Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (32)Библиотечные издания (11)Высшее образование (107)Краеведение (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=компетентності<.>)
Общее количество найденных документов : 137
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Шифр: ВУ80/2023/27/3
   Журнал

Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - Периодичность не определена
2023г. Т. 27 № 3
Содержание:
Aladwan, A. M. A. Modeling using discriminant analysis of the possibility of occurrence and features of the course of various forms of urticaria in ukrainian women depending on the features of anthropo-somatotypological indicators / A. M. A. Aladwan [та ін.]. - С.360-365. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Chaika H. V., Belik N. V., Smolko D. G., Obertynska O. G.
Kusliy, Yu. Yu. Features of damage to the leather substitute when fired from the "FORT 12R" and "AE 790G1" pistols from different distances / Yu. Yu. Kusliy, О. V. Fedorchenko, A. P. Hel. - С.366-371. - Bibliogr. at the end of the art.
Карімулін, Р. Ф. Вплив різних комбінацій нейропротекторів на неврологічний дефіцит, моторну й орієнтовно-дослідницьку активність, когнітивні функції за експериментального ішемічного інсульту / Р. Ф. Карімулін, А. І. Семененко. - С.372-376. - Бібліогр.: в кінці ст.
Романенко, І. В. Гістологічні зміни тканин печінки та нирок щурів за гострого алкогольного ураження та метаболічної корекції / І. В. Романенко, А. В. Мельник, В. В. Піліпонова. - С.377-383. - Бібліогр.: в кінці ст.
Безкоровайна, Л. П. Складність диференціальної діагностики причин лицевого болю (клінічний випадок) / Л. П. Безкоровайна, І. Ю. Гарляускайте, Ю. В. Пономаренко. - С.384-389. - Бібліогр.: в кінці ст.
Каніковський, О. Є. Мініінвазивні та відкриті способи декомпресії жовчних проток при лікуванні механічної жовтяниці / О. Є. Каніковський [та ін.]. - С.390-394. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Карий Я. В., Черешнюк І. Л., Рубан М. М., Михальчук М. А.
Кулешов, О. В. Стан здоров’я та адаптації дітей з виявленими аномально прикріпленими хордами в лівому шлуночку серця / О. В. Кулешов [та ін.]. - С.395-401. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Курець О. О., Лайко Л. І., Медражевська Я. А., Олійник В. С.
Танасієнко, П. В. Інфекційні ускладнення накісного остеосинтезу в постраждалих з політравмою / П. В. Танасієнко, Г. Б. Колов. - С.402-405. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кедик, І. О. Ефективність венлафаксину у хворих на анкілозивний спондиліт з нейропатичним компонентом больового синдрому / І. О. Кедик, М. А. Станіславчук. - С.406-412. - Бібліогр.: в кінці ст.
Соломончук, А. В. Оцінка віддалених несприятливих серцево-судинних подій у пацієнтів, що перенесли гострий інфаркт міокарда, ускладнений гострою серцевою недостатністю / А. В. Соломончук. - С.413-418. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шкільна, О. О. Рівні лептину та адипонектину у хворих на системний червоний вовчак, зв’язок з особливостями перебігу захворювання / О. О. Шкільна. - С.419-424. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бичков, С. О. Перспективи впровадження симуляційного навчання в освітній процес для підготовки майбутніх лікарів хірургічного профілю / С. О. Бичков [та ін.]. - С.425-429. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Черкова Н. В., Душик Л. М., Панов С. I.
Шевчук, Т. І. Організаційно-педагогічні умови формування соціокомунікативної компетентності майбутніх лікарів-психологів в процесі їхньої професійної підготовки / Т. І. Шевчук [та ін.]. - С.430-436. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Чорна В. В., Хпєстова С. С., Васенко Т. Б., Горбатюк С. М.
Пшук, Н. Г. Деякі особливості соціально-психологічної дезадаптації здобувачів вищої медичної освіти в умовах воєнного часу / Н. Г. Пшук [та ін.]. - С.437-442. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Белов О. О., Стукан Л. В.,, Ільницький Г. О., Новицький А. В., Дроненко В. Г.
Гайструк, А. Н. Аналіз якісних показників роботи акушерської служби м. Вінниці за 2022 рік / А. Н. Гайструк [та ін.]. - С.443-446. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гайструк Н. А., Мазченко О. О., Пролигіна І. В., Олексієнко І. В.
Ковтун, Г. І. Хвороби системи кровообігу в Україні: результати ретроспективного аналізу захворюваності та сучасні проблеми її моніторингу / Г. І. Ковтун, Η. М. Орлова. - С.447-454. - Бібліогр.: в кінці ст.
Махнюк, В. М. Гігієна планування та забудови населених місць: наукові здобутки і перспективи (до 30-річчя Національної академії медичних наук України, 90-річного ювілею лабораторії гігієни планування та забудови населених місць ДУ “ІГЗ НАМНУ”) / В. М. Махнюк [та ін.]. - С.455-460. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Петриченко О. О., Могильний С. М., Чорна В. В., Махнюк В. В., Павленко Н. П., Мельниченко С. О., Пелех Л. В., Скочко В. П.
Дударенко, О. Б. Гігієнічна оцінка особливостей процесів формування психофізіологічних функцій та закономірності перебігу психофізіологічної адаптації студентів на етапі набуття професійних компетентностей із загальнонаукових (фундаментальних) дисциплін / О. Б. Дударенко [та ін.]. - С.461-468. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Калиниченко І. О., Дреженкова І. Л., Подрігало Л. В., Коцюра О. О.
Демчук, А. В. Аналіз ринку та оцінка якості додатків на Android-пристроях для хворих на бронхіальну астму і хронічне обструктивне захворювання легень в Україні / А. В. Демчук [та ін.]. - С.469-473. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Побережець В. Л., Цибень М. В., Шкондін С. В.
Хоменко, І. М. Формування морфофункціональної готовності та особливості процесів адаптації студентів на вихідному етапі навчання в закладі вищої освіти / І. М. Хоменко, Т. В. Шевчук. - С.474-482. - Бібліогр.: в кінці ст.
Некращук, О. П. Атипові прояви целіакії в носіїв мутантного гена HLA / О. П. Некращук [та ін.]. - С.483-488. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кириченко Л. М., Стойка Я. В., Сухань Д. С., Лисицька Є. В., Лисенко Н. М.
Шушковська, Ю. Ю. Стрес і діяльність серцево-судинної системи: сучасний стан проблеми (огляд літератури) / Ю. Ю. Шушковська, О. І. Афанасюк, В. I. Шмалій. - С.489-494. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бобир, В. В. Мікробіом людини та сучасні підходи до його збереження (аналітичний огляд) / В. В. Бобир [та ін.]. - С.495-500. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Назарчук О. А., Палій В. Г., Крижановська А. В., Бобир Н. А., Власенко І. Г., Жемера Н. А.
Павук, Ф. М. Сучасні уявлення про механізми розвитку клапанної недостатності при хронічній венозній недостатності / Ф. М. Павук [та ін.]. - С.501-505. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Борсенко М. І., Попович Н. М., Русин В. В.
