Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (6)Библиотечные издания (11)Высшее образование (28)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=компетенції<.>)
Общее количество найденных документов : 46
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
1.

Заглавие журнала :Медична освіта -2021г.,N 3
Интересные статьи :
Білавич Г. В. Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)/ Г. В. Білавич [та ін.] (стр.5-10)
Бойчук І. Д. Особливості підготовки фахівців лабораторної діагностики до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок М» у фаховому коледжі/ І. Д. Бойчук, В. А. Болух, І. О. Першко (стр.11-16)
Бойчук А. В. Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору/ А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська (стр.17-22)
Бондар О. В. Емоційне вигорання і питання професійної психологічної підготовки лікарів-онкологів/ О. В. Бондар, А. І. Рибін, А. О. Пацков (стр.23-30)
Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців/ О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків (стр.31-39)
Журавльова Л. В. Досвід дистанційного навчання студентів-іноземців на клінічній кафедрі медичного закладу вищої освіти в умовах пандемії COVID-19/ Л. В. Журавльова [та ін.] (стр.40-48)
Мартинюк В. М. Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології/ В. М. Мартинюк [та ін.] (стр.49-52)
Посохова К. А. Особливості викладання дисципліни «Побічна дія ліків» (курс за вибором) на медичному факультеті/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.53-57)
Слободянюк Л. В. Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «Фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету/ Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич (стр.58-63)
Шанайда М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі/ М. І. Шанайда (стр.64-71)
Bandas І. А. Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions/ І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva (стр.72-76)
Вадзюк С. Н. Вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк, Л. В. Татарчук (стр.77-80)
Ворона І. І. . Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти/ І. І. Ворона, Г. Я. Кітура, О. А. Маковська (стр.81-86)
Гуменна І. Р. Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти/ І. Р. Гуменна, Я. М. Нахаєва, В. В. Шацький (стр.87-91)
Нахаєва Я. М. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема/ Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький (стр.92-96)
Розман І. І. Педагогічна компаративістика та формування читацької компетентності на уроках зарубіжної літератури/ І. І. Розман (стр.97-100)
Свірчевська Л. М. Методичні аспекти викладання і роль навчальної дисципліни «Фармацевтичне та медичне товарознавство» в системі підготовки майбутніх фахівців фармації/ Л. М. Свірчевська, О. Г. Мороз, Ж. В. Осінська (стр.101-105)
Yelahina N. I. Methods of learning professional english vocabulary by medical students/ N. I. Yelahina, N. О. Fedchyshyn (стр.106-112)
Zalipska J. Ya. Linguistic and informative features of studying the theme “Professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “Professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian language”/ J. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk (стр.113-118)
Фіра Л. С. Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі/ Л. С. Фіра [та ін.] (стр.119-122)
Моцюк Ю. Б. Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників/ Ю. Б. Моцюк (стр.123-128)
Fedchyshyn N. О. Old age as a pedagogical problem/ N. О. Fedchyshyn [та ін.] (стр.129-133)
Fedoniuk L. Ya. The educational museums of l Horbachevsky Ternopil national medical university and their role in the educational process of future nursing specialists/ L. Ya. Fedoniuk [та ін.] (стр.134-141)
Savaryn Т. V. Synonymy in anatomical terminology/ Т. V. Savaryn, I. A. Prokop, O. A. Makovska (стр.142-147)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гуліч М. П., Петренко О. Д., Любарська Л. С.
