Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (3)Высшее образование (33)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=компетентнісний<.>)
Общее количество найденных документов : 15
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-15 
1.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: МУ7/2010/2
   Журнал

Медична освіта
2010г. № 2
Содержание:
Митник, З. М. Сучасний стан кадрової політики у галузі охорони здоров’я / З. М. Митник [и др.]. - С.7-10
Другие авторы: Банчук М. В., Фещенко І. І., Волосовець О. П., Старча Т. М., Петрова К. І., Клоченко І. В., П’ятницький Ю. С., Пустовойтова А. Л.
Лазоришинець, В. В. Подальші шляхи розвитку вищої медичної освіти України / В. В. Лазоришинець [и др.]. - С.10-17
Другие авторы: Банчук М. В., Волосовець О. П., Дзюба О. М., Булах І. Є., П’ятницький Ю. С., Чернишенко Т. І., Подрушняк В. Б., Фисун Ю. І., Стецюк Є. С., Бочерикова Є.С, Щербина Л. В.
Лазоришинець, В. В. Стан та перспективи розвитку наукових досліджень у вищих медичних закладах післядипломної освіти, підпорядкованих міністерству охорони здоров’я України / В. В. Лазоришинець [и др.]. - С.18-20
Другие авторы: Розенфельд Л. Г., Банчук М. В., Волосовець О. П., Кочет О. М., Петрашенко П. Р., П’ятницький Ю. С.
Лазоришинець, В. В. Прийняття етичного кодексу лікаря україни та його значення для вищої медичної школи / В. В. Лазоришинець [и др.]. - С.21-22
Другие авторы: Кундієв Ю. І., Пиріг Л. А., Банчук М. В., Волосовець О. П.
Лазоришинець, В. В. Робота вищої медичної школи та науки під час епідемії пандемічного грипу / В. В. Лазоришинець, Л. Г. Розенфельд, О. П. Волосовець. - С.23-27
Ковальчук, Л. Я. Новітні шляхи вдосконалення підготовки фахівців у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горба / Л. Я. Ковальчук. - С.27-30
Ковальчук, Р. Л. Ліцензування та акредитація: забезпечення якості освіти / Р. Л. Ковальчук, М. М. Телеки. - С.31-33
Банчук, М. В. Кореляційний аналіз поточної та підсумкової успішності студентів-медиків і показників сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та атестатів про середню освіту / М. В. Банчук, В. П. Марценюк, О. О. Стаханська. - С.34-42
Волосовець, О. П. Професійна підготовка дитячого лікаря: від "навчання на все життя" до "навчання через все життя" / О. П. Волосовець, І. Є. Булах. - С.43-46
Вітенко, І. С. Особливості та стан підготовки до навчальної літератури для вищих медичних навчальних закладів України / І. С. Вітенко. - С.47-49
Ковальчук, Л. Я. Досвід впровадження семестрового комплексного тестового іспиту в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / Л. Я. Ковальчук. - С.50-59
Москаленко, В. Ф. Досвід навчання студентів за європейською кредитно-трансферною системою в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця як основа підвищення якості медичної освіти / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк. - С.60-63
Вороненко, Ю. В. Стан медичної освіти - очевидність глибокого реформування неочевидність шляхів вирішення проблем / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.63-65
Казаков, В. М. П’ятирічний досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на медичних факультетах Донецького національного медичного університету: проблеми та перспективи / В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак. - С.65-68
Черних, В. П. Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті / В. П. Черних [и др.]. - С.69-72
Другие авторы: Гриценко І. С., Огарь С. В., Віннік Л. М.
Чекман, І. С. науково-методичні аспекти викладання основ нанофармакології студентам медичних факультетів / І. С. Чекман. - С.73-74
Ждан, В. М. Перспективи запровадження кредитно-модульної системи навчання за спеціальністю 7.110106 "Стоматологія" / В. М. Ждан [и др.]. - С.75-78
Другие авторы: Бобирьов В. М., Білаш С. М., Сидорова А. І.
Андрейчин, М. А. Організація навчання за кредитно-модульною системою на базі інфекційної клініки / М. А. Андрейчин [и др.]. - С.79-82
Другие авторы: Вишневська Н. Ю., Завіднюк Н. Г., Івахів О. Л., Васильєва Н. А., Копча В. С., Івахів Ю. О., Ничик Н. А., Іщук І. С., Качор В. О., Луцук О. С.
Біловол, О. М. Концепція та методологічні принципи удосконалення підготовки лікарів медико-профілактичного профілю / О. М. Біловол [и др.]. - С.82-85
Другие авторы: Лісовий В. М., Капустник В. А., Коробчанський В. О., Воронцов М. П.
Бобирьов, В. М. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні клінічної імунології та алергології / В. М. Бобирьов [и др.]. - С.86-88
Другие авторы: Муляр Л. А., Петрова Т. А., Власова О. В., Ляховський В. І., Рябушко М. М., Островська Г. Ю., Вахненко А. В.
Вакуленко, І. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи на кафедрі радіології / І. П. Вакуленко [и др.]. - С.89-91
Другие авторы: Первак М. Б., Танасічук-Гажиєва Н. В., Губенко О. В., Котлубєй О. В., Скриннікова І. П., Ткаченко Г. Д., Оборнєв О. Л., Долгополова І. М.
Вітенко, І. С. Впровадження кредитно-модульної системи навчання в процес викладання медичної психології у вищих медичних навчальних закладах IV рівня акредитації: переваги і проблеми / І. С. Вітенко, Л. М. Гуменюк. - С.91-93
Глушко, Л. В. Способи вдосконалення індивідуальної роботи лікарів-інтернів / Л. В. Глушко [и др.]. - С.94-96
Другие авторы: Чаплинська Н. В., Позур Н. З., Гавриш Т. Ю.
Гуменюк, О. М. Педагогічний аналіз впливу особистого досвіду майбутнього лікаря на розвиток суб’єктивних характеристик комунікативного простору "лікар-пацієнт" / О. М. Гуменюк, С. Б. Цюра, В. В. Гуменюк. - С.96-99
Дзяк, Г. В. Про напрямки удосконалення якості підготовки студентів / Г. В. Дзяк [и др.]. - С.100-101
Другие авторы: Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Горбунова Г. В., Канюка Г. С.
Запорожан, В. М. Проблеми ефективного впровадження КМСОНП в медичних ВНЗ / В. М. Запорожан [и др.]. - С.102-104
Другие авторы: Кресюн В. Й., Бажора Ю. І., Гончарук С. Ф., Чернецька О. В.
