Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (3)Высшее образование (33)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=компетентнісний<.>)
Общее количество найденных документов : 15
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-15 
1.

Заглавие журнала :Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту -2017г. т.21,N 1. Ч.2
Интересные статьи :
Марущак М. І. Мітохондріальні механізми апоптозу при поєднаній травмі грудної клітки і стегон та обґрунтування застосування антиоксидантів в експерименті/ М. І. Марущак [та ін.] (стр.204-210)
Мішалов В. Д. Особливості довгої трубчастої кістки, створеної із композитних матеріалів, для експериментальних досліджень/ В. Д. Мішалов [та ін.] (стр.210-213)
Konkov D. G. Placental expression of plasminogen activator inhibitor-1 and tissue- type plasminogen activators in gestational endotheliopathy/ D. G. Konkov (стр.213-216)
Бондарчук В. І. Морфометрична характеристика тканин щічної ділянки порожнини рота при впливі різних типів запальної реакції за умови експериментального гастродуоденіту/ В. І. Бондарчук, I. P. Мисула (стр.216-220)
Тарасюк В. С. Погляди на тимчасові методи зупинки кровотечі в умовах бойових дій/ В. С. Тарасюк [та ін.] (стр.220-227)
Цодікова О. А. Особливості фізичного розвитку та статевого дозрівання дівчаток підліткового віку залежно від індексу маси тіла/ О. А. Цодікова [та ін.] (стр.227-230)
Білаш В. П. Лектинохімічна характеристика протокової системи піднижньощелепних слинних залоз людини та деяких лабораторних тварин у порівняльному аспекті/ В. П. Білаш (стр.231-235)
Борута Н. В. Морфофункціональний стан структурних елементів та гемомікроциркуляторного русла червоного кісткового мозку у щурів при одноразовому підшкірному введенні кріоконсервованої плаценти/ Н. В. Борута (стр.235-238)
Андрікевич І. І. Вивчення харчової поведінки дітей з надмірною масою тіла та ожирінням/ І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак, Г. Ю. Звенігородська (стр.238-241)
Antonets O. V. Sonographic parameters correlation of spleen with anthropo-somatotypological body indicators of practically healthy women from Podillya of first mature age/ O. V. Antonets (стр.241-243)
Datsenko G. V. Relations rheoencephalography indicators with constitutional parameters of a body of practically healthy young from Podillya/ G. V. Datsenko, S. V. Dmitrenko, O. A. Serebrennikova (стр.244-247)
Ошовський В. І. Особливості поглинання глюкози в тканинах плода при гострій гіпоксії/ В. І. Ошовський (стр.247-252)
Козань Н. М. Судово-медична ідентифікація етно-територіальної належності невідомої особи за дерматогліфічними параметрами долонь з використанням дискримінантного аналізу/ Н. М. Козань (стр.252-255)
Боброва А. О. . Патоморфологічне обґрунтування фактора неоваскулогенезу як однієї з причин рецидиву варикозної хвороби нижніх кінцівок/ А. О. Боброва, В. П. Терещенко, В. Й. Сморжевський (стр.255-258)
Павловська М. О. Стан вегетативного гомеостазу у хворих на лейоміому матки на тлі дисфункції щитоподібної залози/ М. О. Павловська (стр.259-262)
Hamad O.Ummul-kulthum . Possible perspectives in cervical erosion treatment by infrared coagulation/ O.Ummul-kulthum Hamad (стр.262-265)
Голяновський О. В. Профілактика ускладнень повторного кесарева розтину/ О. В. Голяновський, Ю. В. Слободян (стр.265-267)
Моцюк Ю. Б. Оцінка функціонування фпк та системи гемостазу у вагітних з варикозною хворобою вен нижніх кінцівок після попередньої передгравідарної підготовки/ Ю. Б. Моцюк (стр.267-269)
Булавенко О. В. Використання короткохвильового ультрафіолетового опромінювання як метод відновлення епітелію шийки матки та профілактики ускладнень після малоінвазивних гінекологічних втручань/ О. В. Булавенко [та ін.] (стр.270-275)
Нікуліна А. О. Психотипи особистості при ожирінні у дітей з поліморфізмами гена лактази/ А. О. Нікуліна (стр.275-277)