Заглавие : Компетенції, набуті у шкільному віці, та їхня роль у формуванні харчової поведінки молоді
Место публикации : Довкілля та здоров’я. - Київ, 2021. - N 2. - С. 22-27 (Шифр ДУ9/2021/2)
MeSH-главная: ПИЩЕВОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- FEEDING BEHAVIOR
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
МОЛОДЫЕ -- YOUNG ADULT
Аннотация: Проведено соціологічне опитування 284 осіб (юнаки та дівчата) переважно 17-18 років, які після закінчення середніх загальноосвітніх закладів вступили до вищих навчальних закладів України. Опитування стосувалося вивчення поінформованості молоді щодо принципів здорового харчування як одного з основних елементів здорового способу життя. Вивчалися самооцінка власного способу життя та контролю стану здоров’я, поінформованість щодо ролі дотримання принципів здорового харчування у збереженні здоров’я, деякі аспекти харчової поведінки, вплив особливостей харчування на формування хронічної неінфекційної патології. Використано анкетно-опитувальний метод. Встановлено, що незважаючи на задекларовану поінформованість значна частка респондентів не має звички дотримуватися принципів здорового харчування та здорового способу життя. Отримані результати свідчать про необхідність розробки для школярів загально-освітніх навчальних закладів спеціальних навчально-просвітницьких програм з формування у них усвідомленого ставлення до питань збереження здоров’я, навичок здорового способу життя і здорового харчування.Проведен социологический опрос 284 человек (юношей и девушек) преимущественно 17-18 лет, студентов высших учебных заведений Украины. Опрос касался изучения осведомленности молодежи о принципах здорового питания как одного из основных элементов здорового образа жизни. Изучались самооценка собственного образа жизни и контроля состояния здоровья, осведомленность о роли соблюдения принципов здорового питания в сохранении здоровья, некоторые аспекты пищевого поведения, влияние особенностей питания на формирование хронической неинфекционной патологии. Использовался анкетноопросный метод. Установлено, что несмотря на декларируемую осведомленность значительная часть респондентов не имеет привычки соблюдать принципы здорового питания и здорового образа жизни.Полученные результаты свидетельствуют о необходимости разработки для школьников общеобразовательных учебных заведений специальных учебно-просветительских программ по формированию у них осознанного отношения к вопросам сохранения здоровья, навыков здорового образа жизни и здорового питания.
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Довкілля та здоров’я -2021г.,N 2
Интересные статьи :
Єлізарова О. Т. Профілактика хронічних неінфекційних захворювань в умовах пандемії СОVID-19/ О. Т. Єлізарова [та ін.] (стр.4-14)
Омельченко Е. М. Вплив законодавчих змін у сфері охорони здоров’я щодо тютюнопаління на захворюваність та смертність від серцево-судинної патології серед населення України/ Е. М. Омельченко [та ін.] (стр.15-21)
Гуліч М. П. Компетенції, набуті у шкільному віці, та їхня роль у формуванні харчової поведінки молоді/ М. П. Гуліч, О. Д. Петренко, Л. С. Любарська (стр.22-27)
Bandazhevskyi Yu. I. Comparative assessment of blood levels of homocysteine, hormones and minerals in children with different levels of physical crowth living near the Chornobyl exclusion zone/ Yu. I. Bandazhevskyi, N. F. Dubova (стр.28-35)
Бузинний М. Г. Сумарна альфа-активність та активність радону-222 у підземній воді у різних регіонах України/ М. Г. Бузинний, Л. Л. Михайлова (стр.36-44)
Черниченко І. О. Вплив деяких хімічних канцерогенів довкілля на захворюваність на гормонозалежні пухлини та можливі механізми його реалізації (огляд літератури)/ І. О. Черниченко [та ін.] (стр.44-55)
Полька Н. С. Відповідність існуючого фонду закладів загальної середньої освіти України сучасним вимогам "Нової української школи"/ Н. С. Полька [та ін.] (стр.56-62)
Махнюк В. М. Експертна оцінка архітектурно-планувальних рішень та умов експлуатації вбудованих закладів охорони здоров’я за методом Т. Сааті/ В. М. Махнюк [та ін.] (стр.62-71)
Яворовський О. П. Гайк Хачатурович Шахбазян - організатор санітарно-гігієнічної справи, науковець, педагог, палкий патріот України (до 125-річчя від дня народження)/ О. П. Яворовський, Г. А. Шкурко, Ю. Г. Чайка (стр.72-80)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мазуренко Ю. С.