Яремина, І. В. Демографічна ситуація в Україні в умовах війни з Росією, оцінка міграції населення, основні проблеми, перспективи та мотивація народжуваності / І. В. Яремина [та ін.]. - С.506-513. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Головчанська-Пушкар С. Є., Дерезюк А. В., Байдюк І. А., Кпімас Л. А.
Сарафинюк, Л. А. Основні аспекти реалізації програми фізичної терапії при захворюваннях та травмах опорно-рухового апарату за міжнародною класифікацією функціонування / Л. А. Сарафинюк, О. О. Городецька, О. В. Андрощук. - С.514-518. - Бібліогр.: в кінці ст.
Грицун, Я. П. Порівняльний огляд доклінічної безпечності топічних деконгестантів ксилометазоліну та оксиметазоліну / Я. П. Грицун [та ін.]. - С.519-522. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гребенюк Д. І., Нікульченко О. В., Іваниця А. О.
Bulavenko, O. V. Effect of stress on ovulatory function / O. V. Bulavenko, V. V. Kelman. - С.523-527. - Bibliogr. at the end of the art.
Кокус, В. В. Кафедра шкірних та венеричних хвороб Вінницького державного медичного інституту: перші кроки діяльності / В. В. Кокус. - С.528-533. - Бібліогр.: в кінці ст.
Турський, О. Ф. М. І. Пирогов і Національний музей-садиба М. І. Пирогова у міжнародному просторі / О. Ф. Турський, Л. Г. Коваленко, О. Е. Вінниченко. - С.534-538. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Смоляр, І.
    Результати діагностики складових комунікативної компетентності майбутніх фізичних терапевтів [Текст] = Results of diagnosing the components of future physical therapists’ communicative competence / І. Смоляр, О. Б. Лазарєва // Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія. - 2023. - N 2. - С. 176-181. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
САМОАНАЛИЗ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- SELF PSYCHOLOGY
Кл.слова (ненормированные):
емоції -- психодіагностика
Аннотация: Проблема формування комунікативної компетентності студентів зі спеціальності фізична терапія в умовах навчального закладу потребує пошуку та залучення сучасних методів психодіагностики та на цій основі вибору з боку здобувачів більше ефективних методів самовдосконалення. Мета. Встановлення рівня розвитку комунікативних умінь та навичок у майбутніх фахівців з фізичної терапії за допомогою відповідного психодіагностичного інструментарію, що в перспективі дозволить чітко визначати найбільш дієві, ефективні методи формування комунікативної компетентності фізичних терапевтів, а також їх особистісного саморозвитку, самовдосконалення під час здобування обраної спеціальності. Методи. Аналіз літературних джерел, психодіагностичний комплекс методик: на розпізнавання емоцій «Чи розумієте Ви міміку?», методика на визначення «емоційного інтелекту» (Н. Холла), на уміння слухати, на діагностику стилю поведінки в конфлікті Томаса-Килмена, анкета керівника дискусії (Л. А. Петровська), методи математичної статистики. Результати. Засвоєння відповідних комунікативних знань, певний рівень розвитку умінь та навичок під час навчання дає можливість майбутньому фахівцеві встановлювати ефективне спілкування та стосунки із пацієнтами, родичами, колегами та іншими спеціалістами. Отже, студент під час здобування освіти (магістратура) має визначати свій рівень набутих знань, умінь, навичок спілкування як з метою контролю, так і подальшого (якщо необхідно) вибору методів самовдосконалення та набуття відповідної комунікативної компетентності. В ході дослідження на практичних заняттях з дисципліни «Етика та деонтологія» кожен студент мав проходити складений психодіагностичний комплекс, спрямований на діагностику кожної зі структурних складових спілкування (перцептивна), інтерактивна (взаємодія), комунікативна (інформаційна) та дозволив визначити їх рівень розвитку. Магістри вважають комунікативну (інформаційну) складову у своєму професійному спілкуванні більш розвиненою, ніж перцептивну та інтерактивну. Таким чином, загальне підвищення комунікативної компетентності у навчальному процесі майбутніх фахівців має бути спрямоване саме на підвищення перцептивних та інтерактивних умінь і навичок з низького та середнього до середнього та високого рівня розвитку. Залучення спрямованих методів на саморозвиток та самовиховання комунікативної компетентності у майбутніх фізичних терапевтів полягає у виборі спеціальних вправ, тренінгів та ігор з розвитку перцептивних та інтерактивних умінь, котрі мають бути реалізовані під час навчального процесу, здобуття вищої освіти другого ступеня
The problem of forming the communicative competence of students majoring in physical therapy in an educational institution requires the involvement of modern methods of psychodiagnostics and, on this basis, the choice of more effective methods of students’ self-improvement. Objective. To determine the level of development of communicative skills of future specialists in physical therapy with the help of appropriate psychodiagnostic tools, which in the future will allow to clearly identify the most efficient methods of forming the communicative competence of physical therapists, as well as their personal self-development, self-improvement in the process of obtaining the chosen specialty. Methods. Analysis of literary sources, psychodiagnostic complex of methods: for recognizing emotions “Do you understand facial expressions?”, methodology for determining “emotional intelligence” (N. Hall), for listening skills, for diagnosing the style of behavior in the Thomas-Kilman conflict, questionnaire of the discussion leader (L. A. Petrovska), methods of mathematical statistics. Results. Mastering the relevant communicative knowledge, a certain level of development of skills and abilities during training enables the future specialist to establish effective communication and relationships with patients, relatives, colleagues and other specialists. Therefore, during the course of their education (master’s degree), students must determine their level of acquired knowledge, skills, and communication skills both for the purpose of control and further (if necessary) selection of methods of self-improvement and acquisition of appropriate communication competence. In the course of the study, during practical classes in the discipline “Ethics and Deontology”, each student had to pass a composite psychodiagnostic complex aimed at diagnosing each of the structural components of communication (perceptual, interactive (interaction), communicative (informational)), and allowed to determine their level of development. The masters consider the communicative (informational) component in their professional communication to be more developed than the perceptual and interactive ones. Thus, the overall improvement of communicative competence in the educational process of future specialists should be aimed at improving perceptual and interactive skills from low and medium to medium and high levels of development. The involvement of targeted methods for self-development and self-development of communicative competence in future physical therapists is the choice of special exercises, trainings and games for the development of perceptual and interactive skills that should be implemented during the educational process, obtaining a second degree
Доп.точки доступа:
Лазарєва, О. Б.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: ВУ80/2023/27/1
   Журнал

Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - Периодичность не определена
2023г. Т. 27 № 1
Содержание:
Halahan, Y. V. Histological and histochemical changes in liver tissue of young rats with hyperhomocysteinemia / Y. V. Halahan. - С.6-9. - Bibliogr. at the end of the art.
