Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (32)Библиотечные издания (11)Высшее образование (107)Краеведение (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=компетентності<.>)
Общее количество найденных документов : 137
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Заглавие журнала :Art of Medicine -2021г.,N 1
Интересные статьи :
Ардикуце В. П. Ефективність капнометрії у пацієнтів з дихальною дисфункцією/ В. П. Ардикуце, К. М. Лихота (стр.6-10)
Гарапко Т. В. Зміни структурної організації селезінки за умов впливу глутамату натрію та після його відміни/ Т. В. Гарапко [та ін.] (стр.11-17)
Homola A. V. Physical therapy for patients after stroke/ A. V. Homola, Ye. V. Prokopovych, Y. V. Antonova-Rafi (стр.18-26)
Korzh N. V. The implication of soluble molecules of cellular adhesion in the progression of copd in overweight patients/ N. V. Korzh, M. M. Ostrovskyy (стр.27-32)
Kostyshyn A. B. Features of manufacture of advanced provisional bridge-based prostheses/ A. B. Kostyshyn (стр.33-37)
Koteliukh M.Yu. Assessment of re-hospitalization probability in patients with post-infarction cardiosclerosis and comorbid pathology/ M. Yu. Koteliukh (стр.38-45)
Коваль Н. П. Визначення ефективності програми фізичної терапії для пацієнтів похилого віку з метаболічним синдромом та старечою астенією за динамікою соматометричних показників/ Н. П. Коваль (стр.45-51)
Куравська Ю. С. Аналіз динаміки якості життя жінок після абдомінального родорозрішення у післяпологовому періоді під впливом програми фізичної терапії/ Ю. С. Куравська (стр.52-60)
Орфін А. Я. Втома та фізична побутова активнісь у людей, що живуть з ВІЛ/ А. Я. Орфін, М. А. Мазепа (стр.61-68)
Filip S. S. Venous hemodynamics in acute varicothrombophlebitis in the great saphenous vein basin/ S. S. Filip, V. V. Rusyn, І. І. Hadzheha (стр.69-74)
Філіп С. С. Поширеність та прогноз абдомінального компартмент- синдрому у хворих із гострим панкреатитом/ С. С. Філіп, А. І. Шітев, В. Ю. Куртинець (стр.75-79)
Churpiy I. K. Use of erythrocytic containers for delivery of medicines to the inflammation site/ I. K. Churpiy [та ін.] (стр.80-83)
Yurchyshyn O. I. Search for biologically actuve substances with antimicrobial and antibiotic potentiating properties amoung members of the genus artemisia againts the main pathogens of infectious skin lesions/ O. I. Yurchyshyn (стр.84-89)
Юрченко І. О. Лікування гіперпролактинемії у дівчат з порушеннями менструального циклу/ І. О. Юрченко (стр.90-95)
Яковцова І. І. Прогностичні критерії рецидивування та летального наслідку пацієнтів з колоректальним раком/ І. І. Яковцова [та ін.] (стр.96-102)
Беспалова О. О. Принципи формування деонтологічної готовності фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності/ О. О. Беспалова [та ін.] (стр.103-109)
Волошинович М. С. Хмарний застосунок microsoft forms у зборі й аналітиці звітів про відвідування студентами навчальних занять/ М. С. Волошинович [та ін.] (стр.110-115)
Грицик Л. М. Інноваційний підхід у викладанні фармацевтичних дисциплін викладачами іфнму в умовах дистанційного навчання/ Л. М. Грицик [та ін.] (стр.116-120)
Кіндратів О. І. Базові принципи і система оцінювання навчальних досягнень студента при реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі/ О. І. Кіндратів (стр.121-126)
Попович В. І. Можливості платформи «Школа доказової медицини» для підвищення професійної компетентності лікарів отоларингологів/ В. І. Попович [та ін.] (стр.127-131)
Середюк Н. М. Роль дисципліни «Клінічна практика» у підготовці майбутніх фахівців медичних закладів вищої освіти/ Н. М. Середюк [та ін.] (стр.132-136)
Юрчишин О. І. Досвід застосування інформаційних технологій та різних методик навчання при викладанні мікробіології, вірусології та імунології/ О. І. Юрчишин (стр.137-141)
Якубовська І. О. Психолого-педагогічні аспекти навчання у студентів медичного закладу вищої освіти з англійською мовою викладання/ І. О. Якубовська [та ін.] (стр.142-149)
Гулій Д. Я. Сучасний стан проблеми доброякісних пухлин яєчників при вагітності (огляд літератури)/ Д. Я. Гулій, О. Г. Бойчук (стр.150-156)
Интересные статьи :
Полный текст/внешний ресурс   (постраничный просмотр) : текст или скачать  - 5.819 Mb
Найти похожие


2.

