Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (6)Библиотечные издания (11)Высшее образование (28)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=компетенції<.>)
Общее количество найденных документов : 46
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
1.

Заглавие журнала :Медична освіта -2002г.,N 3
Интересные статьи :
Мороз В. М. Досвід організації навчально-виховної роботи зі студентами-іноземцями/ В. М. Мороз, В. О. Коваленко, В. І. Півторак (стр.56-58)
Мороз В. М. Особливості психофізіологічної та психічної професійної адаптації іноземних студентів на додипломному етапі навчання у медичному вищому навчальному закладі/ В. М. Мороз, І. В. Сергета, М. В. Йолтухівський (стр.59-63)
Мороз В. М. Перспективи використання психофізіограм та психограм основних медичних професій у діяльності медичних вищих навчальних закладів/ В. М. Мороз, І. В. Сергета, О. П. Молчанова (стр.63-69)
Пентюк О. О. Про інститут кураторства іноземних студентів/ О. О. Пентюк, М. Б. Луцюк, Б. О. Борисенко (стр.72-73)
Сєркова В. К. Значення комп’ютерного тестування в системі оцінки знань іноземних студентів/ В. К. Сєркова, Ю. І. Монастирський, О. В. Шиш (стр.74-75)
Шапринський В. О. Значення наукового студентського гуртка як однієї з форм якісної підготовки іноземних студентів/ В. О. Шапринський (стр.80-81)
Рибак П. Г. Поетапність викладання теоретичних дисциплін на підготовчому факультеті і першому курсі університету як дидактична умова підвищення ефективності навчання/ П. Г. Рибак, І. В. Гатаулліна, П. М. Титаренко (стр.95-97)
Біктіміров В. В. Особливості викладання патологічної анатомії та біопсійно-секційного курсу іноземним студентам на додипломному етапі/ В. В. Біктіміров, О. В. Федорченко (стр.110-111)
Мороз В. М. Методи доклінічної підготовки іноземних студентів на кафедрі нормальної фізіології/ В. М. Мороз, Н. В. Братусь, М. В. Йолтухівський (стр.162-165)
Палій Г. К. Досвід і проблеми вивчення іноземцями мікробіології в медичному ВУЗі/ Г. К. Палій, В. П. Ковальчук, В. Г. Палій (стр.169-171)
Півторак В. І. Можливості підвищення рівня підготовки студентів-іноземців з оперативної хірургії та топографічної анатомії/ В. І. Півторак (стр.175-177)
Пшелуцький Ф. Ф. Проблемні аспекти додипломного навчання іноземних студентів у медичному ВНЗ та шляхи їх вирішення/ Ф. Ф. Пшелуцький, А. Ф. Гуменюк, В. М. Жебель (стр.184-186)
Чернобровий В. М. Удосконалення форм підготовки студентів-іноземців з поліклінічної терапії/ В. М. Чернобровий, Н. А. Півторак, Л. В. Черешнюк (стр.211-212)
Барило О. С. Викладення хірургічної стоматології іноземним студентам/ О. С. Барило (стр.222-223)
Ващук А. А. Формування клінічного мислення у іноземних студентів при вивченні курсу медичної біології/ А. А. Ващук, Н. Г. Коломієць, Н. А. Лиса (стр.234-236)
Кириленко В. А. Навчаючи - вчитись/ В. А. Кириленко, В. В. Кириленко (стр.250-251)
Личко В. Г. Актуальні питання теоретичної підготовки іноземних студентів у медичному ВНЗ/ В. Г. Личко, Т. М. Слободянюк, М. П. Цюнь (стр.254-255)
Пентюк О. О. Особливості викладання біохімії іноземним студентам та шляхи його оптимізації/ О. О. Пентюк, М. Б. Луцюк, Е. В. Столярчук (стр.265-267)
Процек О. Г. Досвід адаптації зарубіжних програм викладання предмета соціальна медицина в процесі навчання іноземних студентів/ О. Г. Процек, О. М. Очередько (стр.271-272)
Пушкар М. С. Всіма шляхами - до единої мети/ М. С. Пушкар, В. В. Кравчук, А. П. Король (стр.272-273)
Степанюк Г. І. Методичні підходи до викладання курсу фармакології іноземним студентам/ Г. І. Степанюк, Р. П. Редько, Н. І. Волощук (стр.280-281)