Струтинська, О. Б. Морфологічні зміни тканин нирок щурів за експериментального цукрового діабету І на тлі корекції метформіном і модуляторами обміну гідроген сульфіду / О. Б. Струтинська, А. В. Мельник. - С.10-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гусакова, І. В. Депресія, тривога та стрес (за результатами тесту DASS-21) у студентів Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова / І. В. Гусакова, С. В. Коновалов, Л. Л. Хмель. - С.17-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ковальчук, В. П. Вивчення впливу окремих компонент у середовищі культивування на біоплівкоутворювальну активність P. аeruginosa та A. baumannii / В. П. Ковальчук [та ін.]. - С.22-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Буркот В. М., Дудар А. О., Кондратюк В. М., Жорняк О. І., Прокопчук З. М., Трофіменко Ю. Ю.
Сербенюк, А. В. Вивчення ролі маткових натуральних кілерних клітин у період вікна імплантації у жінок-ветеранок, що зазнали контузії / А. В. Сербенюк. - С.28-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Petrushenko, V. V. The method of correction of hemorrhagic shock action on the pro- and antioxidant system of the periulceral stomach tissues in an experiment / V. V. Petrushenko [та ін.]. - С.35-39. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Sobko V. S., Grebeniuk D. I., Stoika V. I.
Шапринський, В. В. Морфологічні особливості структурної перебудови тромбів у пацієнтів з оклюзійно-стенотичними захворюваннями магістральних артерій нижніх кінцівок / В. В. Шапринський, О. Г. Урван. - С.40-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гур’єв, С. О. Лікування переломів дистального відділу стегна у пацієнтів з коронавірусною інфекцією COVID-19 / С. О. Гур’єв, П. В. Танасієнко, Є. О. Скобенко. - С.45-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Русин, В. І. Спектр бактеріальної мікрофлори трофічних виразок на фоні варикозної та постромботичної декомпенсованої венозної недостатності / В. І. Русин [та ін.]. - С.49-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Коваль Г. М., Павук Ф. М., Федусяк В. Я., Kovaly Andras
Кушта, А. О. Шкірно-м’язовий клапоть великого грудного м’язу в реконструктивній хірургії ротової порожнини / А. О. Кушта, С. О. Магдебура. - С.54-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Железняк, А. Д. Біофізичні показники ротової рідини, тканин пародонту та клітин букального епітелію у підлітків-спортсменів у процесі комплексного стоматологічного лікування / А. Д. Железняк, А. Е. Дєньга. - С.57-62. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пилипюк, О. Ю. Ефективність лікування карієсу зубів у дітей препубертатного і пубертатного віку з ювенільним ревматоїдним артритом / О. Ю. Пилипюк [та ін.]. - С.63-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кулигіна В. М., Шінкарук-Диковицька М. М., Гаджула Н. Г., Повшенюк А. В.
Булгар, А. В. Клінічна оцінка стану жінок репродуктивного віку хворих на аденоміоз після перенесеного COVID-19 / А. В. Булгар. - С.69-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хіміч, С. Д. Ефективність застосування електрозварювання м’яких тканин під час операцій на щитоподібній залозі / С. Д. Хіміч, А. В. Багрій, А. Ю. Грищишин. - С.74-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ткаченко, Т. В. Забезпеченість вітаміном D та її зв’язок з нутритивним станом і виживанням хворих на цироз печінки / Т. В. Ткаченко [та ін.]. - С.79-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Мороз Л. В., Шевчук С. В., Пентюк Л. О.
Хребтій, Я. В. Особливості лікування венозного тромбоемболізму у пацієнтів з аномаліями розвитку нижньої порожнистої вени / Я. В. Хребтій. - С.86-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ратушний, Р. І. Корекція та оптимізація ергономічних патернів роботи лікарів-стоматологів / Р. І. Ратушний [та ін.]. - С.90-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Костенко Є. Я., Костенко С. Б. , Бокоч А. В., Пензелик І. В., Чобей А. С.
Титаренко, Н. В. Оцінка ефективності формування та удосконалення компетентності проведення реанімаційних заходів вагітним і породіллям у системі безперервного професійного розвитку медичних працівників із використанням симуляційних технологій / Н. В. Титаренко [та ін.]. - С.96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кукуруза І. Л., Костюченко А. В., Засаднюк О. П., Вознюк А. В.
Михайлова, І. В. Про реалізацію стратегії розвитку вищої освіти в Україні в умовах воєнного стану / І. В. Михайлова, І. Г. Мудрак. - С.103-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапов, Ю. О. Ефективність дистанційної форми навчання на післядипломному рівні освіти під час військового стану в Україні / Ю. О. Потапов. - С.106-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ковтун, Г. І. Смертність від хвороб системи кровообігу в Україні: медико-статистичний аналіз її динаміки та регіональних особливостей у 2010-2020 рр. / Г. І. Ковтун, Н. М. Орлова. - С.110-118. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванов, В. П. Асоціація сироваткових рівнів біомаркерів серцевої недостатності та якості життя пацієнтів із артеріальною гіпертензією та фібриляцією передсердь / В. П. Іванов, М. М. Закревська. - С.119-125. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клименюк, О. В. Визначення факторів, що впливають на тривалість перебування у гінекологічному стаціонарі серед пацієнток з міомами матки та кістами яєчників / О. В. Клименюк [та ін.]. - С.126-132. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Очередько О. М., Руденко А. А., Клименюк В. П., Паламар І. В.
Чорна, В. В. Тютюнопаління серед здобувачів вищої медичної освіти - реальна загроза сьогодення / В. В. Чорна [та ін.]. - С.133-137. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Хлєстова С. С., Шевчук Т. І., Коломієць В. В., Хлєстова І. В.
Кальниш, В. В. Порівняльна характеристика психофізіологічних особливостей операторів безпілотних авіаційних комплексів та персоналу з управління повітряним рухом / В. В. Кальниш [та ін.]. - С.138-143. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Трінька І. С., Пашковський С. М., Симинюк Ю. В., Коваль Н. В., Поніматченко С. Л.
Коршун, М. М. Гігієнічна оцінка міграції нових пестицидів з ґрунту у приземний шар атмосферного повітря / М. М. Коршун, Ю. В. Мартіянова, Р. В. Горбачевський. - С.144-149. - Бібліогр.: в кінці ст.
Панчук, О. Ю. Властивості характеру студентів, які здобувають фах в умовах навчання в закладі вищої медичної освіти: тенденції формування, особливості адаптаційних змін, гігієнічна оцінка / О. Ю. Панчук [та ін.]. - С.150-159. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Белов О. О., Гринзовський А. М., Очередько О. М., Браткова О. Ю.
Дерезюк, А. В. Покращення ефективності діяльності закладів охорони здоров’я з використанням SWOT-аналізу / А. В. Дерезюк [та ін.]. - С.160-165. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Яремина І. В., Головчанська-Пушкар С. Є., Байдюк І. А.
Стойка, Я. В. Молекулярно-генетичні аспекти патогенезу COVID-асоційованих тромбозів / Я. В. Стойка [та ін.]. - С.166-173. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Некращук О. П., Сухань Д. С., Даценко Г. В., Даценко Ю. О., Галунко Г. М., Ботаневич Є. О.