Зіменковський, Б. С. Дослідження ефективності запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко. - С.104-106
Іваченко, В. К. Перспективні напрямки поліпшення якості навчання в інтернатурі / В. К. Іваченко, Ю. І. Налапко. - С.107-109
Іоффе, І. В. Проблеми підготовки лікарів-хірургів на етапі післядипломної освіти / І. В. Іоффе [и др.]. - С.109-111
Другие авторы: Шор Н. А., Андреєва І. В., Хунов Ю. А., Зельоний І. І., Жаданов В. І.
Ковальчук, Л. Я. Проблеми впровадження болонської конвенції в навчальному просторі України / Л. Я. Ковальчук [и др.]. - С.111-116
Другие авторы: Беденюк А. Д., Олійник О. В., Гнатів В. В., Чепіль І. В., Костів О. І.
Колесник, Ю. М. Болонський процес та шляхи покращення рівня підготовки фахівців / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов. - С.117-119
Лісовий, В. М. Якість освіти в контексті болонського процесу: реалії та перспективи / В. М. Лісовий, В. А. Капустник. - С.120-123
Мисула, І. Р. Проблема та перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / І. Р. Мисула [и др.]. - С.123-127
Другие авторы: Загричук Г. Я., Унольт Л. Б., Шульгай А. Г., Нагірний Я. П., Соколова Л. В., Котляренко Л. Т., Пришляк А. М.
Мінцер, О. П. Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти / О. П. Мінцер. - С.128-130
Нейко, Є. М. Основні пріоритети міжнародної діяльності Івано-Франківського національного медичного університету: реалії та перспективи / Є. М. Нейко [и др.]. - С.130-132
Другие авторы: Глушко Л. В., Федоров С. В., Мізюк М. І.
Никоненко, О. С. Впровадження модульних технологій організації навчання у практику післядипломної освіти / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.132-133
Притуло, О. О. Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів / О. О. Притуло [и др.]. - С.134-135
Другие авторы: Проніна Н. В., Сосновський Ю. В., Чірський М. В.
Талаєнко, Ю. О. Особливості системи навчання студентів 4 і 5 курсів міжнародного факультету на кафедрі акушерства й гінекології в умовах кредитно-модульної системи / Ю. О. Талаєнко [и др.]. - С.136-137
Другие авторы: Міронович Є. Д., Дбіжа Л.П, Князева Н. В.
Фомін, П. Д. Сучасний погляд на систему підготовки інтернів із хірургії на хірургічній кафедрі / П. Д. Фомін [и др.]. - С.138-139
Другие авторы: Шепетько Є. М., Повч О. А., Бельський О. Б.
Хвисюк, О. М. Нова форма післядипломної освіти лікарів - дистанційна освіта на сторінках журналу / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. Й. Целуйко. - С.140-142
Швед, М. І. Нові технології удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини №1 / М. І. Швед [и др.]. - С.143-145
Другие авторы: Бондар Л. П., Мазур Л. П., Боб А. О., Наумова Л. В., Радецька Л. В., Василюк В. М., Смачило І. В., Гриценко С. Й., Бондар Р. Я.
Гребеник, М. В. Нове положення про атестацію лікарів: перший досвід запровадження та міркування з удосконалення / М. В. Гребеник [и др.]. - С.146-148
Другие авторы: Масик О. М., Самогальська О. Є., Лазарчук Т. Б., Бузько Є. Ф.
Шумко, Б. І. Роль самостійної роботи студентів у вивченні онкології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті / Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк. - С.148-150
Семеренко, А. О. Психолого-педагогічні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів / А. О. Семеренко. - С.150-151
Стубайло, Т. С. Розвиток економічного мислення у майбутнього лікаря-психіатра (деякі аспекти підготовки фахівців в інтернатурі) / Т. С. Стубайло, К. В. Аймедов, В. А. Пахмурний. - С.152-153
Ходорчук, А. Я. Компетентнісний підхід до підготовки фахівця у вищому навчальному закладі / А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло. - С.154-156
Ходорчук, А. Я. Системний підхід до організації самостійної роботи студентів - важлива складова компетентнісного підходу до формування фахівця у ВНЗ / А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло. - С.157-159

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Ходорчук, А. Я.
    Компетентнісний підхід до підготовки фахівця у вищому навчальному закладі [Текст] / А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло // Медична освіта. - 2010. - № 2. - С. 154-156

Рубрики: Образования технология

Доп.точки доступа:
Стубайло, Т. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: МУ7/2014/2
   Журнал

Медична освіта
2014г. № 2 . - 57.50, р.
Содержание:
Бондаренко, Ю. І. Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю "Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України", присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевского (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 15-16 травня 2014 року м. Тернопіль / Ю. І. Бондаренко. - С.5-87
Бондаренко, Ю. І. Іван Горбачевський - український вчений світової слави / Ю. І. Бондаренко, Я. І. Гонський, О. В. Лотоцька. - С.6-8
Толстанов, О. К. Аспекти підготовки й підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації та закладах післядипломної освіти МОЗ України / О. К. Толстанов [и др.]. - С.9-12
Другие авторы: Осійчук М. С., Волосовець О. П., П’ятницький Ю. С., Булах І. Є.
Осійчук, М. С. Методика визначення галузевого рейтингу та його показників / М. С. Осійчук, О. П. Волосовець, І. Є. Булах. - С.13-18
Осійчук, М. С. Моніторинг як важлива складова покращення якості освіти / М. С. Осійчук [и др.]. - С.19-24
Другие авторы: Волосовець О. П., П’ятницький Ю. С., Баранніков К. В., Соколова Л. В., Мельник І. В., Фаріон Т. І., Поліщук М. О.
Вороненко, Ю. В. Досвід НМАПО імені П. Л. Шупика щодо підвищення кваліфікації за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання у форматі он-лайн / Ю. В. Вороненко, Є. Є. Латишев, В. М. Михальчук. - С.25-26
Ковальчук, Л. Я. Реорганізація післядипломної освіти – важливий аспект наступного розвитку охорони здоров’я в Україні / Л. Я. Ковальчук. - С.27-33
Мороз, В. М. Досягнення та перспективи організації навчального процесу в контексті європейської інтеграції у ВНМУ ім. М. І. Пирогова / В. М. Мороз [и др.]. - С.34-37
Другие авторы: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л.
Запорожан, В. М. Інноваційні підходи до підготовки сучасного лікаря / В. М. Запорожан. - С.38-40
Амосова, К. М. Оцінка знань студентів-випускників за результатами державного іспиту 2012/2013 навчального року / К. М. Амосова [и др.]. - С.41-43
Другие авторы: Мостбауер Г. В. , Калініна С. Ю., Кричинська І. В.