Заглавие журнала :Art of Medicine -2021г.,N 3
Интересные статьи :
Беспалова О. О. Реабілітаційний діагноз пацієнтів із остеоартрозом на основі міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я (МКФ)/ О. О. Беспалова [та ін.] (стр.6-14)
Говбах І. О. Епідеміологічна характеристика спадкової моторно-сенсорної нейропатії в харківській області/ І. О. Говбах, Л. В. Молодан, О. Я. Гречаніна (стр.15-20)
Кучин Ю. Л. Застосування модифікованого pecs блоку під час естетичних хірургічних втручань на молочних залозах/ Ю. Л. Кучин [та ін.] (стр.21-25)
Кушта А. О. Оцінка загального стану хворих при виявленні злоякісних пухлин порожнини рота та ротоглотки до початку лікування та в післяопераційному періоді/ А. О. Кушта (стр.26-30)
Міщук В. Г. Використання показників міжнародної класифікації функціонування для оцінки стану хворих на артеріальну гіпертензію з ускладненими гіпертонічними кризамим/ В. Г. Міщук [та ін.] (стр.31-35)
Nesterenko I. R. Treatment of aorta mesenteric compression: current problems аnd prospects/ I. R. Nesterenko (стр.36-42)
Осовська Н. Ю. Роль нейрогормональних факторів – галектину-3 і альдостерону у формуванні клінічного профілю пацієнта і вплив на структурне ремоделювання серця і судин у пацієнтів із гіпертонічною хворобою різного віку та статі/ Н. Ю. Осовська [та ін.] (стр.43-51)
Остафійчук С. О. Динаміка рівня лептину в сироватці крові жінок під час вагітності, ускладненої надмірним блюванням/ С. О. Остафійчук (стр.52-57)
Перепелиця Ю. В. Вплив хронічного негазового ацидозу на кісткову тканину у щурів/ Ю. В. Перепелиця [та ін.] (стр.58-63)
Рожко М. М. Особливості лікування змін у тканинах пародонта у дітей, які проживають в екологічно забруднених регіонах Прикарпаття/ М. М. Рожко, М. В. Павлишин (стр.64-68)
Середюк Н. М. Менеджмент пацієнтів з дисліпідеміями в практиці сімейної медицини/ Н. М. Середюк [та ін.] (стр.69-80)
Тузюк Н. В. Особливості розвитку ранового процесу у хворих з термічною травмою при застосуванні в хірургічному лікуванні опікових ран препаратів срібла/ Н. В. Тузюк (стр.81-87)
Khaniukov O. O. Medication adherence and decreased kidney function as predictors of hospitalization for chronic heart failure in elderly patients/ О. О. Khaniukov, O. V. Smolianova (стр.88-94)
Чурпій В. К. Проблеми діагностики і хірургічного лікування гострого апендициту/ В. К. Чурпій, К. Л. Чурпій (стр.95-99)
Волошинович М. С. Застосування розгалужень в документах microsoft forms як вимушеної заміни симуляційних практично-орієнтованих завдань при вивченні клінічних дисциплін в умовах тривалої пандемії COVID-19/ М. С. Волошинович [та ін.] (стр.100-104)
Дрогомирецька Н. В. Виробнича лікарська практика з акушерства та гінекології як засіб підвищення професійної компетентності майбутнього спеціаліста/ Н. В. Дрогомирецька (стр.105-108)
Kostyshyn A. B. Features of formation of Professional competence of future doctors in modern conditions/ A. B. Kostyshyn [та ін.] (стр.109-114)
Куса О. М. Актуальні аспекти формування в студентів медичних закладів вищої освіти ціннісного ставлення до власного здоров’я/ О. М. Куса (стр.115-120)
Мергель Т. В. Оптимізація викладання дисципліни "лікарська практика в сімейній медицині" на п’ятому курсі медичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету/ Т. В. Мергель [та ін.] (стр.121-125)
Моцюк Ю. Б. Особливості самостійної роботи при вивченні дисципліни "клінічна практика" студентами v курсу зі спеціальності лікувальна справа на кафедрі акушерства та гінекології ім. І.Д. Ланового/ Ю. Б. Моцюк (стр.126-130)
Пилипчук І. С. Сучасні вимоги та виклики для викладачів вищого медичного навчального закладу в умовах пандемії COVID-19/ І. С. Пилипчук, О. Й. Снітовська, В. В. Флуд (стр.131-134)
Скоропад К. М. Можливості дистанційного навчання в медичному університеті/ К. М. Скоропад (стр.135-138)
Кочерга З. Р. Ожиріння, метаболічний синдром та біоімпедансометрія в сучасній педіатричній практиці (огляд літератури)/ З. Р. Кочерга [та ін.] (стр.139-146)
Popel S. L. Clinical-neuro-physiological characteristics of myofascial Pain syndrome in a patient with left hemyplegia after intra-cerebral hemorrhagic stroke/ S. L. Popel [та ін.] (стр.147-151)
Интересные статьи :
Полный текст/внешний ресурс   (постраничный просмотр) : текст или скачать  - 14.285 Mb
Найти похожие


3.