Льовкіна, О. Л. Потенційний ефект впливу пандемії COVID-19 на репродуктивне здоров’я жінок / О. Л. Льовкіна [та ін.]. - С.174-177. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Дубас Л. Г., Тарасюк С. А., Пролигіна О. В.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


   
    Оцінка ефективності формування та удосконалення компетентності проведення реанімаційних заходів вагітним і породіллям у системі безперервного професійного розвитку медичних працівників із використанням симуляційних технологій [Текст] = Evaluation of the effectiveness of the formation and improvement of the competence of carrying out resuscitation measures for pregnant women and women in labor in the system of continuous professional development of medical practitioners using simulation / Н. В. Титаренко [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СИМУЛЯЦИЯ -- MALINGERING
БЕРЕМЕННОСТЬ -- PREGNANCY
РОДОРАЗРЕШЕНИЯ ПРОЦЕСС -- LABOR, OBSTETRIC
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
Кл.слова (ненормированные):
симуляційні технології
Аннотация: МОЗ України впровадило систему безперервного професійного розвитку (БПР) для лікарів. Одним із можливих заходів БПР, що забезпечує безперервний процес навчання та вдосконалення професійних компетентностей медичних працівників, є симуляційний тренінг. Мета нашої роботи оцінити ефективність використанням симуляційних технологій як інструменту БПР для формування та удосконалення компетентності медичних працівників у проведенні базових і розширених реанімаційних заходів вагітним і породіллям. Протягом 2019-2021 році було проведено 28 симуляційних тренінгів із теми “Базова та розширена підтримка життя вагітних та породілей” для медичних працівників м. Вінниці та Вінницької області, в яких взяли участь 239 медичних працівників середнім віком від 20 до 63 років (у середньому – 43,1±8,6 років) і медичним стажем від 1 до 43 років (в середньому 19,04±10,89 років). Склад учасників тренінгів: акушери-гінекологи (38,9%), анестезіологи (17,6%), акушерки (20,1%), анестезисти (13,4%), медичні сестри (10%). Для оцінки теоретичних знань учасників тренінгу ми використовували тестовий контроль: первинна оцінка знань (пре-тест), котра порівнювалася з результатами кінцевого тестування (пост-тест). Крім цього, по завершенні тренінгу було проведено анонімне анкетування щодо самооцінки отриманих навичок і ставлення курсантів до проведеного симуляційного тренінгу. Статистичну обробку отриманих даних проводили за допомогою статистичного пакету статистичної обробки інформації SPSS 21 (©SPSS Inc.). Результати нашого дослідження показують, що навчання з використанням симуляційних технологій сприяє збільшенню рівня теоретичних знань в 1,7 рази (в середньому – з 5,76±2,67 до 9,62±1,63 балів; р<0,001), формуванню та удосконаленню компетентності проведення реанімаційних заходів та алгоритмів надання медичної допомоги при зупинці кровообігу. Порівняльний аналіз результатів самооцінки техніки виконання базових прийомів серцево-легеневої реанімації до і після тренінгу показує покращення навичок із збільшенням середньої оцінки за відновлення прохідності дихальних шляхів у 2 рази, проведення ШВЛ мішком Амбу – на 27,7%, непрямого масажу серця – на 32,9%, дозування та введення епінефрину – на 24,7%, дозування та введення аміодарону – на 37,2%, оцінка ритму та проведення дефібриляції – у 2 рази (р<0,001). Оцінка ставлення медичних працівників до симуляційного навчання загалом продемонструвала задоволеність курсантів проведеним тренінгом, симуляційними сценаріями, навчальними презентаціями, кваліфікацією та відношенням тренерів. На думку 95,5% респондентів цілі та завдання тренінгу були повністю досягнуті та вони зможуть ефективно використати здобуті навички в своїй практичній діяльності. Таким чином, метод симуляційного навчання є ефективним інструментом БПР
The Ministry of Health of Ukraine has implemented a system of continuous professional development (CPD) for doctors. One of the possible measures of CPD, which ensures a continuous process of training and improvement of professional competences of medical workers, is simulation training. The purpose of our work is to evaluate the effectiveness of the use of simulation technologies as a CPD tool for the formation and improvement of the competence of medical workers in carrying out basic and advanced resuscitation measures for pregnant women and women in labor. During 2019-2021, 28 simulation trainings on the topic “Basic and advanced life support of pregnant women and women in labor” were held for medical workers of the city of Vinnytsia and Vinnytsia region, which were attended by 246 medical workers at an age from 20 to 63 years (the mean age – 43.1±8.6 years) and medical experience from 1 to 43 years (the mean medical experience – 19.04±10.89 years). Among the training participants, 38.9% were obstetrician-gynecologists, 17.6% anesthesiologists, 20.1% midwives, 13.4% nurse anesthetists, and 10% nurses. To evaluate the theoretical knowledge of the training participants, we used test control: the initial assessment of knowledge (pre-test), which was compared with the results of the final test (post- test). In addition, at the end of the training, an anonymous questionnaire was conducted regarding the self-assessment of the acquired skills and the attitude of the trainees to the conducted simulation training. Statistical processing of the obtained data was carried out using the SPSS 21 statistical information processing package (©SPSS Inc.). The results of our research show that training using simulation technologies contributes to a 1.7 increase (on average – from 5.76±2.67 to 9.62±1.63 points; p<0.001) in the level of theoretical knowledge by the formation and improving the competence of carrying out resuscitation measures and algorithms for providing medical assistance in case of circulatory arrest. A comparative analysis of the results of the self-assessment of the basic techniques of cardiopulmonary resuscitation before and after the training shows an improvement in skills with a 2 times increase in the average score for the restoration of airway patency, ventilation with an Ambu bag – by 27.7%, indirect heart massage – by 32,9%, dosing and administration of epinephrine – by 24.7%, dosing and administration of amiodarone – by 37.2%, rhythm assessment and defibrillation – 2 times (p<0.001). The assessment of the attitude of medical workers to simulation training in general demonstrated the satisfaction of the trainees with the training, simulation scenarios, educational presentations, qualifications and attitude of the trainers. According to 95.5% of respondents, the goals and objectives of the training were fully achieved and they will be able to effectively use the acquired skills in their practical activities. Thus, the method of simulation training is an effective tool of CPD
Доп.точки доступа:
Титаренко, Н. В.
Кукуруза, І. Л.
Костюченко, А. В.
Засаднюк, О. П.
Вознюк, А. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
Шифр: СУ69/2023/2
   Журнал

Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія. - Выходит дважды в год
2023г. N 2
Содержание:
Арнаутова, Л. В. Стратегії подолання стресу та точність сенсомоторного реагування у кваліфікованих гандболісток / Л. В. Арнаутова [та ін.]. - С.3-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Петровська Т. В., Федорчук С. В., Куценко Т. В., Петрушевський Є. І.
