Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (3)Высшее образование (33)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=компетентнісний<.>)
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-17 
1.


   
    Компетентнісний підхід у розробці стандартів вищої фармацевтичної освіти [Текст] / В. П. Черних [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 44-45


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, тенденции)
Доп.точки доступа:
Черних, В. П.
Гриценко, І. С.
Огарь, С. В.
Віннік, Л. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Компетентнісний підхід у підготовці студентів-медиків [Текст] = Competence approach in training of medical students / М. М. Рожко [и др.] // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Експерти Ради європи вказують на цілу низку компетенцій, якими повинен оволодіти випускник вищого навчального закладу: соціальні, комунікативні, інформаційні, навчальні. Для реалізації професійно мотивованої діяльності студен¬тів медичних (фармацевтичних) навчальних закладів, на нашу думку, важливим є створення навчально-практичних центрів (НПц), які дозволяють оволодіти необхідними практичними навичками. За рішенням Вченої ради, в Івано- Франківському національному медичному університеті (ІФНМУ) створені та активно функціонують упродовж чотирьох років НПц: “Медицина”, “центр слуху”, “Анатомія”, “Військово-медична підготовка”, “Стоматологія”, “Фармація”, “Хроматографічний аналіз”, на базі яких студенти, лікарі-інтерни мають можливість опанувати практичні навички та підготуватись до державної атестації, а лікарі загальної практики - сімейної медицини - вдосконалювати свої практичні можливості. З метою якісного засвоєння студентами практичних навичок та повноцінного контролю за їх виконанням в університеті розроблено Індивідуальний план практичної підготовки студента. На нашу думку, розвиток системи навчально-практичних центрів з належним матеріальним, методичним та інформаційним забезпеченням є одним із шляхів реалізації компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців медичної та фармацевтичної сфери
Доп.точки доступа:
Рожко, М. М.
Ерстенюк, Г. М.
Капечук, В. В.
Іванців, М. О.
Сенчій, В. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Черних, В. П.
    Компетентнісний підхід у створенні стандарту вищої освіти спеціальності "Фармація” [Текст] = Competence approach in creation of a standard of higher education in speciality “Pharmacy” / В. П. Черних, А. А. Котвіцька, С. В. Огарь // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 107-109. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, стандарты)
Аннотация: Створення галузевих стандартів вищої фармацевтичної освіти нового покоління на основі компетентнісного підходу є необхідним етапом на шляху підготовки сучасного фахівця, якого потребує практична фармація. До роботи над стандартом, крім робочої групи, визначеної наказом МОЗ України від 06.11.2015 р. № 733, були залучені фахівці практичної фармації, чия думка є невід’ємним компонентом при створенні державного стандарту, що відповідав би усім європейським вимогам. Проведено соціологічне опитування фахівців практичної фармації щодо загальних та професійних компетентностей випускника, результати якого впроваджено до стандарту вищої освіти спеціальності “Фармація”
Доп.точки доступа:
Котвіцька, А. А.
Огарь, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Гевкалюк, Н. О.
    Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих [Текст] = Competence approach in the training of pediatric dentists / Н. О. Гевкалюк // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 16-18


MeSH-главная:
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Аннотация: Мета роботи – формування у студентів на практичних заняттях із дитячої стоматології комунікативних навичок і вмінь, готовності до тактовної психологічної корекції пацієнтів дитячого віку для успішного проведення лікувально-діагностичних стоматологічних маніпуляцій. Основна частина. У Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського на кафедрі дитячої стоматології постійно вдосконалюються технології навчального процесу, впроваджуються сучасні педагогічні технології, зокрема тренінгова, коучинг, кейс-технології, інші інтерактивні техніки, що мотивують студентів до майбутньої практичної діяльності, дозволяють готувати спеціалістів, здатних в умовах практичної охорони здоров’я найефективніше використовувати теоретичні знання. Тренінгова технологія, зокрема коучинг, сприяє формуванню професійних, комунікативних умінь і навичок, навичок самопізнання, спілкування та взаємодії людей у групі, дозволяє особистості при використанні потрібних методів і прийомів досягти поставлених цілей, найвищих результатів діяльності. Відповідно до теми практичного заняття із дитячої стоматології викладач вибудовує сюжетно-рольову ситуацію, де кожному студенту відводиться певна роль: маленький пацієнт, його родичі, стоматолог-терапевт, стоматолог-хірург, ортодонт, рентгенолог, завідувач відділення, медична сестра, реєстратор тощо. Лікарю-стоматологу необхідно знайти психологічний контакт із дитиною та її батьками. Мистецтво бесіди, основане на розумінні, довірі, співчутті, та психологічний вплив лікаря-стоматолога на дитину – це ключ до встановлення співпраці з маленьким пацієнтом і запорука успішного лікування. Висновок. Вміння встановити психологічний контакт із дитиною, вміння правильно, адекватно оцінити клінічну ситуацію, ефективно провести діагностичні та лікувальні стоматологічні маніпуляції підвищує професійний рівень підготовки майбутнього спеціаліста, удосконалює професійну майстерність студентів старших курсів, робить можливим надання кваліфікованої медичної допомоги
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Компетентнісний підхід та формування ключових компетентностей в підготовці студентів вищих навчальних медичних закладів [Текст] = Competence approach and formation of key competencies in preparation of students of higher educational medical institutions / М. М. Шінкарук-Диковицька [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2017. - Т. 21, № 1. Ч.2. - С. 319-323. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОГРАММИРОВАННОЕ ОБУЧЕНИЕ КАК ТЕМА -- PROGRAMMED INSTRUCTION AS TOPIC (использование, тенденции, этика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
Аннотация: Базуючись на даних наукових публікацій, у статті проаналізовані поняття "компетентність", "професійна компетентність", "педагогічна компетентність" визначено сутність понять "компетентніснийпідхід", "компетенція". Розглянуті основні ключові та базові компетенції, які повинні набути випускники вищих медичних учбових закладів. Зазна чена актуальність і необхідність впровадження компетентнісного підходу в роботі вищих навчальних медичних закладів
Доп.точки доступа:
Шінкарук-Диковицька, М. М.
Побережна, Г. М.
Федик, Т. В.
Ковальчук, Л. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України" [Текст] = The competent approach to doctors’ of philosophy training in I. Horbachevsky ternopil state medical university / І. М. Кліщ [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 74-78


MeSH-главная:
ФИЛОСОФИЯ -- PHILOSOPHY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Аннотация: Мета роботи ‒ провести аналіз реалізації компетентнісного підходу до підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами в Тернопільському державному медичному університеті і встановити відповідність його вимогам чинного законодавства України. Основна частина. У ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” проводиться підготовка докторів філософії за ліцензованими спеціальностями галузі знань 22 “Охорона здоров’я”: 222 “Медицина”, 228 “Педіатрія”, 221 “Стоматологія”, 226 “Фармація” та за спеціальністю 091 “Біологія” галузі знань 09 “Біологія”. Підготовка фахівців третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти здійснюється на засадах компетентнісної парадигми за ліцензованими освітньо-науковими програмами та навчальними планами, затвердженими вченою радою університету. В освітньо-наукових програмах чітко окреслені визначення програмних компетентностей, які повинні здобуватися у процесі навчання докторами філософії (інтегральної, загальних та спеціальних). Освітньо-наукові програми підготовки докторів філософії включають у себе наукову та освітню складові і передбачають набуття чотирьох основних компетентностей відповідно до Національної рамки кваліфікацій: оволодіння загальнонауковими (філософськими) компетентностями; набуття універсальних навичок дослідника; здобуття мовних компетентностей; здобуття глибинних знань зі спеціальності, за якою аспірант проводить дослідження. Висновки. У Тернопільському державному медичному університеті підготовка докторів філософії здійснюється відповідно до чинного законодавства України відповідно до розроблених освітньо-наукових програм у межах ліцензованих спеціальностей на засадах компетентнісного підходу до організації навчального процесу. Це сприяє цілеспрямованому формуванню необхідних компетенцій випускника, готовності їх до майбутньої успішної професійної діяльності, забезпечує цілісне бачення ними досліджуваної проблеми на основі її структурного аналізу
Доп.точки доступа:
Кліщ, І. М.
