Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (32)Библиотечные издания (11)Высшее образование (107)Краеведение (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=компетентності<.>)
Общее количество найденных документов : 137
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті [Текст] = How to overcome insufficient language and digital competences of teachers and students in postgraduate education / Т. В. Сандуляк [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Мета роботи – окреслити сучасні компетенції лікаря-неонатолога по формуванню здорового початку нового життя та веденню періоду новонародженості й запропонувати резерви покращення післядипломної підготовки спеціалістів і фахівців зі спеціальності “Неонатологія” шляхом засвоєння оновлених і доповнених у 2017–2018 рр. ключових компетентностей – мовної, цифрової та фахової. Основна частина. Розглядаються суть, зміст оновленої у 2017 р. цифрової та мовної компетентності, їх вплив на формування фахово-професійної компетентності та нові компетенції викладачів і слухачів за рівнями Європейської рамки кваліфікацій та ключовими компетентностями для безперервного навчання впродовж життя, рекомендованими Європейським парламентом і Радою ЄС у 2018 р. Проаналізовано причини недостатньої мовної та цифрової компетентності викладачів і слухачів курсів післядипломної освіти та користувачів систем електронної освіти і медицини, показано, що без відповідного рівня володіння мовною компетентністю – знання англійської мови на рівні В2 за шкалою Common European Framework of Reference for Languages неможливо адекватно засвоїти цифрові технології, набути необхідної цифрової та професійної компетентності. Зроблено висновки щодо подолання мовної та цифрової нерівності викладачів і слухачів та необхідності підготовки кадрів у рамці нових сучасних компетенцій слухачів. Висновки. Таким чином, формування сучасних компетентностей з неонатології, зважаючи на важливість для суспільства фахових компетенцій та результатів діяльності неонатологів і суміжних спеціалістів, слід проводити на циклі тематичного удосконалення “Адаптація та патологія новонароджених” тривалістю не менше 1 міс. Навчально-тематичний план навчання на цьому циклі необхідно доповнити новими компетентностями для досягнення сучасного рівня компетенцій спеціалістів і фахівців з неонатології
Доп.точки доступа:
Сандуляк, Т. В.
Клименко, Т. М.
Сердцева, О. А.
Карапетян, О. Ю.
Закревський, А. М.
Сандуляк, М. Т.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Щодо проблеми формування комунікативної компетентності при опануванні психологічних знань студентами-медиками [Текст] = Regarding the problem of communicative competence in mastering the psychological knowledge by medical students / І. Д. Спіріна [и др.] // Медична освіта. - 2016. - № 1. - С. 103-105


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
Доп.точки доступа:
Спіріна, І. Д.
Шевякова, О. В.
Рокутов, С. В.
Шустерман, Т. Й.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Бензар, І. М.
    Шляхи формування клінічної компетентності у студентів на кафедрі дитячої хірургії із застосуванням різних моделей викладання [Текст] / І. М. Бензар // Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 21-24


MeSH-главная:
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Бабінець, Л. С.
    Холістичний підхід у формуванні комунікативної компетентності майбутніх лікарів [Текст] / Л. С. Бабінець, І. О. Боровик, Б. О. Мігенько // Сімейна медицина. - 2021. - № 4. - С. 53-56. - Бібліогр.: с. 56.