Заглавие : Формування фахової компетенції майбутніх лікарів із використанням репродуктивного методу
Параллельн. заглавия :Formation of professional competence of future doctors using the reproductive method
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 4. - С. 61-67 (Шифр МУ7/2021/4)
MeSH-главная: ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ЛЕГКИЕ -- LUNG
Аннотация: Для формування фахової компетенції майбутніх лікарів з використанням репродуктивного методу розроблена методика проведення лабораторної роботи з медичної та біологічної фізики. В основі даної роботи лежить використання пристроїв загального призначення, таких, як пульсоксиметр, для визначення рівня наповненості легень киснем та встановлення зв’язку цього параметра з іншими важливими характеристиками організмуРозроблена лабораторна робота по вивченню будови і принципу роботи пульсоксиметра показала можливість діагностики проблем із дихальною та серцево-судинною системами на ранніх стадіях їх прояву. Методами статистичної обробки встановлено існування кореляції між такими параметрами, як SpO2 – пульс і SpO2 – температура, що дає змогу за даними пульсоксиметрії контролювати загальний стан організму простим методом.To form the professional competence of future doctors using the reproductive method in this paper has been developed a methodology for conducting the laboratory work on medical and biological physics. Laboratory work is based on the use of general-purpose devices, such as a pulse oximeter, designed to determine the level of oxygen in the lungs and to establish the relationship of this parameter with other important characteristics of the bodyDeveloped laboratory work to study the structure and principle of operation of the pulse oximeter showed the possibility of diagnosing problems with the respiratory and cardiovascular systems in the early stages of their manifestation. The methods of statistical processing established the existence of a correlation between such parameters as SpO2 - pulse and SpO2 - temperature, which allows according to pulse oximetry data to control the general condition of the body by a simple method.
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гуменна І. Р., Нахаєва Я. М., Шацький В. В.
Заглавие : Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти
Параллельн. заглавия :Interdisciplinary approach to the formation of students’ academic communicative competence in a medical institutions of higher education
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 87-91 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-главная: ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
МЕЖДИСЦИПЛИНАРНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- INTERDISCIPLINARY STUDIES
Аннотация: У статті висвітлено особливості застосування міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції у студентів медичних закладів вищої освіти. Проаналізовано наукові поняття «міждисциплінарність», «комунікативна компетенція». Розглянуто міждисциплінарну комунікацію, що забезпечує міждисциплінарний підхід до освіти, наукову базу та систему освіти як комплекс фундаментальних та таксономічних дисциплін. Визначено основні засади використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції майбутніх лікарів; досліджено особливості академічної комунікативної підготовки майбутніх лікарів. Встановлено, що формування комунікативних компетенцій майбутніх лікарів, які б лягли в основу соціальної толерантності, є актуальним і сьогодніThe paper focuses attention on the application of the interdisciplinary approach to the development of students’academic communicative competence in the medical institutions of higher education. The scientific terms “interdisciplinary”, “сommunicative competence” are analyzed. Interdisciplinary communication, providing an interdisciplinary approach to education, the scientific base and system of education as a complex of fundamental and taxonomic disciplines are considered. Basic principles underlying the interdisciplinary approach to the formation of future doctors’ academic communicative competence have been defined. The features of communicative training of future doctors are investigated. It has been determined that the formation of future doctors’communicative competencies, which would have formed the basis of social tolerance, is relevant to present day
