Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (14)Библиотечные издания (99)Высшее образование (20)Краеведение (1)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=комунікації<.>)
Общее количество найденных документов : 55
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-55 
1.


   
    Важливість якісної підготовки лікарів загальної практики-сімейної медицини з питань багаторівневої комунікації [Текст] / О. Висоцька [та ін.] // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2017. - № 5. - С. 49-52


MeSH-главная:
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (обучение, организация и управление)
ОБЩАЯ ВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- GENERAL PRACTICE (кадры, обучение)
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS (этика)
МНОГОУРОВНЕВЫЙ АНАЛИЗ -- MULTILEVEL ANALYSIS (обучение)
Аннотация: Комунікативні вміння сімейних лікарів відіграють дуже важливу роль в системі звернення та взаємодії в рамках надання медичної допомоги пацієнтів. З їх допомогою відбувається розширення інформаційного поля між такими системами, як «лікар-пацієнт» та «лікар-лікар»
Доп.точки доступа:
Висоцька, О.
Виноградова, Г.
Висоцький, В.
Брякіна, А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Лоза, Т. П.
    Оцінка ефективності кохлеарного протезування за даними слухо-мовної комунікації у дітей з тяжкою сенсоневральною приглухуватістю та глухотою / Т. П. Лоза, В. І. Луценко, І. А. Бєлякова // Журн. вушних, носових і горлових хвороб. - 2017. - N 5-с. - С. 63-64


MeSH-главная:
СЛУХА ПОТЕРЯ НЕЙРОСЕНСОРНАЯ -- HEARING LOSS, SENSORINEURAL (хирургия)
КОХЛЕАРНАЯ ИМПЛАНТАЦИЯ -- COCHLEAR IMPLANTATION (использование, методы)
ДЕТИ -- CHILD
Доп.точки доступа:
Луценко, В. І.
Бєлякова, І. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Базові принципи комунікації лікаря з сім’єю онкологічного пацієнта [Текст] = Basic principles of communication doctors with the family of cancer patient / І. Р. Мухаровська [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 147-151. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ВРАЧА РОЛЬ -- PHYSICIAN'S ROLE (психология)
СЕМЬЯ -- FAMILY (психология)
ОНКОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL ONCOLOGY (методы, тенденции)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Аннотация: Онкологічне захворювання супроводжується суттєвими порушеннями фізичного та психічного здоров’я пацієнта, що викликає потребу у залученні додаткових сторонніх ресурсів для допомоги хворому. Найбільш потужною є психосоціальна підтримка, яка здійснюється родиною пацієнта. Комунікація лікаря з родиною пацієнта повинна здійснюватися у відповідності до нормативно-правових актів, відбуватися з безпосереднім урахуванням практичних потреб щодо залучення сім’ї до лікувального процесу та вирішення специфічних проблем хворого під час терапії, проводитися з дотриманням основних принципів ефективного спілкування. В онкологічній практиці типовими проблемами у комунікації виступають різниця у проінформованості родичів та пацієнта про діагноз, бажання членів сім’ї не озвучувати діагноз хворому, дисбаланс активності близького оточення пацієнта у лікувальному процесі. Взаємодія з родиною онкологічного пацієнта є важливою складовою у забезпеченні ефективності та комплексності допомоги хворому та вимагає від медичних працівників високого рівня комунікативних компетенцій
Cancer accompanied by significant impairment of the patient’s physical and mental health, which necessitates the involvement of additional resources to help the patient. The most powerful is the psychosocial support provided by the patient’s family. The communication of the doctor with the patient’s family should be carried out in accordance with the legal acts, should take into account the practical needs for family involvement in the treatment process and address the specific problems of the patient during therapy, and should be carried out according with the basic principles of effective communication. In cancer practice, typical communication problems are the difference in the awareness of relatives and the patient about the diagnosis, the desire of family members not to disclose the diagnosis to the patient, the imbalance of the activity of the close environment of the patient in the treatment. Interaction with the family of the cancer patient is an important component in ensuring the effectiveness and complexity of care for the patient, and requires a high level of communicative competence from healthcare professionals
Доп.точки доступа:
Мухаровська, І. Р.
Маркова, М. В.
Кривоніс, Т. Г.
Абдряхімова, Ц. Б.
Клебан, К. І.
Салон, Д. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Горак, В.
    Голос — інструмент комунікації. Бережіть його! [Текст] / В. Горак // Фармацевт практик. - 2020. - № 4. - С. 12