MeSH-главная:
ХОЛИЗМ, КРИТЕРИИ ЗДОРОВЬЯ -- HOLISTIC HEALTH (история, стандарты, статистика, тенденции, этика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (история, методы, стандарты, тенденции, экономика)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (законодательство и юриспруденция, история, классификация, психология, статистика)
Аннотация: Відомо, що ефективне спілкування сімейного лікаря з пацієнтом лежить в основі створення довірчих довготривалих відносин, що є необхідним компонентом роботи лікаря первинної медичної допомоги. Саме тому формування комунікативних навичок є важливою частиною медичної освіти
Доп.точки доступа:
Боровик, І. О.
Мігенько, Б. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Лембрик, І. С.
    Формування професійної комунікативної компетентності у студентів-медиків 4-6-х курсів факультету підготовки іноземних громадян при вивченні дисципліни "Педіатрія" [Текст] / І. С. Лембрик // Буковинський медичний вісник. - 2016. - Т. 20, № 1. - С. 254-257. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Левандовська, Х. В.
    Формування професійної компетентності у студентів-медиків в умовах дистанційного навчання [Текст] = Formation of professional competence in medical students in distance education conditions / Х. В. Левандовська // Буковинський медичний вісник. - 2022. - Т. 26, № 4. - С. 82-88. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (статистика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY (обучение, организация и управление)
Аннотация: Підвищення якості медичної підготовки майбутніх лікарів відбувається на основі впровадження інноваційних форм навчання, а саме компотентісного підходу в навчальний процес, що забезпечує формування у студентів компетенцій та рівнів компетентностей фахівців-випускників вищих медичних навчальних закладів. Сьогодні головним завданням вищої медичної освіти є впровадження компетентнісного підходу у фахову підготовку майбутніх спеціалістів, що полягає не тільки у формуванні професійних знань та навиків, але і підготовку сучасного, вмотивованого компетентного лікаря, який глибоко усвідомлює свою надважливу роль у соціумі. Головними складовими професійної компетентності являється здатність отримувати та використовувати знання за допомогою клінічного мислення, поєднання теоретичних знань із можливістю їх застосування у повсякденній практиці. Дистанційне навчання надало можливість опанувати нові можливості навчання, спілкуватись та навчатись на відстані. Це ставить вимоги до організації освітнього процесу студентів, що забезпечує формування професійних компетентностей студентів, особливо беручи до уваги студентоцентрований напрям навчання. Мета роботи. Проаналізувати формування професійної компетентності у студентів-медиків на базі викладання предмета вибіркової дисципліни «Актуальні питання кардіології» в умовах дистанційного навчання. Матеріал і методи. При вивченні даної вибіркової дисципліни користуються декількома варіаціями методів навчання, що є запропонованими для вищих навчальних закладів, а саме: пояснювально-ілюстративний (інформаційно-рецептивний), який направлений на донесення інформації різними способами, особливо зі вживанням сучасних технологічних засобів навчання; репродуктивний, суть якого полягає у репродукції отриманих знань магістром у специфічній методичній черговості згідно з етіопатогенетичними ідеями; проблемний виклад – імітація клінічної історії та пошук її рішення з фокусу знань основних дисциплін та патологій серцево-судинної системи; евристична методика – підхід до навчання, при якому деякі частини клінічної ситуації визначені завчасно, а магістри довершують, об’єктивують та вирішують порушені проблемні запитання; дослідницький – втілювання задач, які вимагають творчого погляду та посиленого систематичного вивчення. Результати. В умовах дистанційного навчання, через неможливість студента навчатись у клініці та здобувати практичні навики біля ліжка хворого та тренінгових центрах кафедри, такі методи навчання, як метод кейсів та симуляційне навчання дало змогу розвинути клінічне мислення, бачення проблеми та її вирішення, використовуючи здобуті теоретичні та практичні знання. Висновки. Покращення системи професійної підготовки спеціалістів медичної сфери нової генерації потребує удосконалення професійної компетентності, високого рівня фахових навиків, що, безумовно, призведе до невпинної адаптації в медичне середовище в майбутньому. Розвиток професійної компетентності – явище, що характеризується багатьма чинниками, які позначаються на подальшому становленні особи як професіонала, а ціннісна сфера є основою професійної компетентності особистості