Гончаренко, Є. В. Роль спорту у формуванні соціального капіталу: від теорії до практики / Є. В. Гончаренко, І. О. Когут. - С.10-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Жарова, І. О. Аналіз травматизму та розвитку порушень опорно-рухового апарату у спортсменок, які спеціалізуються в акробатиці на пілоні / І. О. Жарова, Г. П. Антонова. - С.17-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корбуш, О. І. Застосування методу електроенцефалографії у практиці сучасного тенісу / О. І. Корбуш [та ін.]. - С.24-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Федорчук С. В., Тукаєв С. В., Куценко Т. В., Лисенко О. М.
Корбуш, О. І. Оцінювання психологічного стресу спортсменів за допомогою методу електроенцефалографії / О. І. Корбуш, С. В. Федорчук. - С.31-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Крикун, О. А. Психологічна характеристика спортсменів складно-координаційних видів спорту. Сучасні підходи при їх спортивному відборі / О. А. Крикун. - С.37-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Марченко, О. Ю. Дослідження самооцінки фізичного розвитку спортсменів у контексті гендерного підходу / О. Ю. Марченко, О. В. Москаленко. - С.43-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Траверсе, Г. М. Сучасні наукові підходи до оптимізації спортивної діяльності шляхом корекції рівня вітаміну D в організмі спортсменів / Г. М. Траверсе, В. І. Горошко, С. А. Горопашна. - С.49-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Футорний, С. М. Поняття адаптації в обґрунтуванні екологічного підходу до експлуатації та реабілітації спортивної інфраструктури міста / С. М. Футорний, О. В. Маслова, О. Чернікова. - С.57-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Циганенко, О. І. Відбір екологічно безпечних територій для розміщення спортивих парків шляхом використання екологічного територіального картографування шумового забруднення / О. І. Циганенко [та ін.]. - С.62-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Першегуба Я. В., Склярова Н. А., Оксамитна Л. Ф.
Шевчук, О. К. Методичне забезпечення як важлива складова імплементації інклюзивності у спорті / О. К. Шевчук, І. О. Когут, В. Л. Маринич. - С.66-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шахліна, Л. Я-Г. До питання підготовки юних спортсменів у сучасному спорті / Л. Я-Г. Шахліна [та ін.]. - С.77-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Футорний С. М., Владимирова Н., Маслова О. В., Чистякова М., Чернікова О.
Ніканоров, О. К. Особливості фізичної терапії військовослужбовців з ампутацією нижніх кінцівок / О. К. Ніканоров, О. О. Крикунов. - С.84-87. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колосова, О. В. Оцінювання сенсомоторного реагування учасників бойових дій з різним рівнем наявного стресу / О. В. Колосова [та ін.]. - С.88-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Федорчук С. В., Когут І. О., Крушинська Н. М., Прима І. І.
Маринич, В. Л. Статистична інформація як ключовий чинник впровадження інклюзивності фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти / В. Л. Маринич, І. О. Когут. - С.94-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Марченко, О. Ю. Дослідження рівня фізичного розвитку та фізичної підготовленості особового складу підрозділів Національної поліції України / О. Ю. Марченко, О. С. Холодова. - С.100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рожкова, Т. А. Перспективи застосування засобів традиційної китайської медицини «Детокс Хуахуа So» та «Детокс Хуа’ю Цяньянь» для зниження маси тіла / Т. А. Рожкова, Л. М. Пойнар, М. В. Хоменко. - С.105-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Семененко, В. П. Фізична активність та здоров’я дітей шкільного віку в освітній моделі фізичного виховання в умовах нової української школи / В. П. Семененко, В. В. Теліус. - С.112-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Антонова, О. І. Вплив корекційної програми на моторну сферу дітей раннього віку зі спастичним синдромом рухових порушень / О. І. Антонова [та ін.]. - С.118-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Пасенко А. В., Кущ О. С., Івакіна Ю. С., Луценко Б. О.
Баннікова, Р. О. Вплив ортезування на силу м’язів та швидкість ходьби осіб з гострим порушенням мозкового кровообігу / Р. О. Баннікова, О. О. Вороньков. - С.123-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Борзих, Н. О. Ефективність кінезитерапії в лікуванні пацієнтів з торакалгіями на тлі грудного остеохондрозу хребта в поєднанні з серцево-судинною патологією / Н. О. Борзих [та ін.]. - С.129-134. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Рой І. В., Барабаш С. В., Кудрін А. П., Катюкова Л. Д., Кравченко В. Г.
Волкова, С. А. Сучасний стан питання застосування фізичної терапії для осіб з доброякісним пароксизмальним позиційним запамороченням / С. А. Волкова, К. Л. Калінкін. - С.135-139. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гаврелюк, С. В. Огляд моделей рухових порушень у дітей з розладами аутистичного спектра залежно від віку / С. В. Гаврелюк, О. В. Бісмак, Джамалов Халеддін Огли Рагим. - С.140-144. - Бібліогр.: в кінці ст.
Жарова, І. О. Особливості антропометричних характристик жінок з надмірною масою тіла та гоналгіями / І. О. Жарова [та ін.]. - С.145-151. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Скочко В. І., Кучерява О. В., Горенко З. А.
Жернов, О. А. Обґрунтування тактики реабілітації постраждалих з опіками та їх наслідками / О. А. Жернов [та ін.]. - С.152-157. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Осадча О. І., Цапенко О. В., Козинець Г. П.
Кравчук, Л. Д. Особливості реабілітації хворих після ендоскопічної декомпресії при поперековому спінальному стенозі / Л. Д. Кравчук [та ін.]. - С.158-163. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Фіщенко Я. В., Меленко В. І., Івановська О. Е.
Лавров, В. Кіберспорт як засіб реабілітації ветеранів бойових дій: перспективи та можливості / В. Лавров, Л. В. Денисова, О. А. Шинкарук. - С.164-168. - Бібліогр.: в кінці ст.
Русанов, А. П. Вплив терапевтичних вправ та ішемічної компресії на амплітуду рухів та біль при адгезивному капсуліті та міофасціальному больовому синдромі / А. П. Русанов. - С.169-175. - Бібліогр.: в кінці ст.