Заглавие журнала :Art of Medicine -2022г.,N 2
Интересные статьи :
Aleksandruk O. D. Disease coping issues in patients with chronic allergic skin diseases/ O. D. Aleksandruk (стр.6-10)
Бігун Р. В. Ендометріоїдна хвороба яєчників: фактори ризику прогресування процесу та рецидивів/ Р. В. Бігун, Н. І. Геник (стр.11-16)
Герич О. М. Реакція носових поліпів при алергенспецифічній імунотерапії грибковими алергенами у хворих з назальним поліпозом на фоні грибкової сенсибілізації/ О. М. Герич (стр.17-20)
Голод Н. Р. Результати функціональної здатності м’язів черевного пресу у пацієнток після лапароскопічної холецистектомії в довготривалому періоді реабілітації/ Н. Р. Голод (стр.21-25)
Голубченко О. Ю. Уніфікований алгоритм реабілітації пацієнтів з оклюзійними порушеннями ятрогенного генезу, сполученими з аномаліями прикусу у вертикальній площині/ О. Ю. Голубченко, П. С. Фліс (стр.26-31)
Данильців Л. О. Дослідження структурно-функціональної кислотостійкості емалі постійних зубів у дітей залежно від особливостей вияву різних рівнів тривожності/ Л. О. Данильців, М. М. Рожко (стр.32-36)
Деркач А. Д. Комплекс заходів профілактики плацентарної недостатності після грипу, перенесеного на ранніх термінах вагітності/ А. Д. Деркач, Т. В. Коломійченко (стр.37-42)
Дорофеєва У. С. Особливості безпліддя та його лікування методами дрт у жінок старшого репродуктивного віку/ У. С. Дорофеєва, О. Г. Бойчук (стр.43-47)
Ласитчук О. М. Покращення відновлення епітелію шийки матки та профілактика ускладнень після електрохірургічного лікування/ О. М. Ласитчук [та ін.] (стр.48-52)
Локота Ю. Є. Динаміка показників стану мікробюценозу ротової порожнини при лікуванні пацієнтів повними знімними пластинковими протезами з використанням озонотерапії/ Ю. Є. Локота, І. В. Палійчук (стр.53-62)
Махлинець Н. П. . Хірургічні аспекти комплексного лікування хворих на зубощелепні аномалії на фоні порушень архітектоніки присінка рота/ Н. П. Махлинець (стр.63-66)
Melnyk I. V. Experimental reasoning alloplasty of complicated hernia/ I. V. Melnyk [та ін.] (стр.67-69)
Міщук В. Г. Зміни якості життя та вираженості тривоги і депресії у хворих на дивертикулярну хворобу товстої кишки/ В. Г. Міщук, Т. М. Мізюк, В. В. Міщук (стр.70-74)
Оренчук І. В. Прогнозування маткового фактору непліддя у жінок пізнього репродуктивного віку/ І. В. Оренчук, О. Г. Бойчук (стр.75-79)
Орловська Р. М. Діагностична цінність мультипа- раметричного ультразвукового дослідження у хворих з рекурентним тонзилітом/ Р. М. Орловська, П. Ф. Дудій (стр.80-85)
Процик А. Л. . Роль пробіотиків у лікуванні дисбіозу кишечника у хворих на лямбліоз та аскаридоз/ А. Л. Процик [та ін.] (стр.86-91)
Скакун О. З. Антагоністи РААС у лікуванні артеріальної гіпертензії в пацієнтів із коронавірусною хворобою COVID-19, ускладненою пневмонією/ О. З. Скакун, Н. М. Середюк (стр.92-98)
Фегер О. В. Особливості захворюваності та смертності від злоякісних новоутворень, в тому числі органів дихання, в Україні/ О. В. Фегер, Р. Ю. Погоріляк (стр.99-103)
Федосюк К. В. Корекція гормональних порушень у жінок з аномальними матковими кровотечами в умовах хронічного психоемоційного стресу/ К. В. Федосюк (стр.104-108)
Шапринський В. О. Тонко- та товстокишкові стоми: етіологія та види ускладнень/ В. О. Шапринський [та ін.] (стр.109-112)
Швед М. І. Корекція інсулінорезистентності у хворих на інфаркт міокарда з надлишковою масою тіла та коморбідним метаболічним синдромом/ М. І. Швед, І. О. Ястремська (стр.113-119)
Бульбук О. І. Анкетування студентів у системі забезпечення якості фахової передвищої освіти/ О. І. Бульбук [та ін.] (стр.120-123)
Дубель Н. І. Формування професійної компетентності майбутніх фармацевтів в Івано-Франківському національному медичному університеті / Н. І. Дубель (стр.124-129)
Тягур Р. С. Менеджмент освітніх організацій: закони, принципи, правила/ Р. С. Тягур, М. А. Шуфнарович, С. А. Лісовська (стр.130-135)
Levitsky I. V. Modern aspects of the etiopathogenesis of istmic-cervical insufficiency/ I. V. Levitsky, N. M. Kinash (стр.136-141)