Шапаренко П. П. Деякі особливості та проблеми підготовки іноземних студентів на кафедрі анатомії людини Вінницького державного медичного університету ім. М. І.Пирогова/ П. П. Шапаренко, Л. В. Фоміна, О. В. Шипіцина (стр.283-285)
Мороз В. М. Досвід і проблеми післядипломної освіти іноземних лікарів/ В. М. Мороз, М. В. Йолтухівський, Ф. Ф. Пшелуцький (стр.299-302)
Василенко Г. Л. Функціональна модель мовної підготовки іноземних аспірантів і ординаторів у медичному вищому навчальному закладі/ Г. Л. Василенко, І. Є. Коваль, О. В. Рябоконь (стр.315-317)
Василенко Г. Л. Формування предметної компетенції та урахування комунікативних потреб студентів-іноземців медичних навчальних закладів/ Г. Л. Василенко, О. В. Рябоконь, Л. Т. Тищенко (стр.322-324)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Василенко Г. Л., Рябоконь О. В., Тищенко Л. Т.
Заглавие : Формування предметної компетенції та урахування комунікативних потреб студентів-іноземців медичних навчальних закладів
Место публикации : Медична освіта. - 2002. - № 3. - С. 322-324 (Шифр МУ7/2002/3)
MeSH-главная: ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Клінічна хірургія -2002г.,N 7
Интересные статьи :
Шалимов А. А. Классификация опухолей внепеченочных желчных протоков/ А. А. Шалимов, В. М. Копчак, А. И. Дронов (стр.5-7)
Ситар Л. Л. Хирургическое лечение аневризмы дуги аорты. Ближайшие результаты/ Л. Л. Ситар, Г. В. Кнышов, И. Н. Кравченко (стр.8-10)
Русин В. І. Математичний алгоритм визначення допустимого обсягу хірургічного втручання з приводу портальної гіпертензії у хворих на цироз печінки/ В. І. Русин, Ю. Ю. Переста, М. І. Чаварга (стр.11-13)
Резников А. В. Меры профилактики и коррекции тромботических осложнений при выполнении реплантации верхней конечности и микрососудистой аутотрансплантации сложного комплекса тканей/ А. В. Резников, Н. Ф. Дрюк (стр.14-16)
Костырной А. В. Хирургические аспекты лечения острого панкреатита и его осложнений/ А. В. Костырной, В. Н. Старосек (стр.17-18)
Кравец В. П. Экстракорпоральное ультрафиолетовое облучение крови в комплексе лечения больных с перитонитом/ В. П. Кравец, А. В. Кравец (стр.19-20)
Карлійчук О. О. Колоносація при перитоніті, спричиненому гострим деструктивнім холециститом/ О. О. Карлійчук (стр.21-23)
Грубник В. В. Эндоскопическая герниопластика паховой грыжи как альтернатива открытому вмешательству/ В. В. Грубник, Н. Р. Баязитов, В. С. Парфентьев (стр.24-26)
Цуканов Ю. Т. Поиск возвратных нервов при выполнении операции на щитовидной железе/ Ю. Т. Цуканов, А. Ю. Цуканов (стр.27-28)
Галайчук І. Й. Пігментний невус і превентивна хірургія меланоми шкіри/ І. Й. Галайчук (стр.30-32)
Ужва В. П. Давление крови в экстраорганных сосудах и тканевой кровоток в селезенке при острой дозированной кровопотере и применении перфторана/ В. П. Ужва (стр.33-37)
Федоренко В. П. Межі компетенції та відповідальності хірургів при лікуванні хворих на цукровий діабет, ускладнений некротично-запальним ураженням стопи/ В. П. Федоренко, А. В. Федоренко, А. В. Смерека (стр.38-42)
Хижняк А. А. Профилактика и лечение тромбоэмболических осложнений в хирургической практике/ А. А. Хижняк (стр.43-45)
Фисталь Н. Н. Исторические аспекты выполнения декомпрессивных операций у пострадавших с ожогом/ Н. Н. Фисталь (стр.46-48)
Боднар О. Б. Оптимізація профілактичних заходів, спрямованих на попередження виникнення спайкової хвороби у дітей/ О. Б. Боднар, В. З. Москаленко (стр.49-51)
Мендель Н. А. Способ интубации кишечника через гастростому/ Н. А. Мендель (стр.52)
