Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (6)Библиотечные издания (11)Высшее образование (28)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=компетенції<.>)
Общее количество найденных документов : 46
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Prokop I. A.
Заглавие : The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students
Параллельн. заглавия :Використання системи вправ до фахових текстів англійською мовою для формування іншомовної комунікативної компетенції студентів-медиків
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 101-106 (Шифр МУ7/2017/4)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Аннотация: The aim of the work – to suggest and provide grounds for a specially developed set of tasks and exercises aimed at skills progression in dealing with professionally oriented texts, which form medical students’ professional communication ability. Subject to the study is a set of exercises meant for formation of medical students’ professional communication skills within a training cycle “Professional English”. Exercises for the original professional text “Digestive system” aimed at developing both receptive and productive type of the students’ speech activity are suggested. Theoretical methods of scientific study (analysis, synthesis, summarizing, explanation, classification, etc.) have been used in the studyThe main body. Learning professionally oriented foreign language is accomplished on the language and informational basis of original professional texts. The text ought to be a tutorial, providing a basis for its further discussion that contributes directly to the development of students’ communicative competence and to the optimal acquisition of a foreign language by making it capacious and effective, provided it is based on well thought-out, systematic and purposeful activity using properly selected system of tasks and exercises. The latter should meet the following requirements: (1) to be aimed at solving a specific task in line with the ultimate training objective; (2) to consider the standard of students’ speech efficiency; (3) to provide phased formation of professional knowledge, skills and abilities; (4) to be of problem type, thus contributing essentially to students’ critical thinking and their active involvement in the training processConclusion. The suggested system of tasks and exercises provides active work of medical students with an original professional text at practical training and contributes to the development of their communicative skills and abilities, thus enabling to participate actively in different types of communication. Presented task samples do not fully cover the whole variety of forms and methods in dealing with foreign professionally oriented texts that is promising in view of further scientific studiesМета роботи – запропонувати й обґрунтувати спеціально розроблений комплекс завдань та вправ для розвитку навичок роботи з професійно орієнтованими текстами, які дають змогу формувати у студентів-медиків вміння спілкуватися на професійні теми. Предметом дослідження є система вправ для формування навичок іншомовного професійного спілкування майбутніх медиків у межах тематичного циклу навчальних занять з дисципліни “Англійська мова за професійним спрямуванням”. Запропоновано зразки вправ до фахового автентичного тексту “Травна система” для розвитку рецептивних і продуктивних видів мовленнєвої діяльності студентів-медиків з даної тематики. У дослідженні використані теоретичні методи наукового дослідження (аналіз, синтез, узагальнення, пояснення, класифікація тощо)Основна частина. Вивчення професійно орієнтованої іноземної мови здійснюється на автентичних фахових текстах, які є мовною та інформаційною основою. Текст може і повинен виступати засобом навчання, окреслюючи проблематику для подальшого його обговорення, що безпосередньо сприяє розвитку комунікативної компетентності студентів і значно оптимізує процес засвоєння іноземної мови, роблячи його містким та ефективним за умови, якщо він будується на основі продуманої, систематичної та цілеспрямованої роботи з використанням вдало підібраної системи завдань та вправ. Вправи та завдання, як засіб формування мовної компетентності, мають відповідати таким вимогам: бути спрямованими на вирішення конкретного завдання відповідно до кінцевої мети навчання; враховувати рівень мовної підготовки студентів; забезпечувати поетапне формування професійних знань, навичок та умінь; мати проблемний характер, що суттєво сприяє активізації критичного мислення студентів та їх активному залученню до навчанняВисновок. Запропонована система завдань і вправ забезпечує активну роботу студентів-медиків з автентичним фаховим текстом на практичному занятті, сприяє розвитку їхніх комунікативних умінь і навичок, що дасть змогу брати активну участь у різних видах спілкування. Описані у статті зразки завдань не вичерпують усього розмаїття форм і методів роботи студентів при опрацюванні фахових текстів іноземною мовою, що створює перспективу для подальших наукових досліджень
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Цодікова О. А., Корж О. М., Бринцова С. С., Рожнов О. О., Лапіна І. Г.