Интересные статьи :
Полный текст/внешний ресурс   (постраничный просмотр) : текст или скачать  - 16.023 Mb
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Kitura H. Ya., Vorona I. I.
Заглавие : Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors
Параллельн. заглавия :Комунікативні вправи як складова іншомовної фахової компетентності майбутніх лікарів
Место публикации : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 85-90 (Шифр МУ7/2020/4)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-главная: СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Аннотация: The article deals with the practical usage expediency of English language communicative exercises as a component of medical students’ professional competence. The essence of foreign language competence as a constituent of the professional culture of Health Care worker is ascertained. The formation of a medical student’s foreign language competence is an important concept of the professional education in higher educational medical establishments and is realized by mastering the features of language competence at its phonetic, lexical and grammatical levels of study. The attention is concentrated on the necessity of educational communicative exersices’ analysis as a core component of English for Specific Purposes (ESP). The problems of special subject contents within the course of ESP, selection of teaching materials, development of students’ communicative component in the mastering of the English language skills are examined. The main components of the medical students’ lexical competence are described; science-based classification system of exercises for the formation of communicative competence is considered; the necessity of lexical mastering for proper opinion formation is emphasized. The examples of communicative lexical exercises for the implementation of professional speech activities of medical students in professional English classes are suggested. The practical usage of the communicative exercises develops speech skills and abilities for an opportunity to evaluate, express own opinions and promote self-development and self-actualization of medical students is clarified in this articleСтаття присвячена обґрунтуванню доцільності використання англомовних комунікативних вправ як складової формування фахової компетентності у студентів медичних ВНЗ. З’ясовано суть іншомовної компетенції, що є важливим концептом професіограми майбутнього працівника охорони здоров’я. Наголошується, що формування іншомовної фахової компетентності студента-медика є невід’ємним аспектом професійно орієнтованого навчання у медичному ВНЗ і здійснюється шляхом опанування особливостей мовної компетенції на її фонетичному, лексичному та граматичному рівнях вивчення. Увага акцентується на необхідності аналізу навчальних лексичних завдань як фундаментальної основи курсу іноземної мови за професійним спрямуванням (ESP). Розглядаються питання змістового наповнення курсу ESP, відбору навчального лексичного матеріалу, розвитку комунікативного компонента в процесі оволодіння студентом іншомовними фаховими уміннями. Охарактеризовано основні складові лексичної компетенції студентів-медиків, розглянуто науково обґрунтовану класифікацію системи вправ для формування мовленнєвої компетенції; наголошено на необхідності засвоєння лексики для правильного оформлення висловлювання. Запропоновано зразки комунікативних лексичних вправ, які необхідні для здійснення фахової мовленнєвої діяльності студентів-медиків на заняттях англійської мови за професійним спрямуванням. З’ясовано, що використання комунікативних завдань на заняттях англійської мови за професійним спрямуванням розвиває мовленнєві навички та вміння, які надають можливість давати оцінку, висловлювати власну думку і сприяють саморозвитку та самоактуалізації студентів-медиків
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Kotsyuba R. B., Fedchyshyn N. O., Humenna I. R.