Смоляр, І. Результати діагностики складових комунікативної компетентності майбутніх фізичних терапевтів / І. Смоляр, О. Б. Лазарєва. - С.176-181. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


   
    Організаційно-педагогічні умови формування соціокомунікативної компетентності майбутніх лікарів-психологів в процесі їхньої професійної підготовки [Текст] = Instructional environment for development of communicative competence in future clinical psychologists during their professional training / Т. І. Шевчук [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 3. - С. 430-436. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (психология)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL (обучение)
Аннотация: У статті висвітлюється проблема якісної підготовки лікарів і формування у них професійних компетентностей, зокрема й соціокомунікативної. Метою дослідження стало обґрунтування організаційно-педагогічних умов формування соціокомунікативної компетентності майбутніх лікарів-психологів. У ході дослідження використано методи аналізу та синтезу медичної і педагогічної літератури, а також метод анкетування за допомогою Google forms щодо визначення стану сформованості соціокомунікативної компетентності у студентів медиків. Визначено, що формування соціокомунікативної компетентності є невід’ємною частиною професійної підготовки лікарів і передбачено освітньо-професійними програмами в галузі “Охорони здоров’я”. Уточнено сутність основних дефініцій дослідження: “компетентність”, “компетенція”, “соціокомунікативна компетентність”. Обґрунтовано такі структурні компоненти соціокомунікативної компетентності: мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий і перцептивний. Аналіз анкетування показав, що значна частина студентів мають певні труднощі міжособистісної взаємодії, налагодження комунікацій з оточенням, але вважають за необхідне формування соціокомунікативної компетентності й висловлюють бажання покращити свій комунікативний рівень в процесі навчання та в майбутній професійній діяльності. Розкрито організаційно-педагогічні умови формування соціокомунікативної компетентності майбутніх лікарів: формування позитивної мотивації щодо підвищення рівня соціокомунікативної компетентності; партнерська взаємодія викладача і студента; використання в освітньому процесі сучасних інтерактивних методів навчання. Запропоновані нами рекомендації щодо формування соціокомунікативної компетентності можуть бути використані під час професійної підготовки лікарів-психологів. Перспективу подальших досліджень ми вбачаємо у розробці моделі формування соціокомунікативної компетентності у майбутніх лікарів у процесі їхньої професійної підготовки
The paper looks at the issue of quality training of doctors and development of their professional competencies, including the communicative competence. The aim of the research was to substantiate the instructional environment for the development of the communicative competence in future clinical psychologists. In the course of the research, methods of analysis and synthesis of sources in medicine and teaching were used, as well as a questionnaire method using Google forms to determine the level of development of the communicative competence in medical students. It has been determined that the development of the communicative competence is an integral aspect of the professional training of doctors and is provided for by the Educational and Professional Program in Healthcare. The main definitions used in the research have been clarified: “competence”, “competency”, “communicative competence”. Rationales have been provided for the following structural components of the communicative competence: motivational and axiological component, emotional and volitional component, perceptual component. The analysis of the questionnaire results showed that a significant number of students have certain difficulties with interpersonal interaction and establishing communication with others, but consider it necessary to develop their communicative competence and wish to improve their communicative ability during their training and professional career. The instructional environment for the development of the communicative competence in future doctors has been defined: generation of positive motivation to increase the level of development of the communicative competence; partnership between teachers and students; use of modern interactive teaching methods in the educational process. Thus, the proposed recommendations for the development of the communicative competence can be used in the professional training of clinical psychologists. We consider designing of a model for the development of the communicative competence in future doctors in the course of their professional training as a direction for further research
Доп.точки доступа:
Шевчук, Т. І.
Чорна, В. В.
Хпєстова, С. С.
Васенко, Т. Б.
Горбатюк, С. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
Шифр: МУ7/2022/1
   Журнал

Медична освіта
2022г. № 1 . - 167.46, р.
Содержание:
Вихрущ, А. В. Система цінностей молоді в контексті особистісної парадигми / А. В. Вихрущ, О. М. Христенко. - С.5-13. - Библиогр. в конце ст.
Волосовець, А. О. Використання майстер-класів у навчальному процесі на кафедрі медицини невідкладних станів / А. О. Волосовець [та ін.]. - С.14-17. - Библиогр. в конце ст.
Другие авторы: Зозуля І. С., Іващенко О. В., Вербицький І. В., Крамарева О. Г., Бойко А. В.
Дубина, С. О. Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання / С. О. Дубина [та ін.]. - С.18-22. - Библиогр. в конце ст.
Другие авторы: Хапченкова Д. С., Бондаренко С. В., Федорова І. О
Іванченко, О. З. Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, І. І. Міхіна. - С.23-29. - Библиогр. в конце ст.
Кучин, Ю. Л. Основні принципи організації дистанційного навчання медиків / Ю. Л. Кучин, Л. В. Лимар. - С.30-37. - Библиогр. в конце ст.
Маврутенков, В. В. Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання / В. В. Маврутенков, К. Ю. Литвин, Г. О. Ревенко. - С.38-42. - Библиогр. в конце ст.
Волосовець, О. П. Модель екзаменаційної педіатричної станції «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині» як компоненти об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.43-47. - Библиогр. в конце ст.
Другие авторы: Кривопустов С. П., Починок Т. В., Логінова І. О., Шевцова Т. І., Слюсар Н. А., Корх Л. М.
Олійник, Н. Я. Підготовка студентів-іноземців до професійного спілкування / Н. Я. Олійник. - С.48-55. - Библиогр. в конце ст.
Тишковець, М. П. Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти / М. П. Тишковець. - С.56-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Kotsyuba, R. B. Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals / R. B. Kotsyuba, N. O. Fedchyshyn, I. R. Humenna. - С.61-67. - Библиогр. в конце ст.
Бойчук, А. В. Якісна підготовка лікарів-інтернів і курсантів на кафедрі акушерства та гінекології фпо – вимога сучасності / А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська. - С.68-73. - Библиогр. в конце ст.
Волосовець, О. П. Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.74-80. - Библиогр. в конце ст.
Другие авторы: Уліщенко В. В., Каруліна Ю. В., Ємець О. В., Волосовець Т. М., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Дікова І. Г., Грищенко Н. В., Хоменко В. Є., Дзюба О. Л., Ковальчук О. Л., Салтанова С. Д.
Марущак, М. І. Оцінка ефективності підготовки докторів філософії з медсестринства: результати анкетування стейкхолдерів / М. І. Марущак, М. Ю. Синенко. - С.81-87. - Библиогр. в конце ст.
Проніна, О. М. Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів / О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк. - С.88-92. - Библиогр. в конце ст.
Bilavych, I. V. Development of informal ukrainian public medical education in Galicia / І. V. Bilavych [та ін.]. - С.93-97. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Bilavych H. V., Savchuk B. P., Klishch H. I.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
Шифр: АУ50/2022/2
   Журнал

Art of Medicine . - Выходит ежеквартально
2022г. N 2 . - Електрон. текст. дані
Содержание:
Aleksandruk, O. D. Disease coping issues in patients with chronic allergic skin diseases / O. D. Aleksandruk. - С.6-10. - Bibliogr. at the end of the art.
Бігун, Р. В. Ендометріоїдна хвороба яєчників: фактори ризику прогресування процесу та рецидивів / Р. В. Бігун, Н. І. Геник. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Герич, О. М. Реакція носових поліпів при алергенспецифічній імунотерапії грибковими алергенами у хворих з назальним поліпозом на фоні грибкової сенсибілізації / О. М. Герич. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Голод, Н. Р. Результати функціональної здатності м’язів черевного пресу у пацієнток після лапароскопічної холецистектомії в довготривалому періоді реабілітації / Н. Р. Голод. - С.21-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Голубченко, О. Ю. Уніфікований алгоритм реабілітації пацієнтів з оклюзійними порушеннями ятрогенного генезу, сполученими з аномаліями прикусу у вертикальній площині / О. Ю. Голубченко, П. С. Фліс. - С.26-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Данильців, Л. О. Дослідження структурно-функціональної кислотостійкості емалі постійних зубів у дітей залежно від особливостей вияву різних рівнів тривожності / Л. О. Данильців, М. М. Рожко. - С.32-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Деркач, А. Д. Комплекс заходів профілактики плацентарної недостатності після грипу, перенесеного на ранніх термінах вагітності / А. Д. Деркач, Т. В. Коломійченко. - С.37-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дорофеєва, У. С. Особливості безпліддя та його лікування методами дрт у жінок старшого репродуктивного віку / У. С. Дорофеєва, О. Г. Бойчук. - С.43-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ласитчук, О. М. Покращення відновлення епітелію шийки матки та профілактика ускладнень після електрохірургічного лікування / О. М. Ласитчук [та ін.]. - С.48-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бажан О. І., Пахаренко Л. В., Жураківський В. М., Басюга І. О., Курташ Н. Я.