Лісовий, В. М. Проблеми організації навчання у рамках програми отримання подвійного диплома / В. Μ. Лісовий [и др.]. - С.42-43
Другие авторы: Капустник в. а., Завгородній І. В., Семенова Н. В.
Черних, В. П. Компетентнісний підхід у розробці стандартів вищої фармацевтичної освіти / В. П. Черних [и др.]. - С.44-45
Другие авторы: Гриценко І. С., Огарь С. В., Віннік Л. М.
Ждан, В. М. "Болонський процес" і Україна : реалії, міфи і перспективи / В. М. Ждан [и др.]. - С.46-47
Другие авторы: Бобирьов В. М., Білаш С. М., Салій А. В., Шешукова О. В.
Думанський, Ю. В. Застосування сучасних педагогічних технологій для підвищення якості підготовки лікарів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького / Ю. В. Думанський [и др.]. - С.48-51
Другие авторы: Івнєв Б. Б., Первак М. Б., Басій Р. В., Владзимирський А. В.
Никоненко, О. С. Удосконалення технологій зворотного зв’язку в організації самостійної роботи лікарів у післядипломній освіті / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.52-53
Колесник, Ю. М. Реалії і перспективи Болонського реформування у ВНЗ України / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.54-58
Другие авторы: Нерянов Ю. М., Авраменко М. О., Гейченко К. І.
Дзяк, Г. В. Досвід роботи щодо підвищення якості підготовки іноземних студентів / Г. В. Дзяк [и др.]. - С.59-61
Другие авторы: Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Горбунова Г. В.
Хвисюк, О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.62-65
Другие авторы: Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Жадан І. А., Соболева І. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Сергієнко О. І., Бортний М. О., Коломійченко Ю. А., Пересада Н. О.
Зіменковський, Б. С. Кредитно-модульна система у контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів на додипломному етапі у Львівському національному медичному університеті ім. Данила Галицького / Б. С. Зіменковський [и др.]. - С.66-67
Другие авторы: Гжегоцький М. Р., Варивода Є. С., Серветник М. І., Чухрай Н. Л., Солонинко І. І.
Івченко, В. К. Фундаменталізація як основа підготовки майбутнього лікаря у контексті Європейського освітнього простору / В. К. Івченко [и др.]. - С.68-72
Другие авторы: Сімрок В. В., Бибик В. В., Неловкіна-Берналь О. А., Шпетна С. А.
Рожко, М. М. З досвіду роботи навчально-практичних центрів університету / М. М. Рожко [и др.]. - С.73-74
Другие авторы: Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О.
Бойчук, Т. М. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі Буковинського державного медичного університету / Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський. - С.75-78
Вороненко, Ю. В. Шляхи подолання негативних наслідків трансформації знань у системі післядипломної медичної освіти – створення професійної спіралі знань / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.79-80
Децик, О. З. Актуальність формування інтегральних знань та навичок з паліативної допомоги у майбутніх лікарів / О. З. Децик, Г. М. Ерстенюк, Ж. М. Золотарьова. - С.81-82
Поканевич, О. В. Деякі аспекти формування особистості студента за умов впровадження кредитно - модульної системи освіти / О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко. - С.83-87
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


   
    Компетентнісний підхід у розробці стандартів вищої фармацевтичної освіти [Текст] / В. П. Черних [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 44-45


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, тенденции)
Доп.точки доступа:
Черних, В. П.
Гриценко, І. С.
Огарь, С. В.
Віннік, Л. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
Шифр: МУ7/2014/3 (дод.)
   Журнал

Медична освіта
2014г. № 3 (дод.) . - 57.50, р.
Содержание:
Абатуров, О. Є. Формування світогляду майбутніх лікарів у контексті біоетики при викладанні медичної генетики / О. Є. Абатуров [и др.]. - С.9-12
Другие авторы: Височина І. Л., Петренко Л. Л., Герасименко О. М.
Авраменко, Н. В. Проблеми викладання аспектів репродуктивної медицини на медичному факультеті медичного університету / Н. В. Авраменко [и др.]. - С.13-15
Другие авторы: Барковський Д. Є., Кабаченко О. В., Нікіфоров О. А., Грідіна І. Б., Ломейко О. О.
Бачук-Понич, Н. В. Інтерактивні методи навчання в практиці студентського наукового гуртка / Н. В. Бачук-Понич, Т. О. Ілащук. - С.16-17
Безрук, Т. О. Міждисциплінарна інтеграція в процесі вивчення клінічних дисциплін / Т. О. Безрук, В. В. Безрук. - С.18-19
Бербець, А. М. Використання інтерактивних методик при проведенні практичних занять з акушерства та гінекології / А. М. Бербець. - С.20-22
Бідзіля, П. О. Світоглядна мотивація пізнавальної діяльності / П. О. Бідзіля, В. А. Жадько. - С.23-26
Бойчук, Т. М. Новітні технології при викладанні дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія” в Буковинському державному медичному університеті / Т. М. Бойчук [и др.]
Другие авторы: Малик Ю. Ю., Семенюк Т. О., Пентелейчук Н. П.
Бойчук, Т. М. Актуальні питання підготовки іноземних студентів до складання іспитів для підтвердження дипломів на батьківщині випускників / Т. М. Бойчук [и др.]. - С.30-32
Другие авторы: Савка І. Г., Грицюк М. І., Навчук І. В.
Борейко, Л. Д. Компетентнісний підхід в організації навчального процессу / Л. Д. Борейко, Ю. С. Букатару, А. І. Перижняк. - С.33-35
Булик, Р. Є. Роль і місце самостійної роботи в навчальній діяльності студента / Р. Є. Булик, Н. В. Черновська. - С.36-37
Буряк, О. Г. Досвід викладання педіатрії в контексті підготовки спеціалістів первинної медичної допомоги / О. Г. Буряк, Ю. М. Нечитайло. - С.38-40
Височанська, Т. П. Науково-дослідна робота студентів – важливий елемент підготовки медичних фахівців із дисциплін дерматовенерологічного профілю / Т. П. Височанська. - С.41-42
Вовченко, М. Б. Адаптація іноземних студентів 1–2 курсів у Запорізькому державному медичному університеті / М. Б. Вовченко. - С.43-44
Волосовець, О. П. Інноваційні підходи до підготовки лікарів зі спеціальності "Педіатрія” в інтернатурі / О. П. Волосовець [и др.]. - С.45-46
Другие авторы: Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О.