Заглавие : Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals
Параллельн. заглавия :Практичне значення комп’ютерно орієнтованої методики розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх лікарів
Место публикации : Медична освіта. - 2022. - № 1. - С. 61-67 (Шифр МУ7/2022/1)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
Аннотация: The paper studies a complex research of the problem of computer-oriented methodology for the development of foreign language communicative competence of future medical professionals. Electronic educational resources at Ukrainian medical universities, in particular I. Horbachevsky Ternopil National Medical University (TNMU) is described and analyzed : Moodle program, Teams, Skype programs, electronic correspondence, Google Apps, interactive whiteboard, Power Point for presentations, online resources such as Rosetta Stone, Oxford Latin Course, Internet Workbook for the Oxford Latin Course, author’s resource Anatom (anatom.ua), electro­nic dictionaries glosbe.com, ABBYYLingvo 12. A computer-oriented methodology of conducting Latin language classes is described in detail and analyzed. Tools and resources are recommended to increase the level of ICC development of future medical specialists. Criteria and levels of foreign language communicative competence’ evaluation of future medical professionals were found outAn experimental study of the effectiveness of this methodology is explored. The study makes it possible to conclude that the proposed methodology is effective and can be recommended for implementation in the system of higher medical education. The recommendations for improving curricula, developing new computer-oriented tools to improve the level of development of ICC at higher medicinal institutions of Ukraine are proposed. Further research prospects for the development of foreign language communicative competence of future medical professionals by means of information and communication technologies are outlinedУ роботі здійснено комплексне дослідження проблеми впровадження комп’ютерно орієнтованої методики розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців лікувальної справи. Проаналізовано комп’ютерно орієнтовані методики розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх спеціалістів лікувальної справи в університетах зарубіжних країн. Виявлено, що найбільшої ефективності при застосуванні комп’ютерно орієнтованих методик вивчення іноземних мов досягається за рахунок використання дистанційних та змішаних форм навчання. Розглянуто і проаналізовано електронні освітні ресурси у вітчизняних медичних університетах, зокрема в Тернопільському національному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського. Детально описано і проаналізовано комп’ютерно орієнтовану методику проведення занять із латинської мови. Запропоновано засоби та ресурси для підвищення рівня розвитку ІКК майбутніх спеціалістів лікувальної справи. Результати експериментального дослідження дозволили дійти висновку, що запропонована методика є ефективною і може бути рекомендована для впровадження в систему вищої медичної освіти. Обґрунтовано критерії та рівні оцінювання іншомовної комунікативної компетентності майбутніх спеціалістів лікувальної справи. Розглянуто рекомендації щодо вдосконалення робочих програм, розробки нових комп’ютерно орієнтованих засобів для покращення рівня розвитку ІКК у медичних та інших ЗВО України
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Kulbashna Ya. A., Zakharova V.O.
Заглавие : The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process
Параллельн. заглавия :Роль ігрової технології в удосконаленні процесу формування професійної лексичної компетентності майбутніх стоматологів
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 62-67 (Шифр МУ7/2018/1)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЛЕКСИКА -- VOCABULARY
ИГРЫ ТЕОРИЯ -- GAME THEORY
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Аннотация: The aim of the work – to elaborate and substantiate the game technology for improving future dentists’ professional vocabulary competence formation based on Cambridge methods of English language teaching. The main body. The students of O. Bohomolets National Medical University are taught professional English in the way they could use it in real life situations. Thus, this requires thorough preparation which demands using different kinds of tasks. One of them, which is considered in the article, is applied to train accuracy of using professional vocabulary. It is described as words remembering. Different kinds of memory and the principles are involved in this process. Basing these principles, special exercises and activities were described. They are divided into traditional and innovative ones. Conclusions. Innovative activities are beneficial for students as they involve different kinds of learners’ memory. Besides, they contain an aspect of a game in order to motivate students to facilitate the process of words remembering. The benefit of these tasks was proved by surveying students and English teachers of O. Bohomolets National Medical University. Notwithstanding the popularity of innovative tasks among the students, the value of traditional exercises was explained. Some recommendations on how to make the routine tasks more creative were given in the articleМета роботи – розробка та обґрунтування технологій гри для вдосконалення формування компетентності професійних навиків у майбутніх стоматологів на основі методів вивчення англійської мови в Кембриджі. Основна частина. Студенти Національного медичного університету імені О. О. Богомольця вивчають англійську мову з метою можливості її використання в реальних життєвих умовах. Досягнення цієї мети вимагає з боку викладача ретельної підготовки різних видів завдань для студентів. Одним із них є вправи, що використовуються для навчання правильності використання іншомовної лексики, тобто сприяння процесу її запам’ятовування. У цей процес залучаються різні види пам’яті та принципи. На їх основі були розроблені різноманітні вправи та завдання, які класифікуються на традиційні та інноваційні. Висновки. Інноваційні завдання є корисними для студентів, зважаючи на той факт, що вони сприяють залученню різних видів пам’яті студентів. Крім того, мотивуючий аспект гри значно оптимізує процес запам’ятовування нових слів. Ефективність запропонованих завдань підтверджена шляхом опитування, проведеного серед викладачів та студентів Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. Незважаючи на популярність інноваційних завдань серед студентів, користь традиційних вправ також була обґрунтована. Викладачам надані рекомендації щодо того, як перетворити виконання рутинних завдань на креативний процес формування професійної лексичної компетентності майбутніх стоматологів
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Lukash Y. M.