Improving the quality of medical training of future doctors takes place on the basis of the introduction of innovative forms of education, namely, a competency-based approach to the educational process, which ensures the formation of students' competencies and competency levels of graduates of higher medical educational institutions. Today, the main task of higher medical education is the implementation of a competence approach in the professional training of future specialists, which consists not only in the formation of professional knowledge and skills, but also in the training of a modern, motivated, competent doctor who is deeply aware of his crucial role in society. The main components of professional competence are the ability to obtain and use knowledge with the help of clinical thinking, the combination of theoretical knowledge with the possibility of their application in everyday practice. Distance learning provided an opportunity to learn new learning opportunities, communicate and study at a distance. This sets requirements for the organization of the educational process of students, which ensures the formation of professional competencies of students, especially taking into account the student-centered direction of study. The goal of the work. To analyze the formation of professional competence among medical students based on the teaching of the elective subject "Current issues of cardiology" in the conditions of distance learning. Materials and methods. In the process of study this selective discipline, such teaching methods as explanatory-illustrative (informational-receptive), which is aimed at conveying information in various ways, especially with the use of modern technological teaching aids; reproductive, the essence of which consists in the master's reproduction of acquired knowledge in a specific methodical sequence according to etiopathogenetic ideas; problem statement - simulation of clinical history and finding its solution from the focus of knowledge of the main disciplines and pathologies of the cardiovascular system; heuristic method – an approach to learning, in which some parts of the clinical situation are determined in advance, and masters complete, objectify and solve the raised problematic questions; exploratory - the implementation of tasks that require a creative approach and increased systematic study are used. The results. In the conditions of distance learning, due to the inability of the student to study in the clinic and acquire practical skills at the bedside and in the training centers of the department, such teaching methods as the case method and simulation training made it possible to develop clinical thinking, vision of the problem and its solution using the acquired theoretical and practical knowledge . Conclusions. Improving the system of professional training of new generation medical specialists requires improvement of professional competence, a high level of professional skills, which will certainly lead to relentless adaptation to the medical environment in the future. The development of professional competence is a phenomenon characterized by many factors that affect the further development of a person as a professional, and the value sphere is the basis of a person's professional competence.
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Москаленко, В. Ф.
    Формування професійної компетентності майбутнього фармацевта в умовах кредитно-модульної системи освіти [Текст] / В. Ф. Москаленко, І. В. Ніженковська, О. В. Вельчинська // Медична освіта. - 2011. - № 2. - С. 85-87

