній хірургії сечовивідних шляхів" 27-29 квітня 2017 року, м. Київ. - С.100-102
Конгрес асоціації урологів України 15-17 червня 2017 року, Україна, м. Київ. - С.103
Имеются экземпляры в отделах:
Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.


    Ткач, С. І.
    Професіограма як засіб формування та розвитку професійної компетентності лікарів-профпатологів [Текст] / С. І. Ткач, О. М. Касьянова // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2020. - N 3. - С. 11-16


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Аннотация: Актуальність зазначеного питання зумовлена необхідністю безперервного професійного розвитку фахівців галузі охорони здоров’я в сучасних умовах її реформування, що передбачає формування і сталий розвиток професійної компетентності лікарів. Цілеспрямованість окресленого процесу забезпечать відповідні кваліфікаційні характеристики лікарів, зокрема зі спеціальності «Професійна патологія». Підґрунтям для формування і розвитку професійної компетентності лікарів-профпатологів може бути професіограма, особливості якої висвітлено в цій статті. Отже, метою статті є визначення можливостей використання професіограми на переддипломному та післядипломному навчанні лікарів-профпатологів. Професіограма розглядається як документ, де подано комплексний, систематизований і всебічний опис об’єктивних характеристик професії та сукупності її вимог до індивідуально-психологічних особливостей людини. Для виокремлення різноманітних аспектів досліджуваного питання використано методи проблемно-цільового та проблемно-орієнтованого аналізу нормативних, інструктивно-директивних документів і методичної літератури. Результатом є розроблена професіограма лікаря-профпатолога, яка складається з блоків: домінуючі види діяльності (зміст праці); психограма; знання і галузі застосування професійних знань; історія професії та професії, що можуть підійти людині певного типу особистості. Кожен блок характеризує особливості професійної діяльності лікаря-профпатолога. Доведено, що професіограма лікаря-профпатолога висвітлює особливості цієї спеціальності та дає змогу фахівцям прийняти рішення про можливість опанування цією професією. Для вищої медичної освіти професіограма є орієнтиром у визначенні змісту підготовки фахівця, для післядипломної — задоволенням освітніх і професійних потреб слухачів
Доп.точки доступа:
Касьянова, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Тихонова, О. О.
    Про важливість ролі куратора у формуванні професійної компетентності студентів - медиків [Текст] / О. О. Тихонова // Вісник проблем біології і медицини. - 2013. - Т. 2, № 3. - С. 70-73

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)