MeSH-главная:
ГОЛОС -- VOICE (действие лекарственных препаратов, физиология)
ПАТОЛОГИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ, ПРИЗНАКИ БОЛЕЗНЕЙ И СИМПТОМЫ -- PATHOLOGICAL CONDITIONS, SIGNS AND SYMPTOMS
Аннотация: Звук, який відтворює людина за допомогою голосових зв’язок, називається голосом. Його ми використовуємо для розмови, співу, крику, сміху і плачу. Голосоутворення відбувається шляхом видихання повітря з легень через рот та ніс, голосові зв’язки при цьому вібрують і створюють у повітрі звукові хвилі. Початкова і головна функція голосових зв’язок — захищати дихальні шляхи від потрапляння сторонніх предметів, а також регулювати потік повітря, що надходить до легень
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Марченко, В. Г.
    Порушення загальної, міжособистісної та сексуальної комунікації жінок із депресивними розладами в умовах вимушеного переміщення [Текст] / В. Г. Марченко // Медицинская психология. - 2017. - N 2. - С. 3-6. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-главная:
ДЕПРЕССИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- DEPRESSIVE DISORDER
СЕКСУАЛЬНЫЕ ДИСФУНКЦИИ ПСИХОТИЧЕСКИЕ -- SEXUAL DYSFUNCTIONS, PSYCHOLOGICAL (психология)
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
ЛОКАЛЬНЫЕ ВОЙНЫ И КОНФЛИКТЫ -- LOCAL WARS AND CONFLICTS
КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE (психология)
ЖЕНЩИНЫ -- WOMEN
Кл.слова (ненормированные):
Вынужденно перемещенные лица
Аннотация: Подано результати вивчення особливостей спрямованості особистості, залежної поведінки, психосексуальних типів, якості життя, сімейної тривоги у жінок, хворих на депресію, в умовах переміщення з регіонів постійного місця проживання
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Моніторинг основних засобів наукової комунікації в Україні в інформаційному забезпеченні за напрямом "Соціальна медицина" у 2013 році [Текст] / А. Є. Горбань [та ін.] // Сімейна медицина. - 2015. - № 4. - С. 22-25


MeSH-главная:
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
СТАТИСТИКА -- STATISTICS
СОЦИАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- SOCIAL MEDICINE
УКРАИНА -- UKRAINE
Доп.точки доступа:
Горбань, А. Є.
Краснов, В. В.
Надутий, К. О.
Закрутько, А. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Наукометричний аналіз засобів наукової комунікації з проблем медичних наслідків Чорнобильської аварії [Текст] / Н. О. Артамонова [та ін.] // Український радіологічний журнал. - 2014. - № 3. - С. 48-52


MeSH-главная:
ЧЕРНОБЫЛЬСКАЯ ЯДЕРНАЯ КАТАСТРОФА -- CHERNOBYL NUCLEAR ACCIDENT
ЛУЧЕВЫЕ ПОВРЕЖДЕНИЯ -- RADIATION INJURIES (патофизиология)
Доп.точки доступа:
Артамонова, Н. О.
Горбань, А. Є.
Кулініч, Г. В.
Павліченко, Ю. В.
Закрутько, Л. І.
Новгородська, Л. М.
Білан, Л. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Малахова, С. М.
    Проблеми міжкультурної комунікації іноземних студентів: педагогічні аспекти [Текст] = Problems of intercultural communication of foreign students: pedagogical aspects / С. М. Малахова // Медична освіта. - 2016. - № 1. - С. 32-34. - Бібліогр.: в кінці ст.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Хильчук, В.
    Внутрішні комунікації у роботі персоналу лікувального закладу [Текст] / В. Хильчук // Управління закладом охорони здоров’я. - 2016. - № 2. - С. 68-72


MeSH-главная:
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ УЧРЕЖДЕНИЯ -- HEALTH FACILITIES
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Bilovus, L. I.
    Cognitive features of pedagogical communication [Текст] = Пізнавальні властивості педагогічної комунікації / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 126-130. - Bibliogr. at the end of the art.

Аннотация: The article concerns the issue of pedagogical communication, in particular its cognitive aspect. The essence of pedagogical communication has been determined in the work, the theoretical bases of cognitive function of pedagogical communication have been analyzed. The authors claimed that the cognitive features of communicativeness are manifested, developed and normalized in the process of boundless communication with the outside world. In the process of cognitive features’ formation it is necessary to take into account that the success of formation and development of these features is associated with deep knowledge of different research methods, communicative trainings and their practical application; the level of development of cognitive features of communicativeness depends on the degree of self-knowledge, self-education and self-didactics of teachers and students, it is stimulated by skillful teaching and creation of non-traditional conditions in pedagogical communication
Доп.точки доступа:
Homotiyk, O. Ye.
Fedchyshyn, N. O.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