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Медична освіта -2021г.,N 4
Интересные статьи :
Бакалюк Т. Г. Важливість викладання дисципліни "Медична документація в реабілітаційних закладах" при підготовці фахівців з фізичної терапії/ Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Н. Р. Макарчук (стр.5-9)
Вадзюк С. Н. Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі/ С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко (стр.10-15)
Гевкалюк Н. О. Інтенсифікація сучасного освітнього процесу як фактор інтелектуального, навчального та емоційного напруження студентів/ Н. О. Гевкалюк, В. Я. Крупей, О. В. Скочило (стр.16-24)
Іванченко О. З. Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень/ О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян (стр.25-31)
Корильчук Н. І. Вибіркова дисципліна як запорука підвищення професійного рівня/ Н. І. Корильчук (стр.32-36)
Луценко О. А. Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок»/ О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко (стр.37-41)
Паласюк Б. М. Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти/ Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна (стр.42-46)
Процайло О. М. Деякі аспекти оптимізації вивчення хірургічних інструментів на кафедрі оперативної хірургії та клінічної анатомії/ О. М. Процайло [та ін.] (стр.47-50)
Zalipska I. Ya. The Google services using during the study of “Ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties/ I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk (стр.51-55)
Кваско О. Ю. Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей/ О. Ю. Кваско, А. Ю. Кондаурова (стр.56-60)
Мазуренко Ю. С. Формування фахової компетенції майбутніх лікарів із використанням репродуктивного методу/ Ю. С. Мазуренко (стр.61-67)
Посоленик Л. Я. Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога/ Л. Я. Посоленик (стр.68-73)
Bondarenko S. V. Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration/ S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha (стр.74-79)
Nazaruk V. L. Priorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Physical therapy, ergotherapy”/ V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha (стр.80-84)
Prokop I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication/ I. A. Prokop, H. Ya. Kitura (стр.85-89)
Лимар Л. В. Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я»/ Л. В. Лимар (стр.90-96)
Лиха Л. М. Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі/ Л. М. Лиха (стр.97-101)
Новіцька О. І. Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача/ О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин (стр.102-106)
Стефанишин К. Л. Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача/ К. Л. Стефанишин (стр.107-116)
Khvalyboha T. I. System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA/ T. I. Khvalyboha (стр.117-122)
Kosenko V. M. The importance of the interactive lecture in the study of “Methodology of research work” academic discipline in the process of bachelor nurses training/ V. M. Kosenko (стр.123-127)
Vorona I. I. Criteria and levels of formation of professional communicative culture/ I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska (стр.128-135)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Сімейна медицина -2020г.,N 1/2
Интересные статьи :