Потіха, Н. Я.
Сатурська, Г. С.
Ковали, О. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Компетентнісний підхід до організації вивчення візуальних форм раку на кафедрі онкології [Текст] = Competency-based approach to the organization of the study of visual forms of cancer at the department of oncology / В. В. Голотюк [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2024. - N 2. - С. 124-128. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: У статті обґрунтовано важливість формування мотивованих фахівців, які мають не лише теоретичні знання, але і навички роботи з інформацією та вміння самостійно вирішувати практичні завдання. Мета дослідження спрямована на створення та впровадження ефективної програми навчання, яка відповідає потребам сучасної медицини та сприятиме підвищенню кваліфікації лікарів у сфері діагностики візуальних форм раку. Матеріали та методи. Кафедра онкології Івано-Франківського національного медичного університету реалізує програму навчання "Діагностика візуальних форм раку", спрямовану на поглиблення теоретичних знань і практичних навичок у цій області. Навчальний курс включає лекції, практичні та семінарські заняття, зосереджуючись на сучасних методах діагностики і факторах ризику. Учасники навчання ознайомлюються з актуальним законодавством та статистикою захворюваності. Практичні навички відпрацьовуються на муляжах та тренажерах, а дискусії сприяють обміну досвідом і аналізу інформації. Після завершення курсу учасники повинні володіти клінічними та фізикальними методами обстеження хворих з візуальними формами раку. Результати дослідження. Дослідження показало, що освітня програма та курс навчання "Діагностика візуальних форм раку" ретельно розроблені для формування та поглиблення практичних навичок у фахівців медицини. Застосування сучасних методів навчання, включаючи дискусії та практичні вправи, сприяє ефективному засвоєнню матеріалу. Учасники курсу набувають не лише теоретичних знань, а й вміння застосовувати їх на практиці для ранньої діагностики онкологічних захворювань. Висновки з даного дослідження підтверджують ефективність та актуальність розробленої програми підвищення кваліфікації з діагностики візуальних форм раку. Учасники курсу успішно здобули необхідні знання та навички, які сприятимуть їхній ефективній роботі у медичній практиці. Розроблений курс демонструє системність та компетентнісний підхід до підготовки медичних працівників у галузі онкології, що відповідає вимогам сучасної медичної науки
The purpose of the study is aimed at creating and implementing an effective training program that meets the needs of modern medicine and will contribute to improving the qualifications of doctors in the field of diagnosing visual forms of cancer. Materials and methods. As part of the implementation of the competence approach, as the main principle of new educational standards, as well as the systematic development of clinical thinking among medical professionals, the Department of Oncology of the Ivano-Frank- ivsk National Medical University strives to ensure the development of practical skills, draw the attention of not only students, but also practicing doctors to the problem of oncological diseases visual localizations, familiarize with the achievements of leading domestic and foreign specialists in this field of medicine, teach how to use this knowledge in practice. In accordance with these requirements, the training program for the advanced training course, thematic improvement "Diagnostics of visual forms of cancer", lasting 78 hours, 2.4 ECTS credits, including both lectures and practical and seminar classes, was drawn up. In the goals and objectives of the educational discipline, the main emphasis is placed on deepening their theoretical knowledge and practical skills in the diagnosis of visual forms of cancer according to modern guidelines based on the existing level of knowledge and skills to improve professional skills. Results. In the advanced training course on diagnosing visual forms of cancer, a comprehensive educational program was implemented, lasting 78 hours and carrying 2.4 ECTS credits. The curriculum focused on theoretical knowledge and practical skills development, incorporating modern teaching methods such as lectures, seminars, and hands-on exercises with medical simulators. Participants acquired expertise in early diagnosis of various cancers, emphasizing risk factors and precan- cerous conditions for each type. Practical skills were honed through the use of tables, situational tasks, and diagnostic devices, fostering a clear understanding of the clinical route for patients with suspected visual cancer forms. The course extensively covered current health care legislation, norms, and statistics related to cancer incidence and mortality, particularly in the Ivano-Frankivsk region and Ukraine. Special emphasis was placed on recognizing of neglected cancers, contributing to a more comprehensive and proactive approach in addressing critical healthcare challenges. Educational discussions facilitated the exchange of experiences and opinions, fostering independent thinking and critical evaluation of information. The final stage required participants to demonstrate proficiency in clinical and physical examination methods, interpretation of laboratory results, and morphological verification of oncological diagnoses. The results underscore the program's efficacy in enhancing practical skills and knowledge among medical specialists. Conclusions. The conclusions of this study indicate the success of the program and indicate an increase in the level of professional skill of the participants, who have acquired the necessary knowledge and skills for effective work in the field of visual cancer diagnosis. The advanced training course "Diagnosis of visual forms of cancer" was developed taking into account modern guidelines and aimed at deepening the theoretical knowledge and practi- diagnosis of visual forms of cancer, professional develop- cal skills of doctors. ment of doctors, modern teaching methods
Доп.точки доступа:
Голотюк, В. В.