Булавенко О. В. Оцінка ризику розвитку перинатальної патології при гестаційній гіпертензії/ О. В. Булавенко, О. В. Васьків (стр.277-280)
Голяновський О. В. Профілактика і терапія загрози передчасних пологів у вагітних з передлежанням плаценти/ О. В. Голяновський, К. В. Стецюк (стр.280-283)
Нікітіна І. М. Ефективність мікронізованого прогестерону при невиношуванні багатоплідної вагітності/ І. М. Нікітіна (стр.283-289)
Бойчук-Товста О. Г. Ефективність застосування лікувально-профілактичного комплексу "сорбіфер дурулес" та "вітрум пренатал форте" у хворих на генералізований пародонтит вагітних жінок із залізодефіцитною анемією/ О. Г. Бойчук-Товста, М. М. Рожко (стр.289-291)
Дудник В. М. Атрофічний гастрит у дітей: причини виникнення та особливості клінічного перебігу/ В. М. Дудник, Г. М. Руденко, М. О. Шаламай (стр.292-294)
Rybin A. I. Dynamics of survival in patients with ovarian cancer lll-IV degree/ A. I. Rybin, V. S. Svintsitsky (стр.294-297)
Старинець Н. Г. Дисфорічні та апатичні розлади у хворих на множинний склероз/ Н. Г. Старинець, Г. О. Старинець (стр.297-299)
Шурпяк С. О. Д-статус пацієнток з дисгормональними захворюваннями репродуктивних органів і коморбідною патологією/ С. О. Шурпяк (стр.299-302)
Чайка Г. В. Оптимізація лікування та реабілітації репродуктивної функції жінок з гіперплазією ендометрія на тлі запальних захворювань органів малого тазу/ Г. В. Чайка, Л. В. Яремчук, А. О. Каретна (стр.302-306)
Шаповал О. С. Проблемні питання реабілітації пацієнток репродуктивного віку після хірургічного лікування пухлиноподібних утворень яєчників/ О. С. Шаповал (стр.306-309)
Гур’єв С. О. Вплив пошкоджень хребта на результат перебігу травматичного процесу у постраждалих з політравмою в результаті ДТП/ С. О. Гур’єв, П. В. Танасієнко, К. В. Палагнюк (стр.309-312)
Мішалов В. Д. Підвищення точності судово-медичної діагностики переломів кісток скелету по рентгенівським знімкам шляхом їх комп’ютерної обробки/ В. Д. Мішалов [та ін.] (стр.313-315)
Дудник В. М. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, Т. Г. Король (стр.316-318)
Шінкарук-Диковицька М. М. . Компетентнісний підхід та формування ключових компетентностей в підготовці студентів вищих навчальних медичних закладів/ М. М. Шінкарук-Диковицька [та ін.] (стр.319-323)
Собкова Ж. В. Розробка та використання модифікованого середовища сабуро для виділення штамів Candida з біологічного матеріалу від хворих/ Ж. В. Собкова [та ін.] (стр.323-326)
Вереснюк Н. С. Роль магнітно-резонансної томографії в діагностиці аномалій розвитку статевих органів у жінок/ Н. С. Вереснюк (стр.326-329)
Голяновський О. В. Комплексна методика виконання консервативної міомектомії у жінок репродуктивного віку/ О. В. Голяновський, М. А. Будченко (стр.329-331)
Сергета Д. П. Прогностична оцінка впливу умов життєдіяльності і особливостей особистості матерів, які народили, на фізичний розвиток новонароджених дітей/ Д. П. Сергета, Т. С. Наліжита (стр.332-335)
Панчук О. Ю. Гігієнічна оцінка умов праці за основними спеціальностями стоматологічного профілю в умовах використання сучасних технологій діагностики, лікування та профілактики/ О. Ю. Панчук (стр.336-341)
Костюк І. Ю. Нетримання сечі у жінок репродуктивного віку (огляд літератури)/ І. Ю. Костюк, Г. В. Чайка (стр.342-346)
Гилюк О. Г. Імунно-патогенетичні зміни та клініко-діагностичні критерії герпесвірусних інфекцій у дітей/ О. Г. Гилюк [та ін.] (стр.346-350)
Малик В. Д. Структура, чинники виникнення та принципи лікування переломів проксимального відділу стегнової кістки (огляд літературних джерел)/ В. Д. Малик (стр.350-356)
Масіброда Н. Г. Метаболізм естрогенів. Фактори, які сприяють порушенню обміну естрогенів/ Н. Г. Масіброда, О. К. Тарасюк, М. С. Сторожук (стр.356-361)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кондратюк В. Є., Шевчук С. Г., Хомазюк В. А., Бичков О. А., Осташевська Т. Г.