Ткаченко В. І. Система управління якістю: якість освіти, науки та клінічної практики в первинній медичній допомозі, законодавчо-нормативна база (Лекція дистанційного навчання)/ В. І. Ткаченко (стр.8-14)
Матюха Л. Резолюція Науково-практичної конференції з міжнародною участю "Компетенції сімейного лікаря в питаннях реабілітації пацієнтів" 05-06 грудня 2019 р./ Л. Матюха (стр.15-17)
Хіміон Л. В. Коронавірусна хвороба: новий виклик людству і відомі підходи до лікування/ Л. В. Хіміон (стр.18-21)
Sid E. V. Analysis of providing emergency care to patients with myocardial infarction without ST segment elevation/ E. V. Sid, O. S. Kulbachuk (стр.22-25)
Сідь Є. В. Аналіз надання екстреної медичної допомоги хворим на інфаркт міокарда без елевації сегмента ST при звернені по медичну допомогу/ Є. В. Сідь, О. С. Кульбачук (стр.26-29)
Бабінець Л. С. Актуальні положення консультування пацієнта з проблемою вживання алкоголю у практиці сімейного лікаря (на підставі європейського досвіду)/ Л. С. Бабінець (стр.30-33)
Буднік Т. В. Спосіб стратифікації пацієнта з підозрою на інфекцію сечової системи для застосування фітотерапії як альтернативи антибактеріальному режиму (за результатами клінічної апробації)/ Т. В. Буднік (стр.34-40)
Hrytsko R. Yu. Vaccination in family medicine practice/ R. Yu. Hrytsko [et al.] (стр.41-44)
Грицко Р. Ю. Вакцинація у практиці сімейного лікаря/ Р. Ю. Грицко [та ін.] (стр.45-49)
Бабінець Л. С. Актуальні питання лікувальної тактики сімейного лікаря щодо пацієнта з депресією (за досвідом Словенії та Хорватії)/ Л. С. Бабінець (стр.50-52)
Tsiporenko S. Yu. Construction of prognostic models of reproductive health of men with chronic inflammation of the urogenital tract/ S. Yu. Tsiporenko, L. F. Matykha (стр.53-59)
Vatseba T. S. Obesity, hyperinsulinemia, IGF-1, and hyperglycemia as risk factors for colorectal cancer in patients with type 2 diabetes mellitus/ T. S. Vatseba (стр.60-63)
Вацеба Т. С. Вплив ожиріння, гіперінсулінемії IGF-1 та гіперглікемії у розвитку колоректального раку у хворих на цукровий діабет 2-го типу/ Т. С. Вацеба (стр.64-67)
Гойда Н. Г. Аналіз онкогінекологічної захворюваності та роль сімейної медицини в поліпшенні основних показників раннього виявлення візуальних форм / Н. Г. Гойда, О. С. Щербінська (стр.68-70)
Borysenko D. O. The morphometric analysis of the erythrocytes in patients with iron deficiency anemia and anemia of malignant growth/ D. O. Borysenko, S. V. Vydyborets (стр.71-73)
Борисенко Д. О. Морфометричний аналіз еритроцитів у хворих на залізодефіцитну анемію та анемію злоякісного новоутворення/ Д. О. Борисенко, С. В. Видиборець (стр.74-76)
Маслова Г. С. Роль урсодезоксихолевої кислоти у профілактиці уражень печінки на фоні хіміотерапії гострої лімфобластної лейкемії із супутнім ожирінням/ Г. С. Маслова, І. М. Скрипник, О. В. Щербак (стр.77-80)
Ждан В. М. Артеріальна гіпертензія і серцева недостатність у загальнолікарській практиці/ В. М. Ждан [та ін.] (стр.81-84)
Zhdan V. M. Arterial Hypertension and Heart Failure in General Practice/ V. M. Zhdan [et al.] (стр.85-88)
Росицька О. А. Причини смертності у хворих на хронічну ішемію мозку при мультифокальному атеросклерозі/ О. А. Росицька (стр.89-92)
Терешкін К. І. Клінічне, діагностичне та прогностичне значення поліморфізму гена фарнезіл-дифосфат синтази у хворих на остеоартроз: зниження щільності кісткової тканини та надмірна маса тіла/ К. І. Терешкін [та ін.] (стр.93-98)
Матюха Л. Ф. Нові можливості корекції залізодефіцитних станів у практиці сімейного лікаря/ Л. Ф. Матюха (стр.99-102)
Кондратюк В. Є. Взаємозв’язок порушення мелатонінутворювальної функції епіфізу та дисліпідемії у хворих на хронічну хворобу нирок V стадії, що лікуються гемодіалізом/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.103-111)
Kondratyuk V. E. Interrelation between disorder of melatonin-forming function of epiphysis and dyslipidemia in patients with chronic kidney disease of V stage treated by hemodialysis/ V. E. Kondratyuk [et al.]