Заглавие : Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors
Параллельн. заглавия :Діагностика рівня сформованості професійно-комунікативної компетентності майбутніх лікарів
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 1. - С. 140-147 (Шифр МУ7/2019/1)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Аннотация: The aim of the work – to investigate the results of the diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors. The main body. The criteria and indices, which are used to validate the results, are outlined. Defining the criteria and indices of the formation of professional and communicative competence of future doctors made it possible to differentiate three levels of its formation: high, average and low. The control (CG – 232 students) and experimental (EG – 224 students) groups of students were selected for the participating in the diagnostic work. Conclusions. The results of the study indicated the insufficient level of professional and communicative competence of future doctors. Therefore, it is worth focusing on the improvement of such indices of the formation of the professional and communicative competence of the future doctors which promote the effectiveness of the professional and communicative process of interactionМета роботи – дослідити результати діагностики рівня формування професійної та комунікативної компетенції майбутніх лікарів. Основна частина. Наведено критерії та показники, які використовуються для підтвердження результатів. Визначення критеріїв і показників формування професійної та комунікативної компетенції майбутніх лікарів дозволило диференціювати три рівні її формування: високий, середній і низький. Для участі в діагностичній роботі були обрані контрольні групи (КГ – 232 студенти) та експериментальні (ЕГ – 224 студенти) групи студентів. Висновки. Результати дослідження показали недостатній рівень професійної та комунікативної компетенції майбутніх лікарів. Тому варто зосередити зусилля на вдосконаленні таких показників формування професійної та комунікативної компетентності майбутніх лікарів, які сприяють підвищенню ефективності професійного й комунікативного процесу взаємодії
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Nakhaieva Ya. M., Humenna I. R.
Заглавие : Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages
Параллельн. заглавия :Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема під час вивчення іноземних мов
Место публикации : Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 108-112 (Шифр МУ7/2019/3)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-главная: ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION
Аннотация: The mаin objectives of higher medicаl educаtion аre professionаl improvement of physiciаns to meet the needs dictаted by the modern world both аt undergrаduаte аnd postgrаduate levels. Educаtion of the future tаkes on the feаtures of innovаtive educаtion integrаted with reseаrch аctivity, charаcterized by а continuous, fundаmental, prаctical orientation. The article deals with the problem of the formation of the professional competence of future doctors in the study of foreign languages in medical institutions of higher education. It is noted, that modern education programmes, introduced as a result of the reform of medical education, are built not only on the principle of knowledge and skills obtaining, but also the acquisition of competencies. Modern trends in planning, organizing, evaluating the quality of education аctually helped to ensure the implementation of competence-based аpproach in the training of doctors. The theoretical aspects of this problem are also considered. The research has identified the need to develop methodological materials for focusing on and developing the future doctors during studying of foreign languagesОсновними завданнями вищої медичної освіти є професійне вдосконалення лікарів для задоволення потреб, продиктованих сучасним світом, як на рівні студентів, так і аспірантів. Навчання майбутнього набуває особливостей інноваційної освіти, інтегрованої з науково-дослідною діяльністю, що характеризується постійною, фундаментальною, практичною спрямованістю. У статті розглядається проблема формування професійної компетентності майбутніх лікарів під час вивчення іноземних мов у медичних закладах вищої освіти. Зроблено наголос на тому, що сучасні навчальні програми, які впроваджені внаслідок реформи медичної освіти, побудовані не лише за принципом здобуття знань та умінь, а й набуття компетенцій. Сучасні тенденції планування, організації, оцінки якості освіти фактично допомогли забезпечити впровадження компетентнісного підходу в підготовці лікарів. Розглянуто також теоретичні аспекти цієї проблеми. Дослідження довело необхідність розробки методичних матеріалів для цілеспрямованого формування професійної підготовки майбутніх лікарів під час вивчення іноземних мов
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Vorona I. I., Kitura H. Ya.