   
    Особливості парадигми комунікації при викладанні дисципліни «Загальна та неорганічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету [Текст] / Г. М. Зайцева [та ін.] // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 24-25. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы)
Аннотация: Вища фармацевтична освіта зазнає змін відповідно до потреб системи охорони здоров’я та вимог міжнародних стандартів. Головна мета вищої фармацевтичної освіти - забезпечення висококваліфікованої підготовки фармацевтів, здатних до критичного мислення та до приймання свідомих та якісних рішень у різних практичних ситуаціях професійного спрямування. У зв’язку з цим зазнати змін має і стиль педагогічного викладання дисципліни «Загальна та неорганічна хімія». При цьому основними завданнями стають формування всебічно освіченої людини та стійкої мотивації до постійного самовдосконалення, надання необхідних знань, навичок, умінь для майбутньої професійної діяльності в умовах стрімкого розвитку технологій та науки (Рева та ін., 2020; Пельо та ін., 2020). Мета: Висвітлити особливості педагогічного підходу та комунікативної взаємодії викладачів і студентів при викладанні дисципліни «Загальна та неорганічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету Національного медичного університету імені О.О. Богомольця
Доп.точки доступа:
Зайцева, Г. М.
Рева, Т. Д.
Пушкарьова, Я. М.
Гождзінський, С. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Prokop, I. A.
    Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication [Текст] = Іншомовний автентичний текст як основа для формування фахової комунікації у майбутніх лікарів / I. A. Prokop, H. Y. Kitura // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 85-89


MeSH-главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ТЕРМИНОЛОГИЯ КАК ТЕМА -- TERMINOLOGY AS TOPIC
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: The article deals with practicability substantiation of English language authentic texts as the basis for medical students’ professional communication formation. The essence of foreign language communication as an essential concept of future Health Care worker profile is revealed. Formation of a medical student’s foreign language communication is emphasized to be an integral aspect of the professional education in higher education medical establishments and is realized by mastering the peculiarities of language competence at its phonetic, lexical and grammatical level. The attention is focused on the necessity of using educational authentic texts as a core component of English for Specific Purposes (ESP). The issues of ESP substantive content, selection of teaching materials, development of students’ communicative component in mastering English language professional skills are considered. Basic peculiarities of the use of professional authentic texts are described; evidence-based samples of exercises for the formation of communicative competence are considered; the need for lexical mastering in order to speak properly is emphasized. The examples of communicative lexical exercises for the implementation of professional speech activities of medical students are suggested. The use of authentic texts and different exercises has been found to develop professional speech skills and abilities, thus making possible to evaluate and to express one’s opinion, as well as to promote self-development and self-actualization of medical students
Стаття присвячена обґрунтуванню доцільності використання англомовних автентичних текстів як основи для формування фахової комунікації у студентів медичних закладів вищої освіти. З’ясовано суть іншомовної комунікації, що є важливим концептом професіограми майбутнього працівника охорони здоров’я. Наголошується, що формування іншомовного фахового мовлення студента-медика є невід’ємним аспектом професійно орієнтованого навчання у медичному закладі вищої освіти і здійснюється шляхом опанування особливостей мовної компетенції на її фонетичному, лексичному та граматичному рівнях вивчення. Увага акцентується на необхідності використання навчальних автентичних текстів як фундаментальної основи курсу іноземної мови за професійним спрямуванням. Розглядаються питання змістового наповнення англійської мови за професійним спрямуванням, відбору навчального лексичного матеріалу, розвитку комунікативного компонента в процесі оволодіння студентом іншомовними фаховими уміннями. Охарактеризовано головні особливості використання автентичних текстів, розглянуто науково обґрунтовані зразки вправ для формування комунікативної компетенції; наголошено на необхідності засвоєння лексики для правильного оформлення висловлювання. Запропоновано взірці комунікативних лексичних вправ, які необхідні для здійснення фахової мовленнєвої діяльності студентів-медиків. З’ясовано, що використання фахових автентичних текстів та різноманітних завдань на заняттях англійської мови за професійним спрямуванням розвиває фахові англомовні комунікативні навички та вміння, які надають можливість оцінювати, висловлювати власну думку та сприяють саморозвитку й самоактуалізації студентів-медиків
Доп.точки доступа:
Kitura, H. Y.

Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Лехніцька, С. І.
    Термінологічна складова професійної комунікації фармацевта [Текст] / С. І. Лехніцька, І. В. Саханда, Ю. М. Литвин // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 30-31. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
Аннотация: Важливою частиною професійної підготовки фармацевта є формування комунікативних навичок, і відповідно, засвоєння спеціальної термінологічної складової, знання якої забезпечуватимуть якісну роботу із навчальним матеріалом, довідниковою літературою, веденням і обробкою медичної і соціальної документації та інформації. Мета: Зумовлена необхідністю цілісного і комплексного аналізу термінологічної складової професійної комунікації майбутнього фармацевта для подальшої реалізації у науковій та науково-виробничій сфері. Методи: Класифікаційний, описовий, зіставний
Доп.точки доступа:
Саханда, І. В.
Литвин, Ю. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Кучин, Ю. Л.
    Формування професійної комунікації у студентів закладів вищої освіти [Текст] / Ю. Л. Кучин, Н. М. Ергард // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 28-29


MeSH-главная:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (методы)
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY (обучение)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Кл.слова (ненормированные):
критичне мислення
Аннотация: Формування професійної комунікації починається зі студентських лав. Для ефективності розвитку комунікацій майбутніх лікарів необхідним є проходження певних етапів з метою формування у них здатності не лише переконання у спілкуванні з колегами та пацієнтами, але й до обґрунтованості своїх відповідей під час діалогів. Мета: Висвітлення способів формування комунікативних навичок у студентів на прикладі застосування інтерактивної взаємодії під час проведення практичних занять. Матеріали і методи: Професійна комунікація починається з розуміння власної мети у спілкуванні. Досягти розуміння можливо лише за умов достатньої обізнаності у галузі своєї професійної діяльності. Становлення у студентів медичних закладів вищої освіти професійного розуміння, обраної ними майбутньої спеціальності, починається з дисциплін, які вони вивчають. Однак, варто зауважити, що значний вплив на формування у них професійного розуміння майбутньої спеціальності під час проведення практичних занять має форма подачі навчального матеріалу викладачем
Доп.точки доступа:
Ергард, Н. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


   
    Особливості комунікації управлінців державних служб і установ зони спостереження за умови надзвичайної ситуації на АЕС [Текст] / В. А. Прилипко [та ін.] // Український радіологічний та онкологічний журнал. - 2021. - Т. 29, № 2. - С. 22-33. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
БЕДСТВИЯ, АВАРИИ И КАТАСТРОФЫ -- DISASTERS
ЭКСПЕРТНОЕ ОСВИДЕТЕЛЬСТВОВАНИЕ -- EXPERT TESTIMONY
РИСКА СТЕПЕНИ ОЦЕНКА -- RISK ADJUSTMENT
Аннотация: Реалізацію заходів захисту населення зони спосте- реження (ЗС) забезпечує «Система аварійної готовності та реагування ДП «НАЕК «Енергоатом» на аварії та надзвичайні ситуації на АЕС України» (САР) у складі єдиної державної системи цивільного захисту. Мета роботи – визначення особливостей взаємодії різних управлінських структур з питань радіаційного захисту населення в зонах спостереження на випадок надзвичайної ситуації (НС) на АЕС
Доп.точки доступа:
Прилипко, В. А.
Петриченко, О. О.
Морозова, М. М.
Бондаренко, І. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


   
    Застосування психографічної сегментації для налагодження комунікації у сфері підготовки лікарів [Текст] = Аpplying psychographic segmentation to establish communication in the field of doctors’ training / Ю. В. Вороненко [та ін.] // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2020. - N 4. - С. 68-75


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
КЛАСТЕРНЫЙ АНАЛИЗ -- CLUSTER ANALYSIS
Аннотация: Критичними завданнями є оптимізація освітнього процесу, мінімізація документообігу, часу відриву від роботи фахівців, налагодження роботи з онлайн-медіа, облік, аналіз та комунікація з наявними освітніми послугами
Critical tasks are the optimization of the educational process, minimizing the flow of documents and time off from work, establishing work with online media, accounting, analysis, communication with existing consumers of educational services
Доп.точки доступа:
Вороненко, Ю. В.
Гульчій, О. П.
Захарова, Н. М.
Балашов, К. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


    Хасхачих, Д. А.
    Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків [Текст] = Use of horizontal communication and motivation methods in process of students’ stydying / Д. А. Хасхачих // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 51-55