Косаківська І. А. Хірургічне лікування хронічного тонзиліту/ І. А. Косаківська (стр.121-124)
Горобець Н. М. Обсяг обстеження дітей сімейним лікарем як фактор профілактики раптової серцевої смерті/ Н. М. Горобець [та ін.] (стр.125-127)
Злобинець А. С. Клініко-інструментальна характеристика поєднаного перебігу хронічного гастродуоденіту та первинної артеріальної гіпертензії у дітей/ А. С. Злобинець, Ю. В. Марушко, Т. В. Гищак (стр. 128-132)
Зеленецький І. Б. Роль артроскопії в діагностиці та лікуванні капсульно-зв’язкових та внутрішньосуглобових уражень колінного суглоба у дітей/ І. Б. Зеленецький [та ін.] (стр.133-136)
Zhdan V. M. Infectious complications in a patient with systemic scleroderma with polyorganic lesions: a case report/ V. M. Zhdan [et al.] (стр.137-138)
Ждан В. М. Інфекційні ускладнення у хворого на системну склеродермію з поліорганними ураженнями: клінічний випадок/ В. М. Ждан [та ін.] (стр.139-141)
Флаксемберг М. А. Клініко-параклінічні аспекти лейоміоми матки, ускладненої безплідністю/ М. А. Флаксемберг (стр.142-145)
Гержик К. П. Особливості знеболювання під час проведення відеоторакоскопічних оперативних втручань у поранених з бойовою травмою грудної клітки/ К. П. Гержик [та ін.] (стр.146-149)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Колодницька О. Д., Паласюк Г. Б., Ворона І. І.
Заглавие : Фразеологічний фонд латинської мови як джерело формування лексичної компетенції майбутніх лікарів
Параллельн. заглавия :Latin phraseological fund as a source of developing future physicians’ lexical competence
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 41-44 (Шифр МУ7/2020/1)
MeSH-главная: ЛЕКСИКА -- VOCABULARY
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
ТЕРМИНОЛОГИЯ КАК ТЕМА -- TERMINOLOGY AS TOPIC
Аннотация: У статті розглянуто латинські прислів’я та приказки, короткі цитати, вислови історичних осіб як засіб афористики; узагальнено значення вивчення латинських афоризмів, цитат, приказок і прислів’їв на заняттях із латинської мови студентами-медиками та їх еквівалентів англійською та українською мовамиІсторично склалося так, що латина втратила свою комунікативну функцію, але набула великого історичного та освітнього значення, стала невичерпним джерелом загальнолюдської культури та сполучною ланкою між античністю і сучасністю. Вивчення латинської мови допомагає більш глибокому засвоєнню знань iз багатьох спеціальностей i відіграє важливу роль у художньому та естетичному вихованні майбутніх медиківФразеологічні фонди багатьох сучасних мов поповнилися латинськими та давньогрецькими афоризмами, які були запозичені новими мовами переважно через латинську мову. Фразеологічний фонд латинської мови налічує численні прислів’я та приказки, що увійшли до складу багатьох мов світу у перекладній форміБагато латинських слів увійшло і в українську мову, і це не тільки міжнародна термінологічна лексика, якою користуються науковці в різних сферах знань, а й ті слова, що ми вживаємо повсякденно (форум – forum (Latin: forum), колега – colleague (Latin: collega), професор – professor (Latin: professor) та ін.)Латинська лежить в основі всієї медичної термінології, сприяючи тим самим міжмовній професійній комунікації. Вивчення латинської мови не лише ознайомлює з народною мудрістю (вивчення крилатих висловів, прислів’їв та приказок), а й закладає основи наукових знань, сприяє засвоєнню медичної термінології греко-латинського походження майбутніми лікарями та формуванню професійного мовлення, що дозволяє виконувати комунікативні завдання медичного працівника
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Медична освіта -2020г.,N 1
Интересные статьи :
Derevianko Т. V. Formation of the personality of a future doctor through extracurricular activities atthe department of microbiology, virology and immunology: experience and perspectives/ Т. V. Derevianko, I. M. Zviagolska (стр.5-10)
Fedchyshyn N. O. Peculiarities of future pe teachers’ training at the higher educational establishment / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina (стр.11-15)