Заглавие : Роль бінарної лекції в розвитку професійної компетенції лікарів первинного контакту
Параллельн. заглавия :The role of dual lecturing in the development of professional skills of primary health care doctors
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 3. - С. 6-10 (Шифр ПУ56/2016/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Аннотация: Подано досвід упровадження інноваційної технології у процес безперервного професійного розвитку лікарів первинної ланки, який побудований відповідно до принципів менеджменту та маркетингу. Використання в навчальному процесі особливої форми лекції — бінарної— спонукає слухачів долучитися до дискусії, розкриває професіоналізм педагогів, створює можливість інтегрувати знання з різних галузей медицини. Неодноразово було проведено анкетування лікарів у різних аудиторіях під час різних за тематикою бінарних лекцій. Отримані результати опрацьовано і зроблено висновки: позитивне ставлення слухачів до зазначеної інновації дає змогу вважати перспективним подальше впровадження проблемно-орієнтованих технологій у процесі підготовки лікарів різних спеціальностей
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Островська К.
Заглавие : Життєві компетенції — на зміну пошуку нових методів лікування
Место публикации : Фармацевт практик. - 2017. - № 4. - С. 12-14 (Шифр ФУ17/2017/4)
MeSH-главная: АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER
ДЕТИ -- CHILD
РЕАБИЛИТАЦИИ ЦЕНТРЫ -- REHABILITATION CENTERS
Аннотация: 2 квітня — Всесвітній день поширення інформації про проблему аутизму. Розлади спектра аутизму (РСА) — одні з численних порушень психологічного розвитку
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Колодницька О. Д., Паласюк Г. Б., Ворона І. І.
Заглавие : Фразеологічний фонд латинської мови як джерело формування лексичної компетенції майбутніх лікарів
Параллельн. заглавия :Latin phraseological fund as a source of developing future physicians’ lexical competence
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 41-44 (Шифр МУ7/2020/1)
MeSH-главная: ЛЕКСИКА -- VOCABULARY
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
ТЕРМИНОЛОГИЯ КАК ТЕМА -- TERMINOLOGY AS TOPIC
Аннотация: У статті розглянуто латинські прислів’я та приказки, короткі цитати, вислови історичних осіб як засіб афористики; узагальнено значення вивчення латинських афоризмів, цитат, приказок і прислів’їв на заняттях із латинської мови студентами-медиками та їх еквівалентів англійською та українською мовамиІсторично склалося так, що латина втратила свою комунікативну функцію, але набула великого історичного та освітнього значення, стала невичерпним джерелом загальнолюдської культури та сполучною ланкою між античністю і сучасністю. Вивчення латинської мови допомагає більш глибокому засвоєнню знань iз багатьох спеціальностей i відіграє важливу роль у художньому та естетичному вихованні майбутніх медиківФразеологічні фонди багатьох сучасних мов поповнилися латинськими та давньогрецькими афоризмами, які були запозичені новими мовами переважно через латинську мову. Фразеологічний фонд латинської мови налічує численні прислів’я та приказки, що увійшли до складу багатьох мов світу у перекладній форміБагато латинських слів увійшло і в українську мову, і це не тільки міжнародна термінологічна лексика, якою користуються науковці в різних сферах знань, а й ті слова, що ми вживаємо повсякденно (форум – forum (Latin: forum), колега – colleague (Latin: collega), професор – professor (Latin: professor) та ін.)Латинська лежить в основі всієї медичної термінології, сприяючи тим самим міжмовній професійній комунікації. Вивчення латинської мови не лише ознайомлює з народною мудрістю (вивчення крилатих висловів, прислів’їв та приказок), а й закладає основи наукових знань, сприяє засвоєнню медичної термінології греко-латинського походження майбутніми лікарями та формуванню професійного мовлення, що дозволяє виконувати комунікативні завдання медичного працівника
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Волощук Н. І., Денисюк О. М.
Заглавие : Індивідуальна робота в студентському науковому гуртку кафедри фармакології як фактор формування професійної компетенції
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 4. - С. 257-259 (Шифр БУ5/2014/18/4)
MeSH-главная: НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Матюха Л.
Заглавие : Резолюція Науково- практичної конференції з міжнародною участю "Компетенції сімейного лікаря в питаннях реабілітації пацієнтів" 05-06 грудня 2019 р.
Место публикации : Сімейна медицина. - К., 2020. - № 1/2. - С. 15-17 (Шифр СУ21/2020/1/2)
MeSH-главная: КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ИНФОРМАЦИИ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- INFORMATION DISSEMINATION
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
Аннотация: Наше бачення: «Первинна медична допомога на засадах сімейної медицини - 80/20»!Це означає, що ми прагнемо універсального охоплення українців якісною високоефективною первинною медичною допомогою на засадах загальної практики-сімейної медицини,завдяки чому при 80% звернень громадян по медичну допомогу, вона буде вичерпно надаватися на первинному рівні сімейним лікарем. Ми прагнемо досягнення такого індикатора за прикладом країн з високоефективною національною моделлю первинної медичної допомоги. Медична реформа 2017–2019 рр. має як позитивні, так і негативні результати. До позитиву слід віднести системне запровадження подушового (капітаційного) механізму фінансування на засадах державного замовлення
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Никоненко О. С., Шаповал С. Д., Дмитрієва С. М., Грицун Т. О.