Заглавие : Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини
Параллельн. заглавия :Competence approach to teaching propaedeutics of internal medicine
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 1. - С. 79-81 (Шифр МУ7/2019/1)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Аннотация: Мета роботи – визначити перспективні шляхи реалізації компетентнісного підходу при викладанні пропедевтики внутрішньої медицини. Основна частина. Модернізація традиційного навчального процесу на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини вимагає не тільки формування загальних та фахових компетенцій студента, але і перегляду роботи викладача. Розглянуто особистісні характеристики сучасного викладача, основні напрямки його педагогічної діяльності, різні види компетентності та способи досягти їх. Обґрунтовано необхідність розвитку самостійності студентів при оволодінні професійними навичками вже на початковому етапі клінічної підготовки. Висновки. Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини передбачає тісний взаємозв’язок у визначенні і формуванні компетенцій викладача і студента. Вміння ініціювати та забезпечити поступовий самостійний професійний розвиток студента стає базовою складовою професіоналізму викладача
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кліщ І. М., Потіха Н. Я., Сатурська Г. С., Ковали О. С.
Заглавие : Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України"
Параллельн. заглавия :The competent approach to doctors’ of philosophy training in I. Horbachevsky ternopil state medical university
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 1. - С. 74-78 (Шифр МУ7/2019/1)
MeSH-главная: ФИЛОСОФИЯ -- PHILOSOPHY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Аннотация: Мета роботи ‒ провести аналіз реалізації компетентнісного підходу до підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами в Тернопільському державному медичному університеті і встановити відповідність його вимогам чинного законодавства України. Основна частина. У ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” проводиться підготовка докторів філософії за ліцензованими спеціальностями галузі знань 22 “Охорона здоров’я”: 222 “Медицина”, 228 “Педіатрія”, 221 “Стоматологія”, 226 “Фармація” та за спеціальністю 091 “Біологія” галузі знань 09 “Біологія”. Підготовка фахівців третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти здійснюється на засадах компетентнісної парадигми за ліцензованими освітньо-науковими програмами та навчальними планами, затвердженими вченою радою університету. В освітньо-наукових програмах чітко окреслені визначення програмних компетентностей, які повинні здобуватися у процесі навчання докторами філософії (інтегральної, загальних та спеціальних). Освітньо-наукові програми підготовки докторів філософії включають у себе наукову та освітню складові і передбачають набуття чотирьох основних компетентностей відповідно до Національної рамки кваліфікацій: оволодіння загальнонауковими (філософськими) компетентностями; набуття універсальних навичок дослідника; здобуття мовних компетентностей; здобуття глибинних знань зі спеціальності, за якою аспірант проводить дослідження. Висновки. У Тернопільському державному медичному університеті підготовка докторів філософії здійснюється відповідно до чинного законодавства України відповідно до розроблених освітньо-наукових програм у межах ліцензованих спеціальностей на засадах компетентнісного підходу до організації навчального процесу. Це сприяє цілеспрямованому формуванню необхідних компетенцій випускника, готовності їх до майбутньої успішної професійної діяльності, забезпечує цілісне бачення ними досліджуваної проблеми на основі її структурного аналізу
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ходорчук А. Я., Стубайло Т. С.