Волосовець, А. О. Використання сучасних інтернет-технологій у практиці викладання на кафедрі неврології / А. О. Волосовець, Н. С. Турчина. - С.47
Вороненко, Ю. В. Моніторинг знань як основа системи контролю якості навчання інтернів / Ю. В. Вороненко [и др.]. - С.48
Другие авторы: Вдовиченко Ю. П., Мінцер О. П., Вернер О. М.
Гиря, О. М. Основні аспекти формування світогляду майбутніх лікарів / О. М. Гиря. - С.49-52
Годлевський, Л. С. Комп’ютерна iнженерія в дистанційному кредитно-модульному навчанні медичних працівників / Л. С. Годлевський [и др.]. - С.53-54
Другие авторы: Кресюн Н. В., Біднюк К. А., Баязітов М. Р.
Гончарова, Н. Г. Новітні форми самостійної роботи студентів при підготовці майбутніх лікарів на кафедрі нормальної фізіології / Н. Г. Гончарова [и др.]. - С.55-58
Другие авторы: Бессараб Г. І., Омельянчик В. М., Єрьоміна А. К., Самура І. Б.
Грищенко, О. В. Особливості навчання "дорослої” аудиторії в системі післядипломної освіти / О. В. Грищенко, В. В. Бобрицька, С. В. Коровай. - С.59-61
Громовик, Б. П. До 50-річчя кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького / Б. П. Громовик [и др.]. - С.62-65
Другие авторы: Терещук С. І., Гасюк Г. Д., Дацко А. Й., Левицька О. Р., Ярко Н. Б., Горілик А. В.
Губка, В. О. Організація навчального процесу для студентів та лікарів-інтернів на кафедрі госпітальної хірургії / В. О. Губка. - С.66-67
Гулей, Л. О. Особливості викладання дисципліни "Дерматологія. Венерологія” студентам спеціальності "Педіатрія” / Л. О. Гулей, О. І. Денисенко. - С.68-70
Доля, В. С. Формування світогляду майбутніх провізорів / В. С. Доля, В. І. Мозуль, О. В. Мазулін. - С.71-73
Ждан, В. М. Теоретичні й методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти / В. М. Ждан [и др.]. - С.74-78
Другие авторы: Скрипник І. М., Давиденко Г. М., Марченко А. В.
Івченко, В. К. Формування особистісно-професійної компетентності майбутніх лікарів / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Р. В. Разумний. - С.79-82
Івченко, В. К. Використання інноваційних навчальних технологій у процесі викладання основних медичних клінічних дисциплін / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Т. А. Сіротченко. - С.83-86
Ілащук, Т. О. Методологічні аспекти організації самостійної роботи студента при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб у Буковинському державному медичному університеті в сучасних умовах / Т. О. Ілащук, О. П. Микитюк. - С.87-90
Камишний, О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів за кредитно-модульною системою на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / О. М. Камишний [и др.]. - С.91-92
Другие авторы: Топол І. О., Деген А. С., Поліщук Н. М.
Кірсанова, О. В. Особливості навчального процесу для освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр” зі спеціальності "Лабораторна діагностика” / О. В. Кірсанова [и др.]. - С.93-97
Другие авторы: Соколовська І. А., Гончарова Н. Г., Єрьоміна А. К.
Ковальчук, Л. Я. Досвід викладання дисципліни "Хірургія” за кредитно-модульною системою / Л. Я. Ковальчук [и др.]. - С.98-100
Другие авторы: Дзюбановський І. Я., Беденюк А. Д., Доброродній В. Б., Смачило І. І., Шандрук Т. В.
Колесник, Ю. М. Професійно-етична складова та "етичний кодекс лікаря України” у формуванні світогляду майбутнього медичного спеціаліста / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.101-103
Другие авторы: Нерянов Ю. М., Візір В. А., Деміденко О. В.
Колесник, Ю. М. Роль рейтингового оцінювання діяльності викладача в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.104-105
Другие авторы: Нерянов Ю. М., Лур’є І. К., Топол І. О.
Колесник, Ю. М. Шляхи формування мотиваційно-світоглядної сфери студентів медичних вищих навчальних закладів / Ю. М. Колесник, В. В. Чугунов, Ю. М. Нерянов. - С.106-108
Корнієнко, Г. В. Деякі проблеми базового циклу інтернатури з дитячої хірургії / Г. В. Корнієнко, В. О. Дмитряков, М. О. Скалозубов. - С.109-111
Кравченко, В. І. Аналіз захворюваності працівників охорони здоров’я за звертальністю у медустанови м. Запоріжжя / В. І. Кравченко [и др.]. - С.112-113
Другие авторы: Городкова Ю. В., Доценко С. Я., Рекалов Д. Г., Самура Б. Б., Кравченко Т. В., Русакова Л. В., Кравченко С. В.
Кравченко, В. І. Проведення виробничої практики в ЗДМУ за вимогами кредитно-модульної системи / В. І. Кравченко [и др.]. - С.114-115
Другие авторы: Доценко С. Я., Кравченко Т. В., Афанасьєв А. В., Русакова Л. В., Кравченко С. В.
Крушинська, Т. Ю. Ділові ігри змагання на заняттях з медичної мікробіології / Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Д. О. Степанський. - С.116-118
Кудієвський, А. В. Психологічні та філософські погляди на сімейну медицину випускників медичного вузу / А. В. Кудієвський [и др.]. - С.119-121
Другие авторы: Нерянов Ю. М., Головаха М. Л., Баніт О. В.
Кущ, О. Г. Аналіз результатів впровадження кредитно-модульної системи навчання фахівців зі спеціальності "Лабораторна діагностика” (бакалавр) при вивченні мікробіології, вірусології, імунології в Запорізькому державному медичному університеті / О. Г. Кущ, О. В. Морозова. - С.122-134
Лашкул, Д. А. Використання інтерактивних технологій при вивченні внутрішніх хвороб як умова інтенсифікації освітнього процессу / Д. А. Лашкул. - С.125-127
Леженко, Г. О. Інноваційні процеси у навчанні студентів за спеціальністю "Стоматологія” / Г. О. Леженко, Ю. Г. Резніченко, С. В. Врублевська. - С.128-130
Леженко, Г. О. Впровадження стратегії інтегрованого ведення хвороб дитячого віку в навчальний процес на кафедрі госпітальної педіатрії і дитячих інфекційних хвороб / Г. О. Леженко [и др.]. - С.131-133
Другие авторы: Резніченко Ю. Г., Пашкова О. Є., Гиря О. М., Лебединець М. Г., Лебединець О. М., Врублевська С. В., Каменщик А. В., Гладун К. В., Ярцева М. О.