Рубрики: Студенты фармацевтических учебных заведений--обуч

Доп.точки доступа:
Ніженковська, І. В.
Вельчинська, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ [Текст] = Formation of the professional competence of the future doctor at the example of students of the medical faculty in TSMU / І. О. Крицький [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 44-47


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: Представлені нами матеріали професійної компетентності майбутнього лікаря – це важлива складова теоретичної і практичної підготовленості студента на основі особистих і професійно важливих якостей; стан сформованості професійних знань, умінь та навичок, необхідних для виконання діяльності лікаря в майбутньому
Доп.точки доступа:
Крицький, І. О.
Гощинський, П. В.
Крицький, Т. І.
Горішній, І. М.
Мочульська, О. М.
Крицька, Г. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Дубель, Н. І.
    Формування професійної компетентності майбутніх фармацевтів в Івано-Франківському національному медичному університеті [Текст] = Formation of professional competencies of future pharmacists in Ivano-Frankivsk national medical university / Н. І. Дубель. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 2. - С. 124-129. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (стандарты, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (стандарты, тенденции)
Аннотация: Стаття присвячена аналізу формування професійних компетентностей майбутніх фармацевтів в Івано-Франківському національному медичному університеті (ІФНМУ). Професія фармацевта є соціально важливою, оскільки вона спрямована на збереження та зміцнення здоров’я людей, попередження та профілактику захворювань і має свої характерні особливості. Метою роботи був аналіз формування процесу професійної компетентності майбутнього фармацевта на заняттях з фармацевтичних дисциплін в ІФНМУ. Концепція професійної підготовки передбачає, що структура, зміст та якість фармацевтичної освіти повинні відповідати державним та міжнародним стандартам. Аналіз кваліфікаційних характеристик професій у галузі охорони здоров’я переконує, що для успішної підготовки конкурентоздатного фахівця необхідно підібрати низку загальних та спеціальних компетентностей, сформувати у здобувачів вищої освіти відповідні програмні результати. Всесвітньою організацією охорони здоров’я запропоновано поняття «фармацевт - сім зірок». Для реалізації цього поняття, фармацевт повинен володіти рядом компетенцій, передбачених освітньо-професійною програмою (ОПП) «Фармація, промислова фармація» галузі знань 22 «Охорона здоров’я» спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація» другого (магістерського) рівня. Дана програма орієнтована на сучасні вимоги Всесвітньої організації охорони здоров’я щодо ролі та місії фармацевта в системі охорони здоров’я, органічно поєднує теоретичну та практичну складові навчання на базах практик в умовах, максимально наближених до реальних. Програма реалізується в логічній послідовності дисциплін навчального плану. У рамках ОПП охарактеризовано ряд програмних компетентностей, якими повинен володіти студент-фармацевт
The development of socio-economic transformations in Ukraine requires and makes new demands on the process of training specialists in the pharmaceutical industry. The profession of pharmacist is socially important and has its own characteristics because it is aimed at maintaining and improving human health, prevention and prophylaxis of diseases. The purpose of this work is to analyze the formation of the process of professional competency of the future pharmacist in classes on pharmaceutical disciplines at Ivano-Frankivsk National Medical University. The object of this research was the professional training of future pharmacists at Ivano-Frankivsk National Medical University. To achieve this goal we have used such methods of scientific analysis as generalization, comparison, systematic and logical analysis. A qualified pharmacist is a healthcare professional who is responsible for the rational use of medicines and makes every effort to provide patients with effective medicines and high-quality pharmaceutical services. The concept of professional training declares that the structure, content and quality of pharmaceutical education must meet national and international standards. The analysis of the qualification characteristics of the professions in the field of health care shows that for the successful training of a competitive specialist it is necessary to select a number of general and special competencies and to form the relevant program results for higher education seekers. The World Health Organization has proposed the Seven-Star Pharmacist concept, according to which the pharmacist must have special knowledge and skills, be responsible in the performance of his professional duties, carefully and dignifiedly treat the patient, because it is about the personal needs of a person who is waiting for professional help. To implement this concept the pharmacist must have a number of competencies provided by the educational and professional program “Pharmacy, Industrial Pharmacy” in the field of knowledge 22 “Health Care”, in specialty 226 “Pharmacy, Industrial Pharmacy” of the second (master’s) level. This program focuses on the current requirements of the World Health Organization for the role and mission of the pharmacist in the health care system. It organically combines theoretical and practical components of training on the bases of practice in conditions as close as possible to real. The program is implemented in a logical sequence of disciplines of the curriculum. A number of program competencies, which must be possessed by a pharmacy student, are characterized within the educational and professional program. Thus, in the formation of the personality of a pharmacy student, who is future master in the field of pharmacy, an important role is given to the professional orientation of education in Ivano-Frankivsk National Medical University, which is not possible without the high-quality theoretical and practical training in basic sciences. The formation of professional competency of future pharmacists takes place in lectures, practical and seminar classes in pharmaceutical disciplines, as well as during training and manufacturing practice in accordance with the curriculum. Their main task is to provide the higher education students with the competencies specified in the standard of higher pharmaceutical education
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Формування професійної компетентності майбутніх стоматологів за результатами досліджень вищих медичних навчальних закладів України [Текст] / Я. А. Кульбашна [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 95-99


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (организация и управление, статистика)
Доп.точки доступа:
Кульбашна, Я. А.
Аветіков, Д. С.
Нагірний, Я. П.
Ніконов, В. В.
Поліщук, С. C.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)