Заглавие : Компетентнісний підхід до підготовки фахівця у вищому навчальному закладі
Место публикации : Медична освіта. - 2010. - № 2. - С. 154-156 (Шифр МУ7/2010/2)
Предметные рубрики: Образования технология
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шінкарук-Диковицька М. М. , Побережна Г. М., Федик Т. В., Ковальчук Л. О.
Заглавие : Компетентнісний підхід та формування ключових компетентностей в підготовці студентів вищих навчальних медичних закладів
Параллельн. заглавия :Competence approach and formation of key competencies in preparation of students of higher educational medical institutions
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2017. - Т. 21, № 1. Ч.2. - С. 319-323 (Шифр ВУ80/2017/21/1. Ч.2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОГРАММИРОВАННОЕ ОБУЧЕНИЕ КАК ТЕМА -- PROGRAMMED INSTRUCTION AS TOPIC
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Аннотация: Базуючись на даних наукових публікацій, у статті проаналізовані поняття "компетентність", "професійна компетентність", "педагогічна компетентність" визначено сутність понять "компетентніснийпідхід", "компетенція". Розглянуті основні ключові та базові компетенції, які повинні набути випускники вищих медичних учбових закладів. Зазна чена актуальність і необхідність впровадження компетентнісного підходу в роботі вищих навчальних медичних закладів
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Рожко М. М., Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О., Сенчій В. М.
Заглавие : Компетентнісний підхід у підготовці студентів-медиків
Параллельн. заглавия :Competence approach in training of medical students
Место публикации : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 102-106 (Шифр МУ7/2016/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Експерти Ради європи вказують на цілу низку компетенцій, якими повинен оволодіти випускник вищого навчального закладу: соціальні, комунікативні, інформаційні, навчальні. Для реалізації професійно мотивованої діяльності студен¬тів медичних (фармацевтичних) навчальних закладів, на нашу думку, важливим є створення навчально-практичних центрів (НПц), які дозволяють оволодіти необхідними практичними навичками. За рішенням Вченої ради, в Івано- Франківському національному медичному університеті (ІФНМУ) створені та активно функціонують упродовж чотирьох років НПц: “Медицина”, “центр слуху”, “Анатомія”, “Військово-медична підготовка”, “Стоматологія”, “Фармація”, “Хроматографічний аналіз”, на базі яких студенти, лікарі-інтерни мають можливість опанувати практичні навички та підготуватись до державної атестації, а лікарі загальної практики - сімейної медицини - вдосконалювати свої практичні можливості. З метою якісного засвоєння студентами практичних навичок та повноцінного контролю за їх виконанням в університеті розроблено Індивідуальний план практичної підготовки студента. На нашу думку, розвиток системи навчально-практичних центрів з належним матеріальним, методичним та інформаційним забезпеченням є одним із шляхів реалізації компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців медичної та фармацевтичної сфери
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гевкалюк Н. О.