Жученко О. П. Роль клініко-анамнестичних факторів ризику, їх патогенетичне та профілактичне значення у невідкладній хірургії/ О. П. Жученко (стр.53-54)
Тодуров Б. М. Использование раздельных доступов при выполнении тромбэктомии из нижней полой вены и правого предсердия/ Б. М. Тодуров (стр.55-56)
Олеарчик А. С. Спостереження ішемічної хвороби серця і stel syndrome/ А. С. Олеарчик (стр.57-58)
Семенюк Ю. С. Інтраопераційна зупинка кровотечі з гострих виразок шлунка під контролем ендоскопа/ Ю. С. Семенюк, І. В. Сидорук, О. В. Потійко (стр.58-59)
Шипулин П. П. Оментопластика при лечении хронической эмпиемы плевры и бронхиального свища после выполнения пульменэктомии/ П. П. Шипулин, В. А. Мартынюк, В. И. Байдан (стр.59-60)
Верхулецкий И. Е. Наблюдение вколоченного калового камня/ И. Е. Верхулецкий, О. В. Розенко, Е. С. Беседин (стр.60-61)
Москаленко В. З. Наблюдение удвоения полового члена у ребенка/ В. З. Москаленко, В. К. Литовка, И. П. Журило (стр.61-62)
Площанський В. В. Спостереження розриву підшлункової залози у дитини/ В. В. Площанський, М. О. Козакевич, В. Е. Олійник (стр.62)
Ярослав Йосипович Крижановський (до 70-річчя з дня народження0 (стр.63-64)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Федоренко В. П., Федоренко А. В., Смерека А. В.
Заглавие : Межі компетенції та відповідальності хірургів при лікуванні хворих на цукровий діабет, ускладнений некротично-запальним ураженням стопи
Место публикации : Клінічна хірургія. - 2002. - № 7. - С. 38-42 (Шифр КУ5/2002/7)
MeSH-главная: ДИАБЕТ САХАРНЫЙ -- DIABETES MELLITUS
ДИАБЕТИЧЕСКАЯ СТОПА -- DIABETIC FOOT
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Медична освіта -2007г.,N 3
Интересные статьи :
Банчук М. В. Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України/ М. В. Банчук [и др.] (стр.8-10)
Воронено Ю. В. Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів/ Ю. В. Воронено [и др.] (стр.11-15)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Болгарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.16-18)
Шатило В. Й. Підготовка медичних і науково-педагогічних кадрів для галузі охорони здоров’я Житомирської області/ В. Й. Шатило [и др.] (стр.19-21)
Матеріали науково-практичної конференції "Перспективи практично-орієнтованого викладання теоретичних дисциплін у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах" 15-16 листопада 2007 р. М.Тернопіль (стр.22-141)
Вадзюк С. Н. Організація практично-орієнтованого навчання на кафедрі нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.23-25)
Владзимирський А. В. Перспективи практично-орієнтованого навчання на етапі післядипломної підготовки керівників медичних закладів/ А. В. Владзимирський, В. М. Лобас, О. Т. Дорохова (стр.26-28)
Ветютнева Н. О. Викладання предмета фармакогнозії на циклі спеціалізації (інтернатури) зі спеціальності "Клінічна фармація"/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.29-31)
Волошин М. А. Проблеми організації навчального процесу на кафедрі анатомії людини в умовах переходу до кредитно-модульної системи/ М. А. Волошин [и др.] (стр.31-33)
Герасимюк І. Є. Перші результати впровадження практично-орієнтованого навчання на кафедрі анатомії людини/ І. Є. Герасимюк [и др.] (стр.33-36)
Гоженко А. І. Теоретичні основи вдосконалення організації практичного заняття з патофізіології/ А. І. Гоженко [и др.] (стр.36-38)
Губський Ю. І. Досвід кафедри біоорганічної, біологічної та фармацевтичної хімії НМУ з методичного забезпечення викладання дисципліни "біологічна та біоорганічна хімія" в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Ю. І. Губський [и др.] (стр.38-40)