Голотюк, І. С.
Гірна, Г. А.
Грицик, Р. А.
Попович, З. Б.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Ходорчук, А. Я.
    Компетентнісний підхід до підготовки фахівця у вищому навчальному закладі [Текст] / А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло // Медична освіта. - 2010. - № 2. - С. 154-156

Рубрики: Образования технология

Доп.точки доступа:
Стубайло, Т. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини [Текст] = Competence approach to teaching propaedeutics of internal medicine / В. Є. Кондратюк [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 79-81


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Аннотация: Мета роботи – визначити перспективні шляхи реалізації компетентнісного підходу при викладанні пропедевтики внутрішньої медицини. Основна частина. Модернізація традиційного навчального процесу на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини вимагає не тільки формування загальних та фахових компетенцій студента, але і перегляду роботи викладача. Розглянуто особистісні характеристики сучасного викладача, основні напрямки його педагогічної діяльності, різні види компетентності та способи досягти їх. Обґрунтовано необхідність розвитку самостійності студентів при оволодінні професійними навичками вже на початковому етапі клінічної підготовки. Висновки. Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини передбачає тісний взаємозв’язок у визначенні і формуванні компетенцій викладача і студента. Вміння ініціювати та забезпечити поступовий самостійний професійний розвиток студента стає базовою складовою професіоналізму викладача
Доп.точки доступа:
Кондратюк, В. Є.
Шевчук, С. Г.
Хомазюк, В. А.
Бичков, О. А.
Осташевська, Т. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.
Шифр: АУ50/2024/2
   Журнал

Art of Medicine . - Выходит ежеквартально
2024г. N 2 . - Електрон. текст. дані
Содержание:
Верещинська, А. П. Особливості структурних змін щитоподібної залози у пацієнтів з цукровим діабетом 2 типу та діабетичною хворобою нирок / А. П. Верещинська, А. М. Урбанович. - С.6-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вєрємєй, Д. А. Трепан-біопсія під ультразвуковим наведенням як метод гістологічної верифікації при злоякісних новоутвореннях яйника / Д. А. Вєрємєй [та ін.]. - С.12-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Балака С. М., Грицик Р. А., Дмитренко І. А., Крижанівська А. Є.
Гірна, Г. А. Оцінка динамічних змін місцевого імунного статусу хворих з орофарингеальним раком на фоні променевої та хіміопрменевої терапії / Г. А. Гірна [та ін.]. - С.17-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Костишин І. Д., Михайлюк П. І., Попович З. Б.
Головчак, І. С. Методологія забору тканини ендометрія у жінок з безпліддям та анамнезом постковідного синдрому / І. С. Головчак [та ін.]. - С.25-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бойчук О. Г., Мацькевич В. М., Купчак І. М., Поліщук І. П.
Давидюк, С. С. Результати лікування хворих на саркому матки іі стадії / С. С. Давидюк, А. Є. Крижанівська. - С.31-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дрінь, І. Т. Цинк як фактор прогнозу перебігу раку яєчника ІІІ-IV стадії / І. Т. Дрінь [та ін.]. - С.39-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кисилиця О. В., Костелей С. В., Мойсеєнко А. Б., Грицик Р. А., Крижанівська А. Є.