Заглавие : Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих
Параллельн. заглавия :Competence approach in the training of pediatric dentists
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 16-18 (Шифр МУ7/2018/1)
MeSH-главная: ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Аннотация: Мета роботи – формування у студентів на практичних заняттях із дитячої стоматології комунікативних навичок і вмінь, готовності до тактовної психологічної корекції пацієнтів дитячого віку для успішного проведення лікувально-діагностичних стоматологічних маніпуляцій. Основна частина. У Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського на кафедрі дитячої стоматології постійно вдосконалюються технології навчального процесу, впроваджуються сучасні педагогічні технології, зокрема тренінгова, коучинг, кейс-технології, інші інтерактивні техніки, що мотивують студентів до майбутньої практичної діяльності, дозволяють готувати спеціалістів, здатних в умовах практичної охорони здоров’я найефективніше використовувати теоретичні знання. Тренінгова технологія, зокрема коучинг, сприяє формуванню професійних, комунікативних умінь і навичок, навичок самопізнання, спілкування та взаємодії людей у групі, дозволяє особистості при використанні потрібних методів і прийомів досягти поставлених цілей, найвищих результатів діяльності. Відповідно до теми практичного заняття із дитячої стоматології викладач вибудовує сюжетно-рольову ситуацію, де кожному студенту відводиться певна роль: маленький пацієнт, його родичі, стоматолог-терапевт, стоматолог-хірург, ортодонт, рентгенолог, завідувач відділення, медична сестра, реєстратор тощо. Лікарю-стоматологу необхідно знайти психологічний контакт із дитиною та її батьками. Мистецтво бесіди, основане на розумінні, довірі, співчутті, та психологічний вплив лікаря-стоматолога на дитину – це ключ до встановлення співпраці з маленьким пацієнтом і запорука успішного лікування. Висновок. Вміння встановити психологічний контакт із дитиною, вміння правильно, адекватно оцінити клінічну ситуацію, ефективно провести діагностичні та лікувальні стоматологічні маніпуляції підвищує професійний рівень підготовки майбутнього спеціаліста, удосконалює професійну майстерність студентів старших курсів, робить можливим надання кваліфікованої медичної допомоги
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Черних В. П., Гриценко І. С., Огарь С. В., Віннік Л. М.
Заглавие : Компетентнісний підхід у розробці стандартів вищої фармацевтичної освіти
Место публикации : Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 44-45 (Шифр МУ7/2014/2)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Черних В. П., Котвіцька А. А., Огарь С. В.
Заглавие : Компетентнісний підхід у створенні стандарту вищої освіти спеціальності "Фармація”
Параллельн. заглавия :Competence approach in creation of a standard of higher education in speciality “Pharmacy”
Место публикации : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 107-109 (Шифр МУ7/2016/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Аннотация: Створення галузевих стандартів вищої фармацевтичної освіти нового покоління на основі компетентнісного підходу є необхідним етапом на шляху підготовки сучасного фахівця, якого потребує практична фармація. До роботи над стандартом, крім робочої групи, визначеної наказом МОЗ України від 06.11.2015 р. № 733, були залучені фахівці практичної фармації, чия думка є невід’ємним компонентом при створенні державного стандарту, що відповідав би усім європейським вимогам. Проведено соціологічне опитування фахівців практичної фармації щодо загальних та професійних компетентностей випускника, результати якого впроваджено до стандарту вищої освіти спеціальності “Фармація”
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Медична освіта -2019г.,N 1
Интересные статьи :
Боярчук О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії/ О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш (стр.6-9)
Буряк О. Г. Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань/ О. Г. Буряк [та ін.] (стр.10-12)
Козлова Ю. В. Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія” на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія”/ Ю. В. Козлова [та ін.] (стр.13-17)
Лабій Ю. А. Удосконалення методів представлення лекційного матеріалу для іноземних студентів/ Ю. А. Лабій (стр.18-21)
Муратова Т. М. Навчання в інтернатурі за фахом "Неврологія”: сучасні технології та перспективи їх застосування/ Т. М. Муратова [та ін.] (стр.22-26)
Посоленик Л. Я. Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ/ Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв (стр.27-31)