Мисула, І. Р. Актуальність впровадження елективного курсу "Основи натуропатії” у навчальний процес для студентів медичного факультету на кафедрі медичної реабілітації / І. Р. Мисула [и др.]. - С.134-138
Другие авторы: Бакалюк Т. Г., Голяченко А. О., Левицька Л. В., Лавріненко О. М.
Мороз, В. М. Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова / В. М. Мороз [и др.]. - С.138-139
Другие авторы: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л., Тихолаз В. О.
Наварчук, Н. М. Дуалізм і біхевіоризм кредитно-модульної системи / Н. М. Наварчук. - С.140-143
Нагорна, Н. В. Досвід використання методів інтерактивного навчання у післядипломній медичній освіті / Н. В. Нагорна [и др.]. - С.144-146
Другие авторы: Бордюгова О. В., Дубова Г. В., Лимаренко М. П.
Нагорна, Н. В. Особливості роботи кафедри педіатрії науково-навчального інституту післядипломної освіти Донецького національного медичного університету – опорної за спеціальністю "Дитяча гематологія” / Н. В. Нагорна [и др.]. - С.147-149
Другие авторы: Дудчак О. П., Дубова Г. В., Бордюгова О. В., Вільчевська К. В., Марченко К. М.
Нерянов, Ю. М. Актуальні питання формування світогляду майбутніх фахівців – стоматологів / Ю. М. Нерянов [и др.]. - С.150-151
Другие авторы: Компанієць В. М., Возна І. В., Кокарь О. О., Возний О. В.
Никоненко, О. С. Удосконалення практичних навичок у студентів VI курсу в контексті кредитно-модульної системи на кафедрі госпітальної хірургії / О. С. Никоненко [и др.]. - С.152-154
Другие авторы: Губка О. В., Децик Д. А., Головко М. Г., Грушка В. А., Губка В. О., Клименко А. В., Никоненко А. О., Гайдаржі Е. І., Охріменко Г. І.
Ніцович, І. Р. Особливості організації самостійної роботи студентів / І. Р. Ніцович, О. А. Андрієць. - С.155-156
Павленко, О. В. Сучасні підходи до оцінки рівня знань слухачів за спеціальністю "Стоматологія” / О. В. Павленко, Т. М. Волосовець, І. П. Мазур. - С.157-159
Павлюченко, М. І. Кредитно-модульна система і клінічне мислення / М. І. Павлюченко. - С.160-161
Пюрик, В. П. Виробнича практика з хірургічної стоматології в умовах кредитно-модульної системи навчання / В. П. Пюрик [и др.]. - С.162-165
Другие авторы: Деркач Л. З., Пермінов О. Б., Ярмошук І. Р.
Резніченко, Н. Ю. Курс косметології та естетичної медицини в післядипломній освіті дерматовенерологів / Н. Ю. Резніченко. - С.166-168
Сажин, С. І. Дистанційне навчання як елемент самопідготовки студентів до занять з педіатричних дисциплін / С. І. Сажин. - С.169-171
Семеняк, А. В. Викладання дисципліни "Акушерство та гінекологія” для студентів за спеціальністю "Медична психологія” / А. В. Семеняк, О. А. Андрієць. - С.172-174
Сидорчук, А. С. Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін / А. С. Сидорчук [и др.]. - С.175-177
Другие авторы: Сидорчук Л. І., Москалюк В. Д., Сидорчук І. Й.
Сирцов, В. К. Кореляційний аналіз показників успішності із показниками професійної мотивації студентів Запорізького державного медичного університету при вивченні курсу гістології, цитології та ембріології / В. К. Сирцов, Л. В. Макєєва, О. І. Потоцька. - С.178-180
Сирцов, В. К. Аналіз викладання медико-біологічних дисциплін за спеціальностями "Лікувальна справа” і "Педіатрія” в Запорізькому державному медичному університеті в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу / В. К. Сирцов [и др.]. - С.181-184
Другие авторы: Нерянов Ю. М., Алієва О. Г., Сидорова І. В., Зідрашко Г. А.
Сорокман, Т. В. Hаукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти / Т. В. Сорокман [и др.]. - С.185-187
Другие авторы: Сокольник С. В., Гінгуляк М. Г., Попелюк Н. О.
Тихоновський, О. В. Міжкультурне спілкування як частина педагогічного спілкування з урахуванням національно-психологічних особливостей іноземних студентів / О. В. Тихоновський. - С.188-190
Фастовець, О. О. Cистема рейтингової оцінки студентів-стоматологів за умов кредитно-модульної системи навчання / О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський. - С.191-193
Чебан, В. І. Особливості способу життя, соціальної адаптації студентів-медиків та технології їх оздоровлення / В. І. Чебан, О. А. Оленович, С. П. Соболь. - С.194-197
Шостакович-Корецька, Л. Р. Використання методу міждисциплінарного проекту в конкурентних групах при вивченні теми "ВІЛ-інфекція” для студентів VI курсу медичного факультету / Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.]. - С.198-200
Другие авторы: Литвин К. Ю., Шевченко О. П., Шевченко О. П., Волікова О. А., Кушнєрова О. А.
Шпонька, І. С. Реальність, проблеми, шляхи вдосконалення навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи / І. С. Шпонька [и др.]. - С.201-203
Другие авторы: Короленко Г. С., Бондарєва В. О., Гриценко П. О., Алєксєєнко О. О., Мальцев І. О., Чекан С. М.
Шумна, Т. Є. Досвід підвищення мотивації до навчання у студентів IV та VI курсів медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії / Т. Є. Шумна. - С.204-207
Бабієнко, В. В. Використання соціальних мереж при викладанні освітніх дисциплін / В. В. Бабієнко, Ю. Г. Романова. - С.208-210
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.
Шифр: МУ7/2016/2
   Журнал

Медична освіта
2016г. № 2 . - 96.11, р.
Содержание:
Матеріали XIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. “АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЯКОСТІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ” (з дистанційним поєднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 12-13 травня 2016 року м. Тернопіль. - С.5-123
Григоровська, С. В. Актуальні питання організації підготовки кадрів у сфері охорони здоров’я / С. В. Григоровська [и др.]. - С.6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: П’ятницький Ю. С., Волосовець О. П., Гасюк Г. І., Петрова К. І.
Григоровська, С. В. Результати галузевого моніторингу діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти МОЗ України за основними показниками діяльності за 2015 календарний рік / С. В. Григоровська [и др.]. - С.10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: П’ятницький Ю. С., Волосовець О. П., Булах І. Є., Горбань А. Є., Мельник І. В., Фисун Ю. І.