Гудима А. А. Вивчення студентами на заняттях з фармакології противиразкових препаратів - гепатотоксичних проявів комбінованого застосування лансопразолу, метронідазолу і кларитроміцину/ А. А. Гудима, В. В. Підгірний (стр.41-43)
Гутор Н. С. Впровадження питань профілактики ВІЛ-інфекції в тематику практичних занять студентів стоматологічного факультету/ Н. С. Гутор [и др.] (стр.43-45)
Гудима А. А. Вивчення студентами медичного факультету на практичних заняттях застосування ліофілізованих ксенодермотрансплантатів-нового напрямку лікування кріоуражень шкіри/ А. А. Гудима, О. Б. Сван (стр.46-48)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.48-51)
Климнюк С. І. Досвід застосування практично-орієнтованого навчання студентів медичного факультету на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології в умовах кредитно-модульної системи/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.52-54)
Козаченко О. В. Інноваційні технології організації практично-орієнтованого навчання в умовах кредитно-модульної системи при викладанні дисципліни «Історія медицини» в Одеському державному медичному університеті/ О. В. Козаченко (стр.54-58)
Олійник О. В. Проблеми реалізації питань професійної підготовки студентів згідно з болонською системою навчання в Україні/ О. В. Олійник [и др.] (стр.58-60)
Пайкуш М. А. Взаємозв’язок теоретичних та професійно зорієнтованих дисциплін як засіб мотивації студентів вищих медичних навчальних закладів на прикладі викладання медичної та біологічної фізики/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.61-65)
Рудень В. В. Про навчання майбутніх лікарів "Історії медицини" за кредитно-модульною системою у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ В. В. Рудень [и др.] (стр.66-70)
Сливко Е. І. Досвід викладання дисципліни "Медична і біологічна фізика" у контексті практично орієнтованої медичної освіти/ Е. І. Сливко [и др.] (стр.70-72)
Солонинко І. І. До проблеми удосконалення практичної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів/ І. І. Солонинко (стр.72-75)
Тарасенко Л. М. Практично-орієнтоване викладання біологічної хімії у медичних навчальних закладах/ Л. М. Тарасенко [и др.] (стр.76-77)
Філіппова Л. В. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичної галузі у процесі вивчення хімічних дисциплін/ Л. В. Філіппова, В. О. Калібабчук, В. П. Сергієнко (стр.78-82)
Хара М. Р. Роль патологічної фізіології в системі підготовки працівника медичної галузі та практично-орієнтованого навчання/ М. Р. Хара [и др.] (стр.82-85)
Холодкова О. Л. Подальша оптимізація викладання анатомії людини англійською мовою для студентів міжнародного факультету (у зв’язку з введенням кредитно-модульної системи)/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна (стр.86-88)
Ястремська С. О. Досвід іперспективи практично-орієнтованого викладання біохімії/ С. О. Ястремська, С. Р. Підручна, О. І. Острівка (стр.89-90)
Бажора Ю. І. Практично-орієнтоване викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" студентам першого курсу/ Ю. І. Бажора, М. М. Чеснокова, А. В. Шевеленкова (стр.91)
Боднар Я. Я. Особливості викладання патоморфології за умов практично-орієнтованого навчання/ Я. Я. Боднар [и др.] (стр.92)
Васецька Л. І. Особливості викладання мови іноземним студентам-медикам з англійською формою навчання/ Л. І. Васецька (стр.93)
Василевич С. В. Виховання почуттів культурного господаря у студентів-медиків засобами економічної теорії/ С. В. Василевич (стр.94-95)