Римарчук М. І. Формування професійної готовності майбутніх лікарів у контексті впровадження студентоцентрованого підходу/ М. І. Римарчук (стр.32-36)
Рудник В. Т. Самостійна лікарська діяльність при підготовці лікарів-інтернів/ В. Т. Рудник (стр.37-40)
Хламанова Л. І. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті/ Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський (стр.41-47)
Yelahina N. I. Effective methods in foreign language teaching of medical students/ N. I. Yelahina [та ін.] (стр.48-54)
Sokol M. O. The dynamics and prospects of concepts construction in educational process/ M. O. Sokol, Y. Szempruch (стр.55-60)
Zayikina Т. S. Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them/ Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova (стр.61-63)
Вацеба Т. С. Досвід проведення і туру олімпіади з ендокринології в Івано-Франківському національному медичному університеті/ Т. С. Вацеба (стр.64-67)
Дубина С. О. Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни/ С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко (стр.68-70)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам/ Н. О. Зарівна [та ін.] (стр.71-73)
Кліщ І. М. Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України”/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.74-78)
Кондратюк В. Є. Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.79-81)
Кульбашна Я. А. Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти/ Я. А. Кульбашна [та ін.] (стр.82-87)
Мацькевич В. М. Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів”-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу/ В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак (стр.88-91)
Мельник Н. О. Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ Н. О. Мельник, Г. Ю. Кондаурова (стр.92-95)
Мельничук І. М. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання/ І. М. Мельничук, С. О. Ястремська (стр.96-101)
Павляк А. Я. Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників/ А. Я. Павляк (стр.102-106)
Посохова К. А. Висвітлення проблем раціонального застосування антибіотиків при викладанні фармакології/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.107-110)
П’ятночка І. Т. Сутність лікарської діяльності/ І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага (стр.111-115)
Радченко В. В. Менторство в системі післядипломної освіти лікаря/ В. В. Радченко (стр.116-120)
Спіріна І. Д. Викладання дисципліни "Основи психології”: сучасний стан та перспективи/ І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі (стр.121-123)
Ханюков О. О. Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина” (огляд літератури та власний досвід)/ О. О. Ханюков [та ін.] (стр.124-130)
Ханюков О. О. Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина”/ О. О. Ханюков, О. В. Смольянова (стр.131-134)
Хасхачих Д. А. Використання інтернет-сервісу Socrative для дистанційного навчання студентів/ Д. А. Хасхачих (стр.135-139)
Lukash Y. M. Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors/ Y. M. Lukash (стр.140-147)
Sokol M. О. Basic writing strategies in foreign languages/ M. О. Sokol, O. M. Tsaryk, N. M. Rybina (стр.148-153)
Vykhrushch A. V. Occupational prestige among high school students/ A. V. Vykhrushch, T. I. Horpinich, J. Smyla (стр.154-160)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (теплота, електромагнетизм) (частина 3)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.161-168)
Кушинська М. Є. Науково-педагогічна діяльність професора О. І. Журбіна – завідувача кафедри медичної біології (1949–1970)/ М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець (стр.169-171)
Урбанович А. М. Кафедра ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історія та сьогодення/ А. М. Урбанович, О. В. Сафонова, Р. Д. Макар (стр.172-175)
Федонюк Л. Я. Музеї Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського – багатство історичної спадщини навчального закладу/ Л. Я. Федонюк [та ін.] (стр.176-180)
Федчишин Н. О. Роль родини й сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід/ Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова (стр.181-186)
Білавич Г. В. Рецензія на монографію: Горпініч Т. І. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США / Т. І. Горпініч; наук. ред. А. В. Вихрущ. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – 408 с./ Г. В. Білавич (стр.187-188)
Матешук-Вацеба Л. Р. Рецензія на навчальне видання: Гістологія. Цитологія. Ембріологія: підручник / за ред. О. Д. Луцика, Ю. Б. Чайковського. – Вінниця: Нова Книга, 2018. – 592 с./ Л. Р. Матешук-Вацеба (стр.189-1902)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-15 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)