Карпінська, Л. Г. Інноваційна спрямованість розвитку медичної науки / Л. Г. Карпінська [и др.]. - С.22-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Волосовець О. П., Кочет О. М., Петрашенко П. Р., Баранніков К. В., Горбань А. Є., Шевчук І. І., Трубка І. О., Уваренко С. В., Закрутько Л. І.
П’ятницький, Ю. С. Організація навчального процесу у вищих навчальних закладах Міністерства охорони здоров’я України в умовах впровадження Закону України "Про вищу освіту” (за підсумками моніторингу в 2016 р.) / Ю. С. П’ятницький [и др.]. - С.29-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Мельник І. В., Поліщук М. О., Фисун Ю. І.
Волосовець, О. П. PhD програми в охороні здоров’я / О. П. Волосовець. - С.36-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
П’ятницький, Ю. С. Належне забезпечення вищої освіти навчальною книгою – невід’ємна складова забезпечення якості освітньої діяльності / Ю. С. П’ятницький [и др.]. - С.40-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Олексіна Н. О., Стецюк Р. А., Мельник І. В., Фаріон Т. І.
П’ятницький, Ю. С. Належна організація атестації випускників – важлива складова реалізації закону України "Про вищу освіту” / Ю. С. П’ятницький [и др.]. - С.50-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Булах І. Є., Мельник І. В., Мруга М. Р., Поліщук М. О., Войтенко Л. П.
Корда, М. М. Розвиток практично-орієнтованого та симуляційного навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / М. М. Корда [и др.]. - С.54-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шульгай А. Г., Гудима А. А., Запорожан С. Й.
Barg, Wojciech. Cooperation between Medical Universities in Wrocław, Poland and Ternopil, Ukraine, 2009 – 2016 / Barg Wojciech. - С.58-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Амосова, К. М. Науково-методичне спрямування організації та контролю самостійної роботи студентів у НМУ імені О. О. Богомольця / К. М. Амосова [и др.]. - С.60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Стеченко О. В., Васильєва І. В., Ковалішин К. С., Захарченко М. В.
Мороз, В. М. Сучасні інновації у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова та реалізація закону України "Про вищу освіту” / В. М. Мороз [и др.]. - С.64-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л.
Вороненко, Ю. В. Питання розробки освітніх стандартів підготовки фахівців у лікарській резидентурі / Ю. В. Вороненко [и др.]. - С.69-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Вдовиченко Ю. П., Толстанов О. К., Мойсеєнко Р. О., Вернер О. М., Краснов В. В.
Запорожан, В. М. Перспективи впровадження сучасних інновацій в освітню діяльність університету / В. М. Запорожан [и др.]. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кресюн В. Й., Рогачевський О. П., Чернецька О. В.
Бойчук, Т. М. Досвід впровадження системи рейтингового оцінювання діяльності викладачів та кафедр у Вищому державному навчальному закладі України "Буковинський державний медичний університет” / Т. М. Бойчук [и др.]. - С.77-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Геруш І. В., Ходоровський В. М., Ткач Є. П.
Думанський, Ю. В. Раціональні навчальні плани як запорука якісної підготовки магістрів за спеціальністю "Медицина” / Ю. В. Думанський [и др.]. - С.82-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кондратенко П. Г., Конькова М. В., Кєтінг О. В.
Лісовий, В. М. Особливості комунікативного стилю викладачів дисциплін різних навчальних блоків у контексті студентоцентрованого підходу / В. М. Лісовий [и др.]. - С.85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Капустник В. А., Марковський В. Д., Завгородній І. В., Сінайко В. М., Дмитрієнко К. В., Мирончук О. А.
Колесник, Ю. М. Досвід запровадження моделі проблемно-орієнтованого навчання у Запорізькому державному медичному університеті / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Авраменко М. О., Моргунцова С. А., Юрченко І. О.
Ждан, В. М. Результати зовнішнього і внутрішнього моніторингу якості вищої освіти у ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія” за 2015 календарний рік / В. М. Ждан [и др.]. - С.93-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бобирьов В. М., Білаш С. М., Бєляєва О. М.
Дзяк, Г. В. Формування позитивних змін у роботі викладачів академії на підставі анкетування / Г. В. Дзяк [и др.]. - С.98-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Горбунова Г. В., Захаров С. В., Канюка Г. С., Ліхолетова Н. В.
Рожко, М. М. Компетентнісний підхід у підготовці студентів-медиків / М. М. Рожко [и др.]. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О., Сенчій В. М.
Черних, В. П. Компетентнісний підхід у створенні стандарту вищої освіти спеціальності "Фармація” / В. П. Черних, А. А. Котвіцька, С. В. Огарь. - С.107-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зіменковський, Б. С. Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система в контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / Б. С. Зіменковський [и др.]. - С.110-112. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гжегоцький М. Р., Варивода Є. С., Солонинко І. І., Чемерис О. М., Чухрай Н. Л.
Іоффе, І. В. Досягнення, проблеми та перспективи розвитку державного закладу "Луганський державний медичний університет” / І. В. Іоффе, С. М. Смірнов. - С.113-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Досвід забезпечення якості освіти в Харківській медичній академії післядипломної освіти / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Марченко В. Г., Яловчук А. В., Кудрявцева Т. О., Лапіна А. М.
Никоненко, О. С. Використання методик симуляційного навчання у підвищенні професійної компетенції лікарів та парамедиків на кафедрах ДЗ "ЗМАПО МОЗ України” / О. С. Никоненко [и др.]. - С.120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шаповал С. Д., Дмитрієва С. М., Грицун Т. О.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.


   
    Компетентнісний підхід у підготовці студентів-медиків [Текст] = Competence approach in training of medical students / М. М. Рожко [и др.] // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Експерти Ради європи вказують на цілу низку компетенцій, якими повинен оволодіти випускник вищого навчального закладу: соціальні, комунікативні, інформаційні, навчальні. Для реалізації професійно мотивованої діяльності студен¬тів медичних (фармацевтичних) навчальних закладів, на нашу думку, важливим є створення навчально-практичних центрів (НПц), які дозволяють оволодіти необхідними практичними навичками. За рішенням Вченої ради, в Івано- Франківському національному медичному університеті (ІФНМУ) створені та активно функціонують упродовж чотирьох років НПц: “Медицина”, “центр слуху”, “Анатомія”, “Військово-медична підготовка”, “Стоматологія”, “Фармація”, “Хроматографічний аналіз”, на базі яких студенти, лікарі-інтерни мають можливість опанувати практичні навички та підготуватись до державної атестації, а лікарі загальної практики - сімейної медицини - вдосконалювати свої практичні можливості. З метою якісного засвоєння студентами практичних навичок та повноцінного контролю за їх виконанням в університеті розроблено Індивідуальний план практичної підготовки студента. На нашу думку, розвиток системи навчально-практичних центрів з належним матеріальним, методичним та інформаційним забезпеченням є одним із шляхів реалізації компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців медичної та фармацевтичної сфери
Доп.точки доступа:
Рожко, М. М.