Ветютнева Н. О. Актуальні питання підвищення кваліфікації уповноважених осіб/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.95)
Волков К. С. Викладання гістології у контексті її практичної спрямованості/ К. С. Волков [и др.] (стр.96-97)
Волохова Г. О. Особливості викладання теоретичних дисциплін відповідно до принципів Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS)/ Г. О. Волохова, Е. В. Герасимович (стр.97-98)
Вороніна Л. М. Особливості викладання біологічної хімії у національному фармацевтичному університеті/ Л. М. Вороніна [и др.] (стр.98-99)
Гейченко В. П. Модульна програма мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів як новий напрямок у професійно-орієнтованому навчанні/ В. П. Гейченко, О. В. Денисенко, О. В. Келеберденко (стр.99-100)
Гнатюк М. С. Засвоєння практичних навичок залежно від психофізичних особливостей студента/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.100-101)
Гончарова Н. Г. Формування практичних навичок при вивченні студентами -медиками змістового модуля "Роль ЦНС в регуляції рухових функцій" на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова (стр.101-102)
Зіменковський Б. С. Удосконалення практичної підготовки студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.102-103)
Зупанець І. А. Методичні підходи до викладання клінічної фармакології у студентів спеціальності "Клінічна фармація"/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.103-104)
Зупанець І. А. Фармацевтична опіка-теоретична модель професійної діяльності клінічного провізора/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.104-105)
Зупанець І. А. "Клінічне вивчення лікарських засобів" як дисципліна в системі підготовки клінічного провізора/ І. А. Зупанець, А. М. Семенов (стр.105-106)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.106-107)
Камков В. П. До питання викладання нетрадиційної медицини в системі вищої освіти/ В. П. Камков, А. Г. Красовська (стр.107)
Кашуба М. О. Шляхи підвищення практичної направленості викладання гігієни у ВМ(Ф)НЗ/ М. О. Кашуба [и др.] (стр.108)
Кащенко О. А. Впровадження альтернативних комп’ютерних технологій до навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології ОДМУ-нові можливості/ О. А. Кащенко, О. А. Шандра (стр.108-109)
Ковальчук Л. Є. Перспективи практично-орієнтованого викладання молекулярної біології як базової дисципліни для молекулярної медицини/ Л. Є. Ковальчук, Р. В. Козовий, Н. В. Чернюк (стр.109-110)
Козярін І. П. Сучасні проблеми та можливі шляхи оптимізації практичної підготовки фахівців/ І. П. Козярін, В. І. Слободкін, І. М. Хоменко (стр.110-111)
Кресюн В. Й. Перспективи викладання та вивчення клінічної фармації на фармацевтичному факультеті/ В. Й. Кресюн, С. Б. Стречень, О. Л. Тимчишин (стр.111-112)
Крушинська Т. Ю. Модульний контроль як складова практично-орієнтованого викладання медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Л. Г. Юргель (стр.112-113)
Личковський Е. І. Професійна спрямованість вивчення медичної і біологічної фізики у вищих медичних закладах освіти/ Е. І. Личковський, Л. Ф. Ємчик, М. І. Драчук (стр.114)
Лобань Г. А. Формування практичних навичок та умінь - важливий орієнтир в інтеграції теоретичної та практичної підготовки майбутніх лікарів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ Г. А. Лобань [и др.] (стр.115)
Опришко В. І. Про послідовність викладання клінічної та базової фармакології у світлі принципів кредитно-модульної системи/ В. І. Опришко [и др.] (стр.116)
Павліченко В. І. До поліпшення викладання медичної біології/ В. І. Павліченко [и др.] (стр.117)