Локота, Ю. Є. Динаміка показників стану мікробюценозу ротової порожнини при лікуванні пацієнтів повними знімними пластинковими протезами з використанням озонотерапії / Ю. Є. Локота, І. В. Палійчук. - С.53-62. - Бібліогр.: в кінці ст.
Махлинець, Н. П. Хірургічні аспекти комплексного лікування хворих на зубощелепні аномалії на фоні порушень архітектоніки присінка рота / Н. П. Махлинець. - С.63-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Melnyk, I. V. Experimental reasoning alloplasty of complicated hernia / I. V. Melnyk [та ін.]. - С.67-69. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Churpiy I. K., Melnyk M. I., Melnyk R. I.
Міщук, В. Г. Зміни якості життя та вираженості тривоги і депресії у хворих на дивертикулярну хворобу товстої кишки / В. Г. Міщук, Т. М. Мізюк, В. В. Міщук. - С.70-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Оренчук, І. В. Прогнозування маткового фактору непліддя у жінок пізнього репродуктивного віку / І. В. Оренчук, О. Г. Бойчук. - С.75-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Орловська, Р. М. Діагностична цінність мультипа- раметричного ультразвукового дослідження у хворих з рекурентним тонзилітом / Р. М. Орловська, П. Ф. Дудій. - С.80-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Процик, А. Л. Роль пробіотиків у лікуванні дисбіозу кишечника у хворих на лямбліоз та аскаридоз / А. Л. Процик [та ін.]. - С.86-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Пришляк О. Я., Бойчук О. П., Васкул Н. В., Тиліщак З. Р.
Скакун, О. З. Антагоністи РААС у лікуванні артеріальної гіпертензії в пацієнтів із коронавірусною хворобою COVID-19, ускладненою пневмонією / О. З. Скакун, Н. М. Середюк. - С.92-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фегер, О. В. Особливості захворюваності та смертності від злоякісних новоутворень, в тому числі органів дихання, в Україні / О. В. Фегер, Р. Ю. Погоріляк. - С.99-103. - Бібліогр.: в кінці ст.
Федосюк, К. В. Корекція гормональних порушень у жінок з аномальними матковими кровотечами в умовах хронічного психоемоційного стресу / К. В. Федосюк. - С.104-108. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шапринський, В. О. Тонко- та товстокишкові стоми: етіологія та види ускладнень / В. О. Шапринський [та ін.]. - С.109-112. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Верба А. В., Шапринський Є. В. , Хорошун Е. М.
Швед, М. І. Корекція інсулінорезистентності у хворих на інфаркт міокарда з надлишковою масою тіла та коморбідним метаболічним синдромом / М. І. Швед, І. О. Ястремська. - С.113-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бульбук, О. І. Анкетування студентів у системі забезпечення якості фахової передвищої освіти / О. І. Бульбук [та ін.]. - С.120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шулепа С. Г., Глов’як В. Г., Гвоздецька Г. С., Бульбук О. В., Рипан В. І.
Дубель, Н. І. Формування професійної компетентності майбутніх фармацевтів в Івано-Франківському національному медичному університеті / Н. І. Дубель. - С.124-129. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тягур, Р. С. Менеджмент освітніх організацій: закони, принципи, правила / Р. С. Тягур, М. А. Шуфнарович, С. А. Лісовська. - С.130-135. - Бібліогр.: в кінці ст.
Levitsky, I. V. Modern aspects of the etiopathogenesis of istmic-cervical insufficiency / I. V. Levitsky, N. M. Kinash. - С.136-141. - Bibliogr. at the end of the art.
Полный текст/внешний ресурс   (постраничный просмотр) : текст или скачать  - 16.023 Mb
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.


    Дубель, Н. І.
    Формування професійної компетентності майбутніх фармацевтів в Івано-Франківському національному медичному університеті [Текст] = Formation of professional competencies of future pharmacists in Ivano-Frankivsk national medical university / Н. І. Дубель. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 2. - С. 124-129. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (стандарты, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (стандарты, тенденции)
Аннотация: Стаття присвячена аналізу формування професійних компетентностей майбутніх фармацевтів в Івано-Франківському національному медичному університеті (ІФНМУ). Професія фармацевта є соціально важливою, оскільки вона спрямована на збереження та зміцнення здоров’я людей, попередження та профілактику захворювань і має свої характерні особливості. Метою роботи був аналіз формування процесу професійної компетентності майбутнього фармацевта на заняттях з фармацевтичних дисциплін в ІФНМУ. Концепція професійної підготовки передбачає, що структура, зміст та якість фармацевтичної освіти повинні відповідати державним та міжнародним стандартам. Аналіз кваліфікаційних характеристик професій у галузі охорони здоров’я переконує, що для успішної підготовки конкурентоздатного фахівця необхідно підібрати низку загальних та спеціальних компетентностей, сформувати у здобувачів вищої освіти відповідні програмні результати. Всесвітньою організацією охорони здоров’я запропоновано поняття «фармацевт - сім зірок». Для реалізації цього поняття, фармацевт повинен володіти рядом компетенцій, передбачених освітньо-професійною програмою (ОПП) «Фармація, промислова фармація» галузі знань 22 «Охорона здоров’я» спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація» другого (магістерського) рівня. Дана програма орієнтована на сучасні вимоги Всесвітньої організації охорони здоров’я щодо ролі та місії фармацевта в системі охорони здоров’я, органічно поєднує теоретичну та практичну складові навчання на базах практик в умовах, максимально наближених до реальних. Програма реалізується в логічній послідовності дисциплін навчального плану. У рамках ОПП охарактеризовано ряд програмних компетентностей, якими повинен володіти студент-фармацевт
The development of socio-economic transformations in Ukraine requires and makes new demands on the process of training specialists in the pharmaceutical industry. The profession of pharmacist is socially important and has its own characteristics because it is aimed at maintaining and improving human health, prevention and prophylaxis of diseases. The purpose of this work is to analyze the formation of the process of professional competency of the future pharmacist in classes on pharmaceutical disciplines at Ivano-Frankivsk National Medical University. The object of this research was the professional training of future pharmacists at Ivano-Frankivsk National Medical University. To achieve this goal we have used such methods of scientific analysis as generalization, comparison, systematic and logical analysis. A qualified pharmacist is a healthcare professional who is responsible for the rational use of medicines and makes every effort to provide patients with effective medicines and high-quality pharmaceutical services. The concept of professional training declares that the structure, content and quality of pharmaceutical education must meet national and international standards. The analysis of the qualification characteristics of the professions in the field of health care shows that for the successful training of a competitive specialist it is necessary to select a number of general and special competencies and to form the relevant program results for higher education seekers. The World Health Organization has proposed the Seven-Star Pharmacist concept, according to which the pharmacist must have special knowledge and skills, be responsible in the performance of his professional duties, carefully and dignifiedly treat the patient, because it is about the personal needs of a person who is waiting for professional help. To implement this concept the pharmacist must have a number of competencies provided by the educational and professional program “Pharmacy, Industrial Pharmacy” in the field of knowledge 22 “Health Care”, in specialty 226 “Pharmacy, Industrial Pharmacy” of the second (master’s) level. This program focuses on the current requirements of the World Health Organization for the role and mission of the pharmacist in the health care system. It organically combines theoretical and practical components of training on the bases of practice in conditions as close as possible to real. The program is implemented in a logical sequence of disciplines of the curriculum. A number of program competencies, which must be possessed by a pharmacy student, are characterized within the educational and professional program. Thus, in the formation of the personality of a pharmacy student, who is future master in the field of pharmacy, an important role is given to the professional orientation of education in Ivano-Frankivsk National Medical University, which is not possible without the high-quality theoretical and practical training in basic sciences. The formation of professional competency of future pharmacists takes place in lectures, practical and seminar classes in pharmaceutical disciplines, as well as during training and manufacturing practice in accordance with the curriculum. Their main task is to provide the higher education students with the competencies specified in the standard of higher pharmaceutical education
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Левандовська, Х. В.