Дяків, І. Б. Аналіз факторів ризику в пацієнток на рак тіла матки / І. Б. Дяків [та ін.]. - С.43-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Крижанівська А. Є., Витриховська І. В., Закала О. П.
Івков, С. М. Аналіз неоад’ювантного лікування гормонозалежних форм раку грудної залози (І-ІІІ ст.): ретроспективний аналіз / С. М. Івков [та ін.]. - С.50-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Андріїв А. В., Стинський Ю. В., Жукович А. С., Дмитренко І. А., Крижанівська А. Є.
Костелей, С. В. Аналіз метахронних злоякісних пухлин у пацієнток на рак грудної залози / С. В. Костелей [та ін.]. - С.57-62. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кисилиця О. В., Витриховська І. В., Дрінь І. Т., Грицик Р. А., Дяків І. Б.
Маліборська, С. В. Оптимізація діагностики лімфогенного метастазування у хворих на рак ободової кишки за допомогою променевих методів обстеження / С. В. Маліборська, В. В. Голотюк. - С.63-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Олашин, В. В. Органозберігаючі доступи при хірургічній корекції естетичних деформацій носа / В. В. Олашин. - С.69-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Палійчук, М. І. Ефективність способу вибору оптимального препарування вітальних зубів під незнімні конструкції зубних протезів за аналізом конусно-променевої комп’ютерної томографії / М. І. Палійчук, М. М. Рожко. - С.74-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Петриляк, Д. І. Рецидиви гормонозалежного раку грудної залози / Д. І. Петриляк [та ін.]. - С.81-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Андріїв А. В., Стинський Ю. В., Крижанівська А. Є.
Процюк, В. В. Протигрибкова активність 1-(4-r-феніл)-3-((1h-[1,2,4]-тріазол-5-іл)тіо) піролідин-2,5-діонів щодо основних збудників опортуністичних мікозів / В. В. Процюк. - С.86-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Rybin, A. I. The estimation criteria of the platinum-based chemotherapy effectiveness / A. I. Rybin. - С.95-100. - Bibliogr. at the end of the art.
Терен, Т. І. Результати дослідження лікувального патоморфозу злоякісних епітеліальних пухлин у пацієнтів із місцево поширеними резектальними новоутворами ободової кишки за умови використання доопераційної хіміопроменевої індукції / Т. І. Терен, Ю. Д. Партикевич, Р. А. Грицик. - С.101-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тимофіїв, В. В. Хірургічне лікування хворих на рак шийки матки ІВ-ІІА стадій / В. В. Тимофіїв, А. Є. Крижанівська. - С.107-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фокшанська, Н. В. Структура вроджених вад розвитку шлунково-кишкового тракту у дітей неонатального віку / Н. В. Фокшанська, З. Р. Кочерга. - С.112-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шпак, І. В. Обґрунтування антибактеріальної ефективності озонотерапії в комплексному лікуванні захворювань слизової оболонки порожнини рота та пародонта / І. В. Шпак, М. О. Дуднікова. - С.118-123. - Бібліогр.: в кінці ст.
Голотюк, В. В. Компетентнісний підхід до організації вивчення візуальних форм раку на кафедрі онкології / В. В. Голотюк [та ін.]. - С.124-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Голотюк І. С., Гірна Г. А., Грицик Р. А., Попович З. Б.
Николайчук, Х. Я. Порівняльна характеристика патогенетичних особливостей при розацеа та псоріазі (огляд літератури) / Х. Я. Николайчук, І. М. Тороус. - С.129-132. - Бібліогр.: в кінці ст.
Семенчук, О. В. Інноваційні методи фізичної терапії при сколіозі / О. В. Семенчук [та ін.]. - С.133-139. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Нестерчук Н. Є., Михайлова І. О., Довніч Є. А., Ярмошевич О. С., Сєрков О. Ю.
Vynnychenko, O. I. Are alectinib-induced myalgia and elevation creatine phosphokinase predictors of high recurrecce-free survival? Case report / O. I. Vynnychenko, R. A. Moskalenko. - С.140-143. - Bibliogr. at the end of the art.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-10    11-17 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)