Педанов Ю. Ф. Практично-орієнтоване викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.118)
Попов О. Г. Кредитно-модульна система навчання на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії/ О. Г. Попов [и др.] (стр.119)
Попович А. П. З досвіду організації навчальної роботи з біології англійськомовних студентів/ А. П. Попович, В. В. Галиця (стр.120)
Посохова К. А. Досвід практично-орієнтованого навчання на кафедрі фармакології/ К. А. Посохова [и др.] (стр.121)
Пропіснова В. В. Про актуальність викладання дисципліни "Сучасні проблеми біоетики" студентам фармацевтичних спеціальностей/ В. В. Пропіснова, В. А. Мороз (стр.122)
Романенко М. І. Перспективи практично-орієнтованого викладання біохімії у вищих медичних навчальних закладах в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. І. Романенко [и др.] (стр.123)
Самура І. Б. Самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчання/ І. Б. Самура [и др.] (стр.124)
Сеник Л. М. Проблеми навчання аудіювання текстів за фахом в іншомовній аудиторії/ Л. М. Сеник (стр.125)
Сеник Л. М. Роль навчальних правил в практичному курсі російської мови при навчанні іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, Л. Ф. Богуславська (стр.126)
Сеник Л. М. Когнітивний підхід до навчання сприйняття, осмислення і переробки наукової інформації іноземними студентами/ Л. М. Сеник, Л. М. Корбут (стр.127)
Сеник Л. М. Підготовка іноземних студентів-медиків до монологічного висловлення на професійні теми/ Л. М. Сеник, О. А. Рощупкина (стр.128)
Сеник Л. М. Комунікативна спрямованість навчання іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, С. П. Турковський (стр.129)
Сеник Л. М. Інтеграція практично-орієнтованого викладання природничих дисциплін на допрофесійному етапі та у вищому медичному навчальному закладі/ Л. М. Сеник, Я. В. Цехмістер (стр.130)
Смольська Л. Ю. Лінгводидактичні засади формування фонетичної компетенції майбутніх фахівців у медико-біологічній галузі/ Л. Ю. Смольська, О. М. Беляева (стр.131)
Стречень Б. М. Особливості викладання проблем фінансування в курсі "Економіка охорони здоров’я"/ Б. М. Стречень [и др.] (стр.132)
Фіра Л. С. Фармакогнозія - практично-орієнтована дисципліна для студентів провізорів/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.133)
Черкасов В. Г. Шляхи підвищення ефективності самостійної роботи студентів при вивченні анатомії людини в медичному університеті/ В. Г. Черкасов (стр.134)
Шепітько В. І. Сучасні аспекти практичної спрямованості навчання студентів стоматологічного факультету на кафедрі гістології, цитології та ембріології/ В. І. Шепітько [и др.] (стр.135)
Шульгай А. Г. Викладання соціальної медицини у контексті підготовки організаторів в охороні здоров’я/ А. Г. Шульгай [и др.] (стр.136)
Яковлева В. О. Впровадження в навчальний процес нової вибіркової професійно-орієнтованої дисципліни "Побічна дія ліків"/ В. О. Яковлева [и др.] (стр.136-137)
Яковлева В. О. Досвід виконання дипломних робіт з фармакоекономіки/ В. О. Яковлева, О. О. Герасимова, Н. В. Бездітко (стр.138)
Яцина О. В. Методологічно та практично значущі особливості підготовки студентів-медиків до ліцензійного іспиту "Крок-2" на циклових заняттях з загальної гігієни та екології/ О. В. Яцина [и др.] (стр.139)
Талалаєнко О. М. Про проведення в Донецькому державному медичному університеті їм. М. Горького міжнародного науково-практичного семінару з проблем вищої професійної освіти/ О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.140-141)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Смольська Л. Ю., Беляева О. М.