Заглавие : Terminological vocabulary of communicative culture in the paradigm of foreign language competence
Параллельн. заглавия :Термінологічний вокабуляр комунікативної культури у парадигмі іншомовної компетентності
Место публикации : Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 98-104 (Шифр МУ7/2021/1)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-главная: ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ТЕРМИНОЛОГИЯ -- TERMINOLOGY
СЛОВАРЬ -- DICTIONARY
Аннотация: The article deals with interpretation of terminological concepts of medical specialists’ communicative culture in the context of foreign language communication. The essence of speech culture is clarified, which is an important component of the professional profile of a future healthcare worker. It is emphasized that the formation of foreign language competence of a medical student is an integral aspect of professionally oriented education in medical institutions of higher educationand is carried out by mastering the features of communicative culture.Emphasis is placed on the need to analyze various methods and approaches to the formation of communicative culture in students with different levels of knowledge and skills. The issues of content and efficiency of the process of foreign language communicative competenceformation, selection of educational material, development of communicative component in the process of students’ mastering the basics of communication culture, modeling of foreign language communicationphenomena, analysis of speech situations are examined.The basic skills necessary for valuable professional activity are characterized; the principles of formation of future specialists’ communicative culture during studying of foreign languages are considered (humanization, individualization and differentiation, variability, emotional expressiveness, competence, coherence and continuity); the need to learn vocabulary for the correct formulation of the statement is emphasized; the main dominants of communicative culture (emotional, cognitive and behavioral components) are outlined. It is proposed to structure the formation of students’ speech culture in directions that involve the development of emotional, cognitive and behavioural components. It was found that the terminological vocabulary of the communicative culture of the future specialist covers the concepts of individual-personal component, motivational-volitional, social-communicative and speech activities, which complement each other in professional activityСтаття присвячена обґрунтуванню термінологічних концептів комунікативної культури фахівців медичного профілю в контексті іншомовної комунікації. З’ясовано суть мовленнєвої культури, що є важливою складовою професіограми майбутнього працівника охорони здоров’я. Наголошується, що формування іншомовної компетентності студента-медика є невід’ємним аспектом професійно орієнтованого навчання у медичному ВНЗ і здійснюється шляхом опанування особливостей комунікативної культури. Увага акцентується на необхідності аналізу різноманітних методик і підходів щодо формування комунікативної культури у студентів із різним рівнем знань та навичок. Розглядаються питання змістового наповнення та ефективності процесу формування іншомовної комунікативної компетентності, відбору навчального матеріалу, розвитку комунікативного компонента в процесі оволодіння студентом основами культури спілкування, моделювання феноменів іншомовної комунікації, аналіз мовленнєвих ситуацій. Охарактеризовано основні вміння, необхідні для повноцінної фахової діяльності, розглянуто принципи формування комунікативної культури майбутніх фахівців під час вивчення іноземних мов (гуманізації, індивідуалізації та диференціації, варіативності, емоційної виразності, компетентності, неперервності й наступності); наголошено на необхідності засвоєння лексики для правильного оформлення висловлювання; окреслено основні домінанти комунікативної культури (емоційний, когнітивний та поведінковий компоненти). Запропоновано структурувати формування мовленнєвої культури студентів за напрямками, що передбачають розвиток емоційного, когнітивного та поведінкового компонентів. З’ясовано, що термінологічний вокабуляр структури комунікативної культури майбутнього фахівця охоплює концепти індивідуально-особистісної складової, мотиваційно-вольової, соціально-комунікативної та мовленнєвої активності, що взаємо­доповнюються у професійній діяльності