Ерстенюк, Г. М.
Капечук, В. В.
Іванців, М. О.
Сенчій, В. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Черних, В. П.
    Компетентнісний підхід у створенні стандарту вищої освіти спеціальності "Фармація” [Текст] = Competence approach in creation of a standard of higher education in speciality “Pharmacy” / В. П. Черних, А. А. Котвіцька, С. В. Огарь // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 107-109. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, стандарты)
Аннотация: Створення галузевих стандартів вищої фармацевтичної освіти нового покоління на основі компетентнісного підходу є необхідним етапом на шляху підготовки сучасного фахівця, якого потребує практична фармація. До роботи над стандартом, крім робочої групи, визначеної наказом МОЗ України від 06.11.2015 р. № 733, були залучені фахівці практичної фармації, чия думка є невід’ємним компонентом при створенні державного стандарту, що відповідав би усім європейським вимогам. Проведено соціологічне опитування фахівців практичної фармації щодо загальних та професійних компетентностей випускника, результати якого впроваджено до стандарту вищої освіти спеціальності “Фармація”
Доп.точки доступа:
Котвіцька, А. А.
Огарь, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.
Шифр: ВУ80/2017/21/1. Ч.2
   Журнал

Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - Периодичность не определена
2017г. Т. 21 № 1. Ч.2
Содержание:
Марущак, М. І. Мітохондріальні механізми апоптозу при поєднаній травмі грудної клітки і стегон та обґрунтування застосування антиоксидантів в експерименті / М. І. Марущак [та ін.]. - С.204-210. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Худоб’як М. М., Габор Г. Г., Мялюк О. П.
Мішалов, В. Д. Особливості довгої трубчастої кістки, створеної із композитних матеріалів, для експериментальних досліджень / В. Д. Мішалов [та ін.]. - С.210-213. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Петрошак О. Ю., Хохолєва Т. В., Попов В. А.
Konkov, D. G. Placental expression of plasminogen activator inhibitor-1 and tissue- type plasminogen activators in gestational endotheliopathy / D. G. Konkov. - С.213-216. - Bibliogr. at the end of the art.
Бондарчук, В. І. Морфометрична характеристика тканин щічної ділянки порожнини рота при впливі різних типів запальної реакції за умови експериментального гастродуоденіту / В. І. Бондарчук, I. P. Мисула. - С.216-220. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тарасюк, В. С. Погляди на тимчасові методи зупинки кровотечі в умовах бойових дій / В. С. Тарасюк [та ін.]. - С.220-227. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Матвійчук М. В., Паламар І. В., Корольова Н. Д., Поляруш В. В., Подолян В. М., Фіщук В. В., Гринишин В. Г., Кривецька Н. В., Дубовий О. О., Чорна В. В.
Цодікова, О. А. Особливості фізичного розвитку та статевого дозрівання дівчаток підліткового віку залежно від індексу маси тіла / О. А. Цодікова [та ін.]. - С.227-230. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Крилова О. Б., Рожнов О. О., Гарбар К. Б.
Білаш, В. П. Лектинохімічна характеристика протокової системи піднижньощелепних слинних залоз людини та деяких лабораторних тварин у порівняльному аспекті / В. П. Білаш. - С.231-235. - Бібліогр.: в кінці ст.
Борута, Н. В. Морфофункціональний стан структурних елементів та гемомікроциркуляторного русла червоного кісткового мозку у щурів при одноразовому підшкірному введенні кріоконсервованої плаценти / Н. В. Борута. - С.235-238. - Бібліогр.: в кінці ст.
Андрікевич, І. І. Вивчення харчової поведінки дітей з надмірною масою тіла та ожирінням / І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак, Г. Ю. Звенігородська. - С.238-241. - Бібліогр.: в кінці ст.
Antonets, O. V. Sonographic parameters correlation of spleen with anthropo-somatotypological body indicators of practically healthy women from Podillya of first mature age / O. V. Antonets. - С.241-243. - Bibliogr. at the end of the art.
Datsenko, G. V. Relations rheoencephalography indicators with constitutional parameters of a body of practically healthy young from Podillya / G. V. Datsenko, S. V. Dmitrenko, O. A. Serebrennikova. - С.244-247. - Bibliogr. at the end of the art.
Ошовський, В. І. Особливості поглинання глюкози в тканинах плода при гострій гіпоксії / В. І. Ошовський. - С.247-252. - Бібліогр.: в кінці ст.
Козань, Н. М. Судово-медична ідентифікація етно-територіальної належності невідомої особи за дерматогліфічними параметрами долонь з використанням дискримінантного аналізу / Н. М. Козань. - С.252-255. - Бібліогр.: в кінці ст.
Боброва, А. О. Патоморфологічне обґрунтування фактора неоваскулогенезу як однієї з причин рецидиву варикозної хвороби нижніх кінцівок / А. О. Боброва, В. П. Терещенко, В. Й. Сморжевський. - С.255-258. - Бібліогр.: в кінці ст.
Павловська, М. О. Стан вегетативного гомеостазу у хворих на лейоміому матки на тлі дисфункції щитоподібної залози / М. О. Павловська. - С.259-262. - Бібліогр.: в кінці ст.
Hamad, O. Ummul-kulthum Possible perspectives in cervical erosion treatment by infrared coagulation / O.Ummul-kulthum Hamad. - С.262-265. - Bibliogr. at the end of the art.
Голяновський, О. В. Профілактика ускладнень повторного кесарева розтину / О. В. Голяновський, Ю. В. Слободян. - С.265-267. - Бібліогр.: в кінці ст.
Моцюк, Ю. Б. Оцінка функціонування фпк та системи гемостазу у вагітних з варикозною хворобою вен нижніх кінцівок після попередньої передгравідарної підготовки / Ю. Б. Моцюк. - С.267-269. - Бібліогр.: в кінці ст.
Булавенко, О. В. Використання короткохвильового ультрафіолетового опромінювання як метод відновлення епітелію шийки матки та профілактики ускладнень після малоінвазивних гінекологічних втручань / О. В. Булавенко [та ін.]. - С.270-275. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Супрунова Т. В., Васильков А. А., Кован В. О.