Potapova Т. М. The results of implementation of the unified state qualification examination of pharmacy students at Dnipropetrovsk medical academy/ Т. М. Potapova [et al.] (стр.16-20)
Savaryn T. V. The use of game elements in the study of medical terminology in higher medical educational establishments/ T. V. Savaryn, I. A. Prokop (стр.21-26)
Volyanska L. A. Problem-oriented teaching of childhood infectious diseases for medical students graduate courses/ L. A. Volyanska [et al.] (стр.27-30)
Bauer T. Bilingualism and interference as tendencies of linguistic development of modern educ ationalspace in conditions ofeducational internationalization/ T. Bauer, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina (стр.31-35)
Khaniukov O. O. Research competency at the undergraduate level of higher education/ O. O. Khaniukov, L. V. Sapozhnychenko, О. V. Smolyanova (стр.36-40)
Kolodnytska O. D. Latin phraseological fund as a source of developing future p hysicians’ lexic al competence/ O. D. Kolodnytska, Η. B. Palasiuk, I. I. Vorona (стр.41-44)
Kulbashna Ya. A. A modern model of masters’ in dentistry professional training/ Ya. A. Kulbashna [et al.] (стр.45-49)
Lomakina Yu. V. A technology of communicative competence development of future doctors in the process of professional training/ Yu. V. Lomakina [et al.] (стр.50-55)
Nazarevych L. Т. Theoretical and practical approaches to teaching Ukrainian as a foreign language at TNTU/ L. Т. Nazarevych, N. R. Denysiuk, N. I. Havdyda (стр.56-61)
Nazaruk О. V. Development of the foreign students’ cognitive activity at the practicals of Ukrainian/ О. V. Nazaruk (стр.62-66)
Protsyk Η. M. Project method: past and future/ Η. M. Protsyk (стр.67-71)
Rodionova V. V. The role of a scientific circle in students’ professional training/ V. V. Rodionova [et al.] (стр.72-76)
Synyshyna V. M. Methodological approaches to professional training of future practical psychologists/ V. M. Synyshyna (стр.77-81)
Stefanyshyn K. L. Apracticalasthemajnformoftheeducational process on the discipline "Ukrainian as a foreign language” at the higher school/ K. L. Stefanyshyn (стр.82-86)
Yelahina N. I. Games as a means of learning a foreign language by medical students/ N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.87-92)
Zencaka Andra. The role of adult vocational education in business environment in Latvia/ Andra Zencaka (стр.93-101)
Demianchuk M. R. Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges/ M. R. Demianchuk (стр.102-105)
Kichula M. Ya. Pedagogical approaches in the process of training medical students/ M. Ya. Kichula (стр.106-111)
Sheremeta L. P. Formation of orphoepic students’ skills atthe lasses of the ukrainian language as foreign/ L. P. Sheremeta (стр.112-116)
Vorona I. I. Professional culture in the context of future doctor training/ I. I. Vorona, I. A. Prokop (стр.117-121)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Філат Т. В., Сидора М. Ю., Запорожець О. С., Сербіненко Л. М.
Заглавие : Мовна підготовка - необхідна складова формування професійної компетенції лікаря (до ювілею кафедри мовної підготовки)
Место публикации : Медичні перспективи. - Д., 2020. - Т. 25, № 4. - С. 221-228 (Шифр МУ10/2020/25/4)
MeSH-главная: ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
Аннотация: Одним з найважливіших умов підготовки фахівця в будь-якій галузі є його мовна підготовка, рівень якої багато в чому визначає якість освіти і ефективність подальшої професійної діяльності. Знання професійної термінології дозволяє успішно освоювати навчальні дисципліни, володіння іноземною мовою розширює доступ до інформаційних ресурсів, що сприяє професійному зростанню фахівця. У Дніпропетровській медичній академії завжди приділялася велика увага питанням формування мовної компетентності студентів. В цьому році кафедра мовної підготовки святкує 90-річчя з дня заснування, і в цій статті викладено короткий нарис історії кафедри, основні напрямки роботи, успіхи і досягнення, цілі та подальші перспективи, представлений талановитий колектив педагогів-філологів, мінливий з плином часу, але завжди залишається цілеспрямованим, творчим і натхненним
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)