Заглавие : Використання методик симуляційного навчання у підвищенні професійної компетенції лікарів та парамедиків на кафедрах ДЗ "ЗМАПО МОЗ України”
Параллельн. заглавия :Use of simulating teaching methods to increase education and professional competence of doctors and paramedics at the state institute “Zaporozhye medical academy of postgraduate education, ministry of health of ukraine”
Место публикации : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 120-123 (Шифр МУ7/2016/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: У статті представлено аналіз та роль симуляційних методик, впроваджених на кафедрах дЗ “ЗМАПО МОЗ Украї¬ни”, та оцінку отриманих лікарями компетенцій за класифікацією Блума. Показано, що використання симуляційних методик дозволяє відтворити тісний зв’язок навчального процесу з практикою і максимальну реалістичність клінічної ситуації у післядипломній освіті лікарів
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Закрутько Л. І., Горбань А. Є., Філіппенкова Л. О., Мислицький О. В., Закрутько А. О., Колган Д. О.
Заглавие : Вивчення попиту щодо безперервної медичної освіти та професійного розвитку працівників сфери охорони здоров’я для підвищення їх професійної компетенції у наданні допомоги пацієнтам
Параллельн. заглавия :Demand exploring of uninterrupted medical education and professional development of healthcare sector professionals for improving their professional competence in providing help to patients
Место публикации : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Тернопіль, 2017. - N 1. - С. 39-41 (Шифр ВУ14/2017/1)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Аннотация: Метою дослідження було вивчення попиту щодо забезпечення медичних фахівців знаннями, інструментами та ресурсами для підвищення їхньої професійної ефективності в наданні медичної допомоги. Матеріали і методи. Проведено опитування науковців у сфері охорони здоров’я України. Використано методи анонімного опитування, статистичний, аналітичний. Результати. У статті розглядаються питання вивчення попиту щодо забезпечення медичних фахівців знаннями, інструментами та ресурсами для підвищення їхньої професійної ефективності у наданні медичної допомоги. Висновки. Отримані дані дозволили дослідити та вийти на обґрунтування існуючої потреби та прогалин щодо інформування, забезпечення та надання якісного інструменту щодо підвищення якості забезпечення та фахової майстерності спеціалістів і, як наслідок, надання якісної медичної допомоги пацієнтам
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Prokop I. A.
Заглавие : The use of english professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students
Параллельн. заглавия :Використання системи вправ до фахових текстів англійською мовою для формування іншомовної компетенції студентів-медиків
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2017. - N 4. - С. 101-106 (Шифр МУ7/2017/4)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Куницька К.
Заглавие : Емоційні компетенції та навики керівника,які забезпечують здорову корпоративну культуру
Место публикации : Приватний лікар. - 2018. - N 2. - С. 34-35 (Шифр ПУ70/2018/2)
MeSH-главная: ПСИХОЛОГИЯ ТРУДА -- PSYCHOLOGY, INDUSTRIAL
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ КУЛЬТУРА -- ORGANIZATIONAL CULTURE
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT
РАБОТА ПО НАЙМУ -- EMPLOYMENT
ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- EMOTIONAL INTELLIGENCE
АДМИНИСТРАТИВНЫЕ КАДРЫ -- ADMINISTRATIVE PERSONNEL
Аннотация: Корпоративна культура — це кров бізнесу, яка ґрунтується на цінностях та принципах, що забезпечують належну життєдіяльність компанії. Основне завдання — закладати такі цінності та норми поведінки людей, які б розкривали їхній потенціал та забезпечували належний рівень виконання бізнес-процесів згідно із стандартами компанії. Корпоративна культура є скрізь, щоправда, в одних колективах хочеться оселитись, а з інших — тікати, наче від цунамі. Мій багаторічний управлінський досвід змусив мене змиритися з твердженням, що співробітники приходять у компанію, а йдуть від керівника. Справа, звичайно, про гарного співробітника. Керівник — це ключова управлінська фігура, а співробітник несвідомо наслідує управлінські звички свого керівника
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)