Нікуліна, А. О. Психотипи особистості при ожирінні у дітей з поліморфізмами гена лактази / А. О. Нікуліна. - С.275-277. - Бібліогр.: в кінці ст.
Булавенко, О. В. Оцінка ризику розвитку перинатальної патології при гестаційній гіпертензії / О. В. Булавенко, О. В. Васьків. - С.277-280. - Бібліогр.: в кінці ст.
Голяновський, О. В. Профілактика і терапія загрози передчасних пологів у вагітних з передлежанням плаценти / О. В. Голяновський, К. В. Стецюк. - С.280-283. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нікітіна, І. М. Ефективність мікронізованого прогестерону при невиношуванні багатоплідної вагітності / І. М. Нікітіна. - С.283-289. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойчук-Товста, О. Г. Ефективність застосування лікувально-профілактичного комплексу "сорбіфер дурулес" та "вітрум пренатал форте" у хворих на генералізований пародонтит вагітних жінок із залізодефіцитною анемією / О. Г. Бойчук-Товста, М. М. Рожко. - С.289-291. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дудник, В. М. Атрофічний гастрит у дітей: причини виникнення та особливості клінічного перебігу / В. М. Дудник, Г. М. Руденко, М. О. Шаламай. - С.292-294. - Бібліогр.: в кінці ст.
Rybin, A. I. Dynamics of survival in patients with ovarian cancer lll-IV degree / A. I. Rybin, V. S. Svintsitsky. - С.294-297. - Bibliogr. at the end of the art.
Старинець, Н. Г. Дисфорічні та апатичні розлади у хворих на множинний склероз / Н. Г. Старинець, Г. О. Старинець. - С.297-299. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шурпяк, С. О. Д-статус пацієнток з дисгормональними захворюваннями репродуктивних органів і коморбідною патологією / С. О. Шурпяк. - С.299-302. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чайка, Г. В. Оптимізація лікування та реабілітації репродуктивної функції жінок з гіперплазією ендометрія на тлі запальних захворювань органів малого тазу / Г. В. Чайка, Л. В. Яремчук, А. О. Каретна. - С.302-306. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шаповал, О. С. Проблемні питання реабілітації пацієнток репродуктивного віку після хірургічного лікування пухлиноподібних утворень яєчників / О. С. Шаповал. - С.306-309. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гур’єв, С. О. Вплив пошкоджень хребта на результат перебігу травматичного процесу у постраждалих з політравмою в результаті ДТП / С. О. Гур’єв, П. В. Танасієнко, К. В. Палагнюк. - С.309-312. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мішалов, В. Д. Підвищення точності судово-медичної діагностики переломів кісток скелету по рентгенівським знімкам шляхом їх комп’ютерної обробки / В. Д. Мішалов [та ін.]. - С.313-315. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Хохолєва Т. В., Попов В. А., Михайленко О. В., Богданова О. С.
Дудник, В. М. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів / В. М. Дудник, В. Г. Фурман, Т. Г. Король. - С.316-318. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шінкарук-Диковицька, М. М. Компетентнісний підхід та формування ключових компетентностей в підготовці студентів вищих навчальних медичних закладів / М. М. Шінкарук-Диковицька [та ін.]. - С.319-323. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Побережна Г. М., Федик Т. В., Ковальчук Л. О.
Собкова, Ж. В. Розробка та використання модифікованого середовища сабуро для виділення штамів Candida з біологічного матеріалу від хворих / Ж. В. Собкова [та ін.]. - С.323-326. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Францішко А. А., Філоненко Г. В., Росада М. О., Міхієнкова А. І.
Вереснюк, Н. С. Роль магнітно-резонансної томографії в діагностиці аномалій розвитку статевих органів у жінок / Н. С. Вереснюк. - С.326-329. - Бібліогр.: в кінці ст.
Голяновський, О. В. Комплексна методика виконання консервативної міомектомії у жінок репродуктивного віку / О. В. Голяновський, М. А. Будченко. - С.329-331. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сергета, Д. П. Прогностична оцінка впливу умов життєдіяльності і особливостей особистості матерів, які народили, на фізичний розвиток новонароджених дітей / Д. П. Сергета, Т. С. Наліжита. - С.332-335. - Бібліогр.: в кінці ст.
Панчук, О. Ю. Гігієнічна оцінка умов праці за основними спеціальностями стоматологічного профілю в умовах використання сучасних технологій діагностики, лікування та профілактики / О. Ю. Панчук. - С.336-341. - Бібліогр.: в кінці ст.
Костюк, І. Ю. Нетримання сечі у жінок репродуктивного віку (огляд літератури) / І. Ю. Костюк, Г. В. Чайка. - С.342-346. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гилюк, О. Г. Імунно-патогенетичні зміни та клініко-діагностичні критерії герпесвірусних інфекцій у дітей / О. Г. Гилюк [та ін.]. - С.346-350. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Булат Л. М., Олійник В. С., Керанчук Л. В.
Малик, В. Д. Структура, чинники виникнення та принципи лікування переломів проксимального відділу стегнової кістки (огляд літературних джерел) / В. Д. Малик. - С.350-356. - Бібліогр.: в кінці ст.
Масіброда, Н. Г. Метаболізм естрогенів. Фактори, які сприяють порушенню обміну естрогенів / Н. Г. Масіброда, О. К. Тарасюк, М. С. Сторожук. - С.356-361. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


   
    Компетентнісний підхід та формування ключових компетентностей в підготовці студентів вищих навчальних медичних закладів [Текст] = Competence approach and formation of key competencies in preparation of students of higher educational medical institutions / М. М. Шінкарук-Диковицька [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2017. - Т. 21, № 1. Ч.2. - С. 319-323. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОГРАММИРОВАННОЕ ОБУЧЕНИЕ КАК ТЕМА -- PROGRAMMED INSTRUCTION AS TOPIC (использование, тенденции, этика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
Аннотация: Базуючись на даних наукових публікацій, у статті проаналізовані поняття "компетентність", "професійна компетентність", "педагогічна компетентність" визначено сутність понять "компетентніснийпідхід", "компетенція". Розглянуті основні ключові та базові компетенції, які повинні набути випускники вищих медичних учбових закладів. Зазна чена актуальність і необхідність впровадження компетентнісного підходу в роботі вищих навчальних медичних закладів
Доп.точки доступа:
Шінкарук-Диковицька, М. М.
Побережна, Г. М.
Федик, Т. В.
Ковальчук, Л. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-15 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)