    Формування професійної компетентності у студентів-медиків в умовах дистанційного навчання [Текст] = Formation of professional competence in medical students in distance education conditions / Х. В. Левандовська // Буковинський медичний вісник. - 2022. - Т. 26, № 4. - С. 82-88. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (статистика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY (обучение, организация и управление)
Аннотация: Підвищення якості медичної підготовки майбутніх лікарів відбувається на основі впровадження інноваційних форм навчання, а саме компотентісного підходу в навчальний процес, що забезпечує формування у студентів компетенцій та рівнів компетентностей фахівців-випускників вищих медичних навчальних закладів. Сьогодні головним завданням вищої медичної освіти є впровадження компетентнісного підходу у фахову підготовку майбутніх спеціалістів, що полягає не тільки у формуванні професійних знань та навиків, але і підготовку сучасного, вмотивованого компетентного лікаря, який глибоко усвідомлює свою надважливу роль у соціумі. Головними складовими професійної компетентності являється здатність отримувати та використовувати знання за допомогою клінічного мислення, поєднання теоретичних знань із можливістю їх застосування у повсякденній практиці. Дистанційне навчання надало можливість опанувати нові можливості навчання, спілкуватись та навчатись на відстані. Це ставить вимоги до організації освітнього процесу студентів, що забезпечує формування професійних компетентностей студентів, особливо беручи до уваги студентоцентрований напрям навчання. Мета роботи. Проаналізувати формування професійної компетентності у студентів-медиків на базі викладання предмета вибіркової дисципліни «Актуальні питання кардіології» в умовах дистанційного навчання. Матеріал і методи. При вивченні даної вибіркової дисципліни користуються декількома варіаціями методів навчання, що є запропонованими для вищих навчальних закладів, а саме: пояснювально-ілюстративний (інформаційно-рецептивний), який направлений на донесення інформації різними способами, особливо зі вживанням сучасних технологічних засобів навчання; репродуктивний, суть якого полягає у репродукції отриманих знань магістром у специфічній методичній черговості згідно з етіопатогенетичними ідеями; проблемний виклад – імітація клінічної історії та пошук її рішення з фокусу знань основних дисциплін та патологій серцево-судинної системи; евристична методика – підхід до навчання, при якому деякі частини клінічної ситуації визначені завчасно, а магістри довершують, об’єктивують та вирішують порушені проблемні запитання; дослідницький – втілювання задач, які вимагають творчого погляду та посиленого систематичного вивчення. Результати. В умовах дистанційного навчання, через неможливість студента навчатись у клініці та здобувати практичні навики біля ліжка хворого та тренінгових центрах кафедри, такі методи навчання, як метод кейсів та симуляційне навчання дало змогу розвинути клінічне мислення, бачення проблеми та її вирішення, використовуючи здобуті теоретичні та практичні знання. Висновки. Покращення системи професійної підготовки спеціалістів медичної сфери нової генерації потребує удосконалення професійної компетентності, високого рівня фахових навиків, що, безумовно, призведе до невпинної адаптації в медичне середовище в майбутньому. Розвиток професійної компетентності – явище, що характеризується багатьма чинниками, які позначаються на подальшому становленні особи як професіонала, а ціннісна сфера є основою професійної компетентності особистості
Improving the quality of medical training of future doctors takes place on the basis of the introduction of innovative forms of education, namely, a competency-based approach to the educational process, which ensures the formation of students' competencies and competency levels of graduates of higher medical educational institutions. Today, the main task of higher medical education is the implementation of a competence approach in the professional training of future specialists, which consists not only in the formation of professional knowledge and skills, but also in the training of a modern, motivated, competent doctor who is deeply aware of his crucial role in society. The main components of professional competence are the ability to obtain and use knowledge with the help of clinical thinking, the combination of theoretical knowledge with the possibility of their application in everyday practice. Distance learning provided an opportunity to learn new learning opportunities, communicate and study at a distance. This sets requirements for the organization of the educational process of students, which ensures the formation of professional competencies of students, especially taking into account the student-centered direction of study. The goal of the work. To analyze the formation of professional competence among medical students based on the teaching of the elective subject "Current issues of cardiology" in the conditions of distance learning. Materials and methods. In the process of study this selective discipline, such teaching methods as explanatory-illustrative (informational-receptive), which is aimed at conveying information in various ways, especially with the use of modern technological teaching aids; reproductive, the essence of which consists in the master's reproduction of acquired knowledge in a specific methodical sequence according to etiopathogenetic ideas; problem statement - simulation of clinical history and finding its solution from the focus of knowledge of the main disciplines and pathologies of the cardiovascular system; heuristic method – an approach to learning, in which some parts of the clinical situation are determined in advance, and masters complete, objectify and solve the raised problematic questions; exploratory - the implementation of tasks that require a creative approach and increased systematic study are used. The results. In the conditions of distance learning, due to the inability of the student to study in the clinic and acquire practical skills at the bedside and in the training centers of the department, such teaching methods as the case method and simulation training made it possible to develop clinical thinking, vision of the problem and its solution using the acquired theoretical and practical knowledge . Conclusions. Improving the system of professional training of new generation medical specialists requires improvement of professional competence, a high level of professional skills, which will certainly lead to relentless adaptation to the medical environment in the future. The development of professional competence is a phenomenon characterized by many factors that affect the further development of a person as a professional, and the value sphere is the basis of a person's professional competence.
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)