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: З метою підвищення якості викладання циклу «Акушерство та гінекологія» на кафедрі акушерства та гінекології ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України» використовуються спеціальні методи мотивації роботи студентів, що значно підвищило ефективність та якісну успішність студентів медичного факультету 4 та 5 курсів навчання. Студенти отримують знання під час перегляду демонстрацій, навчальних відеофільмів, беруть участь в обговореннях, вправах або ролевих іграх, що симулюють конкретні клінічні випадки, та практикуються у використанні отриманих навичок. Після опанування практичних навичок студенти практикуються в їх використанні в симуляційних класах згідно з програмою OSKI, максимально наближених до реальних клінічних умов, під наглядом викладачів, які слідкують за якісним виконанням методик клінічних вмінь
З метою підвищення мотивації студентів до навчання використовуються такі методи, як заохочення спілкування між студентом та викладачем, а також у групі за темою заняття, прояв інтересу до кожного студента зі сторони викладача, відкритість для порад і допомоги, включення студентів до обговорення теми, включаючи в роботу всіх студентів групи, особливо тих, хто відчуває невпевненість. Заняття повинно бути цілеспрямованим і проводитися в доброму темпі, що передбачає існування чіткого плану та хронометражу. В структурі заняття повинні використовуватися ігрові вправи, які модулюють клінічні випадки. Викладач повинен вміти виявляти активних студентів та мотивувати їх виступати в ролі експертів при вирішенні важких ситуацій. Така методика викладання, в якій немає чіткого розділу на вчителя та учня, – метод горизонтальної комунікації, який використовується для роботи з дорослими людьми, при якому заняття виглядає не як стандартний урок, а скоріш як передача знань від досвідченого наставника до учня, дозволяє встановити позитивний емоційний контакт між викладачем та студентами, значно підвищує вмотивованість та результативність навчального процесу
З метою підвищення якості навчання студентів-медиків у вищих навчальних закладах України доцільно використовувати передовий досвід та технології, які базуються на сучасних методах проведення педагогічного процесу. Заохочення та мотивація студентів до навчання повинні базуватися на принципах максимального розкриття творчих можливостей студентів, вмінні спілкуватися в групах, використанні отриманих практичних навичок при симуляції клінічних випадків та роботі на симуляційному обладнанні. Наш досвід підготовки студентів-медиків з дисципліни «Акушерство та гінекологія» показав високий рівень задоволеності й засвоєння навчального матеріалу при використанні методів мотивації та горизонтальної комунікації між викладачами і студентами
Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


    Зіменковський, А. Б.
    Нові підходи до підвищення значення рецепту на ліки через системну інтеграцію фахової комунікації, стандартизації фармацевтичної опіки та лікової поведінки / А. Б. Зіменковський, М. Я. Сех // Львів. мед. часопис = Acta Medica Leopoliensia. - 2020. - Том 26, N 4. - С. 91-100


MeSH-главная:
ЛЕКАРСТВЕННЫЕ ПРОПИСИ -- DRUG PRESCRIPTIONS (стандарты)
Аннотация: Метою роботи був пошук нових підходів до підвищення значення рецепту на ліки через системну інтеграцію фахової комунікації, стандартизації фармацевтичної опіки та лікової поведінки лікаря, фармацевтичного працівника і хворого для покращення якості фармакотерапії в Україні. Результати порівняльного бібліосемантичного вивчення трактувань дефініції "рецепт", дозволили обгрунтувати твердження, що останній може вважатись одним із ключових елементів фахової комунікації між учасниками медикаментозного процесу (лікарем, фармацевтичним працівником та пацієнтом), а також важливим інструментом впливу на лікову поведінку пацієнта.
Целью работы был поиск новых подходов к повышению значения рецепта на лекарства через системную интеграцию профессиональной коммуникации, стандартизации фармацевтической опеки и лечебное поведение врача, фармацевта и больного для улучшения качества фармакотерапии в Украине. Результаты сравнительного библиосемантичного изучения трактовок дефиниции "рецепт", позволили обосновать утверждение, что последний может считаться одним из ключевых элементов профессиональной коммуникации между участниками медикаментозного процесса (врачом, фармацевтическим работником и пациентом), а также важным инструментом воздействия на лечебное поведение пациента.
Доп.точки доступа:
Сех, М. Я.

Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Bilovus, L. I.
    Cognitive features of pedagogical communication [Текст] = Пізнавальні властивості педагогічної комунікації / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 126-130


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Доп.точки доступа:
Homotiyk, O. Ye.
Fedchyshyn, N. O.

Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


   
    Формування в іноземних студентів професійно спрямованої компетенції у комунікації [Текст] / С. М. Геряк, Н. І. Багній, О. Є. Стельмах // Медична освіта. - 2010. - № 1. - С. 71-73.

Рубрики: Студенты медицинских учебных заведений

Доп.точки доступа:
Геряк, С. М.
Багній, Н. І.
Стельмах, О. Є.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-40   41-55 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)