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики -2017г.,N 1
Интересные статьи :
Щербина Р. О. Синтез і фізико-хімічні властивості в ряду солей 2-((4-R-3-(морфолінометилен)-4H-1,2,4-тріазол-5-іл)тіо)ацетатних кислот/ Р. О. Щербина (стр.4-8)
Одинцова В. М. Синтез, фізико-хімічні властивості естерів 2-((5-(адамантан-1-іл)-4-R-4H-1,2,4Н-1,2,4-тріазол-3-іл)тіо)ацетатних кислот/ В. М. Одинцова (стр.9-13)
Mikhalchenko E. K. Synthesis and physical-chemical properties of 3-benzyl-8-propylxanthinyl-7-acetic acid and its derivatives/ E. K. Mikhalchenko [и др.] (стр.14-19)
Сугак О. А. Синтез, фізико-хімічні властивості похідних 2-((4-R-5-(тіофен-2-ілметил)-4H-1,2,4-тріазол-3-іл)тіо)ацетогідразидів/ О. А. Сугак, О. І. Панасенко, Є Г. Книш (стр.20-25)
Галстян Г. А. Озонолітичний синтез α-аміно-α/-гідроксиметил-4-нітроацетофенону в рідкій фазі/ Г. А. Галстян (стр.26-31)
Бурдак К. С. Розробка технології одержання таблеток на основі адеметіонін 1,4-бутандисульфонату/ К. С. Бурдак, Т. Г. Ярних (стр.32-36)
Стадніченко О. В. Вплив концентрації ліпідів на ступінь інкапсуляції та розмір часток при розробці ліпосомальної форми іринотекану/ О. В. Стадніченко, Ю. М. Краснопольський, Т. Г. Ярних (стр.37-41)
Баланчук Т. І. Дослідження накопичення неорганічних елементів у рослинній сировині Carduus nutans L., Carduus acanthoides L./ Т. І. Баланчук [и др.] (стр.42-48)
Федосов А. І. Порівняльний аналіз гідроксикоричних кислот артишоку, що вирощений в Україні та Франції/ А. І. Федосов [и др.] (стр.49-53)
Хортецька Т. В. Мікроскопічні дослідження подорожника великого та подорожника середнього при ідентифікації лікарської рослинної сировини/ Т. В. Хортецька, Г. П. Смойловська (стр.54-59)
Кремзер А. А. Циркулирующие биомаркеры в прогнозировании неблагоприятного исхода у пациентов с хронической сердечной недостаточностью/ А. А. Кремзер (стр.60-65)
Малоштан Л. М. Дослідження фармакологічної активності густого екстракту з листя ліщини на моделі експериментального тромбофлебіту периферичних судин у кролів/ Л. М. Малоштан, Г. С. Каленіченко (стр.66-70)
Токаренко О. І. Інформативність показників варіабельності серцевого ритму у скринінговій діагностиці синдрому обструктивного апное сну/ О. І. Токаренко, Я. О. Андреєва (стр.71-75)
Данільченко Д. М. Натрій 2-(4-аміно-(5-(фуран-2-іл)-1,2,4-тріазол-3-ілтіо)ацетат, синтез, дослідження біохімічних показників сироватки крові корів при його використанні/ Д. М. Данільченко, Т. В. Звенігородська, В. В. Парченко (стр.76-80)
Кравченко Т. В. Обговорення протимікробної та протигрибкової активності похідних 4-аміно-5-метил-4H-1,2,4-тріазол-3-тіолу/ Т. В. Кравченко, O. I Панасенко, Є. Г. Книш (стр.81-85)
Колесник А. П. Состояние оказания помощи больным раком эндометрия в Запорожской области с 2008 по 2015 год/ А. П. Колесник, А. В. Каджоян, А. О. Кабаков (стр.86-91)
Крайдашенко О. В. Моніторинг побічних реакцій лікарських засобів - важливе завдання фармаконагляду. Аналіз роботи Запорізького регіонального відділення ДЕЦ МОЗ України/ О. В. Крайдашенко [и др.] (стр.92-96)
Назарян Р. С. Мікробіологічний аналіз зубного нальоту в дітей із синдромом Дауна/ P. C. Назарян, О. В. Іскоростенська, Т. М. Замазій (стр.97-101)
Мірчук Б. М. Частота дефектів зубних рядів серед дорослих пацієнтів м. Запоріжжя, які звернулися за протетичним лікуванням/ Б. М. Мірчук, Я. В. Максимов (стр.102-106)
Чугунов В. В. Особливості порушення комплаєнса у хворих на цукровий діабет 2 типу/ В. В Чугунов, О. В. Ткаченко, Н. В. Данілевська (стр.107-111)
Алексєєва І. М. Компетентності: категоріальний апарат вищої фармацевтичної освіти/ І. М. Алексєєва (стр.112-115)
Карбовський В. Л. Дослідження гострої токсичності препарату Дермабін/ В. Л. Карбовський [и др.] (стр.116-120)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)