Заглавие : Лінгводидактичні засади формування фонетичної компетенції майбутніх фахівців у медико-біологічній галузі
Место публикации : Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 131 (Шифр МУ7/2007/3)
Предметные рубрики: Образования технология-- методы
Конференции
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Медична освіта -2009г.,N 1
Интересные статьи :
Вороненко Ю. В. Принципіальні питання створення нормативів дистанційного навчання в післядипломній медичній освіті/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов (стр.5-13.)
Мисула І. Р. Досвід запровадження практично-орієнтованого навчання для студентів медичного факультету/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.14-16.)
Ващенко Н. М. Інформатизація медичної освіти - найважливіший стратегічний крок для сучасної України/ Н. М. Ващенко (стр.17-18.)
Хурані І. Ф. Аспекти медичної етики та деонтології в сучасній онкологічній клініці/ І. Ф. Хурані, А. П. Ковальчук, О. Я. Какарькін (стр.19-23.)
Ковальчук О. Л. Особливості навчання хірургів на курсах лапароскопічної хірургії в тернопільському державному медичному університеті/ О. Л. Ковальчук [и др.] (стр.24-26.)
Гіленко І. О. Особливості роботи з іноземними студентами при вивченні госпітальної хірургії/ І. О. Гіленко [и др.] (стр.27-30.)
Соколова Л. В. Організація виробничої практики з фармацевтичної інформації і фармацевтичної опіки на кафедрі клінічної фармації/ Л. В. Соколова [и др.] (стр.31-33.)
Поляков А. Є. Концепція викладання положень доказової медицини з позиції безперервного професійного розвитку лікарів / А. Є. Поляков [и др.] (стр.34-35.)
Гжегоцький М. Р. Досвід викладання фізіології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті/ М. Р. Гжегоцький [и др.] (стр.36-38.)
Ремінецький Б. Я. Викладання анатомії людини за умов реформування вищої медичної освіти з врахуванням світового досвіду/ Б. Я. Ремінецький [и др.] (стр.38-39.)
Ємельяненко І. В. Особливості викладання та засоби оцінки знань, умінь і навиків студентів з курсу нормальної фізіології на стоматологічному факультеті/ І. В. Ємельяненко, Н. М. Воронич-Семченко (стр.40-42.)
Воронцова Л. Л. Досвід використання комп’ютерної техніки для діагностики та контролю знань курсантів кафедр клінічної лабораторної діагностики та променевої діагностики ЗМАПО/ Л. Л. Воронцова, О. С. Семенцов (стр.43-44.)
Паласюк Г. Б. Формування соціокультурної компетенції у студентів медичних вищих навчальних закладів/ Г. Б. Паласюк [и др.] (стр.44-46.)
Попадинець Г. О. Впровадження інноваційних технологій навчання в процес викладання гуманітарних дисциплін/ Г. О. Попадинець (стр.47-51.)
Шульгіна В. В. Досвід і проблеми викладання дисципліни "променева діагностика та променева терапія" за кредитно-модульною системою студентам медичних факультетів/ В. В. Шульгіна, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.52-54.)
Шейко В. Д. Усвідомлення національної ідеї - засіб стимулювання мотивів навчання студентів медичного вузу/ В. Д. Шейко [и др.] (стр.54-56.)
Панченко М. С. Вплив інноваційних методів управління на педагогічну діяльність викладачів у харківському базовому медичному коледжі №1/ М. С. Панченко, Л. П. Ольховська, Т. Г. Парафейник (стр.57-60.)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Паласюк Г. Б., Кліщ І. М., Бобак М. І., Прокоп І. А., Данилишина Н. І., Кліщ Г. І.
Заглавие : Формування соціокультурної компетенції у студентів медичних вищих навчальних закладів
Место публикации : Медична освіта. - 2009. - № 1. - С. 44-46. (Шифр МУ7/2009/1)
Предметные рубрики: Студенты медицинских учебных заведений
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Медична освіта -2010г.,N 1
Интересные статьи :
Ковальчук Л. Я. Перспективи співпраці між Тернопільським державним медичним університетом імені І. Я. Горбачевського і університетом Клемсона (США) в галузі онкології/ Л. Я. Ковальчук, М. М. Корда, І. Й. Галайчук (стр.5-16.)
Мисула І. Р. Семестрові комплексні тестові іспити - надійний критерій оцінки знань студентів/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.16-37.)
Вітенко І. С. Структура дезадаптивних реакцій у лікарів загальної практики/ І. С. Вітенко (стр.38-40.)
Вітенко І. С. Організація навчального процесу та контролю його якості в умовах застосування кредитно-модульної системи навчання на клінічних кафедрах вищих медичних навчальних закладів україни/ І. С. Вітенко [и др.] (стр.41-44.)
Громовик Б. П. Перспективи викладання медичного і фармацевтичного товарознавства/ Б. П. Громовик [и др.] (стр.45-48.)
Барінов Е. Ф. Психолого-педагогічні аспекти підвищення ефективності навчання студентів на практичних заняттях з гістології в медичному вузі/ Е. Ф. Барінов [и др.] (стр.48-51.)
Крижановський Я. Й. Актуальні аспекти викладання загальної хірургії відповідно до вимог європейського освітнього простору/ Я. Й. Крижановський [и др.] (стр.52-55.)
Кліщ І. М. Клінічна лабораторна діагностика в системі сучасної підготовки лікаря/ І. М. Кліщ, М. І. Марущак, І. Я. Криницька (стр.56-57.)
Костіцька І. О. Досвід використання мультимедійних технологій у навчальному процесі на клінічних кафедрах Івано-Франківського національного медичного університету/ І. О. Костіцька [и др.] (стр.58-60.)
Бойчук А. В. Шляхи оптимізації навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології факультету післядипломної освіти/ А. В. Бойчук [и др.] (стр.60-65.)
Господарський А. Я. Досвід викладання хірургічних дисциплін в іноземних студентів на кафедрі хірургії з анестезіологією №2 Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/ А. Я. Господарський [и др.] (стр.66-68.)
Гребеник М. В. Сучасні підходи до організації навчального процесу на кафедрі терапії і сімейної медицини факультету післядипломної освіти (ФПО)/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.68-71.)
Геряк С. М. Формування в іноземних студентів професійно спрямованої компетенції у комунікації/ С. М. Геряк [и др.] (стр.71-73.)
Мандзій З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання/ З. П. Мандзій [и др.] (стр.74-76.)
Геряк С. М. Тестування як основа кредитно-модульного контролю/ С. М. Геряк [и др.] (стр.77-79.)
Притуло О. О. побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів/ О. О. Притуло [и др.] (стр.79-81.)
Банадига Н. В. Значення семінарних занять у підготовці лікарів інтернів з фаху "Педіатрія"/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.81-83.)
Педанов Ю. Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін для навчання медичної сестри як можливий етап підготовки лікаря у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації в Україні й Болгарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.84-86.)
Соловйова Н. М. Державний іспит з "Української мови за професійним спрямуванням": перший досвід роботи/ Н. М. Соловйова [и др.] (стр.86-88.)
Дроненко В. Г. Вплив виховної діяльності на формування особистості в умовах вищого навчального закладу/ В. Г. Дроненко (стр.89-92.)
Чулак Л. Д. Стендові лекції як засіб активізації самостійної роботи студентів/ Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Штурмінський (стр.93-96.)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Геряк С. М., Багній Н. І., Стельмах О. Є.
Заглавие : Формування в іноземних студентів професійно спрямованої компетенції у комунікації
Место публикации : Медична освіта. - 2010. - № 1. - С. 71-73. (Шифр МУ7/2010/1)
Предметные рубрики: Студенты медицинских учебных заведений
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)